- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MineFox54
őstag
válasz zoli03 #53949 üzenetére
Nekem először szép lett, és a második, amivel többet foglalkoztam, az rosszabb lett mindegy. Azért nézzen meg pár vidit.
Amúgy van az alján ragasztócsík, az ő általa választott típusnak?
Ha nincs, akkor azt ajánlom neki, hogy minden fordulatnál a lehető legszorosabbra húzza meg (lehetőleg ne szakítsa el), mert én is ezt rontottam el másodjára. -
krx21
nagyúr
válasz Runner_fxr #53951 üzenetére
Jól megy.... De mennyit vesz el ez a átalakítás a üzemidőből és az általános élettartamából???
Csak kitalálták azt a bosch mérnökök... -
Runner_fxr
Ármester
A motor elettartamabol semmit. Mivel ugyan ez a performance line motor van a gyarilag 45-os verzioban is. Azt 350w-nak irjak, a 25-ost meg 250-nek, de a teljesitmenyuk ugyan annyi csak a 25-os le van korlatozva. Bosch markaszervizben is megkerdeztem. Az uzemidobol termeszetesen vesz el boven, de azert hasznalhato hatotavokat tud igy is. Kb ugy kell elkepzelni, hogy amikor 40-45-ig engeded a rasegitest akkor olyan mintha kozepes emelkedon hajtanad tuning nelkul. 35-40 km-t tud ha folyamatosan 45-el mesz. De ez a kisebb 400-as aksi. Letezik 500-as is. Amugy ennek kizarolag varosi hasznalatban van ertelme a dinamikus kozlekedes miatt. Monti hasznalat mellett semmi szukseg a tuningra. Hegyre fel amugy sem mesz 20-25 nel gyorsabban, lefele meg kikapcsolhatod a motort is. A tuning kabelben van egy programozhato proci is. Lehet allitani a nyomatekgorben, amikor nem kell akkor ki is tudod kapcsolni. Jopofa cucc. Van egy egyszerubb megoldas is amit a jeladora huzol, de az nem meri jol a sebesseget. Ez se tokeletesen meri de majdem pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
ZeratulX
tag
válasz Runner_fxr #53951 üzenetére
Ennyit lábból is bőségesen kiteker az ember egy kicsit slickesebb gumival ezeket a helyeken (platformpedálos montival is). Semmi kötekvés, csak azt hittem, tuninggal ilyen 50-eket látok majd a videókon. A 40 a Petőfire föl mondjuk jó.
[ Szerkesztve ]
:: Eladó kishibás HD 7870 2G :: hardverapro.hu/apro/_185
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZeratulX #53955 üzenetére
Na ja, csak ezen nem slick van hanem 2.25-os terep (nobby nic) kulso. Azt azert megneznem, hogy ki az az ember aki akar slick-es montival is tartosan 40-45 ot tart enyhe emelkedon is. 25 helyett 45-ig rasegit, ezt sik uton es enyhe emelkedon tudja. 50-et max enyhe lejton vagy sik uton egy slick gumival tudna. Szerintem a 25 hoz kepest jelentos volt a valtozas a tuningal. De igazabol ennek a rasegitesnek az ertelme terep viszonyok kozott jon ki, durva emelkedokon. Ott durvan lehet vele alazni, maximum profi versenyzok tudnak ugy felfele menni. Azt se felejtsuk el, hogy ez nem robogo hanem pedelec bringa. Amugy letezik ketszer ilyen erod szeria emonti id, az 75-ig rasegit.
-
Bicskás
tag
Régen régen vehetnél ennyiből egy jó kis cross motort az elektromos motorod helyett röhelyes hogy bemeséled magadnak hogy híró vagy. Neked ez már régen nem a bringázás élményéről szól és nem is vitatkozom erről veled ( sem ) mert elvakult vagy és tök fölösleges de amire te vágysz az töredékéből megvalósítható lenne...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Bicskás #53958 üzenetére
Senki nem beszeli be maganak hogy hero. Nagyon jol tudom hogy hol a helyem az eronleti ranglistan. A hozzaszolasodbol latszik hogy fogalmad nincs ezeknek a bringaknak az ertelmerol. Ugy kritizalsz hogy idaig csak kepen lattal ilyet. Motorhoz hasonlitani megintcsak baromsag. Az elvakult az ikabb te vagy, en nyitott vagyok a technikai ujdonsagok fele, ami nem azt jelenti hogy leneznek barki mast. Vagy a hagyomanyos bringakat. Szakmambol adodoan is erdekel mindenfele kerekparos fejlesztes. Neked meg csak a szemelyeskedesre futja ertelmes erveles helyett. Nekem volt cross motorom, teljesen mas. Raadasul probalj mar meg a cross motorral felmenni a termeszetvedelmi teruletekre, lehet agyon is utnek. A te gondolatmeneted alapjan akkor a Nemetorszagi, Ausztriai, Svajci kerekpar vasarlok kozel fel mind idiota mert ebike-ot mer venni? Egyszer probalnad ki, rajonnel hogy ezzel is el lehet faradni, nem a lazsalasrol szol ha terepen hasznalod, bar neked ezt hiaba magyarazom. Pont hogy hatalmas pluszt tud adni a kerekparos elmenyhez, fokent a montis elmenyhez.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bicskás #53958 üzenetére
Már többször le volt írva a fórumon hogy miért vásárolta az amit. Azért ilyen kulturálatlan, "szemellenzős" gondolatmenettel lenyomni a billentyűket nem érdemes. Szerintem ezt nem kellene felhozni még egyszer. Amúgy milyen "cross" motor? Mert szerintem erősen kevered az enduroval, az üzemórás gépeket, amire minden szezon után ráköltöd még egy 300-400k-s bike árát, és olyan helyen nem mehetsz vele, mint egy e-bike-val, plusz jogsi, műszaki, stb. De ez másik téma, nem itt vitatnám meg, és nem is érzem úgy hogy erre megfelelő intelligenciával rendelkező partnert találtam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ZeratulX
tag
válasz Runner_fxr #53957 üzenetére
Terepezel is ezek szerint vele? Én próbáltam télen, aszfalton már terepesebb jellegű gumit: egész konkrétan 5 km/h-val csökkent az átlagom. :s Elég tré. Pedig az se slick, amit jónak tartok (Schwalbe Hurricane 2.0).
Egyébként szerintem is sokkal inkább ez, mint egy hangos, rohadék robogó (amiről a felhasználót legszívesebben kirúgná az ember a nyeregből, mikor a dobhártyaszaggatóan elhúz mellettünk). Ha emiatt is többen átülnek bringára, az a hab a tortán.
[ Szerkesztve ]
:: Eladó kishibás HD 7870 2G :: hardverapro.hu/apro/_185
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZeratulX #53961 üzenetére
Persze, ez egy ossztelos 29"-es monti. Terepezesre van, ezt a tuningot csak azert kapta mert kivancsi voltam mit lehet belole kihozni, meg azert varosban jol jon. Amugy ez 99%-ban terepezesre van, lathatod ha megnezed az elozo videoimat is. Ezen slick gumi a budos eletben nem lesz. Van varosi bringam is vekony kulsovel.
Szoval ha ugy nezed, hogy egy ossztelos bringa egy traktor kulsovel, akkor mar mindjart jobbak azok a sebesseg adatok. slick gumival lazan kitekered vele az 50-et tartosan.[ Szerkesztve ]
-
ZeratulX
tag
válasz Runner_fxr #53963 üzenetére
Ja-ja. :]
:: Eladó kishibás HD 7870 2G :: hardverapro.hu/apro/_185
-
ZeratulX
tag
válasz Runner_fxr #53965 üzenetére
Elég fasza. A kőoszlopon az ott egy macskafarok?
:: Eladó kishibás HD 7870 2G :: hardverapro.hu/apro/_185
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #53965 üzenetére
Hany kg-s egy ilyen monti, menetkeszen?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zoli669
tag
Sziasztok!
Egy Decatlonos mtb-m van, az első váltóm Shimano tourney, nem vagyok megelégedve vele, terhelés alatt nem működik, vagy ledobja a láncot az első kis fogaskeréknél, ezt frissen beállítva is csinálja, szervizbe volt beállítva! Van olyan első váltó ami üzembiztosabban működik egy 7X3-as rendszernél? A hátsó váltóm Shimano Acera RD-M 360, azzal meg vagyok elégedve, persze ez se az eredeti gyári. A segítséget előre is köszönöm!
-
trialboj
őstag
Kipróbáltam ma egy elég komolynak látszó CUBE LTD Pro 29 blacklinet.
Tényleg zsír új volt rajta minden, viszont mikor elkezdtem huzogatni a fékeket, a hátsó még csak csak blokkolt, de az elsőt akárhogy téptem nem akart megfogni egyből. Shimano A-M506, Hydr. Disc Brake (180/160)
Az új bringán tényleg ennyire szutyok szemét kell legyen a fék az elején? ... ma emelkedőn jutott eszembe hogy rossz irányba megyek, és olyat húztam az amúgy szar mechanikus első féken, hogy megemelte a seggét! Ez meg akármit csináltam csak nyikogott kicsit, és lelassított, de egyáltalán nem tűnt biztonságosnak egy óvatosabb leejtőre sem.
A másik rendkívül fura, hogy én nem éreztem 1ik féken sem hol lesz a blokkolási pont, ezt meg kell szokni, vagy az sem volt rendesen beállítva.
Rendkívül csalódott vagyok, mert amúgy tetszett a bringa és szerintem jó árban is volt 245,000 ért, de ilyen fékekkel nem mertem megvenni.
Az eladó elég ideges lett e végére, hogy minek kell nekem olyan fék előre ami blokál, mert ha blokál akkor úgyis el fogsz esni...
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #53974 üzenetére
Amikor uj egy tarcsafek akkor meg ossze kell kopnia. Utana sokat javul a fekero. Ha nem ez volt akkor elkepzelheto hogy valami olaj kerult a betetre. Olyankor lecsokken a fekero. Betetet kell cserelni. Olajfolyast erdemes ilyenkor keresni a feknyeregnel mert ereszthet a fek az meg tomitesi problema. Annak a feknek baromi jol kell fognia ha minden okes vele.
[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
válasz Runner_fxr #53957 üzenetére
... durva emelkedokon. Ott durvan lehet vele alazni...
Az mitol alazas, ha egy motors geppel lenyomsz egy "mezei" bringast a durva emelkedon?
Atok
-
-
Frenky89
őstag
válasz trialboj #53974 üzenetére
Én próbáltam ennek a típusnak a 2013-as változatát, azon M395-ös fék van, az is ilyen volt. Sőt LTD Race-em van, azon is ilyen volt az M615 új korában. Azóta "mattult" kicsit a tárcsa, így simán megállok kb egy méteren 30-ról a 100+ kilómmal. (A blokkol[tat]ás szerintem hülyeség, ne foglalkozz vele.)
(#53958) Oreyus: Runner igenis hiró, a topic hirója!
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Köszönöm a gyors válaszokat.
Lehet túl kritikus voltam, és 1 idő után megjavult volna, de ha mégsem. Akkor költhetek új fékbetétre, vagy tárcsára egy amúgy zsír új, és számomra nem olcsó bringánál. Már eddig is túl sok tanulópénzt kellet kicsengetnem az ilyen, "majd megjavul" vagy "jó lesz nekem az is" felfogás miatt.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Valkűr
őstag
válasz ZeratulX #53955 üzenetére
NA azt én megnézném , h egy össztelós montit feltolsz -e 40-48 ig ekkora távolságon akár vékony gumival...40-43 at úgy tekerek bele a sajátomba, h a belem kitekerem és ez merev vázas, igaz terep gumival. Mondjuk egy fiatalabb . edzettebb tegye bele rövid távon az 50, és utána egy órát pihen mert belehal
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
MPowerPH
félisten
válasz trialboj #53980 üzenetére
Nekem a regi bicomon a Marta sem blokkol. Siman megul a teleszkop, ellenben fekero van, nem is kicsi. Hatulja neha kicsit elemelkedik, de soha nem forgott az a veszely, hogy elore zuhanok. Szerintem ez igy van rendjen.
Ma mentem egy laza 29km-et, inkabb terepen, de meg a regi bicommal.(az uj tovabbra is keszuloben... hiaba van meg a telo, most a bicaj nincs nalam, es nem is tudom atvenni hetfoig, mert zarva vannak ) De legalabb bejarattam a masikat. Valtot meg egy kicsit utan kell allitani, de az uj kazettaval ugy nez ki, hogy megjavult. Nagyon ugy erzem, hogy az a fek meg mindig erinti a tarcsat. Erdekes modon mindket helyen csak a bal oldali resz az, ami hozza er. Azt hittem, hogy bejaratas utan rendbe jon, de szerintem nem. Szetkapom, megprobalom jobban viszanyomni a dugattyut, mert lehet megszorult, es legtelenitesnel nem vettem eszre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
concret_hp
addikt
azé' az frankó, hogy ma még lehetett menni egy 3.5 órás kört úgy, hogy rövidujjú-rövidnadrág kombóban toltam
vagy fullba vagy sehogy :D
-
runner 125
nagyúr
válasz Runner_fxr #53951 üzenetére
Mi a bringa konkrét típusa? Innovatív holminak látszik, linkelj már róla valamit. Kösz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Nosza... csak nem szabadulok az SS-ek nézegetésétől.
#53987 runner 125: Bár sokszor leírta már. Ha jól rémlik (visszakeresés nélkül), ez az: [link]
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #53965 üzenetére
Őőőő?! Mi az élőlény,vagy mi?! Még állatokra sem kellene mondanunk "ő"-t.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dbala
tag
Használ valaki cyclocross-t? Monti mellé gondolkodtam először egy országútin, de nem szeretek autók mellett menni így jött az ötlet, hogy építek egy cycloross-t amivel azért csak gyorsabban lehet haladni mint a montival nem annyira durva terepen meg néha városban vagy bicajúton (Balaton-kör, Velence kör).
Vagy annyival nem lennék vele gyorsabb, hogy külön költsek rá? -
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #53989 üzenetére
Mondatot nem kezdünk kisbetűvel.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz atok666 #53977 üzenetére
Oké, akkor előzni.
Én értem, hogy ez sok kerékpáros szemében egy különc kategória és úgy tekintenek az elektromos bicajokra mint a lócitromra, pláne Magyarországon, ahol az anyagiak miatt még kevésbé elterjedt, de ez egy nagyon innovatív technológia, ami komoly fejlődésen ment keresztül, és még komoly fejlesztések előtt áll. Itt az emberek azt sem tudják mi a különbség egy csúcs bosch rendszerű pedelc és gagyi kínai elektromos robogó között. Meg mindenféle motorkerékpárhoz hasonlítják, holott a működésük ég és föld, itt nincs gázkar, hanem ugyan úgy pedált kell tekerni. Rengeteg potenciál van ebben a szegmensben, ebike-on belül is megvannak azok a kategóriák amik a hagyományos kerékpárokon belül. Van amit az idősebb generációnak szánnak és vannak amiket a fiatalabb generációnak.
Idén volt szerencsém kilátogatni az Eurobike kiállításra, azt láttam, hogy szinte az összes komoly gyártó hatalmas ebike palettával jelent meg. Erre baromi nagy igény van a nálunk gazdagabb országokban. Amit maximálisan meg is tudok érteni. A mai középmotoros rendszerek nagyon kifinomultak és teljesítményükhöz képest kis súllyal is rendelkeznek. Maximum rásegítésen az átlagos emberi erő kb háromszorosát tudják hozzáadni a hajtáshoz és ezt is egész kellemes hatótávval, mindössze 7-8kg többletsúllyal. Az akuk gyors töltősek, amik 2-3 óra alatt feltölthetők. Szóval egy igen kiforrott rendszer ez. Ma már szinte nincs olyan kerékpár kategória ahol ne létezne elektromos rásegítéses rendszerrel szerelt változat.
Gondoljunk bele, hogy például a kerékpáros futároknak ez mennyire megkönnyítheti a munkáját, pláne az olyan bicajokkal amik komolyabb teher cipelésére lettek kitalálva. Ott vannak azok az emberek akik olyan munkakörben dolgoznak, hogy nem tehetik azt meg, hogy leizzadva érkeznek meg a munkába. Ott vannak az idősebb emberek, akiknek kopottabb az ízületük, gyengébb a szívük, de még is szeretnének fiatalabb társaságokkal együtt túrázni és egy kicsit mozogni is az erőnlétükhöz igazodva.
És ott a monti, mert városban még hagyján, de ha hosszabb hegyi túrára indulunk akkor nem tehetjük azt meg, hogy kizárólag az elektromos rendszerre hagyatkozva, maximum rásegítésen pörgetjük a pedált, minimális erőkifejtéssel, mert akkor a hatótávunk nagyon lerövidül és hamar vége lesz a túránknak. Itt már nekünk is bele kell adnunk mindent a saját erőnkből, de ott az a plusz, amivel már nem rendelkeznénk saját erőből. Ezt csak akkor lehet átérezni, ha valaki kipróbál egy komolyabb emontit hegyi körülmények között.
Én elég jóba vagyok az Alpinbike-os srácokkal, jó párszor voltam velük túrázni is. 40-50km-es túrákat, 1200-1500m szinteket nyomtam le normál montival, ami szerintem nem rossz, de szeretnék ennél jóval komolyabb túrákat is megcsinálni. Például szemezek a Cross Alps túrával már pár éve, de sajnos soha nem tudtam annyit edzeni kerékpárral, hogy ezt a túrát be tudjam vállalni. Felhívták a figyelmem rá, hogy egy átlagos bicajosnak kb 1 év felkészülés kell a cross alps-ra, ami heti legalább 3-4 hegyi tekerést jelent. 7 nap alatt kb 400km táv és 12000m szint, igen komoly terepen, nagyon változatos időjárás mellett, ez az Alpok átszelés. 1-2, talán 3 napot meg tudnék csinálni, de mind a 7-et kizárt. Az egy kínszenvedés lenne, nem élvezetes túra. A szívem is sz@rrá pörgetném. Na de az emontival? Pont azt a pluszt fogja hozzáadni ami nekem kell ehhez a túrához.
Ettől még kell rá készülni és el is fogok fáradni, de ott ahol meghalnék nyomok egy kis rásegítést, ez erről szól. Nem a lazsálásról.
Egyébként Svájcban már évekkel ezelőtt szerveztek olyan elektromos monti túrákat a hegyekben, ahol bizonyos pihenőpontokon az aksi csere is megoldott volt.
Amit én magam sem értek, az az elektromos országúti, mert bizony már ilyen is van. Gondolom erre is van igény, bár erre a kategóriára szerintem sincs túl sok szükség. Országútiba nekem sem kéne elektromos bringa, de az összes többi kategóriát üdvözlöm!
Akit érdekel kicsit komolyabban a téma az esetleg olvassa el ezt az irományt: [link]Frenky89: Ezt most negatívumként, vagy pozitívumként kell érteni? Én mindig segítő szándékkal írtam ide, nem azért, hogy "hero" legyek, vagy bárkit lenézzek, kioktassak. Csak szeretek bringázni már 92-óta, bringákkal foglalkozni, ez a munkám is, és ennyi.
runner 125: A bringa konkrét típusaez, maga a technológia innovatív, de ezt rengeteg egyéb gyártó is alkalmazza. Kiemelném a Haibike elektromos palettáját.
Hasaggymeg: Nálam mindegyik bringának előkelő helye van a lakásában, családtagnak számítanak.
[ Szerkesztve ]
-
ZeratulX
tag
válasz Runner_fxr #53992 üzenetére
Mert valahol igazságtalan a többiekkel szemben (városban legalábbis kettéröhögöm azt, amelyiket ennek ellenére lehagyom).
A fejlődési irány is egyértelmű: még több power még kisebb méretben és töltéssel. Ennek a csúcsa meg az, amikor már egész nap elviszi az embert. Vajon akkor hányan fáradnak és tekernek majd még a gépen? Szerintem pont itt húzódik a határ a bazi kényelmes - meghúzom a gázkart aztán megyek - motorok és a bringák közt.
[ Szerkesztve ]
:: Eladó kishibás HD 7870 2G :: hardverapro.hu/apro/_185
-
JackFeryll
őstag
válasz Runner_fxr #53992 üzenetére
Szerintem ez elsősorban a trekkingekre lehet tök jó alternatíva csak nyugati bérek mellett sem olcsó venni belőle hármat a családnak úgy, hogy jó ha heti egyszer használják.
Komoly sportoló nem hiszem, hogy erre vágyik főleg úgy hogy általában bicikli buzi az ember és nagyon komoly gépeket lehet venni az árából.[ Szerkesztve ]
-
zoli669
tag
-
Frenky89
őstag
válasz Runner_fxr #53992 üzenetére
A segítőkészségedre akartam kilyukadni, szóval abszolút pozitívumként kell érteni.
-
fpeter07
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZeratulX #53993 üzenetére
De azt magyarázd már el nekem, hogy mi ebben az igazságtalan? Nyilván nem versenyre mész vele, csalni, oda amúgy sem engednének. A hétköznapi, hobbi kerékpározás meg nem verseny. Az vesz magának aki akar.
Illetve ha van egy társaság akik különböző edzettségűek, akkor még jól is jön, hogy együtt tudnak tekerni, nem kell várni a "gyengébbekre".
Azt azért megnézném, hogy egy 45-ös spedelec bringát te mikor hagysz le izomerőből, ráadásul tartósan, mondjuk 30-40km-en keresztül, nem csak az utca végéig. Még egy 5 kilós, csúcs karbon országútival is nagy falat, komoly edzettség mellett. Átlagos edzettséggel, átlagos bringával meg lehetetlen küldetés. A normál 25-ös verziót nyilván le lehet hagyni, én is kb 35-ös átlagot tekerek egy városi bringával sík úton. Viszont azt is nézd, hogy ha emelkedők vannak, akkor már a 25-ös verziót is nehéz dolog lenyomni.Értem amit mondasz, szerintem megvannak azok a felhasználók akik kizárólag nagy rásegítésen, tulajdonképpen fáradtság nélkül akarják használni, rövidebb távokon, pl városban, és megvannak azok akik sportszerként szeretnék használni a hegyen, különböző nehézségű túrákon, csak kell egy kis plusz. Ezek az emberek nem nyomják rá a max kakaót csak amennyi épp kell.
A piac mindenkit próbál kiszolgálni, nyilván ez egy biznisz, el kell adni lehetőleg minél nagyobb mennyiséget.JackFeryll: Attól függ szerintem, hogy milyen komolyat akarsz venni, a csúcskategória nyilván drága, de ez mindennel így van. Vannak olcsóbb rendszerek, pl agymotorral, amik szerintem már nem elérhetetlenek. Pláne használtan, vagy átalakítószettel.
Abban egyetértek, hogy fanatikus sportoló nem fog venni ebike-ot. Országútiban nekem sem kéne.
De átlagos edzettségű emberek előtt kitolja a határokat. Nem mindenkinek van ideje annyit edzeni kerékpárral, hogy profi szintre kerüljön a kerékpáros edzettsége. Illetve ott vannak azok is akik egyéb sportokat is űznek. Én is sokat jártam súlyzós edzésekre, bár az utóbbi években kicsit kevesebbet, de régebben heti 4 alkalommal, e mellett nem lehet annyit bringázni, hogy abban is nagyon jó legyek, maximum átlagos szintre futotta. Azért abba érdemes belegondolni, hogy valami csak lehet benne, ha ekkora fejlesztéseket csinálnak és ennyire erős már az ebike kategória. Nem hiszem, hogy az a magyarázat, hogy egyszerre a kerékpáros társadalom közel fele el akarna lustulni. Inkább a plusz lehetőségeket látják benne. Akár tetszik, akár nem, ez a szegmens is ott van, egyre erősebben, ami szerintem jó. Mindenki előtt ott a választás lehetősége, hogy mit vesz.
Az egyik ismerősöm is azért vett az apjának mert szerette volna ha együtt mennek montizni, fel a hegyre. Így az apja is tudja tartani a lépést a fiatalabb generációval, úgy is, hogy nem folyamatosan a komfort zónáján kívül van és végig szenvedi nagyon magas pulzussal az egész hegyi tekerést az erőseb fiatalokkal. Jó dolog a sport és a bringázás is, de ha nincs meg a keringésed egy adott távhoz, de még is lenyomod, az káros is lehet a szívre. Én tényleg azt ajánlom, hogy a kételkedők próbálják ki, ha lehetőségük nyílik rá. Abból baj nem lehet. Teljesen más érzés a használata, mint hogy arra először gondolnánk.Frenky89: Ja értem köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Használtam, és fogok is még vásárolni télen/tavasszal. Egy jó cyclocrossal gyorsabb vagy aszalton/földúton, persze ha szezonra outi gumit dobsz rá, akkor szinte van egy outi-d, durva túlzással télen meg egy merev mtb-d, bár persze kissé kényelmetlenebb, de gyorsabb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #53970 üzenetére
Magyarul kozel dupla akkora, mint egy komolyabb XC montinak. Hat a fene tudja... Azert egy szuk ereszkedos, kanyargos reszen erdekes lehet vele suhanni.
Elkerik az arat rendesen ezeknek. Engem szemely szerint nem hoznak lazba, de biztos megvan a celkozonsege, akik nem feltetlen a sportos fiatalok. Nekik nincs penzuk egy ilyenre, orulnek, ha osszeraknak egy komolyabb XC bringat, es nem Tescossal kell jarni. A versenyzok meg ezert a penzert ugye nem ebike-ot vesznek. Amit irtal is, azoknak valo, akik nem karnak megizzadni a tekerestol a varosban, vagy csak nyugodtan, konnyed modon akarnak turazni, esetleg jobb eronletben levokkel mennek csoportban.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen