- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
túrázásra csomagtartóra milyen táskát javasoltok? nem kell nagy, csak amiben egy napos cucc elfér( szendvicsek, pulcsi-nadrág, szeletek, powerbank, egyéb kaja, ilyesmi)
van valami ajánlott márka? ha lehet olyan legyen aminek nincs oldalsó tartója, az nekem nem jött be(mindig belelógott a küllőkbe..)
esetleg vagy van valami pro tipp hogy válltáskát(kisebb edzőtáskát- az a kicsi utazótáska)-hátizsákot csomagtartóra hogy lehet rögziteni jól normálisan?(a gumipókon és kötegelőn kivül?)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz flash- #251401 üzenetére
-Nagy tisztításnál új lánc/lánc levesz, szépen lemosom, brigéciol benzin..ki mire esküszik.. jó tiszta legyen, megszárítom, aztán lehet kenni.
Személy szerint csaponként kenem meg, nem tart sokáig és nem sok felesleg lesz a láncon, le sem kell utána törölni. Jópárszor átforgatni a láncot a kereken és kész. min 2-3 órát állni hagyni, de inkább egy éjszakát.
Ha kézzel meg-meg mozgatod a láncszemeket, látni fogod hogy szépen bekerült ahova kell. Ezzel kész. (esetleg váltani párat). Az első kenés rövidebb ideig bírja, olyan 200 km.A kövi kenésnél (normál) csak száraz ronggyal törlöm át a láncot, és csaponként ismét kenem majd betekerem párszor.
A másodiktól már olyan 400 kmel számolni lehet durván, a kövi kenésig.
De adja a lánc magát, hangja és érzete.Jópár ilyen normál kenés után, le veszem ismét a láncot és nagy tisztítás előről minden a leírtak szerint...
kb ennyi lenne.Bringát mivel nem tekerek esőben, ritkán mosom, csak a portól szoktam rendszeresen szépen áttörölgetni nedves törlőkendővel, majd fényt adok neki. De ha mosom is a bringát, leveszem a láncot is nem tart semeddig. Ilyenkor már a fogaskoszorút is le, és takarítom az egész hajtást.
1-2 sajnálatos tapasztalatom alapján, bírja az esőt a smoove. jobban mint a Soudal. Egyszer még a "Soudal" időben elkapott az eső és mire hazaértem keményen lánc hangom volt. Érezhetően levitte. A smoove-nál is kapott már el, ott ilyen nem volt. (ennek ellenére azután a pár ilyen alkalom után is mindig lemostam az egész bringát beleértve a hajtást is, lánc nagy tisztítás...a homokszemek.. nem oda illő hangot adnak hajtás közben amitől falnak tudok menni )[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #251392 üzenetére
Megoszlanak a vélemények, ahova hordom, Dr.Bike, azt mondták semmit sem kell a becsúszóra kenni, ugyanakkor vannak erre gyártott cuccok és tesztnapon a Trek szerelői is minden kör után törölték, kenték drága bringáiknál...nálam bevált ez a PTFE és tetszik ahogy fénylik és amilyen síkos fújás+törlés után, nem a megszáradt vízcseppek vízkőnyomai vannak rajta...na meg kihozza a gumi fölé ragadt nehezen letörölhető koszt. Az, hogy ez használ-e is valamit, nemtom. Placebo...egyértelmüen érzem, hogy Runner szavaival élve, utána kimozogja a szivarcsikket is, és én erre érzékeny vagyok .
stickermajom...végy annyi waxot, hogy adjanak egy kormányt szóróajándékként.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #251405 üzenetére
Nem de ezt használod? : [link]
Jómagam időnként, de csak épp hogy a tömítő részre: [link]
Nem gondolom, hogy placebo, a tárgyak ápolást igényelnek a hosszabb élettartam érdekében.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
fulton
addikt
meglátszik jó idő van mindenki teker
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Akár xar is lehetne a szimeringekre, de tapasztaltam, hogy nem az...szervizesnek nem mondtam mivel kenem, csak megkérdeztem milyen volt a belseje először kettő, majd a terep túlsúly után 1 év után a Manitou, majd Rock Shoxnak és mind2x azt mondta újszerű.
arcitec...de igen, azt. Olyan lesz tőle a becsúszó (is) mint Salamon király tökei, a légy kificamítja a bokáját ha van olyan hüJe, hogy rászálljon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz Nutra #251407 üzenetére
köszi, nem hallottam még róla, nem tünik árban vészesnek, talán ez a 6 literes is elég egy napra
Khelben: köszi neked is, mondjuk ez a közvetlen felrögzíthető nem hülyeség, nem kell felszerelni a csomagtartót, viszont az ilyen tipusú táskákól ugy is lehet viszonylag könnyen kivenni - beletenni cuccot hogy közben ne keljen ahhoz előtte levenni a bringáról? tehát csak egy cipzárhuzással is hozzá lehet férni a beltartalmához?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz mauimagic #251413 üzenetére
ezt ötér
(amúgy rusnya szerintem, de állitolag valami "hiper szuper csoda geo"
(csak egy átlagamatőr szerintem 5 perc után ledőlne róla,rossz nézni amugy hogy milyen idióta pozicioban kénytelenek ülni ezeken a Pro-k, nyereg elején, mintha kicsit végig állnának,stb.. az tuti hogy minden nekik csak nem kényelmes, de írták egy másik cikkbe hogy 1500-as paracetamolt tolnak,mert akkor alacsonyabb a testhőmérsékletük, szóval így azt se érzik úgy ha fáj a derék, de gondolom van mellette azért szuri is rendesen ) amellett hogy évi többtizezer km-ert kinozzák magukat ezeken..[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
flash-
veterán
válasz mauimagic #251415 üzenetére
Ja vagom
nekunk volt ladánk, samara, ami szerintem verte az osszes kockaladát (elsőkerekmeghajtas,szelesebb tengelytav, motorikusan sose volt baja,kulturaltabb valtó, hatul nagyobn hely,max lehet picit gyemgebben gyorsult,valamiert megse lett akkor,sem utana olyan kultusz talan mert mire bejott mar jottek vele a nyugati markak is,bar azok se voltak feltetlen jobbak[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
Beleolvastam a fórumba, de érdeklődnék, akik használtak már 175 és 172.5 es hajtókart, éreztetek lényegi különbséget országútin? pro contra, nem tippelek számottevő különbségre de érdekelne tapasztalati vélemény.
-
flash-
veterán
válasz fulton #251417 üzenetére
én nekem trekkingen 175 van, outin 170, outin pörgetősebben tekerek(pl ha lazábban mentem és nem is koncentráltam a pedálfordulatra hanem csak ugyanrra az érzésre akkor outinál egy 3-4 el akkor is magasabb a pf), de nem érzem azt hogy az alsó állásnál annyira bele tudnám tolni az erőt, de ez lehet geo-setup tól is
olyan aki elég jó (többszörös akesz bajnok,tele éremmel és embertelen wattokkal) valami olyaat mondott ha jól emlékszem hogy talán a cs csípőjét(vagy medencéjét ) így kevésbé terheli túl más a szög[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
cobranco
csendes tag
„Görögországban mindig kék az ég” …szokták mondani.
Aztán azt is szokták mondani, hogy a kivétel erősíti a szabályt. De, egy kerékpártúrán a kivétel inkább gyengítse a szabályt, sőt…
A Mount Parnonas Görögország egyik legnagyobb hegysége, vadsága, érintetlensége, tekintélyt parancsoló kétezer körüli hegycsúcsaival, mindig is a felfedezők, kalandvágyok célpontja volt. Bujazőld mediterrán fenyvesek és élhetetlenül kopár sziklás gerincek jellemzik a tájat. Az egy főre jutó kanyonok száma itt a legtöbb a Hellászban.
Tartalom: Innentől nem meglepő, hogy kalandoraink, miután egy önfeledt tengeri fürdőzéssel nyitva a napot egy égig érő „sohavégetnemérő” valószerütlen színű szurdokban találják magukat. De, még mielőtt észbe kapnának, már egy egekbe tekergőző szerpentinen küzdenek a gravitációval. Aztán egyszer csak szembejön Görögország leglehetetlenebb helyére épült kolostora, majd az égiek is úgy döntenek, beszállnak a játszmába.Vajon, utazóink teljesitik-e ezt az iszonytatóan nyomasztó próbatételt a spártai nagy elődök nyomdokain, egy zsémbes eltévedés után vajon jutalmul sikerül-e elfogyasztani egy „úri vacsorát” egy vízműtelep szerelőaknájában, erre is fény derül…de, még az sem kizárt, hogy nem..."
Bazi nagy Görög-túra 12.rész: "A lebegő sziklák útja" 2021. /1440p/
Útvonal: Plaka beach-Leonidio-Dafnon kanyon-Elonis kolostor-Ochtos szerpentin-Kozmas-Geraki-Aigos AnagiriTúráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
nagyúr
-
flash-
veterán
válasz Napfénysüti #251420 üzenetére
meg a rejtett motort?
bár a the secret cyclist könyvében eléggé bullshitnek nevezte, még említette is a magyar feltalálót ámde nagyon tagadta ennek valósságát (azt hiszem az egyik érve a súly volt, meg valami más zavaros bla-bla, bár az egész könyv inkább egy bullshit nekem, mindent valami negativ kritikával fűszerezve, és mindent tagadva,amiről az ellenkezőjét gondolnád egyébként, mintha az egész könyv csak egy szándékos porhintés lenne..
a magyar fordítás meg biztosan google fordítóval készült , és ez egy ELTE doktor, aki a Sagan könyvet is fordította, na azt nem olvastam, de az állítolag még gázosabb..)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
gordonfreemN
addikt
Ha valakinek volna kedve (Hasaggyme, jjeahh ), kérhetnék 250 ig bezárólag használt XC bringára tippeket 175ös magasságomhoz és 82es átlépőképességhez?
Teli piros és teli zöld szín kizárva[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz gordonfreemN #251423 üzenetére
Ja és még két fontos paraméter. Férfi váz kellene és pest/heves/nógrád/jász/borsod megye lenne a legkézenfekvőbb, mivel el is kellene menni megnézni, próbálni
A tipus mint XC csak azért jelöltem, mert a felhasználás jellege, fel.és le hegyi/erdei utak. Ezen belül olyan bringa kellene ami merevvázas elsö telós. Bocs ha nem pontos a meghatározás, de jól meg vannak kavarva ezek nekem[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
flash-
veterán
válasz Napfénysüti #251424 üzenetére
Köszi mintkét tippet, utána is nézek !(pont olvasni való sport-kerékpáros könyveket keresek)
(A Sagan könyvnél azt láttam hogy a magyar fordítás szinvonalát szidják sokan,persze ez lehet szubjektiv is ,csak feltünően sokan ezt kifogásolták,de persze attól még a sztori jó lehet, majd sorra veszem azt is)"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fall-N
veterán
válasz arcitec #251406 üzenetére
Én is ezt használom, meg vagyok elégedve vele. Természetesen tisztítani időnként kell, mert fekete lesz ha letörlöd ronggyal, de szerintem elég 1-2 havonta. Nekem legalábbis jól bírta az előző SunRace lánc, még a 0,7-es sem esett bele, így a jelenlegi után újra fogom használni.
Azért vettem csak új láncot mert a 7-es sor helyett ment fel a 8-as, előtte hajtómű csere volt, így gondoltam megérdemli az új láncot a hajtás. A 7-es kazetta is el van rakva, nem kopott és ez is SunRace ami teljesen bontható. Teljesen azonos a kiosztása a 8-assal (tehát 12-28, a 8-as 11-28, egy 11-es kerékkel több) így jó donor lesz ha az kopott lesz.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #251425 üzenetére
Annyi pénzért már kapsz új Decathlonos biciklit is szerintem.
-
flash-
veterán
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #251423 üzenetére
Pótold ki egy kicsit [link]
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #251425 üzenetére
Vagy akár ezt [link]
Ha már így jártál, engedd el a 26"-t. -
Kro
tag
Szerintetek létezik hátsó 160-as fm foglalathoz valami adapter amivel 160, esetleg 180-as pm foglalattá alakítható?
-
Csokicsibesz
tag
Teljesen reálisan van értelme beleállni ebbe az agy javítás projetcbe?
Simán lehet, hogy nincs hozzá megfelelő alkatrész az országban, rendelni kell, ki kell fizetnem a szerviz munkadíját stb. Ha a szabadonfutó a cserés az magában majdnem 30k + a munkadíj.
Ha veszek egy új kereket akkor az kb. 45k és utána simán berakom a bringában. -
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #251436 üzenetére
Agyat is cserélhetsz. Át kell fűzni persze a kereket, de még mindig olcsóbb, mint egy új kerék.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Fall-N #251437 üzenetére
Az a baj, hogy nem.
Nekem 28 straightpull küllős fulcrum kerekem van. Fulcrum nem árul külön agyat, tehát nem tudom másokra kicserélni.
Dt Swiss van ami ugyan úgy 28 küllős straight pull.
350-es a beugró agy 150 EUR+ szállítás + munkadíj.Teljesen új Mavic Crossmax hátsó kerék 130 EUR + szállítás, munkadíj nyilván nincs.
Már csak itt van egy 20 EUR-os különbség, de igazából a munkadíj lesz az ami meg fogja igazán dobni. -
chubby2o6
senior tag
válasz Csokicsibesz #251438 üzenetére
Bringalandban februárban 13e Ft-ért cseréltek agyat, ebben benne voltak a küllők, küllőanyák, felniszalag.
-
ISThun
csendes tag
válasz flash- #251426 üzenetére
A Sagan könyv fordítása szerintem is gyenge lett. Akkor már inkább G Thomas könyvét olvasgatom a megnyert Tourról.
"Motivációs" könyvnek meg mehet a Yowamushi Pedal, már 22 kötet megjelent belőle angolul. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #251436 üzenetére
Nincs, a Mavic valószínűleg tartósabb is lesz ráadásul.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gergo5991
őstag
1 év után az első tekerés és 3 év alatt kb a 10. tekerésem.. alap szintü cube analoggal, xt váltó után zavart, hogy ezen max csak 1et lehetett váltani és arra is várni kellet 3 secet
fájt, nem hittem volna hogy ennyire "leépültem", az izom megmaradt, csak az erő veszett el
szépen fokozatosan próbálok majd vissza jönni, remélem sikerül
kölcsön bicajjal volt, spd nem volt rajta ez zavart a legjobban, gyári vékony pedállal állandóan esett le a lábam..[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #251443 üzenetére
És minek kínlódna a fűzéssel, ha úgysem tudja centrírozni? Plusz neki kéne küllőhosszokat számolgatni, küllőt/anyát rendelgetni.
Igazából csak a szervizköltség miatt írtam, hogy nekem mennyibe került. Szerintem egy 100+ ezer Ft-os agy esetében az a 13e már nem egy akkora érvágás, cserébe nagyobb az esélye, hogy elsőre jól sikerül .
Nyilván elgondolkodik az ember, hogy megéri-e csak agyat venni és befűzetni, ha olcsóbban jön ki egy komplett kerékkel. Viszont, ha elöl-hátul egyforma kerekeket szeretne, akkor venni kell egy elsőt is, úgy már nem biztos, hogy jobban jár. -
kutga
nagyúr
válasz gergo5991 #251445 üzenetére
Én is így voltam kb, csak engem húsvét előtt 50km-re vittek el sógorék, majdnem meghaltam. Azóta viszont próbálok rendszeresen menni, és fokozatosan egyre jobb lesz. Nekem Cube Aim Pro van, 29-es, kényelmes gép, de az első villát cserélem benne egy komolyabbra a nyáron.
Let the Zone take me if I am.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #251447 üzenetére
Ezt gondolom én is, hogy felemások lesznek a kerekek. Küllő hosszra van kalkulátor, de sok webshopban lehet kérni számítást is. Azért gondoltam, hogy fűzze be ő, mert úgy olcsóbb. Befűzni nem nehéz, rengeteg YT videó van róla. A 0-as centrír a nehéz, főleg állvány nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs