- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Milyen okostelefont vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
it Minden működését le kell állítsa a Worldcoin Hong Kongban a hatóság utasítása alapján – a személyes adatok és a magánszféra kapcsán felmerült aggályok miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gondolkodom szemüveg vásárlásán.
És bár tök jó lenne egy Oakley Kato. Azért annyiért én nem hiszem, hogy van értelme szemüveget venni. A mostani 2000ft-os Dechatlonossal sincs bajom funkcionalitásban. Viszont valami trendi jó lenne lassan.Nagyon max 50 ezerben gondolkodom. De ahhoz már nagyon nyomós indok kell. Most nézegettem Oakley Sutro-kat. Több fajta van, mind elég jól néz ki. De az olcsóbb Kellys KLS Dice II is tökre tetszik: [link]
Mindenképp fehér kereteset szeretnék. Tudtok ajánlani boltokat? Márkákat, amik közül érdemes nézelődni?! Boltból az lenne frankó, ha SZÉP kártyával tudnék fizetni. Helyben van egy bolt ahol tudok, majd benézek, hogy mi a választék ott is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
szuszinho
őstag
Országútin ki milyen villogót használ elől?
-
válasz szuszinho #253903 üzenetére
"Ne nézz bele amikor bekapcsolod! 16 darab szuper fényes COB LED található benne, brutálisan feltűnő, a fényesebbik módját mi inkább csak nappal használnánk, a stroboszkóp pedig talán még a holdról is látszik! Két másodperc felszerelni, könnyű, mindössze 2990 forint, ráadásul tölthető akkumulátoros is. Hátsó kivitel is kapható belőle hasonló tudással."
Hátul pedig ezt: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Friczy
senior tag
válasz szuszinho #253903 üzenetére
Elöl nem használok villogót. (hátul is folyamatos fényt használok). Nem trendi, de én egy normál lámpát tettem fel az országútira is, bár mivel többnyire nappal használom, nem nagyon van rá szükség. Néha megnézem, hogy nem merült-e le, aztán ennyi. (igazából már csak az országútin van akkus lámpám, a többi vagy agydinamós, vagy e-bike
-
6030D
Ármester
válasz szuszinho #253903 üzenetére
Szerintem ne használjatok elöl villogót. Kocsival sem szereted, ha szemből villogtatnak, a bringás se villogjon szemből. Ha nappal akarsz látszani, akkor erős fényű lámpa kell, és ugyanazt a hatást éred el, mint a kocsinál a drl. Szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz 6030D #253894 üzenetére
Most, hogy vége. Most esett le, hogy rosszul közelítettem meg a témát.
Csak azt a kérdést kellett volna feltennem, hogy Szoktatok e éjjel/korom sötétben, veszélyes, lakott területen kívüli szakaszon, ahol ráadásul brutál nyomvályús, rossz az út, bringázni? És miért nem?!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wombath
HÁZIGAZDA
Kamionos fórumban:
- Te, láttad azt a szétroncsolt autót? A Józsi csapta el állítólag a 18 kerekűvel. Egy négytagú család utazott benne.
- Igen, hallottam róla. A Józsi egy f*sz, megy mint az állat, de akkor is, az autós is tehet róla, miért furikázik ott este 11 után? Ahelyett, hogy otthon aludt volna. Elég egy kis hiba a kamionnal, és így jártak.Szóval ha a 10-es úton nem tilos este 11-kor bringázni, és betartotta a szabályokat, akkor neki nincs felelőssége. Ha nem tartotta be, akkor pedig van. Ez ettől függ, nem attól, hogy ő bringás-e vagy sem.
-
szuszinho
őstag
Én sem tudom kellene-e. Láttam már kocsiból, nem zavart, de jól észre lehetett venni.
.LnB:
Hátra van radaros villogóm. -
válasz 6030D #253906 üzenetére
Érdekes.
Úgy gondolom, hogy ha messziről látszom nappal is a villogómmal. Akkor talán nagyobb az esély arra, hogy a szembe jövő autós ne álljon neki előzni egy másik járművet, amikor én ott jövök a másik sávban. Mert így talán jó messziről lát.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Wombath #253908 üzenetére
Jó. Én akkor sem fogok éjjel, tekerni, ilyen veszélyes szakaszon.
Akkor inkább basszanak el nappal kivilágítva, kevésbé veszélyes szakaszon. Én megpróbálom minimalizálni a veszélyt.
Ti meg gondolom mostantól majd korom sötétben fogtok mindig tekerni, veszélyes útszakaszon. Mert az úgy okés. Nem para..
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz szuszinho #253909 üzenetére
A hátsót csak "úgy" belinkeltem, mert véletlenül az is ott volt a többi között, azon a honlapon. Értettem, hogy az első érdekel.
Bár ha hátul Garmin-od van, akkor gondolom előre se egy pár ezreset keresel.zsocy
Nézegettem azokat, mert a sisakom is Rudy. De alig van ami tetszik, ami meg tetszik, az közelebb van a 100k-hoz mint az 50k-hoz. Ez még bejön: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wombath
HÁZIGAZDA
Na azt mondjuk nem javasolta senki, hogy direkt tekerj ilyen szakaszokon . Én még nappal sem szeretek országútizni főúton, itt a zsámbéki medence 3 számjegyű útjain is néha túl sok a hegyimenő. Aztán meg hiányzik a sár íze is a fogaim közül
De nem ez a lényeg, hanem hogy az áldozathibáztatás nem szép dolog. Tudod, mint a térd fölé érő szoknya, mint engedély az erőszakra... -
Wombath
HÁZIGAZDA
6030D, ZoliWRC és topiktalisok: ahogy nézem a hétvégét elég jó idő lesz, akkor a vasárnapi túra él? Hányas indulással? Lesz még rajtam kívül, aki távolról jön esetleg?
-
válasz 6030D #253906 üzenetére
Nem értek egyet, a villogó fény sokkal feltűnőbb, sokkal jobban látszik. Nekem amióta fent van, sokkal ritkábban hajtanak ki elém mellékutcából, körforgalomban, vagy fordulnak keresztbe előtttem a szemből balra kanyarodók. A trükk annyi, hogy ezek nyilván csak napos időben használhatók, ha rosszak a látási viszonyok, akkor leveszem a villogást, és/vagy visszaveszem a fényerőt.
Amúgy egy Knog-gal kezdtem, mert azt lehetett kapni, de aztán sikerült szerezni egy Lezyne Strip Drive-ot előre is, az még jobb. Hátul meg a féklámpa funkciós Lezyne Strip Alertem van. Ez mondjuk éjjel is villog (ha fékezek), de sötétben sokkal gyengébben, mint nappali módban.
Szerk.: Ha belejössz az országútizásba, néhány vészfékezés után te is másképp fogod gondolni. Egyszerűen könnyebb felmérni az autósoknak egy bicikli sebességét, ha villogva jön. Vagy csak elgondolkodik, hogy mi a faszt villog ez ott, és az a pillanatnyi bizonytalankodás pont elég neki,hogy ne forduljon eléd. Nem tudom, melyik az igaz, de mindegy is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Zoliwrc
aktív tag
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #253916 üzenetére
Nálatok nem pont tilos a bringára villogó fényt rakni?
Amúgy egyetértek, a villogás észrevehetőbb. Ha egy pillanatra elgondolkozik a másik fél hogy mi villog ott, akkor már észre is vett, és lehet már nem megy neked.
A Garmin radar amúgy megoldja ezt is, az olyan idegesítő villogást művel ha autót érzékel hogy nem csoda hogy kikerülnek. plusz olyanért még senki sem dudált rám mert erősen világítottam, olyanért már szóltak hogy nem ment a lámpa. Lemerült menet közben és nem vettem észre, jogos volt a duda az autós részéről. -
wetomi
aktív tag
Igen, szoktam éjszaka tekerni (hosszabb túráknál elkerülhetetlen), de a közismerten forgalmas szakaszokat igyekszek kerülni. Két példa 1 2
Úgy nézek ki ilyenkor, mint egy karácsonyfa. Elöl hátul az agydinamóról folyamatos fény és még 1-1 nagy fényerejű akksis lámpa. Hátul villogó, előre folyamatos fény, hogy lássak. Tereptől függően plusz fejlámpa. A ruházat időjárás függő, de nem divatozni megyek. A télikabát és esőkabát láthatósági sárga tele fényvisszaverő csíkokkal. Bokára fényvisszaverő csík, a kerekek oldala fényvisszaverő és a sisak hátuljára is tettem fényvisszaverő matricákat Nyári mezhez fényvisszaverő testpánt.Más: Lánccsere
9 sebességes 1700 km-es, de sok szintet futott lánc (és sor) esetén 75%-on már beesik a láncnyúlás mérő. Most a hétvégére van betervezve kb 500 km alföld kevés szinttel. A legutóbb a Bükkben már éreztem, hogy kevésbé pontos a váltás, de az alföldön ezt kevésbé érzem kritikusnak.Cseréljem már most a láncot és a sort, vagy majd a hétvége után?
-
Kátai
senior tag
Van valakinek tapasztalata ilyen [link] kerékpár szállítóval?
-
szuszinho
őstag
válasz Zoliwrc #253917 üzenetére
Megyek (de nem tudom minek ) 2 hete bicón sem ültem, montin meg már nem is emlékszem utoljára mikor. A traktorgumikat sem lesz időm lecserélni, szóval gondoljátok meg, Ti akartok-e jönni
Wombath:
Egom felől jövök megint vonattal, de most be kell mennem a Nyugatiba átszállni, mert megváltoztatták a menetrendet.Zoliwrc:
9.42-re érek Kismarosra, ha ez mindenkinek megfelel. -
flash-
veterán
válasz wetomi #253919 üzenetére
jó lenne tudni pontosan melyik tipusu láncnyulásmérőd van és annak a leírásán (google) nézd meg.
pl a bbb leírása:
"Amikor a mutatott érték 0.75 = 75%-os a lánc elhasználódottsága, így hamarosan cserélni kell. Amikor a mutatott érték 1.0 = 100%-os a lánc elhasználódottsága, azonnali csere szükséges."de nekem a Parktool cc-4 nél úgy van hogy 5-10 sebességes láncoknál akkor kell cserélni ha eléri (vagy mielőtt épp eléri ) a 0.75 öt.
ha azon csak a 0.5-öt az még tökéletes.
(De majd a kettőt egymás mellé rakom, lehet hogy a bbb-n eleve hibás a leírás tehát ha mindkettőnél ugyanott van a 0.75 akkor a bbb-nél is érdemes lenne cserélni már 0.75-nél, majd letesztelem neked mert mindkettő van itthon)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz Friczy #253925 üzenetére
Na nehogymár...
Háromszor kértem, és írtam le, hogy ne forgassátok ki a szavaimat, nem a bringást hibáztatom. Csak felvetettem, hogy szerintem nagy kockázatot vállalt ott és akkor.
De ez szinte senkinek nem ment át. Még mindig azon megy a téma, hogy én a bringásokat okolom.
A cinizmus megértése rögtön ment, ez viszont az első kommentem óta nem.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
avl
aktív tag
válasz Wombath #253908 üzenetére
"Szóval ha a 10-es úton nem tilos este 11-kor bringázni, és betartotta a szabályokat, akkor neki nincs felelőssége."
a fenti szerintem nagy tulzas (hogy nincs felelössege)
de van felelössége
mindenki maga valasztja meg mikor hol mit csinal es avval mennyi rizikot vallaljoga stb. persze van, de az a ~ biztonsagos élethez nagyon kevés
egy kocsmaban is joga van sokmindent mondani,
bicskazo csavok köze is joga van beallni vagy bekiteni probalni barkinek, de belathato, hogy az rizikoval jar, nem célszerü;
persze ha megszurjak az büncselekmeny stb., de hogy nincs benne felelössége ?? de van.ha latom gyalogosan, hogy valaki autoval (esetleg gyorsan is) jön es telefont nyomogat, zebran jogom van lelépni elé (normalis fektav), de ha elüt nincs felelösségem ? szerintem de. ésszerüen és nem jog szerint érdemes viselkedni
en erteni velem LnB beirasait ennek kapcsán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Egyre több a szájkarate itt a héten, az egész csapatra ráférne egy jó fárasztó találkozó ...Jester nem viszed el a koskormányosokat is egy 100 kilis ~30km/h körre? 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz jjeahh #253863 üzenetére
Elől Rocket Ron, hátul Smart Sam volt, de a legolcsóbb verziók voltak...
De összehasonlítani azt nem igen tudom.... olyan keveset megyek vele, terepen meg még kevésbé ,de próbálom behozni a lemaradásomat...Igen a végdugó, még kimaradt, pótolom
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fulton
addikt
Szerintem a tekintetben hogy "miért teker ott es miert este" egy rossz megközelítés.
Ha megfelelően ki van világítva előre hátulra. este a sötétben szerintem egy erős fényű hátsó lámpa feltűnő kell legyen. Sajnálatos dolog ami történt. Arra kíváncsi lennék milyen erős megvilágítással rendelkezett a bringás.
Engem meg fényes nappal akartak árokba szorítani szo szerint, rámhúzta a kormányt. Nem sokon múlt.. retkes c*ok.Hasaggymeg : megy a karate , majd bedobok par kérdést
[ Szerkesztve ]
-
kutga
nagyúr
válasz kutga #253777 üzenetére
Tegnap aztán szétszedtem a Cube-ot, egyenes a villanyak, úgy látszik így spóroltak a villával.
Ezen a linken vajon mire gondolt a költő, amikor azt írja, hogy új, nem használt, de nincs rajta matrica és nyoma van a leszedett kormánycsapágy tartó lapnak? Ezt egy másik bicikliből szedték ki, vagy a használtat akarják újként eladni?
Let the Zone take me if I am.
-
wetomi
aktív tag
válasz flash- #253927 üzenetére
Köszi a tippet, Decás cucc és ahogy nézem az értékeléseket, sokan pontatlannak mondják, de konkrét leírás nincs se a magyar, se a francia oldalon.. Azt megerősítem én is, hogy a HG53-as láncnál meglepően hamar beesett az 50%. Muszáj lesz másik szerszámot nézni.
A sok szint miatt a sor elég egyenletesen kopott, ahhoz nem szívesen nyúlnék, de a lánccal is megkockáztatnám még a hétvégét. -
arcitec
addikt
válasz Napfénysüti #253900 üzenetére
Pedig ki kellene próbálnod, sportra csak az egyiket használom(futás,bringa,gyalogosan),
és tökéletes, még beszélgetni is lehet akár mellette ... -
fulton
addikt
válasz parandroid #253916 üzenetére
Sztem akkor jó ha sose vált sötétre villogás alatt. De ha úgy villog h közben el el alszik teljesen az nem igazán jó éjszaka. Én csak a villogót sose használom éjszaka mindig arra váltok amelyik úgy villog hogy közben van egy folyamatos alapfény.
Csak villogót nehezebb felmérni az autósnak.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #253932 üzenetére
Süt a nap, de melózni kell, ilyenkor agresszívabbak az emberek. Nem mindenki sütteti ám a hasát a Balatonon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #253932 üzenetére
Tegnap nyomtam délután egy 115km/942m szint, 33.1km/h-s átlaggal egyedül, na ott nem sokaknak lenne kedve szájkaratézni
-
Tin
veterán
válasz Zoliwrc #253942 üzenetére
Ti hogy mentek ilyen átlagokat? Én oda-vissza megyek 1km-es szakaszokon, plusz fel kell mennem odáig, aztán haza, és mivel a szakaszok végén az út végén kell megfordulnom lassan, illetve néha szinte állóra fékezni az autók miatt + lámpák, nekem eddig 21 km/h az átlag.
-
jjeahh
nagyúr
Edzettség, időjárás, bringa, guminyomás, intenzitás, szint, aszfalt/terep minősége, sok minden számít, de leginkább az edzettség és összsúly szerintem . Nekem nincs outim, csak mtb, de ilyesmik az átlagaim:
- terepen legrosszabb 9km/h, legjobb 21km/h
- aszfalton legrosszabb 17km/h, legjobb 30km/h
Tehát sokat számít mennyire vagy jó formában. Szerintem jó erőnléttel, outival teljesen reális lehet az a 33km/h és Zoliwrc-nek mindkettő adott hozzá, gondolom elhízva sincs ennyi tekerés mellettHa már erről van szó, egy srác németből jött ide nyaralni és tegnap elvittük egy laza körre. Mármint nekem laza volt, de ő kiírta, stravan, hogy meghalt és 169 volt az átlagpulzusa, ami nagyon durva, kicsit így utólag sajnálom is, következőben visszább veszem a tempót.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz jjeahh #253946 üzenetére
Azért én őszintén kíváncsi lennék, hogy hányan tudnak itt a topikból, úgy menni, mint amit Zoliwrc ment/írt.
Sajnos nem ismerem őt, de többször előjött már itt, hogy ő azért elég keményen megy. És amit írt, az bizonyítja is. 115km-en hozni a 33-as átlagot, ráadásul még majdnem 1000 szintet is ment benne, az szerintem nagyon durva. Ilyen számokra csak pislogok. Pedig talán én se a topik hátsó felében vagyok tempóban. (Szoktam nézni a csoport Strava-jat, ott se mindennaposak az ilyen számok, azért gondolom ezt.) De ki tudja, aztán lehet.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Aki rendszeresen teker országúton, az tudja, hogy a 30 teljesíthető, de meg kell érte dolgozni. Minden, ami afölött van, az már emberes tempó, pláne, ha szint is kerül bele. Országúton olyan 1% átlagos emelkedés (10 km-enként 100m) normálisnak számít, szóval kb ezzel amúgy érdemes kalkulálni, illetve ezt szem előtt tartani, amikor jönnek az eredmények.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen