- Mobil flották
- Új HMD modell bukant fel
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Telekom mobilszolgáltatások
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
gp Az elért eredményeink természetesen megmaradnak, a programokat kedvezményesen meg is vásárolhatjuk.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #277019 üzenetére
Igen, ezeket néztem, de ezek ilyen erősen kényszer-megoldások, olyan bringákra, ahol nem fér el a sárvédő a kerék felett a villában. Az enyémhez ilyen a gyári (a képen az FE változat van csomagtartóval együtt, de a sárvédő anélkül is feltehető. Pont ugyanilyen van a Hyde-omon is, soha semmi bajom nem volt vele.
Egyetlen hátránya van, és nem, az nem az első felszerelés. Az is szívás, ez tény, mire beigazítod az összes csatlakozási pontot, felrakod a közölőket, méretre vágod a tartópálcákat, de ha ezt egyszer megcsinálod, utána már tökéletesen fog állni.
A szívás a le- és felszerelés. Az első kerék még oké, mert kívül van az összes csavar, így hozzáférhető, oda pár perc alatt felszerelhető. A hátsó kereket viszont mindenképpen ki kell szedni, mert az első és a felső csavart is a kerék felől kell becsavarni, és nincs elég hely, ráadául lent az agynál is belülről kell rögzíteni a vázhoz tartót. Bár ez sem több mondjuk 15 percnél, ha az ember tudja, mit csinál.
Csak hát előtte kell egy kisebb lemosás a csavarok miatt, ami mondjuk nekem, akinek nincs saját udvara, macerás, szóval messze nem az a "na megyek gurulok egyet" kategória, hanem minimum fél óra szarakodás tekerés előtt. Ezért ez a fix sárvédő inkább a tél elején felrakós és szezon előtt levevős fajta, az nem sok szereléssel jár
Amit te linkeltél, azt sem találom lényegesen egyszerűbbek, az első sárvédő ráadásul pont az alsó kormánycsapágyat áztatja. Szezonban esőre mindenképpen jobb, mint azok a nyeregcsőre rögzíthető vízszintes megoldások, azok viszont tényleg fél perc alatt felrakhatóak, és nem leszel nyakig dzsuvás hátul.
Én mindenképpen veszek majd egy gyári szettet, mert hosszú távra tervezek a bringával, és ez a sárvédő már bizonyított nálam. Szezonra viszont egy az általad linkeltnél kevésbé macerás felszerelésűt keresek majd, amit tényleg 1 perc felrakni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Elden Ring
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Doom Eternal
- Hálózati / IP kamera
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen