- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Baj van, aranyat sejtenek a Börzsönyben. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
jól van na, csak kíváncsi voltam, hogy még figyelsz-e. Ne szívd mellre! Peace! Amúgy ma én is csak 25kmh-s átlagot tekertem....igaz, most "rokkant vagyok" a futás túlerőltetése miatt
akkor fémdetektort minden montira aki ott teker
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
aktív tag
Sziasztok. Cube road race sl bringámon schwalbe allround 40-622 gumi van, ha valamilyen haladósabb gumit szeretnék rá aszfaltra akkor mit ajánlanátok ? A felni
CUBE RA 0.8, 32H . Köszönöm előre is! -
SpaceJam
aktív tag
válasz reggi #203312 üzenetére
Szerintem 32-es Grand Prix 4-Season vagy Gator Hardshell.
Az utóbbit itt vettem: bike24 (alap szálíltás), 3-4 nap alatt itt volt futárral. A különbség a kettő közt, hogy utóbbi plusz erősítéssel rendelkezik, elpusztíthatatlan, de elég könnyű (és drága). Így néz ki az enyémen (hasonló masina).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-
SpaceJam
aktív tag
válasz reggi #203314 üzenetére
Szerintem nem. Vagy esetleg akkor, ha könnyűke vagy, de 80 kiló fölött mindenképp maradnék a 32-esnél. Főleg, ha faszább, szélesebb felnid van: minél kisebb a különbség a gumi és a felni szélessége közt, aerodinamikailag annál jobban jársz, de azért erre ne feszülj rá! Ha magyar utakon közlekedsz, akkor szintén nem mennék le 28-ig.
Az országútimon 28-as Hardshell van, így ismerem azt a méretet is, de a két gép között nehéz összehasonlítani a kényelmet / sebességet kizárólag gumi szempontból. Igazából mindkettőben jobb ez a Canyon. De kényelemben valami 10x-es szorzóval.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
aktív tag
válasz hardcore334 #203317 üzenetére
A múltkor láttam egy videót ott a villas kulcsot raktak rá a pedalra úgy , hogy a pedál síkjánal feljebb álljon a szára és a pedalra lepve a villaskulcs a saroknál támaszkodott a cipőre és teljes test súllyal rá állva meg lehetett lazítani ..
Ez volt az: [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz reggi #203314 üzenetére
Orszádpgútisok is 28-assal mennek manapság, szóval ha nem a tempó a minden, ellenben az aszfalt nem tökéletes, akkor 32, de akár 40 mm a jó kompromisszum.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
aktív tag
válasz parandroid #203321 üzenetére
Igazából gyorsulni szeretnék, de azt sem akarom, hogy át essek a ló túloldalára . Megyek minden felé, Balaton , fertő kör stb…, jellemzően bringás utakon, ilyenkor nem a sebesség a lényeg, de a hétköznapok bevált útvonalain szeretnék gyorsulni. Itt átlagos vagy jó minőségű aszfaltról beszélhetünk .
-
válasz reggi #203322 üzenetére
Én 35 mm-es (hivatalosan 37-622) Continental Contact Speedet vettem hasonló célra a Cube Crossra, és elégedett vagyok vele, szépen fut aszfalton, de kis porban, gravelen sem problémás. Ezzel együtt a korábban ajánlottak is jók, tényleg csak azért vettem, mert egyrészt reflektív csíkos, másrészt 22 eur volt épp darabja.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hardcore334 #203317 üzenetére
Figyelj az irányra, mindig a kerékpár hátulja felé tekerve lazítod...(6030D után szabadon )
ivana...+1, én évek óta ezt teszem, elölről a félig kopott megy hátra (úgysem pörgetem ki makaróni lábaimmal ), előre meg mindig megy az új, oda kell is, hogy ne essek (többet mint amennyit szoktam )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
válasz ivana #203324 üzenetére
Akkor ebből az van, hogy az eleve kopottabb hátsó utána hamarabb kuka. Én eddig szerettem viszonylag egyenletesen elhasználni őket, és ha már egyszer rendelek, akkor párosával, így az élmény is nagyobb, hogy megint új szettet kezdek. Persze, érthető ez a kormányzásos előny, csak fura. De majd lehet, hogy így csinálom.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
ivana
Ármester
válasz SpaceJam #203326 üzenetére
Az a baj, hogy ami hátul még bőven jó az elsőnek már nem lesz az sokszor. Bár ez nyilván akkor jó, ha ugyan olyan a kettő, ami outin általában igaz. Montin azért elég sokan használnak különbözőt, pl. nekem a terepes szettem hátul 2.0-ás RaceKing , az első meg 2.2-es XKing.
Veterán bringáknál meg hátul akár igen gagyi gumik is simán elmennek, az elsőt viszont le szoktam cserélni normálisra.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A helyzet az, hogy terepen szinte soha nem esel a kopott hátsó miatt, de ha elől elveszíted a tapadást akkor az biztos bukás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz ivana #203324 üzenetére
outin miért ne?....ha a hátsó csak kicsivel kopottabb az elsőnél. pl én 3500km-nél cseréltem és hagyom is még egyformára kopik a kettő....az kb még egyszer ennyi km. Utána eldöntöm mi legyen, de valószínűbb az, hogy maradjanak amég a hátsó teljesen elkopik és csak akkor cserélem mindkettőt. kb 10k-nál
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #203329 üzenetére
A cél végül is az, hogy elől mindig biztonságosan ép gumid legyen, ha ez fennáll akkor attól még lehet a hátsó akár jobb is, az nem befolyásolja az első tapadását, tehát csreberélheted akárhogy.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #203330 üzenetére
Az eszembe sem jutna, hogy bárhol olyat hagyjak fent ami nem tapad tökéletesen....az outin életveszélyes lenne. Szerencsére a Pirelli P Zero Velo alig kopik és tapad mint állat
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #203331 üzenetére
A terepen viszont érdekes, hogy a hátsó (legalábbis nekem) sokkal gyorsabban kopik mint az első . 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #203332 üzenetére
Az szerintem mindenkinek így megy. Első kerék lenullázásához azért nagyon oda kell tenni magad, a hátsó meg folyton csúszik hosszirányba, még ha észre sem veszed. Ami most hátul van nekem assegai, azt le is fogom szedni hamarosan, hogy megmaradjon első kerékre, hátra meg először megy a dhr2, aztán ha elkopik, dhf, bár az hátra nem lesz ideális.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #203335 üzenetére
Köszönöm!
Én is sokallom a gyűrűt a stucni alatt, akartam is vágni a nyakból, csak agyalok, hogy később cserélem a villát, eladáskor pedig jól jönne a vágatlan nyak. -
bszg@
tag
válasz maximilian4 #203285 üzenetére
4 kerékpár tulajdonosaként és két házasság után el tudnám látni tanácsokkal a srácot.
-
-
addikt
Kellemesen csalódtam, tegnap megjött az első rendelésem a bike24től. 4 nap alatt ideért, azt hiszem a jövőben is fogok tőlük rendelni. Néztem az ülés amit keresek itthon nem nagyon van raktáron, a mostani meg kikészíti az ülőgumóim, szal záros határidőn belül cserélnem kell..
Ez volt a mostani szállítmány: [kép][ Szerkesztve ]
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
addikt
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #203332 üzenetére
outin is.....így is fogalmaztam
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Ringman
nagyúr
a nexus négyszögtengelyes hajtókarját hogy kell leszedni?
először kitekerem a hatlapfejű csavart és utána kell a hajtókarleszedővel letolni a hajtókart a monoblokkról, vagy fordítva, a hajtókarleszedőnek a csavarfej tart ellent?
+ erre kupakot hol lehet venni? volt rajta, de valahol leesett egyszer.
-
Major Lion
senior tag
válasz Hasaggymeg #203284 üzenetére
Én nem MTB-zek, csak gravel, de még nem esett atomjaira, elég egyszerű szerkezet
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
flash-
veterán
A deore hátsó váltóm gallyrament, és nem tudom pontosan melyik fajta volt ez.
vennék újat de elbizonytalanodtam.A kerékpárom elől 28-38-48 as tányérral van ,
hátul pedig 11-28 (8s)a SHIMANO DEORE [RD-M592] leírásán ez áll ez jó lehet nekem?
Shimano DEORE Shadow hátsó váltó
az alacsony profilkialakítású, Top Normal rugóirányú kialakítás az agresszív kerékpározási stílusnak kedvez.
vázvonalba simuló, egyrugós kialakítás
a megnövelt rugóerőnek köszönhetően a váltó nehéz terepen sem csapódik a láncvillához, csendes és finom működést biztosít
alacsony profil
a közvetlen bowdenvezetéssel elkerülhető a bowden sérülése
az erősebb rugófeszesség határozottabb visszajelzést ad a váltásról
9 fokozathoz ajánlott hátsó váltó
normál rugóirány (Top Normal)
RapidFire Plus váltókarhoz ajánlott
SGS hosszú kanalas kivitel
maximális fogszáma a legnagyobb hátsó lánckeréknek: 36 fog
minimális fogszáma a legnagyobb hátsó lánckeréknek: 32 fog
maximális fogak száma a legkisebb hátsó lánckeréknek: 12 fog
minimális fogak száma a legkisebb hátsó lánckeréknek: 11 fog
maximális fogszám különbség elöl: 22 fogak (max-min)
teljes kapacitás: 45 fog[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Csókolom
tag
válasz Ringman #203345 üzenetére
a hajtokar van a monoblokkon es a csavarfej tartja ott. Tehat a csavart ki kell csavarni.
Ha nem megy leszedövel, gumikalapacs az ösi modszer, le kell ütögetni a hajtokart, a tanyert kell belülröl kifele körbe ütögetni
Dejot bringaztam ma - többször felvittem a 170-es pulzusig - a maximum nalam , utana mindig visszaveszek a tempon 120-150 -hez[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hobby elektronika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Energiaital topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Napelem
- VPS host
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs