- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elindult a Google készülékkeresője
- Samsung SmartTag2 teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #250905 üzenetére
Próbálta lerázni.
Zoliwrc...kifogta vitorládból a szelet, meg se várta te mondd mennyire utálod?
jjeahh...ha senki sem hiszi, hogy elég egy jól szellőző sisak és hajpánt sem kell mert az kvázi ventillátor a fejeden, nem lehet, hogy mégis te tévedsz? ...és tulajdonlépp nem is a rossz sisak miatt izzadsz most jelenlegi sisakoddal hanem a KOM-ok és az eddzettség miatt, ugyanis az edzett sportolók intenzívebben izzadnak mint kevésbé edzett társaik...legalábbis ezt olvastam minap, vagyis a 2 véglet, legedzettebbek és a legedzetlenebbek izzadnak a legjobban. A gumicsizma meg szandál pedig nem jó hasonlat, itt 2 szandálról beszélünk melyből szerinted egyikbe belefő, másikba meg kihűl a lábad, ekkora különbség pedig 2 szamdál között nincs.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #250951 üzenetére
Istenem... Nem, csak balfék voltam.
Meg kellene tanulnom jobban tájékozódni. Voltam arra már kocsival, de nem ismerem a környéket. Drága Garminra meg nem fussa, amibe van térkép is.
Gondolkodtam is rajta, hogy annyira nem tudok tájékozódni, hogy egyszer véletlenül disszidálni fogok valamelyik környező országba, úgy eltévedek.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Phülöp
addikt
válasz mauimagic #250920 üzenetére
Rudy Project Strym - jól szellőző, bogárhálós kalap, mostanra esett is az ára szépen.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Csak nehogy Ukrajnába.
Csokicsibész...nekem volt a Decas Rockridertől (most a szinte ugyanannak vanrizsed a neve ), Abus Viantoron át a mostani Giro Agilisig már 3, de szellőzésbe különbséget alig éreztem.Olyan viszont volt, hogy egyikből homlokomra folyt az izzadság míg másik ott úgy feküdt fel, hogy nem tudott kifolyni víz csak fentebb, ha eléggé lehajoltam.A hajpánt, kendő és sapka megváltást jelentett.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
Ezt a videót most nem néztem meg amit linkeltél, de ugyanezzel a csókával(egyik legjobb outi csapat orvosa), ahol nem teljesen így fogalmazza meg(végig tudod beszélni az egész tekerést, több órát is akár, de pl. ha telefonálsz akkor a másik fél hallja, hogy edzel), pár perc az egész érdemes megnézni: [link]
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz jjeahh #250950 üzenetére
A felniszalag gyárilag benne volt. Meg van olyan, hogy 3 hónapig jó, aztán már nem? Egy évet illene kibírnia. Mindenesetre köszi, előbb-utóbb kénytelen leszek szétszedni, mert ez így orosz rulett. Egyúttal a szelepházat is kicserélem akkor a Stanséra.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #250958 üzenetére
"A felniszalag gyárilag benne volt" - szerintem itt lesz a kutya elásva.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Csokicsibesz #250955 üzenetére
Szerintem ez nem a sisakon múlik. Vagy ezt hogy gondolod, hogy egy sisaktól majd nem izzad a fejed?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz jjeahh #250960 üzenetére
S hol érdemes kezdeni a szalagozást? Stan a szelep furattal átelenesen írja. De videókban láttam, meg logikusabbnak is tűnik a szelep furatától mondjuk 2 küllőnyire kezdeni a szelep felé, aztán két küllőnyire pluszban abbahagyni. Így meg lesz az erősítés a szelepnél.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
szimpláncsak
tag
válasz Dark Archon #250963 üzenetére
Én is úgy csináltam ahogy másodjára írtad. Először nekem is eresztett, de az itt is ajánlott gorilla tape volt valószínűleg a ludas, mert utána vettem rendes felniszalagot és azzal simán összeállt a rendszer. Meg nekem a dt szeleppel sincs bajom eddig.
-
Ixion77
őstag
Hétvégén voltam a hegyekben a fiaimmal bringázni. Volt néhány jelentősebb emelkedő is, ahol a kis mókusok nyomták ameddig bírták, de sajnos az nem tartott sokáig, mert nem tudtak kellően visszaváltani. Mindkét bringa 24"-is, egyiken 3x7, másikon 1x8 (28x10-32) váltó van jelenleg. Elkezdtem spekulálni azon, hogy lecserélném a váltórendszerüket valami 10-12 sebességesre, mint amilyen a felnőtt bringákon van. Költség nem gond, mert majd vinném tovább a későbbi 26-osukra is, a kis súlyuk miatt meg nem igazán használódik el, ergo sokáig tudnák élvezni.
Milyen potenciális problémákba ütközhetek? Jól gondolom hogy egy akár 12 sebességes váltó ugyanolyan széles mint a 8 sebességes, csak sűrűbben vannak a fogaskerekei?[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
szimpláncsak
tag
válasz Zoliwrc #250947 üzenetére
Mondjuk hogyha így néztél rá, nem csodálom hogy magától mondta
-
válasz Csokicsibesz #250962 üzenetére
Igazad van. Akkor azt a kommentemet átcímzem jjeahh -nak!
És bocsi.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz szimpláncsak #250964 üzenetére
Köszi!
Igazából én sem tudom, mivel van a baj, de valami sz@r
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #250946 üzenetére
Ne húzd ki, hacsak nem akarod szétszedni a telót.
Eltekered a teknős felé koppig, aztán onnan visszafelé egy kattig, az lesz a -1.
Ha már nincs rajta a nyuszika meg a teknős matrica, akkor - álló ( nem fekvő, nem fejreállított ) bringa esetében - lenyúlsz és jobbra tekered ütközésig, és onnan vissza egyet. -
Ixion77
őstag
válasz szimpláncsak #250970 üzenetére
Köszi a választ!
Ránézésre úgy gondolom hogy jó a tipped, a 8-as kazettás, a 7-es menetes.
A nyolcason nem tudom hol kellene legyen távtartó, de szerintem nincs sehol: [kép]
A kép alapján mi a legjobb megvalósítható lehetőség?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #250956 üzenetére
Ha jól emlékszem te írtál nem rég kerék agy zsírozásról hogy csendesedett aztán mégse..
ezek szerint, nincs semmi mód arra hogy "némára" varázsoljuk hellyel-közzel a némát, a szabadonfutót? DT360 hátsó agy továbbra is fejemben van.. -
Toobee
veterán
Volt téma a Garmin navigálás: hazavittem a gravelt és gondoltam ne csak aszfalton használjam már: 3-4 tekerés után rá is untam amúgy is, úgyhogy gyorsan el is döntöttem, hogy felesleges az országúti hirdetéseket néznem.
Szóval kezdésnek kitaláltam, hogy a szomszéd településre a tóhoz átmegyek földúton, ezt szépen meg is tervezte a Garmin a Connecten keresztül, majd szuperül el is navigált. Hazafelé egyelőre aszfalton jöttem, de legközelebb egy végig terepkört terveztetek majd vele. Megvan az Alföldnek is a szépsége, nagyon jól éreztem magam! Azt hittem, sokkal rosszabb móka lesz, bár most sok eső esett, nem volt az az igazi fosóhomok. Egy-két nehezebb rész volt, ahol az erdészeti, duplakerekes gépek olyan mély nyomokat hagytak, hogy beleért a cipőm a földbe az egyik oldalról, a másikról meg a két gumi közötti, nagyon magas megkeményedett homok volt, ami nagyon csúnyán meg tudta vezetni a kereket.
https://barbieripnk.hu/
-
Tin
veterán
válasz itouchfan #250938 üzenetére
Világos, nem is vitáztam ezen. Van jó pár féle mérési módszer, de nyilván a rendes, géppel történő mérés az egyetlen, ami pontos értéket ad. A gond nem ez.
Sosem tagadtam, hogy totál kezdő vagyok, és sok mindenben tanácsot kértem. Láncolajozás? "töröld le ronggyal és műszerolaj", "alapos tisztítás és csakis XY láncolaj", "levenni, megfőzni, csak a wax az igazi". Aztán döntsem el, melyik a jó, és ha nem úgy döntök, ahogy X mondta, akkor mert ő megmondta. Aztán ugyanez a nyeregnél, a váltóállításnál. Ajánlották a pörgetést, oké, kipróbálom, de az egyik szerint jó, a másik szerint most még felesleges, a harmadik meg lehülyéz, mert miért nem csak tekerek. Rendben. Javasolták a zóna 2-es edzést, tartsam 130 alatt. Jó, de képtelenség. Nem állt össze a matek, mert lehetetlen, hogy másfél órát tekerjek 4-5-ös zónában, és az is, hogy elsétálok a melóba, és a 120-as pulzusom már zóna 2. Valami nem oké. Inkább nem kérdeztem, keresek a neten, ott vannak a cikkek, megosztom, amire jutottam, fele szerint hülye vagyok, és csak tekerjek, és kapom és kapom és kapom a sok sok jó tanácsot, meg a csesztetést. Miért? Értem én, hogy egyszerűbb beböffenteni egy kritikát, mert elintézni annyival, hogy "kezdő", de azért ott vagyok én is, akinek sok-sok információ közül kell kiszűrni az ellentmondóakat, választani valamit, és lehetőleg nem bántani meg olyanokat, akik totál az ellenkezőjét mondják a másiknak. Meg persze a végén meghallgatni az "én jobban tudom te kezdő" fejmosást.
Visszatérve a zónára: a Karvonen számítás szerint 180/80-ra 140-150 között van a 2-es zóna. Ez az, ahol úgy tudok menni akármeddig, hogy közben azért érzem a terhelést, de tudok beszélgetni, nem fulladok ki, csak a lábaim nem bírják, de az más tészta. Tehát az érzés megfelel annak, amit mondanak róla, tudom is tartani, nem is érzem gyilkosnak. Lehet, hogy lemérve 137 és 148 között van a 2-es zónám, vagy éppen 141-153 között, de a 126 alatti bpm zóna számomra egy sétának felel meg. Nem beszélve arról, hogy már most kezd jobb (alacsonyabb) lenni a pulzusom a sok mozgástól, tehát a zónám is vándorol lefelé még egy ideig, valószínűleg látványosan.
Én nem tudok megfelelni mindenkinek. Érdeklődtem a nyereg, a láncolajozás, a váltóállítás, illetve az ülésmagasság-állítás témában, meg most a térdfájdalom miatt. Mindegyikre kaptam egy rakat tanácsot, a nyereg és váltó beállítva, a láncolajozás workflow kitalálva és alkalmazva, most a térdfájdalomnál a nyújtás fontossága és a fokozatos terhelés megértve. Ennyit tudok tenni. Ezt a 2-es zónás edzést vagy a pörtgetést eleve úgy ajánlották, azt sem tudtam mi az, de megpróbáltam megérteni és megfogadni.
De újra mondom: nem tudok és nem is akarok mindenkinek megfelelni. Rengeteg hasznos tanácsot kaptam, és próbálok mindenkinek válaszolni, és utánanézni annak, amit mond. Az se feltétlenül gáz, ha egyeseknek rossz napja van, beleolvas, "már megint ez a f.sz", és belém rúg egyet. Nem gáz, rossz napja van, meg aztán a virtuális rúgás úgysem fáj. De amikor már ott tartunk, hogy szemetesnek használnak egyesek, akkor azért hadd húzzak már egy piros vonalat.
Köszönöm, amit leírtál, de leginkább a segítő szándékot. Írtam már, egy célom van, menni és fejlődni anélkül, hogy kinyírnám magam közben. Ezért figyelem a jeleket, és próbálom "jól" csinálni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #250963 üzenetére
Ahogy videókban láttad, úgy lesz jó
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
Csináld így, és ha megy lejjebb (ami egy nagyon jó jel), akkor te is alkalmazkodj ehhez, és ha már tudsz 130-140 között maradni, úgy, hogy megmarad ez az érzés és élvezetes a tekerés, akkor tartsd magad ahhoz, 99% hogy jó lesz. Aztán lehet tovább építkezni. A legfontosabb pedig tényleg az, hogy megvan a felismerés és az elhatározás a tudatos életmód változtatáshoz, és ez a törekvés az maximálisan értékelendő! Úgyhogy türelem és kitartás aztán biztosan jó lesz, az első hónapok alatt nagyon látványosan lehet fejlődni és az szuper érzés.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
DaemonPC
csendes tag
Sziasztok,
Országúti kerékpár váráslás előtt állok, sokat átnéztem (teljesen kezdő vagyok nem tagadom) viszont van egy hirdetés, ami az én laikus szememnek már-már túl jó, ti mit gondoltok erről az egyedileg épített 0 km-es bringáról 700.000 Ft-ért?
Váz: Impulso hármas hidroformált alu.
Első villa: Full Carbon Bianchi
Hajtómű: Campagnolo Potenza T 53-59 11S (Silver)
Első váltó: Campagnolo Potenza 11S (Silver)
Hátsó váltó: Campagnolo Potenza 11S (Silver) középkanalas
Lánc: Campagnolo Record (Könnyített üreges)
Fékek: Campagnolo Potenza (Silver)
Kormány: Deda Superzero (Aero)
Kormányszár: Deda Superleggero Carbon
Fékváltókarok: Campagnolo Potenza 11S (Silver)
Nyeregcső: Deda Superleggero Carbon
Nyereg: Selle SMP "Stratos" (Valódi Bőr)
Kerekek: Campagnolo "Scirocco" 35 (Aero)
Gumik: Pirelli P-Zero (Celeste)
Kormány bandázs: Bianchi Celeste Drops
Pedálok: Campagnolo Record (titán tengelyekkel)Válaszotokat előre is köszönöm!
-
szimpláncsak
tag
válasz Ixion77 #250973 üzenetére
Nem én vagyok itt ebben a legkompetensebb. Azt jól írtad, hogy a nagyobb fokozatszàmú sorok fogaskerekei is keskenyebbek, szóval lánc is másmilyen kell rá, így az első lànctànyèrt is cserélni kellene, ami gondolom a gyerekbringàn nem lehet csak hajtókarral együtt.
Felnőtt bringán szokták ajánlani ilyenkor, hogy előre narrowwide lànctànyèr, hátra meg egy goatlinket, hogy nagyobb átfogàsú hátsó váltót is fel lehessen rakni. A linkelt pl. 1X10 sebességnél max 46-os hátsó fogaskereket tud kezelni. De tényleg vannak nálam itt okosabbak, én csak beleokoskodtam . -
FireKeeper
nagyúr
válasz DaemonPC #250979 üzenetére
kezdőként én nem feltétlen lapátolnék ekkora összeget egy gépbe, mi van ha nem tetszik és továbbadnád? már is nem 0km-es lenne és buksz csomót az értékén.
Bianchi+Campag = fizeted a sznobi adót. nem azt mondom hogy rossz cucc, de erősen feláras, és a campag dolgokat általában nehezebb és drágább beszerezni mint pl egy Shimano-t, ha bármit cserélni kell.
53-59 hajtómű szerintem nagyon overkill, ugyen nem tudom milyen kondiban vagy, meg milyen utakon és milyen tempóval akarsz menni de szerintem kezdőnek az nagyon sok.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
válasz DaemonPC #250979 üzenetére
Itt keresgélj: [link] Annyi pénzért már marha jó bringát lehet venni, nem épített Campa szetteset.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
FireKeeper
nagyúr
válasz lsebestyen #250983 üzenetére
de, gravel váz, de kb sztem mindegy is, a gravel mint kategória legtöbbször amúgy is egy lazább geos országút ami szélesebb gumikat is fogad.
közben megnéztem ezt a potenzát, szerintem az 59-53 hajtómű elírás lehet és 53-39 lesz az, de szvsz az is ugyanúgy sok.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
lsebestyen
addikt
válasz FireKeeper #250985 üzenetére
A gravel váz még jó is lenne, de olyat biztos nem szereltek 53-39-cel.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz lsebestyen #250986 üzenetére
lehet ez valami direkt eladásra épített, ami épp a polcon volt cuccokból, hátha valaki beszopja a "kézműves, egyedi, artisan, épített, olasz" marketinget
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
DaemonPC
csendes tag
Huh, köszönöm az infókat Igen elvileg hobbiból lett építve... Kicsit fura nekem az eladó. A sznob adót meg ezeket a kritikákat elfogadom, tudok élni vele, köszönöm a linket is, szétnézek ott is!
-
DaemonPC
csendes tag
válasz DaemonPC #250989 üzenetére
Egyébként korábban is nézelődtem ezen az oldalon, amit linkeltetek és ezt látom még esélyesnek, természetesen az alap cuccokkal kezdésnek.
https://bolha.testbike.hu/apro/akcios-529e-scott-cr1-full-carbon-full-force-carbon-22-464328
Vélemény? Tényleg nagyon köszönöm a segítséget. A kondimat tekintve, mindig volt valami edzés az életemben, amerikai futball, crossfit, konditerem, futás... 184 cm magas vagyok és jelenleg olyan 97kg. -
válasz DaemonPC #250990 üzenetére
Az a Scott az se annyi amennyi, ha elolvasod a leírást.
Az a hirdetés is direkt jól meg van kutyulva (szövegileg).. Ezzel, azzal, amazzal ennyi, meg annyi.56-os váz jó lesz ha 184 vagy, én is annyi vagyok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lsebestyen
addikt
válasz DaemonPC #250990 üzenetére
Ettől a solymári bolt hirdetéseitől agyhalált kaptam még év elején, amikor bringát kerestem magamnak. Méretügyileg pedig belsőlábhossz is fontos tényező.
.LnB: "56-os váz jó lesz ha 184 vagy, én is annyi vagyok." ezt így nem jelenteném ki, a geo táblát mindenképp meg kell nézni, ahány gyártó kb annyi számozás!
-
szimpláncsak
tag
válasz DaemonPC #250993 üzenetére
Ha mindenképpen újat akarsz akkor egy rose pro sl 105 disc sem rossz. 650 körül megáll szállítással együtt is. Haveromnak ilyen van, jó kis gép
-
FireKeeper
nagyúr
válasz szimpláncsak #250994 üzenetére
látom ezen már ilyen full rejtett bovdenezés van hogy a kormánynál is be van dugdosva, nem tudom egy mechanikus váltónál ez mennyire rontja a váltás minőségét, nem hiszem hogy a bovden túlzottan honorálja ha több helyen ilyen élesen meg van hajlítva.
az durva hogy a gravel, ami gyak full ugyanaz csak 105 helyett GRX van rajta, még úgy is drágább hogy a gagyibb 10 sebis GRX van rajta a 11 sebis 105 helyett
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #250994 üzenetére
Vagy 1100eur a felnifekes
-
Ringman
nagyúr
válasz FireKeeper #250995 üzenetére
Nem hasznal a plusz kanyar, az biztos.
11 sebis 105 altalaban nem hidros fekkel szokott olcsobb lenni, mint az rx400-as szett - de nem mindig
-
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #250996 üzenetére
Én is azt venném. Mondjuk szállítási időre elég sokat ír.
Rejtett bovdenezéssel nincsen baj, max a szerelőd fog anyázni. Nekem egy 2014-es Rose-zal volt olyan gondom, hogy elszakadt benne a bovden, szerelő nem szarozott, megfúrta alul a kimenetet nagyobbra. Bár problémát nem okozott, de azért szólhatott volna előtte, mert elviszem akkor máshová, ahol türelmesebbek. Hülye megoldása volt ez a Rose-nak, mert nem volt normális szerelőnyílás. A mostani Rose X-Lite four bicómon már van.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 3 és 2s propellerek, DJI mellheveder, DJI kábelek, Apple kábelek OTG, táv (drón, iPhone)
- Nike Air Jordan Low, Mid, High, Új, eredeti, dobozos, számlás. 40K- Ps5 stuff csere is
- Giant Contend 2 Országúti Kerékpár
- Házi Készítésű Erdélyi Zakuszka, Szörp, Lekvár 1800 ft
- Eladó Eredeti márkás ruhák olcsón
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs