- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Eleglide C1 - a középérték
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Megérkezett az Apple iPhone 14-es szériája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #203843 üzenetére
Hagyd ezeket, a merretekerjekkel elég jól lehet tájékozódni. [link]
vallas... hogy fájhat a fogad másra mikor ott az a piros kátéem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeniX-
aktív tag
válasz Hasaggymeg #203852 üzenetére
Szia köszi szépen, átböngészem!!
-
zsocy
őstag
válasz vallas #203848 üzenetére
Melyik távon indulsz? Én is itt vagyok már, jöttem a hosszútávra meghalni a Gelsei és Börzöncei emelkedőkön
Mi összekötöttük egy családi wellness hosszú hétvégével, így az asszony sem kapja le a fejem, vasárnap meg mehetek játszani, win-win.Hasaggymeg, azt a Giantet meg is lehet nyerni, a KTM-et (ami inkább fekete szerintem) csak megvenni lehet
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zsocy #203856 üzenetére
látom nem lesz zeg-bak illetve hahót-bak se. volt az már benne a programban? illetve most még izgi a zeg-keszthely útvonal is, hogy megcsinálták a 76os főutat.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
addikt
Dropper postot szeretnék venni a gépemre, viszont nincs tapasztalatom, hogy melyiket érdemes. Netes tesztek alapján próbáltam körbejárni a témát, de ha esetleg van vkinek olyan márka/típus ami bevált, az ne tartsa magában, köszi
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Ringman
nagyúr
ezt a nexus hajtókart visszategyem még a biciklire, vagy vegyek újat? (hátsó agyon lévő fogaskereket is cserélném)
nincs rendesen megtakarítva, mert abbahagytam, h lehet felesleges is: -
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #203839 üzenetére
Nekem a polcos rész nem gyerebe. Az első kitétel meg az volt, hogy a kormány a legkevésbé lógjon ki, erre pont a cső kijjebb tolja. 10 centivel mehetett volna lejjebb szerintem. Nem baj, jövőre úgyis mindent máshova kell raknod majd a lakásban, akkor átfurkálod, ha nem vált be.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz Hasaggymeg #203852 üzenetére
Hát tetszik a Piros KTM is....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz zsocy #203856 üzenetére
Én csak a középtávra neveztem.... Sok sikert az emelkedőkhöz, durvákat hallottam róla... de ott jó mindig a szurkolás...
Az asszonyék , úgy néz ki megnyerték a női csapatversenyt....
Mindenki láncát bekentem Muc-off C3 dry lube-al, szóval bizonyított................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #203859 üzenetére
Ha az a kérdés elmegy-e még a válasz igen, ugyanakkor szerintem már megette kenyere javát, vagyis használati ideje felén túl lehet rég.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sherlock82
senior tag
Szerettem volna indulni én is, mivel a cimborám összetörte magát és a nevezését átadta.
Csak közbe jött a szüret.
Azért a képeket elnézve voltak bringák na...Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
MPowerPH
félisten
Prestanal ha zart allapotban is enged a szelep, akkor mit lehet csinalni? Michelin slime -os belso.
Kicsereljem a szelepet?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Alg
veterán
válasz MPowerPH #203865 üzenetére
Valószínű belement a trutyi - szelepmagot tekerd ki, és takarítsd meg vagy cseréld ki.
Mikor lerakod a bringát, illetve pumpáláskor figyelj hogy ne alul legyen a szelep.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
őstag
Nagy Gartula Vas Kata Blankának a világbajnoki 4. helyhez!!!!
Brutális amit csinál.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #203863 üzenetére
Köszi. Már használtan vettem, én kb 1800 km-t tekertem vele.
KB 8-9k egy új hajtókar, de ez kocsmába/boltba járós bicikli lenne, szóval nem tudom így érdemes-e cserélni, így túl sokat nem menne 1 évben.Az agyvaltot és a rollerfekeket rendberakatom, csak gondoltam akkor már mindent érdemes lehet megvizsgalni.
-
MPowerPH
félisten
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #203847 üzenetére
Talán az Öhlins féle megoldásokra hasonlít a legjobban. Ezekből versenyzőkön kívül más nem nagyon tud profitálni ráadásul az ára is bőven a piac fölött van. Igazi butique brand.
Rendkívül összetett a szerkezet, aminek bonyolultságából adódik a beállítása komplexitása (muglik vagyunk ehhez), ráadásul ahogy írják az egyik légkamra nyomása erősen érzékeny a környezeti hőmérsékletre, tehát lehet minden nap finomhangolni és egy nyári napon a hőmérséklet emelkedésével nap közben utána állítgatni.Egyébként az Öhlins-ekkel is az a baj, hogy versenyzőkön kívül másnak nem túl jó. Aki tud olyan durván menni azokra rá lehet állítani, de még egy átlagostól jobban tudó rider se tudja eléggé megterhelni ahhoz, hogy jól működjön.
A cél egyébként tök jó, hogy lineárisabb legyen a rugóút és csak a végén keményedjen fel progresszíven, közben könnyebben induljon meg. Csak sejtésem van, hogy ezt az eszményi villát nem ezek a túlkomplikált rendszerek fogják elhozni, látjuk hogyan fejlődnek az RS és fox villák, egyre közelebb jutnak ehhez. Akár egy nem lineáris csillapítással is rá lehetne segíteni a görbe kiegyengetéséhez (ki tudja lehet ezt már alkalmazzák is).
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #203872 üzenetére
Öhlins nekem sem jott be elso probara. Mellette ott volt egy hasonlo AM monti, azon Fox Kashima -s rugostag/villa volt, sokkal konnyebb volt meginditani, es nekem finomabbnak tunt, ha lehet igy fogalmazni.
Btw, koszi a tanacsot a par topiklakonak, ma megcsinaltam az MT8 -akon a betetcseret, a dugattyukat megpucoltam, es kapott friss olajat. Mar nem olyan gumis erzetu a kar, kokemeny, felul fog, nagyon szuper lett.
Nem mertem a versenybeteteket ratenni, maradtam a performance -nel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #203872 üzenetére
Ráadásul ezeknek a szervizelése se feltétlen olyan egyszerű, egy RS, Fox nagyszervizre találsz itthon embert, de ezekre nem vagyok meggyőződve, hogy tutira lesz valaki.
A Marzo Z1 Coil-t próbálnám ki, hogy milyen lehet, de egyrészt nehéz, legkisebb is 160 mm, ami nekem sok, és amikor legutóbb néztem, még drágább is volt, mint a levegős, vagy ugyan annyi.
'92 Honda VFR 750
-
xy.zsolt
őstag
szép idő volt ezért idén másodszor rendesen lemostam a bringámat Tegnap, idén először esett pár csepp eső egy futó záporból rám...ezért is muszáj volt a suvick
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Karmko
tag
Sziasztok!
Az új MOL Bubi kosarához hasonló első kosarat/első csomagtartót lehet kapni valahol?
Nézegettem magyar, német oldalakat, de siralmas a kínálat...
A lényeg, hogy elbírjon 15-20 kg-ot is, és a kormánnyal együtt forduljon, valamint fixen legyen rögzítve, tehát ha kiveszem belőle a hátizsákot/aktatáskát, akkor ne kelljen a kosarat is kipattintanom, mert különben lelopják róla...
Segítségetek előre is köszönöm! -
J.C.G.
aktív tag
Szép idő volt ma tényleg, 28 fok napon, arcom meg is fogta a nap rendesen, miközben letekertem az első 100 kilcsim.
-
nagyúr
válasz bardi #203875 üzenetére
mondjuk az öhlins motoroséknál eléggé elterjedt, szóval szvsz annyira nem reménytelen hozzá szervízt találni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #203881 üzenetére
Apropó fejcsapágy, tegnap kicseréltem Zasszonyét.
Nem volt olcsó mulatság, 20 ezerbe került csak a csapágy, de nem mertem kockáztatni mással, gondoltam ilyen volt ez csak jó lesz. A villanyak tövéhez így sem volt könnyű ráütni az alsó fémgyűrű porvédőt, míg a régi vágott volt, ez már zárt kör."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz SpaceJam #203885 üzenetére
Itt van az összes LTD szín, az alap verzióból meg a vörös az egyik legszebb bringa szín, ami létezik. Persze ízlés kérdése . De van választási lehetőség bőven. Én nagyon vonzónak találom ezt az új Chisel vázat, szerintem egyik legszebb (és legkönnyebb) alu váz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #203886 üzenetére
Igen, vannak szebb színek, amit linkeltél a legcsúnyább... ami a vázat illeti, egyszerűsége adja szépségét, csak semmi cicó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lacos001
senior tag
Tyűűű....Igazatok volt, hogy könnyen bele lehet jönni a 20-30km tekerésbe edzettlenül is.
Ezen a héten lenyomtam 130-150km távot, 15-20km naponta. Mostanára már a 20-25 sem kihívás megállás nélkül.
Itt is ma inni álltam meg, mert még batyuba hordom... [kép]
(gagyi kép, 5 megásat csak nem tehetek ide...)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lacos001 #203888 üzenetére
Mindenkinél így kezdődik, lesz ez még nehezebb is ne félj. 🤭
jjeahh... jobban megnézve a limitedek a legycsúnyább festésűek... ugyanakkor hamar megbarátkoznék vele ha éppen arról lenne szó.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
válasz Hasaggymeg #203883 üzenetére
Tegnap este kicseréltem a gyári megoldást (1 1/8”-1,5” tapered) felül is 1,5”-ra. Felül volt egy vázba bepréselt szűkítő, amiben a drop in csapágy egy kúpon illeszkedett, amiben egy kúpos műanyag (műanyag b+) gyűrű szorította a villanyakat. Nos ezt nekem, lehet én voltam a béna, nem sikerült beállítani rendesen mert nagyobb ütésre kattant, nyáron. A műanyag kúp és a csapágy belső gyűrű között volt rés a hengerpalástok között. Szerintem itt kattogott. Azért gondolom ezt, mert raktam a villanyak és a műanyag kúp közé 0,1 mm hézagoló szalagot ami csökkentette ezt a rést illetve beragasztottam a csapágyat. Stucnit próbáltam szárazon, kétféle pasztával megadott max nyomatékra meghúzva. Semmi nem segített. Egyedül a hézagoló szalag csökkentette a kattogásokat. Ja és úgy, hogy álló helyzetben nem tudtam előidézni. Csak egy esetben, ha falnak nekikoccoltam. Akkor lehetett hallani. Majd a kormányra rá éhezve e ismét. Csapágy előfeszítés nem tudta a helyén tartani a felső csapágyat. Rajzoltam egy alumínium kúpot [kép] a 1,5”-os csapágy közé nominál méretre legyártva. A műanyagon 45 fok a kúp, ezen 15. Ez is segíti, hogy axiális irányban kisebb erő ébredjen radiális terhelés esetén. Ez az axiális erő a kúp miatt próbálja felfelé mozdítani a stucnit. A kilazulás esélyét csökkenti ez is.
Ez most nem mozog semmit a szobában próbálva (beteg vagyok most nem tudok kimenni). Merev mint a beton. A műanyag 6,9 mm hosszon fogta a villanyakat, ez 17mm. Felfekszik a csapágy belső gyűrűn és a villanyakon is.[ Szerkesztve ]
-
Karmko
tag
válasz ivana #203881 üzenetére
Az a baj a hátsó csomagtartóval, hogy egy hátizsákot/aktatáskát körülményes rögzíteni, a csomagtartóra szerelhető túratáskák pedig nem arra valók, hogy felkapjam a hátamra, aztán gyalogoljak x km-t...
Arról nem is beszélve, hogy 100 méterenként hátra kellene néznem, hogy ott van-e még.
Az első csomagtartót sokkal praktikusabbnak tartom, ha hátizsákról/aktatáskáról van szó.
A 20 kg inkább a bolondbiztos kategória, a 10 viszont kevés.
Csak a láncos lakatom +3 kg, amit hátizsákban szoktam hordani, mellette víz, egyéb dolgok. Ha ezek mellé pl beugrok venni macskaalmot, akkor rögtön át is lépem a 10 kg-ot...[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz modflow #203894 üzenetére
Jó eséllyel 20 mm belső szélességű felni lesz. Arra nagyon 2.2-nél szélesebb gumit nem raknék. Persze rámegy a szélesebb is, de nem feltétlenül lesz ideális az alakja, meg keményebbre kell fújni, mintha szélesebb felnin lenne.
Ma kipróbáltam a 2.3-as gumit (57 mm) 26 mm-es felnin. Előtte 21 mm-es felnire volt szerelve. Már ránézésre látszik, hogy ennek ilyennek kell lennie, a hosszirányú tapadás meg sokkal jobb így. Először aszfalton azt hittem már megint koszos lett a fékbetét, mert nem akart megcsúszni. És amikor csúszik, akkor eleinte úgy csinálja, hogy forog közben a kerék, de hallod, hogy már nem csak tapad, utána blokkol.
Köves, gallyas emelkedőn nagyon jól tapadt végig, fékezés alatt is, nagyon passzol a felni meg a gumi egymáshoz.
Első keréknél viszont látszik, hogy az a gumi széles ekkora felnire, eleve maxxis wt szériás, ami elvileg 35 mm-es felnire van tervezve. Mondjuk emiatt nem fogok kereket cserélni, mert kanyarban azért még így is tapad az én szintemnek megfelelően.
Most viszont komolyan elgondolkodtam, hogy kéne előre és hátra is nagyobb tárcsa, vagy 4 dugattyús féknyereg, mert a gumiknak nem lenne sok.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
Ma elmentem tekerni, es igy 1h es jopar erosebb fekezes utan a hatso fekem elpuhult, vegere tovig huzva a kart sem tudta blokkolni a kereket? Beragadt valahova a levego?
Most megint lelegtelenitettem, es kemenyebbre toltottem.
Don't Tread On Me
-
modflow
veterán
válasz szimpláncsak #203822 üzenetére
Ebből az elsőt megvenném, de akkor ez a 29" x 2,1 es Smart Sam helyett jó lenne a Cibe Aim EX 29" -re?
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- NBA és kosárlabda topic
- Linux kezdőknek
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Diablo IV
- Mesterséges intelligencia topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Facebook és Messenger
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen