- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz chubby2o6 #281897 üzenetére
+1. Élni, és élni hagyni. A padkán csorgásról annyit, hogy én is megyek, de nem mindig előre. Viszont sofőrként ha tehetem, akkor inkább behúzódok a felezőhöz, ha látom, hogy jön bringás. Egyrészt miatta, másrészt ha végighúzza a kocsi oldalát, vagy lebaxa a tükröt, mert ő azt hitte elfér, akkor úgyis el fog szaladni...
És azért nem húzódom egyből a felezőre, mert ott meg a motorost engedem el, akikre szintén figyelek. Szóval ne gondolkodjunk csőlátással.Hasaggymeg: mindenki homo!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Ringman #281886 üzenetére
Hasonlóan problémásnak látják azt is, ha egy egy nyomon haladó jármű mellett lakott területen legalább 1 méter, azon kívül legalább 1,5 méter távolság tartásával lehet csak elhaladni. Gyulainé szerint a biztonságos kerékpárutak jelentik a megoldást, mert jelenleg „a másfél méter a Budai-hegységben sem betartható, pontosabban csak úgy, ha az autó a kerékpáros mögött megy fel például a Hármashatár-hegy tetejére”. A Jogi és Érdekvédelmi Bizottság alelnöke elmondta, jónak tartanák a másfél méteres előzési távolságot, de a hazai útviszonyok nem tennék lehetővé a betartását.
tök jó, hogy az autóklub alelnöke is úgy gondolja, hogy több autóutat kell dedikált biciklis infrává alakítani.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
-=RelakS=-
veterán
WAX NEWS
Felejtsétek el az új lánc letisztítását az első waxolás előtt, a Silca-nak van már rá megoldása.
Nem megzabálni, nem csoki!Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Speedy007
őstag
válasz Because #281894 üzenetére
Mivel napi szinten járok kerékpárral én speciel alig találkozom szabálytalankodó kerékpárossal (igaz össze hozott a sors minap egy idióta országútissal csörögve előz meg de úgy "rám csukta a kaput" hogy ha nem rántom el a kormányt és fékezek akkor az ő hátsó kereke össze ér az én első kerekemmel csúnya zakó lett volna a vége.) Ilyenek és ehhez hasonlóak évente fél tucatszor jönnek össze kb.. Autóssal annál több kereszteződésbe érek érzem hogy tol hátulról annyira rám van tapadva jelzem hogy merre akarok menni elkezdem a be kanyarodást erre ő is jön utánam és kanyarodás közben előz meg nem törődve hogy jöhetnek esetleg szemből vagy én esek el amiatt mert tol le az útról. Nap hosszat tudnék mesélni szituációkat idióta olyan autósokról akik ha kétkerkekű járművet látnak főleg ami lassú is olyan nekik mint a bikának a vörösposztó kivágnak elé,veszélyes/felelőtlenül előznek. De ha bezzeg velük vagy valamelyik családtagjukkal történne hasonló szitu fogadni mernék nagy lenne olyankor a pofájuk.
[ Szerkesztve ]
-
-
SteveAd
tag
SPECIALIZED EPIC 2024: 120mm rugout, es ha jol latom, nem lesz kormanycsapagyas vezetek tovabbra sem
-
nagyúr
válasz 6030D #281879 üzenetére
nekem spec attól fájt, hogy a talpammal hajtogattam (vagyis inkább csak akartam) a cipő talpát, természetesen nem a talpam győzött. oda kellett figyelnem rá, hogy ne csináljam.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz ZavaBalazs #281905 üzenetére
hehe
#281894 Because
parkoló autókat ki szoktam kerülni nagy ívben, ha lehet.ami nagyon felidegesít az 5 cm-re előzés mellett, az a láthatóság hiánya, lakott területen belül ködben és félhomályban nem világít a jóember (mert ugye nem kötelező, biztos neki még OK a környezet sasszemmel), kivilágítatlan biciklis dettó, párszáz forint egy villogó, ha másra nem futja (de vsz. futná, mert mondjuk be is baszott előtte)
-
nagyúr
válasz ZavaBalazs #281905 üzenetére
ez a nő egy igazi hülye.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #281903 üzenetére
Bud Spencer is megmondta ,az egész világ egy nagy wc csésze 😁
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Tin
veterán
Tökmindegy, mi lesz az új KRESZ-ben, a magyarnak jogai vannak, és különben is, a bringás nem fizet útadót. Annyit érnek a törvények, amennyit betartatnak belőlük, és hát Magyarország sajnos ebben nem az élmezőnyben helyezkedik el.
Szerintem ami segít, az az idő, és a minél több bringás az utakon, hogy az autósok hozzászokjanak, és elengedjék azt a tévképzetet, hogy övék az út.
Ma amúgy itt nálunk a kifejezett bringaútra (behajthat: erdészek és karbantartók) hajtott be egy Teslás, ráparkolt az útra, hogy drónt eregessen a haverjaival. Itt futók és bringások szoktak edzeni, meg commuter útvonal, de ekkora parasztot még nem láttam. Mire újra visszaértem, már eltűnt, remélem ráhívták a rendőrt, és az jól meg is büntette. Fogyatékosok mindenhol vannak, ott is, ahol normálisak a törvények, és be is tartatják őket.
-
Minap engem is megkérdezett egy jóképességű, hogy itt leparkolhat-e (ugyanez a szitu: bringások, kirándulók, mezőgazdaság által használt út, az elején egy nagy behajtani tilossal, alatta a felirat, hogy landwirtschaftliche verkehr frei). Mondtam neki, hogy felőlem aztán nyugodtan, kb naponta 2-3x elnéz erre a stadtpolizei, aztán fotózgatnak, asszem 60 eur a tarifa. Pont azok kedvéért, akik autóval kigurulnak a város szélére, hogy sétáljanak egy órácskát a jó levegőn.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz parandroid #281917 üzenetére
De ezt egyébként masszívan nem értem. Kint van a tábla, látja is, hogy az nem autóknak való út, ráadásul ezek az átkötések tényleg csak pár km-esek, szóval még csak nem is nyer vele semmit, hisz mehetne körbe is, de mégis simán megcsinálják. Csak ma 3 autósnak tettem szét a kezem, hogy mi a rákfarkat keres ott, ahol előtte legalább háromszor ki van táblázva, hogy rohadtul nem autóút, és se a kocsija, se az ember nem úgy néz ki, mintha vadőr lenne.
De amúgy mindegy, a 43km/516m azért jól esett
#281916 -=RelakS=-: ja, hát kétféle autós létezik: aki soha (vagy max gyerekkorában) ült bringán, és aki szokott bringázni. Utóbbi simán lemond az elsőbbségéről és lehúzódik, mert érti, hogy ha te felfelé mész, akkor neked duplán nehezebb félrehúzódni, vagy 30-ról megállni, és ezeket nagyon tudom értékelni. A másik meg csak megy, mert azt hiszi, hogy aszfalton csak 4 keréken lehet menni.
-
zsamiatt
őstag
válasz chubby2o6 #281897 üzenetére
Aha, belegondoltal mi van ha veletlenul megcsuszol, rosszul leszel barmi es eldolsz? En inkabb megvarom autoval mig normalisan kielozhetlek.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Sleek
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Kiszedtem a talpbetétet az egyik felén kb 5mm a másik felén majdnem egy centivel szélesebb a lábfejem mint a betét.
Szóval pont ahol van az spd klipsz[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Speedy007 #281907 üzenetére
igaz össze hozott a sors minap egy idióta országútissal csörögve előz meg de úgy "rám csukta a kaput" hogy ha nem rántom el a kormányt és fékezek akkor az ő hátsó kereke össze ér az én első kerekemmel csúnya zakó lett volna a vége.)
Az az érzésem nevelés alatt álltál.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Speedy007
őstag
válasz Mezga Aladár #281923 üzenetére
-
Friczy
senior tag
válasz Because #281894 üzenetére
Hibás összehasonlítás az oldaltávolság. Nem mindegy, hogy egy álló kocsisor mellett mész el gyökkettővel, vagy elmegy melletted egy autó 90-nel. Egyik esetben ha kell, akár meg is állsz, mert látod, hogy nem férsz el, másik esetben ha tíz centivel megy el melletted, nem lesz őszinte a mosolyod.
-
Friczy
senior tag
válasz Mezga Aladár #281925 üzenetére
A büntetőfékezés és hasonlók kerékpárral is beleesnek a közúti veszélyeztetés kategóriába, ami természetesen itt is bűncselekmény. Szóval a jobbik eset, ha csak szimplán hülye volt az illető.
-
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #281929 üzenetére
Ha már nyerges, akkor az említett történet részletesen.
[link]
Egy váci bringásról van szó, a (néhai) váci cx- és Mészkőember versenyek atyjáról. Tapasztalt bringás, csak aznap nem adta ki neki. Innentől 18+ ha valaki nem bírja:bekerült a kerekek alá, 70 méter húzta maga alatt a kamion. Csodával határos módon túlélte, de az egyik lábát amputálni kellett térd felett, medencecsont ripityára törve, pár belső sérülés.
Szóval a törvény nem véd meg, oda kell figyelni.
Nem vitaindítónak szánom, hibáztatni sem kell senkit, senki nem tudja mi történt pontosan, ki hibázott.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Speedy007
őstag
válasz Mezga Aladár #281925 üzenetére
Semmi nem volt halottam hogy jön valaki csörögve (kulcsomó vélhetőleg) látom a szemem sarkából jön is aztán hirtelen be húz elém de úgy hogy ha én nem teszek valamit mind a ketten estünk volna .
-
chubby2o6
senior tag
válasz zsamiatt #281919 üzenetére
Oké, normálisan kielőzöl. És ha közben pont akkor leszel rosszul, és mész tovább a szembesávban, a szembejövő meg emiatt átjön az én sávomba és elüt??? Na???
Lehet ezt ragozni, meg hajuknál fogva előrángatott feltételezésekbe bocsátkozni, csak semmi értelme. Úgy előzöl, ahogy akarsz, annyit írtam, hogy amíg nem centizgetnek, addig pont leszarom, mekkora oldaltávval mennek el mellettem. -
Tin
veterán
válasz chubby2o6 #281934 üzenetére
A másfél méter nem hülyeség, mert bármikor elránthatom a kormányt akármi miatt, de a másfél méter már biztonságos "védőtávolság". Persze ha tudom, hogy előznek, akkor ezt szoktam segíteni lehúzódással, néha intek is hogy most mehet, de amikor csendes utca, bőven lenne helye, mégis közel jön el, az parasztság.
A másik amikor szembe jön, de az ő oldalán parkolnak az autók, ő jön lejtőn lefelé, én meg megyek a szegély mellett, és csak egy bő autónyi hely van, de mégis bejön, és még csak nem is lassít, hanem én kell összemennek, nekem kell behúznom a könyököm, nehogy levigye a tükre.
Velem a leggyakrabban ez az autós parasztság történik meg. Ezért nem is megyek inkább az út szélén, így az autós vagy felméri, hogy nem fér el, vagy pedig (kis sebességgel) elüt, de akkor a gatyáját is ráfizeti.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dom1n0 #281933 üzenetére
Es a kamionos vs. bringas tema egyebkent is mindig meleg pite. Kamionos utalja a bringasokat, mert ugy van vele, hogy mig O dolgozik, addig a bicajos hatraltatja a munkavegzesben, mig a bringas szorakozik, es munkakerulo... Kint UK -ban kulon kepzest tartottak a cegek a soforoknek a CPC modulon felul, mert mindig egy erzekeny pont volt a bringasok megturese. Sok volt a baleset, konfrontacio, ami neha tettlegessegig fajult.
Don't Tread On Me
-
lsebestyen
addikt
Én meg tegnap annyit ettem, hogy a mai 146 kilin 1db kókuszrudat ettem, azt is csak muszàjból.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz chubby2o6 #281943 üzenetére
Ha kézben hoztad le és vitted fel a bringát lépcsőn, akkor egye fene
Amúgy ez olyan fura, hogy az elején mekkora hátrány volt, hogy alig találtam síkot, ma meg ha kicsit több szintet akarok menni, akkor berakok még egy oda-vissza kört azon a frankó bringás úton, az +9km és +130m szint.
Igazából eléggé el vagyok kényeztetve, mert körülöttem ilyen 2-3 km-es távolságban több tucatnyi mászás van.
-
addikt
No, meg volt a főpróba az Endurace-szal. Nem volt rossz, a lábam előbb fáradt el, mint a nyakam, vállam. Bár az továbbra sem világos, másnak hogy a t*k*mben nem szakad le a nyaka outin. Egy pihenőpontot kihagytam (Siófok, észre se vettem), valószínűleg úgy jobb lett volna.
A déli parton szinte repített a délnyugati szél, cserében az északin kemény volt haladni. Egy szakaszon hárman is beálltunk egy e-bike-os mögé De szerintem, ha 80 km-t le tudok tekerni "télen" (10-15 °C) ezzel a bringával, nagy gond nem lehet.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
dom1n0
senior tag
válasz MPowerPH #281941 üzenetére
Hat meleg pite, amikor elrobog mellettem joesetben 1 meterre egy ilyen kamion 90-100-al, nem jatek.
Az orok param meg az, hogy ha elkezd elozni, es szembe meg jonnek, nyilvan engem fog bealdozni egy frontalis utkozes helyett.lsebestyen: Merre voltal? Elviselheto volt mar az ido?
-
chubby2o6
senior tag
Áá, lifteztem oda-vissza
16 éve lakom itt, talán háromszor fordult elő, hogy a két lift közül egyik sem működött, de ebből kétszer bringával voltam
Nekem kb. át kéne mennem a fél városon egy értelmezhető szintért. Ezért is volt furcsa, mikor a Sigma Rox 4 ugyanezen az útvonalon 300 meg 600m szinteket számolt, pedig azt is kalibráltam#281945Maximum1 Köszi , már túl vagyok rajta. És akkor így nem is számít
-
Mezga Aladár
veterán
válasz dom1n0 #281947 üzenetére
Paráztok rendesen, pedig az esélye egy balesetnek bringán pont annyi mint gyalogosan.
Itt is figyelni kell a forgalomra, ha úgy alakul lemondani az elsőbbségedről.
Más, kamionról jut eszembe.
Ifi koromban ha mentem valahová, vagy edzésről vissza, akkor stéhereztem.
Busz, kamion, troli tök mindegy, csak érjek haza hamar.
Hogy történik a kamionra felugrás.
Jön egy ilyen jármú és kikódorogsz a sáv közepére. Hallod hogy jön szuszog, mögötted van. Ilyenkor nagy "kegyesen" intesz, hogy mehet és lehúzódsz. Közbe a megfelelő áttételt kiválasztva sprintelsz egy jóízűt hogy felvedd a kamion tempóját, majd bevágsz mögé és jó esetben nagyon sok kilométert félgázon tekerve megtehetsz.
Persze ehhez kell a tapasztalat, magas szintű bringakezelés és megfelelő mennyiségű őrület.
UI: nem szabad kipróbálni!!!Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
lsebestyen
addikt
válasz dom1n0 #281947 üzenetére
Dunakanyart lecsekkoltam. Megyeri híd felé mentem, na odáig elég sok helyen sáros volt az aszfalt, de utána végig száraz. Kora tavaszias idő volt: alul hosszú, felül aláöltöző + nyári mez, nyári kesztyű + sapi, nem fáztam. Dorogtól elég szar volt amúgy, sok autó, rossz és keskeny út. Egynek elment. Meg is lett erre a hónapra az 1000km.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs