- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Tegnap sikeresen túlhúztam a star nutot és két "láb" visszahajlott. Mennyire biztonságos így használni. A béna én voltam.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
félisten
Nem találom a megrendelt viaszt a waxoláshoz.
Költözéskor valami dobozba kerülhetett, ahonnan rendeltem meg készlethiány van és szabadságon is vannnak.Van olyan aki kitúrta az oz féle waxoláshoz a viaszt itthon?
Én tavaly innen vettem, de ez most off.[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
szimpláncsak
tag
Ha már itt szó volt az új cube bicajokról: Az én cube cross race bicajom utódja a festésen kívül szerintem csak a kerékszettben lett más, ellenben a hivatalos gyári súly 9.9kg-ról, 10.3kg lett . Ennyivel szarabb az új kerékszett? 2021:CUBE RA 0.8 CX 2022: CUBE CX 2.1.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #199848 üzenetére
Ugyanakkor a kettő összefügg, korábban is volt medve, de nem ennyi, ami miatt korábban is volt juhász kutya ellenük, de az sem ennyi és ilyen agresszív. ...vagy csak kevesebb volt a vér az emberek pucájában.
mobal...azt hogyan? Alig kell meghúzni központosan tartsa a kormányt és beállítani a csapágyak szorosságát amíg meghúzod a kormányszár csavarjait a villavégen...ebből eredően ha ez most is kivitelezhető teljesen biztonságos, hisz az terhelést nem visel utána, ha pedig már ez sem megy vele mert húzza ki a csavar akkor bennebb kell ütni (esetleg ha mélyen van marad6 ugyanott és rövidebb csavart kell keresni) és másikat, újat kell utána ütni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz mobal #199851 üzenetére
akkor ténlyeg túlhúzhattad rendesen, ennyi erő messze nem kell a csapágy összeszorításához. De a végén a csillag nem vesz részt a kormányszár tartásában, szóval nó para, csak nem maradjon ennyire megszorítva.
: 400g még két pár gumi között is lehet, bár krosszbicó esetén nehezebben jön össze, mint MTB-nél. A kerékszett is gondolom nem valami világbajnok, legalábbis elég magas árszintnél kezdenek valóban jó, és könnyű szetteket pakolni a bicajokba.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #199856 üzenetére
Enyém is 950/1280. ...ugyanakkor számolgattam, hogy a kerekeken minden grammért mínuszban egy eurót kellene fizessek pluszban, tehát ha csakis a súly miatt cserélsz kerekeket, még a hülyének is megéri...vagy csak neki éri meg?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
Tegnap lett egy első defektem tubelessel, összesen 3 tüskét szedtem ki a kerékból (5 hónapig tömített a lötyi).
A múltkor vettem V-fékpofát, hogy a következő lötyi töltésnél a tejhez tudjam adagolni. 29 colos kerékhez mennyit érdemes adni? Egy kis teáskanál mehet gondolom.
A másik kérdés, hogy mivel érdemes lereszelni, mennyire legyen apró a cucc?
-
nagyúr
telexes budapest-velencei tó(-balaton) túra: [link] a nyomvonalon egészen meglepődtem. kicsit még elvihették volna tatabánya felé, arra nagyobb dombok is vannak.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Alg
veterán
válasz velizare #199860 üzenetére
Vagy Felcsút felé...
Borítékolom hogy az égvilágon senki nem fog ezen (Biatorbágytól kifelé eső szakaszon) tekerni egy évvel az elkészülte után mikor már aki akarta kipróbálta és rájött hogy csak a semmi közepén napszúrást kapni jó.
Aztán 10 év múlva meg benövi a gaz, szétrepedezik és teljesen elfelejtődik hogy valaha is volt ilyen.
Mondjuk az se segít hogy a helyi lakosok minden létező módszerrel keresztbe tesznek bármilyen fejlesztésnek, mert ők már így szokták meg, meg hogy majd a rengeteg (aha) bringás miatt nem tudnak a gyerekek az utcán focizni meg tollasozni. Érdekes módon ha yachkikötőt meg luxusszállodát kell építeni akkor le tudják szarni a helyiek tiltakozását.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
nagyúr
válasz mobal #199861 üzenetére
passz, én csak a cikket linkeltem ide. egyébként én is azt gondolom róla, amit zsocy írt, jelen formájában ez az öntökönszúrassal lehet egyenértékű élvezeti faktorú. dzsindzás, aszfalton mászás, köves út... van itt minden, mint a bucsuba'.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
arcitec
addikt
válasz velizare #199865 üzenetére
Volt már szó róla. Érdnek kell menni pár kilcsi csak a 7-esen. Az a bringa út meg mint ahogy a telex is írja a Biatorbágyiaknak jó pestre bringázni, meg a környéken lakóknak, ők jól jártak.
Majd valamikor talán csinálnak rövidebb ésszerűbb Budapest - Balaton bringautat.
Valakinek (kiknek) az volt az érdekük valamiért. Kb mint sok évvel ezelőtt a piros köves bringa út. Az zötyögjön rajta nap mint nap aki kitalálta. Ellenben a Szentendrére vezető Római után lévő szürke kő érdekes abszolút jó. Hogy tudták azt így lerakni. Na az EU színvonalú munka.[ Szerkesztve ]
-
Ablakos
őstag
A brigeciol használható lánc, lanckerek tisztításra?
-
Mezga Aladár
veterán
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Mezga Aladár #199868 üzenetére
#199860
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Mezga Aladár
veterán
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #199858 üzenetére
Nem rossz! Akkor aki kicsit több mint 2500€-t rászán egy kerékszettre, az már 0g-os kerékkel is járhat
Méghogy pénzzel nem lehet mindent megoldani. -
Hasaggymeg
Topikgazda
A bringaút margójára néhány gondolat, idézet a cikkből:
1. ...a helyiek megtorpedózták a külön bringaút építését, mert zavarta volna az életüket.
2....kiderült, hogy a falusiak látni sem akarják a bringásokat...
3....a Duna–Ipoly Nemzeti Park természetvédelmi okokból nem támogatja...
4....forrás még nincs meg rá...
5....az önkormányzat csak úgy járulna hozzá, ha felújítják a hozzá tartozó utat is. A kormány fel is újítaná, ha az önkormányzat hozzájárulna egy hosszabb távú áttervezéshez, arról viszont az önkormányzat hallani sem akar...
és ha ez a szemlélet ami az előbbiekből látszik nem volna elég akkor itt a 6. Töketlenség, lopás, amatőrizmus és pancserség.Ami a szintet illeti, nem muglinak való vidék. Amit még gondolok erről az, hogy 50, vagy 70 km majdnem mindegy, gyerekes, családi Balatonra lekarikázás talán 20, de inkább 10 km-en belül reális magyar viszonylatban, továbbá mikor autópálya vezet oda és az átlag gyerekes magyar kábé teherautónyi cuccal megy le egyetlen 7végére, teljesen életszerűtlen egy napszúrásveszélyt magában hordozó odavezető kerékpárúton családokat elképzelni. Én kerékpárútat oda építenék ahova nem lehet autóval autópályán eljutni, de lehet én gondolom rosszul...a dzsindzsás szakasz pedig már így elsőre is a kedvencem lett, pláne, hogy már jártam rajta. ...2szer.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#75376384
törölt tag
válasz Hasaggymeg #199874 üzenetére
Szerintem tökéletesen osszefoglaltad. Mivel alapból nincs valami sok bringaut Magyarországon így kb az összes frissen átadottól azt várják el, hogy ezen a legprofibbtól kezdve a “naponta kétszer belvárosban három km-t tekerő munkába járónak” gyerekkel együtt is hasonló élményt nyújtson. A gond ott kezdődik amikor utóbbi az újságíró egy híres újságnál és önmagából (illetve a fenti “teljesítménybol”) vezeti le az átlagbringás fogalmát
-
nagyúr
válasz #75376384 #199875 üzenetére
és ez annyira teljesíthetetlen elvárás lenne? mert ha a muglik erre nem dognak rámenni, mert nekik túl szar, a sportolók nem fognak rámenni, mert nekik a hetes jobb, akkor ezt mégis kinek csinálták? én azt látom rajta, hogy pont ugyanúgy készült, mint a budapesti kerékpárutak nagy része. nem azt nézték meg, hogy honnan hová akartak menni az emberek bicajjal, hanem azt, hogy mit tudnak összekötni. és amit össze tudtak, azt összekötötték, ha kellett, ha nem, amit meg nem, azt nem, hiába kellene vagy kellett volna rohadtul.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#75376384
törölt tag
válasz velizare #199876 üzenetére
Mi is? Sok bringaut? Ezt nem biztos hogy rajtam kellene számonkérni, ahogy az objektív újságírást sem.
szerk: látom közben szerkesztetted. Azért a sportoló és pleb között van egy kisebb távolság. Én szeretek biciklizni de egyikbe se sorolom magam pl. Hanem valahova közé. Nem azt mondom, hogy az út tökéletes, hanem azt hogy ne egy mozgas ellen beoltott újságíró elvárásai alapján ítéljünk már meg valamit. Volt benne emelkedő. Uristen…
#199878 arcitec: az a te problémád, ha nem érted. Nem fogom leírni újra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #75376384 #199877 üzenetére
nem ez a baj vele, hogy van benne emelkedő, hanem az, hogy tök feleslegesen megy arra. ott az m7 sorvezetőnek, hogy mi az ideálisnak nevezhető útvonal a velencei tó felé.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#75376384
törölt tag
válasz velizare #199879 üzenetére
Továbbra is. Nem azt mondom, hogy ez közel tökéletes vagy vagy akár megfelelő, de sok függ attól is, hogy kinek készült. Szerinted hány, a cikkíró értelmezésében vett “atlagbringas” tekerne le kölökkel és fél tonna cuccal Budapestről a Velencei tóra? Illetve hány tudna letekerni akár a hetvenes mentén? Aki pedig rutinosabb és eddig is megtette, annak itt a változtatás lehetősége.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #199854 üzenetére
Az az igazság, hogy pár éve nem hogy kutya és medve, hanem egyáltalán nyáj sem volt egy sem, a nyájak helye a havasokban volt (1500m+ hegyek), a közelben véletlenül sem botlottál egybe sem. Az volt a hagyomány, hogy Szent György-napján áprilisban kiterelték őket a havasokba, október elsején meg jöttek haza, ott éltek egész évben a hegyekben. Akkor itt lejjebb még tehéncsordák voltak és kaszállók, a csordákkal meg általában nincs egy kutya sem. Sajnos a tehén falun már nem divat, mindenki juhászkodik és a közbirtokosság kiadja nekük az összes dombot-mezőt a lakott területek közelében is, így már minden zsúfolásig tele van kutyával és nyájjal, az emberek meg már sehol nincsenek biztonságban.
Más: ma lett egy "defektem", itthon felpumpáltam a gumikat 2.5 bar-ra, erre az első leeresztett 1.7 barra és látom, hogy egy helyen nyomja ki a tejet. Na mondom lesz*rom, elmentem tekerni és azóta nem vesztett semmit a nyomásból, ugyanúgy 1.7 baron van. Nagyon kell a tubelessnek a kerék pörgése, különben nem tömít.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz #75376384 #199875 üzenetére
Nem egészen. Ha egy kerékpárutat Budapest-Balaton kerékpárútnak hívnak, akkor én azt várom, hogy Budapesttől a Balatonra vezessen, a neve alapján is. És ebben az is benne van, hogy ne tegyen felesleges kerülőket. Nyilván nem lehet egy utat nyílegyenesen vezetni, de törekedni kéne a minél rövidebb nyomvonalra.
Hívják Bp-Etyek, meg Etyek-Pázmánd vagy hasonló kerékpárútnak, akkor nincs vele baj, van, akinek ez kell. Viszont így ha el akarok menni a Balatonra (évente legalább egyszer sor szokott erre kerülni), akkor marad a 7-es, csak az a baj, hogy amikor erre azt mondják, hogy kész, akkor jönnek a mindentmegmondó autósok, hogy miért megyek a 7-esen, miért nem használom a Bp-Balaton kerékpárutat, ami nekem készült (hülyébbek még azt is hozzáteszik, hogy az ő adójából).
-
nagyúr
válasz #75376384 #199880 üzenetére
gőzöm sincs, hogy mennyi, de én pl. célközönség vagyok a két fiammal (11 és 2 évesek). szóval ez pl. nekem is készült, és vágyunk az új dolgokra, de azért halálvágyunk nincsen, hogy a hetesen kerülgessenek minket a kamionok.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
arcitec
addikt
válasz Friczy #199882 üzenetére
Abszolút egyetértek. Nehogy már Esztergomnak kelljen a Balatonra menni.
Megnézném ez nyugaton, hogy is lenne...vzarmo: Az helyzet , hogy TE nem érted a témát én értem és a torz írásod is, mint itt sokan mások is. E szerint nem ment át, de ezek után nem is csodálkozom..
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
elvileg ott van csak tiltó tábla, ahol van kerékpárút mellette. a minőségükről nem tudok nyilatkozni, olvasom, hogy szidják, mint a bokrot, de én is csak autóval járok arra.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Vanir
veterán
Rövid-középtávú rivjú pár olcsóbb cuccról:
Maxxis Overdrive 700x38C
- Nyilván nem egy felsőkategóriás gumi, cserébe a defekttűrése iszonyat jó (vagy csak nevetségesen szerencsés vagyok), az elmúlt 1 évben mindenen átmentem vele, 0 defekt. Üvegszilánk, tövis, padka, nagy bukkanó, semmi nem volt neki akadály.
- Általában a gyárilag megadott max. nyomás alá fújom egy hangyányival, a gördülési ellenállása nem fájdalmas, de azért érezhetően nem slick a felület.
- Mentem vele murván és viszonlyag mély homokon, ezekre messze nem optimális, de könnyebb terepekkel simán elbánik (főleg alacsonyabb nyomáson), döngölt földúton pedig egyenesen remek.Tektro RX1 Mini-V fék
- A legolcsóbb itthon kapható mini-V volt, amikor vettem, sokat nem vártam tőle. Kétkomponensű fékpofákkal használom, és nem tudok panaszkodni, merev, egész jól modulálható, de jól megrántva úgy satuzik, mint semmi más felnifék, amivel eddig dolgom volt. Én összesen 3000 Ft-ért vettem két éve az első-hátsó szettet, hihetetlenül megérte. Mellesleg nem is néz ki rosszul, nem gagyi a felületkezelés.XLC BL-R01 országúti fékkarok
- Rebrandelt Tektro, az eredeti modell nevét lusta vagyok kikeresni. Kb. 18 Eurót kóstált egy hónapja a szett. A legjobb országúti fékkar, amivel eddig dolgom volt (fékkar, tehát nem fékváltókar, utóbbiból azért próbáltam már minőségibb példányt is).
- Kellemes tapintású gumi, jó formavilág, kényelmes használni. Nincs érezhető súrlódás a komponensek között, szépen, finoman jár. Nem nyekereg, nincsen semmi kattogás. Viszonylag sok fékkart próbáltam ebben az árszegmensben, ez messze a legjobb.Avid/SRAM FR-5 V-fékkarok
- 12 Euróért vettem márciusban. Ár/értékben véleményem szerint kimagasló, esztétikailag nem találtam kivetnivalót, masszív, merev, relatíve könnyű. Szintén nem nyekereg, nem kattog, nem jár reszelősen. Nyilván ez sem felsőkategória, tehát csodát nem kell várni tőle, de az árkategórián belül tökéletes választás lehet.Illetve az AMIGO márkájú belsőket érdemes messze elkerülni, eddig kettő repedt szét a szelepnél idő előtt, az egyik összesen 10 km megtétele után.
Jelenlegi gépállat: link
steel is real meg ilyenek -
jjeahh
nagyúr
Tufo gumikat használt már valaki? Tesztek szerint egyik legjobb gumik ever, handmade meg minden. A súlyuk és az áruk sem tűnik annyira nagyon vészesnek ahhoz képest (a random Maxxis gumim volt vagy 40 euro ) és a 210/375 TPI is érdekes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Major Lion
senior tag
válasz Hasaggymeg #199874 üzenetére
Hm, lengyeleknél rengeteg bringaút megy keresztül ilyen olyan természet védelmi területeken, EuroVelo is és az eurovelo utak jó része falvakon megy keresztül, mert olyan sok van belőlük hogy nem tudod elkerülni
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
zsocy
őstag
válasz Vanir #199888 üzenetére
Ejj, micsoda vadgyesznó monster cross masina! A színe is nagyon pornós, gratula!
Azt látom hogy elöl egytányéros a rendszer, de a hátsó váltást hogyan oldottad meg? Ami nem látszik az fékváltó, vagy valahol a vázon lenne a kar?
szerk, közben rájöttem, a kormány végén van. Ez nekem elég kényelmetlennek tűnik, de minden másban nagyon tetszik a gép.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #199890 üzenetére
én majdnem ilyen tufo gravel gumit vettem, de aztán végül nem
nem csak a tubular/szingógumijaik kézművesek?
-
szimpláncsak
tag
Nálunk itt Borsodban az a legnagyobb probléma, hogy nincs átfogó kerékpáros koncepció. Vagy ha van is akkor a fejlesztésekből semmi nem látszik belőle. Mivel még mindig a települések pályáznak EU-s pénzekre, ezért csak zárványok vannak. Most építenek egy Miskolc-Szirmabesenyő bevezető út- Sajókeresztúr bevezető út bicikli utat a 2x2 sávos 26-os út mellett. Ez tök jó, de ezeket a településeket hátsó, 4számjegyű mellékutakon el tudtad eddig is érni, sőt Miskolcról tavaly adtak át egy kerékpárútnak csúfolt valamit a Szirmabesenyőre vezető mellékútig. Ellenben Sajószentpéter és Sajóecseg között nem épül semmi. Szóval a 12km-re lévő Sajószentpéterről, az elég nagy miskolci ipartelepig (Bosch, Sega, Remy stb. kb. 4-5000 ember dolgozik ott) nem tudsz bringával eljutni csak hatalmas kerülővel. Szerintem azért tuti járna "pár" ember, ha lenne infrastruktúra.
26-os út mellett 4,1km
Montival/trekkinggel egy mezőgazdasági földúton úton levágva 17km
Országútival meg mehetsz egészen Edelényig +20km-t .[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
#75376384
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Gitáros topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Politika
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs