- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kro
tag
válasz jjeahh #281350 üzenetére
Persze, az alföldi tanyavilágban vannak gazdaságok, nagyobb tanyák, állat telepek. Igazából a semmi közepén, mert ugye sűrűbben lakott részeken vagy nem tűrik meg őket a büdös miatt, vagy épp a gazdák sem vágynak szomszédra, nemtudom. És jellemzően ilyen helyeken sem 1 kutya van. Én nem hordok sokkolót, inkább kerülöm az ilyen környéket.
-
MPowerPH
félisten
Meg valami. 53/39 -es tanyer van elol. Normalis, hogy nem tudom kihajtani e miatt a hatso 11-12-13 fogaskerekeket? 14 -tol kezd okes lenni, de az idealis igy a 15 es 17.
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz MPowerPH #281352 üzenetére
ilyenkor tudod igazán értékelni azokat a sebességeket, amiket egy versenyen látod, hogy elérnek.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
A Zéé
addikt
575 shop-os Weekend meze van valakinek? Esetleg elérhető mérettáblazat hozzá? Mert ami a honlapon fenn van, az a PRO mezekhez való (remélem). Vagy innen sem lesz mezem, ha a derekam szélesebb, mint a mellkasom?
Just a simple Lineman...
-
-
Maximum1
őstag
válasz Ringman #281353 üzenetére
Milyen pulzussal?
Továbbra is tartom, hogy ezeket a kalkulátoros pf-okat nem lehet egy edzésbe beleintegrálni, de még egy sima amatőr tekerésbe sem.
Aki kicsit is szereti a számokat figyelni az látni fogja mennyire nem kompatibilis a pulzussal.MPowerPH szerintem nem normális, gyenge vagy
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz MPowerPH #281352 üzenetére
Lejtőzésre tökéletes, legalább 60 felett is bele tudsz tekerni Igaz felmenni se lesz rossz a 39-es tányéron, könnyű fokozat nélkül. Mi a hátsó sor vége, 34?
Én most az elmúlt napokban másztam pár rendesebbet, 26/26 még mindig kellett a durvább részekhez, szóval a Nulane 34/32-je necces lesz az elején. És akkor ezek még mindig nem a 15% feletti emelkedők.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz velizare #281354 üzenetére
En eddig is ertekeltem, es csodaltam az emberfelettit, amit teljesitenek.
Tin: 28 -as.
Ringman: Az adott fokozatban, adott sebesseghez tartozo pedalfordulatot mivel tudom kiszamolni? Menet kozben valtogatok sokat, elozo tekeresnel, higy tartani tudjam a34-36 -os tempot, 3 fogaskereken varialtam. Ha pihentetni akartam a labamat, akkor tobbet porgettem, aztan valtottam kisebb fogaskerekre.
parandroid: Eddig is az jott le, hogy ez a bringa nem eppen a kenyelemrol szol. Verseny attet, H1 geo...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #281359 üzenetére
én ~90-es (85-95) pf-fel szeretek tekerni, aztán oda váltok, hogy a választott tempóval az nekem (és a térdemnek) jó legyen.
tehát az a komfortos, ha 120-as pulzussal is ez a pf van, meg 180-assal is. ha emelkedőn megyek, akkor is.
de én nem edzeni megyek (na jó, majd lesz olyan is, ill. van már van, csak nem a szabadban) -
Wombath
HÁZIGAZDA
Ez a Tour de Puszta? Oda megyek én is, meg a fates társaságból még jó páran. Ha már hó nem sok volt idén, legalább homok legyen
Kutyákat egyébként bringán a kiszámíthatatlanság miatt rühellem, csak hogy ontopik legyek. Szerencsére eddig nem volt komoly afférom velük (mármint ugrani ugrottak, kergetni kergettek, de harapást még nem sikerült elhelyezniük rajtam), remélem ez így is marad. Főleg így, hogy egyre többet megyünk a gyerekkel is tekerni. -
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz 6030D #281369 üzenetére
Ez van, akkor bele kell erosodni, kis challenge.
Ugy vagyok vele, hogy ha a gazdag idos mukso, akitol vettem a bringat, ki tudta tekerni, es volt vele az Alpokban is, akkor csak nekem is menni fog.
De akkor jol gondoltam, hogy sok lesz az a 53 -as tanyer. Pozitivum, hogy igy a sor lassabban kopik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kuntics
aktív tag
Ha már jönnek itt a fogszámok akkor beszállnék én is. Jelenleg a gyári tiagra szett van a gravelomon, ami 50/34 11-34et jelent gyakorlatban. Sok emelkedő nincs errefelé amin lehetne edződni (
meg amúgyis egy gyenge szar vagyok), ha meg eljutok vmi dombosabb helyre akkor jól jönne 1:1 alatti megoldás. Alapvetően grx szettben gondolkodom, abból is 2x kialakításon, mert nagyobb részt bicikliúton közlekedem. A legjobb a régi grx400as szett lenne, mert ott a hátsó váltó tudja a 36 fogat is kezelni, így lehetne 46/30 11-36 kiosztás, viszont abból már nem nagyon találni új szettet. Érdemes ilyet keresni használtan, vagy elégedjek meg a 2x11es 30-34 legkisebb áttétellel? Vagy van más járható út 1:1 alá menni? Komplett szettet cserélnék, hogy a mechanikus féket is tudjam cserélni. -
Kro
tag
válasz Wombath #281365 üzenetére
Igen, azaz. Jah ez a puha süppedős homok elég szivatós tud lenni, remélem nem sok lesz benne. 15.-én meg a Nyeregbe Magyar! lesz, az elvileg nem olyan homokos terep.
Illetve nyáron szokott lenni a Nyakvágó Maraton, na annak nagyrésze a fosóhomokba megy, igazi élmény 40 fokban.
Kutyaharapást még én is megúsztam eddig és szeretném ha ez így is maradna. -
Ringman
nagyúr
válasz kuntics #281372 üzenetére
a tiagra is tudja a 11-36-ot (nem hivatalosan). ha a hajtást cseréled grx-re, akkor az első váltót is cserélned kell, mert más a láncvonala a grx-nek, mint az outinak. 48/33 van 110-es bcd-s hajtókarhoz, úgy úszod meg a legolcsóbban [link] (bár 100€-t nem adnék ki 2 alis tányérért)
tiagrához is van 48T gyárilag is.hidrós fékre való csere 100e feletti mutatvány, komplett szett szinte biztosan drágább, mintha eladnád a bringát és vennél egy másikat használtan.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ja, és beszállok én is hátha megnyugszik mindenki aki gyengének tartja magát...a szokásos köreimen kábé összesen 15 másodpercig van a 32/10-en és a legtöbbet az erdőig vezető úton (enyhe emelkedő 2-3%os aszfalt) 32/16-33 között használom aztán ha beértem a fóti erdőbe ott szinte végig a 32/28-45 között megyek, a nehezebb mászások legtöbbet 32/39. Na?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz MPowerPH #281368 üzenetére
Ha szoktál mászni akkor nem kérdés, hogy megy-e vagy sem, én csak azt mondtam, hogy a 39/28-on szép teljesítmény mászni. Számomra elképzelhetetlen, de mellettem is mentek el rendes emelkedőn úgy, ahogy én is szeretnék, de az a srác biztosan könnyebb volt vagy 30 kilóval
-
Fall-N
veterán
válasz Ixion77 #281337 üzenetére
Meg nem nyúlik, mint a bowden. Azért sokat számít a fékerőben, hogy nem egy bowdenházban surlódó acél "huzal", ami átadja a fékezési erőt, hanem hidraulikus munkahengerek. Nem véletlenül erősebb is egy normálisabb tárcsafék. Pedig a legnagyobb tárcsa is maximum 220 mm átmérőjű nem 622, de az átlag inkább 160-180 mm, ami kis kábé a harmada az átmérőben.
-
MPowerPH
félisten
Komoly emelkedot nem masztam ezzel, szoval nem tudok erdemben hozzaszolni. Eljon majd az ideje, egyenlore jojjon meg a pedal, cipo, es edzhessek. Imadom a Mecseket, a Giro amit megtett korbe 2x, az egy gyonyoru resz outival. Sot, a Pecs, Orfu, Komlo, Szaszvar, Bonyhad is egy nagyon szep szakasz, eleg sok szinttel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
balintbaba
tag
válasz Fall-N #281377 üzenetére
A surlódást meg tudom erősíteni, nekem is jobban fog az első fékem, vagyis legalábbis érzésre mindenképpen, a hátsó picit nyúlósabbnak érződik - hosszabb bowden, vázon és a kormányon keresztül is megy. Mondjuk ennek fényében nem is értettem soha, miért lenne egy tárcsafék jobban adagolható.
A fékerővel szerintem, ha csak az erőátvitelt nézzük nincs probléma. Most hétvégén is kellett egyet vészfékeznem saját hibám miatt egy kikanyarodásnál - holttérből jött egy sporttárs nagy sebességel. Mondanom sem kell, hogy a hátsó kereket simán állóra fékezem ilyenkor, ilyen esetben a tárcsás fékkel sem áll meg hamarabb az ember (száraz, ideális körülmények között, mielőtt valaki megjegyezné ).
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #281380 üzenetére
Hát ez jó, nem az első ilyen hsz hogy a hátsó puhábban fog, ezek szerint valahogy kicsit levegős lett az első a dugattyú ki be nyomogatástól (járatástól). Nincs vele baj, halványit később van a "pont" behúzáskor mint hátul, meg puhább kicsit, de fog mint az állat szóval nem foglalkozok vele. Csak érzésre lehet picit érezni fékezéskor hogy másabb mint a hátsó.
Viszont brahiból fogtam egy satut csak az elsővel tegnap, bringa velem együtt előre.. (nyilván kis sebességnél). Na ennyi volt, a tárcsa meg is deformálódott, kusz kusz lett hazáig
Viszont ez úgy tapasztaltam nem következik be alap esetben - első hátsó egyszerre fékezéskor - de áldjam a kedves eszét annak aki kitalálta a hézagokat a tárcsához.Erősebb kiállva esetekben (ergó mindig ) sprintnél továbbra is beleér. De már megszoktam, nincs vele mit tenni, talán majd egy merevebb keréknél nem lesz ez. Kutakodtam agree tulajoknál - másnál is jelen van.
Am már teljesen megszoktam kiállva is az irányítást, dropon is. Jó lehet tolni neki úgy.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MPowerPH #281378 üzenetére
inkább nézz hátra valami mászáshoz való sort. hidd el, azokon is lesz olyan áttét, amivel fáj, ha erre hajtasz, de talán olyan is, amivel annyira nem, és használható maradsz másnapra. fejlődni azzal is lehet, a fokozatos terhelés pedig egyébként is jobb edzés, mintha felhajtanának a stelviora a mostani szetteddel.
előbb-utóbb úgyis lekopik, szóval nem az örökkévalóságnak veszed.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz velizare #281382 üzenetére
Nem a 11-28 a probléma, hanem elöl az 53/39. A 11-28 országútin kb mindenre elég, aki ezzel, meg a standard 50/34-gyel hétköznapi emelkedőket nem tud mászni, az puhapöcs. Jelen pillanatban myself included.
Ahol ennél nagyobb átfogás kellhet hátul, az a terep, nem véletlenül szoktak gravelen használni ilyet, esetleg kisebb első tányérokkal kiegészítve. Ott elvileg az agilitás, meg a mászás a prio, nem a tempó tartása aszfalton. Utóbbi esetben meg a 11/32 is fos, én azzal jártam melóba, hátszélben, meg felüljáróról gurulva úgy pörgettem, mint egy rajzfilmfigura, a gép meg nem ment. Na, az is gusztustalan dolog. Kb 32 körül vége, az meg bosszantó, ha még bírnád.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Speedy007
őstag
válasz balintbaba #281380 üzenetére
Való igaz hogy a bowdenes fék jobban adagolható szerintem is, enyém hibátlan be van koptatva és tökéletesen működik de teljesen máshogy működik mint a felni fék és ez nekem szokatlan még .
Fék távról szerintem itt lehetne vitatkozni .. Nekem is volt a hétvégén egy meleg helyzet részben az én hibám másik részben az autós miatt (bár asszony jóval óvatosabban jön megy elbeszélése szerint ő gyakrabban fog ki ilyen idiótákat) is lendületből mentem mély fék távval egy olyan kereszteződésbe ahol alig jön autó ki és be is. Elkezdtem lendületből fékezni az utolsó 150-200m-n hogy a végén lassan át gurulva menjek a kereszteződésen szétnézve erre nekem balról egy fehér BMW-s még nagyobb lendülettel lassítás nélkül és persze szét nézés nélkül vágodik be nekem balról kb.50m-m sem volt hogy állóra álljak meg az ő rosszaló tekintetéknek tüzében. Ezt egy jobb fajta párhuzamosítós V-Fékkel se lehetett volna igazán össze hozni ezt a mutatványt szerintem de a tárcsafékkel sikerült igaz orra állt a bringa a végén.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #281329 üzenetére
Úgy látszik hülyék mindenhol vannak égtájtól függetlenül, mit összebalfaxkodnak öcsém azokkal a kutyákkal, egy adott pillanatban a gazdáját is megharapja egyik. Kábé majomnak borotva, vagyis való 3 nagy testű kutya ilyen hülyéknek, kérdem én?! Még a jjeahh féle 2 osztályos, állataikat bunkó módon védő juhászokat is jobban megértem mint az ilyen, teljes kennelt értelmetlenül fenntartó, kvázi városi gyökeret, és ne haragudj, de ilyenkor már Zoliwrc minapi reakciója sem tűnik túlzónak! 😒
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #281337 üzenetére
Természetesen tudom, a tárcsafék előnyeit napestig lehetne sorolni ugyanakkor az ideális körülmények között előállított féktávban aligha különbözik egy jó felniféktől. Olyanról meg, hogy behorpad a felni a fékezéstől még nem hallottam, még szimplafalú felninél sem.
Ami a bowden nyúlását illeti, ott is egy jó szettel (pl. valami felsőpolcos Jagwire) ahol a ház alig zömül és a szál is profi cucc kevés nyúlást lehet tapasztalni, sőt, ez az a nyúlás amitől tulajdonképp adagolhatóbbnak érzi mindenki azt a régi rendszert, főleg mikor először használ jó Shimi tárcsaféket. 🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #281380 üzenetére
Sokat úgy lehet javítani a fékerőn, hogy a súrlódást csökkentjük. Így alap a teflonos bowden és bowdenház. Nekem először Acor hosszanti szálas ház volt, ami brutál merev, teflonos bowdenszállal, így jó volt a fékerő, bár később a sima Jagwire CEX is tudta ugyanezt, bár ennek nem volt olyan brutál tartása. Ez azért volt nekem fontos, mert idegesítő hangja van ha a vázhoz csapódik a külső elvezetés miatt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #281390 üzenetére
Szerintem a fékerőnek vajmi kevés köze van a bowden-bowdenház súrlódási viszonyához, annak nagyon-nagyon rossznak kellene lenni ahhoz, hogy ne tudd már kezed erejével sem legyőzni és így elég húzást produkálni a szálon. Ott inkább maga a féktest kialakítása, minősége, a fékkar kialakítása és a betét-felni súrlódási viszonya az ami végül igazán számít a fékerőben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
A Zéé
addikt
válasz kuntics #281367 üzenetére
Ohh, bárcsak akkora elég lenne
Megmértem most 1-2 pólóm, a lazább szabásúak 117 cm-ek deréknál, a kicsit szűkebbek 115, de még az sem zavaró. Ez talán XXXL lenne...
Hosszra milyenek? Decás XXL-es mezt próbáltam, az egy icipicit volt szűk, de azt mondtam rá, hogy ha nincs jobb, elmegy, viszont az meg ilyen köldökvillantós volt...Just a simple Lineman...
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz A Zéé #281393 üzenetére
Én tuti bővebb futó pólókban tekernék a helyedben, aztán ha lement "pár" kiló, jöhetnek a casual fit, loose fit mezek, ha ismét lement pár kiló, jó lesz a race fit is. Mondom ezt úgy, hogy már 2 hónapja nem ettem kenyeret, mégsem sikerült leadni egyetlen kilót sem (a 60-ból ), de az igazsághoz hozzátartozik, hogy heti 2 rövid terepezés + 1-2 túra ehhez nem elegendő, majd ha jönnek a jó idők, felszárad a terep, többet tekerek és hamar lemegy rólam a karácsonyi fölösleg.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #281396 üzenetére
Bár végül is a kerékpározás hajnalán még nem volt váltó. Ki is combosodtak rendesen.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #281397 üzenetére
Rezisztens keményítők
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #281397 üzenetére
Szalonnával
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest