- Mobil flották
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz lugosi #200099 üzenetére
Ugyanazért, amiért az autóban is ilyet fújsz bele defekt esetén a pótkerék átszerelése helyett. Csak itt mindig benne van, nem csak akkor sprayzed bele, ha már kilyukadt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz ivana #200100 üzenetére
Köszönöm! Tehát lényegében ha mondjuk a T610 hátsó agyra egy HG41 8 sebes fogaskoszorút teszek fel, akkor is rendben lenne a láncvonal? mert akkor átmegyek 8 sebességre. Mivel váltót is lecserélem , és az már támogatja a 8 sebességet is.
Feltéve ha a 118 as monoblokkal okés lesz a történet.[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz jjeahh #200075 üzenetére
Gyakorlatilag minden alap kínai pumpa Giyo gyártmány, csak rárakják a saját márkanevet. Volt egy fémházas Giyo műhelypumpám, egy idő után megadta magát a szelep (nagy nyomásnál nem maradt rajta a szelepen), azt a csővel együtt le tudtam cserélni egy 'okosszelepre', utána tökéletesen működött évekig (9 barig fel tudtam vele fújni a kereket), nemrég fáradt el az pumpa tömlőjét tartó bizbasz, ez a halála volt. Viszont addig tökéletesen tette a dolgát, nem jártam vele rosszul. Most SKS van, meglátom, hogy vajon tovább bírja-e, bár most már az országútiba sem kell 9 bar, kisebb lesz az igénybevétel.
-
fulton
addikt
válasz fulton #200102 üzenetére
-Meg az is fejemben van, mi van ha a kerékpár csak 130mm villasarú távolságú (maga a váz)? Akkor nem is tehető bele a 135mm? (mármint annyit nem enged? csak mert a 7 sebességesek ha jól tudom 130mm esek.
-Akár mennyire kutakodom, vannak olyan dolgok ami nem tisztult még le bennem. Egyik helyen ezt másik helyen amazt írják. Pl most akkor ez a T610 hátsó agy használható 8 as fogaskoszorúval vagy kell oda is valami gyűrű plusszba?
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz ivana #200106 üzenetére
tehát jó lesz rendben. Köszönöm.
Flemerült még valami (ehhh sosincs vége ezeknek.. ) most 28-38-48 az első tányérom. Elvileg ugye ez menni fog a 8 sebességgel (láncal is), de azon gondolkodom, ha kerülni akarom a keresztváltást (eddig mindig úgy használtam, az volt a legkomfortosabb, vagyis //közép 38 tányér elől, és 14 es hátul// akkor lehet ki kéne cserélni a hajtóművet is (sgs váltó lesz egyébként) .
Azt tudom hogy eddig a 48 tányér + hátsó 14 el szinte sose használtam mert nagyon nehéz volt nekem vele tekerni. Lehet egy 22-32-42 tányéra kéne akkor cserélni? Tekintve hogy mostmár a hátsó 11 ről indul. (és ugye figyelve a keresztváltásra).Egyébként 185cm vagyok. Magas. Eddig 170mm volt a hajtókar hossz, érdmees lenne 175mm re állni?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #200087 üzenetére
Semennyire... évtizedekig jó volt, én is használtam, jól beállított féknél, keréknél nincs baj a sifiteléssel. Az, hogy jobb-e az átütős nem kérdés, de, hogy használhatatlan lenne a gyorszár, főleg országútin, az enyhén szólva is túlzás. Üzletet csinálnak minden a profiktól leszivárgó újdonságból megfizettetve borsosan ennek árát azzal aki úgy dönt ő márpedig minden jót akar kerékpárjára.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
válasz 6030D #200032 üzenetére
Anno amikor a Continental mellett döntöttem olvasgattam véleményeket és a schwalbe hátrányának mindig feljött a gyors kopás, ezért is és az ára miatt vetettem el. De gondolom ami jól tapad az jobban is kopik, nem sikerült eltalálniuk a középutat e két tulajdonság között.
Nekem teljesen megfelelnek a jelenlegi gumik, de ugye az ember kíváncsi és mindig kipróbálna valami újat. A Mitast is, de az említett modellek nincsenek 26-os méretben, egyre kevesebb tipust gyártanak ebben a méretben, terelve ezzel a váltás felé. -
SpaceJam
aktív tag
válasz J.C.G. #200110 üzenetére
A jobbféle Schwalbe-knál pont az a meglepő, hogy annyi tapadás mellett milyen sokáig bírják. Általánosságban igen jó cuccokat csinálnak, ahogy a belsőik is a legjobbak közé tartozik, nagyságrendekkel jobbak a szelepeik, mint a Contik. Contiból Gatorskin alá nem adnám, ha outiról van szó. Azon belül is a Hardshell variáns egy állat, de annyira nagyon nem tapad.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz lugosi #200099 üzenetére
Tubeless, nincs belső a gumiba, helyette fehér tejszerű folyadék van benne, ami a szúrásos defekteket automatikusan tömíti, legtöbbször meg sem kell állnod miatta.
No de végül tekertem ma majdnem 68km-t 20ml tejjel (100ml kéne bele) és semmi gond nem volt. Meg találtam véletlenül egy tour of szeklerland-os Elite kulacsot az út szélén, a versenyzők tegnap sokat eldobáltak.
#200032 6030D: amúgy ehhez a témához... a Nobby Nic-emben 8000km van ha jól rémlik és még bőven használható. Ugyanakkor a Rocket Ron 3000km-el ugyanolyan használtnak tűnik, lehet az nem lesz annyira tartós, mint a Nobby. A defektvédelemre az EVO gumiknál szerintem nem lehet panasz, az új modellek már nem csak az oldalfalon, hanem a futófelületen is Snakeskint kaptak, nincs az a sziklás terep ami képes lenne kivágni, nekem legalábbis soha nem sikerült.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz -=RelakS=- #200047 üzenetére
Megnézve a videót kicsit az az érzésem, hogy újra feltalálták a belsőt.
Viszont ezt a mondatot akár lehet pozitív kontextrusban is értelmezni. Apropó, ezt csak belsővel lehet használni vagy megy tubeless rendszerrel is? -
RexpecT
addikt
válasz jjeahh #200112 üzenetére
Ugye Nálad a Nobby van elől a Rocket Ron pedig hátul?
Idén le kell cserélnem a Hutchinson Kraken-t, hegyekbe nem az igazi...
Jövőhéten viszek vissza a Decathlonba pár cuccot, kíváncsi vagyok hogy fognak hozzáállni a cseréhez.
RC 100-as nadrág betét varrása három helyen is elkezdett szétjönni (4 hónapos)
ST 500-as nadrág hátul a varrás mentén már egy csíkban nem fekete hanem fehér, ( 4 hónapos), az aláöltözet nadrág hibátlan.
ST 500-as MTB cipő aljából egy jó pár bütyök kitöredezett, tavaly augusztus végén vettem, vagy 2300km lehet benne. -
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #200114 üzenetére
Mi a baj a Hutchinsonnal, miért nem jó? Igen, nálam eddig Nobby és Rocket volt, nemrég cseréltem le Maxxis Forekaster + Rekon-ra. Hűvösben, sárban sokkal jobb a Schwalbe, száraz poros terepen meg a Maxxis győz nálam. Ha most Nobby-t szeretnél venni, lehet bajban leszel, mert az új modell már kőnehéz és agresszívebb is lett, talán már nem annyira jó párosítás a Rocket Ronnal. Ez a bajom most nekem is, fogalmam sincs mi legyen az utódja ősszel, amikor újra elkezdek sarazni, mert a Schwalbe az agresszív xc-s Nobbyból veretős trail gumit csinált .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #200109 üzenetére
"megfizettetve borsosan ennek árát azzal aki úgy dönt ő márpedig minden jót akar kerékpárjára."
hát igen, esetemben gyorszáras bringa + 500 euro --> átütőtengelyes bringa
na jó, az eggyel magasabb felszereltség (105 --> ultgra) miatt is ennyivel több
még szerencse, hogy nem lehet kapni (a drágábbat ), meg pénzem sincs most erre ennyi. na de csak vigyék el a Treket
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
RexpecT
addikt
válasz jjeahh #200115 üzenetére
Igazából a hegyekben, sárban meg avarban nem az igazi, cserébe amúgy elég gyors gumi.
Ha megnézed a mintázatát akkor látszódik, hogy elég nagy a futófelület, de bütykök mélysége meg elég kicsi.
Hasaggymeg:
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #200120 üzenetére
Ja, mert agresszív xc gumi kategóriában ez az egyetlen aminek vállalható a súlya, meg a Forekaster. Utóbbim már van, de sárban vacak, szal... . Csak kopjon el a Nobby, akkor kipróbálom, kivéve ha addig valaki megveszi és jól lehúzza .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
J.C.G.
aktív tag
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Nem olyan régóta használok egy Bryton Rider 15 Neo-t. Előtte nem volt computerem. Ma voltam egy (nekem) hosszabbat tekerni és kicsit turistáskodtam is, de gondoltam míg bóklászok, azt ne rögzítse, ezért nyomtam egy pause-t a bicikliút végén, majd a kis kitérőm után, kb. ugyanonnan újra elindítottam a rögzítést. Viszont itthon szembesültem vele, mikor néztem Strava-n, hogy a kitérőm is rögzítve van.
Ezt nem lehet valahogy kikapcsolni? Vagy ez befolyásolta vajon az átlagomat? Mi ezzel a tapasztalat? Térkép képernyőkép -
szimpláncsak
tag
válasz RexpecT #200114 üzenetére
Az st 500-at mennyire használod sétálásra is? Mármint bicajozás közben. Nekem az alap st 100 van. Április óta 3200km körül van benne és eddig semmi baja. Ázott is már el párszor. A teljes igazsághoz azért hozzá tartozik, hogy én országútin használom 90%-ban. Egy bajom van vele, hogy csak 1 fix helyre lehet rakni a stoplit, ahogy néztem drágább cipőkön lehet állítani pár centit.
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #200122 üzenetére
Ettől tartok én is, a Pirelli, Forekaster, Trail King mind valahol a Nobby Nic és a Rocket Ron között vannak, szal egyik sem olyan agresszív, mint a Nobby. Ettől még lehet sárban ugyanolyan jó valamelyik, kivéve a Forekastert, mert azt már tudom, hogy nem oda való. De én nem akarok 750g fölötti gumit és ami agresszívebb ezeknél, sajnos mind 850g fölött van, olyant is láttam több márkánál, ami 1100g . Lehet meg kéne inkább tanulni gyors gumival sarazni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IzI
senior tag
Egy hülye kérdés.Stopli alá kell az a fém lemez,amit adnak hozzá? Ilyet vettem [link] .Nehány videoban látom,de mivel nem értek angolul,így igazán nem tom mikor mit.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz PartyShan #200128 üzenetére
Attól függ, mire akarod használni. Annyi látszik rajta, hogy nincs elöregedve, de jól le van már középen kopva, gondolom aszfalt miatt. Ha csak aszfalton közlekedsz, arra hulladék a rücskei miatt, terepre pedig szerintem már nem elegendő. Szal.. boltba járni biztos jó.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #199706 üzenetére
[This component is subject to an embargo until 31.08.21]
Új országúti shimi komponensek augusztus 31-én?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #200131 üzenetére
Ha a súly és a gördülés is számít, a Pirelli Scorpion XC S, Maxxis Forekaster a legagresszívebbek, amik még "használhatóak" xc-n szerintem, ilyen volt a régi Nobby Nic is a 690g-os súlyával. Sajnos ebben a kategóriában a többi gumi már xc-re fölöslegesen vaskos és nehéz, ami ezeknél agresszívebb, az végképp.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #200141 üzenetére
Bőven elég egy régi 690g-os Nobby, 610g-os Rocket Ron vagy 690g-os Forekaster védelme is, sosem kaptam velük defektet, szal úgy érzem teljesen fölösleges 1 kilós szörnyeket vennem. Viszont ha a Pirelli sem válik majd be, akkor muszáj lesz valamiben kompromisszumot kötnöm, úgy tűnik ez az agresszív xc kategória eléggé mostoha a gyártók számára. Pedig a mostanában divatos downcountry bringákhoz pont illenének. Bár szerintem bármilyen hobby xc felhasználáshoz jobbak, mint egy gyors verseny gumi, mert a legtöbb xc-s nem versenyez és legalább van tapadás. Mondjuk ahogy észrevettem, a legtöbb xc-s haverom ha lehet kerüli a sarat, gyakran ha esett az eső, ki sem mennek tekerni, megvárják amíg felszárad, szal az is igaz, hogy a sártúrással és a téli bringázással eléggé árral szemben evezek .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arcitec
addikt
válasz balintbaba #200138 üzenetére
Talán erre gondolt : [kép]
-
flash-
veterán
válasz acsati #200123 üzenetére
Esetleg ezzel?
https://www.fitfiletools.com/#/topFulton:szerintem az hogy elöl felváltasz nagytányerra hátul meg középtájékon azzal nem fogsz keresztbe váltani, ua fordítva, ha elől középső tányéron vagy hátul válthatsz a kisebb fogaskefek felé az sem gond itt a szélsőséget kell kerülni pl elől 48 hátul 28,stb
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz PartyShan #200145 üzenetére
Szerintem ezt így képről nem lehet megitélni.
- nézd meg, hogy belül látszik-e a sérülés, ha igen, kuka
- nézd meg, hogy a szövet sérült-e, ha igen, kuka
- próbáld ki, hogy a felniről oldalirányú terhelés közben le akar-e fordulni, ha igen, kukaFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MODERÁTOR
Utolsó tekerésem alkalmával az utolsó 25 méteren sikerült belemennem egy bernáthegyi heti végtermékébe, Ti hogy szoktátok kitakarítani? Legközelebb gondolkodom, hogy az OMV-n lecsapatom csak utána pedig kenhetem az egészet.
Illetve ha nagytakarítom a bicajt az említett helyen attól lehet baja, gondolok itt ara, hogy oda jut be a víz ahova nem kéne, illetve tárcsafék. Utána ofc kenés.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
arcitec
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest