- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #205047 üzenetére
Szerintem szokatlanul rövidnek tűnik a nyeregvázcső, ami igazából ha droppert akarsz, talán előny is, a nyeregvázcső szög nem igazán támogatja a mászást, az őslelet bringámon 73 fokos . Valamennyire kompenzálhatod előre tolt nyereggel... A láncvilla is picit hosszú, de ennek is van előnye, pl. a szélső fokozatokra váltva nem törik annyira meg a lánc és lejtőn, nagy sebességnél stabilabb. Engem talán csak a nyeregvázcső szöge bátortalanítana el, nem tudom mennyire van hátrányban felfelé. Az összes gyári képen kiállva másznak vele
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tisn
addikt
válasz vendingo #205051 üzenetére
tudom, eredetileg a 105-os szettes cube-t neztem ki (road race (pro?)), de az joval dragabb. az mondjuk meg jobban emelkedett, de szebb es legalabb ful hidro.
(lenne ra penzem, de aze' ekkora osszegeket sajnalok bringara, csak 3. sport a foci es a futas utan. de azert megyek 3000-5000km-t egy evben, es szegeny neuzer courier dt-m mar eleg leharcolt, lassan kb. minden cseres rajta.)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205047 üzenetére
Láttam egyet múlt héten itt a tó partján, pont ilyen piros volt, de Sid villával ...tényleg nagyon jól nézett ki, gondolom máris villát cserélt, mert Sid-est nem láttam a kínálatban. Már indulásnál >1kg-al könnyebb mint az enyém mivel rajta van startból (az általam 100+ ezerért utólag megvásárolt ) Mavic Crossmax kerékszett, az én sorom duplájába vesztegetett, szintén könnyebb GX sor és persze a Reba, mely egymagában +100-150 euró és -400 gr. Ez így verhetetlen ár-érték arányú...már csak venni kellene valakinek aki képes objektíven megítélni milyen is tekerni vele. ...amúgy van itt egy fórumtárs aki vásárolt (1-2 éve?) egy hasonlót, már nem emléxem ki volt, de nyilatkozhatna kicsit róla így pár ezer km után.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205054 üzenetére
Ádám, 30 és 39 év közötti férfi felhasználó megvette, majd értékelte:
Ár érték arány verhetetlen szerintem. Sajnos a COVID miatt a készlet jelenleg üres, de amint kapható érdemes lecsapni rá(nekem is sikerült). A váltó pontosan vált, a váz könnyű és merev! Egyetlen “szépséghibája” a neve, de ezt tükrözi az ára! Ugyanilyen felszereltséggel nagy márkák kerékpárjai 2-3x drágábbak és semmivel nem jobbak, ráadásul nem adnak 5 év garanciát a vázra! Ajánlom, nagyon jó választás aki 29” monti vásárlásban gondolkozik.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #205054 üzenetére
Remélem etetek a parton lévő szomjas csukában, jól főznek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #205054 üzenetére
...ha utánaszámolok az alkatrészek piaci árának akkor megközelítőleg 4-500 euró az árkülönbség a sziklalovas javára, ami egy összesen ~1700 eurós kerékpárnál számottevő árelőny. (váltóm szerintem picit jobb, fékem szintén, de a hajtás többi része, a kerékszett és villa mind-mind a Rockrideren jobbak). A kérdés ami fennáll így már csak a geo (azt azért nem gondolnám elcseszettnek, bár nem értek hozzá) és főleg a váz pontossága (csapágyházak, papucsok), továbbá az összeszerelés minősége. Ha ezek rendben vannak akkor tényleg csak a sztereotípiákat kell már ledolgozni, amihez szerintem nagyban hozzájárul a nagyáruházi üzletpolitika mely egészen alacsony kategóriájú kerékpárokat is gyárt, illetve forgalmaz. Amíg ilyenek is vannak a kínálatban (ami üzleti szempontból teljesen rendben van) addig szerintem nehéz lesz a "nagyokkal" versenyezni.
Maximum1...2x is voltunk ott, de (most) csak 7végén vannak nyitva.
venember83...láttam, de nem egy harcore bringásnak tűnik az értékelése szerint...nézd meg jjeahh kollégát aki fotósként jött ide, most meg csak úgy keni-vágja a százalékokat, grammokat és szögeket.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205033 üzenetére
a karbon sok szempontból jobb (pl. könnyebben formálható - "aero" vázak), viszont rideg, ami nem éppen kedvező tulajdonság egy közlekedési eszköznél.
és igen, az acél és az alu izotróp anyag, a kompozit meg nem, a szénszálak csak saját szálirányukban erősek.
-
tisn
addikt
válasz Hasaggymeg #205057 üzenetére
Amíg ilyenek is vannak a kínálatban (ami üzleti szempontból teljesen rendben van) addig szerintem nehéz lesz a "nagyokkal" versenyezni.
ugyan nem ez, de a legkisebb rockrider mtb a 13 eves fiam alatt 1.5 eve jol szolgal, barminemu szerviz nelkul (a lancot neha lefujom lanctisztitoval es megolajozom)
pedig amit az a szegeny bringa mar kapott...nagyon pozitiv csalodas
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #205054 üzenetére
https://barbieripnk.hu/
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #205057 üzenetére
Az az igazság, hogy a kerékpár árak iszonyatosan elszálltak.
Már a Covid előtt is igen magas árak voltak, mind az alkatrészek esetében, mind pedig a egész kerékpárok esetében. Covid után mindenre rájött még 15-25% ár növekedés.
Egyszerűen túl vannak árazva a termékek. Nem hinném, hogy egy csúcs bringánál, amiben nincs elektromos motor megmagyarázható a 12 ezer euró feletti ár címke. Ennyi pénzért újonnan motort lehet venni.
Az a baj, hogy a gyártók az elmúlt időben semmilyen szinten nem voltak érdekeltek az ár versenyben. Mindenki szépen stórfolta felfele az árakat, a fogyasztók meg sznobságból megvették. Nem véletlenül van az, hogy az USA-ban a kerékpározás a középkorú fogorvosok meg ügyvédek sportja.Igen is jó lenne, ha lenne a kerékpár gyártóknál is konkurencia. Valószínűleg a Decathlonnak van erre megfelelő tőkéje és érdeke is, hogy ne mások termékeit árulja a boltjaiban, hanem a sajátjait.
A prémium kategória bevezetésével pedig feljebb tudja pozícionálni a saját termékeit.Lássuk be aki drágább kerékpárt vesz az nem nézi meg, hogy 50-150 ezres kategóriában mi a felhozatal egyes gyártóknál. Hanem azt nézi, hogy amikor meg egy verseny közvetítés, akkor a csapatok milyen gyártó gépein mennek. Hiszen ha egy TdF-et lemennek ezek a bringák, akkor egy Average Joe alatt is jól lesz.
-
Ringman
nagyúr
válasz Csokicsibesz #205062 üzenetére
Nem hinném, hogy egy csúcs bringánál, amiben nincs elektromos motor megmagyarázható a 12 ezer euró feletti ár címke. Ennyi pénzért újonnan motort lehet venni.
kereslet-kínálat, megveszik ennyiért is, akkor minek adnák olcsóbban. -
venember83
nagyúr
válasz Ringman #205063 üzenetére
Közben meg Bognár Tamás (Thommey) az új alu, karbonváltozatnál olcsóbb, ám így is 2,2 millió forintos Speci Stumpy kapcsán pl. fejlesztési költségekről s egyebekről beszél (sajnos már nem találom a hozzászólást, talán törölte), miközben nyilvánvaló, hogy a költségek már csak egy adott szintig számítanak, a lényeg, hogy mennyiért adható el az adott termék. Minden más másodlagos.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Jó-jó, de itt nem rólad beszélek, hanem olyanokról akik hajlandók 1500 euró fölött is bringát vásárolni...ha megnézed a befutottabb márkákat, azok nem gyártanak 50-60e forintos kerékpárt, és nem mert nem tudnának, hanem mert rontja nekik az üzletet a felsőbb kategóriában.
Toobee...nem látom sehol pirosban. ...aztán lehet, hogy van, sőt, kétséges, hogy csak egy színben gyártották.
Csokicsibész...hát ha betörnek a háromhetesekre (és mivel roppant tőkeerősek, miért is ne, szerintem akár már saját csapatjuk is lehetne) akkor biztos (tovább) javul megítélésük.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #205065 üzenetére
A váz az biztos ugyanaz XC900 920 szinten, tehát valószínűleg van belőle piros is. Maximum nem minden piacra jutott el.
https://barbieripnk.hu/
-
Alg
veterán
válasz venember83 #205064 üzenetére
Fejlesztési költségek, persze... inkább marketing költségek.
Az utóbbi ~10 évben nem történt érdemi fejlesztés a kerékpriparban (outon kb. Di2 óta), csak a marketing megy ezerrel, meg teljesen felesleges parasztvakító "gimmick" fejlesztések amiknek csak annyi az értelme hogy a marketingesek beírhatnak valami jól hangzó dolgot a reklámanyagba aztán GCN és társai ömlenghetnek róla 15 percen át a Youtube-on. Cserébe meg jönnek egyre-másra a szériahibák a feleslegesen túltervezett alkatrészek és minimalizált előállítási költségek miatt. A sok fogorvos/középvezető/pszichiáter/személyi edző/kripto-újgazdag jampi mamil meg képes kifizetni a 10ezer eurókat csak hogy a legújabb legmenőbb cuccal guruljon a hétvégi coffee ride-ra, aztán ha jön a rosszabb idő megy a bringa falidísznek.
Senki ne mondja nekem hogy 4-5 millió forint egy bármilyen kerékpárért nem pofátlan árazás. Nyilván amíg ennyiért is viszik ész nélkül, nem fog semmi változni.
Pont a Speci húzott most egy akkora pofátlanságot amiért egy normálisan szabályozott iparágban komoly kártérítési perek indulnának. (Tudtak az életveszélyesen szériahibás kormányról, de csak akkor jelezték ezt a vásárlóik felé amikor már volt rá megoldásuk, addig kussoltak - kb. BMW kigyulladásos súlyú téma).
/rant off
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ivana
Ármester
válasz balintbaba #205035 üzenetére
Egyáltalán nem az, a régi acél kerékpár csöveket még a repülőgép ipar használta, bár ott emlékeim szerint a kerékpár volt előbb. Az alu vázak spéci ötvözetei szintén onnan jönnek.
A titán váz különleges, meg drága. De beszámolók alapján nem jó, kolbász feeling. Nem véletlen nem használja senki. Egy touron bőven lenne rá pénz, ha lenne értelme.
-
SpaceJam
aktív tag
Tudtok mondani olyan hátsó lámpát, ami megbízható és nincs benne gyorsulásérzékelő? Jó lenne, ha gyorsan, egy tekerintéssel lehetne nyeregpálcás adapterre rögzíteni.
Az van ugyanis, hogy megvettem az Olight RN180 TL-t, és több sebből vérzik: a gyorsulásérzékelője minden irányban triggereli a féklámpát, ami a max fényerőt jelenti, így a görögyös úton haladás is ezt eredményezi, így nincs sok értelme. Meg ez a fényerő túlságosan nagy, kibassza bárki szemét mögöttem, tényleg nagyon durva.
Hiába használnám a legkisebb statikus fényerőn, baromi hamar lemerül a lámpa, és még a KTM-emnél is kevesebbet bír (de az legalább stabilan hozza az 1 / 1,5 órát). Egyetlen hazautat sem bírt ki a városból, hamar átváltott emergency villogásra, majd az is megszűnt, összesen háromnegyed óra alatt.Most vagy lesz, hogy visszacseréltetem egy Olight RN100 TL-re (ugyanakkora akksival rendelkezik elvileg, csak kisebb fényerővel), vagy visszakérem a 180-as árát.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
balintbaba
tag
válasz ivana #205068 üzenetére
Oksi, de akkor a dzsekimet is párhuzamba hozhatom a NASA-val, hiszen a tépőzár-szalag szintén az űrtechnológiából jön. Persze közvetetten amúgy minden kapcsolatban van valami mással, de hogy mást ne a mondjak az említett Boeing éves árbevétele egymagában közel akkora, mint globálisan az egész kerékpár piacé. Annyira nem értek sem a repülőgépgyártáshoz, sem a kerékpárokhoz, de nehezen lehetne meggyőzni azzal, hogy vedd ezt a karbon bicót, mert a Boeing ugyanolyan anyagot használ a legújabb utasszállítójához.
-
zsocy
őstag
válasz SpaceJam #205069 üzenetére
Bontrager Flare ha drágát akarsz, Moon Nebula ha olcsóbbat, Velotech 50 chipled ha még olcsóbbat. Nekem a Velotech van, tud villogni és világítani is, 3 fokozatban állítható a fényereje, az autók kikerülnek vele, usb tölthető, 5 órát biztos megy (lehet többet is, ennyi volt a max nálam), szerintem jó lámpa.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz SpaceJam #205069 üzenetére
Na, akkor Olight kilőve... marad a Flare, köszi az infót.
repülőgép: gondolom az a párhuzam alapja, hogy ha elég jó egy utasszállítóhoz, akkor hátha elég jó nekem is. Azért van ennek alapja. Ráadásul (mondjuk nem tudom, milyen alkatrészről van szó a repzajnál) ha elég extrém hőmérsékleteket is bír, akkor pláne. Biciklinél talán a műgyanta öregszik, én ettől félnék, legalábbis egy 10 éves váznál. Nem hiszem, hogy 10 év múlva ugyanez a vázam lesz, de ezt tudom, hogy kint hagyhatom a napon, fagyban, stb.
A titán-TDF párhuzammal kevésbé értek egyet, minek reklámoznának a Touron (hiszen végülis elsősorban reklám) olyan vázakat, amikből nem is gyárt senki olyan mennyiséget, amivel lehet komolyat keresni? Meg tudtommal az alunál kicsit nehezebb, senki nem fog (sokkal) nehezebb vázzal menni, mint ami a lehető legkönnyebb (tudom, 6,8 kilóig).
A titánváz menő, nekem kéne. Talán legközelebb, de esélyesebb, hogy sosem lesz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz SpaceJam #205069 üzenetére
Valamelyik tetszőleges lezyne, csak hogy legyen más opció is. Van mindegyik változatából alertes, meg nem alertes is, bár én szeretem ezt a funkciót.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Toobee
veterán
-
zsocy
őstag
válasz Toobee #205075 üzenetére
Miért szar? Már azon kívül hogy nem indokolatlanul drága, meg budai a haverok is mit gondolnak majd hogy nem Garmin meg Bontrager 20-60K-ért?
Világít, villog, állítható, usb tölthető, masszív és órákon át megy.
Komolyan érdekel miért szar, ilyenem van, élő tapasztalatom van vele, és én erősen mást gondolok róla.
A tiéd elromlott? Leégett? Megkarcolta a vázat? Elütöttek vele?[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz zsocy #205076 üzenetére
Leírtam pár napja. Konzol, töltőkialakítás, vízzárás, kezelőszerv, nagyjából minden a fényerősségen kívül. Pont én vagyok az, akit egyáltalán nem érdekel a márkanév, csak a funkcionalitás. Nekem is van, miért véleményeznék valamit, ha nem használtam?
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
SpaceJam
aktív tag
válasz itouchfan #205077 üzenetére
Én minimum olyat keresek, ami belepattintós, vagy a kilométerórákhoz hasonló beletekerős felfogatással van szerelve (ez a jobbik – ilyen az Olight is), plusz nyeregpálca-mountja is van.
Ez a nyeregcsőre gumival felszerencsétlenkedés már lejárt. Esetemben azért sem adja, mert rugózó nyeregcsőre készülök. Amit eddig írtatok, abból egyedül a Bontrager Flare felel meg ennek (a Moon Nebula meg röhejesen nagy és nehéz).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz 6030D #205081 üzenetére
Igen, annak van, az csak a mérete miatt kizárós részemről. Szerintem még a KTM-emnél is hosszabb.
Most nyomok még egy utolsó tesztet az RN180-assal, kicsit melegebb időben: 2 x 20 perc, közepes fényerő (+ a féklámpázás). Lesz nálam tartalék lámpa, ha mégse bírná. Ha most mégis kibírná, akkor meglesem, mikor merül le. HA valamiért viszonylag jól teljesítene (talán számít, hogy "formázva" lett az akksija?), akkor is visszaviszem, és akkor jó lesz az RN100-as ugyanekkora akkuval. Ha megint nagyon szarul bírja, akkor nem kérdés, RN100 se lesz belőle.
Komolyan nem hiszem el, hogy minden új cuccal megszívom... Mondanom se kell, a DT kerekeimmel is van némi furaság, szabadon futás közben ugyanis a racsni nem egyenletesen kattog, és ez engem rohadtul zavar (illetve nem tudom, hogy mitől lehet). A fele fordulat hangosabb, a másik fele sokkal halkabb.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Toobee #205079 üzenetére
Én kb 2 éve használok egy Velotech 50 chipled hátsó lámpát, esőben is és egyedül a töltésnél van probléma, amikor nem megy bele akármilyen usb kábel. A többi része a lámpának szerintem teljesen jó. Egy alacsony töltöttség visszajelzőt még el tudnék rá képzelni.
Mindkét felfogatását használom, 2 bingán felváltva.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
vendingo
veterán
Hobbi szinten a realitás talaján mekkora súly számít már jónak gumi és sor nélkül outin/track, illetve mekkora összeg?
2015g/ pár mennyire jó? (Miche pistard 233€)[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ivana
Ármester
válasz vendingo #205090 üzenetére
Nem hiszem, inkább picit jobbat lehet összerakni. Én pl. a magas peremet hanyagolnám, fancyn néz ki meg minden, de nem praktikus.
Én arra tippelek, hogy a felni nem az igazi ebben a szettben, bár valószínűleg tartóssággal nincs gond. Szóval, ha nem akarsz vesződni akkor egyben is vehető.
-
Beri
addikt
válasz SpaceJam #205082 üzenetére
Vision kerekeim vannak, annak is ilyen "ütemes" a racsnija, de nem zavar, mert cserébe sokkal halkabb, mint az átlag. Lopakodó vagyok
Hátsó lámpából nekem is fáj a fogam valami hosszabb akkuidejű megoldásra, mert az enyém 3-4 óra után feladja (és a végén már össze-vissza villogva kér enni), de az első ennek a többszörösét is tudja.
Ha van valami megoldás, ne tartsátok magatokban!eladó Aromamizer RDTA V1
-
Toobee
veterán
válasz Zoliwrc #205092 üzenetére
Boldogság van itt is, mióta felraktam. Semmi macera, indítom a Garmint és már megy is a lámpa automatán. Sebesség/fényviszonyok alapján állít mindent. Néha azért biztos kell majd tölteni, de látom a toltottsegi szintet is, meg szól a Garmin is, ha merül. Ahogy ma, hogy kellene elemet cserélni a pfsz. szenzoromban. 1 fok volt reggel, nem csodálom. Úgyhogy aki még nem tette meg, nézze meg a CR2032-es cuccokat, nehogy valamelyik ködös reggelen fossa el magát a lámpa/szenzor.
Azert az emagos Varia akciót bánom, hogy kihagytam 56e Ft-ért. Ezt még meg tudnám indokolni a biztonság miatt.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
bardi
aktív tag
válasz Szakbarbár #205086 üzenetére
Mindkét felfogatásánál a második a nyeregpálca?
Gondolkodom egy jobb hátsó lámpa beszerzésén, amit oda tudok rakni, mert ha veszek majd hosszabb droppert, nem lesz hely a nyeregcsövön, a legtöbb gumis rögzítésű lámpa, legalábbis ami nekem volt, az már a nyeregcsőre alig ment fel, nyeregvázcsövön reménytelen lenne, szerintem elszakadna.'92 Honda VFR 750
-
MODERÁTOR
Na most, hogy egy hónapon belül 3x is defektet kaptam keresek valami külsőt a sima Smart Sam helyett. Mi az ajánlott? Most a Black Jack-ben gondolkodom kevláros defektvédelemmel, illetve az ára is korrekt.
26-os kéne.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Diablo IV
- Samus: Könnyűfém felni festése
- MIUI / HyperOS topik
- Azonnali játékos kérdések órája
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Windows 7
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Focus Raven Rookie 24-es gyermek kerékpár
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest