Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sleek
senior tag
válasz nemeth989 #204248 üzenetére
Gratula amúgy. Csak azért kérdeztem mert tapasztalatom nincs még a belépő kategórián kívül . A tesztek meg azt mondanak amit akar hallani a bolt. Tisztelet a kivételnek .
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Hasaggymeg #204246 üzenetére
Nem, nincs még baja, de nagyon haragszom rá, mert emiatt van ennyire szűken a hajtás, és ezért nem fér el rendesen az első váltó.
Nálam is ropogott néha kosztól a cucc, és volt, hogy egy kis zsírral konkrétan a vonaton megcsináltam az újrakenést a külsős esetén. Na, ezt ezzel gyanítom, nem fogom megtenni.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #204249 üzenetére
Mercedes?! Skodával nem tudsz példát, hogy értsük mi is? 🤭
SpaceJam...bár a csere tényleg piece of cake, nekem a menetest nem kellett soha kivenni, kenni, azokat is egyszer betettem és egyszer kivettem mikor csereérett lett. Ami a láncvonalat illeti, biztos kihívás a karbon vázaknál egyszerre merev, keskeny és design-osnak elkészíteni, ugyankkor még a Q faktort is alacsonyan tartani...nálunk,magas bringásoknál, akiknek csípőjük is meglehetősen széles, még hagyjám, de egy alacsonyabb zsoké terpeszben kellene tekerjen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #204253 üzenetére
Nem, mert nekik minden autójuk budget.
Kb, mint Octavia -> Superb, de ott nem jön ki ez a különbség, nem fogod eldobni, ami a kezedben van, ha beülsz a nagyobba.Ps.: Nem szeretem a Mercedest, sose venném, de a prémium az prémium.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #204254 üzenetére
A baj csak az, hogy míg számomra egy gépkocsinál a megbízhatóság az első számú feltétel, sajnos gyakran a premium ≠ megbízhatóság.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #204255 üzenetére
Prémiumokat jellemzően újan lízingelik 2-4 évre, általában kicsit mások a szempontok. Utána a következő tulajnal elkezdenek leépülni, 10 éves korukra a millió apró elektronikus taposóakna miatt orosz rulett az egész, kb egy elromlott ülésfűtés megjavítása többe kerül, mint amit az autó ér. Olyankor indulnak keletre meghalni, ezért jár arrafelé minden bodzaszedő kitaposott belű mercikkel, meg cayenne-ekkel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #204256 üzenetére
Leginkább... ugyanakkor keringnek itt legendák bizonyos pl. Mercitípusok megbízhatatlanságáról is...már újan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #204257 üzenetére
Nincs olyan márka, aminek újonnan ne lenne valami nyígja. Az összes európai gyárat kb ugyan azok a beszállítók látják el, az autógyárak ma már szinte semmit nem gyártanak az autóikba, karosszéria, motor, esetleg váltó, de az automatákat jellemzően nem maguknak fejlesztik. Az összes elektronika, ülésfűtés, szélvédő, lámpa beszállítótól jön, mindenbe ugyan az kerül. Megbízhatóság szempontjából a prémiumok mindig is hátrányban lesznek, mert azokba berakják az új cuccokat, míg az elérhető márkák azt kínálják, amiben a prémium már kitaposta az utat 10-20 évvel ezelőtt, és nagyjából kiforrott technika.
'92 Honda VFR 750
-
Mezga Aladár
veterán
Azt a betyár mindenit, milyen zseniális autóipari szakértők vannak itt!!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
válasz Hasaggymeg #204257 üzenetére
Lízingidőszak alatt teljes körű garancia van (assistance, csereautó, meg minden). Utána meg már 3-4 éves az autó, a gyerekbetegségek nagyjából mind kijöttek már, jó gazdával van annak az autónak még 4-6 jó éve, ha az első időszakban is vigyáztak rá.
De hogy ontopik is legyek: múltvasárnap szarrá áztam, de úgy tényleg csatakosra, ráadásul vagy egy órán keresztül. Kapott a bicaj is alulról-felülről mindent (országúti). Nem vagyok jó gazda én sem ( ), úgy leraktam, ma lett lepucolva, tisztítva, kenve, el is mentem vele egy körre. Első kb 20 km rendben, utána úgy elkezdett kerregni-recsegni, mintha szét akarna esni. Tudom, hogy ez a leggecibb hibajelenség, de van erre valami cheklist, hogy mit érdemes átnézni, próbálni? A terv az, hogy első körben holnap lepucolom, átkenem megint, aztán kipróbálom. Nem látok rajta semmit szabad szemmel, talán kicsit olajosabbra sikerült a kenés, mint szokott. Menettulajdonságon sem érzem, nem üt, érzésre nem darál (ha nagyon tele van mocsokkal, azt érezni szoktam, ahogy darálják a fogak, meg a lánc, brrr). Csak országúton, meg jó minőségű bicikliúton mentem, igaz, betakarítási szezon van, kiba… traktorok helyenként 10 centi mély sarat hordanak fel a közös gyalogos-kerékpáros-mezőgazdasági útra, aztán jól rá is tiporják. Szárazidőben kőkemény, ha meg nedves, akkor csúszik, mint egy jégpálya.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
raymi16
tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni, mielőtt még kiugrok az ablakon!
Nos az történt, hogy defekt miatt cserélni kellett a belsőt, ami szépen meg is történt egészen addig a pontig, hogy visszategyem a külsőt. Ugyanis amikor az utolsó centiket szeretném a peremen átrakni, a francért sem tudom átemelni, ha pedig mégis, azt nem tudom a perem alá beilleszteni. 1001 videót néztem végig, mindenki játszva megcsinálja, nekem meg már úgy fájnak az ujjaim, hogy ezt leírni is nehéz.
Erről lenne szó (már ameddig fel nem gyújtom)
Ha valakinek van tapasztalata erről, megköszönném ha megosztaná!Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
-
balintbaba
tag
válasz raymi16 #204261 üzenetére
Jó széles gumi. Csak kézzel próbálod feltenni? Vannak olyan gumik, amiket kézzel csak igen nagy szopás árán lehet feltenni, de nekem pl. a zongorista ujjaim olyan gyengék a dolgos édesapáméhoz képest, hogy ami neki menne, nekem lehet nem. Próbáld meg gumi leszedővel, vagy ha nincs, keress valamit otthon, csavarhúzó vagy egy nem használt fogkefe is jó lehet felfeszegetni a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
-
-
raymi16
tag
válasz parandroid #204266 üzenetére
Igazából van 2 gumi leszedőm, azzal rakom fel, és fel is tudom rakni, csak a helyére nem tudom bepattintani, ha meg direktbe úgy rakom fel hogy a vájatba, akkor az utolsó 10 cm sehogy sem akar menni! Az ujjaimat meg amiatt fájlalom mert próbálom kézzel is mikor már elszáll az agyam!
Illetve igen, szembe a szeleppel kezdtem, de nem osztott szorzott!Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
-
válasz raymi16 #204270 üzenetére
Annyi, hogy 2 gumileszedővel én is mindig szenvedtem, a 3-as szettel nagyságrendileg könnyebb boldogulni (amikor a kettő elég közel ér egymáshoz, de közte nem pattan be, ha meg egyet kiveszel, akkor továbbszalad kifelé, na olyankor egy harmadikkal könnyedén be tudod a kettő között ugrasztani). Filléres apróság, és nagyon meghálálja magát, ha van (nekem minden nyeregtáskában van egy 3-as szett).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #204271 üzenetére
Ja, ezzel lehet szívni, én úgy szoktam, hogy az egyik oldalon ahol szaladna a gumi kifelé, rálépek, vagy egyik gumileszedővel a helyén tartom és közben a másik oldalról fokozatosan felugrasztom a gumit egy másik gumileszedővel, így nekem kettő elég, sőt egy darabbal is megoldom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
raymi16
tag
Igazából felrakni még fel tudom, helyére rakni nem/kapásból bepattintani nem! Valamelyiknek tudnék örülni, de eddig nem sok sikerrel jártam! Ha fel is kerül a gumi, nem tudom a peremhez illeszteni még szappannal sem, annyira feszül, bár valószínű hogy én csinálok valamit nem jól!
Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
-
Alg
veterán
válasz raymi16 #204276 üzenetére
Mit jelent hogy peremhez illeszteni? Ha mindkét oldala a külsőnek a peremen belül van akkor csak körbenézed hogy a belső ne legyen becsípődve, aztán felfújod és annyi, nem kell tovább illesztgetni. Vagy nem értem mi a gond Képet nem tudsz róla?
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
nemeth989
senior tag
válasz Sleek #204251 üzenetére
Na megjött az új "paripa", egy rövidke ismerkedő gurulás után azt kell mondjam, teljesen más, mint a GTR. Sokkal jobb a menése, olyan az érzés mintha magától akarna menni. Már az első métereken érezni sokkal masszívabb, merevebb az egész, olyan visszajelzést ad, hogy kevesebb energia kell a mozgatásához. Pedig annak idején úgy gondoltam a GTR masszív, hát nem . Visszagondolva a gyári GTR-nél mindenben jobb.
Egyetlen egy dolgot látok, amin javítani fogok, a kerekek. Egyenlőre maradnak, kap egy pár 28mm-es Pirellit, meglátjuk. De tubeless lesz belőle jövőre, plusz egy jobb kerékszett. Ebben az upgradelt GTR-em jobb, ott 28mm van tubelessel, meg egy jó fél kg-val könyebb kerék szett. Baromi jó a Ritchey lapított alu kormány, simán hozza a 3T superergo carbon kormányom komfortját, óriási pacsi. Rendben van az aero carbon nyeregcső, részben ez is hozzájárúl szerintem a meglepően jó komforthoz.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, ja és a képek zsocy:
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #204271 üzenetére
Ehhez képest én 1el és azzal is fütyörészve, könnyen....legalábbis outin. Montin is 1el, de ott nem fütyörészek már
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
válasz xy.zsolt #204282 üzenetére
Van itthon 7 bicaj, meg a nagyobbik lányom, meg a pasija is ide hozza, ha defektet kap. Cseréltem párat az utóbbi időben. Van, amelyik méltatlanul könnyen megy, volt már, amit ketten feszítettünk vissza a 3 leszedővel. Most legutóbb a kisebbik lány 26-osán volt defekt, azon pl egy egészen merev gumi van, visszaraktam egyedül, de birkóztam vele. Gondolom gumitól, felnitől is függ. Meg hogy milyen napja van az embernek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz raymi16 #204281 üzenetére
Szappanos víz és van műhelypumpád megbízható nyomásmérővel vagy kompresszorod? Ha jól látom azt írja a gumin, hogy max 2.8 bar, szal ha belsős rendszer, max ennyire felnyomhatod, hogy a helyére pattanjon. A gumi oldalán van egy jelző csík, az a felni peremén kívül kell legyen. Nálam szappanos víz nélkül a 2.25" gumik max 2 bar környékén már a helyükre szoktak pattanni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #204283 üzenetére
gyári nuroad: tubeless felni + drótperemes gyári külső
vissza sem ment rá rövid próbálkozás után, vettem egy hajtogatósat, az sem volt egyszerű + a lidl műhelypumpája annyira felülmérte a nyomást, hogy utána abból volt a problémám, azt hittem hogy nem lehet jobban felfújni, pedig mégis
-
HollyBoni
veterán
Sziasztok!
Vázra tud valaki ajánlani valamilyen átlátszó védő fóliát? Egy karbon vázat szeretnék megvédeni amikor felpakolom a bicót táskákkal (illetve az alsó cső alját is szeretném védeni kavics felverődéstől, ott ahol már vége van a gyári védő guminak). Az nem lenne hátrány ha esetleg nem jönnének fel a vázon lévő feliratok ha felszedem a fóliát...
Próbáltam keresni fóliát amit autókon használnak, de a találatok 90 százaléka csak olyan helyeket hoz ki ahol autókra raknak fel fóliát, magát a fóliát alig találom meg. Pl. néztem hogy a 3M csinál több fajtát, de sehol nem találok olyan helyet ahol meg is lehet venni őket.
Azt tudom hogy árulnak konkrét bicókhoz előre kivágott fólia szetteket, de én nem ilyet keresek.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
Vettem ma egy szett G2 RS féket, 200/180 tárcsákkal együtt, kaptam adaptert is hozzá, hát basszus, nincs itthon annyi, meg olyan M6-os csavarom, hogy össze tudjam legózni M5-ös bezzeg lenne.
Holnap remélem nem lesz nagyon fos idő, és legalább elöl ki tudom próbálni a 180as tárcsával, ami most fent van. A fékkar érzet amúgy így álló helyben nagyon jó.'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
-
HollyBoni
veterán
válasz Runner_fxr #204291 üzenetére
Itt nincs fent a bicóm, viszont easy-frame.com-on igen. 100 eur ott egy fullos szett, ami amúgy nem olyan vészes, csak nem terveztem fóliázni az egész bicót. Igazából csak az lenne fontos ahol érintkezik táskával (fejcső, felsőcső, teló crown), a többi rész annyira nem izgat. Meg ide majd kéne utánpótlás fólia is, mert tuti kopni fog.
-
raymi16
tag
válasz bardi #204287 üzenetére
Sajna már próbáltam ezt is, igaz csak kézi pumpával de azt is addig pumpáltam, hogy a végén már nem a pumpát se tudtam megmozdítani, de így sem akart a helyére pattanni! Lehet kompresszorral is fogok tenni egy próbát de félek, hogy leviszi a fejem!
Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
-
HollyBoni
veterán
válasz FőDudu #204294 üzenetére
Oda elég, viszont felsőcsőre már nem, illetve fejcsőnél is több darabot kéne használnom. Ezen a két helyen lesznek táskák amik érintkeznek is a vázzal, ide kell elsősorban fólia.
Viszont van náluk normálisnak kinéző 1,5m széles festékvédő fólia, csak azt nem írják hogy matt vagy fényes, de rákérdezek. -
FőDudu
addikt
válasz FőDudu #204294 üzenetére
[link]
Ez peldaul bringara valo - de letezik kulon Gravel Resistant folia is....
Lehet also csore olyan illene (ha nincs sarhanyod).Az a kerdes, hogy ontapados, vagy a szokasos nedvesitve felhordos (autouveg) verziot keresed.
Utobbi - ha jol tudom - cianoakrilat alapu ragasztot hasznal amit leszedni igen szivas.
Karbon vazrol - szerintem - serules nelkul nem lehet leszedni a visszamaradt ragasztot a folia eltavolitasa utan.Ezert en auto uvegre valo foliat biztosan nem is probalnek. Maximum karosszeriara valot, foleg ha muanyag elemre is javasoljak. Akkor valoszinuleg nyom nelkul eltavolithato.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
HollyBoni
veterán
válasz FőDudu #204296 üzenetére
Festékvédő/karosszéria fólia lenne az ideális, én úgy tudom ezeket mind nedvesen kell felvinni. Pl. a fentebb említett Ridewrap is nedvesen felrakós, és ezt kimondottan bringára árulják.
A bajom csak az hogy alig találok olyan helyeket ahol normális festékvédő/karosszéria fóliát árulnak (itthon...)Ez az amazonos dolog helicopter tape-ként csúfolt cucc, sokan használják bringán, de ez is csak 55mm széles. Nem elég.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
Télre alapvetően aszfaltra milyen bütykös gumit ajánlanátok?
28" x 35Tavaly Schwalbe CX Comp volt fent de most vettem észre egy bő centi oldalfal szakadást, látom a fémszövet védelmet.
Most ezeket néztem Continental Mountain King CX Performance 28'' 700x35 (35-622) 420g vagy Continental CycloX-King Performance 700x35C 35-622 (750g ? ) de fényvisszaverő csíkos típust szeretnék feltenni. -
jjeahh
nagyúr
Pár tanulság az elmúlt hetekből:
- idővel a Maxxis gumik is foltosodnak, átszivárog rajta a tej. A Schwalbe gumik is ezt csinálják, csak azok nem ennyire csúnyák. Szerencsére csak esztétikai hiba, a működést nem befolyásolja.
- a hőmérséklet csökkenésével a Maxxisok egyre jobban csúsznak, sőleg sárban és nedves sziklákon, tegnap is azon kaptam magam, hogy meredek saras-köves emelkedőn azért is küzdenem kell, hogy ne csússzak meg és dőljek el. Cserébe ahol a Schwalbe csúnyán elvérzik, száraz laza terepen, pl. avarban, porban a Maxxis elképesztően jó, máig meg tud lepni.
- a mezeket amikor vásárlás előtt felpróbálja az ember, érdemes a zsebébe rakni valami nehezet, pl a telefont és ugrálni párat . Tudom, hülyén néz ki, de valszeg csak így lehet elkerülni azt a szopodát, ahogy én jártam már harmadik mezzel: sajnos rázós terepen vagy ha bunnyzok, vagy kisebbet ugrok, mindíg attól kell tartanom, hogy a zsebekből kipotyognak a cuccok és elhagyom őket . Amíg nem használtam mezeket, fogalmam sem volt, hogy ez mekkora probléma lehet, pedig a legutóbbi mezem kimondottan szűk. Remélem idővel találok olyan mezeket, amik szorosabban tartják a cuccokat, bár olyan érzésem van, hogy akkor meg túl kevés bizbasz fér majd a zsebekbe. Szal számomra ez a mez dolog eddig kissé szívoda.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz raymi16 #204293 üzenetére
Úgy látszik gumi függő, minap tartottam lányomnak belsőcsere gyorstalpalót és a Race King 26x2.2 gumit feltette... ööö... kézzel. Csak pislogtam....de korábban úgy ment nekem a Tour Ride, Cyclo Cross is, de az Ikon is. Amit korábban még 3 kanállal is nehéz volt feltenni/levenni az a CST Salvo High Protection volt, csak ezért nem ajánlom senkinek. A Contik jók ilyen (és más) szempontból is.Tyúkbelesítés már 6+hónapja velük és míg márciusig volt 9(10?) defektem, azóta nulla, ami még úgy is faxa, hogy naponta kell ráfújjak az azóta is tömítetlen elsőre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs