- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Hasaggymeg #204100 üzenetére
Adidas Terrexben szoktam én is tekerni, páromnak is azt vettünk, az övé már eleve boás. Teljesen jó az. MTB-re nekem van egy szintén boás Scott SPD cipő is, az is jó, de nehezebb is, meg nem vízálló, mint a Terrex, ami szerintem alap kéne, hogy legyen egy olyan cipőnél, aminek jó esélye van, hogy nedves körülmények között tekersz vele. Terrexet amúgy nem véletlenül érzed minőséginek, azért a GoreTex cimkét nem adják oda csak úgy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Beri
addikt
válasz parandroid #204093 üzenetére
ott a főút mellett is van bicikliút (már ha még mindig Szentendréről van szó)
eladó Aromamizer RDTA V1
-
gabro0
őstag
válasz Ringman #204106 üzenetére
Centiméterben kell nézni. Nem is értem miért ezek a random számok az elterjedtek. Plusz érdemes olvasni a témában, hogy az adott gyártó keskeny/átlagos/széles lábra formázza-e a termékeit, és van-e adott hosszon belül többféle szélesség. Ezeket figyelembe véve nem nagyon tudsz mellélőni. Én is így vettem minden felszerelésem és mind jó lett elsőre (kivéve a cipőt, de akkor másra hallgattam ).
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #204085 üzenetére
Ez az utolsó fedlap, 4,2 tonna.
Én is ismerem az eljárást, ott volt Dunakeszin a házgyár a Székesdűlő soron, minden lakótelep anyja. -
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #204106 üzenetére
A Rumble cipőből lehet, hogy 2 számmal kell nagyobb, abban nem vagyok biztos, nekem csak Gauge és Berm van.
#204107 gabro0: és ha nincs centiben megadva a méret? Girokról nem találok ilyen infót.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
Megoldódott, nekiültem és végignéztem mindent, a következő volt a hiba (hátha valakinek lesz hasonló problémája):
- Fék teljesen ok, nem ott kellett keresni
- A kónuszos hátsó agyat mikor legutóbb szétszedtem és újrazsíroztam, alig jött szét mert van benne az előfeszítő alatt egy rögzítő elem, egy átvágott alátét (biztos van neki rendes neve, nem tudom mi lehet) ami baromi szoros volt, és megkapaszkodott a menetben. Na ezt a cuccot nem tudtam rendesen visszatolni a helyére, ezért felfeküdt rajta az előfeszítő anya, ezért nem volt elég preload, ezért volt egy nagyon minimális kotyogása a tengelynek ami ilyen rezonanciában manifesztálódott. Szóval most egy lapos csavarhúzóval picit feszítettem ezen a bizbaszon hogy könnyebben rácsússzon a tengelyre, így lett rendes preload és megszűnt a kotyogás.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-=RelakS=-
veterán
Ha már ennyit maciztunk, ezt csak úgy itt hagyom:
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
gabro0
őstag
válasz jjeahh #204109 üzenetére
Biztos van, legfeljebb kutatni kell.
Leírom én hogy szoktam:
– körülnézek a bike24-en, mert náluk általában minden szükséges információt meg lehet találni (gyári szám, évjárat, mérettáblázatok stb.)
– körülnézek a többi igényesebb webshopon, hátha ott bukkanok nyomra
– megkeresem a legújabb gyári katalógust, abban elég sok adat benne van
– ha van gyári számom/konkrétan meg tudom nevezni a terméket, akkor írok a forgalmazónak/gyártónak
Nagyjából ilyen sorrendben.A Giro mérettáblázatáért elég volt felmenni a bike24-re [kép].
Néha a forgalmazók nem valós adatot adnak meg, ők is csak hasraütnek, esetleg nem frissítették évek óta, ezért érdemes keresztvalidálni. Ez esetben a 2021-es katalógusra kerestem és meg is találtam [kép].A két táblázat egyezik, tehát jó eséllyel ha valaki mostanság vesz Giro cipellőt, akkor ezek az adatok mérvadóak.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz gabro0 #204118 üzenetére
Ja, hogy nem modellenként van a mérettáblázat? Szerintem ez a Gironál és a Shimanonál tuti nem működik, mert egyik cipőjükből lehet, hogy egy számmal kell nagyobb, a másikból meg kettővel... Shimanoval jártam úgy, hogy a 41-es lábamra egyik modellből a 43-as kicsi volt, a másikból meg a 42-es volt jó. A Rumbleről is épp ezt dumáltuk, hogy annak valszeg nem olyan a méretezése, mint a Gauge vagy Berm modelleknek, előbbiből valszeg 2 számmal nagyobb kell, utóbbiakból egy számmal.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Jaja, benne is van a cikkben: "Szentendre városa augusztus elején helyezett ki tájékoztató táblát a lezárásokhoz. A tábla nem győzött meg sok kerékpárost, mert a lehetséges kerülőút vagy az autókkal teli 11-es úton vagy a mellette haladó, rossz állapotú, szűk járdán visz." Gondolom az a fajta kerékpárút megint, amin sikerült minden lehetséges balfaszságot elkövetni, hogy kerékpárral nagyjából járhatatlan legyen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Beri
addikt
válasz parandroid #204120 üzenetére
Változó. A város elején jól indul, aztán a gyalogosokkal együtt mész, utána beterel a tábla (végig van pakolva, hogy eurovelo) kisebb utcákba a korzó felé. A járdás rész eléggé cyclocross, a többi oké
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #204111 üzenetére
Az idén mi is egyszer nekiindultunk ott a panzió mellett felfelé, de egy idő után már gyalog is alig tudtunk menni a patak jobb oldalán az ösvényen...aztán vissza és megpróbáltuk a vasút mellett, de az is dzsumbulyosodott míg feladtuk és másfele mentünk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
erhas01
tag
válasz velizare #204037 üzenetére
Versenyzők ne figyeljenek ide.
A cikk kerékpárutat ír, de ott más is közlekedhetett ??? velo 6 ...
Elektromos, roller, talán segédmotor stb. is.
A betont se kerékpáron hordta oda valaki.
Ha már a normálisabb közlekedők közé tartozom, ne csak a kerékpárosra asszociáljon az olvasó - a cikkben és itt a ph-n, és ne az jöjjön le neki, hogy ez egy periféria, mert ő gyalog, vagy - "igényes" (ők így vélekednek magukról nekem) - kocsival jár és nem érdekli sebezhetetlen...
Csak a kerékpáros ne legyen már boxzsák.... három hónapig ...
Igen, nekem is ennyi idő alatt ért ide az 5 db csatornatetőm - 4m mély- 50x50 fedlapja, reggel, délbe, este ellenőriztem a lefedést, szalagkorlátot szereltem és kitábláztam a parkolót, lezártam az utat is. Böcsis és ovis volt a legtöbb kiváncsi, aki belekukucskált.
...kerékpáros ... az átment rajta ...
Ide naponta kijött az önkormányzattól a művezető, vagy a tervező, ellenőrizni a gödröt.
Nem a munkás, hanem a felelős. Jó példa.Eldöntötték, hogy meghagyják ...
Egy ilyen kicsi felületű lyukat nem tudtak lefedni köműves pallóval, a pallót osb táblával lecsavarozni és erre vaslemmezzel borítani, majd ezt is lerögzíteni? Három tétel, ami újra felhasználható.
... kötelező,kellene, hogy tartsanak ilyet?!? ...A munkások nem jelezték az eszközöket, a kivitelező nem ellenőrizte, a titkárság nem értesült róla, a raktáros nem találta, a tervező nem vett tudomást róla, a pénz nem állt rendelkezésre. Levelet írnak egymásnak a negyedik balesetnél is... rendőrségi eljárás?
...de vállalták... ez..... velo6 ? He?Az oszlopokat azért szedik le, mert valaki nekimegy figyelmetlenségből.
Az oszlop szürkületben nem megoldás.
Bekoszolódik eltűnik a háttérbe.
Nalunk 30 Km hosszan távolították el egy hét alatt, mikor egy " fejes " gyereke összetörte magát, addig álmomban, vakon is tudtam melyik középen,mikor, melyik szérül.
Egyszer szükségem is volt rá éjjel lemerült elemnél. ...éjjel ...Persze engem az aszfalt túrázót ... nappal ... a föddel feltúrt útszakaszon a bicikli arra szólít fel, vegyem már fel a vállamra és vigyem át ott azon a rossz szakaszon. uff.
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #203923 üzenetére
alighanem valamit nagyon el****tak a csomagomnál németek, ha normálisan meg van címezve a csomag, nem tarthatna itt
itt ping-pongoznak vele Bszentgyörgy-Zeg között mondjuk akkor hogy jutott el eddig egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
gabro0
őstag
-
lorcsi
veterán
Kissé meredek kérdésem van...de kíváncsi vagyok a topik véleményére
városi cirkálós bicajt keresek...minél olcsóbban (30-40k), 190 cm magasságomhoz
olyat amire később gyerekülést is elbírja, de azért nem kell fosni, ha lelakatolom amíg bemegyek a boltba (az előző 10 évet bírt puch volt...most már annyira nem éri meg a javíttatása, kissé felreteszem..majd ha lesz időm szerelgetem...menetes racsnis 5 sebeséges hátsó sort keresek, olcsón..lánccal együtt)
szóval valami hasonlóra gondoltam: [link]
ennél vajon milyen lehet az a rugózás ?
esetleg más ötletek ?
ezt egy kicsit erősnek érzem, a bárhova lelakatoláshoz...ja meg a kerekei gyors zárasak ...le lehet ezeket cserélni hagyományosra ? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #204111 üzenetére
...patak bal oldalát akartam mondani.
lorcsi...pedig az a Benger jó vásár lenne, még ha 2 láncot is kell venni rá a + biztonságért....a kerekei pont nem érnek annyit, hogy valakinek megérje vesződni kiszedésükkel, de hát azokat is kötni kell a leláncolásnál...de itt van ez is, meg ez, ezzel és akkor már elég nehéz lesz elvinni. Persze így már lassan rá is költötted a kerékpár fél árát biztonságra, de az nem a láncok magas ára miatt van, hanem mert jó áron vesztegetik ezt a kerékpárt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
Este elaludtam és a brigéciolban maradt a lánc, reggelre megfeketedett.
Tegnap volt még 1 defekt, hátul.
Ez az új kerék idáig nem hozott szerencsét. Többet nem veszek defekt védelem nélküli gumit!
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #204122 üzenetére
Hamuházig olyan gazos, ez kb. 2,5km, utána nagyot változik minden.
Pár éve tették rendbe, de nem nyerték meg a tendert és azóta az enyészeté az egész, vagy ahogy mostanában hívják “vadregényes”.
Most a senki földje, itt egy cikk a témában. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #204129 üzenetére
Hosszú a cikk, majd elolvasom, de...mit jelent "nagyon változik minden"? Jobban tekerhető, vagy éppen egyáltalán nem? Ott fotózkodott nejem a függővasútnál ( ) , csak éppen a fotót nem találom. Látom felvezet az út a NHH, Csovi felé.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #204129 üzenetére
Na végül elolvastam és...tele van a tököm az egész kisvasútozásdival! Méltóztasson mindenki használni lábacskáit, és aki nem akarja/tudja az üljön otthon sorozatokat nézni mert így talán meg is lesz rostálva a nép az ilyen, igazán védett és vadregényes helyeken azokra, akik tapasztalt, hozzászokott természetjárók és akik általában ezért "zöldebbek" (értsd természetet jobban védők és tisztelők) is az átlagos potato couch-oknál...így talán a hiúz is marad majd. Szerintem nem való dízel (de benzines sem!) egy természetvédelmi területre. Vélemény hangzott el!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #204131 üzenetére
Felénk is tervben van egyre több vadregényes helyeken az erdei ösvények "feljavítása", hogy autóval is járható legyen . Nagyon remélem, hogy nem csinálnak Erdélyből Ausztriát és a jó kis dzsungeles ösvényekből graveles utakat vagy ami még rosszabb, aszfaltot a papucsos turisták kedvéért.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #204131 üzenetére
Részben igen, de én például tök örülnék most az NHH busznak/teherautónak, amivel 15 éve felvittük sógornőmet a turistaházig, és csak lefelé kellett háton cipelni, illetve nyertünk kb 1,5 órát. Na most addig nem látja a lányom a turistaházat, amíg nincs el kb 4 órát a hordozóban.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #204132 üzenetére
Sajnos a fejlődésnek nem lehet útját állni és előbb-utóbb mindenhol a nyugati szép, de "steril", saját igényeinkre szabott "természet" fog megmaradni, ahol csakis a számunkra tulajdonképp veszélytelen élőlények maradnak meg, és ahol, kis túlzással, a Mont Blanc tetejére is fel lehet menni...mamuszban. Egyre többen vagyunk és egyre nagyobbak igényeink...
6030D...speciális igények lehetnek, de még mindig zöldebb lenne valami elektromos terepjáró alkalmatosságot biztosítani ilyen esetekre, mintsem leaszfaltozni a dzsungelt és menetrendszerinti járatokat állítani be...és kevesebbe is kerülne, természetesen. Lányod meg csak nőjön hozzá a turistaházakhoz, mint a fiúkhoz, egyelőre jó neki a Naszály is. ...kigyúrt apjáról nem is beszélve, akinek nem kellene gond legyen odáig egy óra alatt sem felkocogni...vele a hátán, természetesen.
Szerk...és a speciális igényekről jut eszembe amit már egyszer kiveséztünk a görög történelmi romok akadálymentesítése kapcsán, mikor kábé arról volt szó legyen-e akadálymentesített a Keopsz piramis.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #204134 üzenetére
Régen se volt aszfalt, mondjuk most 20x annyian vannak az erdőben, szóval biztos a papucsosok is azzal mennének fel. Mindegy, engedjük el.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
lorcsi
veterán
válasz Hasaggymeg #204127 üzenetére
Van egesz jo abus U lakatom
Szerintem aki lopni megy eleg hívogató a gyors zárAz
M vaz nem lesz kicsia
190 magassagomhoz?
L..vagyxl
korul saccolomami jo
lenne[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tegnap kissé utánanéztem az un. B csavar állításnak és kiderült jel is van az RD-M8100 váltófül belső lapján ahova kell állítani a váltó pozícióját a lánctányérhoz viszonyítva...külön a 46 és 51-es legnagyobb tányérnak. Amint azt már írtam, hangyányit "lassult" a váltás amióta új lánc megy a régi soron, így mivel nekem messzebb volt állítva, legalább egy teljes 360°-os B állítócsavar forgatással (2-3 mm?), kíváncsi leszek a változáson, mert ez a vezető görgő közelítése a sorhoz elvileg egy pontosabb, gyorsabb láncmozgatást, ergo váltást illene eredményezzen. Reményeim szerint ez pont kompenzálja a félig kopott sor miatti pici "lassulást".
#204136lorcsi...a gyorszár lehet hívogató, az a kerékszett nem az...az M meg 99% kicsi lenne neked.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #204130 üzenetére
Kb. 2km a vasutas leszakadt rész, ahol elég sokszor le kell szállni. Aztán elérsz a Hamuházhoz ahonnan frankó mászás kezdődik a végén nagyon meredekkel, majd a tető után a nagy négyes elágban le Nagybörzsöny felé, hosszú száguldás.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #204138 üzenetére
Ahol neked "nagyon soxor le kell szállni", meg "nagyon meredek" azt inkább kihagynám...még egyedül is, nemhogy zasszonnyal. Olyan 500-1000 m-t mehettünk felfelé (el az első "függő" vasúti híd mellett is), de már így is többet toltuk mint tekertünk, és már a patakon is átkeltünk talán 2x.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kube
senior tag
Sziasztok!
Tegnap zsíroztam újra az első agyat (105 1055 pezsgő kónusz).Igyekeztem rendesen beállítani, nem kotyog, nem rág, szépen forog.
A golyók fényesek voltak, az egyik "persely/fal" szép fényes a másik felén egy kisebb karc van és kicsit foltos a felület. Pörgetve a kereket a tengely két oldalát fogva nem rág, nem érzek semmit, hangot nem ad.
Van egy határozottabb ütés a felniben (8-as). A karbantartás oka egy ciklikus kattogás miatt volt esedékes, hátha innen ered a probléma.
- Ha jól megpörgetem, akkor hallom a golyók enyhe súrlódását közelről, de szépen forog és nem kotyog.
- Amennyiben a fék gyorszárjával behúzom a fékpofákat a felni közelébe, akkor hallok egy ciklikus súrlódási hangot, de látszólag a fékpofák nem érnek a felnihez. (vagy csak nem látom)
- Ha felülök a bringára és terhelés éri, akkor ciklikus kattogás hangot hallok elölről, úgy mint korábban, tehát nem javult meg. Ez nem egyenlő a fékpofás súrlódással.Az utolsó kattogás aggaszt igazán. Az lehetséges, hogy terhelésnél kattogna az egyik küllő a 8-as miatt?
[ Szerkesztve ]
No emotion, any more than a wave, can long retain its own individual form.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem próbáld terhelni úgy, hogy ráterhelsz a kormányra, majd tehermentesíted amennyire lehet, úgy gurulva, nézd meg változik-e a kattogás, illetve akaszd ki a féket, messze legyenek a betétek a felnitől...hátha kiderül mi a zaj forrása.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
...ha terhelés nélkül is kopog, akkor nem lehet küllő sem.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lorcsi
veterán
válasz Hasaggymeg #204137 üzenetére
Ok , akkor keresgelek tovabb
-
Kube
senior tag
válasz Hasaggymeg #204141 üzenetére
Köszönöm, megnézem.
Terhelés nélkül nincs ez a kattogás, ezért is tippelek itt valami küllőfeszesség problémára a 8-ból adódóan.No emotion, any more than a wave, can long retain its own individual form.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha rááll a füled meg lehet különböztetni a hangokat, a küllő elég jellegzetesen szól...amúgy kézzel végigszorongathatod őket, elég laza kell legyen ahhoz, hogy mozogjon súlyod alatt. Ugyanakkor nem biztos jó ötlet tapasztalatlanul nekiállni centrírozgatni, oda egy tökéletesen illeszkedő küllőkulcs és kis gyakorlat azért kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
Ha most kellene olajat vennem és főként síkon tekernék, tuti kipróbálnám.
[Babaolaj] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #204146 üzenetére
Ha most kellene olajat vennem (lenne egy csecsemő gyerekem) és főként síkon tekernék, tuti kipróbálnám. Erről ez jut eszembe, vagyis lehet jó, de minek?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #204147 üzenetére
Mi piros Shimanoval kentük a gyereket, próbaképp.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Parfüm topik
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- RAM topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Csepel női kerékpár
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest