- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz SpaceJam #200311 üzenetére
A széles gumi miatt fasza, de valamit én biztos rosszul csinálok, majd felső fogásban nem tudok rendesen fékezni a koskormányon, csak ha alul fogom. Városban viszont lenne rá igényem, amennyi balfasz van az utakon, meg amilyen ügyesen lépnek le az útra a gyalogosok.
: Van itt egy murvás út a környékemen, amin gyakran végigmegyek erdőbe menet, és a 28-as outi kerékkel ugyan olyan tempóval tudok menni, mint montival, csak az utóbbi az nem fáj
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
IMIIKE1998
őstag
Mit meg nem tesz az ember, hogy kevésbé csábítóvá tegye a drágább cuccait a tolvajok miatt:
De amúgy Riverside 120:
Első pár kör után annyi, hogy olyan, amilyennek vártam. Szerintem 65k-t megér, egész normális a bringa, egyedül a nyeregcsövet fogom cserélni, mert a jelenlegi nem állítható. Közeledésre szerintem pont jó lesz. És még jó, hogy nem az M-est vettem, bőven jó az S-es 170 centihez, aki Riverside 500-at szeretne, szerintem az se vegyen 170 centi körülig M-est, az S-es is bőven elég hosszra. A Riverside 100 sem rossz szerintem, de abból nincs S, csak M és L.[ Szerkesztve ]
-
tacto
aktív tag
válasz bardi #200351 üzenetére
Na, én pont fordítva. Elég kicsi a kezem, a Diverge-hez meg anno olyan kormányt kaptam, amilyet. Azaz alsó fogásnál, nyélen ne fusson át a nyúl előttem (valós veszély). Hozzáteszem, dupla bandázs van fenn évek óta, ami nem volt nagy ötlet épp az említettek miatt, ám megszoktam, megkényelmesedett, meg, nem hajlandó szétmenni egyszerűen, sose volt még ilyen tartós bandázsom korábban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #200355 üzenetére
Így elcsúfítva már saját magamnak sem kéne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #200357 üzenetére
Tudom, de napi 7-8 helyen lakatolom a bringáimat, így talán kevésbé kívánatos a söpredéknek(tolvajoknak).
-
Ringman
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #200358 üzenetére
úgyis visszavinnék, hogy nem jó a méret, nem?
-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz IMIIKE1998 #200355 üzenetére
Mit kell nézni? Azt a pár darab újságot?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
IMIIKE1998
őstag
válasz -=RelakS=- #200361 üzenetére
Ja, élőben jóval rondább, mint a képen.
Ismerek olyan embert is, aki a bringa vázát is pl. szigszalaggal körbetekeri több helyen.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz IMIIKE1998 #200362 üzenetére
Láncvillát megküldheted még egy kis bandázzsal, meg ha nagyon akarsz villogni, hogy a te közlekedési eszközöd zöld, akkor vegyél egy flakon festéket, és adjál neki
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
PELLE
tag
válasz IMIIKE1998 #200355 üzenetére
Riverside 120
Felénk a városi bérlet 3 ezerrel drágább, szóval, egy év után már tiszta haszon. Munkába, meg városi tekergésre ajánlott? -
fulton
addikt
Sziasztok
igaz az hogy az integrált hajtóművet is lehet állítani tengelyhossz irányba? Gondolok a láncvonal miatt rá. Felmerült bennem hogy integrált hajtóművet vennék a kerékpáromba (9 seb váltás miatt) (Van szép kártya elfogadás igy... ) áldozok jobban rá.....csak eddig ugy tudtam hogy az fix lesz (nem lehet játszani vele mint a négyszögtengelynél a tengelyhosszal, de az egyik kerékpárboltban ugy tájékoztattak, hogy integráltnál is van lehetőség a láncvonal jó beallítására. Ez valóban így van? Mit használnak erre?[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Két Squirt megfigyelés a mai napra:
1: szappanos vízzel egész jól ki lehet tuszkolni a pipatisztítóból, így száradás után újra használható (a pipatisztító, nem a Squirt )
2: ha a hátsó váltó görgőiből egy diónyi Squirtet tudsz kipiszkálni, az már hátrányosan befolyásolhatja a tekerést (kipiszkálás előtt! ) Nekem csak az tűnt fel, hogy hátrafelé nem nagyon tudok tekerni, mintha nem jó fokozatban lenne a hátsó láncterelő, de csak a váltógörgők voltak eltömődve.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mezga Aladár #200368 üzenetére
Szerintem berakod amelyik oldalra akarod, vagy nem . Nálam egyik oldalon van egy, másikon kettő és így lett jó a láncvonal. Ha szélesebb a középcsapágyház, akkor lehet szélesebb középcsapágyat venni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz Mezga Aladár #200368 üzenetére
Attól függően hova rakod a hézagolót lehet tologatni. Feltéve, hogy 68mm a középcsapágyház és monti. Egyéb esetben nem, mivel outinál nincs hézagoló. De ez persze shimanonál van
-
Mezga Aladár
veterán
válasz ivana #200370 üzenetére
Megnéztem egy Shimano monti hajtómű manuált. A hézagolás fix a csapágyház méretéhez illeszkedik, nem lehet csak úgy tologatni a tengelyt jobbra balra.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #200362 üzenetére
... ami karcok ellen is véd.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #200371 üzenetére
Én egyszer okoskodtam és méricskélés után a hajszálpontos láncvonal érdekében elhagytam valamelyik (több?) hézagoló gyűrűt, aztán mikor elkopott és kidobtam akkor vettem észre, hogy meggyűrtem, megrogyasztottam a műanyag csövet ami tengelyként köti össze a 2 csapágyat.🤭 Attól még f@szán működött.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #200373 üzenetére
Na azt hagyták ki a szervizben anno triaboj pressfit csapágyából és azért ázott be állandóan. Por-sár-vízvédő szerepe van, gumigyűrűk is vannak a csapágy és a műanyag cső között.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rígel
őstag
válasz cibus #200374 üzenetére
200-ért is csak lim -lom alsópolcos cuccokkal szerelt gépet kapsz, még egy alapos beállítás se fér bele. Sajnos saját tapasztalat idén. És nem csak náluk. 2-3 éve egy negyed annyiba kerülő gyerekbringával többet foglalkoztak átadás előtt, mint manapság. Nekem sajnos a kormány csövet és a nyeregcsövet is összekaristolták, és úgy tűnik semmit nem foglalkoztak a finombeálításokkal. Igaz ezek a low cost cuccokal sose lesz finom a hajtás. Sajnos ma még bőven 200 fölött is ezt kapod
[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz flash- #200191 üzenetére
Wiliert 548ezer ft ért vettem idén februárban . De 2020 ban előrendelésben volt 450ezer környéke is a 2021 es modell . Ugyan az a felszereltsége a 2022 es modellnek is . Semmit nem változtattak, kivéve az árat , most 626 ezer .
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Ringman
nagyúr
-
Louro
őstag
válasz cibus #200381 üzenetére
Én csak követem a topikot. De, ha jól értettem a válaszokat, 200 alatt profi bringát nem kapunk.
Ha sebességet akarsz, akkor országútiban kell gondolkodni. Nem a trekking lesz a nyerő. Ezt az első tárcsa miatt sejtem.
Ha még lenne egy kis terep is, akkor meg nem kell parázni az első tárcsa miatt. A Riverside is minimálisan fejleszthető, mivel szabványos. De a visszajelzések, korábbi vélemények alapján is egész jó darabnak tűnik.Személy szerint én azért gondolkodok még rajta, hogy használnám e annyit. Csak egy-egy hétvégi napra lehet nem érné meg, de ez egyéni probléma.
Persze ebben a sávban még van egy Kellys is. Nem ugrik be, hogy azon belül melyik, de a sorszám 10. Talán Cliff. De 200 alatt igazán prémiumot várni feleslegesen. Persze a Riverside se tuti biznisz. Vannak negatív tapasztalatok itt és a Deca oldalán is. De a Decán keresztül van lehetőség visszaküldeni/-vinni, ha nem vált be.
Mess with the best / Die like the rest
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Mezga Aladár #200248 üzenetére
Én elég sok jó szerelőt ismerek, de az tény, hogy vannak trehányabbak, mint bárhol máshol, egyéb szakmákban.
A nyomatékkulcs sem egy olyan szerszám ami olyan sűrűn van rutinosabb szaki kezében, de akkor már ha a küllőfeszesség mérőhöz hasonlítom, inkább a nyomatékkulcs ami a gyakoribb.
Küllő feszességet maximum az új keréknél állítod be gyári értékre, kap pár pofont és a büdös életbe nem lesz gyári feszesség, mert ahhoz, hogy újra nyolcas és tojás mentes legyen, kénytelen leszel itt ott kicsit feszesebbre húzni. -
IMIIKE1998
őstag
válasz PELLE #200364 üzenetére
Még egy napja van meg, így inkább az első benyomásokat tudom elmondani:
Ennyiért szerintem jobb, mint egy használt, nyilván belépő cucc, de közlekedni pont jó. A nyeregcsövet szerintem érdemes cserélni, mert nem lehet előre-hátra billenteni a nyerget a gyárinál(fix). A 8 sebességes kazetta jó, nekem pont kényelmes az áttét, de én az Alföldön élek.(Hegyvidékre szerintem felfelé eléggé izmozni kéne vele.) A 38-as gumik miatt könnyebb vele aszfalton haladni, mint montival. Annak örültem volna, ha nem gyorszárasak a kerekei, mert így ugye azokat is tanácsos lakatolni, mert aki ismeri a rendszert, az 10mp alatt kikapja a komplett kereket. 2 évig én egy öreg orosz kempinggel jártam, azt 7k-ért vettem, igaz lassabb volt, de igénytelen is, de már nem éri meg költeni rá, mert semmi nem szzabvány alkatrész benne. Ehhez képest a Riverside egy űrtechnika nyilván, suhan, pozícióra egy kicsit "sportosabb", de még mindig kényelmes. Nekem a 170 centimhez S-es van, az M-es elég nagy, szóval erre érdemes figyelni, az átlagnál hosszabb a Riverside váza.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz cibus #200381 üzenetére
Mindkét bringa fő gyenge pontja a menetes hátsó agy és a gagyi monoblokk.
Viszonylag gyorsan mennek szét ezek az alkatrészek. Ennek következménye a lötyögő hátsó kerék és lötyögő hajtómű lesz. Tengely törések sem ritkák hátul. Én úgy gondolom, az a minimum, hogy hátul legalább 8 sebesség egy kazettás aggyal, akkor nem fog állandóan elgörbülni, eltörni a tengely. Illetve ha műanyag csészés a monoblokk, akkor azt is cserélném mihamarább fém csészésre. A 7-es rendszer gyerekbringán elmegy, de felnőtt kerékpáron nevetséges. Szóval ha nem akarsz sok nyűgöt a nyakadba venni, akkor legalább egy 3 X 8-as rendszerrel szerelt bringát választasz. Illetve cross bringát akkor vegyél ha csak aszfalton és maximum jó minőségű föld utakon akarsz vele közlekedni, erdei terepen ezek a bringák hamar elvéreznek. -
zodo
nagyúr
Megvettem ezt a kerékszettet.
Ma megérkezett a csomagom benne....Shimano Deore hátsó váltó RD-M591 -SGS
Shimano HG50 8-as fogaskoszorú 12-23 CS-HG50
Shimano HG71 lánc
Schwalbe HP belsővédő szalag 622-16mm
Shimano váltó bowden szett OT-SP41
U-Power bowdenvágó fogóKorábbi vásárlásból Shimano Deore SM-BB52 integrált középcsapágy,
Motorex Bike Grease 2000 (100g tégely) nyomásálló kenőzsír,
Lidl-ben vett Crivit szerszámos kofferemX. kerületben nincs véletlenül egy szaki aki jártas a szervizelésben és hétvégén ráérne hogy szakszerűen összedobjuk a kerékpárt?
Esetleg kormánycsapágy zsírozása/ellenőrzése, fékek beállítása.
Lehetőleg privátba várom a jelentkezőt mert a napi több 100 hsz-t nehézkes átnyálazni.Természetesen nem ingyen kérném!
Pizza üdítő, sör vagy csoki de kp is megoldható. -
SpaceJam
aktív tag
válasz bardi #200351 üzenetére
Jah, a korskormány egy hülyeség úgy, ahogy van, közben már én is rájöttem. Csak hazavágja a könyöködet, más értelme nincs. Korrekcióztak is azóta, hogy fitness az igazi jó városi bringa, nem a gravel.
IMIKE #200355: Mit meg nem tesz az ember, hogy kevésbé csábítóvá tegye a drágább cuccait a tolvajok miatt
A BTWIN felirat bőven elegendő, azzal már minden lépést megtettél. Meg elég ránézni. Ezt már a söpredék tolvaj se viszi el, ne aggódj annyira!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
bardi
aktív tag
-
balintbaba
tag
válasz bardi #200393 üzenetére
Egyébként az sem igaz, hogy az alsó fogás gyorsabb lenne. Az egyik leggyorsabb aero pozíció az, ha a kormányt felül fogod, előredőlsz, a könyököd pedig 90 fokban hajlik. Az alsó fogásnak egyetlen előnye, hogy sokkal jobban irányítható a bringa, alacsonyabbal van a súlypont. Kritériumokon a tapasztaltabb versenyzők szinte egész versenyen alul fogják a kormányt.
Egyébként sok embernek kényelmesebb lehet egy koskormány, sokkal több helyen meg lehet fogni, mint egy egyenes kormányt. Van akinek ez fontos, én montival is kényelmesen letekerek 10 órát, de ugyanúgy koskormányos bicóval is.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz balintbaba #200395 üzenetére
Az egyenes / hajlított MTB kormánynál nyilván nem kényelmesebb, csak aerodinamikusabb maximum, a versenyzők is nyilván ezért nyomják. Az, hogy a kos stabilabb lenne alsó fogásban lejtőn meg főleg nem igaz.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
balintbaba
tag
válasz SpaceJam #200396 üzenetére
Az, hogy kinek mi a kényelmes elég szubjektív, az biztos, hogy a koskormányon sokkal több fogás van. Nem tudom mire érted azt, hogy nem igaz. Nézz meg bármilyen world tour kerékpárost ereszkedés közben, vagy nekik nem mondta el senki, mi a helyes technika vagy neked nem.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz balintbaba #200397 üzenetére
Versenyeken nyilván előnyösebb, de az nem egyenlő a kényelemmel. Most ilyen loop-ba kerültünk?
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
félisten
válasz balintbaba #200397 üzenetére
2-3 óra után halálvágyam van ha egyetlen helyen "kell" fogni a kormányt. Persze lehet fogni a stücninél, meg tornázni rajta.
Hiába van hülye formája, a koskormány az igazi nekem."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Alf65
csendes tag
válasz Mezga Aladár #200368 üzenetére
Figyelembe véve, hogy típustól függően max 5 mm-es lépcsőben lehet kapni a tengelyhosszak alapján, az alapkérdés az, hogy legalább nagyjából jó-e a meglévő monoblokk a hajtáshoz.
Okos pilóta alagútban nem katapultál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- World of Tanks - MMO
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest