- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
Apple Watch will now detect biking workouts, falls from bike when riding
Apple Watch users who ride bikes will get a handful of new features designed just for them. Announced during today’s Apple iPhone press event, the company says that Apple Watch will now begin to detect when users begin a bike ride to remind you to start a workout. And similar to other workouts, Apple Watch will also automatically pause and resume as you take breaks during your ride. And, perhaps most importantly, it will gain a new fall-detection feature, as well.
While Apple Watch can already detect a fall on Series 4 or later devices, allowing users to contact emergency services if needed, Apple says that it will now add fall detection to cycling. In this case, it’s able to sense the unique motion and impact that occurs when someone falls when riding a bike — which is a different type of movement than someone who falls when standing.
-
J.C.G.
aktív tag
Tegnap kipróbáltam egy kisméretű (s) Fuji mtb bicajt, és azon kívül, hogy kényelmetlen volt (nem a mérete miatt), még lebegtem(szinte) is rajta menet közben, pedig aszfaltos úton próbáltam ki. Ez nem tudom mennyire általános a merev hátsóval rendelkező gépeknél. Pozitív volt a pille könnyű súlya és kib@szott harapós xt fék. Ilyen erős féket még nem tapasztaltam, az én m-575-ös fékem iszonyat gagyi ehhez képest. Azért gondolom nem szabadna ekkora különbségnek lennie a két fék között. Az XT fék egy SM-RT70 tárcsával van párosítva, viszont nem tudom milyen betét lehet benne. Míg az enyém egy SM-RT64 tárcsával és az alap gyantás Shimano betétekkel üzemel. Az XT hátsó is azonnal satuzik.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #203102 üzenetére
Kíváncsi lennék egy kis ugra-bugrálást hogyan kezelne.
J.C.G...oJan a félkemény bringa (a deca után szabadon ), nincs csillapítása hátul.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #203104 üzenetére
Nem volt hátul alacsony a guminyomás a súlyodhoz?
XT: a régebbi XT-k nekem is nagyon tetszenek, de a 8000-es széria... . Haverom 8000-esén is hosszú lejtőn vándorol a nyomáspont és frissen légtelenítve is nagyon nyúlós, már a tárcsákat, betéteket is cserélte, többször légtelenítette és még mindíg nagyon vacak. Állítólag a 7000-es szériában is sok a selejt, ezért azon agyal, hogy 6000-est vesz helyette.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #203108 üzenetére
Szerintem ugyanazt csinálja, mint a Garmin. Ha egy beállított értéknél gyorsabban esik a sebességed nullára, beriaszt. Havernak is szokott csipogni a 830. Csak az alma esésnél lehet, hogy sérülékenyebb helyen van, mint a Garmin Edge.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #203109 üzenetére
Az M615 és 8100 között érzésre alig van különbség...tartósság meg majd kiderül.
#2031116030D...akkor azzal csak a nyúlós Sram fék jó mert a Shimi úgy megállít, hogy jön a mentőhelikopter utána.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz zsocy #203036 üzenetére
Én mentem. Minél könnyebb a bringa, annál jobb, ugyanis sok fán kell átemelni . Egyébként október 10-ig zárva van vadászat miatt, és lehet, hogy mire menni lehet, vizesebb lesz a talaj, akkor az is extra nehezítés.
A terep maga nem könnyű, de nincs benne igazán technikás rész (azért crosstrekkinggel, hát khmm, szóval ott azért figyelni kell), inkább az erőnlét a fontos, ugyanis a szintidő szűk, nem nagyon van idő semmire, ráadásul a megállunk térképet nézni, enni, megállunk QR kódot leolvasni, stb. dolgokból pikk-pakk összejön fél óra holtidő, és máris ott vagyunk, hogy 77 km-re csak 6,5 óra marad, így ha még plusz valamiért állni kell, már ki is futsz belőle
Ezen kívül van egy rész, ami totál járhatatlan, a Sárkánylyuk-völgy (asszem ez a neve), érdemes rákeresni képekre, videókra, az még gyalog is durva, bringát átfűzni a rengeteg kidőlt fán pedig halál. Legutóbb ezért én egy haverommal kerestem is alternatívát hozzá: https://www.strava.com/activities/5797885814
YouTube-on egyébként találni videókat bejárásról, bringával és futóktól is, érdemes egy-kettőbe belenézni. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #203112 üzenetére
Valami Sram Ultimate
brumi1024: őőő..igen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz 6030D #203111 üzenetére
Giroszkóppal dolgozik, hirtelen nagy, egyirányú elmozdulásra jelez be, illetve a vízszinttől való eltérést is észleli. Órában azért érdekes, mert a kezeddel ugye hadonászhatsz akárhogy, mindenféle irányba, a garmin meg rögzítve van a kormányon. Bár elvileg az újabb garmin órák is tudtak ilyet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #203117 üzenetére
Érdekes, én mikor montin használom ez a funkció alapból ki van kapcsolva, cserébe mutatja a levegőben töltött időt. Országútin már többször jelzett be feleslegesen a Garmin, többek között akkor kérdezte meg, hogy baj van-e, mikor egy busz visszapillantóját vertem be.
-
válasz balintbaba #203119 üzenetére
Nekem egyszer jelzett hamisan, egy padkáról bunnyztam le, az nem tetszett neki. A többi mind stimmelt.
Viszont leállítani nem tudom. Ugye ad egy kis időt, hogy lelőhessem a processzt, hogy ne küldjön sms-t, de igazából mindegy, hogy leállítom-e, már csörög is a mobilom, hogy ‘na, mennyire törted össze magad?’.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Alg
veterán
válasz parandroid #203120 üzenetére
Nekem egy erősebb fékezéses megállásnál is rendszeresen bejelez a 830...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #203120 üzenetére
Írd be neki "Meghaltam", hátha elhúz egy gyászdalt és nem riasztgat többet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #203120 üzenetére
De miért téged értesít, ha baj van és veled történik azt úgyis tudod. Nekem a kedves családom van beállítva, a livetrack is folyamatosan megy, azt is tudják, hogy éppen milyen emelkedőn szenvedek 190-es pulzussal, középszer wattokkal.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Ide tegyél fel sárvédőt (Az igazsághoz hozzátartozik, hogy 32-es gumi van rajta)
Facebook link -
Beri
addikt
válasz balintbaba #203119 üzenetére
akkor kérdezte meg, hogy baj van-e, mikor egy busz visszapillantóját vertem be
És volt baj?eladó Aromamizer RDTA V1
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #203125 üzenetére
itt sárnak sincs hely, nem hogy sárvédőnek
-
goldnarmz
aktív tag
válasz parandroid #203117 üzenetére
A ForeRunner 945 biztosan tudja. Pár hónapja pl. jól jött, amikor pereceltem egy hatalmasat.
Feleségem hívott pár percen belül, hogy mi történt, és már ült is az autóba. Nem rossz dolog ez. -
Mezga Aladár
veterán
válasz szimpláncsak #203125 üzenetére
Ezt a förmedvényt ki gyártotta?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
szimpláncsak
tag
Kár, hogy nincs itt fórumon topic borítókép, mert lehetne ez .
Innen -
szimpláncsak
tag
válasz Mezga Aladár #203129 üzenetére
Kézzel készült, egyedi rendelésre. Azt hiszem kritérium bringának. Hunor Lo-Pro.
-
őstag
válasz Mezga Aladár #203129 üzenetére
ez egy kritérium (pálya) váz, a Hunor műhelyéből származik.
attól, hogy nem tetszik, még lehet, hogy van értelme és nem véletlenül olyan, amilyen
lásd egyéb klasszikus pálya és kritérium gépek (Dean El Diente)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Mezga Aladár
veterán
válasz f4lcon #203132 üzenetére
Versenyeztem pályán.
Mostanában is nézem pl. a 6 napos pálya versenyeket.
Sehol ilyet nem láttam.attól, hogy nem tetszik, még lehet, hogy van értelme és nem véletlenül olyan, amilyen
Lehet , hogy egy elfuserált próbálkozása volt egy ipari tanulónak.
#203134ivana Bár az az egyenes kormány az elég fura.
És azok a bovdenvezetők?
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #203130 üzenetére
Full lejtőzni nem is kell strava, minek . Átlagsebesség? Pulzus? Watt? Szintemelkedés? Megtett km? Gondolom mind lényegtelen dolgok ebben a műfajban. Pulzus talán profi szinten számít. Engem még zavar is kicsit, amikor valaki méri a felvonós-bikeparkos köröket és 3000m szinteket mutat a strava. Ha a stravan az aktivitásnál ki lehetne választani, hogy "bikepark ride" és nem a szintemelkedést, hanem a lejtőzést-ugratásokat mutatná, a felvonzást meg nem számolná bele, az fasza lenne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #203135 üzenetére
Lejtőn is hajtanak a KOM-ért .
Amúgy én is használok strava-t, de leginkább a statisztika meg a kihívások miatt.(valami 26 embert követek és kb annyian engem ) Nem egyszer volt, hogy már nem kellett sok, hogy az adott hónapban meglegyen az 1000 vagy 800km, ezért elmentem még egy utolsót tekerni, hogy meglegyen.Hát szerintem alapból kötelezőnek kéne lennie a kerékpártípus megadásának. Hogy ne legyen elaprózva, elég lehetne 3. MTB, Road, E-bike és kezelhetné külön a KOM-okat. Tudtommal budapesten elég sok KOM-ot E-Bike-al tartanak.
Persze mindezt ingyen
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Mezőkövesd és Bükkzsérc között nagyon jó a kerékpárút. A településeken az autóúton vezetett. De itt mindenki normális és türelmes volt. Egytől egyig a másik sávba átmenve előztek. El sem hittem kb.
A települések között pedig egy részén távol az úttól van vezetve, Bogács és Cserépfalu között.
A környék is nagyon szép, a falvak is.Egyébként tovább lehet menni Bükkzsércről az erdőn át Felsőtárkányig.
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #203136 üzenetére
"Tudtommal budapesten elég sok KOM-ot E-Bike-al tartanak"
Az ilyen ride-okra kell nyomni a flag-et és elveszti a KOM-ot. Én ismerősökkel jófej szoktam lenni és szoktam szólni nekük, hogy az e-bike kört állítsák át e-bike ride-ra, mert az a sok kupa és KOM nem fair. Ha nem állítják át, nyomok rá egy flag-et. Ugyanígy tényleg lehetne külön bikepark ride is, meg az outisokat is külön vehetné.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
polonic
félisten
válasz szimpláncsak #203139 üzenetére
Tavaly is kész volt már a bringaút?
A barlangot nem. Azt legközelebbi, ha túrázni megyünk. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #203136 üzenetére
Wow, 26 követőd van?! Van még mit tanulnom! 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #203136 üzenetére
Jah, a KOM-oknak sok ételme már nincs, csak a PR-nek (personal record - saját szitek). Egyszer mentem végig a kiskörúton a hídtól a Deákig úgy, hogy mindhárom zöldet elkaptam (ami meglepően ritka). Akkor iszonyat odatettem magam, 1-2 évig tartottam is a KOM-ot, de letolt valaki (és csak gyanítom, hogy nem normál bringával). Azóta leszarom.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
zsocy
őstag
válasz Wombath #203115 üzenetére
Köszönöm a Vérkör választ, október 16-án tervezzük, pont a vadászati tilalom miatt csúsztatva, egyébként most mentünk volna hogy ne legyen annyira nedves a talaj.
Youtube videókat néztem, nem sziklakert az egész szerencsére, de tényleg vannak kidőlt fák amin emelni kell, meg néhány borzasztó állapotú ösvény, de alapvetően járhatónak tűnik.
A strava linket is köszönöm, összehasonlítom majd az eredetivel.Kihívás lesz az biztos, de hát ezért megyünk, hogy feszegessük a határokat
-
jjeahh
nagyúr
válasz SpaceJam #203143 üzenetére
Ha valaki gyanús, hogy rásegítéssel teker, jelented és kész. A normálisabb e-bikeosok az aktivitást átállítják e-bike ride-ra. Így a KOM-oknak még mindíg van értelme, bár picit szerencse kérdése is, mert a terep mindíg más, folyton változik. Aszfalton az outisoknak meg ott van a szélárnyék és a hátszél, ezekkel lehet "csalni" . Ha már KOM, picit büszke vagyok rá, hogy idén eddig kb. 10 KOM-ot gyűjtöttem be és az egyik legnépszerűbb szegmensen, amin 160+ montis van rajta, sikerült bekerülni a top 10-be, 4-ik vagyok. Pedig nem tartozok a keménymag közé és nem vagyok az a versengős típus . De néha kíváncsiságból meg szoktam hajtani, mert érdekel, hogy kb. milyen szinten vagyok, mennyit fejlődtem és hol vannak a határaim. Na erre kb. jók a KOM-ok, PR-ek meg kupák.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sherlock82
senior tag
-
balintbaba
tag
válasz jjeahh #203145 üzenetére
Az ebike még hagyján, de vannak krosszmotorosok, robogósok és elektromos rolleresek is. Nekem egyszerűen túl nagy fáradtság jelenteni ezeket, úgyis van annyi más szegmens, akinek meg annyira fontos úgyis jelenti, főleg a nagy presztízsű KOM-oknál. Az egyik kedvencem: [link]
SpaceJam: Azt a KOM-ot ne sajnáld, városon belüli vagy a műúton lejtős szegmenseknek nincs túl sok értelme, oda se technika, se nyers erő nem kell. Amúgy tuti fáj, ha elvesznek tőled egy szegmenst, de szerintem nem kell egyből csalást kiáltani, mindig van erősebb, ügyesebb ember. Ilyenkor ha van kedv, meg lehet nézni a delikvens korábbi tekeréseit, vagy például a ride max speedjét vagy akár pulzus is árulkodó lehet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #203147 üzenetére
Aki megfizeti a révészt, hogy taposson bele annak KOMja is lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #203147 üzenetére
Síkon 12km/h és KOM? Ráadásul 1800 ember ellen? Vagy valamit elnéztem? Milyen terep az? Ez a sebesség 15%-os köves emelkedőn lenne kimagasló. Valami nagyon durva hely lehet.
Szerk: jujj, most látom, hogy vízen van, az hogy?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz balintbaba #203123 üzenetére
Nyilván nem a telefon kérdezget magától, hanem a nejem…
goldnarmz: Folyamatos (24/7) követés nálunk is van, apple alapból tudja minden családtagra, nem csak sportoláskor, szóval azt használjuk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen