- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha rendeltetésszerűen használod, vagyis 99% aszfalton, akkor országúti váltás felé mozdulnék el. 1.7mm-es húzású váltásod van, így én Shimano 105-öst vennék most...ha rossz úton is tolod neki, ne adj isten murvázól, akkor inkább monti váltó kell ne csattogjon, így talán ezek közül venném, Acera, Alivio, vagy Deore. Aztán majd egyszer kicseréled az elsőt is, meg a hajtóművet, meg...mindent. ...ha egyáltalán kell, természetesen, mert a fül azért van, hogy az törjön, így meglehet semmi baja a váltódnak.
Itt meg olvashatsz arról mi mivel megy.#199588ZolkoW...erről a kürtős kalács jut eszembe, "otthon" kalácstészta felcsavarva a hengerre és cukorba mártva volt, mely a sütés közben ráolvadt cukormázat alkotott, "itthon" meg belemártják dióba, kakaóba, kókuszba, majd megtöltik középen Nutellával és rányomják a tejszínhabot... Az ikszcé az egy nyurga, merevfarú egyzserű és gyors kerékpár mellyel sík aszfalton, murván 25km/h fölötti átlagot is lehet nyomni (na nem nekem, hanem azoknak akik nem átallanak hátba szúrni vetélytársaikat ), de amelyikkel kis túlzással felmászol a falon is és lefele sem jön zavarba egy sziklásabb, gyökeresebb 20+%-os lejtőn is. Én értem, hogy szórakoztatás mindenekelőtt, de nekem sem XC a már-már a Harleyra hajazó laposságú homlokcsővel és első rugóúttal ellátott, hintalóvá alakított ( de még mindig XC-nek csúfolt) tulajdonképpen sokkal inkább ugrabugrálásra és gyors ereszkedésre alkalmazkodott (szerintem már inkább) trail kerékpár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szabolcs.sz
tag
láthatóság miatt, első lámpát keresek nappali üzemre. bontrager ion 200 -ról jókat olvastam, de nem találtam mást egyelőre a kategóriában. ne legyen bumszli, és vegyenek észre, kb ez a lényeg. garmintól gaciro ig van mindenféle kütyü, nem vagyok finnyás, jöhet alis lámpa is, ha jó, és észrwvesznek vele 1-2 kilométerről akár szembe napsütésben is. van valakink hasonló cuccal tapasztalata ?
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz szabolcs.sz #199603 üzenetére
Hátulra Bontrager Flare-t használunk barátnőmmel, nagyon jól látszik nappal is - ha az első ha hasonló azt csak ajánlani tudom.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zsocy
őstag
válasz xy.zsolt #199605 üzenetére
Ráadásul egy Pirelli külső szerintem még menőbb is mint a (tényleg jó, de 12 egy tucat) Conti GP5000. Aztán lehet csak az olasz mániám mondatja ezt velem, de én is ilyen Pirellikre cserélem a gyári Vittoriákat nemsokára.
xy.zsolt, tudom te is innen rendeltél, mennyi idő amíg ebből a német boltból megjött a cucc?[ Szerkesztve ]
-
szabolcs.sz
tag
Köszi, eddig elöl egy gaciron v9c-400 van a crosstrekkingen, szeretem és ár/értékben kiváló, de most az outira néznék vmi kecses céleszközt. többnyire napnyugtára hazaérek, így inkább a “látszani” a lényeg. hátul egy garmin rtl515 van, a flare így már kiesik.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199602 üzenetére
& ZolkoW: Én is így látom, persze nem próbáltam még ilyen bringát, de szerintem nem ártana meghagyni az igazi xc kategóriát sem. Mert a trend úgy tűnik az xc-nek becézett trail. Régen voltak az xc-k és a trailok, aztán jöttek a light trailok, majd az xc-k kaptak egy lejtő orientáltabb downcountry verziót, ami már elvileg kb. ki is vált egy lightos trailt, most meg a downcountrykat átkeresztelték xc-nek és néhány márkánál "igazi" xc már nincs is. Pl. Scott Spark, Epic, Exie stb. Trail geo, 34-es becsúszók, 120mm rugóút (a Spark downcountry verziója 130mm ), 2.3 vagy 2.4" gumik, 760mm kormány. Aki akar is valamit érezni a gumi alatt és nem szeretné, hogy mindent megoldjon a bringa, az vegyen Scale merevfarút... amíg még lehet. Mert lehet, hogy a jövőben nekünk már csak a gravelek maradnak, amik meg még mindíg nem váltják ki az xc-ket . Tegnap egy annyira szép Canyon gravelt láttam a helyi kerékpáros találkozón, de ahol én sosem szálltam még le, ő már tolta.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gzas
csendes tag
válasz Hasaggymeg #199602 üzenetére
Köszi szépen az ajánlást és az olvasnivalót is.
Most már kétszer is megnéztem és megnyugodtam, tényleg a fül tört el. Igaz itt a melóhelyen (honvédségi laktanya) nem nagyon tudom leszedni a fül darabokat, de már előre parázok, hogy lehet-e hozzá kapni. (persze biztosan van, de először mindig a pánik és a pesszimizmus kap el. )Somatom: Gondolhatod milyen boldog voltam. El is ment a kedvem az egész héttől...
"Az összes igazságtalanság legcégéresebb neme pedig azoké, kik midőn leginkább csalnak, derék embereknek kívánnak látszani." Marcus Tullius Cicero
-
ZolkoW
őstag
válasz szabolcs.sz #199603 üzenetére
Van, ajánlom. Nem olcsó, de jó
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsocy
őstag
válasz xy.zsolt #199610 üzenetére
Hamarosan kiderül a szállítási idő, mert annyira belelkesedtem hogy nem csak nézegetem tovább a Pirelliket a kosárban, hanem megrendeltem én is.
Paypal van, így nagy baj nem lehet
Rendeltem Schwalbe SV20 extra light belsőket is, így a szintén érkező Ursus Athon kerékszettel kimaxolom a grammozást, ami 100 kilós ridernél köztudottan esszenciális -
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #199608 üzenetére
Tegnap egy annyira szép Canyon gravelt láttam a helyi kerékpáros találkozón, de ahol én sosem szálltam még le, ő már tolta.
amíg a gravel-specifikus szettek majdnem outi áttéttel mennek, nem lesz másképp.
a microshiftnek (!) szettje 11-
48T-46T-s kazettával, outi fékkarral (advent-x), a shimano grx-eknél 2×-nél 36T a max, 1×-nél meg 42T a hátsó méret papíron.kapcsolódó:
Guide to Mullet Drivetrains: Pairing Road Shifters with MTB Derailleurs/Cassettes[ Szerkesztve ]
-
Major Lion
senior tag
válasz szabolcs.sz #199603 üzenetére
Nekem ilyen van, nagyon jó és tényleg látni akár 1km-ről is fényes nappal, a flare-t szintén.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199608 üzenetére
Amúgy arra igen kevés esélyt látok, hogy a nagy versenyzők (Blanka pl. ) átálljon ilyen szörnyekre, amikor sokkal kecsesebb-könnyebb-célszerűbb kétkerekűek vannak. Hacsak nem durvul annyira egy XC pálya, hogy már tényleg a becsúszók átmérője tényező legyen, de akkor kell jönnie egy lájtosabb kategóriának a sportágon belül is.. (ja, és ez lesz, amikor a gravel olimpiai sport lesz... )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
XZoli
aktív tag
válasz szabolcs.sz #199603 üzenetére
észre fognak venni, de nézd meg teljes fenyérón meddig bírja az accu
Bontrager Ion 200 RT Front Bike LightÉn ezt a szettet használom az első lámpa az bírja rendesen de a hátsó lámpát azért töltöm mindig használat után
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #199615 üzenetére
A nagy versenyzők azzal fognak menni, amit alájuk tolnak, idén az xc vb-n 1 pálya volt talán, ahol merevfarú bringával ment a többség, mindenhol máshol össztelós.
Gumiból is 2.4-es szélesség nem ritka, maxxis aspenből, 30 mm széles felnin. DH-ban Loic Bruni 25 mm széles felnin megy közben, legalábbis azon a bringáján, amin legutóbb néztem.'92 Honda VFR 750
-
Major Lion
senior tag
válasz szabolcs.sz #199618 üzenetére
Szerintem a flash mód jó napközben, abban kibír egy egész napot simán.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
Alg
veterán
válasz zsocy #199606 üzenetére
Ismerősnek volt most egy jó kis kálváriája gumi téren
Ultegra felnire, a kopott Schwalbe Durano-kat cserélte:
- Vittoria Corsa Graphene 2.0: egyszerűen nem ment fel a felnire, szorosabb volt mint a Conti Tubeless outi gumik, visszaküldte
- Az említett Pirelli: egy hét után kivágta az oldalát valami nagyobb kavics
- Most Contit rakott fel, meglátjuk hogy bírja.Azt hozzá kell tenni, nincs szerencséje a defektekkel, míg nekünk kettőnknek egy sem volt neki már ez vagy az ötödik egy év alatt országútin
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #199615 üzenetére
Az Epic Blanka alatt még a tavalyi trendet követi, a normál Epic 100mm és van belőle 120mm trailosított Evo, de tuti az új modellből már csak 120mm xc-nek becézett trail lesz és akkor ő is azon kell majd tekerjen . Nézd meg Kate Courtney és Nino Schurter bringáját, 120mm, trail geo, 30mm felni, 2.4" Wide Trail gumik .
XZoli: ja, így már értem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #199622 üzenetére
ezektől a paraméterektől még lehetne XC, a trail geót meg nem hiszem, mert annyival szarabb lenne tekerni, hogy sírva könyörögnék vissza a tavalyi gépet, vagy magukat át másik csapathoz..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zodo
nagyúr
Ha megvenném ezt a kerékszettet rá tudnám tenni ezt a Sunrace CSM637 (12-28)
7 sebességes fogaskeréksort?
Esetleg kell hozzá valami távtartó vagy bármi?Elől 1x 38T (4 furat 104mm) tányér van.
Milyen hátsó váltó lenne jó a 7-es sorhoz?Jelenleg 1x9 van ezért 9-es a váltókar.
Használható a 7 sebességhez vagy cserélnem kellene? -
khron78
őstag
Tudtok ajánlani a 4.-13. kerületben megbízható szervizt nagygenerálhoz?
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #199624 üzenetére
Ezeknek a modern xc-knek a fejcsőszöge pl. már 67 fokos, nemrég egy Vitus Sentieré volt ennyi, sőt, a tavalyi Roscoe fejcső szöge pont 67 fokos volt. Egyre lejtő orientáltabbnak tűnnek ezek már, a különbség annyi, hogy amíg egy átlagos 120-130mm trail 13-15kg, addig ezek az xc-nek hívott trailok még mindíg xc súlyban vannak. Eljön még a duplavállas xc-nek nevezett felfelé is tekerhető DH bringák kora
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szabolcs.sz #199603 üzenetére
Annyiért van jobb ajánlat is.
jjeahh...azért ott az Epic hardtail és a Chisel melyek szerintem még klasszikus XC-snek mond6óak, de hát ha a versenypálya egy sziklakert akkor lehet inkább valami triál gép kell majd alájuk 4"os gumikkal. Ha nem magamnak szervizelném bringámat és a pénz nem számítana talán vennék valami hasonlót ( 1, 2) magamnak, de akkor is csak talán.🤔 Nekem kis túlzással azért néha még a Balatont is meg kell kerülni ezzel a bringával, sokkal inkább maraton fungál itt nálam mint sziklakert.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz khron78 #199627 üzenetére
ha a stílussal ki tudsz békülni, akkor a Remetei Sanyi (Pedaloman) az újpest városkapu metró bejáratánál, vagy a Németh Szabi a lakótelep aljában a Népfürdő utcában
régi motorosok, láttak már ezt-azt“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #199628 üzenetére
100/100-at mozgó, 70HTA-ról váltottam 150/130-at mozgó ~67HTA-ra. Sehol se vagyok vele hátrányban, felfelé is ugyan olyan jól irányítható 3 kmh mellett, semmi előnye számomra a 70es fejcsőszögnek. Én szintemen mászásnál sem lassabb a nagyobb rugóutak miatt. Nem csodálom, hogy az xc bringákat is ebbe az irányba viszik el. Ha a mászási képességekből nem veszítesz semmit, cserébe jobb lefelé, akkor miért ne?
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #199634 üzenetére
Mert lassan a klasszikus xc-vel élvezhető terepek a modern xc-kkel unalmassá válnak és a gravelek meg az xc-k között lesz egy hatalmas tátongó szakadék, ergo 1-2 év és újra fel kell találják az xc kategóriát. A trailok meg enduróvá válnak, az endurók meg lassan felfelé is tekerhető DH gépek, ha jól rémlik már van duplavállas enduró is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz jjeahh #199637 üzenetére
Majd kapnak a gravelek még szélesebb kerekeket meg telót, aztán valaki rájön hogy egyenes kormánnyal ez mégis jobb lenne, és hoppá, meg is van a marketing-osztályok új fejőstehene már csak valami jól hangzó név kell az "új" kategóriának (legyen mondjuk... Adventure bike)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Találkozott már valaki ilyen ötágú imbusszal?
Egy Giant City Crosser kerekei ilyennel vannak rögzítve. Mi a bánattal lehet ezt kiszedni? Valami speckó, tolvajbiztos cucc, vagy csak valami hülye szabvány? A másik fel e meg így néz ki:
Imbusszal nem tudunk vele mit kezdeni, de kb semmivel.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #199639 üzenetére
Nekem van is. Gyorszáron használják. (közben látom, hogy pont ez a bajod )
Például ilyenenHa bódban dolgozol, akkor esetleg hívni kéne a tulajt, hogy a kulcsot is adja már át Én mindig odaadom a boltosnak, ha leadom a bringát valami karbantartásra/szerelésre.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #199639 üzenetére
lopásvédelemre szolgál
penta head boltra vagy Penta-Kopfbolzenre keress rá.esetleg laposfogóval lehetne rápróbálni
szerk:
leszedő: [link][ Szerkesztve ]
-
válasz -=RelakS=- #199640 üzenetére
Szomszéd vette a bicajt ebayen. Felhívja az eredeti tulajt hogy megvan-e még neki.
Köszi, fiúk.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Ringman #199642 üzenetére
Nem hinném.
Az imbuszos csavar körül van egy különálló fém palást.
Mondjuk ha a másik oldalt meg lehet úgy mozdítani, hogy maga a csavar nem mozdul, akkor lehet.
Mondjuk kétlem, mert a csavar a palástban, ami alátétnek is szolgál, csak egy sima felületen ül, a túloldali anya meg, amit fogóval meg lehetne fogni, fogazott aljú.Azzal a leszedővel nem megy semmire, mert egy imbuszos dugó kell, csak 5 lappal.
Ha minden kötél szakad, akkor egy nagyobb imbusz kulcsot kell méretre köszörülni.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #199634 üzenetére
Ha eszmefuttatásod jó akkor jönnek majd a laposabb homlokcsövű országútiak...de szerencsére nem az, mert minél messzebb előre van az első kerék annál rosszabbul irányítható alacsony sebességeknél és (ezért is) nehezebb mászni vele. Ezért kell az extrém rövid kormányszár és a méteres kormány.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #199643 üzenetére
Ha az eredeti tulaj nem akar kooperálni, akkor lehet ilyet venni Bike-Componentsen
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #199639 üzenetére
Én lefúrnám a francba.
-
válasz -=RelakS=- #199646 üzenetére
Ez lesz az. De remélem, megvan még neki.
Szerencsére nem sürgős.ivana: Nem az enyém a bicaj.
Amúgy ez olyan lehet, mint a kerékőr az alufelnin. Ha te akarod levenni, akkor szívás, aki meg lopná, annak úgyis 3 sec.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #199637 üzenetére
az endurók meg lassan felfelé is tekerhető DH gépek, ha jól rémlik már van duplavállas enduró is
Mióta kijött az RS Zeb, ami akár 190mm-es verzióval is, nem sokaknak van szüksége a duplavállas telókra. Olyannyira, hogy a dh gépek többletét ahogy látom a versenyzőkön kívül egyre kevesebben tudják kihasználni a super enduro/freeride/park bike gépekhez képest.
Mondhatni, ha nem laksz egy felvonós park szomszédjában akkor nem kell dh gép, mindenhol le lehet menni a hosszú rugóutas modern vasakkal.
Hétvégén volt Eplényben a dh ob. Egy osztrák srác egy sima enduro géppel majdnem dobogóra állt a sok dh géppel induló között és ugyan személyesen nem ismerem, valószínűleg nem hivatásos versenyző.Egyúttal lehet gratulálni Palotai Gábornak a 3. bajnoki címéhez. Igaz volt némi szerencséje az időjárással... de örülök neki.
Mondjuk amit a szlovák srác ment... szakadó esőben -
szabolcs.sz
tag
válasz Hasaggymeg #199630 üzenetére
Köszi! Konkrétan miben jobb a sigma buster 300 a körvonalazott alkalmazásra ? nézem az adatlapját, de nem igazán látom. Nekem úgy tűnik, a buster montira, az aura országútra/trekkingre van szánva, de inkább a látni, mintsem a látszani a cél. Néztem az aura 80-at akciózva, 14 körül lenne, a hátsó villogó nem érdekel annyira. de a bemutató videóból az jön le, hoyg StVZO kompatibilis, út megvilágítására optimalizált lámpa az is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs