- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
Tegnap mentem egy Balaton félkört (Keszthely-Szántód-Tihany-Keszthely). Siralmas. Gyakorlatilag a 140 km-en volt kb. 10 km, amire azt mondom, hogy rendben van. A többinek a kétharmada használhatatlan, az egyharmada egyenesen veszélyes. Az összes cégvezetőt, aki ott valaha bicikliutat épített, börtönbe kellene csukni... Amikor az 1 éves, 50 millió ft/km áron épített bicikliutat nyomják fel a gyökerek, arra nincs mentség, ott egyértelműen csak a lopásra mentek rá.
-
jjeahh
nagyúr
Etoe is Winspészezik. Nekem mondjuk nem tetszik, amit a festéssel művelt, pedig általában nagyon profi munkát végez. Korábbi videóiban a váz festését is mutatja.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Khelben #282953 üzenetére
És akkor a vonalvezetésről nem is beszéltünk. En attól a sok fölösleges derékszögű kanyartól, sikántól, meg az úttól száz méterre, a mocsár közepén vitt, fél méter széles bringaúttól is készen vagyok. De a nagy kedvencem az az általános igazság, hogy ha az úton mész, akkor a kereszteződésben elsőbbseged van, ha a bringaúton mellette, akkor te adsz elsőbbséget a becsatlakozó alsóbbrendű úton a főútra felhajtásra várakozóknak. És ezt van pofájuk nemcsak táblával jelölni, de még egy sikánnal, vagy egy lassító korláttal is megfejelni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SteveAd
tag
Hookless ban update
https://youtu.be/eA6FG-khtnE -
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #282955 üzenetére
Akkor nem az ilyen koron fogsz atlagsebesseg rekordot donteni.
Don't Tread On Me
-
Kro
tag
válasz Fall-N #282948 üzenetére
Munkám során sokat dolgozunk nyomás adatokkal és mi is mindenhol a metrikus szabványt használjuk. Így bennem is ez rögzült elég erősen. Tizedesre kerekítve a bar-t is elég jól használható mértékegységnek tartom én is. De ha valaki a psi-t szereti én elfogadom, ha nagyon érdekel majd átszámolom.
-
addikt
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #282948 üzenetére
Az emberek többsége is a Bar-t használja szerintem is, mivel pumpák többségén ez szerepel .Vannak kivételek de azok ritkák nekem a Tescoban vett 5 éve álló autós pumpa pl. tudja a PSI-t is de benzinkutakon található pumpák nem igazán. Én mindig a maximális értékre szoktam fújni a kereket CST 1313 esetén 5 bar volt a Continental Ride Tour esetén 4.5 bar azután szoktam mindig újra fújni mikor már nehéz tekerni nagy a gördülési ellenállás ez kb. 2.5-3 Bar körül szokott össze jönni a pumpán található nyomásmérő óra szerint
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #282964 üzenetére
nem, a bandázs alsó részét le kell tekerni, de nem vészes visszarakni.
-
válasz MPowerPH #282962 üzenetére
Balatonkörön felejtsd el az átlagsebességet. A déli parton végig nyaralóövezetben mész, millió strandoló cókmókkal, és mind képes egy órát kocsisorban állni, hogy a part menti úton leparkolhasson (hazafelé meg megint).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Khelben #282953 üzenetére
Zánkánál fel kell menni a Káli medencébe és ott kerülni a Balatont. Nem túl forgalmas, jobb az aszfalt és nem mellékesen szebb, szintekkel tűzdelt az egész út. A partot hagyni kell a sárvérűeknek, egyik fagyizótól a másikig bohóckodni, családostúl. Szigligetnél vissza a partra és ott már elgyötörni valahogy Keszthelyig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #282964 üzenetére
Nem tudom, mert mtb-m van, de nem hiszem
Vinszép most ilyen új trend, kitudja meddig, meg az Elitewheels. Tavalyi év a downcountrykról szólt, meg a Rockrider, Van Rysel bringák élvonalba betöréséről, az idei talán a kínaiakról fog . Annak ellenére, hogy sok kínai cuccot használok, annyira engem nem érint, mert Winspace nem gyárt mtb vázat .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #282967 üzenetére
Mondjuk tavaly lattam innen a topikbol is ridereket, akik eleg jo tempoval abszolvaltak a nagy kort. Gondolom Ok akkor kozuton mentek.
Don't Tread On Me
-
-
addikt
-
válasz Hasaggymeg #282968 üzenetére
Erre a körre, hogy Keszthelyről (az én esetemben Zalaszentgrótról indulni Sümeg, és Tapolca felé, onnét a Káli medencében fel Veszprémig, ott le Kenese felé, és Almádi irányában vissza Keszthelyre) régóta készülök, szerintem idén meglesz. Sokkal több értelme van, mint a déli parton szopni, haladni is lehet, szint is van benne, és az északi part még viszonylag járható is. Km-ben meg kb, mint egy Balaton-kerülés. Csak Straván nem néz ki olyan jól a térkép.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz rétisün #282973 üzenetére
valóban.
már nem emlékszem, hogy először mikor megbontottam a bandázst a fvk állításához, akkor hogy csináltam, lehet így ahogy írod.legutóbb felülről indítottam, úgyis nagyrészt a kart fogom, meg nem 1000W-okat rakok bele, hogy letépjem a bandázst.
-
dom1n0
senior tag
Nalatok milyen az ido? Itt meg full borus, 9 fok, utak meg nedvesek elegge…
-
rétisün
veterán
válasz Ringman #282975 üzenetére
ennek a módszernek az az előnye, hogy nem kell szigszalagozni, mert a dugó zárja le a bandázst a kormány végén.
viszont Dark Archon Canyonján alulról indul....
(#282976) dom1n0: 15 fok, erősen szeles.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #282974 üzenetére
Balatonkörre már évek óta nem tud rávenni feleségem, ugyanakkor a Balatonfelvidéket egyszerűen nem tudom megunni. ...főleg Zánkától Badacsonytomajig, akár kitérővel a 2 Kálla felé, meg le Salföld felé megunhatatlan...országútival Veszprém felé is faxa mászós.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
&Speedy007: Ezért írtam, hogy teljesen mindegy melyiket használjuk, mert mindkettőt lehet kerekíteni. Az én példámnál marava a 3,5 bar az 50,76 psi, így teljesen mindegy ha 50 psi-re pumpálnám, akkor 3,45 bar körül lenne a nyomás, így az az 5 század bar nem oszt-szoroz. A pumpámon látom mindkettőt egyszerre, így mindegy melyiket nézem. Bár ahol tehetem én is az SI-t használom. Felninél és gumiknál is kikophatna a colos méretezés, mert semmit sem mond.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Ringman #282975 üzenetére
legutóbb felülről indítottam, úgyis nagyrészt a kart fogom, meg nem 1000W-okat rakok bele, hogy letépjem a bandázst.
Pedig le fogja tolni a kezed a bandázs felül a kanyarba.
Bandázsolásból egyes!Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
SteveAd
tag
válasz Fall-N #282981 üzenetére
Vagyis ha tenyleg az SI-t hasznalod, akkor 345-350 kPa
Szerencsere a legtobb pumpa meg nyomasmero mindegyik mertekegyseget mutatja.A gumiknal mondjuk az is vicces, hogy adott collos meret 29-es (na jo, legyen 622-es) montis guminal nem mindig adja ki a nevleges mm szelesseget. Es ezt nem is arra ertem, hogy a felni szelessegetol is fugg a valos gumiszelesseg, hanem arra, hogy pl. a Vittoria 2,35-os Barzo es Mezcal gumijai nem egyforma szelesek ugyanazon a felnin (es itt meg csak markan belul vagyunk)!
-
SteveAd
tag
válasz Mezga Aladár #282982 üzenetére
Celszerubb alulrol (kormanyvegnel) kezdeni valoban.
-
Speedy007
őstag
Rotor mitől tud elgörbülni/ferdülni? Vagyis miért tud ilyet csinálni?
-
zsamiatt
őstag
válasz 6030D #282951 üzenetére
Terminal veletlenul nem megy (mily meglepo ) , kp only. Cserebe legalabb tenyleg finom. Kozepes arfekvesu. Koszonom az ajanlast megegyszer
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Ringman
nagyúr
Lábas
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #282626 üzenetére
Hasaggymeg, 6030D köszönöm a tippeket, sajnos az időjárás közbeszólt, úgyhogy majd legközelebb bepótoljuk.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #282989 üzenetére
Kérdezem azért mert 2-3 dologra tudok gondolni hogy miért görbül a 180-s SM-RT64 elől. Nem használom "eszetlenül" már egyszerre a kettő féket használom hosszú féktávval szakaszosan. Egyik bár erre oda figyelek és próbálom úgy le támasztani hogy a kerékpár tárolóban ne görbítsem el mikor az első kereket bedugom a tárolóba, másik hogy a BR-MT410-s görbíti el mert hátul a 160-s rotornak semmi baja nincsen de az elsőt állandóan után kell állítanom kb. pár nappal hogy a rotorba ne súrlódjon valamelyik oldali betét rendszerint a bal oldali ma "puszta" gumikesztyűs kézzel finoman kellet "egyenesítenem" rajta mert sehogy sem bírtam már a féktestet úgy beállítani hogy ne legyen az előbb említett probléma. A kerék normálisan ütközésig van befogatva a villába így annak nem kellene számítania. Harmadik ahogy írod maga az anyag használat miatt lehet. Bár várom már a fék tárcsa egyengetőt de nem gondoltam hogy kell is majd használnom
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dom1n0 #282976 üzenetére
Felhos, de brutal szeles idoben indultam, napos, de meg szelesebb idoben zartam. Tegnapi eszem-iszom megtette a hatasat...gyengebb voltam annal is, mint amilyen altalaban vagyok.
Ma talalkoztam jo par outis csoporttal, es azt meg kell hagyni, elegge kilogok kinezetben ebbol a 'tarsadalombol'. Ezek mintha a Tour De France -rol jottek volna. Csili-vili mezek, rudy szemuvegek, rudy sisakok...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A labfejem vege, labujjak meg mindig elzsibbadnak... Lehet nagyon elol van a stopli?
Kicsit jobb csak az uj cipoben, bar joval kenyelmesebb, mint a montis kinai[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
balintbaba
tag
válasz Mezga Aladár #282982 üzenetére
Nekem régi Neuzeremen lévő kormányomat felülről tekerték be, így sem jött le. Ezzel ellentétben Supacaz, Lizardskin bandázsokat, amiket alulról tekertem fel, mind feljöttek.
Most ilyet raktam fel, tök jó. Görgős bicóra pedig ezt néztem. Már nem fogok 10-20 ezerért kormányszalagot venni, rájöttem, hogy tök felesleges.
-
dom1n0
senior tag
Na kimentem en is, tekertem egy jot, kb hasonloan jol ereztem magam vegre eroben is mint a crash elott
A szel kemenyen fujt vegig, ezt kevesbe eltem, de ma leszartam mindent, csak tekertem netto 2 orat, sutott a nap vegre, fasza volt.
Ja a vo2maxom is nott 1-et
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen