- Mobil flották
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #281946 üzenetére
Ez egy jó kis ride lehetett, na kb. ez az a táv, amit én most be mernék vállalni hosszban, mondjuk szintben lehetne azért még pakolni hozzá. Átlagsebességben én szerintem ennyit sem tudnék, pedig aztán a tiéd sem valami gyors. A nyakas megjegyzésed tetszett, épp ma gondolkoztam el, hogy a francba látnak az emberek előre az úton, ha lehasalok, akkor kb ki kell törnöm a nyakam, hogy lássak előre A bringád meg szép, na csak az a sárvédő....
#281948 chubby2o6: Sigma biztos beszámolta a liftezést Amúgy annyira összevissza számolják... ma direkt megnéztem a ride végén, a Karoo2 515m szintet írt az eszközön megállítás előtt, miután feltöltöttem, korrigálta 516m-re. Csináltam a ride-ból egy route-ot a Karoo dashboardon, akkor a térkép alapján kalkulál szintet, arra 488m-t ír. A Samsung Watch4-en az elevation gain 361m, de az mindig alulmér. Amúgy 6 mászást ismert fel, és 433m és 524m tengerszint feletti magasság között lifteztem. De beszéltük már nemrég itt, hogy sose tudhatod, hogy igazából egészen pontosan mennyi a szint, csak nagyságrendileg.
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #281950 üzenetére
Korrekt, köszi
Remélem holnap vállalhatóak lesznek a lábaim, a tegnapi futástól ma nagyon készvolt mindenem, mennék én is egy kört.Mezga Aladár: persze, tudom, hogy esély szempontjából kevesebb, de valahogy minden hétre jut egy kerékpáros gázolás kb, nem szeretnék a következő lenni.
-
MPowerPH
félisten
válasz dom1n0 #281952 üzenetére
Ma en is dobtam a bicajos terveket, mert ijesztgettek az idojarassal. Futottam, de nem adta ki. Vizet nem vittem, tasak otthon maradt, vissza is fordultam, mert nem maradt volna kraft az utolso 13 -ra. Erre holnapra megint esot mond, pont mint mara...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #281946 üzenetére
Ez megy a vizen is?!
6030D...szomorú, belegondolni is durva hogy elintézte életét így az utolsó harmadban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Mezga Aladár #281949 üzenetére
Nem, nem ugyanannyi, hacsak nem gyalogolsz rendszeresen a főút mellett. Országúton bringázva nagyon sokszor nem rajtad múlik a saját életed, hanem a többi közlekedőn. Te csak tekersz az út széléhez húzódva, és reménykedsz, hogy nem húzzák rád a soktonnás vasat, vagy hogy olyankor lesz hova menekülni. Aztán általában összejön, néha van, akinek nem. Na, ezért kell az autósokba beleverni a megfelelő oldaltávolságot, meg a felelősségteljes előzést.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
addikt
Ha 500 embert indítanak egyszerre és vezetnek rá fél méter széles kerékpársávokra, az betesz az átlagnak, ja. De Tihanyig amúgy sem volt érdemes kapkodni, mert fix időpontban indult a komp. Szántódtól nézve viszont azért úgy 2 km/h-val több, onnantól már oszlott a nép. Viszont az átlagsebesség sem számít sokat, hanem a teljesítmény, azt meg nem mérem.
Hasaggymeg: 10-12 km/h-val tud a vízen is menni, hiszen ez Canyon Á, nem, ott igazából úsznunk kellett
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #281956 üzenetére
ezért kell az autósokba beleverni a megfelelő oldaltávolságot,
kezdetnek ez jó lenne: [link] -
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #281957 üzenetére
Én csak simán gyenge vagyok és dagadt
-
balintbaba
tag
válasz Dark Archon #281957 üzenetére
Korábban volt szegmens a Szántód-Tihany kompjáratra is, most viszont nem látom, törölhették volna? Sajnálom, ott egy KOM azért nagy presztízsű lett volna.
Másik kinézett szegmensem a Si-hu-hu, amin mentél még. Ott nyáron szeretnék 1000 watt felett menni.
-
6030D
Ármester
válasz Mezga Aladár #281949 üzenetére
Azért minden tisztelettel , de az ifi korod akkor volt, amikor kb mi születtünk, ha jól sejtem, vagy korábban, és az Ifák 60-nal téptek az úton. Most megnézem, ahogy fennmaradsz egy új nyergesen 83-mal.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tin
veterán
Hát félek tőle a Hyde hátsó agya már nincs a legjobb állapotban. A küllőket ellenkező oldalon megfogva és kézzel mozgatva, vagy a hátsó kereket a földre finoman "leejtve" érezhető-hallható némi holtjáték. Talán a kotyogás szó a legjobb rá, de ez még relatíve minimális, 1-2 milliméter.
Gyorszárat megoldottam, újrahúztam, javult tőle, de nem múlt el. 3370 km van a bringában, és egy alap Acera agy van elöl-hátul, gondolom ez egész egyszerűen ennyit bír.
Megmondom őszintén, nekem semmi kedvem ezt megjavítani. 3 hét múlva eladnám a bringát, és bár elhiszem, hogy ezt egyeseknek nem nagy ügy megjavítani, és hogy a donor agy sem kerül sokba. de nekem se szerszámom, se kedvem nincs hozzá. A szerviz meg biztos elkérne vagy 100€-t (ha egyáltalán szezon elején záros határidőn belül elvállalná), miközben örünék, ha 400€-ért elmenne a bringa. Ezek az Alexrims Cube felnik amúgy is kukába valók.
Szóval annyit meg tudnátok mondani nekem hozzáértők, hogy ilyen kisebb mértékű kotyogással, amikor daráló hang még nincs, de a szabadonfutó ketyegése már kicsit hangosabb lett, lehet-e még menni, és biztonságos ez így? Egyáltalán, eladható ez így, esetleg jelezve, hogy az agyat fel kell újítani? Mondjuk a börzén úgyis átvizsgálják a bringákat eladás előtt, szóval eltitkolni sem tudnám.
[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
-
Mezga Aladár
veterán
válasz 6030D #281964 üzenetére
80-as évek.
Egy pöttyet azért gyorsabbak voltak, 80/90 km/h. Az akkori áttétel maximuma 54/11 volt.
A legnehezebb a trolik mögött volt, mert azok gyorsultak mint a fene.
Most már biztos nem mert hát az idő...
Úgy 60-ig a BKV buszok mögött még ma is megy, ha nem telitalppal tiporja a sofőr.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
Amikor megvettem a mai vízibiciklit (Giant SWIFT) 1995-ben Balatonszemes és Balatonlelle között a régi 7 úton szintén "stoppoltam" egy kamiont. Akkor már volt egy egyszerű vezetékes km óra a bringán ami 90 km/h fölött mutatott.
UI: netes kép az én brigám nagyobb méretű.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
Ha a bringa tetszik, rendben van a többi alkatrész, én nem adnám el, hanem vennék egy jó kerékszettet bele. Ugyanilyen agyam volt, 1500km-t bírt terepen, de nálam már darált is durván. Lecseréltem a kerékszettet a legolcsóbb Mavic-ra, amibe azóta beletekertem 25000km-t és semmi baja. De amúgy egy kis kotyogás még nem gond, használd nyugodtan, biztonságos.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsola32
őstag
válasz Mezga Aladár #281968 üzenetére
Nekem ez volt az első "olasz" bringám. 90-es évek nagyon eleje, az ülés nem az eredti rajta, nekem fehér volt, és is itt már befigyelt a "Sis váltó". Az orosz Szputnyik, majd a Csepel Marathon (nekem sorzóváltós volt ) után ez már ott volt a szeren.
Olasz tengerparton nyaraltunk, és a helyi bringás boltban találtam hozzá egy mezt. Utólag derült ki hogy ez egy Castelli gönc.
(mai napig megvan, lassan ismét jó rám, és ez az egyetlen márkás bringás öltözékem )
-
addikt
Én 7000 km-rel adtam el a Cube gyári kerekeit. Nem volt azoknak semmi baja. Kötve hiszem, hogy a tieid feleannyi távtól már kifeküdtek volna, legfeljebb utánállítást igényel a kónusz.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
szuszinho
őstag
válasz lsebestyen #281950 üzenetére
Legközelebb gyere be egy frissítésre Dorogon
10-es út botrány minden szempontból... -
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #281972 üzenetére
Ha gyárilag túl volt húzva, akkor simán. Nekem is túl voltak húzva a gyári átütős Shiminagyak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
Az agy a kisebb gond. Pont feltöltött nemrég egy videót YT-re a Duna Kerékpárbolt, hogy volt náluk éppen a szervizben három Cube kerék és mind a három szar volt. Valamelyiknek a felnije is el volt repedve, ami sokkal gázabb, mert gazdasági totálkár, nem érdemes új felnit fűzni az alsó kategóriás Shimano agyhoz, nem ér annyit az egész. Használtan keress Mavic szettet, amikor vettem a Rodi szettet, volt pár használt Mavic az aprókon, az újkori árának feléért, annyiért meg bestbuy. De újan a Decathlonban sem veszélyes az ára, bár nyilván megvan az új bicikli, így nem akarsz annyit költeni rá.
Szerencsére a Shimano is kezd végre átállni az ipari csapágyas agyakra, van pár cikk róla. Eddig én is kerültem őket emiatt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #281968 üzenetére
Nekem is valami hasonló volt, kár, hogy akkor nem mindenkinek volt fényképezőgépe és így nincs képem róla. ...még frissen született lányomról is úgy kellett keressek valakit az ismeretségi körömből, hogy képet készítsen nekünk, legyen valami a "hivatalos" fotográfus készítetteken túl is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #281964 üzenetére
Én nem, de fogadok, hogy te (vagy Zoliwrc, semmiho, lsebestyen és még jó néhány itteni keménypöcsűbb) valameddig tartani tudnád a 80km/h fölöttit is síkon ha volna esélyed "rátapadni". Nem ajánlott, sőt, életveszélyes, de aki már kockáztatott és próbálta az tudja miről beszélek. Brutális, egyben hihetetlen érzés olyan mértékű szélárnyékban tolni, kábé nem hiszel a szemednek ha vagy elég vakmerő néha a mérőre is pillantani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Fall-N #281975 üzenetére
Az az észrevételem, hogy a Cube mióta sok mindenben (többek közt) áttért a saját tervezési alkatrészekre mondhatni silányabb lett sok minden az előzőekhez képest.
Nem annyira precíz, vannak spórolási jelek, (vékonyabb, törékenyebb, lötyögős) és nem kellően átgondold tervezések, kivitelek. És ezek egyértelműen látszanak. Jó jók, de mára már léteznek jobbak. -
addikt
válasz Fall-N #281975 üzenetére
De a Mavic nem öntökönlövés az UST miatt? Vagy már ezt tudják a mai külsők? Én is nézegetem EZT meg EZT, mert ennyiért ajándék lenne, szemben a DT Swiss hasonló kategóriájú 400€-jával.
Mondjuk az adatainál nem világos, hogy most akkor 19 mm vagy 25 mm belső profilszélességű
chubby2o6: te mit gondolsz, megvegyem?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #281978 üzenetére
Nagyon az elején nem tudom, de mikor én vettem az elsőt (2014-es széria) akkor már pont annyi "saját tervezésű" cucc volt rajta mint most. Nyereg, kerekek, nyeregcső, stucni, kormány, markolat, kulacstartó, pedál stb. melyek jó része nem is saját tervezésű, csak címkézett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szatocs
őstag
Sziasztok!
2012-es 26" Cube LTD hardtail-emen hátsó féket cseréltem, [link] I-SPEC EV kompatibiliset. A váltókarom bilincses, [link] ez a fajta, és nem férnek meg jól egymás mellett, nem tudom kényelmesre beállítani a váltókarok távolságát.
Szerintetek [link] ez a fajta váltókar megfelelő lehet a fékkar mellé? 10-es hátsó váltót támogat, viszont nem tudom, hogy számít-e, hogy elöl nem 1 sor van, hanem 3.Bergusonon néztem ugyanezt a váltókart és ott 1x10-es kompatibilitást írnak: [link]
Ugyanott találtam ezt [link], de ez meg I-SPEC II.Jó lehet nekem a Shimano Deore SL-M4100-IR vagy már annyira régi a 3x10, hogy nem fogok hozzá megfelelő kart találni?
=== Szatocs ===
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #281977 üzenetére
Régen "buszoztam" én is Fehérváron eleget, csak ott nem mentek ugye 50 fölé, mondjuk én is csak egy 26" Neuzerrel nyomtam. Mostanában nem vonz, mert tudom, hogy 1 m-en belülre kell rakni, meg kamera is van a sofőrnek, úgyhogy tud szivatni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #281975 üzenetére
En pont ezen 'minosegi' sajat markas alkatreszek miatt nem vennek Cube -ot. Azert egy Canyont megkapsz ugyan azon az aron, de a kiegeszitok minosege hatvanyokkal jobb.
Konusszal egyebkent tovabbra sincs problema. Azert lattam en jol beallitott konuszos kereket forogni, mellette az iparissal osszehasonlitva. Es a konusz tartossaga is rendben van, csak minosegi agyat kell venni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz szatocs #281981 üzenetére
A hátsó váltó karjának tökmindegy, hogy elöl hány tányér van. A mostani váltókarod is jó lehet, csak szedd le róla a fokozatkijelzőt. Ha szerencséd van, találsz a helyére takarólemezt, utána kéne nézni. Kijelző nélkül a váltókar bilincse simán elfér a fékkar bilincse meg a fékkar végén lévő kis támasztó pöcök között.
Vagy vehetsz a váltókarokhoz külön adaptert, csak a kettő drágább lenne, mint a linkelt ispec-ev váltókar. Viszont lehet, hogy kénytelenleszel megvenni, mert én egy gyors keresés után nem nagyon találtam balos váltókart 3x10-hez.
Itt az adapter [link] , asszem ez jó lenne a Deore-hoz, csak hát kettő kellene majd' húszért, nem nagyon éri meg. -
Tin
veterán
válasz jjeahh #281969 üzenetére
Köszi! Nem, a bringa megy eladásra, hiszen a már meglévő utódja is hasonló, és felesleges két fitnesz bringa. El se fér a pincében, meg úgyis csak az egyiket használnám. Országúti mellé megtartottam volna városban járkálósnak, de egy másik fitnesz mellé felesleges.
Sajnos ez az agy nem túl tartós a netes vélemények alapján sem. Persze lassú, A-ból B-be aszfaltos járogatásra 50 kilós utassal biztos tovább bírja, mint a 100 kilóm alatt csapatva, még akkor is, ha terepen nem igazán használtam.
Ha maradna, egyértelműen vennék alá kereket, mert más gondja nincs a bringának. De épp azért vettem a másikat, hogy ne ezt kelljen pimpelgetni, hanem akkor legyen egy top felszereltségű bringám.
#281971 Ringman: igen, azóta utánanéztem, és lehet, hogy csak le van lazulva a záróanya. Ezért jó az iparis, nem kell ezzel foglalkozni, most is be van tervezve a mai ride, a nap is elkezdett sütögetni, már 3 fok fölött van a hőmérséklet, én meg azon gondolkozom, hogy el merjek-e indulni így a bringával (A P1850 nem menne, gyorszáras a bringa, de nyilván van más jó kerékszett is)
#281972 Dark Archon: szerintem ez annyira ember- és használatfüggő ám. De mint írod, és én is erre jutottam, lehet, hogy tényleg csak utána kell állítani, és rendben lesz.
#281975 Fall-N: igen, de annak a keréknek saját Cube márkás agya van, ennek legalább Shimano, csak ugye kónuszos. Amúgy újra biztosan nem fűzetném a kerekeket. Vennék egy donor agyat 18€-ért, és egyszerűen átpakolnám a belsejét a régi agyba. Így fel lennének újítva egyben a csapágyak, a szabadonfutó, és minden. De mint írtam, 'rvára semmi kedvem ezzel szórakozni Lehet, hogy ez a bringa bosszúja, mert el akarom adni Pedig még mindig azt használom, hiába van meg az új, szóval még csak nem is mondhatná, hogy elhanyagolom.
-
TakiUZ
tag
válasz Dark Archon #281979 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
Az új 2024-es Specialized Epic?
forrás: [link] -
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #281979 üzenetére
Ezt természetesen nem. A drágább DT-t. Azt veddmegveddmegveddmegveddmeg
#281989jjeahh
A Sunrace sem megy fel az ispec-ev mellé fokozatkijelzővel. Nem tudom, le lehet-e szedni róla, de a képen nem látok csavarokat, meg annak is kéne a helyére valami takaró.
Tényleg jobban járna két ispec-ev kompatibilis karral.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #281979 üzenetére
a cube trekkingednél nem maradt meg az átütős kupak, mikor cserélted qr-re a kerekeket?
mert akkor 130€-ból megvagy.[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Mezga Aladár #281949 üzenetére
Hasonló megoldás teherautóval is, csak akkor van pech, ha vontatmánya is van. Ismerős mesélt ilyen esetet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Cube sajátmárkás agyat nem is láttam még, muti.
dom1n0...bármi történhet a sofőr előtt amiért váratlanul fékeznie kell és akkor nyakad szeged, főleg ha az éppen akkor történik mikor pl. inad szakadtából próbálsz ottmaradni a szélárnyékban és egy pillanatra leveszed szemed a féklámpáról...és akkor a számodra onnan az autó mögül láthatatlan kátyúkról még nem is beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #281980 üzenetére
Kétségtelen, de mára már jóval többről van szó, a minőség rovására.
-
Tin
veterán
Na kikaptam a kereket, megnéztem a tengelyt, 1-2 mm lógás van, de igazából minimális. Picit kotyog, semmi darálás, de ez még messze nincs olyan állapotban, hogy az embernek az legyen az érzése, hogy ez így gázos. Érzésre ez ilyen kezdődő kopás, amivel "majd" foglalkozni kell.
Nem álltam neki szétszedni, lehet, hogy a csavarok meghúzásával lehetne még javítani rajta, de nincs kónuszkulcsom. Viszont összerakásnál jó erősen ráhúztam a gyorszárat, így most megszűnt a minimális kotyogás is
Heti kb 150 km-t megyek, 2 hét múlva eladom, szóval ezt a hátralévő 200-300 km-t simán ki fogja bírni. Mondtam neki, hogy ne rinyáljon, vagy ráülök az új bringára, és azzal megyek el. Utána máris nem kotyogott, miután ráhúztam a gyorszárat
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest