- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz -=RelakS=- #200550 üzenetére
Jó ég.. Ha annyire nem bír a bringával a srác, akkor miért megy ilyen közel az autókhoz? Persze az autós is hülye volt, meg könnyű a fotelből okosnak lenni, de szerintem ez védhető lett volna.
-
Major Lion
senior tag
válasz lsebestyen #200551 üzenetére
A tipikus bámészkodó aki nem tudja hol van.
Védhető lett volna ha nem megy ilyen közel az autohoz...On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #200544 üzenetére
mér' nincs olyan hogy direct mount hátsó váltó? [link]
ti montisok már nem is emlékeztek mi volt előtte -
erhas01
tag
válasz tknof1871 #200537 üzenetére
Olajos folteltávolítás ruhából:
Még mielőtt a foltnak nekiállsz; a koptató részen belül, kis ujnyi helyen végezz színpróbát! Ha megszáradás után nem lesz foltos, akkor nekiállhatsz.Utra derm kéztisztító 380 Ft
Kézmeleg víz, bevizezed a felületet, nedves kézzel rádörzsölöd, csak a foltra. Habos lesz.
vízzel tisztítod. Arra figyelj ne áztasd be az egész nadrágot, az olajos lé ne szívódjon tovább szét a felületen. Inkább cserélj többször vizet. Szárítás, és előröl az egész újra.Ha csak egy csík és vagy pici folt fülpiszka vattával sok idővel, türelemmel ugyanaz az eredmény.
-
kenguru99
aktív tag
válasz balintbaba #200395 üzenetére
-
erhas01
tag
válasz flash- #200549 üzenetére
Saját tapasztalat ehhez: aszfalt, 622-23, 3x8, fittness. 1,5-2,77 áttételarány városban.
1.
26-36-48T / 11-26, 11-28 - ez van most
Túrázni plusz 15-25 kilóval város, vagy 10-15% helyre jó.
Kevés heti kilóméterrel, többször keresztbe a láncom.
90-95 pedálfordulattal tekerek az itteni fórum ajánlás alapján.
A 11-26 jó volt síkon; emelkedőn, cuccal pont nem elég, nagyon ferde a láncvonal.
26-37-48
Ez lenne jó városban, mert a 36 kevés nekem.
2.
26-38-48T 11-32
A 38 jó volt üresen városban.
A 11-32 nem volt jó síkon.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #200550 üzenetére
Olyan, mint a focisták, elfexik, felkel, ránéz, Jajj a vállam! Ja, fotelből könnyű, de én is a fék tökig tépése helyett behúztam volna jobbra a lehajtóra. Meg ilyen forgalomban az a minimum, hogy egy ujj a féken.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz szkuvi #200514 üzenetére
Rétisün-nek szerintem is igaza van, a testarányok sokat számítanak. Nekem is viszonylag rövidebb a törzsem és a karjaim sem túl hosszúak a magasságomhoz képest, így a kisebb nekem is jobb. De azt nem tudod online megnézni, ami sokat számít, hogy lerúgod-e a kereket vagy sem. Ez inkább terepen lényeges, de azért érdemes megnézni. Most az új Riverside-om például S-es, pedig 165cm-től M-est ír, mégis van 2 centi a cipőm hegye és a gumi között, pedig egy mérettel nagyobb cipővel próbáltam(én 171 cm vagyok). Hosszra meg tuti hülyeség lett volna az M, ennél hosszabb nekem nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
FőDudu
addikt
Hidraulikus fekes bringat szabad elso kereknel felakasztva tarolni?
A korlatozott tarolasi kepessegeink miatt gondlkodom a 3 bringank falra akasztasarol.
A magassag sem tul acelos a taroloban, igy csak falra tudnam oket fellogatni az elso kereknel fogva.Nem gond ez hidraulikus tarcsafekkel szerelt gepnek?
(elvileg nem lehet gond, zart az a rendszer )Tudtok ajanlani valami ilyesmi akasztos megoldast?
(amit diy lattam az femcsobol lelogo kampora huzott locsolo tomlo amire az elso kereket akasztottak - nyilvan mukodik, de biztosan van masik/szebb megoldas).Koszi!
FőDudu
-
nagyúr
válasz -=RelakS=- #200550 üzenetére
szép szaltó.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
maximilian4
addikt
Lenne egy kérdésem, mert középcsapágyak terén sosem fogom ezt a sok szabványt érteni. Szóval a specibe gyárilag osbb van. Most az fsa hajtomű úgy van benne, hogy egy fsa bb30 adapterben fut, ami az osbb-ben van. Na most ezzel az adapterrel gyakorlatilag szabvány bb30-as a középcsapágy? Csak mert vettem egy rival 22 hajtóműt ami bb30 és kíváncsi vagyok, hogy simán elég lesz-e beleraknom így ahogy van, vagy még valamit módosítanom kell-e.
Maxi
-
bszg@
tag
válasz FőDudu #200561 üzenetére
Kíváncsi vagyok a többiek véleményére is, az enyém:
Monti, trekking keréknek ki kell ezt az igénybevételt bírnia.
A fékkel voltak fenntartásaim, a montim levegős volt, de inkább azt gondolom, hogy úgy kaptam a boltban. Szintén hidraulikus trekkingem 10 éve lóg a falon.
Én barkácsboltban vettem kampókat, csőhéjat szigszalagoztam rá, alá pedig kimaradt szalagparkettát szereltem a falra függőlegesen, azon tolom fel az első kereket. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FőDudu #200561 üzenetére
Semmi baja nem lesz, legfeljebb hamarabb észreveszed ha levegős, mert úgy az első féktest fentebb kerül a fékkarjánál... telónak meg kifejezetten jó. Ami a hosszasan így tárolásnak első kerékre gyakorolt 6ását illeti nemtom, de szerintem az sem lehet számottevő.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tonyrulez
őstag
válasz Hasaggymeg #200542 üzenetére
Egy hasonló (vagy pont ilyen) pedál van most fent, nem épp prémium kategória: Spyral Botchy Pin
4 8 15 16 23 42
-
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #200571 üzenetére
Ha az ember lelke együtt tud élni azzal, hogy ez egy koppintás, részemről nagyon ajánlott.
Tartósságáról még nem tudok nyilatkozni, pár száz km lehet benne max, de a CB stamp1 pedálra fényéveket ver tapadásban. Ha zavar, hogy koppitnás, akkor meg itt az eredetije.Illetve kérdés, ezzel a kerékkel van valakinek tapasztalata? Vagy esetleg valaki felismeri, milyen agy van benne? Súly, szélesség és ár tekintetben ez tűnik most nekem a legjobb választásnak, de nem tudom mennyire lehet tartós.
'92 Honda VFR 750
-
Mezga Aladár
veterán
Nézem az Eurosport 1 a monti EB-t, lányok.
Minden tiszteletem az övék.
Rá kell hogy, jöjjek ez nem az én műfajom.
Nyelik a port a melegben, gondolom ha esik az eső akkor talpig sarasak.
A bringák pár perc után szutykosak.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #200572 üzenetére
Uh, ez de jó, hogy megláttam. Még mindig pedálokat vadásztam, és már odáig jutottam, hogy akkor veszek eg 30 ezres BBB pedált, mert semmi egyéb normálisat nem találtam, de szerintem rápróbálok előbb erre az alisra.
---
Részemről kérdés, hogy tudtok jó kompaktabb, tölthető AliExpress-es első lámpát, amivel látni is lehet és bevált esetleg?
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #200572 üzenetére
A műanyagot talán lekoppintják és tapad is, de a tengely/csapágy anyagminősége meg6ározó egy pedál milyenségét illetően... amúgy meg leasz@rom mit ír rajta.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tonyrulez
őstag
válasz arcitec #200573 üzenetére
Esetleg Spyral Branch '21? A linkelt sok helyen nem kapható illetve drága szállítással, ez pedig végösszegben egy ezressel lenne több.
4 8 15 16 23 42
-
fulton
addikt
válasz flash- #200549 üzenetére
A 11-28 volt a boltban, de azt néztem hogy ha a 48T tányért használom, akkor azon ami használható tulzorr keresztváltás nélkül talán a : 11-12-13-14-16. Viszont megnézve a jelenleginél 48T - 14, 16,18,20,22 vel a legoptimálisabb érzetre.Így ehez képest szerintem nehéz hajtásos lenne a nagy tányérról. Ezért választottam a 11-32 mert ott, 11-12-14-16-18
Hát jól mondod, ki kell ezt tapasztalnom majd érzetre. De lehet hogy egy 11--28 és egy 44T tányér elől lenne a legjobb. Mert azt tudom hogy nekem a 48-14 borzasztó kemény tekerni. Még haladóban is. Szal akkor egy 48-11 még rosszabb lesz -
FőDudu
addikt
válasz Hasaggymeg #200571 üzenetére
Nekem Truvativ van a bringamon, birja 15 eve.
Tippre ilyen, csak ezust szinu. De full fem.Epp azon morfondirozom, lassan ki kene szedni es megzsirozni (ha lehet).
Milyen iranyu menet lehet ebben oldalankent?
Azt latom, hogy imbusz amivel ki tudnam tekerni, de nem birtam megmozditani amikor a hajtokar a bringan van.
Balos bal menet jobbos jobb menet - netan forditva?
(csak viszonylag kicsi imbusz kulcsom akad itthon - ehhez meg jobb esetben egy meteres ruddal ellatott 'krova' (azaz dugokulcs) illene)FőDudu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
flash-
veterán
válasz erhas01 #200558 üzenetére
ha 90 -95 el pörgetsz akkor a 36 atos középső tányérérral hátul pedig 17esen vagy 19esen szerintem egy jó átlagos túrás tempónak kellene lenn2.ie vagy e környkénén. de ha keresztben vagy mert hátul kisebb fogaskerekek felé kell menned és még ott is tartod a 90pf-et akkor elől a középsőt kéne cserélned 38-asra és akkor mindjárt nem leszel keresztben mert akkor hátul maradna a lánc középtájékon. ha meg tempózni akarsz akkor az már eleve nagytányér
28-38-48 / 11-28 (8s) al egy mindenhova jó áttételt lehet kihozni legalábbis ha magyar határon belül maradsz. persze extra csomagokkal egy hosszú emelkedő már kérdéses de alapvetően sehol se lennél keresztbe
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
dellfanboy
őstag
tudtok olyan helyet Bp-hez kozel ahol E-mtb/pedelec-et lehet berelni 1 napra? tesom+anyum ki akarja probalni. nem tudom a matraban van ilyen lehetoseg? az se lenne baj ha lenne melle palya is ami kezdo kombatibilis, de nem szervezett turat akarunk.
a lenyeg h reggel megyunk este jovok tura lenne szoval 1 napba bele kellene fernieeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
FőDudu
addikt
válasz Hasaggymeg #200580 üzenetére
Igen, arra gondolok.
Most is probaltam, bele van gyogyulva.Race face Ride XC hajtokar, az saccra szerintem alu, abba gyogyult bele a pedal tengelye.
Kenytelen leszek leszedni, satuba fogni a pedal tengelyebe dugott imbusz kulcsot es ugy letekerni a hajtokart alkalmazva erokarkent.
FőDudu
-
nvialpha
csendes tag
Ne haragudjatok, de a hosszú hétvégén szeretnénk a családdal (asszony, 16 éves fiú) Szolnokra letekerni Budapestről. Már több navigációs programot és térképet néztem, de nem egyértelmű számunkra, hogy végig biciklizhető-e a 4-es út?
-
SpaceJam
aktív tag
válasz nvialpha #200585 üzenetére
Nagyon nem ajánlom a 4-est, csak ha ott akartok az úton megpusztulni. Kibaszott hülye ötlet. 90-es szűk főút, ahol sokan 100-110-el hajtanak rajta, így nem véletlenül hírhedt. Én éjjel tekertem le rajta többször Albertirsára Pestről, de én futárként kezdtem, 15 éve cangázom aktívan városi környezetben, meg éjjel nincs sokmindenki az utakon. De még úgy is baromság volt. Szálljatok fel szépen a vonatra! Főúton nem biciklizünk.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #200587 üzenetére
Különben meg nem tudom, mennyire vannak edzésben, de ez a távolság nem átlag asszonyra meg gyerekre van tervezve. Nem tudom pontosan, hogy ott milyenek az útviszonyok, de ha már bicajozni is akartok, akkor Cegléden leszállhattok és Törtel felé eltekerhettek Szolnokig, az is egy bő délutáni program lesz (késő délutáni, különben odasültök). Csak ezek a falukat összekötő utak bicajozhatók idegbaj nélkül.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Антей
tag
válasz nvialpha #200585 üzenetére
Ceglédig tok naprakész infóval szolgálni, az kb az út 2/3-a, de biztos lesz vki aki a maradékon kisegít.
Üllőig mehettek, annak a végénél a körforgalomnál viszont kint van a merci-tábla, így v a földutak Monorig - ilyenkor marha mély fosó-homok -, v szabálytalankodtok..., v felmentek Gyömrőre, majd Péteri, Monor.
[1ébként ha Észak-, v kelet-pestiek vagytok, sztm jobb vna az Ecser-Maglód-Gyömrő-Monor útvonal - esetleg Ecser levágása a 31-esen -, mert eleve nincs akkora forgalom]
Monor/on és Monorierdő közt újabb tiltó tábla van a 4-esen. De Monor központján át nyílegyenes út megy MErdőre, onnan Ceglédig majdnem szabad a pálya, cs Pilisen a lámpás kereszteződésnél nehogy betojjatok, a merci-tábla cs 1 sarokig van kint - kb 100 m -, a fene se érti miért. Mielőtt majd beértek Albertirsára, a felüljáróról legurulva nézzetek hátra a túloldalra, ott van(!) tiltó tábla (szóval Pilisről mehettek Albertirsára, Albertirsáról viszont Pilisre nem - gratulálok...! Ceglédbercelen térköves kerékpárút fogad majd...
És 1értek, sztm is veszélyes, főként a sok sz@rrágó miatt, akik az autópálya matrica +spórolása miatt [M4-es...] az 1000 éves roncsaikkal ott közlekedenek.
De azért jó utat! -
Louro
őstag
Ne kövezzetek meg.
Kiszemelt Riverside 900. Még van a méretemben. De mivel nincs tároló/garázs, így erkélyen tartanám. Persze vennék rá huzatot. Ez vajon elég, hogy átvészelje a téli cudar hideget? Lakásban macskák biztos megnéznék, mint kaparófa. Így az kizárt.
Eddig ez a bolond meleg volt az ok, hogy ne vegyek. De aztán gondolván lassan jönnek a hüvősebb hétvégék és akkor eljön az én időm 105kg-omon is talán segítene, bár nem fogyás miatt veszek. Élmény miatt.
Mess with the best / Die like the rest
-
nvialpha
csendes tag
Nagyon köszönöm minannyiótoknak! Maglód felé megyünk, Mátyásföldiek vagyunk, és edzésben is, nagyobb távokat is tekerünk már. A 10-es utat is túléltük már párszor, de majd vigyázunk. Még egyszer köszönöm!
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Louro #200591 üzenetére
Húzhatsz rá bármit, de amíg az nem fűtött, a lecsapódó pára így is ki fogja kezdeni a bicajt.
A macskák nem csinálnak semmit a bicajjal. Érdekes módon a fogasra meg az olajszagra vannak elsőre rákattanva (csak szagolgatják), aztán 2-3 alkalom után leszoknak róla.
105 kg esetén azt nem árt ellenőrizni, hogy kazettás-e az agy (erről nem találtam az oldalon információt). De ha teheted és van más alternatíva, inkább 29-es MTB-t nézz ilyen súlyhoz, ne egy szutyerák trekkinget – de ez csak az én tanácsom. Ezekben semmit sem ér a teleszkóp. Ha nincs legalább 32 mm-es vastag a becsúszószár, akkor tényleg felejtős.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #200590 üzenetére
Egyetértek, autóval is utálom, bringával eszembe sem jutna
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
válasz Louro #200591 üzenetére
Levegőnedvességtartalmától, meg a hőingadozástól lecsapódó párától így is kikezdi majd a rozsda ittt-ott. Egy fokkal jobb, mint ha csak úgy magában állna kint, a direktesőtől, hótól, meg a szálló por nagyjától védi, szóval a semminél több. Ezek a ponyvák inkább porvédőnek jók, ha mondjuk garázsban, kamrában tárolod.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #200576 üzenetére
A tengely az tök jogos, szerencsére a felszereléssel együtt max 73 kilómmal annyira nem kell félnem. Ez a rockbros amúgy egész nagy márkának tűnik, alis oldaluk is egész igényes más cuccokhoz képest.
Kompaktnak nem mondanám, de nekem ez bevált. Cserélhető akksis, szóval hosszabb úton lehet cserélni, ha lemerülne. Én ezzel sötétben mentem erdőben, fejlámpával kiegészítve, de városba, országútra nincs mellé szükség semmire. Mindig rajta van a bringán, és tereppel se volt még gondja.
'92 Honda VFR 750
-
maximilian4
addikt
Ma jöttem haza Szekszárdról, mivel az M0-ás beállt nem M6-M0-M4-en jöttem haza, hanem az M6-ról lejöttem az 5-ös főúton Dunaföldvár felé, majd Kecskemétnek és régi 4-es. Szörnyű volt. Nem tudom hogy a meleg teszi-e, de ennyi balesetveszélyes szituációba rég kerültem már...plusz jött hozzá az út"minőség".
Maxi
-
Louro
őstag
válasz SpaceJam #200593 üzenetére
Uh, köszi és is.
Riverside itteni vélemények alapján lett. Párszor kipróbáltam már a Decában. A teleszkóp úgyis ki lenne kapcsolva. Inkább zavart, mint hozzáadott a feelinghez.
Na de akkor nézelődök tovább és próbálok valami alternatív helyen is agyalni. Ami még innen jött az a Kellys Cliff 10 és a Giant Escape disc. Utóbbiból nem tudom, hogy 2 vagy 3, de mivel nem vagyok szaki, nem másztam bele. Itt használtam a keresőt és olvastam vissza rengeteget. Mivel 90%-ban aszfalt lenne és valami könnyedebb terep, ezért gondoltam a trekkinget. Durva terepre nem is merészkednék. Kondi még messze.
A 105-ből meg nem nagyon tudok lefaragni Bár most újra elkezdtem az úszást is, de ez már más irányba vinné a beszélgetést.
Mess with the best / Die like the rest
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #200597 üzenetére
Mostanában Bécsben vezetek, szóval nem tudom hogy általánosan ilyen csak nem tűnik fel, vagy ma volt mindenki megbolondulva, de egy Szolnok-Törökszentmiklós úton is rengeteg ökör volt. Előzés a Szigligetinél a fekvőrendőr mellett parkolósávon, kint az Alcsi után záróvonal+szembe kanyarodósávon, másik a seggembe jön 30 centire tök üres úton, stb...
+ 60as tábla Szajolig a 4 sávoson, mert b@sznak megcsinálni rendesen, amíg nem lesz ott is valami hatalmas baleset mint a vasúti felüljárón a múltkor...
A nap hülyéje meg a mazda 323F-es csávóka a dörgő "sport" kipuffal, menő alufelnivel, króm lámpával, miközben a katsztni lukasra rohadva és téli gumi van fent éljen a biztonságos közlekedés
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Louro #200598 üzenetére
A súly + aszfalt = monti + aszfaltgumi. Nem kell egyből arra gondolni, hogy az csak terepre lenne való. A gumi függvénye erősen. Nem akartam megtorpedózni a kutakodásaid eddigi eredményét, csak személy szerint viszketek a trekkingek miatt.
bardi: Köszi, ez durván néz ki. Én is valami hasonló Ali-s árkategóriától várnám, hogy tud is valamit.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs