- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #250542 üzenetére
Ezek még szépek voltak szemeimnek.
...tiszta bazári amit linkeltél.
...mintha a Bangoodon árulnák.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #250547 üzenetére
Jaj
#250552 zsocy: nehéz leszedni, de óvatosan lassan le lehet húzni. Próbálj alkoholt önteni alá, fogj rá ronggyal és picit csavargasd miközben húzod. Én számtalanszor leszedtem már.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #250551 üzenetére
Bár nekem a lilás színnel nem lenne bajom (a kerék viszont nem tetszik, mindig a baromi nehéz, kínai 3 küllős karbon kerekek jutnak róla eszembe), de jobb lenne valami komolyabb színben. Például fehérben már jobban mutatna.
-
RexpecT
addikt
Ez elvileg 1×10 sebességes, a Shimano BR-MT200 fékek elvileg nem túl jók, és ha jól látom a hátsó kerék QR-os. Ezek azért nem túl acélos komponensek.
-
chubby2o6
senior tag
válasz zsocy #250552 üzenetére
Az úgy kezdődött, hogy féket cseréltem. Ez nem lett volna gond, mert mindkét fékkar bilincse ( eddigi/új ) "átharapja" a kormányt, nem kell leszedni a markolatot. Viszont telót is cseréltem, és akkor már úgy gondoltam, a lock kar is legyen az újé. ( Eddig az RS Recon telóhoz egy Marzo lock kart használtam, de a Judyhoz ki akartam próbálni a sajátját.) Az új kar is harapós bilincsű, de a Marzo nem, le kellett vegyem a markolatot. Így sikerült .
#250553DopeBob Nem, nem a franciakulccsal szedtem le . A fékcsövet vágni kellett, az ahhoz kellett, az volt a satum A gumikalapács a tüske beütéséhez kellett (volna), de nem vált be, egy sima kalapács lett a nyerő.
#250550Hasaggymeg De, ez a muglis, de nem azért szakadt, és van belőle mááááásik
#250554jjeahh Fecskendővel spricceltem alá mindkét oldalról alkoholt, ronggyal megfogva húztam, nem jött. Spricceltem alá még több alkoholt, már folyt rá a lábamra , de csak nem jött. Próbáltam csavarni, és ekkor egy kicsit beszakadt a vége. Na, itt gurult el a gyógyszer... Az eredmény a képen
#250557Fall-N Villacsere, fék/fékkar csere, plusz egy be nem tervezett markolat csere.Ha csak amiatt vannak alatta a hézagolók, akkor nyilván vágni kell belőle.
[ Szerkesztve ]
-
prannk
őstag
válasz Hasaggymeg #250550 üzenetére
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #250554 üzenetére
Az volt a tervem hogy aláfújok kompresszorral, felfelé is úgy ment, gondoltam lefelé is segít majd.Telenyomom alkohollal is akkor. Kormányváltást tervezek, de ezeket a marcsákat továbbvinném.
Mondjuk az enyém nem a muglis, hanem a rendes profi verzió, az lehet nem is szakadós -
Kro
tag
válasz Fall-N #250540 üzenetére
Valahogy én is így gondolom. Az én bringám is 14kg körül mozog, de én 190/96 kg vagyok.
Nem csoda, hogy meg akarok halni az emelkedőkön (lehet rossz hobbyt találtam magamnak).
Előbb magamból próbálok faragni amennyit tudok, rajtam több a felesleg, mint a bicón. Bár nem tudom mennyit könnyítene egy 10kiló körüli géppel mászni.
Aztán majd később mehet a grammozgatás talán. -
MPowerPH
félisten
válasz bardi #250549 üzenetére
Ebben igazad van.
Anno a Spark -om mondjuk ossztelos volt, de 10kg, teljesen lockolhato taggal. Jol maszott, de lefele ezeken a nagyobb lejtokon majdnem szetesett. Bele sem merek gondolni, egy hardtail milyen lehet. Valszeg mar megpusztultam volna... Persze, tuti jo veluk maszni, de most mar ugy vagyok vele, inkabb egy sweet spot, mint egy olyan gep, ami csak egy felhasznalasra jo. Gondolom ezert mondja mindenki az ossztelost.
Ellenben ha szamit a penz, es alacsony a keret, en is biztosan a hardtail fele mennek. Ugyan azert a penzert jobb felszereltsegut kapsz, sot, valszeg egy alu fully aran kijon egy karbon hardtail.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz stickermajom #250562 üzenetére
Neeem, betáraztam anno a muglimarcsából
Nem volt előtte szilikon markolatom, de bejött, viszont nem tudtam, mennyire lesz tartós. Ezt a második párat ráadásul olcsóbban vettem, mint az elsőt, és adtak rá muglikedvezményt is. -
Rohir
tag
Üdv!
Pesti új lakosként biciklit szeretnék vásárolni a nyári hónapokra.
Tini korom óta (15-20+ éve) nincs kerékpárom, ez alatt nagy ritkán anyám csepel bicaját használtam még vidéki kisvárosban. Azóta nem igazán foglalkoztam a témával, nem tudom mi a módi már meg inkább rolleres irányba hajlottam a buszon/vonaton szállíthatósága végett.
185 centi vagyok, kb. 75 kg. Egy 2. emeleti lakásban élek amiben nincs lift, a környék olyan, hogy utcán nem hagynám. Nem mindennapi használatra lenne, így ha rendeltetés szerűen van használva akkor ne nagyon kelljen vele foglalkozni pumpáláson, tisztításon, kenésen kívül. Haladás szempontjából annyi a lényeg, hogy könnyedén haladjak vele, nem kell szupergyorsnak lennem.
Tudnátok segíteni mi lenne az ideális választás, ill. pesti használathoz milyen alap tartozékokat kéne beszereznem?
Sajnos a keret rá mindenestül kb. 100 000 forint lenne az elkövetkezendő hónapokban (mást is be kell még szereznem). Azért OFF mert látom nem nagyon foglalkoztok ilyenekkel itt szóval figyelmen kívül lehet hagyni. -
gergo5991
őstag
orbea oiz h20 ilyen árért mennyire jó vétel? a scott hardtail amit pár napja linkeltem az csak egy 100assal olcsóbb, igaz az 0km-es ebben meg már van azért, gondolom
állitása szerint keveset futott, "karcmentes" bár a sár alatt ki tudja mi lakozik
fogaskereken a fogak kb élettartamuk felét tuti már elkopták, emellett még névreszóló cseh zászlót is látok a mintát, valszeg profi verseny bicajként használták előtte[ Szerkesztve ]
-
-
Ringman
nagyúr
válasz Rohir #250566 üzenetére
ennyiért csak használt bringa jöhet szóba.
alapdolgok: lakat, világítás és sárvédő, egy alap multitool (vagy imbuszkulcskészlet + csavarhúzó, régebbi biciklikhez villáskulcs is szükséges lehet) + csomagtartó ha hurcolni is akarsz valamit és nem hátizsákban. + pumpa és gumileszedő ha egy esetleges defekt után te akarsz belsőt cserélni.
ne rakd offba a hsz-t.
-
-
gordonfreemN
addikt
Elakadtam.
Első teló csere következett ma (megjött az acor ahead 1 és 1/8, ipari külső kormány csapágy). Elakadtam, mert ha meghúzom a kp csavart, amikor már nem kottyan, akkor már szorul a kormány.
Mutatok képeket, hogy a felső csapágyat hogy raktam össze és ez alapján az alsónak is jónak kell lenni
[kép]Tehát alul a villanyakra megy a kp gyűrű, majd erre jön a csapágy (azon oldalával, ahol a belsö gyürűn a letörés van) majd a csapágyház. Itt a fejcső kővetkezik majd ismét a csapágyház, csapágy itt a belső gyűrűn lévő letörés felfele néz, hogy a következő kp gyűrű belecsússzon. Majd ezen egy néhány tizedes hézagoló majd a csapágyat lezáró gumigyűrüs izé. Erre tettem két hézagolót, hogy a villanyak a stücniben lejjebb legyen kb 3mm-rel.
Esetleg ötletetek van mi lehet a baj?
Töltök fel egy videót is ha az segít.[link]
Hangerőre vigyázz sajnos a kulcsot párszor letettem a kamera mellé és az elég hangos, máskülönben meg nem hallani a kotyogást.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz prannk #250559 üzenetére
Ha már elmész 229-ig akkor inkább ez 219-ért. [link]
#250573gordonfreemN ...mennyire húzod? Azt csak alig kell meghúzni, éppen a kotyogás tűnjön el...közben látom, jól csinálod, ott lesz valahol a határon a jó hézagolás. Amúgy rángatva előre-hátra csalóka lehet mert mozoghatnak a fékbetétek amit kotyogásnak vélsz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gordonfreemN
addikt
válasz balazs1022 #250489 üzenetére
Ez brutál király lett, le a kalappal.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #250574 üzenetére
Igen,ahogy mondod, ez nekem is eszembe jutott már mikor feljöttem a bunkerból. De ezt hogy szűrjem ki? Valahogy a fejcső és villanyak egymáshoz képeste elmozdulását kellene figyelnem.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
jjeahh
nagyúr
Azt hittem a Schwalbe a Racing Ralph/Ray gumikkal végre elindul a nyílszerű mintázatok irányába, de nem, még mindíg ragaszkodnak a klasszikus egyforma blokksorokhoz. Szerintem ez eléggé rétegigény, mert az ilyen mintázatok szvsz inkább enyhén vizes-saras terepen jók, szárazon sodródik, ahogy itt írják is. Oké, de van értelme ennyi sarazós modellnek? Mintha az egész márka erre épülne. Szvsz a nyári gyors gumik javát legalább nem ártana száraz terepre tervezni, mert nyáron azért nagyrészt az ember száraz terepen teker.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #250577 üzenetére
Kissé játékos, én is csináltam...vagyis bal kézzel fogod az első féket jobb kezeddel pedig előre-hátra mozgatod a bringát úgy a homlokcsőtől fogva, hogy a kormánycsapágy-homlokcső találkozásnál tartva közben érzékeled kezeddel az esetleges kotyogást. A másik, hogy mikor esetleg túlhúztad és vissza kell engedd mintegy szét kell "rángatni" újra a hézagolást mert a szorító gyűrű gyakran beszorul és szorosan tartja a csavar lazítása után is majd mikor kimozdul már hirtelen újra túl nagy a kottyanás....tehát célszerűbb inkább szorítgatni nagyon apránként és rángatni míg nulla a kotyogás, mintsem szorítani-lazítani-szorítani-lazítani...
#250578
jjeahh...nem tudom ezek az apró, mintabéli eltérések valójában mennyire is különbözőek terepen menettulajdonságokban, a Racing Ralph kiemelkedő tapadását hátul viszont érzékelni véltem én is. Mondjuk mintázata is elég egyedi... [link] ...jut eszembe, csodálkoztam, hogy a tyúkbelesítés ellenére még mindig több defekt is volt a világbajnokságon.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz gordonfreemN #250577 üzenetére
park tool video, ott nézik, hogy kotyog-e a rendszer: [link]
én úgy szoktam ellenőrizni, hogy kézzel ráfogok a villanyakra, miközben behúzom a féket. azért jó ha ilyenkor fel van fújva rendesen a gumi, mert az is lapul ilyenkor.
+ amikor először meghúzom a felső kupakot, rá szoktam nehezedni a villára teljes testsúllyal.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #250579 üzenetére
"nem tudom ezek az apró, mintabéli eltérések valójában mennyire is különbözőek terepen menettulajdonságokban"
Ha érzékeny vagy rá NAGYON különbözőek. Ha nem vagy érzékeny erre, akkor kb használhatsz bármilyen márkájú bármilyen mintázatú gumit, nagy különbséget nem fogsz érezni. Szerintem.
"kiemelkedő tapadását hátul viszont érzékelni véltem"
Tapad a Schwalbe, hátul és fékezéskor főleg, ráadásul a Racing R/R agresszívebb is, mint a riválisai. Az új Racing szett mondjuk pont, hogy szakít a Schwalbe blokkszerű hagyományával és végre picit nyáriasabb, szárazabb mintázatnak tűnik. Pont ezért fura nekem, hogy ezzel a prototípussal megint visszatértek a saras mintázathoz, ami ezekkel a gyors xc gumikkal annyira nem talál. Oké, néha vannak versenyek, ahol elered az eső és kell az ilyen gumi, de erre ott van pl. a Rocket Ron . Amikor ezeket a gyors gumikat az ember használja, az 95%-ban nyár és száraz terep, nem?
"jut eszembe, csodálkoztam, hogy a tyúkbelesítés ellenére még mindig több defekt is volt a világbajnokságon. "
Mert bevett szokás kispórolni a tejet a gumikból grammánia miatt. Ráadásul nem mindegyik tej működik jól és a versenyzők gyakran azt használják, mit a szponzor ad, nem azt, ami tényleg működik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #250573 üzenetére
Nem lehet elrontani. A sorrend:
Alsó csapágy:
- Központosító gyűrű a villa nyakára, a kúp felfelé néz
- Kormány csapágya, a letörés felfelé néz, a sík fele a központosító gyűrű felé
- Beütős csésze a vázba (tilos zsír a váz és a csésze közé!!!)
Felső csapágy:
- beütős csésze a vázba (szintén tilos zsír a váz és a csésze közé !!!)
- ipari csapágy, a letörés lefelé néz (mindig a csésze felé kell) a sík fele felfelé
- központosító gyűrű (vágott)
- porvédő felső csésze
- távtartó gyűrű(k)
- kormányszár
- top cap + csavar
Zsír mindenhová mehet közé, egyedül ahol írtam oda tilos (mozogni fog a csésze és kinyúlik a fejcső a vázban). A stucni ahová kerül oda sem szabad zsírt tenni.
Ami még alapvető, hogy nem szabad a stucnit/szár oldalsó csavarjait meghúzni, a felső kupaknál kell összehúzni a csapágyat, de pont annyira, hogy ne kotyogjon, illetve ne szoruljon. Ilyenkor célszerű a villát alulról fogni a nyaknál és mozgatni, hogy kotyog-e. Ha jónak gondolod, akkor kell ráfékezve előre-hátra mozgatni. Párszor oda is lehet ütögetni a padlóhoz. Ha csörög, akkor még laza. Ha felemeled a biciklit és nem fordul el a villa oldalra, akkor biztos túl szoros. Ha jól összehúztad, akkor mehet a két oldalsó csavar is.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #250581 üzenetére
világos, ha haladásra optimalizálnék, és száraz időre, akkor a Rocket Ron overkill volna, így viszont anniyra zseniálisnak tartom, hogy azzal megyek mindig és mindenhol. Oké, nem is vagyok érzékeny erre szerintem, vagy már nem tudom..
arra én is kíváncsi lennék, tényleg hiányzik-e a tej, vagy mi volt bennük, amikor defekteltek. Még versenyen sem érzem reális döntésnek kihagyni a tejet, ha az megfoghatta volna... VB után a célban hallottunk már olyat, hogy "meglett volna, ha nincs az az 50 gramm a gumikban" ?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #250583 üzenetére
Azzal a szélességgel xc felhasználás mellett szerintem neked már mindegy a mintázat, mert kb. mintázat nélkül is tapadna. A grammániáról és a tej kispórlásáról több cikk is van, pl:
"Removing Rotor Bolts"
"Removing dust caps on headsets"
"Mud blocking foam"
"No sealant in tyres"Link: [link] . Profi szinten nincsenek határok . Ezeknek gyakran a gumijuk is teljesen egyedi agyonkönnyített szövet, ami sosem kerül a boltok polcaira.
Csokicsibesz: gyakran az első helyezettek között másodpercek vannak, szal minden gramm számít. Ugyanakkor én is máshonnan faragnám le, de ők tudják.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz Rohir #250566 üzenetére
Ennyiért sajnos tényleg csak használtat érdemes nézni, azokból is Decathlonos trekkinget. Vagy ILYET. 185 centi magassághoz az L-es vázat ajánlják.
Szóval nézegess használtan, de igazából mindegy mit, nagy csodára nem kell számítani.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A Zember azt gondolná, hogy a belsőmentesség elsődleges célja a felütéses és egyéb defektek miatti pozíció vesztés kiküszöbölése, erre meg megy itt a grammbuzulás... Nálam a tyúkbelesítés + néhány grammot jelentett.😆😆😆 ...Belsős. [kép] vs. tejes [kép]...ráadásul a belsők Decathlonos, tehát nem éppen súlybajnokok voltak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #250586 üzenetére
ezek egy részét értem, de előbb fogatnék fel féktárcsát három csavarral, mint hogy ne rakjak bele lötyit a gumiba. Legalább egy keveset. (mondjuk az meg már tudom milyen, egyszer hagytam beszáradni, épp még csordogált valami a külsőben, de Wombath megmentett)
Szóval amíg nincs nullára fűrészelve a villanyak, lehomokszórva a vázról a festék (ja, akkor nem látszanak a márkajelzések - bocs), kiutálva az Ahead kupak, minden csavar titánra cserélve, meg húzott küllőre, nyeregről bőr lenyúzva, addig nem tudom, miért ezen grammoznak.ja, és mi az a mud blocking foam?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Teljesen témán kívüli, de nektek nem vacakol a Chrome mostanában? Hol ide, hol meg máshova nem enged be, egyszerűen nem tudom elfogadni az adatvédelmi szabályzatokat mert nem tűnik el az erre felugró ablak!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
Pár napom van még tökölni, ahogy a bikeinn visszaigazolja az eladott bringám átvételét, vennem kell egy új gépet...
2500-3000EUR körüli XC-maraton fully kéne max 120/120 úttal.OIZ H10 -t néztem.
Van még valami best buy? -
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #250590 üzenetére
Használj Edge-t. Szépen működik és a google keresőt is lehet alapként használni benne.
Egyébiránt tegnap este vagy min. 1 órán keresztül nem volt prohardver...
Az üzenet amit kiírt tegnap az Edge is police féle volt, ami félreérthető, ha pl nem működik az oldal, mert karbantartás van.[ Szerkesztve ]
-
-
Friczy
senior tag
válasz Ixion77 #250520 üzenetére
Nem rossz az, ha folyamatosan be van kapcsolva a kijelző, és csak rá kell pillantani ahhoz, hogy lásd, mi van előtted, mennyi távolság után kell valahova befordulni, stb. Persze ha csak útvonalrögzítésre akarod használni a cuccot, akkor tök mindegy, akkor egy zsebben lévő telefon vagy egy GPS-képes óra is elegendő. Én viszont navigálni is szoktam, ott esetenként roppant zavaró, hogy nyúlkálni kell a készülékhez, hogy mutasson is valamit.
-
flash-
veterán
válasz Friczy #250595 üzenetére
na és akkor még ehhez adjuk hozzá a kedvezőtlen időjárási körülményeket ,egy erősebb eső hazavág egy telefont, egy kerékpáros computer nagy eséllyel túléli, elég jól vízvédettek, és a tűző napon sem gyilkolja őket úgy. Nem ajánlott kint hagyni telefont nyáron főleg nem a nap nagyon hamar legyilkolja, fel is forrósódik, és igy be iz zárja az appokat aztán volt rögzitás navigáliás-nincs navi...
de most ha az ember akar mondjuk egy egész napos túrát, azt bajosan bír végig bármilyen telefon, power bankkal meg vesződni ,azzal inkább a telefont töltöm amivel fotózok, stb..
de a rögzítés is valószinüleg pontosabb, a telefonok általában nem képesek az 1 másodpercenkénti rögzítésre, mig ezek a computerekben van ilyen beállítási lehetőség, sőt talán több sávos a műhold egységük egyszerre talán 2 hálózaton is fent tudnak lenni pl.gps+galileo,stb.. ha jól rémlik[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #250594 üzenetére
Ha karbon lenne ennyiért, akkor egy konténernyit rendelnék
Karbon fullyt adtam el, szerintem össztelósban inkább parasztvakítás a műanyag váz, meg persze ott az 500g körüli súlykülönbség is
De ebben az árkategóriában én nem láttam karbon gépet, ha tudsz linket dobni, megköszönömVicc, hogy egy 2800 Eurós alu fully is kompromisszumos, a kerékszett ebben pl. 2300g, "nagy márkák" meg simán Judyval adják ennyiért a bringákat...
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #250584 üzenetére
A csapágy 45°-os letörése (vagy 30°) a csésze felé kell essen. A zsírzás meg nem vallás kérdés, valahová nem szabad, valahová meg felesleges. A váz és a csésze közé nem szabad, mert mozogni fog az erők hatására és kilazul, de úgy, hogy közben szétkopik a csapágy fészke a fejcsőben. Integrált csapágyazásnál természetesen kell, de ott nincs beütőcsésze a váz és a csapágy között. Egyedül amit kerülnék az az alu félintegrált váz és az acél olcsó beütőcsésze alkalmazása. Ott ha elkezd rozsdásodni a csésze akkor be tud rohadni, viszont zsírozni kéne. Ha meg zsírozva van akkor szetcsészi a vázat, főleg hogy jóval keményebb az acél.
A felesleges kategória az a kazetta és fogaskoszorú közé például. Azon kívül, hogy a koszt gyűjti semmi előnye nincs. Ott nem mozog el a sor a kazettán, hanem fix. Egyedül vékonyan a zárógyűrűt szoktam zsírozni, hogy ne gyógyuljon össze az agytesttel, mert olcsóbb sorokhoz acél lockring jár sajnos.
-
Mr. Erikszon
senior tag
Sziasztok gondolkodom már egy ideje új fékek vásárlásán. Futárként dolgozom
Jelenleg egy Sram Guide T-hasznalok picit kotyogos a bal kar de tökéletesen működik 14000km után is.
Magura mdpr tárcsáim vannakA következő fékeken gondolkodtam:
- 4 dugattyús XT
- Code RSC használtan
-Magure MT5e - ezt remekül be lehetne szerelni az ebikeomban de félek nem fogja bírni a napi 6-8 óra strapálást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Aliexpress tapasztalatok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- További aktív témák...
- DJI Air 3 és 2s propellerek, DJI mellheveder, DJI kábelek, Apple kábelek OTG, táv (drón, iPhone)
- Nike Air Jordan Low, Mid, High, Új, eredeti, dobozos, számlás. 40K- Ps5 stuff csere is
- Giant Contend 2 Országúti Kerékpár
- Házi Készítésű Erdélyi Zakuszka, Szörp, Lekvár 1800 ft
- Eladó Eredeti márkás ruhák olcsón
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest