- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic V2 - origami
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #128950 üzenetére
Kissé eltúloztam , inkább olyanokra gondoltam mint a DT Swiss, mert ha jól értem ahhoz speckó egyedi DT szerszám kell, ami szervizeseknél is ritka . Gondolom ahány annyiféle, szal a Fulcrumhoz is más kell? A legrosszabb az, hogy bukom az egész házilag szervizelős dolgot, jobban szeretem, ha én itthon meg tudom csinálni amikor akarom és ahogyan akarom, egyrészt nem bízok a helyi szervizesekbe, másrészt mindíg rosszul esik ha pont akkor megy tönkre valami, amikor le vagyok égve és nincs kézpénz nálam megfizetni a szervizest, harmadrészt ha én tartom karban a bringát, akkor rendszeresen hozzányúlok és szétszedem, nem csak 1-2 évente egyszer, ha már muszáj. Ez így nekem jóval szimpibb, szeretem, ha biztos lehetek benne, hogy mindíg minden klappol, mert egy hete szedtem szét és zsíroztam újra saját kezűleg.
Because: Nem vagyok egy barkácsmester, de hátha meg tudnám oldani, ennek jó lenne utánnajárni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #128951 üzenetére
gyakorlati tapasztalattal MÉG nem tudok segíteni, de ha ránézel a Youtube-ra, hogy mit tud DT/Fulcrum/Novatec/akármi DIY szervizről, szerintem biztos találsz ezt-azt, aztán majd írd meg, melyik az, amelyiket legkönnyebben meg lehet oldani az asztal sarkán egy törölközővel
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #128951 üzenetére
Nem ismerem a DT miben egyedi,de tény,hogy ha kerékszettet vásárolsz nem árt keresni egy robbantott ábrát az agyról,csak a miheztartás végett.Amúgy jó esetben egyféle ki és beütő kell,ha jól választasz és nem barmolod szét,abban jó ideig csereberélheted a csapágyakat.Tudtommal a Shimano az egyik a kevesek közül aki még mindig ragaszkodik a kónuszos megoldásokhoz,azok az agyak kónuszosok.Ahogy azt már írtam,utánaolvasva kissé változott a véleményem a sajátjaimról is,mert bár tényleg viszonylag hamar éreztem a berágódást,főleg a hátsó keréknél,ma is elfogadhatóan forognak...pedig volt közben 4 év és 30+e km télen/nyáron 80+kg terheléssel. Meglehet kissé sokat vártam tőlük,de hát úgy voltam vele,hogy az XTR alatt a második,tehát annak valami naggyon jó kell lenni...hát naggyon jónak azért nem mondanám.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #128952 üzenetére
Ja, utánnanézek a dolgoknak picit, bár számomra ezek a robbantott ábrák nagyon kínaiak így, hogy nincs a kezemben az agy és nem látom, hogy a valóságban hogyan néz ki.
Hasaggymeg: Én így kívülről képekről még meg sem tudom különböztetni, hogy melyik ipari és melyik kónuszos . Ezek szerint az összes Shimano kónuszos? Pl. az ilyenek?
Amúgy ezek alapján nem tűnik nagy dolognak a karbantartás, itt ha jól látom semmilyen spéci szerszámot nem használnak a cikkben. Sőt, a végén még írja is, hogy "Az ipari csapágyas agyak szereléséhez imbuszkulcsra és pár kónuszkulcsra van csak szükség" .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz jjeahh #128954 üzenetére
Igazából egy közepesen ügyes esztergályos 5 perc méricskélés után fillérekből képes gyártani csapágy ki- és beszerelő szerszámot bármilyen nem direkt túlbonyolított agyhoz, ha jóban vagytok, és/vagy kap egy kocka sört. Én legalábbis hőskoromban egy csomó mindenhez készítettem ilyet.
Az a lényeg, hogy befelé mindig azon a gyűrűn kell nyomni vagy ütni, amelyiknél a szoros illesztés is van, különben kuka lesz. Kifelé meg mindegy, hogy tönkremegy-e a csapágy, hiszen kivenni azért veszed, mert már csereérett. Nem is a csapágyra kell vigyázni, hanem az agytestre, mert az nem sérülhet. De, mint Topikgazda úr is mondta, az ipari nagy előnye, hogy nem kell ragaszkodni a gyárilag kitalált csapágyhoz, mert úgyis minden gyártó off the shelf szabványos csapágyakat használ, bármelyik csapágymárka katalógusában találsz helyettesítő terméket, sokszor olcsóbban és néha még jobbat is.
[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Hasaggymeg #128950 üzenetére
Azért nem szeretik sehol a menetet, mert drága elkészíteni és pontatlanul illeszkedik. Ez igazából bringánál is így van, csak mi utáljuk, mert szerelni nehezebb .
Egy jól kialakított fészek mindig pontosabb lesz, mint valami kézzel tekerhető perselybe rakott csapágy. A hűtött csapágy és/vagy melegített fészek egyébként gépek összeszerelésénél elég általános követelmény, pont azért, mert itt extrém erőhatások meg hőmérsékletek vannak, és ha nem egyforma az anyagok hőtágulása, üzemi hőmérsékleten kilazulhatnak az illesztések. Pl egy 7,5 kW-os maró, aminél mondjuk 80 fok körüli hőmérsékleten forog a csapágy, jobb is, ha úgy van összeszerelve, hogy felmelegedés után is marad bőven erő, ami megakadályozza, hogy kiverődjön, mikor megindul valamerre a kés. Gépjárműveknél pedig ugye még inkább ez van: -10-ben indítod a motort, ami aztán felmelegszik 100 fok fölé... -
flash-
veterán
válasz samui #128926 üzenetére
Ezt akartam még mutatni neked csak nem találtam tegnap,
ez se rossz ennyiért,
Focus Whistler pro 29ez a geo ahogy nézem nem is az a versenyzős inkább a kirándulós mtb ha jól látom?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
#45302528
törölt tag
Sziasztok!
Van egy Specialized Crosstrail bringám, amit imádok. Tavasztól őszig napi szinten használom. Gyárilag SR Suntour NVX telóval szerelték, ami szerintem kezdi megadni magát (6 éves): a becsúszószáron észrevettem apró karcolásnyomokat és használat után barna elszíneződéseket. Gondolom, a kosz, por már bejutott és ahogy mozog a villaszárban, szépen dolgozza ki az olajat, tehát a tömítésnek is annyi.
Jól gondolom, hogy itt az ideje a villa nyugdíjazásának? Még egy láma kérdés: ha csere, akkor ugye, egyben érdemes, tehát nem lehet úgy, hogy megtartom a villaszárat és csak a becsúszószárat+tömítést cseréltetem?
Köszönöm.
-
ZolkoW
őstag
válasz #45302528 #128964 üzenetére
Amíg mozog, én használnám ;-)
A barna trutyi biztos, hogy nem rozsda+olaj?
Amikor még kresgéltem ebayen is teleszkópot, az enyémhez való becsúszó+váll+nyak egység ára a teljes villa új árához volt közelebb, szóval biztos, hogy jobban kijössz egy teljesen új komplett villával.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #128963 üzenetére
Ránézésre mutatós a meredek felsőcső és a lefele fordított stucni miatt, de tényleg fura a geo, az effektív felsőcső hossz rövid, a láncvilla brutálisan hosszú, így ja, inkább amatőr kirándulós bringának tűnik. Jó a szemed hozzá, én geo táblázat nélkül nem tudnám csak úgy rávágni egy bringára, hogy milyen
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz #45302528 #128964 üzenetére
Ha minden igaz, akkor ez egy rugós villa, ugye? Szedd szét, tegyél sok zsírt a becsúszóba, rakd össze, hátha jobb lesz. Elvileg két anya ki-be tekeréséből, meg a zsír árából megvan a művelet.
Ezekben nem hiszem, hogy van olaj, ha barna folyadék jön ki, az inkább a rozsdalé.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #128966 üzenetére
Az rossz? Mert én ránézésre nem látom annak. Ami a kerekeket illeti,általában írja,hogy sealed bearings a ipari csapágyasnál,a linkelt 8010-esben pedig a robbantott ábrán látszik,hogy nem csapágy,hanem golyós kosár és kónusz van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #128968 üzenetére
Ránézésre én sem . A geo ábra viszont hamar elárulja a dolgokat, bár én is csak mostanában kezdtem beleásni magam. "Tapasztalatom" szerint a pár éves belépő meg középkategóriás XC montiknál mondjuk M-es méretben a 600mm effektív felsőcső hossz volt az általános, sőt, talán még ma is az, ami rövidebb ennél, az én úgy érzem nagytatásabb üléspoziciót eredményez. Ennek a Fókának 588mm... A láncvilla meg ha rövidebb, akkor elvileg jobban irányítható a bringa, az enyém 440mm, ami közepes-átlagos, a 435 már jónak számít, a Focus-é meg 454mm (!) , ilyent én nem is láttam eddig. Persze lehet tévedek, mert kezdő vagyok én is a témában. Runner kedvenc Yeti bringájának amúgy ha jól emlékszek 433mm, a múltkor általam dicsőített Trek Stache-nek meg 420mm. 29x3.0 gumikkal
Lehet, hogy maradok akkor a 8010 agyas kerekeknél, mert ahhoz minden szerszámom megvan és rosszat sem írnak róla, csak egy dolog nem tetszik: a vele szerelt kerekek általában kimondottan nehezek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#45302528
törölt tag
válasz ZolkoW #128965 üzenetére
ZolkoW, 6030D:
De, rozsdalé lesz az, nem olaj, most jobban megnéztem....Pedig zárt helyen tartom, de ezek szerint elég hozzá, hogy párszor szezononként sz...rá ázok rajta.....
Igen, én is azt gondolom, hogy "egyszerűbb", talán olcsóbb is kompletten cserélni, most néztem, 26-ért megkapom a teljes villát. Amiért nem szívesen cserélem: gyárilag marha jó szürke-fekete, matt-fényes fényezése van a villaszárnak, ami ugye tökéletesen passzol a váz színéhez. Az utángyártott pedig fényes fekete.
Kipróbálom a zsírzást, kap még egy esélyt erre a szezonra.
Nagyon köszi a válaszokat, srácok!
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz eddie1978 #128912 üzenetére
Tubeless témában és főleg tej tapasztalatok érdekelnek.
Mostani bringámon 2 hete vagyok először tubeless-en.
Az átalakítás egyébként elsőre simán sikerült, ami ahhoz képest, hogy sose csináltam ilyet, jó érzés (leszámítva a szopást a gumi drótjával).
A tejek kapcsán kérdezném, hogy ugye idővel ezek beszáradnak. Amikor cserélitek a folyadékot, akkor le kell teljesen szedni a gumit és kimosni, vagy elég rátölteni, hogyan megy ez?Az egyes tubeless sealentekkel mik a tapasztalatok, melyek azok, amik kibírják a szezon és nem kell év közben is velük szórakozni, de azért mégse csak bent lötyögnek, hanem valamit tömíteni is bírnak?
-
MittuDomain_
őstag
válasz MittuDomain_ #128898 üzenetére
Sziasztok!
Nos, megvan végre a bolt, a kerekparcity.hu -nál tudok fizetni az általam preferált módon. Addig oké, hogy az eredetileg linkelt HT-val nem érdemes próbálkozni hiába a pöpec felszereltség meg a hazai gari.
A paraméterek nem változtak: univerzális bicó kellene elsősorban munkába (napi 2*6-8km) járni és kirándulgatni, maximum könnyű terepen, minimum 80%ban aszfalton. Jó lenne a tárcsafék, hátha téli üzem is lesz, de nem elvárás. Jó lenne a lock-os villa, hogy mikor nem kell, ne vesszek el sok hajtási energiát.
A rászánt összeg 130-200e, a teteje felé értelemszerűen akkor, ha megéri a felárat a cucc.100+kg vagyok és 176cm, a normál súlyom olyan 85 (és az is több mint ideális), de mostanában csak dolgozom és eszem, szóval legalább egy év mire ide visszajutok, ha sikeres lesz az életmód váltás. Ezért lenne esetleg mégis jó a HT, a villa és a hátsó rugóstag is meghálálja a nagy tömeget a testbike-erek szerint, utána meg tudnám mindet állítani.
Szóval, mint outsider, a bolt kínálatából jöhet bármi, ami belefér. Ti értetek hozzá, én nem, hinni fogok nektek. Nem baj ha több lehetőség marad, és közülök választok majd élőben design/kényelem szempontjából.
Köszi előre is!Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
cdl
senior tag
válasz Massmurderer #128962 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Holnap hozok egy nyomatékkulcsot és belenézek.
A csapágy beállításához van valami ökölszabály? -
StLui
veterán
válasz MittuDomain_ #128973 üzenetére
"a villa és a hátsó rugóstag is meghálálja a nagy tömeget"
Hogy mi? Max komolyabb súly alatt a gyengébb telók, hátsó tagok még hamarabb tönkremennek.
Szerintem továbbra is teljesen fölösleges az össztelós. Trekking, crosstrekking attól függően kell-e csomagtartó meg ilyenek.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ZolkoW
őstag
"érzéssel"
Én úgy szoktam, hogy lazán azért semmiképp ne maradjon, szóval ténlyeg érzéssel, de picit megfeszítem, és amint azt érzem, hogy nem forog a kormány könnyedén, finoman, akkor picit visszalazítom odáig, amíg még jó volt. aztán lehet meghúzni a kormányszár rögzítőcsavarjait.
De ennél biztos van tudományosabb módszer isBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MittuDomain_
őstag
válasz StLui #128975 üzenetére
Szerintes is tök felesleges ilyen cumó, a cross-trek az ideális nekem. Egyszerűen a felszereltsége bitang, és pont. De tényleg ajánljatok valami konkrétat helyette, nagyon megköszönöm.
A meghálálja a tömeget részt úgy értem, hogy a testbike értékelések szerint 50-60-80 kilós ember alatt sem rugózik optimálisan, több kell neki.
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #128973 üzenetére
Én megtoldanám és vennék egy ilyent....ha meg nem akkor ilyent....de ez sem rossz egy aszfaltosabb gumival.
(#128969) jjeahh...muti a rajzot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MittuDomain_
őstag
válasz Hasaggymeg #128978 üzenetére
Lehet hogy mér régóta nem szarok, de mikor tizenévvel ezelőtt még montiztam, a Sontour kb. szitokszó volt, pláne ezek az egyszerű rugósak. Nem kell már félni tőlük? Még egy merev villa is többet érhet, ha szinte csk városbna használom; ez mára már túlhaladott?
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
StLui
veterán
válasz MittuDomain_ #128979 üzenetére
Olcsóbb bringákba ezt teszik. Ahogy itt másnak is írtuk, erre a felhasználásra még előre se nagyon kéne, de egy jobb merevvillás lehet drágább lenne mint ez a Gepida pl
Azért amíg nem olvastam tovább, az első mondatrészeden megakadtam, hogy ez hogy jön ide
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Hétvégén részt vettünk az I. Balatoni Bringa Farsangon, ahol a keleti részen tettünk egy kört.
Útvonal: Balatonfüred – Tihany (kompátkelés) – Zamárdi – Siófok – Balatonaliga – Balatonakarattya – Balatonkenese – Balatonfűzfő – Balatonalmádi – Alsóörs – Csopak – Balatonfüred
Jól szervezett túra volt, néhány helyen lezárták az utakat, volt 4 pihenőpont ahol forró teát, pogácsás, zsíros kenyeret, fánkot kaptunk. 9-kor volt a rajt, mi 16 órára értünk be, a 7 órából 4,5-t töltöttünk kerékpáron, a többit a pihenőnél, illetve megálltunk több helyen is fotózni. Az első ember 12:30-kor ért célba
Korábban sose mentem még ilyen hosszú távot, eddig a rekord a Tisza-tó kiskör volt, de hát az jóval könnyebb, gyakorlatilag sík terep, itt azért volt szint. Nade meséljenek inkább a képek A FB-ra már felkerültek a hivatalos fotók: [link]VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!
-
X2N
senior tag
válasz jjeahh #128969 üzenetére
Reach, Stack értékeket kell nézni nem a felsőcső hosszát, ez kb megmutatja milyen lesz ha ráülsz, mennyire kell előre hajolni, mennyire lesz magas a bringa. Menettulajdonságokat meg a kerekek távolsága, a fejcsőszög és a láncvilla fogja meghatározni. Most ez a hosszabb, laposabb, alacsonyabb építés a menő az enduro-knál, nézd meg pl YT Jeffsy-értékeit, az egy mostani "modern geo" amit sokan dicsérnek.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
tacto
aktív tag
válasz MittuDomain_ #128979 üzenetére
Epp nezem, meg a Kellys Phanatic 90 fantazianevüben is az van, trekkingvillakent ezt a markat szerelik be altalaban a hasonlo kategoriakba .
(Eletemben ujonnan egy bolti bringat vettem anno, de nem könnyü dolog, azt latom. ) -
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #128972 üzenetére
Tudtommal a drótos külsők nem tubeless ready-k, csak a hajtogatós.
Én a stan's folyadékot ajánlom, abszolút megbízható. Van a race verzió, az még jobb mert gumi reszelék is van benne, de a simába is reszelhetsz egy kis vfék betét gumit.
Elvileg fél évente kell cserélni a tejet, de bírja tovább is, viszont a megbízható működés miatt érdemes fél évente cserélni. Ha nem használod a bringát, pár naponta a kereket érdemes megforgatni.
Érdemes fél évente át is törölni, és úgy beleönteni az újat.Én a stan's szalaggal nem vagyok megelégedve. Nem olyan jól tapad, DT-t jobban kedvelem.
X2N: A Reach azt mutatja meg, hogy milyen hosszú a bringa ha állsz a pedálon, Trail/Enduro bringa esetében az egyik legfontosabb adat a vázméret szempontjából. De a fejcsőszöget és a nyeregvázcső szöget is bele kell számítani. Mivel 1 fokkal laposabb fejcsőszög kb 1,2cm-el rövidebb Reach-t eredményez érzésre.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #128978 üzenetére
Elvileg ez az: [link]
X2N: Szerintem mindent lehet és kell nézni, azért vannak az adatok. Önmagában szvsz a reach-stack sem elég.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MittuDomain_
őstag
válasz tacto #128983 üzenetére
Igazából én sem ezt venném, magasan a Speedball GT a legjobb, amit anno még Tobee ajánlott, de az ecobike hiába fogad el hivatalaosan Szép Kártyát, nem merik nekem arra eladni a bicót, pontosabban semmilyen bicót.
Aztán lehet ha ismerős menne oda, neki odaadnák, de mint mondtam outsider vagyok.
Felőlem simán jöhet jó használt gép bárhonnan, ahol lehet kártyázni, nem érdekel az új, a lejobbat akarnám a pénzemért - mint mindenki...Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #128972 üzenetére
Nem hosszú távú tapasztalat, de nekem Mitas folyadék volt benne. Májusban került bele, a hátsóban szeptemberig volt, akkor gumicserével új adag került be. Elöl a májusi októberre száradt be/fogyott ki (nem tudom) annyira, hogy pár nap alatt leeresztett, de felfújva simán kibírt több óra tekerést. Került bele friss, januárban úgy adtam el.
Az újba is Mitas fog menni, a terv szerint évente gumi és folyadék cserével. De ez függ persze attól is, mennyit köp ki.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz 6030D #128988 üzenetére
Basszs, akkor ha nekem leenged a kerék, de egy pár órás tekerést kibír, akkor lehet csak a lötyi a gond? Még mindíg csak a Btwin-es lötty van benne, kb 3 decit raktam összesen a két 3-as gumiba
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Myers
senior tag
Sziasztok!
A legtöbb crosstracking biciklin kb. 270k árkategóriáig a Suntour NEX első teleszkópot (rugós) szerelik, és kb. 300k környékén szokott megjelenni a Suntour NCX levegős teleszkóp.
Az a kérdés, hogy melyiknek milyen szervizigénye van? Lehet, hogy nekem jobb lenne a minél igénytelenebb , mert sokszor mennék erősen poros földutakon, hozzáértő szerelő pedig nem lenne a közelben.
A másik a vázméret kérdés: az miben nyilvánul meg, ha egy váz túl kicsi, vagy túl nagy? Nem lehet a nyereg/kormány magassággal kompenzálni?
A harmadik: csak november és karácsony környékén szokott normálisabb (20% már elég) leértékelés lenni?
http://www.muszaj.hu/
-
tacto
aktív tag
válasz MittuDomain_ #128986 üzenetére
Esetleg probald meg meg egyszer a nagyon komoly erdeklödest naluk, ha ez az, ami tetszik is neked!
-
StLui
veterán
válasz Myers #128991 üzenetére
Leértékelés bármikor, a régebbi, előző évi modellek. 2018-asok majd ősztől szerintem a komolyabb akciókban, de néha már nyáron is (ez itteni tanácsok alapján, többszöri saját tapasztalat)
Vázméret: amiket írtál azokat lehet kompenzálni, csak a hosszát lehet kevésbé, azt a stucnival lehet, de attól változik az irányíthatóság. Nekem L-es bringa kell, de a fiam S-es bringájával is megtettem 20km-es túrákat 1000m szinteket mászva, engem nem zavart, szóval lehet kompenzálni.[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
MittuDomain_
őstag
-
StLui
veterán
válasz MittuDomain_ #128994 üzenetére
"A harmadik, szabadidő alszámla felhasználási köre a legsokrétűbb. Minden olyan szolgáltatást kifizethetünk róla, ami ahhoz kell, hogy akár egy nyaralás alatt, akár csak a hétköznapokban tartalmasan, egészségesen tölthessük el szabadidőnket. A legfeljebb 75.000 forint éves keretű zsebbel vásárolhatunk fürdő- és strandbelépőt, színházjegyet, múzeum-, koncert-, fesztivál- vagy éppen állatkerti és kalandpark belépőt, uszoda- és fitnesz bérletet, horgászjegyet, kölcsönözhetünk sporteszközt, de akár egy sporttanfolyamra is beiratkozhatunk, elmehetünk hajózni egyet a Balatonon vagy lovagolni egy lovardába. Erre a zsebre is igaz, hogy a felsorolt szolgáltatások mellett szálláshelyen és gyógyfürdőkben is használható, így erről is kifizethető egy kellemes hosszúhétvége szinte valamennyi „kelléke”."
Ez a gond: csak szolgáltatásra lehet felhasználni!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
Én reach alapján nem mernék pl. montit rendelni netről, sőt, önmagában egyik adat alapján sem. Nézd meg pl. a nemrég linkelt 2017-es Kellys Gate geóját, durván hosszú az effektív felsőcső hossz, ha megérkezne és ráülnél valszeg kellemetlen meglepetés érne. Ráadásul a reach alapján mondjuk a láncvillahossz sosem fog kiderülni . Ha ez nem elég, sok gyártó meg sem adja a reach értéket...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tacto
aktív tag
válasz MittuDomain_ #128994 üzenetére
Szívesen segítenék, de ebben nem tudok. Nem értek ehhez a kártya - rendszerhez, illetve nem Magyarországon élek. Ám valamit biztos ki lehet találni, hogy hozzájuss, drukkolok.
-
StLui
veterán
válasz MittuDomain_ #128996 üzenetére
Tulajdonképpen már választ kaptál, ajánlatot is az itt kaphatók közül, mi még a kérdés? (vagy átsiklottam valamin? )
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen