- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz Dark Archon #216243 üzenetére
Én használtam IGS10-et a Garmin előtt, kínából rendelve nem volt egy 10-es sem 2 éve. Nyilván a Garmin másik világ, de elvoltam az IGS10-el is 1.5 évig. ANT+ szenzorokat kezeli, GPS utat rögzít, az app is sokat fejlődött a kezdetek óta, Strava szinkron is megy vele, szóval ha nagyon minimál kell akkor jó lehet ez is.
Viszont ha már vannak igények akkor sokkal inkább egy (akár használt) Garmin, mondjuk egy Edge Explore, az azért egy másik szint minden szempontból.
Kis plusz hogy a rögzítésük ugyanaz a Garminnal, szóval nem kellett új tartót sem vennem. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gaben92 #216250 üzenetére
Karbon váz?
Más...XC világkupa a Brazil dzsungelben. 1h25min-től izgalmas a vége, a román fickó is vezetett egy jó ideig (Kárpátjainkban volt hol feledze magát ) aztán a végén nagy csata lett hármuk között.
Fincsi pálya, lehet végig tudnék menni rajta tolás nélkül.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz zsocy #216252 üzenetére
Miben más szint egyébként a Garmin? Leszámítva, hogy 70eFt-nél kezdődnek újonnan. Valahogy nekem ezekkel kapcsolatban még mindig az él a fejemben, mint a régi autós GPS-eknél. 10 évvel ezelőtti térképek, frissíthetetlenül vagy nettó sz@pás frissíteni, rég nem létező utakon akarna vinni, stb. Ritkán kell a navigáció, az az igazság, annál meg a Google Maps / OpenStreetMap szerintem verhetetlen, és arra ott a telefon, amit amúgy is visz magával az ember.
De jó, hogy eszembe juttattad a használt piacot, vadászok egy Rider 320-at, ha van.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
bzs73
őstag
Üdv!
Lecseréltem az m8000 xt féknyergeket, filóztam hogy xt legyen, de német oldalon találtam egy jó akciót xtr m9120-ra, és megvettem. Fékkarokat már 2-3 hónapja lecseréltem xtr 9120-ra, ezért is döntöttem a 9120 féknyergek mellett. Hát nem tudom én rontottam-e el valamit, de ezek a 9120 féknyergek nagyon gyengék. Akárhogy túltöltöm, légtelenítem olyan gyenge, hogy olyan inkább mint egy levegős fékrendszer. Bánom hogy nem xt lett, m8100 vagy 8120. A 9120 fékkarok rendben vannak, mert az m8000 féknyergekkel bikák voltak, határozottan jól és gyorsan fogtak. Xt -hez ügye alapból nem járnak banjo csavarok, még azt is venni kellett volna, így akcióba nem volt olyan sok különbség, de nagyot csalódtam. kérdezném hogy akinek van esetleg 9120 fékszett, mi a véleménye. Még most elvittem szervízbe, hátha ők okosabbak, ha nem, biztos eladom a féknyergeket, és xt lesz, de szerintem a sima 2 dugattyús.If a second or you are the first to lose.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #216244 üzenetére
nem javít rajta valami frissítés? Nekem a régebbi (nem NEO) volt, néha befigyelt ilyesmi, de rendszeresen vagy jöttjavítása, vagy kellett egy telefon/BT újraindítás, és magához tértek a kütyük.
A 320-as problémamentesebb ilyen téren, bár nem hibátlan az sem. Eddig (~1 év alatt?) úgy 1x-2x kellett madzaggal szinkronizálnom.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
flash-
veterán
válasz Dark Archon #216246 üzenetére
hát inkább a 320at! ott ki lehet rakni 8 dolgot egy rácsra(15ben nem), és van auto pause,valamint ant+
íme az összehasonlítás:
[link]
de ne itthon vedd még véletlen se!
itt elég jó árba van
van ugye szenzoros pakkja is, az úgy már mégjobban megéri, kifejezetten jók a bryton szenzorok,pulzus nekem már 4.éve van meg most kezd a pánt kicsit használódni már, mondjuk én nem is szoktam kimosni csak áttörlöm nedves törülközővel(esetleg a szenzor részt alkoholos kendővel),valószinű ez a titok, mint ahogy már többen is így csinálják és sokáig bírja[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
kenguru99
aktív tag
2020-as Cube Nuroad Race-re vennék kerékszettet. Max 400 euróig terjedő kerettel. Alapvetően országúton használom. Fulcrum Racing 5DB a kiszemeltem de ha tudtok ebben az ársávban jobb ajánlatot, azt szívesen meghallgatom.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Hasaggymeg #216253 üzenetére
Alu és szinte új. Két hónapja gurultam ki vele a boltból. Kibányászták nagy nehezen de azért a fészek kapott egy két karcot. Semmi durva szerencsére de azért nem mosolygok. Kaptam ajcsiba egy zsír új csapágyat, minden gond nélkül helyére ment és mikor kellett ki is jött. Viccen kívül, szerintem a gyárban szárazon rakták össze a tetejét. A felső részen annyi zsír (ha az volt egyáltalán) volt összesen, hogy az ujjbegyemen nem tudtam volna elteríteni, az is fekete és meglepően folyékony.
Lényeg a lényeg, összeraktam az egészet PPL-1-el, egy darabig tuti nem lesz baj vele. Mondanám, hogy olyan mint az új, de hát láttátok az milyen volt, szóval inkább nem mondom. Mellesleg amiatt kaptam szét alapból mert elkezdett hangja lenni és valahogy éreztem, hogy zsírbeteg, de erre azért nem számítottam....
Lényeg a lényeg, a gyári 80mm-es stucni lekerült és ment a helyére egy 50-es Apex. Csak egy gyors kört mentem vele de szavak nincsenek rá mennyivel jobb mint a 80-as.
Az első fék bowdenen akadtam fel én is és a sárvédőkön. A Finnországban hirdetéssel nincs gond, Tamperében élek amiatt itteni a hirdetés.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bzs73 #216255 üzenetére
Szinte kizárt, hogy típushiba, lehet szennyezett a betét. Töröld agyon alkohollal a tárcsát és próbálkozz új betétekkel, a 9120-at profi versenyzők használják.
ZolkoW... laptopon ott a frissítés alkalmazás,de azt mondja minden naprakész.
Gaben92... lehet valami xar és nem méretpontos csapágyat kapott a gyárban, zsír ide vagy oda az nem szorulhat a fészekben... hacsak nemütötte be valamelyik barom féloldalasan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #216263 üzenetére
Szerintem csak levegős lehet, ahogy sejtette is. Majd a szervízben megoldják.
Nemrég cseréltem xt-n fékcsövet. Mivel a légtelenítés elég egyszerű, a feltöltést is így reméltem... vagy 40 percet elszórakoztam, mire eltűntek a bubik. Sokszor át kellett nyomni a fecskendőnyi olajat. És ez csak egy cső volt. A féknyeregben gondolom több helyen is megrekedhet a levegő, jól átforgatva, kocogtatva kellene átmosni a fékolajjal. Ezt tippelem.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
flash-
veterán
koskormányosoktól(főként országúti) kérdezem hogy ha mondjuk hoodon fogom kissé hajlitott karral a kormányt és úgy megyek 30-32km/h sebességgel,aztán fogást váltok(de tartom az intenzitást-pedálfordulatot) és droppon fogom,akkor egyáltalán nem nő a sebességem,viszont a pulzusom több lesz pár ütemmel
az hogy a sebességem nem nő ilyen sebességnél az teljesen normális? vagy kellene?(ha igen kb mennyit? ) nem vagyok elég "aero?"(mondjuk az tuti)
illetve droppon a picit nagyobb pulzus az a szokatlan pozició,vagy pedig azért mert ott nem tudok "támaszkodni"hanem tartom a kormányt,feszítem jobban a testem? vagy inkább a kis pocak? esetleg azért mert jobban előre kéne hajolnom(hosszabb stucni kéne?)?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #216267 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél elmondom, hogy ha szélcsendben lehajolok egy fokozattal máris nehezebbre tudok váltani majdnem tartva ugyanazt a csapásszámot, ugyanakkor nekem is fárasztó, szerintem szokni kell azt az összetűrődött testhelyzetet és a kitört nyakkal előre nézést.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
itouchfan
senior tag
válasz flash- #216267 üzenetére
Valószínűleg sokkal aerobb nem leszel, ellenben több izom feszül, és valószínűleg ha kicsit görnyedsz, beszűkül a mellkason térfogata, kevesebb oxigént tudsz felvenni, ez a kettő pont elég indok.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Khelben
nagyúr
válasz flash- #216267 üzenetére
Elvileg ha jobban előrehajolsz, akkor valamivel kisebb lesz a légellenállás (szembeszélben pl.) és valamivel nagyobb erőt tudsz kifejteni (dombon felfelé pl.). Én ezekben a helyzetekben szoktam alsó fogást használni és érezni is az eredményt. Meg persze amikor 80 km óta mész felső fogásban, akkor jó egy kicsit fogást váltani. Sík úton, egyenletes sebességnél szerintem nem fogod megérezni a két fogás különbségét.
[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
-
d3tox1c
senior tag
válasz motown5l #216135 üzenetére
Angliában melyik rész?
Én Norfolkban :)
Más:most épp Magyarországon szabin.
Egy hosszabb (kb 40km-es)túrát tervezünk erdőben, montival persze.
A garmin edge explore talált is utvonalat.
Mennyire megbízható erdőben?
Nem szokása elvinni gyalog is nehezen járható útra?
A hegyi kerékpáros tervezés van beallitva.
Aszfalton ismerem az A-ból B-be utat, de ez most teljesen másfelé tervezte, erdőn keresztül, persze így is akartuk, de azért nem teljesen mindegy, na :) -
-
-
Jancsi
aktív tag
válasz Dark Archon #216246 üzenetére
Én személy szerint nem ajánlom a Bryton-t. Tavaly vettem egy Rider 450-et, mert sos kellett valami mivel tudok követni egy útvonalat. Úgy indult a dolog, hogy az első 4 napban kétszer lefagyott, de úgy, hogy meg kellett várni amíg lemerül és kikapcsol. (ami egy nap) Utána ismét lehetett használni. Ezt követően nem erőltettem a turn by turn navigációt és nem is fagyott le többet.
A track-et kiteszi a kijelzőre, azt lehet követni. Sűrűbb részeken bele kell zoom-olni, mert csak úgy látni melyik kis úton is megy. Majd jön egy lejtő, vagy egy jobb hátszél. (30km/h+) A Bryton pedig mond egy olyat, hogy Map Loading. Ami van hogy másfél perc. Ilyenkor kijjebb kell zoomolni, kivárni azzal is a 30-90s-et, majd lehet haladni tovább.
A track feltöltése külön kálvária. Erdő, mobilhálózat nincs. Nem gond, alkalmazás beimportálja a kml file-t. Tölteném fel a GPS-re és nem megy. Mivel az app azt szeretné, hogy feltolja a profilomba a kml-t és utána megy a GPS-re. Csak hogy ez internet nélkül nem fog menni.
Az alkalmazás a legutóbbi frissítés óta erősen eszi az akkut. Minden használat után force stop-pal kell leállítani. (este szinkronizáltam, töltőre tettem a telefont, reggel levettem, szinte hozzá sem nyúltam, este csipog, hogy 15% alatt az akku, a használatnál pedig ott virít legfelül a bryton app)
Előfordult ilyen is:
A track jó volt és idővel a kijelző is rendeződött, ilyenkor menni kell amíg egy vonal nem marad és ha nem azon mentem akkor vissza fordulni.
Pedálfordulat és pulzusmérő szenzorral összepárosítani nem sikerült, bár nagyon nem is erőltettem a dolgot.
Hogy írjak valami pozitívat is: ez volt a legolcsóbb kerékpáros komputer ami képes egy track-et kitenni a kijelzőre (47k), alap kerékpár komputer funkciók jól működnek, táv, sebesség, idő mérés.
Egy fokkal márkásabb mint a noname alis, de még mindig csak erős kompromisszumokkal használható.
Ohh, a "legjobb" sztori vele majdnem kimaradt. Este töltőn volt, levettem, mert saját bevallása szerint feltöltődött és kellett másnak is a töltő. Másnap 6 óra használat után jelezte, hogy merül, röviddel utána ki is kapcsolt. Én pedig ott álltam a divide-on navigáció nélkül. -
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
Ma nem mentem el tekerni, megvartam, higy sotetedjen, elmentem kicsit gyakorolni...
Azert meg van mit tanulnom. Egykerekezes okes, hogy ment eddig is par m -t, de tobbet nem. Egy 1,5 oran at gyurtam ra, labamat persze szetvagta a pedal. Remelem nem az van, hogy oreg vagyok hozza. Neztem hogy kell helyesen, es en elkovetem az osszes hibat, amit ellehet. Trex kartartas, aztan lefele nezek, egybol le is bukik. Ha sikerul vegre egyenes karral felemelt fejjel felkapni, es balance -ba allok, akkor meg szerintem megilyedek, vagy nem tudom higy fogalmazzak. Vagy tulhuzom, vagy hirtelen leejtem, mert furcsa erzesem lesz. Kozben meg tok jol elkaptam azt a pontot, ahol tartanom kellene. Na mindegy, 12m -t sikerult 2x behuzom, valahogy.
Ego, azert ilyen bicoval illene megtanulnom az alapokat.Felnik hatarait probalom meg feszegetni, mekkora szintkulonbseget birnak. Bar nem tudom, ez hogy tesztelheto ugy, hogy ne legyen reccs.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jancsi #216276 üzenetére
Úgy tűnik ez nem egy Conti RC, vagy Stan's tej ami tuti tipp elérhető áron, szinte mindegyikről hallani rosszakat. ... nem tudom milyent vennék most.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #216278 üzenetére
Szerintem szimplán az van, hogy nem egyszerű megtanulni egykerekezni. Emlékszem ötödikes koromban egy egész nyarat töltöttem azzal, hogy megtanuljak és mégsem ment. Igazán érzékem sincs hozzá, bár kifejezetten ügyetlennek sem mondanám magam - lehet sok időt kell rászánni, főleg egy 29-es össztelóssal.
-
nagyúr
válasz parkr #216274 üzenetére
[link]
az acd szvsz itt a homlokfelület lesz, ez minél kisebb, annál kisebb lesz a légellenállás is, ceteris paribus.
superman a legjobb.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
bardi
aktív tag
válasz balintbaba #216280 üzenetére
Én régen párszor estem úgy, hogy hátra, és kézzel tompítottam, nem tudtam leugrani a pedálról, a csuklóm azóta is ropog.
Valszeg emiatt akármennyit próbálom, nem merem addig tekerni, hogy hátraessek, így viszont csak addig tudok menni, amíg gyorsulok pedálozásból. Manualba felkapni meg szinte lehetetlen
velizare: Az már az az érték, ami a sebesség négyzetével meg levegő sűrűségével szorozva kiadja a légellenállást, a cd rész belőle a légellenállási együttható.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
itouchfan
senior tag
válasz Jancsi #216276 üzenetére
Nekem is 450-em van, navigálok is vele, de az itt felsorolt problémák közül egyiket sem tapasztaltam még szerencsére (le is kopogom). Mondjuk én csak gépről teszek rá FIT fajlt és csak gépről töltök fel Stravara. De nekem eddig konkrétan hibátlan, egy lefagyás se, egy hiba se volt az elmúlt szűk egy évben.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
andrisbandi
őstag
válasz MPowerPH #216278 üzenetére
Fog az menni
Alap a felkapás, azt már tudod.Most kb mintha ha nem lenne féked, annyit mész.
- Ha előre felé esnél, kicsit nagyobbat tekersz és hátrébb dőlsz. (középre váltva jó kb)
- Ha túlságosan hátra billensz, a hátsó fékkel óvatosan lehet korrigálni.Gyakorlatilag ez a hátsó fékezősdi amire rá kell érezni. Legegyszerűbb ha mutató újjal picit mindíg majdnem fékezel. És amikor tényleg kell, akkor kapkodás nélkül, már ott vagy, és lassítasz aprókat.
A jó fék; nem harap hirtelen, apránként adagolható.
(Ha egykeréken picit hátsó fékezve azonnal földhöz csapódik az eleje, az nem jó.)
Tanuló időszakban a legnagyobb hátsó tárcsával könnyű belejönni. A 200-as nagyon sokat segít.
Az adagolhatóság a gyári gyantás fékpofákkal a legjobb.Ez a fékezésbe beletanulni más mint az ösvényen. Ott könnyű, lehet izmozni.
Egykeréken csak sejted mennyire sikerül majd súlypontba hozni a leheletnyi lassítással. A gyakorlással ez könnyen feljeszthető. Utána bármilyen bringán, bármilyen fékkel menni fog.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bzs73
őstag
Köszi a válaszokat.
Du-tán elvittem szervízbe, sajnos az egyik 9120 féknyeregben, 2 dugattyú törött, ezért nem tudott rendesen mozogni. Egyik oldalt mindkettő szét volt hátul törve. Hát vissza nem küldöm, mert viszonylag ólcsón jutottam hozzájuk, de utolsó 2db volt, cserélni nem tudják. Most dugattyúkészlet után kutatok, de sehol nincs. Pl ilyen: [link] vagy [link] , de van többféle, csak hiány van belőle. Szervíz se tud szerezni, úgyhogy megy vissza addig az m8000 hátulra. Hydraulic Disc Brake Caliper Piston Kit for Shimano 9120. Ha valaki tudna, megköszönném. Egyébként ahogy néztem m6120,7120,8120,9120-ba ugyanaz a dugattyú van.If a second or you are the first to lose.
-
itouchfan
senior tag
Tud valaki ajánlani Veszprém és környékén (onnan vagy a Balaton felvidék felé eső városokból pl. Nemesvámos, Tótvázsony indulva) jó gravel útvonalat ajánlani? Kis forgalmú aszfalt, jó minőségű földút, murvás út lenne jó leginkább.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #216282 üzenetére
Kölyökkoromban 2 féle egykerekező volt, aki állva és aki ülve egykerekezett. Én utóbbihoz tartoztam így hanyattesés nem, bringa után futás annál gyakrabban volt. Végül 17 évesen besorozás előtt már 100 m is ment egyhuzamban egysebességes, kontrás, kézi fék nélküli 26"-os kerékpárral... sőt olyan 5-6 méterre elhelyezett kövek között kerülgetni is tudtam egykeréken... és nagyobb ívű 90° is ment. Felnőtt korban már sajnáltam kerékpárjaimat
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #216279 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #216290 üzenetére
Áhh, ez olyan mint a 400 forintos tej, messze túl van az én lélektani határomon. ...talán (a hetvenöt) feléért valami.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #216291 üzenetére
Edge 130Plus, csak nem annyiért, amit a deca mond rá. Amazonon már egész elfogadható ára van, de volt ez már 110 eur is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #216289 üzenetére
Cirkuszos család sarja lehetsz.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #216291 üzenetére
Garminnal is vannak gondok, lásd 1030 Plus proci (?) probléma, elcseszett 20-as széria, fagyások, memóriavesztések, alsó ligában (130) gyenge gps stb. De ha bevált modellt veszel, talán azzal van a legkevesebb gond és navigációban egyértelműen ők a legerősebbek. Amúgy ha drágának tartod, használtan kell venni, én is úgy vettem ebayről. Ami elvileg a Garminnak is odaver most, az a Karoo 2, tesztek szerint jó, felhasználók szerint jó és ha Bagoly Levinek bevált bikepackingra is... ha jól rémlik az egyetlen gondja vele, hogy tekerés közben dinamóról valamiért nem megy a töltés, de power bankról működik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz Jancsi #216276 üzenetére
Köszi az őszinte véleményt! Ezért is nem erőltetem egyébként a navigációt, úgy fest, tényleg ott tart, ahol az autós GPS-ek a kezdetekkor. Emlékeim szerint a Strava telefonon megy úgy is, ha nincs mobilhálózat, "vezet" az előre betöltött útvonalon.
Rájöttem, hogy inkább egy jó cipőt veszek, az ezerszer többet ér. Computerből meg jó lesz az iGS10S 13 ezerért Kínából.
arcitec: hát, biztos jobb, de 10 óra üzemidő eléggé semmi. Meg olvasni erről is érdekes véleményeket, de nyilván ez igaz minden másra.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #216294 üzenetére
En vagyok az egyetlen, aki az orajaval navigal? Az mondjuk nagyon bevalt meg ugy is, hogy a kezemen hordom, hogy mast is monitorozzon.
Hasaggymeg: Gyerekkoromban nem erdekelt, akkor is inkabb tekertunk. Joforman sik videk, nem foglalkoztunk egykerekezessel sem, meg endurozassal. Gondolom ha Pecsen vagy a Bukkben novok fel, akkor mas a prioritas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #216293 üzenetére
Neeem...csak akkor és ott hirtelen menő dolog lett közöttünk, aztán mindenki azt gyakorolta. Nekem külön előny volt a 1/2" horganyzott csőből hajlított emelt kormány (kábé 20-25cm-t emelkedett) mely össze volt hegesztve a merev villa szárával és stucnival (akkor pipának hívtuk és olyan 3 cm hosszúságú lehetett), továbbá a 28"-os első kerék a 26"-os vázban (hátsó 26" volt) emitől így a bringa optimalizálva volt az egykerekezésre. Nagyon bánom nincs egyetlen fotó sem róla, akkoriban ('80-as évek) ott (Erdély, Marosvásárhely nyóckerje a "Katanga") csak a burzsujoknak volt fényképezőgépe.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #216297 üzenetére
Amikor ra akarok nezni, es nem raz szet az ut, akkor latom. Nem akarom en azt mindig nezni. De ha akarod, akkor veszel neki egy tartot, meg veszel egy mellkas pantot, es mehet a kormanyra. Maga a kijelzo az latszik, eleg csak felrepillantani ugy, hogy a kormanyon a kezed.
Ellenben az elore megtervezett utvonalon szepen vegigvisz, jelez, ha fordulo vagy elag van. Ugyan ugy latod a szinteket, tavot, atlagsebesseget, kaloriat, HR -t, GPS -e eros, es meg nem fagyott le egyszer sem.
Fenix 6X. Jobban kijottem, mint a kulon hasznalhato computerrel, ami szinesen navigal, es melle kulon egy sportora.
(es egyszer megmentett, amikor a Mecsek kozepen defektet kaptam, azt sem tudtam merre vagyok, telefonom csutkara merult, az ora szepen hazavitt)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #216294 üzenetére
Karú kettő máj esz, "Annyi pénz nincs a világon főnök!", ahogy egy cigány mondta nekem egyszer. ...amúgy kisebb vacakolásokkal teljesen jól működik egy húszezerért, csak újabban vacakol a nagy, 3+ órás menetekkel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen