Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
gp A teljes leleplezésre a jövő hónapban esedékes Xbox Showcase után kerül sor.
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #128150 üzenetére
Érdekes, te is ebben az országban laksz, mégis teljesen másképp mennek ott a dolgok . Felénk nagyon alaposak a cetlikkel, mindíg kiküldik, sőt néha a csomagot is kihozzák. Vámos meg sajnos van hetente két nap, egy beles kopasz nagyszájú román és mindenbe beleköt, kibontja, kérdezget, hogy mi az... na ezért utálok a 10 eur+ cuccokkal kockáztatni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
Érdekes hogy egy betű a lényeg, és nem az hogy van benne porvédős csapágy vagy nincs
BENEFON DELTA--------N8
-
Ronald
csendes tag
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni. Kerékpárt szeretnék venni munkába járásra,hétvégi kirándulásra,30-50 km-es túrákra. Zömmel aszfalt , néha könnyebb terep,erdei úton használnám.
Ötvenhez közeledve inkább a kényelmes ülés pozíció lenne szempont a csapatással szemben
Az elsődleges kiszemelt kerékpár Cube KATHMANDU Pro iridium´n´black 2019 kerékpárhttps://www.mmbike.hu/cube-kathmandu-pro-iridiumnblack-2019-kerekpar-9218
Tetszik , hogy kompletten felszerelt. Nem értek nagyon a kerékpárokhoz ,de úgy tűnik a felszereltsége sem rossz.
A másik kiszemelt Cube CROSS PRO iridium´n´green 2019 kerékpár .
https://www.mmbike.hu/cube-cross-pro-iridiumngreen-2019-kerekpar-9366
Itt a hajtókar illetve a RockShox Paragon Gold Taper, 65mm Lockout villa szimpatikusabb és feltehetőleg jobb , mint a SR Suntour NCX D LO Air, 63mm villa.
A Nyugati határszélen élek . Itt nics Cube kereskedés, hogy ki tudjam próbálni a kerékpárokat. A jövő hónapban Bécsben lesz kerékpár fesztivál. Talán ott sikerül megnéznem őket.
A két kerékpár egy árban van. Csak újat szeretnék venni és drágábbat semmi képen.
A kérdés az lenne melyik felé billenjen a mérleg?
Előre is köszönöm a véleményeket.
-
Yahhher
aktív tag
válasz -=RelakS=- #128149 üzenetére
Egyébként nem tudom mi az igazság, nem vagyok angolos. Ezt csak azért tudom mondani biztosra így hirtelen, mert van született angol nyelvterületen élő rokonom, aki gépész, mint én, és volt erről már szó köztünk valami kapcsán. Náluk mindenttőt használják.
Üdv B.
-
cdl
senior tag
válasz gabro0 #128130 üzenetére
Én nem akarok eltekinteni a hardvertől
De a support tényleg sokkal jobb a Garminnál, ez nem vitás.
Bár most pozitívan csalódtam a Bikefunban.
Tegnap jött meg a Bryton és nem tudtam párosítani a telefonnal.
Este írtam Nekik a problémáról, reggelre meg is oldották, szóval respekt Nekik.
Ha más is így járna:
használt Bryton készülékeknél töröltessétek az App-ban vagy a Brytonsport oldalán az Accountban a készüléket az előző gazdával.
Mivel biztonsági okokból egyszerre nem lehet több helyen regisztrálva.
Ilyen szenzorokat rendeltem:
[link]Remélem Márciusban megjön, amikor már bringázhatok.
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #128152 üzenetére
ha ebayről rendelte volna, akkor oké, de azért más, ha az merül fel, hogy a forgalmazó nem eredetit adott volna el neki ;-)
(#128143) Because:
55 mm különbség nekem is soknak tűnik, habár a 490 az SAGgel, vagy anélkül volt mérve?
Feleségem gépébe is vettem a 80-as (480mm alaphelyzetben, de beülés nélkül) Manitou helyére egy 420 körüli merevet, és féltem, hogy irányíthatatlan lesz, aztán semmi gond nincs vele, csak másmilyen..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Because
őstag
Köszi a hozzászólásokat!
Ez egy 100-as Rock Shox XC30 amit cserélnék a Mosso M6 merevére, de akkor még agyalok
-
cdl
senior tag
válasz Runner_fxr #128159 üzenetére
Tényleg nagyon rendesek voltak.
Még este válaszoltak, reggelre megoldották.
Kalapot le előttük. -
StLui
veterán
válasz Ronald #128153 üzenetére
A Kathmandu-nak kényelmesebbnek kéne lenni e elvileg üléspozicióban, felszereltség miatt is az a szimpibb
érdekes, hogy Cube-ból nem is látok 17-18-as évjáratot valami jó kis akcióban.
Nézz körbe osztrákoknál is azért, ha már arra laksz.
Nekem 12 éves a dechatlonos trekkingem, ezzel sincs gondom, ezek azért nem kapnak akkora terhelést, én az alapján döntenék melyik a legkényelmesebb, és leginkább tetszetős számomra.[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
smkb
őstag
válasz -=RelakS=- #128137 üzenetére
"Ha végre rászánom magam, hogy nyeregbe üljek, és éjszaka, akkor remélem, hogy távfény gyanánt jó szolgálatot fog tenni"
Jót fog. Ugyanezt használtam tavaly egész évben éjjelente a Pilisben, HHH-n. Szórt fényűekhez pluszban ez volt az 5. világítás a bringán Iszonyat messze elvilágít, elvileg 650m, de éppen emiatt mindenképp kell mellé szórt fényű lámpa, mert eléggé szűk.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Úgy tűnik megoldódott a rejtély...legalábbis úgy érzem.Felsőfokú C típusú Origó nyelvvizsgám van,így egyből feltűnt,hogy ismeretlen számomra a pully szó...vagyis a pulcsi szlengesebb rövidítésén kívül.Azonnal.rákerestem a szótárban [link] de nem volt találat,így beindultam,hogy esetleg hamisítvány kering a forgalmazóknál.Aztán jobban megfigyelve nemcsak hogy ott találtam a pully-t a pulley szó középangol eredeténél [link]az 1066 után beszélt middle english-nél,de a pully szó képtalálatainál is előkerültek a görgőre hajazó képek.[link]...na meg persze komoly nyugati forgalmazóknál is találtam így írva,meg ha ma már nem is használatos ez a formája.Hülye japcsik!
bringásisti...nem akartam más görgőt,mint az eredeti,hozzá gyártottat.Az enyém több mint 25 ezer után is rendben van,csak a feszítő (alsó) kezd hegyesre kopni,ami amúgy még a váltásteljesítményben sem nyilvánul meg,de bántja szemem,trehányságnak érzem tovább koptatni.
Köszönöm mindenkinek a kutakodást!"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128141 üzenetére
Érdekes,mert bringámon mindkettő tömör,egyik sem "küllős",ugyanakkor a cikkszám stimmel.Biztos könnyítettek rajta mert olvassák ezt a topikot és elkapta őket is a grammánia Egy percig sem aggódtam,hogy esetleg nem talál,minden mérete rendben van,csak hihetetlen volt számomra,hogy egy nem kínai,hanem igazi made in japan terméken ekkora bakit követtek volna el.Sőt,ez nem valami amit minden darabra rá kell külön írni valakinek,hanem az egész matrica sz@r,amiről ezrével nyomják .
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Ronald #128153 üzenetére
A kettő között nagy különbség, hogy az egyik egy "pucér" cross bringa, a másik meg egy felszerelt túrabringa. Viszont, a CROSS PRO-nak van egy felszerelt Allroad változata, aminek az alaktrész felszereltsége kb a Kathmandué. Lehet összehasonlítást csinálni a 3-ról, csak nem tudom linkelni. Lista nézetben katt az összehasonlításra a bringáknál, majd bal oldalon a szűrő alján ismét katt.
A Kathmandunak szerintem nagy hátránya, hogy például a csomagtartót nem tudod levenni (viszont ezért erősebb is, mint egy sima), az Allroadról le lehet. A két felszerelt bringán agydinamós lámpa van, ami jó, ha kell, de feleslegesen cipeled, ha nem kell. 2,5 kg különbség van a PRO és a Kathmandu között, ami nem kevés, még síkon se, ne adj isten emelkedőn, de mondjuk akkor sem mindegy, ha a kocsi tetejére kell pakolni.
Esetleg mérlegeld ezeket is.Ha már Bécs, meg nyugati határ, akkor a nemrég említett Radwelt-et is érdemes meglátogatni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #128167 üzenetére
Kezdjük ott, hogy a bringád specifikációja alapján elvileg 781-ed van, nem is 773. De annak a robbantottján is ugyanilyen görgők vannak, viszont van egy másik doksi több váltóról, ahol meg kiemeli, hogy a felső ha lukas, akkor forgásirányos, ha teli, akkor nem. Mindegy, kínai kerámiát kellett volna venned.
A papírt meg valszeg azért nem cserélték ki, mert miután a nyomda megcsinálta nekik a ~20 millió darabot rosszul, egyeztettek, hogy akkor újat csinálnak, vagy megy így, és 1 Ft-tal olcsóbb. Ők a 20 millió Ft-ot választották (számokat, valutát mindenki helyettesítse a fantáziája szerint).[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #128092 üzenetére
A jegyzőkönyv számára:
Talán tisztul a kép, bár vannak még zavarosabb részek, pl. van olyan forrás, ami szerint a SRAM országúti és MTB 11 sebességes kazetta picit eltér a lánckerekek távolságában, de ennek ellentmond elég sokminden, szóval úgy gondolom, hogy annak egyformának kéne lennie, csak az XD és XDR agytest más szélességű egy kicsit, de a lánckerekek ugyanott vannak. (ér megcáfolni)Az első fontos megállapítás, hogy a SRAM MTB és Országúti váltók 10 sebességesnél még kompatibilisek, tehát keverhetők egymással, de 11-esnél már nem.
A második, hogy a 11 sebességes SRAM oúti hátsó váltók kompatibilisek a márka 10 sebességes hátsó váltóival, olyan módon, hogy ha 10-es kar van fent, akkor 10 sebességesek, ha 11-es, akkor 11.
Ami még fontos, hogy az országúti fékváltókarok valami eszement drágák az én mércémmel mérve, szóval nem is olyan ördögtől való az a stucni tövébe helyezett pöcögtető talán. Vagy legalábbis elviselhető kompromisszumnak látszik az árkülönbséget mérlegelve.
Konklúzió: ZolkoW vesz Apex-1 hátsó váltót, mert váltó úgyis kell, és ezt 10-es meg majd 11-es rendszerben is használhatja. Vesz 10-es GX MTB kart, mert annak külön van a bilincse, és így könnyű rá barkácsolni egy másik, 31,8-as bilincset. Ja és ez olcsó. Meg vesz egy pár TRP vagy Tektro fékkart, mert ezek elviselhető árban vannak. Vesz még 10-es 11-42 Sunrace fogaskoszorút, és láncot, aztán koptatja.Közben pedig beszámol róla, hogy milyen jól döntött -remélhetőleg.
Ez is van vagy 48 Mátyás összeadva (42, ha fékkart nem veszek, ugyanis egy gagyibb pár van), de helyből 11-esre ugrani 85 lenne.6030D: igen, de akárhogy is, valakinek le kellett vágnia a kisujját
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
rétisün
veterán
válasz ZolkoW #128170 üzenetére
"szóval nem is olyan ördögtől való az a stucni tövébe helyezett pöcögtető talán"
mondok én neked elvetemültebbet is annak idején használtam a cyclocross bringámat 1x8-as rendszerrel, bullhornra elvágott outi kormánnyal, cyclocross kiegészítő fékkarral. na erre már nem nagyon tudtam máshová feltenni az első váltókart, mint a felsőcsőre, közvetlenül a fejcső után. csak azt sajnálom, hogy az ilyen barkácsokról nem csináltam képeket
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
FireKeeper
nagyúr
válasz ZolkoW #128170 üzenetére
Ami még fontos, hogy az országúti fékváltókarok valami eszement drágák
SRAM-hoz lehet, de shimano-hoz kapni már teljesen emészthető áron is pl Microshiftet, ami szerintem full rendben van minőségben.steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #128170 üzenetére
Nem, mintha értenék hozzá, hogy például egy könyöklőnek ugyanaz-e az átmérője, mint a kormánynak, meg egyáltalán működik-e, de valami ilyen nem nézne ki jobban? Csak a hátsó kart felhasználva
9-esben van itthon is olcsón, de ahogy nézem, a Sunrace-hez nincs is más, pl 10 sebességes.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz rétisün #128171 üzenetére
És akkor még nem is volt wide-range 8-as kazetta! Meg talán az 1xN rendszerek sem voltak divatban..
(#128172) FireKeeper :
Shimanót nem nagyon néztem, egy adatgyűjtést biztos megér, de mióta van a GX a hegyibringámon, azóta Sram párti vagyok... (pedig a Sunrace is Shimano kompatibilis inkább, szóval lenne ott is lehetőség)(#128174) 6030D:
Láttam már olyat, hogy a koskormány végéből lógott ki, de ott sérülékenynek gondolom..Ja, ki is hagytam a vallomásomból, hogy a gravel váz sincs meg, ugye.. viszont az MTB alkatrészeket addig is csodásan tudom koptatni a mostani vázon trekking üzemmódban. Kíváncsian várom, az Apex hajtómű elfér-e a monti vázban, vagy pedig rosszul számoltam valamit ....a 73-as csapágyházban..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
A kis 11 éves Johann és az ő 24"-es gyerek montija. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #128176 üzenetére
Itt jó néhányunkat elpics@zna rendesen [link]
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #128177 üzenetére
Korán kell kezdeni. A gyerekek nem ismerik a félelmet és az agyuk olyan mint a szivacs, félelmetes dolgokra is képesekké válhatnak ha szeretik csinálni. A húgom lánya alig 3 éves és 3 nyelven beszél, sokkoló.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
ivana
Ármester
válasz FireKeeper #128172 üzenetére
Ebben nem értek egyet, az országúti fékváltók mindig is baromi drágák voltak és lesznek is, baromi bonyolult szerkezetek. A régi darabok közül magasan kiemelkednek a campák, egy rendes kattogós, sokat váltós campa jó cucc (és megy a 10-essel a 8 sebi sis váltó).
A shimano a rejtett bowdenes kialakítással érte el a normális szintet. Microshiftet eddig decás bringán láttam, nem kéne.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #128169 üzenetére
Igaz váltóm 781-es,de akárhol kerestem rá az XT görgőre,ezt a 773-ast dobta fel,na meg még ott is ahonnan gyorsan és egyszerűen (Bike Pro,Káposztás Megyer) el tudtam hozni.
(#128177) Runner_fxr ...vegyes érzésekkel nézem ezeket,saját gyerekemet biztos nem engedném.Más 3 nyelvet beszélni és más nyaktörő mutatványokat végezni ilyen zsenge korban,mikor még agyilag nincs teljesen tisztában egy esetleges komolyabb bukás lehetséges hosszútávú következményeivel.Persze tudom,hogy így születnek a profik,de azokat a Red Bull Rampage arcokat is csak modern kori gladiátoroknak tartom,akik életüket kockáztatják szórakoztatásunkért (hírnévért,elismerésért stb.) és gyerekemet lehetőség szerint távol tartanám ettől.Saját vélemény hangzott el.
(#128178) Zsohi...a gyerekek nem ismernek félelmet Pontosan ott a nagy büdös kutya elásva,a felnőttek felelőssége vigyázni rájuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #128180 üzenetére
Nyilván máshogy gondolkodsz Te, akinek gyereke van, de azért nem rossz dolog ám, ha ennyi idősen rögzül benne. És ha megfigyeled, full protektorban nyomja (nem is tudom honnan szereztek neki, meg normális 24-es fullyt), kiépített pályán. Mi mit csináltunk ennyi idősen? Pólóban, sisak nélkül ugrálgattunk a merev vas bicónkkal, majd törött villával vérző orral hazamentünk (megtörtént, szomszéd srác). Ő sem itt kezdte, hanem valószínűleg 5-6 évesen egy pumpapályán, meg megtanították esni.
Közhely: jobb, mintha a mobilját nyomkodná.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #128185 üzenetére
Lehet spórolni. Érdemes úgy gyártani őket, hogy még melegen át tudják adni a kisebbnek
https://barbieripnk.hu/
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #128184 üzenetére
Próbálják is aranyárban eladni a tesztgyőztest Szerintem ilyen drágát még nem láttam.
Cikk az ő megbízásukból készült.[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #128187 üzenetére
Lehet,hogy árgyőztes lett.
6030D...gyerekeem?! nekem már unokám is lehetne ha lányom nem követné ezt a "30 éves korunkig nem kell gyerek" irányzatot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Zsohi #128178 üzenetére
A nyelvtanulás tényleg ilyen. Én is általános iskola 5. osztályában kezdtem az angolt, középsuliban majd 90%-os lett a C1-em. Spanyolból 3 év alatt jutottam el a B2-ig, de közel sem olyan jó kiejtéssel. Az oroszt 3 hónapja kezdtem, de így 20 évesen már nehezebben megy, lassabb a folyamat. Az a 3 éves lány ilyen korára teljesen úgy fogja majd használni a 3 nyelvet, mintha a saját anyanyelvei lennének.
[ Szerkesztve ]
-
drimre
újonc
válasz Ronald #128153 üzenetére
Én a Cube CROSS PRO mellett tenném le a voksom. A Paragon levegős teló nem egy elhanyagolható szempont kényelem szempontjából, ha tényleg kicsit kimerészkednél terepre is a beton mellett. Én is használok cross trekking kategóriát, de sajnos tekercsrugós villa nem egy élmény (Suntour NEX), hogy lekoppintod egy kis úthibán is és olajos visszaút csillapítás sincs benne.
A zúzós Merida 29-es monitom használok RS Rebát, a feleségem meg a Trekken RS Recon-t, szóval nekem például fontos kritérium a levegős Rockshox megléte. Minőségibb darabok véleményem szerint, mint a Suntour-ok.
Integrált hajtásból én is XT-t használok minden kerékpáromon, üreges kovácsolt alu hajtókarok könnyűek, XT váltó gyönyörűen észrevétlenül vált, deore agyakat használ a feleségem a Trek 29-es kerékpáron, XT aggyal szemben érezhetően könnyebben gördül, ennyi különbséget érzek ha ráülök.
A fékek ezen a Cube-on ahogy látom MT200 vagy MT315, a trekkingemen 315 van, ha mondjuk nem lejtőzöl sokat, akkor nem hevíted el őket. A Balaton körnél a hosszas lejtmenetben nekem hihetetlen gyorsan túlmelegedtek és szitáltak, ha sokat mennél hegyes dombos vidéken akkor ajánlanám cserélni őket. Elöl 180-as tárcsa a paragont nem is csavarja. Szóval én emellett tenném le a voksom.
Szóval sok sok ezer km túra után én azt mondom, jó levegős teló és integrált hajtás, illetve könnyű külső ami jól gördül az élményt, nem kell több. Ha meg gramm hajhászásba belemennél, akkor óriási 4-es metró kiadás lesz belőle (tapasztalat ).
Az hogy a vázgeometria milyen jó neked azt próba után kellene eldönteni, mindenkinek más. Stucni meg kormánycserével úgyis tudnál még formálni rajta, hogy jobb legyen a derekadnak. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #128180 üzenetére
Szerintem az is benne van, hogy tőled távolabb állnak az extrém sportok. Nyilván nem veszélytelen, de egyrészt tisztességgel be van öltöztetve védőfelszerelésbe, másrészt meg ez sem veszélyesebb mint amikor a kis srácok 80-al száguldoznak a sípályákon. Nem egy szülőt láttam már, hogy inkább egyel rövidebb sílécet bérel a gyereknek, mert 20 éves sítapasztalattal, a legkomolyabb verseny titán léccel sem tudja utolérni a 10-12 éves gyerekét, aki a ilyen papundekli junior léccel, agyon veri.
Én simán el tudom képzelni, hogy jön velem a gyerekem 12 évesen, ha nem is ennyire durva pályán, de azért már rendes terepen, beöltözve. -
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #128189 üzenetére
Lányom 30 elmúlt, fiam 15 lesz. Lányomat majdnem elvittem a nálam akkor aktuális motorozás irányába. Fiamat szerencsére bringa irányba akartam és sikerült is elvinni, de ő sem az a bevállalós fajta. 14 évesen kezdett el csak csúzdázni is (de legalább nem a homokozós csúszdán már hanem vizi-n). Pedig 2 éves korától volt az udvarban is. De örülök neki azért, inkább kevésbé legyen bevállalós, minthogy egyszer nagyon túlvállalja magát.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz 6030D #128185 üzenetére
Szerintem pont egy ilyen volt a kis srácnak, és benne is van a cikkben: Propain Yuma 24"
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #128197 üzenetére
Hmm, jó cucc, és van hozzá 24->26" kit, hogy két évig legalább elég legyen neki a fél millás bringa.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sebgutkopf
őstag
Sziasztok!
2019-re rászántam magam, hogy a még keményebb terep fogja számomra a tovább adrenalin fröccsöt adni, így az xc fullym mellé a héten megjött az új trail bike-om. Ezzel kapcsolatban eszembe jutott, hogy ilyen felhasználásnál azért már több védelemre lenne szükségem, a sisak nem elég. Az alap védelemnek a részét kéne képeznie egy térdvédőnek.
Viszont itthon valahogy nem látok érdemi választékot (egyáltalán elég kevés helyen van) térdvédőkből, vagy rossz helyen keresek.
Ha kell ezt is külföldről rendelem meg, de valahogy elég furcsának tűnik, hogy egy ilyen alap védelmi felszerelést mint a térdvédő nem lehet itthon beszerezni.
A méret miatt jobban szeretném felpróbálni mint vaktában rendelni egy táblázat alapján érzésre. Aki itthonról vett mi a tapasztalat hol van egyáltalán térdvédő?
-
tacto
aktív tag
válasz Runner_fxr #128193 üzenetére
Teljesen egyetertek, a sieles jo pelda, ott raadasul felelötlen esetek is megesnek garmadaval.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Női városi bringa (Sierra City)
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs