- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
gp A teljes leleplezésre a jövő hónapban esedékes Xbox Showcase után kerül sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
Én indítványoznám a 100/2500-at a topiktalira, sok mostanában a feszültség errefelé, nem fáradtak el eléggé az emberek.
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #252646 üzenetére
Ő elmélkedett, nekem tapasztalatom van, amit valamiért már ketten nem akartok elhinni, mintha lenne okom hazudni . Ha eddig nem volt bajod vele, akkor használd, új kerékszettel viszont én már nem merném használni, különösen Mavic-al nem. Talán meg is van a Mavic kerekek egyetlen komoly hibája: ammóniamentes tejjel kell használni. Remélhetőleg a topikgazdánk Crossmax kereke jobb felületkezelést kapott, mert ő is Stans hívő.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz Ringman #252650 üzenetére
tubelessel? oda eleve kevesebb kell valamivel nem? bár nem tudom mennyivel, én meg hát bruttóban vagyok(teljes felszerelésben sisakban-cipőben, nálam a telefon, teli kulacs,stb..) 103kg környékén, sajna húsvétig birtam a diétát azóta csak hizok megint hiába a tekerés ha nincs diéta akkor mindegy mennyit mozgok , fitnessz körökben ismert alap tézis: nincs az a sok mozgás amivel egy rossz étrendet kompenzálni lehetne ez biztosan így is van.
(nyilván ha extrém módon sportol az ember - lenyom egy 3 hetes versenyt vagy mount eveerestet mászik palack nélkül - akkor a világ összes kalóriája nem elég de egy time chrunched hobbi sprotolónál valószinü így van hogy nem fog tudni egy rossz étrendet lemozogni.(meg ahhoz annyit kéne mozogni hogy akkor már nem tudna mellette dolgozni, stb..)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #252652 üzenetére
Szobában tartott gépnél van mégegy szempont, a vizesek nem szagosak, az ammóniás tejek viszont húgyszagúak. Szervízben töltötték be új bicónál, kék színű volt, szépen működött, de a gép mellett rendszeresen megcsapott a szag. Kimostam, csere vizesre, azóta nincs büdi.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Kro
tag
Nah megtörtént a fék updrade, mt200-ról slx szett-re. Teljesen elégedett vagyok, így már teljesen más az ereszkedés, de ezt nem kell itt ragozni szerintem.
Viszont hétvégi tesztkörön a Pilisben, össze is jött az első defekt ezzel a bringával.
Amikor lebontottam a külsőt, akkor láttam én is élesben amiről itt is sokan beszélnek, hogy az alap smart sam papírvékony a futófelületen és oldalfalon is
(csoda, hogy eddig nem kaptam defektet).
Elgondolkodtam a gumicserén, de maradnék az oldschool belsős rendszernél.
Schwalbe szint nekem egyelőre simán elég úgy gondolom, viszont valami defekttűrőbb verzió jó lenne. Vagy elég lenne tejjel megtölteni a belsőt?
A racing ray/ralph kombó elég szimpatikus, viszont nem tiszta, hogy az alap performance szint ezeknél is ugyan olyan papírvékony, mint a smart sam-nél? Illetve az drágább verziói mennyivel jobbak defektvédelemben?
Árban nem szeretnék elszállni.
Vagy inkább smart sam dd lenne, ami erre van kihegyezve?
Csak annak meg a súlya elég húzós.
Tudásra elégnek éreztem amúgy jelenleg a smart sam-et is.
Vagy esetleg más ajánlás vegyes felhasználásra? -
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #252652 üzenetére
Senki nem kérdőjelezte meg a szavahihetőségedet, remélem te se feltételezed, hogy én hazudok arról, hogy évek óta problémamentesen használom, több száz(ezer?) júzerrel együtt.
Mondjuk az furcsa, hogy a gyártók közül még senki nem írta le, hogy garanciavesztéssel jár az ammóniás löttyök használata
Mindegy, mindenki abban hisz amiben akar, remélem ebben egyetértünk -
mauimagic
aktív tag
A tubeless vs. belsős vergődés szerintem hasonló az mt200 vs slx fék közti különbséghez, de ha szeretsz defektet javítani, akkor jó az irány
Egy kivétel van, ha nagyon ritkán használod a bringád, mert a tubelessre gyakrabban kell fújni, ha hetekig nem használod teljesen leereszthet.[ Szerkesztve ]
-
Kro
tag
válasz mauimagic #252658 üzenetére
Megfordult ez is a fejembe, viszont jelenleg alexrims felniken gurulok.
Amiről azt olvastam itt, hogy nem igazán vált be tubeless rendszereknél, hiába a minősítése, hogy tubeless ready.
A távoli jövőben tervben van majd a kerékszettet is értelmesebbre cserélni, de az egy nagyobb projekt azért anyagilag. Viszont ott meg a qr9 lesz a szűk keresztmetszet a fejlesztésnél.
Ezért gondolkodom jelenleg a jobb külső+belső+tej összeállításon. -
-
Maximum1
őstag
Alexrimsem van, Stans szalag, Vittoria tej, Schwalbe Tubeless Easy gumival, semmit nem ereszt.
DT kerék, DT szalaggal, stans tejjel ,1gen. Conti GP5000-rel engedi a levegőt, mondjuk 3x akkorra nyomáson dolgozik. /6bár vs 2bár/
Szerintem a gumin több múlik mint a felnin, nyilván ha nincs odacsapva.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #252656 üzenetére
Ez tényleg furcsa, bár arról olvastam pinkbikeon, hogy visszadobták a garis meghibásodott kereket azzal az indokkal, hogy az user ammóniás lötyit használt benne.
Persze, hogy nem feltételezem, hogy hazudsz, én elhiszem, hogy nálad nem okozott problémát .
Amúgy most így belegondolva abban nem vagyok 1000% biztos, hogy az ammónia okozta a korróziót, előfordulhat, hogy simán csak a Stans tej nedvessége, mert ugy-e az sem szerencsés, hogy a felni évekig folyamatosan úszik a löttyben . Ugyanakkor a télen pár hónapig Fakir márkájú ammóniás tejet használtam, ami hihetetlenül felgyorsította a korrodálást, ami úgy gondolom azért van, mert több benne az ammónia, mint a Stans-ban (?), éreztem is a szagán, hogy rohadt büdös volt. Kíváncsi lennék, ha ebben a kerékszettben 3-4 évig ammóniamentes tejet használtam volna, hogy nézne ki belül. De ez már nem derül ki, talán majd a következő kerékszettemmel, szal addig az sem derül ki, hogy kinek van igaza. Haverom most vett ugyanolyan kerékszettet, mint az enyém, de nem tudom meggyőzni, hogy rendeljen ammóniamentes tejet, mert mindent helyben vesz meg és a helyi boltban csak ammóniás tejek vannak#252659 Kro: ha nincs semmi illesztési hiba, szerintem működne az Alexrimsel is a tubeless.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MM
őstag
válasz parandroid #252660 üzenetére
Ok, köszönöm. Akkor marad a Decathlon.
-
Kro
tag
válasz Maximum1 #252661 üzenetére
Ajj, olyan jól lebeszéltem magam erről a tubeless témáról magam azzal, hogy a felnim úgysem alkalmas hozzá...
Illetve ez a tubeless-re átállás sem kis összeg, még ha minden frankón is működik.
Ajjj nem tudom melyik ujjam harapjam.
Az tuti 1 liter joe's tejet berendeltem már. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #252652 üzenetére
Hamarosan kiderül. ...de ha megette akkor jössz egy kerékszettel mert te ajánlottad a Stan's tejet. ...és hoppácska, elmaradt Ruménia, van wax, de tej már nincs 🤭
varsam...nekem sikerült olyan xar illesztésű Alexrims felnit kifogni melynél nem sikerült jól a tyúkbelesítés...aztán lehet csak én voltam hüJe hozzá.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kro
tag
válasz Hasaggymeg #252666 üzenetére
Igen, azt hiszem ahogy olvasgattam te jelezted, hogy nem igazán működik Alexrims-el a rendszer.
andrisbandi: Igen tudom, ez is volt az eredeti terv, csak így jobban megnézve ezt a smart sem-et (ami nem túl biztató), felmerült a külső csere is bennem.
De lehet megpróbálom a mostani setup-ot simán tejjel megtámogatni.
Ez a legolcsóbb verzió. Illetve jó lenne elhasználni a gumikat, ha már vannak.
A tubelessre váltásra meg felkészülni. $$ -
Fall-N
veterán
válasz arcitec #252610 üzenetére
Aha, majd nézz meg pár képet, ahol 1-3 éves felnit megette az ammónia és kuka lett a felni. Olcsó keréknél meg hagyján, de egy normális szettnél már sajnálnám. Meg ha van olyan tej amivel ez elkerülhető, akkor miért is nem azt venném? (Elméleti kérdés, mert nincs tubeless kerekem.)
Szerk.: Látom belső mellett használod, úgy más. Ott nem érintkezik közvetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #252642 üzenetére
Csomó kerékpáros/szerelős FB csoportban vagyok benne, pont tegnap töltötte fel az egyik emberke, hogy megette az ammóniás tej a felnijét, ami szarrá repedt. De ha rákeresel guglin, gondolom találni még erről. Nincs ebben semmi csoda, ha tanultál kémiát, akkor az ammónia egy elég agresszív anyag. Másrészt ha el lehet kerülni, akkor biztos nem vennék amiben van.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Fall-N #252673 üzenetére
Gondolom a kerék/felni/küllőgyártók sem tanultak kémiát, sem az említett FB csoportoknak nem a tagjai, különben nyilván felhívnák ők is a fogyasztók figyelmét a problémára.
Vagy az is lehet, hogy kevés a garanciális probléma, ezért szándékosan nem szólnak, nehogy már emiatt le kelljen építeni a customer service osztályt.
Esetleg a gyíkemberillumináti áll az egész mögött, ezért van eltusolva...
Mindenesetre a FB csoportoknak hiszek!
-
balintbaba
tag
válasz Fall-N #252673 üzenetére
Hát nem tudom. Ahhoz képest mára hány millió ember mehet belső nélküli kerékszettekkel, nekem nagyítóval kellett keresnem a problémát.
A küllőanyák és a felni amúgy is korrodálódik az úton lévő só és különböző ásványi anyagok miatt - ez valószínűleg sokkal nagyobb probléma, mint az ammónia tartalmú tej. Plusz aki montizik, el tud azért hajlítani pár ráfot szezononként, legalábbis nekem eddig mindig sikerült. A fentiek tekintetében nekem tök mindegy milyen tejet használok, pláne, hogy a legtöbb kerékszettnél az agy, ami drága - viszonylag olcsón újra lehet fűzni egy kereket egy jobb felnivel.
-
arcitec
addikt
válasz Fall-N #252671 üzenetére
Nem is tubeless-ről beszéltem, itt történt a félreértés. Sorry. Azt, hogy megeszi a felnit bizonyos lötyi, vagy sem, ahhoz nem tudok hozzászólni. A belsősnek meg nem számít, hogy mennyire környezetbarát van benne vagy sem. Azt ellenben továbbra sem értem, hogy a tubeless-nél miért kell mindig utántölteni, és miért szárad meg benne. Ilyen a belsősnél nálam nem fordult még elő évekig jó a tej benne. Minden tavasszal ellenőrzöm.
U.I: Látom résen voltál ...[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #252649 üzenetére
én régen minden út előtt nyomásra pumpáltam, már leszoktam erről. általában 2-3 kör után ellenőrzöm csak. Kézzel és terhelve szoktam megnézni hogy rendben van e indulás előtt. Nyilván ha hosszú ride a cél akkor pontos psi.
olyan 5. pepsit" szokott engedni...2-3 nap alatt. belefér.
azé' lehet egy bike 7kg, meg lehet 16 kg...nem mind1. ha azt vesszük hogy pösta 80kg + 7kg. // bözsi meg 75 + 16 kg.
ezt leszámítva én is érzésre lövöm be közel az rider ajánlotból indulva, meg amit érzek.Ha már szóba került, a pirelli gumik: így szűk 4000 km után azt kell mondjam, nagyon szeretem őket. Remélem még sokáig fogják gyártani, nem váltják le. Hihetetlenü jól tapadnak (melegben mikor "megrángatom a kormányt" rendesen olyan mintha ragasztón mennék - ám nem érzem mégsem hogy visszafogna), be merem engedni magam a kanyarba, rádőlve, nincs az az érzés mint a supreménél volt hogy megy ki alólam. Még nem volt hogy bizonytalanságot éreztem volna vele. A hangja mesés. Nagyon komfortos egy gumi, de erről árulkodik a puha keverék- mutató is (120TPI, még jobb mint a gp5000). A korábbi supreme 32mm volt (pirellik 28mm), de össze sem hasonlítható menetkomfortban a kettő. 100 pepsin használom. Néha 95..
Újabban egyre jobban érzem hiányát a rövidebb tengely távnak fordulásnál, főleg nagyobb sebességnél. 2 szer volt már hogy nem tudtam bevenni a kanyart és lementem az útról...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Van egy torott kullom, meg a kulloanya hozza. Holnap beledobom a Joe's tejbe, es aztatom par honapig. Meglatjuk, korrodall e.
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz fulton #252678 üzenetére
Majdnem vettem egy latex belsőt de csak majdnem, nem merem kockáztatni hogy elmenjen alattam, pedig nagyon bennem van mennyit éreznék menet közben belőle. Már ez a második "majdnem megvettem alkalom" komfortra ott van mint a tubeless (vélemények alapján). na meg a gördülés mutató. Csak annyira nem bízok bennük mint a normál belsőben.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
minap mentem outival, sráccal cseréltünk bringát egy kis kör-re.
Majdnem meg akart venni a csepelt, azt mondta ha nem acél lenne, eskü megvenné -
arcitec
addikt
No, de ha már ez volt a vita forrása és hát e szerint a [Joe's No-Flats Super Sealant]
teljesen rendben van nincs benne ammónia latex alapú és erre is környezetbarátként hivatkozik a gyártó és belsős és tubeless-hez is ajánlott. Ráadásul ez CO2 kompatibilis szemben a gyártó "zöldebb" termékével ...
És elnézést ha leírtam és van aki másképp gondolja ...
U.I: Ha meg korrodáló lehet a gyártónál reklamálni ...
Bár tubeless-re kifejezetten ezt ajánlja : [link][ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz MPowerPH #252679 üzenetére
de a kerékbe hajtogasd be, amit használsz, mert csak 1013 hPa túlnyomás felett alakul ki az alumíniumot lebontó plazma állapot...
Eredetileg a nácik fejlesztették ki a defektgátló folyadékot, Londont akarták feloldani benne, de légköri nyomáson nem volt elég agresszív az anyag, úgyhogy végül nem sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Bár az Alexrims alsópolcos cucc, nem hiszem általános lenne ez a tubless ready ellenére is tubeless-alkalmatlansága, nálam egyik illesztés kifejezetten xar volt, látható elcsúszással volt összehozva és ott elengedte a levegőt bármit is csináltam. ...nem gyorsan, de folyamatosan és már újkorától.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kobayashy
tag
válasz Hasaggymeg #252637 üzenetére
48-al beférek a seniorba?
Ahogy látom eddig a kemény mag lesz jelen,úgyhogy muszáj leszek lecserélni a jeffsy-n a dhr-eket barzora meg mezcalra,hogy kevésbé legyek (tetű)lassú.
A start közelében van parkoló?
És akkor hol és mikor tali? -
addikt
válasz Fall-N #252671 üzenetére
Ha lenne tubeless kereked, kiderülne, hogy a tej ebben az esetben sem érintkezik a felnivel vagy a küllőanyákkal normál esetben.
Más: végül szétszedtem mindkét kereket, mert idegesített, hogy folyton ereszt a hátsó. Megcseréltem a két külsőt egymással, hátsón felniszalagot cseréltem, illetve kicseréltem a szelepeket. Ez a felniszalag is egyébként egy csoda... alig ragad, nem nyúlik, gyűrődés nélkül igazi kihívás felrakni. Másodszorra sikerült is, csak minimális maradt középen, de már nem érdekelt. Úgy voltam vele, majd a nyomás kisimítja.
Aztán persze képtelen voltam felfújni. Kocsiba raktam a két kereket, aztán elmentem a gumishoz. Ő is bringázik, meg amúgy is oda járok téli / nyári cserére, mondom, segítsen már kompresszorral :-D Fel is pattintotta mindkettőt. Természetesen itthon vettem észre, hogy az első keréken fordítva van rajta a mintázat Leszedtem, megfordítottam, aztán szerencsémre sikerült felfújni műhelypumpával. Most úgy néz ki, hogy jó, csak a szokásos mennyiséget ereszti.
De engem többet nem szopat meg, vettem ILYET
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kobayashy #252687 üzenetére
Nem hiszem ezért gumit kellene cserélned, főleg ha tejes/macerás ...sőt, ha így folytatja az eső még lehet nekünk is valami olyan gumi után kell majd néznünk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #252675 üzenetére
Attól még, hogy nincs tubeless kerekem, attól még látni nem egy így járt embert. A megoldás az, hogy különböző a felnik felületkezelése. Csak lutri ez alapján bevállalni, hogy most megeszi az anyagot vagy sem. Drágább felniknél ugyanúgy festve van belül a felni, az jobban is bírja, ha jó minőségű a bevonat. Én nem azt írtam, hogy az összes kereket tönkreteszi, hanem hogy megfontolandó használni, ha van ammónia mentes lötyi is. Ezt írta jjeahh is.
FB disszertáció meg nincsen, csak sok tapasztalat szerelő, aki pont azért oszt meg ilyet, hogy más ne járjon így. Persze érdekesség is, de a lényeg, hogy sokan nem gondolnának rá, hogy nem azért repedt szét a felni, mert például felütötte, hanem mert kikezdte a tej. Így lehet más "hibájából" tanulni, hogy ne járjon így.
De írhatnám azt is, hogy kötöd az ebet a karóhoz, hogy ne adj másnak igazat classic mauimagic.
balintbaba: Nem feltétlenül teszi tönkre, ahhoz be is kellene jutnia belülre. Nekem a gagyi kerekek sem mentek szét a sós létől pedig a régi városi vackokat télen - nyáron, hóban és sárban használtam. Egy alap Remerx duplafalú felnieim voltak, V-fékesek.
arcitec: Attól függ milyen gumikeverék van a külsőben meg milyen a belső. A tubeless rendszernél eltűnik a tej (beszívja a külső, beszárad), ezért kell utántölteni, belső sem mindegy milyen. Nekem a CST-k pár hónap alatt beszívták teljesen a Slime-ot, ami sokkal sűrűbb, mint a tej. Amikor kidobtam a belsőket, már semmi nem volt benne. Direkt kiszedtem a szeleptűt, semmi nem jött ki belőle. Pedig elvileg két évig nem kell azt sem utántölteni papíron.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #252689 üzenetére
Sajnos beszivárog és ellepi az egész felnit a tej, nem lehet megúszni. Hiába rakod fel a szalagot tökéletesen, hiába raksz Sztán, Dété vagy bármilyen márkás szalagot akár duplán, úgyis beszivárog. Ráadásul a felnit a gumi és a szalag között a peremnél nem takarja semmi.
CO2 patronnal vigyázz, mert nem minden tej kompatibilis vele, tudtommal a Stans sem. Én boostert akartam venni, de itt a topikban annyira lehurrogtak, hogy drága és hülye aki megveszi, hogy megcsináltam magamnak diy, tűzoltópalackbólFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #252689 üzenetére
Nyilván nem érintkezik, mivel ott a felniszalag. De az sem zárja le hermetikusan, nem véletlenül fordul elő az, hogy szárazon ereszti a levegőt az egész. A tej ezeket a pontokat tömíti.
Egyébként nem tudom miért belém álltok, jjeahh használ már régóta tubelesst és gyakorlatilag ugyanazt írjuk.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #252694 üzenetére
A korrodaciora lennek kivancsi, mert ugye arrol megy a vita.
Egyebkent meg:
"Our sealant is latex based, so there will always be some percentage of ammonia to keep it from coagulating. Most people are misinformed as to the relationship between aluminum and ammonia. Ammonia does not corrode aluminum. The breakdown of spoke nipples is due to a tape failure, wherein the sealant is allowed to bridge the gap between the steel spoke and the aluminum nipple. The sealant acts as an electrolyte allowing galvanic corrosion to occur between the two differently charged materials."
Nekem pl. carbon steel anyagu kulloim vannak, a kulloanyak meg vagy nickel plated brass vagy steel, ezt megnezem.
De ezek szerint ahol a kulloanya nem alu, ott nem lesz korrizio sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szimpláncsak
tag
Lassan nekem is utána kéne tölteni. De nincs kedvem leszedni a gumit, szóval maradok a szelepen keresztüli betöltésnèl. Mondjuk kíváncsi lennék, hogy mi van belül, de a lustaságom erősebb
Látom mindenkit kikèszít az időjárás . Legutàlatosabb idő van, hol esik, hol nem. Este megnézed, azt írja, hogy másnap reggel nem fog esni, erre " szürpríz" mégis esik .
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #252694 üzenetére
Engem már megköveztek, most te következel . Amúgy vicces, hogy mindíg ez van, ha valaki bármilyen negatívumot mer írni olyan termékről, aminek vannak fanatikusai, hívői, ugyanez volt, amikor meg mertem említeni, hogy a Garminoknak is vannak hibáik. Ami meg újdonság, az mindíg le van húzva, mert az új dolgok sosem lehetnek jók, aki halad a korral, az mindenképpen bekajálta a marketing maszlagot.
A felniszalag meg tényleg nem zár hermetikusan, aki nem hiszi, elmélet helyett szedje szét a tubeless rendszerét, szedje le a szalagot és nézze meg, hogy a szalag alá vagy a küllőkhöz bejutott-e a tej. Megsúgom: igen, be.#252695 MPowerPH: azt tényleg nem tudom bizonyítani, hogy az ammónia ette meg a kerekeimet, csak abban lehetek 100% biztos, hogy a Stans tej miatt van. Épp ezért lennék kíváncsi, hogy ugyanez a kerékszett ammóniamentes tejjel hogy nézne ki 3-4 év után.
#252696 szimpláncsak: nagyon tekernék én már, de levert valami hülye betegség. Remélhetőleg nem tart már sokáig.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #252698 üzenetére
"Kerulni kell az olyan kerekszetteket, amin alu a kulloanya" - és a felni, ergo csak karbon kerékszettel mehetsz biztosra . Ja és persze a szelep is legyen brass vagy karbon. Most így rákeresve ez sem garancia semmire, a kerékszettem specifikációjában azt írja, hogy Nipples: steel, ABS. Tehát nem alu .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gyúrósok ide!
- Mobil flották
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- World of Tanks - MMO
- Vallás
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Női városi bringa (Sierra City)
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest