- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz Napfénysüti #215496 üzenetére
-
nagyúr
-
padzso
tag
14'-es Sora-m van, jelenleg 50/34 elől, 11-28 sorral hátul. Innen merre tudnék indulni korszerűsítés, gyorsítás szempontjából? Lejtőn lefelé vagy hátszélben ez néha kevés. Meg vagy egy másik bicajom, azon 105-ös szett van, jelenleg kerékre vár, de amikor használtam, meglepően simán váltott. Tudom, nem az a kategória, de először meglepő volt.
Ha váltanék, jócskán elég lenne Tiagra is. Viszont a Sora igazi igásló, sokmindent elvisel.
Az öreg Defy annak idején amatőröknek készült, tehát inkább megengedőbb geometriája van. Nem tudom miért, talán mert öregszem, mostanában ha áramvonalas pozíciót veszek fel, tudnék még tovább nyújtózni is. A váz L-es méretű, 2-3 órákat szoktam tekerni minimum. Vagy túl sok versenyt nézek mostanában?
Nyerget is cserélnem kellene, a gyári Giantban már több mint 35e km-t ültem össze. Oké, az ülés eléggé egyedi dolog, de tudnátok ajánlani valami középutas nyerget egy 90 kilós embernek? 120-ról indultam, a tekerésnek köszönhetően most itt tartok, tehát ez már csak némi túlsúly, kb. 10 kg.
Kissé csapongok, elnézést!
Még valami: kb. mennyi egy Sora hajtókar élettartama? Azokban is 35e km van már, néha megfordul a fejemben, vajon hol az a határ, ahol elfáradnak? Báár, ha jobban belegondolok, ez a kérdés a váz esetében is jogos lehet.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Napfénysüti #215502 üzenetére
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #215504 üzenetére
ilyen felsőcsövön lévő szivacs szerintem ehhez is volt.
-
nagyúr
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #215487 üzenetére
Lehet a váltásban érezni, de arra én nem vagyok annyira érzékeny szerencsére. Ha picit túl kell tolni a váltókart, túltolom, régen mentem annyi szarral, hogy hozzászoktam Amennyire én be tudtam állítani, az nekem bőven elég. Kosz, sár hatása sokkal többet ront nekem, de azt meg inkább kerülöm, nincs kedvem órákat elcseszni takarítással. Lehet amúgy addigra annyira elkopik majd a sor, hogy nem is lehet használni a régi lánccal, sose próbáltam még ilyet.
'92 Honda VFR 750
-
bajtokarpi
senior tag
Sziasztok!
Tönkre ment az Osram FX70-es lámpám (vagyis az akksi). Új lámpát szeretnék vásárolni. Minimum az Osram lámpa fényerejét szeretném. Télen éjszaka nagyon kellett minimum ez a fényerő.
Amiket néztem:
Cateye AMPP400, Cateye AMPP500
Trelock LS 360 i-GO, Trelock LS 460 i-GOVan esetleg valakinek tapasztalata, illetve összehasonlítási alapja a lámpákról szívesen meghallgatnám a véleményét. Illetve más márka-lámpa is szóba jöhet. Mi a véleményetek?
Köszönöm
battletag: bossi#2666
-
Kaci84
őstag
válasz jjeahh #215495 üzenetére
paranoid: Nem feltétlenül egy lapon akartam emlegetni, hanem annyira nem rossz mint hittem és, hogy én amatörként érezzem is a különbséget talán érdemesebb 105-t venni egyből. Pláne ha a választékot is nézem.
jjeahh: Aszfaltra keresek, eddig úgy néz ki fitnesz gurulót. Szerettem volna nagyjából belőni. Fejleszteni nem akarok, viszont újban szeretnék egy olyant ami "hát hát kicsit jobb" helyett "azta ez egész más" érezés. Ezt úgy, hogy én nem váltok túl sokat tehát alap minősége is már sokkal jobb legyen vagyis ne csak akkor jöjjön ki ha minden kanyar előtt vissza vátlok 5-öt egyszerre aztán megint fel meg hasnolók.
Hasaggymeg: Ezt nem értem.
Ezeket találtam, bár már ezekből is sok helyen nincs is. :-(
Talán a Fastroad SL1 éri meg legjobban, csak 20-al olcsóbb a Speeder 300.
Mit gondoltok? Van más típus ami szóba jöhet?Sora: Merida Speeder 200 - 320e
Giant Fastroad SL2 - 360e (Van M méretben)
Dechatlon Triban - 280eTiagra: Merida Speeder 300 - 390e (Van SM méretben)
105: Merida Speeder 400 - ?
Giant Fastroad SL1 - 410e (Van M és S méretben)[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz bajtokarpi #215509 üzenetére
Meg lehetne próbálni csak akku pakkot venni hozzá.
The battery is a Sanyo Li-ion rated at 7.4 V 2600 mAh. It weighs 4.0 oz and measures 2.75" x 1.5" x 0.75".
18650 7.4V 2600mAh Li-ion Battery Pack Bike light
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz Kaci84 #215510 üzenetére
szerintem
deca triban vagy fastroad sl1.de 130k-ból a decás bringára tudsz egy fasza kerékszettet venni a sárnehéz gyári helyett, meg talán egy karbon nyeregcső is belefér mellé, de ha mégsem lennél megelégedve a sorával, akkor mindent cserélni kell.
fastroad sl1 felárát érdemes megfizetni, ha giantet választanád.
+ a decánál vsz. 14 napon belül simán visszaviheted, ha nem tetszik a bicikli
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #215500 üzenetére
Ezek a cucialisták is egy kaptafára készültek mind, Erdélyben is ilyen volt a hosszú ülésű Pegas, ott is szintén csak a burzsoá gyerekeinek, meg a nagyon elkényeztetett egykéknek volt. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #215515 üzenetére
Ebbe a banán ülésbe úgy bele butultam pisisként, h legyártottam magamnak... fa+régi csomagtartó+kárpitos meló... vicces volt... később még el is kérte valamelyik szomszéd gyerek
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz padzso #215503 üzenetére
Nem szabad hajtást (váltást, semmit) az extrém esetekre optimalizálni, hisz ha neked az 50/11 (ami amúgy profiknak is elég) csak lejtőn lefelé, és/vagy erős hátszélben kevés akkor sokat fogod azt fölöslegesen cipelni, majd mikor már minden szétkopott eldobni szinte újan. Helyezz kis hangsúlyt a csapásszám növelésére és 80 fölött már meglehet éppen kisebb első tányér keresése lesz napirenden.
andrisbandi... az a kerékpár legnagyobb erénye az egykerékre emelés volt, melyet a magas kormány és a nyereg, melynek végére csúszhattál roppant egyszerűvé tette... na meg lehetett ketten ülni rajta.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #215208 üzenetére
Ez a fajta működik, ...
de nagyon kajálja a koszt, és sok súrlódó felület van a mechanikában. Szóval eléggé kopik.
A Customer Reviews között van egy francia. A google fordító szerint valami olyasmit javasol, hogy zsírral be kell kenni a súrlódó felületeket. El tudom képzelni, hogy a tiszta zsír segíthet csökkenteni a kopást. De a zsírba beleragad a por, a leváló apró fémdarabkák. Az úgy már nem jó.
Talán teflon spray-vel kell lefújni a súrlódó felületeken?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215515 üzenetére
Bikefitting, az miaz? . A nyeregvázcső lehet vagy 50 fokos és ha akkoriban lett volna fórum, 90%-ban az lett volna a téma, hogy kinek miért zsibbad a keze . Nekem is Pegasom volt amúgy, csak összecsukható, ennek az ükapja.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Kaci84
őstag
válasz zsola32 #215513 üzenetére
zsola32: Azt írja a gyári oldal a váltók 105. Mit kell még nézni?
Speeder 400-nál a kérdőjel azt jelenti, hogy nem találtam sehol és árat se tudok.Ringman: Ha ráköltök a Tribanra akkor lesz olyan jó vagy jobb mintha annyi pénzből veszek.
Tegnap körülnéztem a Dechatlonban és a Hervisben is. Decában volt Triban, de a kisebb, de gondolom a nagy is ugynaz vázra. Nem tűnt rossznak a színe nem az igazi. Hervisben volt Giant Escape 3. Ez utóbbi viszont nem tűnt meggyőzőnek. Főleg, hogy volt ott egy 400e KTM túra(?) bicó. Oké biztos túlárazott meg minden, meg nem fitnes, de igen megyőző volt kinézetre is meg tapintásra is anyaghasználta szempotjából. Akkor döntöttem úgy, hogy nem akarok "gagyi" bicót. Érezzem, hogy megérte megvenni, amit kiadtam érte jó ár volt, öröm birtokolni és használni is.
-
itouchfan
senior tag
válasz Kaci84 #215510 üzenetére
Hozzászólok már, mert ugyan nem fitness de outi/gravel bringáim vannak/voltak és az elmúlt években használtam elég sok mindent a régi RX100-tól kezdve Sora, Tiagra, 105.
A Sora érzetre nem a legjobb, nem az a poccre váltós érzés, de ha jól be van állítva, akkor teljesen normálisan működik, élvezhetően lehet vele tekerni.
A mostani outimon Tiagra van, a gravelen ami amúgy egy Triban, 105, megmondom őszintén, hogy én a nagy hypolt 105-ot alig érzem jobbnak, mint egy jól beállított Tiagrat. Mind a kettő nemrég volt szervizben, tehát ez nem opció. De számomra már a Tiagra is hozza azt a szintet, ami élvezhető és minőségi érzést ad (az elmúlt bő két évben 17k km-t mentem) és ezt elégnek is fogom érezni valószínűleg hosszú távon is.
A kulcs szerintem ezeknél sokkal inkább a karbantartás és a megfelelő használat (nem terhelés alatt váltani), mint az hogy mi van ráírva. Ha megkapja a megfelelő kenest, ha por/sár/latyakos víz éri, utána le van takaritva és megkenve, ha normálisan váltasz vele, akkor a Sora vagy a Tiagra is tökéletes lesz, ha elhanyagolod, akkor a 105 vagy az Ultegra is válthat szarul...
Szóval én a Speedet 300-at venném, mint egy értelmes kompromisszum, ami már bőven minőségi érzést ad majd a régi acera után.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZiD
tag
válasz Kaci84 #215521 üzenetére
Egy tanács: ha nem értesz a szereléshez, és nem érezd az affinitást - és persze megteheted - akkor vedd a jobb felszereltségűt. Gond letudva, nem kell vele foglalkozni, utánajárni, szívni a készlethiányokkal etc. Csak felülsz és mész.
Tiagra vs. 105: nincs túl sok tapasztalatom, de mind a Tiagra, mind a 105 teljesen jó lenne Neked, teljesen egyetértek itouchfan-al. A 2 konkrét bicóból bármelyiket veheted, megfelelő beállítás után mindkettő ki fogja elégíteni az igényeid. Ha van választási lehetőség, én a Merida Speedert(a 300-at) venném, de ez inkább egyéni preferencia Amelyikből van a méretedben raktáron, arra menj rá, ne szarozz, mert mindent is elvisznek[ Szerkesztve ]
-
-
itouchfan
senior tag
válasz itouchfan #215522 üzenetére
És egyébként azt még hozzátenném a bringa keresőknek, azt hiszem talán jano77 volt még, aki várta a megoldást másoktól, hogy látatlanban senki nem fogja tudni megmondani, hogy az a bringa arra a felhasználásra be fog-e jönni, vagy sem. Pláne, ha annak az egy bringának több felhasználási területen (pl: melóba járás, hétvégi túrázás aszfalton, és néha egy kis terep) is meg kell felelni. Szóval én is, ahogy írtam, jó pár bringát kipróbáltam az elmúlt pár évben, de még most is finomodik az, hogy az én felhasználásomra és edzettségemhez mi lenne az ideális bringa (áttétel, váltó, fékszett, tyre clearence, akár geo, kormány szélesség), ezek mind olyan dolgok amiket ki kell tapasztalni, és ez nem 40-60 km alatt, hanem 1000 km-ek alatt alakul ki. Innen a fórumról senki nem fogja tudni megmondani, vagyis nagyon nehéz.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
őstag
Sziasztok,
Nézegetem a hydrós outi fék-váltás szetteket az Giant-re, találtam 200 euróért Tiagra fékváltó kart, és még 90 lenne a két tiagra hydrós fék hozzá, az 370-s euróval számolva 108 ezer lenne.. Bikediscount.de lenne, ha jól láttam az ajánlott bolt, de van valakinek konkrét tapasztalat velük?
Ez válthatná a sima Tiagra 4700-s bovdenes fv kart, meg a bovdenes fékeket, aztán kicsit később meg lőnék hozzá egy grx400-s hátsó váltót, aztán a lejövő cucc menne Asszony gépére.... az azon lévő régi, de jó 3x10-s ultegra szett lenne az alapja a fix görgős bicónak, mert rohadt macerás mindig leszedni a görgőről a giantet...
igazából azért jött az ötlet, mert mióta a monti hydrós, kicsit gyengébbnek érzem a bovdenes féket, bár lehet csak a "sznobság" mondatja velem...
van aki váltott bovdenes tárcsafékről, hydrósra??? Tapasztalat??
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
laracroft
aktív tag
Sziasztok
Van egy agydinamós kerékpárom. Keresek hozzá olyan első lámpát, amely megállás után is képes még világítani pár percig.
Sajna nem világos milyen szóra keresek rá.
Szóval mi ennek a funkciónak a neve?
Köszi -
Ringman
nagyúr
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #215305 üzenetére
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #215375 üzenetére
Tehát akkor fel megy rá? Mert a lyuktáv egyezik, csak ott ahol a hajtókar része hozzáér az jó lesz e vajon.. azért akarnám cserélni mert többnyire a középső lánckereket használom elől, es olyan 26 km/h felett kéne már a hátulról 3ik 2 ik de akkor meg hozzáérek elől a láncal a váltóhoz. Ilyenkor felváltok már de nagy az ugrás...erezhetően rossz kemény hajtani a 48 as tányért. Ilyenkor jóformán az alsó három négy.. fogaskereket nem is nagyon jó használni hátul, Mert nagyon nehéz tekerni. ezért arra gondoltam hogy a felső lánckereket elől cserélni 44 es re szerintem segítene picit komfortosabb lenne a tekerés mint a 48 al. főleg ha figyelembe vesszük hogy a sebességem 20-30 olykor 30 35km/h max. Hátul egy shimano 11-30 as van. Ha jol rémlik. Elől meg egy 26 36 48T.
-
flash-
veterán
válasz itouchfan #215522 üzenetére
bizony!
az én specimen Sora 3500 van és miután sikerült jól beállítani,csodásan vált,(nekem gyorsabban és szebben vált mint a trekkingen az új deore m592) pedig még a gyári sor(sunrace) és lánc(kmc) van rajta (kb 4-5 ezer km lehet összesen a bringába) ha a hátsó váltóval középtájákon váltok néha meg is nézem a kijelzőt hogy tényleg váltottam e mert annyira simán vált
nyilván vannak jobb gépek de 6 év trekking után elsőnek ez több mint elég
aki meg mondta hogy fontos a kerékpár súly hát nem.
saját tapasztalat megint csak alá támasztja:egy ismert emelkedőn ahol milliószor mentem fel trekkingel picit könnyebb testsúllyal,most valamivel nehezebben de 6 kilóval könnyebb bringával semivel sem megyek fel gyorsabban,mert az összsúly az nem lett kevesebb...
lejtőn azért talán mintha jobban gyorsulna illetve síkon,de emelkedőn nincs semmiféle nagy különbség.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
rétisün
veterán
válasz vallas #215527 üzenetére
bikediscount.de megbízható, többször rendeltem tőlük, sose volt gond, csak a magyar posta tudja szívatni a szegény magyar megrendelőt. ha van opció, ami nem DHL, mindenképpen azt válaszd.
volt Tiagra hidrós fékem, ami nagyon nem tetszett benne, hogy a fékkar sokkal közelebb van a kormányhoz, mint (a megszokott) bovdenes felniféknél. és csak a 105-től felfelé lehet állítani a fékkar állását. de amúgy szépen tette a dolgát.
igaz, nekem a GRX400 fék trekking fékkarral is megfelel a mostani bringámon, a gyári BR-UR300-hoz képest sokkal jobb.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ZolkoW
őstag
Ezt most találtam, nekem új. Ezzel nem kell félni -gondolom-, hogy meghúzásnál kitépjük a gumiból a fém részt. Mondjuk még velem sem fordult elő a WTB meg JOE's szelepekkel, pedig azokból ki lehetne, és fogóval húzom meg a rögzítőanyát.
Schwalbe szelep
Belül imbusznyílás is van.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #215374 üzenetére
FC-T4060 shimano.com
Chainring combination
48-36-26T
44-32-22TBiztos láttad, h két kiosztással létezik ez a hajtókar.
Szerintem tudod cserélni a 48-at 44-re, de lehet jobban járnál az egész hajtókar, mindenestül cserével.
FC-T4060 hajtómű (44/32/22 - 175mm) 26eA 48-as tippre síkabb bringázáshoz, a 44-es dombosabbra való.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bardi
aktív tag
-
rétisün
veterán
válasz Ringman #215539 üzenetére
" sima tiagra fékkart lehet állítani." ezt nem tudtam..... bár azzal semmi bajom.
én a bike-components oldalán találkoztam ezzel a leírásnál, Tiagránál nincs állítási lehetőség, 105-nél (azt hiszem) fékkar állást, Ultegránál fogáspontot is lehet állítani.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
őstag
válasz Ringman #215531 üzenetére
Na ez jó hír...
Tiagra-ból ST-4725-t néztem, mert volt egy komplett szett 4720 eladó FB-n és rákerestem, mindenhol nagy kezűeknek írják... ráírtam eladóra, és 16 cm -t ért a fékkaron az én 4700-m meg 14 cm volt... pedig tesómmal el tudtam volna boltolni a többi részét a cumónak...hát inkább a kuplung miatt , mert a most is elvisz a 11/36-t , de akkor lehet elmenne a 11/40 is talán....
@Rétisün köszi az infót, és igen állítható a bovdenes tiagra is...
Akkor szerintem hétfőn megrendelem a cumót...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
hmm, a cinturato veloból már van reflexcsíkos változat is: [link]
-
HEAHEA
tag
válasz bajtokarpi #215509 üzenetére
Szervusz! Nincs tapasztalatom ezekkel a típusokkal, nekem Ravemen van. Lámpák közül pár példa: Fenix , Moon, Olight, Lezyne,...
-
Lacerta
aktív tag
válasz tknof1871 #215518 üzenetére
Az a baj, hogy úgy működik a zárás, hogy a lánc oldali lábra van egy acél görgő szerelve ( ami villámgyorsan beáll a kosztól, mindegy mit csinálsz ), a láb oldalra kifelé rugóval van megfeszítve, és a tartó alu öntvénynek a szintén lánc felőli belső oldala van kiképezve kényszerpályának. Amikor nyitod-zárod, annak feszül a láb a görgőn keresztül, és az vezeti hogy nyíljon vagy csukódjon a pozíció függvényében.
Namost mi ennek az alu vezetőpályának a tartósságáról beszélünk koszban, egy nem forgó acél görgő viszonylatában.Biztosan meg lehetne tartósra csinálni, mondjuk ha a görgő egy zárt csapágy lenne, a kényszerpályán meg lenne egy acél lemezbetét. Lehet, hogy létezik is ilyen, de az enyém nem az ( pedig nem volt olcsó, valami 8kHUF-ba fájt 5 éve ). Ha van lehetőséged jól megnézni, ezt a részét figyeld.
Rendszeres tisztítással-kenéssel biztosan lehetne hosszabbítani az élettartamát. Én évente a nagy karbatartáskor szoktam kipucolni és kenni, de az kevés neki. A görgő pl. a legkisebb portól, víztől is beáll, és onnantól eszi a pályát. Az meg - valljuk be - egy sztendernél nem reális opció, hogy heti szinten tartsd karban.
Vagy egyszerűen csak sz@rsz rá, végül is már az enyém is 5+ éves és van benne jó 12k km. Ezt a szezont még biztosan kibírja, aztán nézek egy másikat.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #215540 üzenetére
Köszönöm de biztos nem cserélem az egészet.
Az elől 48 hátul alsó 3 hoz bőven 30 feletti tempó dukál..nehéz tekerni. 44 el valamivel jobb lenne, ugyan akkor a 26 36 pont jó.egyébként csak aszfalton megyek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- Battlefield 2042
- Milyen légkondit a lakásba?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen