- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz Runner_fxr #205438 üzenetére
nagy az eltérés egyes fékeknél shimano-n belül is , bárhogy állítgattam BR-M395 sose volt valami tökéletes, aztán rákényszerültem multkor menni feleségem női Cube-jával, Shimano BR-M315 csodásan fékezett engem pedig most nem vagoyk valami könnyű magamhoz képest sem pedig előbbit alivio-acera kategóriának mondják utóbbit altusnak de mintha az utóbbi újabb lenne, talán ezért jobb
az M6000 pedig fél fémes betéttel 180as tárcsákkal na az már más liga, ilyennek képzeltem el mindig egy tárcsaféket ez hozza is azt
viszont van egy fura dolog az M6000 fékkel, a karok lassan mennek vissza olyan szorulósan mintha valami húzná vissza, olyan furán működtethető nem az a direkt mozgású ,szerelő is látta már nem tudott állítani,vagy ez ilyen eleve?utálom én is ha hozzáér kicsit, vajon lassít is valamit ? de ha nem is nekem ne zörögjön,beálltása nem egyszerű van amikor nem is birom máskor meg egyszercsak jó lesz
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #205435 üzenetére
németek bele vannak buzulva
Ez simán benne van a pakliban, megerősítem, hogy német nyelvterületen lehet elsősorban nagyon sok magurát látni.
A shimi tulajdonképpen azt az egyet rontotta el, hogy túl van szervózva a fékkar, miközben úgy tűnik, hogy a wave servo erőssége se azonos az egyes típusoknál.
EWS-en és DH world cup-on több versenyző van, akik shimano cuccokat használnak és úgy használnak saint féket, hogy a fékkar az XTR, azt mondják abban gyengébb a servo és jobban adagolható, míg a fékkar olajtartája azonos a saint fékkarral.Igen érdekes, hogy a saint meg a zee milyen "régi", bár ami meg látszik, hogy annyira erősek és megbízhatók, hogy nincs nagyon mit variálni rajtuk, ami jó azt nem kell megjavítani. Ebből a két típusból még sose láttam olyat, amik ne lettek volna elegek akármilyen intenzív felhasználás során, affelől nincsenek kétségeim mire képesek.
Na jó egy új fékkart gyengébb servo-val kaphatnának az adagolhatóság érdekébenAz XT fék, azért a gyártó szerint se DH felhasználásra készült inább trail, max enduro, de az enduro versnyzők már ott is szívesebben mennek a saint féktestek felé, feltételezem nem hobbiból vállalják be a súlytöbbletet. Ettől még nem gyenge vagy rossz fék az XT könnyű, erős, arra érdemes használni, amire a gyártó szánja.
Meg persze az is igaz, hogy nem vagyunk versenyzők.
Azon is gondolkoztam már, tulajdonképpen lehet úgy tűnik, hogy egy versenyző milyen durván használja a féket, miközben egy félősebb, vagy kezdő rider nem megy olyan gyorsan, de egy hosszú lejtőn mégis a kezdőnél legsznek hamarabb fék gondok, egész egyszerűen azért, mert nem engedi el a féket és ha kicsit is húzza, akkor csak hőt termel és nem tud hűlni. Aki meg jobban tud bringázni, azok szakaszosabban fékeznek nem a félelelm miatt kapaszkodnak benne, így jobban vissza tud hűlni.
A kékre égett tárcsa viccesen fogalmazva a félelem jelző a bringán, ha megég a tárcsa, akkor adott pálya sok volt a ridernek. -
válasz flash- #205451 üzenetére
Az én cube cross-om egy hónapja vár új fékre a műhelyben a beállíthatatlan, berohadt féke miatt. Ha jól rémlik, azon is 315-ös shimano van. “Szerencsére” amúgy is szar idő van, sérült is vagyok, meg van másik bicikli, amit tekerhetek (tekerhetnék, ha a fentiek nem lennének…).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz Runner_fxr #205435 üzenetére
a 8120-as XT szerintem most A legjobb fék, kivéve a gramm mániás XC versenyzőket.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
wolfman
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Van egy CrossCountry bringám, rajta hátul egy 203mm-es tárcsa. Valami úton módon elhajlott kb 1mm-t egy részen, ami azt eredményezi, hogy beleér a pofába és nyikorog ha lassan tolom, meg persze nem is egészséges így.
Lehetséges ezt valahogy visszahajlítani vagy kuka? Lévén hogy kb fél fél mm van mindkét oldalon a pofák meg tárcsa közt, nem lehet egyszerű feladat.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #205444 üzenetére
Itt ha jól látom pont a Formula Cura és a Trickstuff 5 csillagot kapott, ezekre írtam nemrég, hogy nagyon állatok lehetnek . De persze sokat számít a hosszú távú megbízhatóság, ami egy teszten nem derül ki.
#205452 sebgutkopf: én pont azt szeretem a shimanoban, hogy koppan a fékkar amikor behúzod és azonnal harap. Amikor kezd nyúlóssá válni, akkor tudom, hogy valami gond van. Nem tudom hogy viselném el, ha eleve "nyúlik" a fék . A 8000-es XT amúgy elég gáz, hatalmas a minőségi szórás, a haverom is rengeteget szív vele.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz wolfman #205455 üzenetére
két megoldás van, az egyik az egyszerűbb, keresel egy hosszú lejtőt és sokat fékezve lejössz rajta a másik a bonyolultabb, mert szerszám kell hozzá, de ki lehet egyengetni egy ilyennel is:
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Maximum1 #205123 üzenetére
Köszi, ez hasznos volt! Most jöttem rá, hogy amit linkeltél, pont a kedvenc márkám (Simond), mert ők az egyedüliek (ismereteim szerint), akik nagy méretekben sem széles, hanem inkább tényleg hosszú cuccokat gyártanak. Meg is vettem gyorsan egy ilyen pólóval kombinációban. Jó cuccok, végre be tudom tűrni rendesen és melegíti a derekamat is.
Azóta bánom, hogy nem vásároltam fel anno ebből a pulcsiból az egész készletet. Életem első olyan cucca, amit rámöntöttek.
A nadrág (avagy inkább aláöltöző) sem rossz a legnagyobb méretben (háromnegyedes gatyával, 5-8 fokig). 10 centivel rövidebb, mint kéne, de azt már megszoktam, hogy nincs egy normális méretű se....
Ha valamelyikőtök tud rendes gatyót (nem aláöltöző style), ami 0 fokig is jó, nincs a seggében szivacs és megfelelően hosszú, az ne tartsa vissza!
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #205458 üzenetére
Igazabol a szamok csak egy dolog, minden fekhez kulon raktak egy kis review -et. Oszinte leszek, en DOT olajosat mar nem vennek, igy kizarasos alapon valasztok. Mar csak azt kell megtudnom, hogy a vazam+villa az PM hanyas, mert Magurahoz ha nem gyari adaptert veszel, akkor nem lesz jo.
Na meg az Storm HC tarcsak is csavarosak, nem center lock, arra kell adapter is. Vagy az MDR-C CL, az nekem ranezesre ugyan az, mint a Storm HC.
Don't Tread On Me
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Ringman #205460 üzenetére
Az eddigi aláöltözőimhez képest teljesen jó. Nekem nincs rálátásom a profibb cuccokra.
Tegnap a 14 fokos, szeles időben csak az volt rajtam a pólóval együtt, mert pulcsival elviselhetetlen meleg volt. A vékonysága ellenére egész jól megfogja a szelet és a meleget. Nagyon jól elvezeti az izzadságot, nem feszül, kellemes viselni (izzadás meg volt dögivel: Campona -> Móricz = 14 perc). És végre valami, ami végigér a karjaimon... Egyértelműen a legjobb, ami nekem eddig volt (még időben rá is duplázok, amíg lehet kapni). Ha te is hosszúkásabb vagy, akkor pláne kötelező.
Én azt sajnálom, hogy nem nagyon van más Simond felső a Decában... Nőiből legalább akad pár, de férfiból ezen a két motyón kívül semmi...
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-
padzso
tag
Sziasztok!
Sokszor járok erre, de most esett le, hogy van kerékpáros topik is. :-)
Egy 7 éves Defy 3-mal országútizom, aztán nemrég beruháztam egy Cube Attain SL 2020-ra. Használtan. A középagyat helyből cserélni kellett, press fit ugye, a csapágy jó volt, viszont az azt fedő műanyag darabokban jött le. (Állítólag keveset használt bicaj.) Ez orvosolva lett. A másik gondom, hogy leszedtem a fogaskeréksort és úgy tűnik, mintha a lánc túl lett váltva, pár küllő a hátsó agy felett kb. 3 cm-re meg van hajlítva. Majd teszek fel képet. A helyi szerelő az mondta, hogy a télre még jó lesz így, aztán jöhet a javítás.
A gyári kerekeket nehéznek találom, szóval lehet csere lesz. (A másik bicajon DT Swiss RR460 van.)
Amúgy a bringa nem rossz, 105 váltó, fékek, viszont még most nem vagyok meggyőzve: kell-e nekem a tárcsafék. A váz is mintha kisebbnek tűnne, pedig a Cube által ajánlott, azaz 58. A Defy L-es méretű. -
SpaceJam
aktív tag
válasz padzso #205465 üzenetére
Hi! Igen, nem árt, ez a jól működő – és emiatt kötelező – topikok közé tartozik.
Olyat már láttam (csináltam), hogy a lánc beesett a küllőkhöz, sajnos szét is martam párszor a tövüket, aminek idővel küllőtörés lett a vége. De hogy emiatt hajoljanak 3 centit, de mégis működőképesek maradjanak, minimum brutális 8-as nélkül, azt nehezen tudom elképzelni.
A tárcsa meg mindenképpen előny, ha már egyszer gyárilag is azzal van szerelve. Illetve a tárcsás kerekek sokkal erősebbek. Olyan apróságokat érdemes megtenni, hogy az alap tárcsát, ha annak a konzol része acél, cseréled egy eggyel komolyabbra, ami már alu, azzal is lehet súlyt spórolni. Onnantól kezdve elegendő a jó fékpofákat megtalálni, hogy tényleg élvezd. Én pl. soha nem térnék vissza V-fékre, bár ez a súlyom miatt is van (illetve kevésbé érdekelnek a plusz grammok a bicajon).
Az, hogy méretben mennyire felel meg neked, csak te tudod. Hátrahajlóbb nyeregcsővel, hátrább csúsztatott nyereggel, hosszabb kormányszárral sokat lehet még tuningolni. Erre egyelőre sokminden mást nem nagyon lehet írni.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
őstag
válasz padzso #205467 üzenetére
valóban beszorult már a lánc a sor és a küllők közé legalább egyszer
ránézésre szerintem még éveket lehetne vele biciklizni, de azt mondtad úgyis cseréled, szóval mindegy“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Ringman
nagyúr
a használt biciklik áraihoz egyáltalán nem értek, ennek a cro-mo outinak mi a "reális" ára?
pont ezt az évjáratot nem találtam meg, de egy hasonló sunn roader tömegére 10,7 kg-ot írtak (shimano rsx-szel), ez mennyire hihető? [link]
-
-
ivana
Ármester
-
rétisün
veterán
válasz padzso #205465 üzenetére
Szia, nem írtad, milyen magas vagy, de ha az 58-as váz kicsinek tűnik, akkor nem lehetsz pici
én 53-as Cube-ot használtam a 176 centimhez.
Tárcsafékhez: nekem volt azon a Cube-on TRP Spyre mechanikus, Tiagra, aztán Ultegra hidraulikus, de valahogy nem annyira tetszett. Érdekes, hogy most van egy egyenes kormányos Canyonom hidrós tárcsafékkel, ez viszont elég bejövős, pedig a legalapabb Shimano fék van rajta.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #205451 üzenetére
A karokat egy-egy rugó húzza vissza, ha akadoznak akkor már valami baj van ott...
wolfman...első körben megpróbálhatod egy ilyennel ha van otthon, hátha helyre tudod húzni...óvatosan, tovább hajlítgatva mint amennyire kell mert rugalmas és visszaugrik, ismételve míg javul.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
padzso
tag
válasz SpaceJam #205472 üzenetére
Hát pedig ez gyári beállítás, ahogy néztem, többet nem enged. A 105-ös nyergek mellé valahol spórolni kellett.
#205474rétisün
Nem vagy sokkal magasabb, 187 cm, szóval ezek szerint mégsem rossz, csak egy kicsit más.
Amúgy hegyről lefelé nagyobb önbizalmat ad, bár a nemtárcsával sem volt gondom. Bár aztán az almát a körtével hasonlítom, ez az első tárcsás szárnypróbálgatásom, szóval persze, hogy jócskán eltér. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz padzso #205467 üzenetére
Na jó, ez azért nem 3 cm, inkább 3mm. ... ugyanakkor tényleg meggyötörte a lánc azt a kereket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #205477 üzenetére
Mikor feleségemnek (lehet, hogy még csak csajom volt) először adtam kölcsön az akkor még 26-os montimat, egyből leamortizálta valahogy, ott pár küllő szakadt is. Azóta sem ismerem a módszerét
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #205478 üzenetére
Nekem az új kerékszettemnél, ha rendesen állítom be a váltót a legnagyobb fogaskerékhez, akkor a váltókanál egy picit beleér a küllőbe. Állványon nem vettem észre, tekerve viszont igen, szerencsére nem tépte szét a kettő egymást. Picit kellett játszanom a végállás állító csavarral, hogy jó legyen, nehezebb arra a fogaskerékre felváltani így most.
Amikor megvettem, akkor is láttam, hogy a küllőkről a festék kicsit el van tűnve, de azt hittem csak párszor beesett a lánc, hát nem, pedig akitől vettem xD kazettával használta. Stansnél valamit picit elméreteztek.'92 Honda VFR 750
-
ivana
Ármester
válasz ZolkoW #205478 üzenetére
Velem ezt öcsém játszotta el, mentek bringatúrára gimis osztállyal a balaton köré. Úgy volt, hogy kölcsönadom az akkori acél országútim. Elvitte egy próbakörre és sikerült valahogy becseszni a váltót a küllők közé, kiszakadt vagy 5-6 küllő. Kénytelen volt túra csepelel menni, ami végülis bírta a strapát, csak lejtőn kicsit para volt a kontra, rudas fék kombó.
-
lacos001
senior tag
Bevallom nem kerestem vissza világítással kapcsolatban, de kellene vmi első-hátsó.
Világííícccson, ugye az a lényeg. Lássak magam elé jó pár métert és én se maradjak eldugva a körülöttem lévők elől.
Best buy? Létezik ilyen manapság? Talán egyszerűen csak Amazon/Ebay, ami megtetszik és jó az értékelése?
Tenkjúúú[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
válasz lacos001 #205484 üzenetére
Ha forgalomban is használnád, akkor vegyél rendes biciklilámpát, vagy ne sértődj meg, ha rádbasszák a reflektort, vagy csak leköcsögöz a bicikliúton a szembejövő.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #205487 üzenetére
Ez bringalámpa -_-'
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz -=RelakS=- #205488 üzenetére
Sry, ránézésre, illetve a vetítési kép alapján sima zseblámpának tűnt.
Nem mintha én bármiben megbíznék, ami kínai kereskedőtől jön, de hajrá akkor!p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #205489 üzenetére
Lumintopnak jó vackai vannak, bár az tény, hogy ennek a lámpának nincs olyan éles felső határa, mint egy drága cuccnak (Busch & Müllert ismerem)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
SpaceJam
aktív tag
válasz lacos001 #205481 üzenetére
Én kettőt tudok nagyon javasolni, végül én ezeknél kötöttem ki:
Olight RN 800 + Olight RN 100 TL
Ha van egy szíjas gopro mountod (most nem tudok hirtelen linket erre), akkor az első lámpát ezzel fel tudod szerelni a kormányszár aljára is, szépen, középre.
200 lumenen tökéletes, persze ekkor is az utat világítva, nem szembe. A 400 jól jöhet erdőben, a 800 meg szimplán brutális átlagfelhasználásra, utakon ezt nem nagyon szabad már ráadni, mert letolnak inkább az árokba. Sokáig is bírja nagyon, cserébe elég nehéz maga a lámpa a 4000 mAh miatt.
A hátsóból véletlenül sem az RN 180 ajánlott, mert az ugyanakkora akksival sokkal hamarabb merül és túl erős fénye van (én azt ezért cseréltettem vissza). Van klasszikus nyeregcsöves-gumi megoldása (ebből is a függőleges síkba beállító, normálisabb darab), illetve van nyeregpálca mount-ja. Én ez utóbbit használom, nagyon jó cucc. Egy picit ki kellett reszelni a belső kerületéből, hogy fel tudjam pattintani, de most tökéletes.
Mint látható, magyar forrásból, rendes garival kapod, nagyon kedves supporttal. Én nem annyira tudom ezek után a bangood-os szopást ajánlani. Tehát én erre jutottam kb. egy hónap kutatás és visszáruztatás után. promó kód (-10%): LMLMPKPN
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Mondeo26 #205493 üzenetére
Lol... fel tudsz menni a különböző csoportokba és kereshetsz magadnak. Főleg ezt nézd meg! Ezt nem fogjuk helyetted megtenni. Mi nem kereskedők vagyunk. Főleg nem ilyen vackokkal kereskedők.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #205452 üzenetére
Egyebkent elgondolkodtam a hsz -eiden, szepen vissza kerestem, latom Te is nem regen valtottal.
A legegyszerubb lenne nekem is a Code RSC, mert konkretan semmit nem kellene cserelnem, tarcsak es az adapterek is maradnanak.
Ezen meg biztosan ragodok egy darabig, idom tulajdonkeppen van ra, amig megjon a bringa.A sajatodat nem probaltad meg aftermarket betettel? Trickstuff Power+ padokrol nagyon jokat olvasni, sokkal jobbak, mint a gyari Shimano vagy Sram padok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SpaceJam #205445 üzenetére
Nem feltétlen hallod, ha folyamatosan hozzáér és nem ütemes, simán előfordulhat, hogy tekerés közben nem hallod, csak látod ha megnézed közelről vagy amikor épp megforgatod a kereket és csend van.
#205451 flash-
Shimano-nál is előfordulhat egy lomha dugattyú, ami megnehezíti a beállítást, de ritka mint a fehér holló. Inkább levegős lehetett a rendszer, talán azért nem tudtad rendesen beállítani.
Fékhatás meg múlik a fékbetéten és tárcsán is.Milyen olaj került az M6000-be? Találkoztam már olyan gyenge minőségű ásványi olajjal, amitől lomhább lett a fék. Shimano gyárit vagy Motorex ásványit érdemes használni.
#205452 sebgutkopf
Pont ez a lényeg, hogy nem vagyunk profi versenyzők, teljesen mások azok az igények. Nekem még soha nem volt gondom a shimano adagolásával, soha nem éreztem azt, hogy túl sok lenne és emiatt elestem volna vagy bármi hasonló. Nyilván én ezt szoktam meg, de ugyan így van vele még sok ismerősöm, persze lehet extrém körülmények között kijön a különbség, hogy egy sram code mondjuk jobban adagolható, nem tudom, nekem tökéletesen elég amit egy shimano felső kategóriás fék tud nyújtani, nincs bennem hiányérzet.Az új SLX/XT fékkarja jobb lett mint a Zee/Saint féké, már emiatt is ezt választanám. Extrém körülmények között itt is lehet kijön a különbség, hogy a Saint nyereg többet bír, de én pl az új 4 dugattyús SLX-et konkrétan erősebbnek érzem mint a Zee-t. XT/Saint esetében kb egál, de valahogy jobb a fékezés érzete XT-vel és nem csak a merevebb fékkar miatt.
Profi DH-s arcok nyilván ritkábban nyúlnak a fékhez mint a hobbisták, de ha fékeznek, akkor viszont sokkal durvábbat, már csak a jóval nagyobb tempó miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz hardcore334 #205497 üzenetére
Ez így kicsit erősen hangzik, amit írsz.. aluvázról van szó? azokat gyárilag általában porfestik, az rendesen tapad. Vagy anódizálják, az sem jön le. Az első hiba leszedni a gyári festést, amire rendesen tapad a spray. A nyers alura speckó alapozó kell. A mezei zománcfestékek sem tudják azt, amit az autófestékek/autólakkok, szóval tényleg van különbség. Van, ahol töltenek kétkomponensű lakkot és festéket palackba, az pl. sokkal ellenállóbb, mint minden más, amit próbáltam. De nálad elsődlegesen az alu és a festék közti gyenge tapadást sejtem problémának.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Dji mini 4 pro FMC RC-2 tàv garanciás
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen