- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Magisk
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveAd
tag
válasz Hasaggymeg #282899 üzenetére
Na de milyet ment! Es szoloban!!!
-
Kro
tag
válasz Dark Archon #282830 üzenetére
Ennyire rizikós ez a hookless felni téma?
Első körbe én is kicsit idegenkedtem tőle, de montin eddig működőképesnek tűnik. Én max 2 baron (29psi) használom és azt hiszem a felni is max 3-at enged. -
jjeahh
nagyúr
válasz Oktaan #282856 üzenetére
Szerintem aliról nem érdemes cipőt rendelni, amennyiért mennek a jó minőségű cipők, annyiért kapsz Shimanot vagy Girot is. Amúgy Boodun jó, tőlük van kesztyűm és cipőm is, Santic jó, állítólag a Darevie is jó, Sidebike cipőket is dicsérik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
válasz Speedy007 #282867 üzenetére
Ugyanezt a BBB szerszámot használom, semmit nem kell vele mókolni, enged annyit a rugó, hogy szétfeszíteni is lehessen. Most amíg ment a Strade Bianche újra is waxoltam a láncot, már vissza is tettem, tehát friss az élmény. Szépen le is takarítottam a bicót, jöhet a tavasz.
#282903jjeahh: nekem van/volt egy karbontalpas Santicom aliról, de mindkettő darabnak széttört a sarkánál az a műanyag izé. Amúgy kényelmes cipő, de sokat nem bírt. Talán valami 100 dollárért ment alin, én másodkézből vettem, de tök új volt.
[ Szerkesztve ]
-
SteveAd
tag
Roviden: orszagutira problemas leginkabb (nagyobb nyomasnal konnyebben le tud ugrani a gumi). Gyartasi pontatlansag, ETRTO sztenderdek (meg van szabva, hogy milyen felniszelesseghez minimum milyen gumimeret kell) esetleges be nem tartasa, max. nyomas (ami alacsonyabb mint a nem hookless felninel) atlepese mint potencialis rizikofaktor.
Ez pl. a legfrissebb video a temaban (eleg megbizhato szakmai csatorna).
De ez is ajanlott (250+ komment is, nemcsak a cikk maga; az Escape Collective jelenleg a legmegbizhatobb fuggetlen kerekparos szakportal)[ Szerkesztve ]
-
-
ZavaBalazs
őstag
na, kis elakadás, basso első váltó bowdencseréjébe beletört a bicska
van egy ilyen kis tefloncső, ami a BB-től az első váltóig fut a hátsó kerék előtt, az vezeti a bowdent [link], jó öreg lehetett, mert a régi bowden még kijött belőle, de az új az istennek se megy bele. először ilyen szmötyit kapott, hátha kidzsuvázza, de nem segített, utána óvatos húzásra is beleszakadt a vázba, jó retekül néz ki: [link]
alulról a lyuk: [link], ilyen mélyen megy bele a bowden: [link]
felülről a lyuk: [link], ilyen mélyen megy bele a bowden: [link]ötlet, hogy hogy lehetne kikapni onnan a felesleget? a lyuk lehet, hogy kanyarodik, nem könnyű hozzáférni. a középcsapágy pressfit, és nincs hozzá szerszám (meg bátorság ) úgyhogy azt nem bolygatnánk, azt majd szervizes, ha más megoldás nincs.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #282904 üzenetére
Ezek szerint ők gyártanak vackot is. Nekem a Boodunom nagyon jó, valamikor lövök képet róla, hogy néz ki egy télnyi terepezés után. A talpán a gumi picit kopik, de nem vészes, ennyi használattal a Giro, Shimano cipőm talpa rosszabbul nézett ki.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
peetie1
aktív tag
válasz ZavaBalazs #282907 üzenetére
Nekem canyonon hasonló alul a kialakitas ahogy nézem. Ki kell engedni a bowden cseréhez a hátsó váltót is, akkor lejon alul az a műanyag és akkor már át lehet vezetni a kis csöveken a bowdent. Ha alul nem szedem le azt a takarót,akkor semmi esély atdugni a bowdent mert mindenfelé a pici csőben megy.
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz peetie1 #282909 üzenetére
"alul az a műanyag" alatt erre a fajta alkatrészre gondolsz? most nem vagyok ott a bringánál, de úgy emlékszem, itt nincs külön ilyen, ami a fotón van, az maga a váz.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
peetie1
aktív tag
válasz Hasaggymeg #281316 üzenetére
Na, szetszedem ezt a fitnesz bicajt, ennyi hely van a villanyak meg a felső hezagolo közt: [kép]
Ez így jó is lenne, de a szorító kupak meg ilyen : [kép].
Így, hogy kúpos, nem tud rendesen szorítani mert alul felfekszik. Mcgayver módszerrel annyit csináltam h megforditottam a kupakot, hogy a lapos fele legyen alul, így már szépen össze lehet húzni a csapágyat és nem lötyög a tetves kormány. Megoldás lenne az is ha lenne egy pár mmel nagyobb hezagolom fentre, de az nincs, így maradt egyelőre. -
Speedy007
őstag
válasz lsebestyen #282904 üzenetére
Nekem így engedte máshogy nem adta ki, úgy tűnik hogy a HG és az LG között még a különbség láncszem távolságban is van mert alig lehet beletenni a patentszem össze nyomót de még BBB Chainchecker BTL-125 is amivel fixen tartja a láncot míg a patentszemmel "kínlódtam" (nem hinném hogy alánc annyira új hogy alig jönne ki és be a szerszám ott).
#282898 chubby2o6 & #282889 Jester01 ezt a módszert még nem ismertem de köszönöm a tanácsot legközölebb meg próbálom de igyekeztem óvatos lenni mert hétvége van hétfő hajnalra már kellene a kerékpár így a hétvégén nem akartam olyat tenni vele amivel a hétfő délutánig kellet volna nélkülöznöm a kerékpárt és szurkolnom azon hogy lesz e hozzá alkatrész mivel a Cues neten kutakodva azt tapasztalva itthon alig van elterjedve még így az isten hátta mögötti szervízekben biztosan nem lesz hozzá alkatrész mint felém is. Bár elvileg a külföldi fórumok szerint bármelyik 11 sebességes HG-s lánccal is jó lenne de azzal nem kisérletezgetnék amilyen áron mennek
[ Szerkesztve ]
-
peetie1
aktív tag
válasz ZavaBalazs #282910 üzenetére
Nem jó a link. Erre gondoltam amit alulról fényképeztel. Nekem az ott egy külön műanyag 2db íves csővel amiben mennek a bowdenek. Mindkettőt ki kell lazítani és akkor kijon az egész és alulról hozzáférni a váz belsejéhez.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz peetie1 #282911 üzenetére
Én is jártam így, pár mm volt pluszban, de volt egy másik, lefelé nem kúpos kupakom is, azzal jó lett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
peetie1
aktív tag
válasz ZavaBalazs #282914 üzenetére
Előttem sincs most itt a bicaj, de nem ilyen, inkább ilyen mint ez. De lehet a tiéd egyben van akkor szívás, középről fogsz hozzáférni
-
peetie1
aktív tag
válasz ZavaBalazs #282917 üzenetére
Szívás, nekem az alatt már egy lyuk van ahonnan hozzá lehet férni anélkül, hogy ki kéne bontani a közepét.
-
addikt
válasz bundyy #282897 üzenetére
Sok balesetmentes km-t vele! Egy fényképet azért bedobhatnál.
Kro: fene tudja, de jobb a békesség. Ahogy olvastam, nem olyan rég álltak át a külső gyártók, hogy az UST-t is teljes mértékben támogasság. Mechanikailag csak jobb, ha van az a perem, ami fogja a gumit.
fulton: á, mindegy... a vége úgyis az lesz, hogy átállsz tubelessre, aztán majd áradozol róla, hogy milyen jó. Meg aztán, ha annyira félsz, hogy ott maradsz az út szélén, már lehet kapni országútihoz is insertet, nem véletlenül. Számomra megnyugtatóbb, hogy ha kilyukad a kerék lejtőn, még lesz esélyem megállni. Nem járok úgy, mint az itt régebben linkelt videón, mikor a versenyző átesett a szerpentin korlátján.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Speedy007
őstag
Ha hinni lehet az ebike-nak illetve a bike-components.de-nek akkor nekem már nem kónuszos a kerékagyaim vannak már hanem ipari csapágyasak már (Shimano Cues HB/FH-QC400), akkor csak még is jó vétel volt a Cues.
Így már értem miért forogott vaj puhán a kerékagy az Shimano ALIVIO HB/FH-M4050-hez képest -
-
szgzuri
csendes tag
Tavasszal lesz új, acél vázas bringám (majd a részleteket megosztom, ha megérkezik) erre tervezek kiegészítőket felszerelni: kulacstartó, csomagtartó. Az a kérdés, hogy nyugodtan használhatom-e a gyári csavarokat, amiket a kiegészítőkhöz adnak, vagy a korrózió megelőzése érdekében érdemes lenne speciális anyagú (rozsdamentes?) csavarokat beszereznem?
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #282919 üzenetére
Ezzel sztem semmi baj nincs. Ha valaki valamit kipróbál es tetszik neki, annak örülni kell, mert jelenti hogy bejött az illetönek és elégedett na jo *m hagyjuk ezt a temát...
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #282919 üzenetére
A tubeless nekem kicsit olyan, mint a(z olvasztós) waxolás, bár a workflow nagy részét már ismerem és művelem a Smoove miatt, innen nekem a főzés már csak egy lépés, és nem lepődnék meg, ha 1 év múlva már csak azt tolnám. A tubelessról viszont sokkal kevésbé vagyok meggyőzve, annak ellenére, hogy TR felnit és gumit vettem.
Sok videót láttam már a témában, és a realistábbak azért messze nem mindenkinek ajánlják a tubelesst. Részben a nagyobb karbantatás-igény miatt (többször kell pumpálni, időközönként frissíteni a folyadékot), részben a járulékos költségek (booster), részben az 100-ből-1 "nagy" útszéli defekt miatt, ahol foltozd meg a dzsuvás gumit, vagy fűzz bele úgy belsőt.
De félre ne értsen senki, szerintem a tubeless egy jó dolog! Viszont még mindig azt látom, hogy leginkább akkor éri meg, ha valaki alacsony nyomáson akarja használni a bringát (de az meg nem igazán az országúti használat). Erdőbe szerintem nem kérdés, egyrészt a semmi közepén hozzáférhetetlen a segítség, néha térerő sincs, és ki tudja hány apró defekted lehet egy mocskosabb ride-on, arról nem beszélve, hogy ultra alacsony nyomáson jobban kapaszkodsz a talajon is. Szerintem oda zseniális találmány.
De országúton, úttesten, esetleg bringaúton, vagy "gravel" kirándulásnál? Olyan helyzetben, ahol amúgy sem alacsony nyomáson megy az ember, és ha defekt van, elérhető a segítség is, vagy csak simán befűzöl egy belsőt, és a probléma meg van oldva?
Nos, ez az én nézőpontom. Megértem a tiéd onnan nézve, ahol csináltad és bevált, de (legalábbis: még) én sem látom azt a nagy előnyt benne az én felhasználásomnál. Persze 2-3 defekt után nyilván azonnal átállok, éppúgy, ahogy a főzős waxra, amint telelesz a tököm a gyakori tisztogatással.
-
4 év alatt egy defektem volt, azt is másnapra vettem észre, mire leeresztett. És az még az ultragagyi scwhalbe lugano volt, amit a tesco gazdaságos bulls országútihoz adtak. Szóval ja, én sem vagyok meggyőződve, hogy országútizáshoz érdemes ezzel foglalkozni.
Akinek mindene az erdő-mező, a kavicsos út, az ösvény, a kirándulás, a terep, meg az úttalan utak, annak nyilván nem is kérdés…p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
Nekem 2 defektem volt utóbbi időben 2 szúrás, ezt sztem megfogta volna valami jóféle tej, mégha nem is azonnal, némi nyomás vesztéssel. Egyiknél az úton kellett belsőt cserélnem, az 25 perc mutatvány volt. Az időt nem sajnálom rá tekintve a 11.000 km/ 2 defektet. kopkopkop.
Előtte viszont egy oldal fal vágásom volt, nem kicsi, amit tuti hogy nem fogott volna meg a tejcsi, és spriccelt volna ahogy forog a kerék körbe szépen megállásig.. közben rám ruhámra is. (ez a gumi kuka lett) (innentől egyébként az ebből a gumi oldalfalából kivágott folt is van nálam, pont az esetleges ilyen helyzetek miatt).Sokat olvastam használók véleményét külföldi lapokon, és nem igazán találtam még olyan tejet (egyelőre) ami könnyen kitakarítható a ruhából sérülés nélkül, + használható is nagy nyomáson és bevált, vagy használod pecsétesen tovább (kösz nem).
A másik kérdés hogy utána meddig tartós ez a tömítés. itt megint nem egy vélemény volt, akinek x idő után ismét ereszteni kezdett a gumi nagyobb nyomást nem tudta tartani.
Aztán az után töltés 1-2 hónap(?), pár alkalom után gumi le, kitakarítani a maradványokat... Engem maga az alacsonyabban futtatni dolog hidegen hagy.
Mint bringás foglalkoztat, a kíváncsiság, kipróbálni ezt is azt is...de ez a "tömít e majd jól" időben - erős kérdőjel még nálam.
Azt szeretném hangsúlyozni hogy én High Press. oldalról vizsgálódom (75-80 psi felett) - az alacsony nyomású felhasználás nem érdekel (tudom hogy ott jobb a kimenetel).Belsős rendszerrel - simán mehet a 90 psi 28mm gumiba, és ha azt nézem 9000 kmig gondozás mentes volt. Van itt bőven pro kontra.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
egyetértek.
de persze nem vitatom az előnyét a (leginkább) nem outis felhsználásnál, de hát ezzel is úgy vagyok, mint a tárcsfékkel, lassan egyedüli felnifékesként a topikban
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fulton
addikt
válasz rétisün #282931 üzenetére
Én használok mindkettőt. Országúton síkon száraz időben - mind a kettővel elégedett vagyok, jók, de ahogy én közlekedek, még jobbnak is érzem a felnis fékem mint a tárcsásom jó néhány dologban (nem fogás erőben - az mindkettőn jó).
Hanem "finomabb" a fogás érzet, amellett hogy ha kell fog mint az állat ez is. (ami fent van fékpofa+felni kombóm).
Jobban érezni az adagolhatóságot is.., országútin sokszor elfékezem a hátsót sajnos (még) de enélkül is... - saját közlekedési szokásomnál.
mind a kettő halk egyébként, de az érzet felnin jobb. Arról nem is beszélek ha elfékezed erősen a tárcsát cincog...foglalkozni vele...
csak egy felhasználói véleménynek szántam, nem vita indítónak.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz fulton #282930 üzenetére
Nem értem ezt a félelmedet, hogy defektgátló "tej" megy a ruhádra....
letörlöd/Kimosod aztán kész, nem gondolnám, hogy maradandó foltot hagyna rajta... ha meg igen akkor foltos lesz, na és, edzeni mész benne, nem bálba...
én a Giant első napja óta tubeless-l megyek, nem volt még gondom/defektem vele.... egyszer valahogy eresztett a szelepnél, 3x rá kellett pumpálni hazafelé, de aztán másnapra meg alig eresztett....
tény, hogy minden indulás előtt fújni kell bele, de ez igazából a tömlős bicónál is alap lenne, hogy ride előtt felpumpálod...
tölteni, meg szezon elején szoktam, meg kb 3-4 hónap múlva, de ez általában rajta van a tej dobozán... szóval nem kell azt naponta nézni...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ha valaki leanygyermeknek, vagy kisebbfajta asszonykának keresne montenbájkot, annak itt egy ötlet: Radon ZR Lady 6.0. Bike Discount, 549 Eur. 27,5, Judy, MT-200, SX Eagle. Ennyiért ez elég pazar, és még jól is néz ki.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
Én sokkal többet megyek aszfalton meg bringaúton, mint terepen, de egyáltalán nem bántam meg a TL-t. Mondom ezt úgy, hogy előtte defektvédett SSS gumit használtam, és évekig egyetlen defektem sem volt. Azok ebből a szempontból tényleg jó gumik, csak ennek a defektvédelemnek ára van, 940g darabja. Viszont baromira megnyugtató érzés volt úgy közlekedni akár árkon-bokron keresztül, hogy nem kellett parázni a defekt miatt.
Nem hordok magammal belsőt, csak a kukacozó szettet, szedtem már össze nemegyszer királydinnyét, a tej megoldotta, még csak rá sem kellett fújnom a ride közben. Nyilván egy vágásos defektnél más a szitu. Egyszer volt olyanom, de az akkora vágás volt ( még belsővel ), hogy a megfoltozott belső kitüremkedett a lyukon. Csak úgy tudtam hazaérni vele, hogy alig-alig fújtam bele valamennyit, csak hogy épp ne üsse fel. TL esetén ilyenkor kukac, ha túl sok tejet vesztettél, párszor megállsz hazáig pumpálni, de tej nélkül is tartja a nyomást egy darabig.
Alapból nem macerásabb, mint egy belsős rendszer, ha szerencsés felni-gumi párosod van, az összerakás sem nehezebb. Nekem pumpával még nem sikerült, sőt, legutóbb boosterrel meg a benzinkutas kompresszorral sem. Az előző gumik viszont boosterrel simán felmentek.
Hetente szoktam utánfújni, 0,3-0,5 bart szokott engedni egy hét alatt. A tej pótlásához én nem szoktam megbontani a gumit, a szelepen keresztül simán bele lehet nyomni.
Ha nem mész extra magas nyomáson, simán jó lenne neked is, pláne, hogy nem terepezel. Aszfalton/bringaúton kisebb az esély egy vágásos defektre, az ilyet okozó éles cuccokat jobban észre lehet venni, a szúrásos defektet meg úgy fogja meg a tej, hogy észre sem veszed, hogy defekted volt. -
Ringman
nagyúr
válasz chubby2o6 #282939 üzenetére
A tej pótlásához én nem szoktam megbontani a gumit, a szelepen keresztül simán bele lehet nyomni.
ez a jó módszer szerintem is + nem kell nagy teljesítményt belerakni a tisztításba, ha felragadt belülre a megszilárdult folyadék, akkor ott kell hagyni, minimális súlytöbbletet jelent.
+ időnként a nem használt kerekeket azért érdemes megpörgetni, hogy ne egy zónában ragadjon le minden. -
addikt
válasz vallas #282934 üzenetére
Igazából én nem csodálkozom. Mennyi, 2 év volt meggyőzni arról is, hogy üljön át a neki 2 számmal kisebb Csepelről egy normális kerékpárra? "minek 70 ezernél drágább bringa, van ezen minden"
Ami meglep, hogy már kezet foghatnak Tinnel
chubby2o6: látod, van, akinek hiába mondja az ember, hogy vegye meg
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #282941 üzenetére
Eddig normálisan beszélgettünk, kérlek ne lépj túl egy határon. Neked is vannak hülyeségeid. Mindenkinek vannak.
-
fulton
addikt
kérlek.. mit kell kérni az ilyet. nem változik, ő ilyen kis ..amilyen.
Szereti gúnyolni a másikat azért mert nem az ő sekély felfogásával van ellátva...fingja nincs dolgokról az ő szűk látókörében lát csak (de hiszi hogy amit ő állít az szent), aztán ha kívül esel blamál..lekezelően. had élje ki magát legalább itt a topikban... -
lsebestyen
addikt
Esős napokon lehet terminálni kellene a topikot, nem tudjátok kitekerni magatokból az ideget.
Kivétel persze a görgősök! -
Fall-N
veterán
válasz SteveAd #282890 üzenetére
Ezen rúgózni nagy hülyeség! Attól függ melyik mértékegységet preferálod és ahhoz idomulsz te magad is.
Saját példám, hogy a kerekeket 3-3,5 barra fújom, tök mindegy hány psi, akkor ott kerekítene az ember valamilyen értékre. Telónak viszont a gyártó 90-100 psi-t adott meg a súlyomhoz, így lusta voltam átszámítani, így arra fújom. Az az 5-10% + vagy - semmit sem számít, a pumpán meg egymás alatt vannak a skálák, van psi és bar is. Ahogy parandroid írta, ha nem veszed le elég gyorsan a pumpát a szelepről már ki is tudsz engedni pár tized bart és oda a hiper-szuper pontosra belőtt érték. Áll pár napot és veszít a nyomásból, így megint csak nem sok értelme van ezen szőrözni. Legtöbbször viszont az emebreket nem psi-t hallottam használni, hanem a bart.
BT-s keréknyomás ellenőrző már van egy ideje, kínai barátaink már feltalálták. YT-n láttam már róla videót, nem nagyon izgatott a dolog, hogy komolyabban utána olvassak.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #282930 üzenetére
Outin én sem biztos tubelesseznék, de...
- oldalfal vágást a belsővel is ugyanúgy megszívod. Tejből van vízbázisú is, ami gondolom a ruhából is könnyen kijön
- igen, vannak már magas nyomásra tervezett tejek
- szúrásos defektet ha a tej tömíti, a tömítés túléli a gumit. Ami elöregedhet idővel, az a kukac, de ha elkezdi engedni a levegőt, mégis mi történhet? Semmi, nyomsz bele újat.
- nem 1-2 hónaponta kell rátölteni, hanem kb. félévente. A maradványokat meg miért kéne kitakarítani? Hogy spórolj 20g-ot? Amíg 20 grammnyi tej rászárad a gumira, annyi idő alatt a futófelület is kopik 20g-ot . Vicc nélkül, megmértem, tapasztalatból írom.
Túl van (ez is) lihegve.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsamiatt
őstag
Sziasztok, merre van Vácon az ajánlott réteses?
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Samsung LCD és LED TV-k
- Okos Otthon / Smart Home
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Steam topic
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- alza vélemények - tapasztalatok
- Windows 11
- További aktív témák...
- Szilícium-karbid 1 kg. 16x14x11 cm. Ásvány, dísz
- 2 darab nagy méretű porcelán dísz
- DJI Air 3 és 2s propellerek, DJI mellheveder, DJI kábelek, Apple kábelek OTG, táv (drón, iPhone)
- Nike Air Jordan Low, Mid, High, Új, eredeti, dobozos, számlás. 40K- Ps5 stuff csere is
- Giant Contend 2 Országúti Kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs