- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Mobil flották
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
Toobee
veterán
Akkorát durrant a tubeless, hogy kuka a felnim. Szerencsére, ilyen barna WTB-t szerezni se lehet
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
Srácok, a maltodextrin kulacsba tekerés közbeni energiaforrásnak okés?
Toobee: amit spórolsz a pumpán, ráköltöd a felnire
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #205756 üzenetére
Tényleg nagyot szólt, már otthon láttam, hogy giganagy nyolcas került bele. A gumi jól vizsgázott, az nem pukkant el Csak olyan jól nézett ki ez a fekete WTB bronz matricával, ment a bringához. A boltban készleten Stan's NoTubes ZTR Iron Cross felni van, arra lesz átfűzve a kerék, de már most zavar, hogy felemás. Akkor megint kiderült, hogy az olcsó a drága. Ki is baszom a kukába (vagyis leviszem vidékre tanyabájkokhoz jó lesz) ezt a pumpát és veszek egy normálisat.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205754 üzenetére
Az meg hogyan?! Fotót esetleg? Mennyire kell fújni egy gumit, hogy aztán az még a felnit is szétkúrja?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #205721 üzenetére
A leírás alapján a blaze nem csak hamarabb érhető el, de a speckója is jelentősen jobb. A teljes értékű gx hajtás az xd driver-el jövőbe mutatóbb, meg ha már súly a gx fogsor is kb 200g-al könnyebb mint az nx, ami csak egy rugózatlan tömeg. Illetve a pike ultimate kivitelben jobb villa mint a sima fox34 perf… A sram fékekre meg dettó az rsc verziók fékkarja is teljesen más érzés (csapágyazás miatt) mint a sima R, meg a kontakt pont állítás.
A blaze kivitel az mindig egy kicsit csapatósabb verzió a YT-nél, bár ez esetben még súlyban is picit könnyebb. Illetve ne feledd, ha túl laposnak éreznéd a gépet, ott a flip chip, amivel meredekebbre állítható a geó (alapból a laposabb állásban szállítják).600€ a különbség, ha ezt a gyengébbre amúgy is rálocsolnád, akkor a szerelés nélküli verzió egyszerűbb. A core 2-n a felfüggesztést gondolom nem cserélnéd, mert az az igazán drága upgrade, mert a blaze-en magasabb polcról való a teló és a tag is, több állítással, finomabb csillapítással. A charger 2.1 nem kicsit jobb mint a sima grip, az már a grip 2 szintje.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205758 üzenetére
Annyira, hogy lerobbanjon róla, videók alapján szinte mindíg tönkreteszi a felnit. Állítólag tubeless mtb gumit nagyon max 3 barnál magasabbra nem szabad pumpálni, mert felrobban.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #205738 üzenetére
Köszönöm az észrevételeket!
Kicsit átdolgoztam a listámat, jó hogy felhívtad a figyelmem a túl hosszú láncvillára (scott).Most így feltettem az első helyre a Santa Cruz-t, mögötte holtversenyben az Orbea (főleg ha jön új) és a Giant holtversenyben.
Nézegettem a teszteket a Yeti-ről, elég macerásnak tűnik a beszerzése annak is, illetve jó kérdés, hogy tud-e annyval többet, hogy még a Santa Cruz-tól is drágább.
Bullit-ból már szaladgál néhány itt az országban, találkoztam többel is, szeretik. -
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #205744 üzenetére
A freeride valójában egy verseny, vagy felhasználási platform (halkan jegyzem meg az enduro is az), önmagában nem definiálja a bringa típusát. Az ilyen nagyon nagy fícsörökkel megtűzdelt freeride versenyeken a dh gépek használata a legáltalánosabb. Annyi, hogy az ilyen profi emberkék tudják mi kell és mi nem, ezért a dh gépet jobban személyre szabják, hogy még jobban célszerszám legyen. Nekik nem nagyon kellenek fokozatok (single speed-re alakítják), ha sok lesz a szaltó és a pálya sima, akkor kerékméretben visszamennek a múltba és akár új hátsó háromszöget is gyártatnak a géphez, hogy hátul 26” elől meg 27,5” kerék legyen. A jövid hátsóval jobban lehet pörgetni, whip-elni, szaltózni stb…
Ezek már olyan modok, amik egy dh versenyen rontanák a bringa sebességét. Meg egy dh vázba nem kötelező dupla vállas telót se tenni, ezt mutatta meg idén Brandon Semunek, hogy mennyivel jobb játék ha elől egy 190-et mozgó zeb van, máris lehet bringát pörgetni szaltó közben és nyert is.
Vannak olyan bringák, amikre azért mondják, hogy freeride, mert enduro-ra már sok a rugóút, míg dh-ra meg kevés és eleve nem duplavállas telókkal szereltek, ezek pedig jellemzően ma is full 27,5 keréken futnak, nem érheti el őket a 29 láz. Súlyra se biztos, hogy könnyűek lennének, mára a felső polcos dh versenygépek meglepően könnyűek simán 15kg körüliek (akár alá is bemehetnek), sőt sok enduro-ra használt gép a bonyolultabb hajtás miatt nehezebb már mint egy dh versenygép. Szóval a dh = dög nehéz már nagyon nem igaz. -
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #205758 üzenetére
Nincs, még nem hoztam el. Egy ilyen Penny-s Dunlop pumpával kínlódtam. Már kész volt a gumi, de gondoltam felküldöm, ameddig tudom, hogy szépen rúgja ki magát. Mikor már nem tudtam lenyomni többet, akkor tekintettem jónak. Nagy hiba volt. Rendeltem egy nyomásmérős pumpát itthonra is (a cégnél az van, Lidlben vettem, azzal csináltam a többi átalakítást).
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #205759 üzenetére
NX-et cserélném a Core2-n, meg a gumikat. De igen, az XD kazi szimpatikusabb, nem kicsit, meg az RSC fék. Nekem a csapatósabb gépre szerintem nincs szükségem, de a felszereltség miatt megy a gondolkodás rajta erősen.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #205765 üzenetére
Ja, a Lidl pumpával is vigyázz, mert ugyan van rajta nyomásmérő, de kb. semmit nem ér. Nekem SKS Twentyniner van, az max egy tizedet téved a digitális nyomásmérőhöz képest, de lehet, hogy még annyit sem. Cserébe csak mtb gumihoz jó és mivel sokkal több levegőt nyom ki magából, mint a normál pumpák, elég nehéz pumpálni vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #205759 üzenetére
+Toobee...mivel mutat a Sram dx kazetta a jövőbe? Mert én 1,5-szörös, de inkább 2x árat látok a Sram 10-essel kezdődő 12s sorai árcéduláján a Shimihez képest. Nem tudom tartósság terén hogy viszonyulnak egymáshoz, de ha közel egyformák, talán a súlyon kívül elég kevés érv marad a Sram mellett.
#205760jjeahh...világos, hogy ha nincs belső akkor bizonyos nyomás után már nem bírja megtartani a felni a gumit magán/nem bír a gumi a felnin maradni annyit nyúlik, és akkor robbanásszerűen tódul ki ott a levegő, míg belsővel, ha a külső lepattanna a peremről (gondolom még egy ideig) csak nőne tovább a belső térfogata míg az is ki nem szakadna...csak ezt nem értem hogyan hajlíthatja szét a felnit az a kitóduló 4-5 bar.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #205770 üzenetére
Én Shimano 12s soraival szimpatizálok inkább, ár-érték arány miatt. Egy SLX sor szerintem tökéletes kompromisszum, én szerettem a Remedyn, viszont brutál műanyag az egész. Azt viszont nem tudom, hogy Sram hajtókar+váltó+lánc, Shimano sorral mit mutat.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #205774 üzenetére
Nem a sorra gondoltam a műanyag alatt, hanem magára az SLX szettre (váltó+kar).
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205772 üzenetére
Itt tárgyalják a mikszmecsing dolgokat és látszólag műxik, ugyanakkor olyan érzékenyek ezek a 12 sebis váltások, hogy én nem keverném. Félő, hogy ami próbapadon faxa az terepen nyűstölve már nem lesz 101%-os ...de ez én vagyok, gyáva.
#205778 sí sakk...én meg így 50 után arra jöttem rá, hogy semmi közben sem jó ötlet a sok kóla meg a Túrórudi, akármennyit is tekerj, mozogj, előbb-utóbb elege lesz testednek a sok bevitt cukorból.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
válasz varsam #205777 üzenetére
Amúgy ennek a bordónak milyen a zárbetéte mostanság? Változtattak valamit a wafer core-on? A videó 2021-es... Attól tartok, hogy nem. A Granit X-Plus legalább disc detainer-es, lehet, az lesz belőle. Csak az ára...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #205770 üzenetére
Elfogult Sramosként meg kell írjam, hogy olvastam már olyat fórumon, hogy az ár 2x-es, az élettartam 4x-es, amit meg nem tudok erősíteni, sőt, túlzásnak hangzik, de atól még valaki leírta .
Lehet, hogy le is írom, hogy 6x-os élettartam, akkor az is le lesz írva.
Érdemben nem tudok hozzászólniA felni szerintem nem a kifújó levegőtől makkan meg, hanem eleve a nyomástól, és attól repül le a külső, hogy összerogy a felni. A felninek is van ám max nyomása, csak senki nem figyeli.
Egyedül arra emlékszem, hogy a CX felnijeim (Stan's Iron Cross) esetén valami 40 (?) PSI adott gumiszélességnél. Ez nincs 3 bar. A többi felnim többet bír gondolom, de sosem néztem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #205768 üzenetére
Ha megjon a bringa, visszaterunk ra.
Mod: En is elcsodalkoztam a Sram arain... XTR M9100 -as groupsettet neztem meg, az meg irrealisan draga, 1200EUR korul lehetett volna megvenni, de csak 10-51T volt. Ehhez kepest az analog gold XX1 groupset pont ugyan ennyiert ment.
Inkabb az XT az, ami olcso, vagy inkabb a GX, NX a draga.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
senior tag
válasz SpaceJam #205790 üzenetére
Árkategóriától függ, nekem egy ilyen van, ez 25k környékén kapható
Mondjuk teljesen elégedett nem vagyok vele, mert a kulcslyuk szabadon van, így a por, víz simán belemegy
Meg időnként valami elmozdul a zárban, és olyankor nem lehet teljesen betolni a kulcsot, így persze kinyitni sem, és akkor jön az óvatos kocogtatás, billegtetés.
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
SpaceJam
aktív tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #205780 üzenetére
YT Izzo alternatíva (?) jó drágán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #205795 üzenetére
Mibű van az a zár, Balaton szelet?
Más... Zasszonyt megsztrávásítottam és kezdi a Polar Flowról feltölteni menetjeit... ötnél tart és van eddig... ööö... 3 QOM-ja! 5 ből 3!🤪 Égek mint a Reichstag! 😵😆😆😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Milyen légkondit a lakásba?
- ASUS routerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen