- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #216350 üzenetére
Kezdőként és felnőttként kizártak tartom az állva egykerekezést átlag embernek. Még atletikus testalkattal sem lehet egyszerű.
(Nem a manual-ról beszélek. Az simán menni fog.)Ülve viszont gyerek játék megtanulni. Bármilyen bárkinek.
- Felkapni picit könnyebb kis emelkedőn.
Lehet segítene ha párszor direkt leugranál/kirúgnád magad alól a gépet, a kormányt megtartva, talpra érkezve.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Maximum1
őstag
válasz MPowerPH #216349 üzenetére
Kicsi rá az esély, a Connect is OSM térképét használja.
merretekerjek is azt használja ha éppen működik, szerintem az egyik legjobb, legegyszerűbb tervező, a tervezett útnak le tudod menteni a Gpx-ét amit beadsz a Connectnek és utána ráküldöd az órára.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #216351 üzenetére
Néha egész jól megy, legalábbis magamhoz képest, csak a régi emlékek akadályoznak erősen. Ha nekiállnék rendesen gyakorolni, akkor valszeg egy idő után már értékelhetően menne, de általában inkább csak tekerek és élvezem ami megy.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #216347 üzenetére
Az hagyján, hogy lassú, azért mindig feltölti egyszer lassan, máskor gyorsabban, de mikor nagy a fájl, ergo hosszabb a menet, egy tized másodpercre felvillan a letöltés miután azonnal az, hogy minden fájl feltöltve...miközben nincs...és ezt csinálja folyamatosan a hosszabb tekeréseknél. Csak azoknál, talán 500+ megás fájloknál.(vagy kilobájtos?...már nem is tudom. )
#216350bardi...most, hogy becsatoltam már még annyira sem fogok próbálkozni. Korábban suhancként leginkább a talpam fájt a hanyattesések utáni bringa után futástól, akkor az egykerekezés az egyetlen hátsó fogaskerék miatt általában elég nagy sebességgel ment, és folyamatos gyorsulást is jelentett, így volt mikor 20km/h fölött hátrabillenve voltál kényszerült futni nehogy eless. Kiállva egyszer próbáltam poénból és mivel nem voltam szokva ahhoz, hogy hátrabillenve el kell rúgnod magad a kerékpártól elestem és el is törtem a csuklómat...akkor negyedszer.
#216355andrisbandi...így ment haverom is, de ha hanyatt esel muszáj elrúgd a bringát és talpra ugorj, míg ülve csak lecsúszik a lábad a pedálról és már talpon is vagy.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #216355 üzenetére
Ma is gyakoroltam 1 orat. Mar sokkal jobb, mar ami a testtartast illeti. Kezd berogzulni, hogy nem trex -elek a kezeimmel, hanem testtel huzom fel, es az ulespozim is jobb, mint tegnap. Most vagy tulmegy, akkor leugrok, vagy sikerul a balance, de onnantol meg nem okes. Egyensuly hianyzik... Vagy beejtem, akkor probalom menteni, de nem tudom. A masik, hogy erzem, hogy okes lenne, de valahogy elobb-utobb hatraesek. Itt lenne jo az, ha az agyam raallna a hatso feknek a pocogtetesere. Ma mar probaltam, de inkabb ossze-vissza huzkodtam.
Ugy tippelek, hogy 20-30 ora gyakorlas, es okes lesz. Na nem leszek pro, mint ismerosom.O ma 20km/h -nal, lejton felkapta a bicaj elejet, es ~300m -t gurult lefele egykereken.
Na de valami sikerelmeny, lepcsokon es rovidebb meredek lejton megy az egykerekkel lejovetel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
gabro0
őstag
Hol lehet használt, ütött kopott kincseket találni városi közlekedésre?
Le szeretném cserélni a városi bringám valami nagyon nem csábító, de annál jobb technikai felszereltségű paripára. Ősmontira vagy valami hasonlóra, bár ezzel az a bajom, hogy "csak" 26-os a kerék. Újat egyelőre nem szeretnék, mert sokszor van utcán és biztos összecseszi valaki a fényezést, na meg "kelendőbb".
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #216360 üzenetére
Lehet csak a hg53 vacak. Bár így is gáz, hisz ez is Shimano és elvileg Deore szint, mégis bűnrosszak. Nem értem, a nagy gyártók miért forgalmaznak továbbra is egy közismerten rossz terméket, hisz a hírnevüköt csorbítja. Lásd híresen megbízhatatlan XT 8000-es fékek, törött Ultegra hajtókarok, egyhasználatú SX váltók stb. Az még oké, ha az első darabok hibásak és korrigálják, de amikor rengeteg a panasz, mégis hibásan gyártják tovább évekig, lesz*rva a felhaszálói visszajelzéseket, az számomra érthetetlen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #216365 üzenetére
Amíg rést találnak a piacon addig megpróbálják azt is betömni, vagyis annak aki nyáron napsütéses vasárnapokon bringázik az első hekkezőig évi összesen 300 km-t kerékpárúton annak pont jó lesz az olcsó HG53, sőt, a kerékpárral fogja együtt kukázni majd...hogy ez itt éppen Deore szint lett az szerintem szerencsétlen véletlen, látszólag a 12 sebességes Deoreval fasorban sincs. Amúgy láncon pont nem kell spórolni, vagyis nincs értelme mert a Shiminél az XTR/Dura Ace alatt nincs ezt indokoló árkülönbség a szintek között. Én már 10 éve is olvastam hozzászólásokat a HG53 gyors kopásáról, 10 sebességig KMC és Sramot használtam, ezek a HG93-nál is tartósabbnak bizonyultak nálam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #216357 üzenetére
Amennyiben van egy kis faanyagod otthon meg minimális barkács képességed, akkor csinálj egy ilyen manual trainert (vagy manual machine): [link] Rákeresel youtubeon, nagyon sok videót találsz, ezen szuper mód lehet gyakorolni. Én is tervezek egyet már régóta, bár még nem jutottam el odáig.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #216367 üzenetére
Háát... Egyrészt amíg beszerzi az anyagot és felépíti azt a kalodát kis túlzással megtanulok egykerekezni, másrészt rossz rágondolni mit művelhet azzal a hátsó, rögzített kerékkel az oldalirányú feszegetés ami egy kezdőnél messze nem olyan mint ennél az egykerekező mesternél, aki szinte helyben is elegyensúlyozgat egy keréken.😣 Csodálkozom egyáltalán ajánlja ezt valakinek. Vélemény hangzott el!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #216277 üzenetére
A féknyereg szép, a kar továbbra is bután néz ki szinte mindegyik (Shimano,Hayes,Magura, Hope) másikhoz képest.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #216366 üzenetére
Nem drága pl egy XT lánc, de egy alap KMC vagy Sram lánc árának a duplája és kétlem, hogy kétszer annyit is tart. Én ezért veszem mindíg a legolcsóbb láncokat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #216369 üzenetére
Nekem spec van itthon ennyi hulladék faanyagom és szerintem max egy óra alatt meglennék vele (oké, asztalos is vagyok ). A hátsó kerék kérdéses igen, de egyrészt nem szabad vele dőlni, akkor inkább le kell ugrani, másrészt azért amit egy enduro gép kerekei elviselnek egy pályán - márpedig azoknak való ez a trainer, nem xc-re - ahhoz képest ez szerintem nem túlzó.
De persze mindenki saját felelősségre használja.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz varsam #216367 üzenetére
Kiváló szerkezet, ha a drága hátsó kerekedbe egy szép 8-ast szeretnél Meg aztán, persze, van kis faanyagom, halomban állnak otthon a szerkezeti lécek, gerendák, hogy bármikor, bármit építhessek
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #216371 üzenetére
Kilences a tiéd? Nem tudom van-e kilencesben (vagy jobb más is oda,a mi szerintem reális) , de nekem a KMC X10 sL nagyon bevált...bár látom már az sem valami olcsó. Ugyanakkor ne mondd, hogy ez drága!
#216372varsam...abban igazad van, hogy ez mivel nem igazán az XC műfaj, azok a szélesebb kerekek többet bírnak, sőt, ha ügyes vagy egy plusszos gumival a szűkre szabott kalodában a felnit el sem éri a feszülés...persze ha ügyes vagy. (Megkérhetnéd MPowerPH kollégát tesztelje le neked karbon kerekeivel )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #216296 üzenetére
Jelen!
Nem vagy egyedül. Karomon a garmin fenix. Kormányra nem teszek semmit csak azért, hogy letörjön, amikor épp elesek.
Valahogy kezdem úgy érezni, hogy a rendszeresebb esés rajtam kívül keveseknek képzi részét az üzemszerű bringázásnak.
Na jó nem esek mindig, meg olyan sűrűn sem, és vannak határesetek, amikor én már azért nem esek, mert időben eldobom a bringát, vagy leugrom róla (na ezért se használok spd-t), viszont a gépnek ez is esés. -
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #216277 üzenetére
Észrevették az igényt a kevésbé durva fékhasználók körében a ritkább karbantartásra, meg a híre miatt sokan félnek a dot folyadékokról. Ugyan nem olyan vészes a dot kezelése mint sokan gondolják, de aláírom, hogy babaolajjal valóban kevesebb odefigyelés kell, mehet kézre is, ha épp bénázás van.
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy meddig tart ki az a véleményük, hogy a csúcskategóriában a code-oknál marad a dot. Gyűjtik a tapasztalatot, jön néhány javított revizió aztán .... hopp -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #216375 üzenetére
Mikor itt csikicsukizok kerülgetve a gyerekfejnyi éles sziklákat bizony én is aggódok kicsit a becsatoltság miatt.
#216378Roadlite7...most vettem ,még nem próbáltam...kiütőm még nincs. Ice, Park stb. tools préselői egy vagyonba kerülnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #216374 üzenetére
XT-t vettem végül, mert a helyi boltban nem volt más márka most, csak Shimano, a Deoret meg nem mertem újra bevállalni . 22 eur volt kb. az XT.
#216379 Zoliwrc: annyi a rossz tapasztalat vele fórumokon, itt is, hogy egyértelműen hibás széria. Még cikkek is vannak róla tudtommal bőven, érdemes rákeresni. A trükk az, hogy nem mindegyik sz*r, van amelyik működik, de nagy az esély, hogy rosszat fogsz ki és akkor megszívatod magad. Mindíg ugyanazok a panaszok, mint a haveromnak: vándorló nyomáspont, hamar fellevegősödik és mivel totál megbízhatatlan, nem mer lejtőn száguldozni, mert lehet, hogy nem tud vele megállni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #216381 üzenetére
Na az nem rossz ár, szerintem sokkal keményebb. ...azért szórakozásból elküldeném a képet a helyi Shimano forgalmazónak, vagy akár a központba is, az anyaghiba lehet.
#216382Roadlite7...erről beszéltem, nagyon drágák! ... én sem vagyok az alis szerszámok híve, de ez annyira drága, hogy nem éri meg minőségit venni, akkor inkább szerviz...na meg Runner szerelő kolléga is vett egyet próbából, továbbá már használta is 1-2 fórumtag. Arra az évi 1-2 alkalomra (sem) talán megfelel.🤔
Más..."dögösítettem" a vasan -2 cm, -11°és -35 grammot, meglátjuk mit szól a nyakam és derekam hozzá. Tény, hogy a keményebb mászásokra ráfért, ha nem figyeltem egy-egy nagyobb kő el-el lökte az esetleg kissé túlfújt első kereket a talajtól, még működő telóval is vagy legalábbis csökkenni éreztem a tapadást elől. Rövidebbet ugyanakkor nem mertem, minden papírforma szerint magasságomhoz kell úgy ez a stack mint a stucni hossz. Amúgy pl. a velem ~egy magas Van der Poel is valami hasonló hosszúságúval nyomja, az XC-n nem "divat" a "nullás" stucni.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rigormortiis
addikt
Mennyit számít ilyen 50-80 kilométereken, ha leveszem a bringámról a sárvédőket jó időben? Errefelé sajnos állandóan fúj a szél is és az érdekelne, hogy jó hatással volna-e a menetteljesítményre vagy csak placebo...
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
-
Jancsi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #216383 üzenetére
Tegyél egy próbát offset nélküli nyeregcsővel. Nagyon házul ülsz. 20-30mm-el előrébb ülve nem emelgeti az elejét.
Geometriában van közel 10 év lemaradásom. Nem tudom mennyire kell kompenzálni a 69°-os fejcsövet és a rövid láncvillát ennyire lent lévő kormánnyal. Bevinném a bringa adataid ide [link] és megnézném mit ad ki egy felfelé fordított 6°-os 10-20mm-el hosszabb kormányszárral.
Csak a fejcső szögét adtam meg, -11° 90mm és 6° 100mm-nél ugyanaz a nyereg, kormány távolság jött ki, a magasság pedig +30mm. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jancsi #216387 üzenetére
Eddig volt - 6° Cube volt, most - 17°-os Merida ( ) stucnit kapott, ezért írtam - 11° az eddigihez képest.🤭 Megyek is kipróbálni lássam mit érzek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #216388 üzenetére
Juj, pont -17 fokos kéne nekem is . Azt a magas fsa kománycsapágy porvédőt viszont utálom, nekem is ilyen van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Nunder
őstag
Hátsó ajtóra szerelhető kerékpártartó vásárlásában kérnék segítséget.
Adott egy Ghost Square Trekking Base, egy Electra Loft 7D és egy Citroen C4 Picasso/Spacetourer (2018).
Kinéztem két Thule modellt, ami szóba jöhetne:
- OutWay Hanging
- OutWay PlatformElső körben a Hanging-et néztem ki, mert praktikusabb mint a magasban lévő társa, de ahogy olvasgattam a fórumot elrettentett a plusz rendszámtábla/világítás kombó.
Gyanítom betakarná mindkettőt a C4-en, így nem szeretnék ezzel szenvedni, továbbá mivel nincs horog, az áramellátás sem egyszerűen megoldható (ha jól láttam, akkor hasonló dugalj van hozzájuk, mint az utánfutókhoz). Amennyire felfogtam, ez a kettő kötelező, és nem lehet "megkerülni".
Kérdésem: hagyjam a fenébe, és legyen a Platform, vagy megéri szenvedni a másikkal? Továbbá alkalmas-e szerintetek ez a hordozó a fent említett két biciklihez.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
cobranco
csendes tag
Luganoi-tó, a legenda szerint úgy keletkezett, hogy valaki kihúzott egy slagot a hegyek közé, megnyitotta, majd úgy felejtette. A kétezres hegyek között kígyóként tekergő fjord a Balatonhoz szokott szemnek különleges látvány, viszont a nyáron idelátogatóknak nemcsak kissé hozza a pálmafás déltengeri lagúnák feelingjét, hanem nagyon is. Nem mellesleg, kiváló kerékpáros célpont is!
Miközben megtekintésre ajánlom az említett helyszínen játszódó filmes dokumentációt, Kellemes Húsvéti Ünnepeket is kívánok!
Alpok a javából 6.rész: "Luganoi-riviéra" 2020. /Svájc-Olaszország/ 1440p
Útvonal: Ponte Tresa- Lavena-Caslano-Agno-Morcote-Melide-Paradiso-Lugano-Castagnola-Gandria-Valsolda-Porlezza-Lago di Piano
Túrabeszámoló: http://cobranco.hu/turabeszamoloalp_20.htmlTúráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
nagyúr
-
őstag
Éljen a tubeless... ma a 35 k-s körön utána kellett fújnom a hátsó keréknek, úgy, hogy induláskor 3,5 bar-ra fújtam...
úgy vettem észre, hogy egy murvásabb kanyarba érdekesen kezdett viselkedni a hátsó, és ránéztem...
van benne tej, de szerintem még kell bele...jól néz ki ez a barna falú gumi de ez az ára...............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #216389 üzenetére
A helyzet az, hogy azzal van "szerencsém" mert így is alacsonyan van a kormány, divat ide, vagy oda az a 2 cm kell nekem oda🤔...sőt, remélem elég leaz és több nem fog kelleni.🙄 Ma mentem egyet így és tetszett, bár ilyenkor még szubjektív az elején megítélni. Mintha jobban lent maradna eleje ,kissé direktebb és gyorsabb," közelibb" a kormányzás, kezeimen sem érzem túlzottan a terhelést és nem lett szálottevően "idegesebb" sem a kormányzás. A stem comparison tool szerint kábé így lesz vízszintes a 69° homlokcsöves bringán a stucni. Kereshettem volna valami puccos csili-vili darabot is, de úgy voltam vele ha nem jó akkor se bukjak nagyot rajta(~20€), ráadásul ez úgy súlyben (118gr) mint kinézet, hossz és hajlási szögben tökéletesen negfelelt.
Napfénysüti... annak aztán írhatsz. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #216395 üzenetére
Nem gondolom, hogy a gumi színe lenne egy fontos defektvédelmi tényező. ... a képen ráadásul mintha nem is a színes részen lenne a defekt. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #216396 üzenetére
Azzal nincs bajom, ha a stucni alatt vannak hézagoló gyűrűk, csak az nem tetszik, hogy az a porvédő elfoglalja két gyűrű helyét és ha esetleg lejjebb szeretnéd rakni a stucnit, miatta nem lehet. Anno rendeltem volt egy laposabb porvédőt, de sajnos nem talált a csapágyra.
#216397: valamiért a legtöbb ilyen barna oldalfalú gumiból kihagyják a vágás elleni védelmet, ezt a defektet valszeg még simán kivédte volna. Főleg egy mai Schwalbe, aminek már a futófelületén is van Snakeskin. Kár, mert menők ezek a gumik, de én sosem mertem bevállalni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Hasaggymeg #216397 üzenetére
Igazából pont a váltásnál szivárog át a tej, nincs rajta lyuk, vagy vágás, megnéztem...
Azért barna ott,mert onnan lespórolták a rendes gumit... ez könnyít, és jól is néz ki, és drágábban el lehet adni, úgy hogy kevesebb anyag van benne...
ki van ez találva................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen