- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
úgy döntöttem, mindenkinek vállalom a TL szenvedéseinek felelősségét, szóval engem szidjatok ezentúl. de csak a 4 bar alattiak, fölötte nincs tapasztalatom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
lsebestyen
addikt
válasz andrisbandi #254699 üzenetére
A dekás sapi tippet köszi, lehet majd bepróbálok egyet. Vizezni amúgy én is szoktam, de ma a hőséget megfejeltük a tempóval is, így most ilyenekre nem volt időm, meg féltem is, hogy akkor elfogy a vizem, ha magamra locsolom.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #254704 üzenetére
+1 a sapira, anélkül nem is indulok el. Nekem is dekás van fehér. Könnyen koszolódik nehéz szépre kimosni, ezt leszámítva jól működik. És hasznos a sisak alatt.
Ma is pl kék kútnál fejem alátettem, jól megfürdettem, kezeim is, aztán jelentős komfort javulás menet közben[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz andrisbandi #254699 üzenetére
Na ha mindenjól megy a kollégám által rendelek egy ilyen Castelli sapkát a sisak alá.
Kíváncsi vagyok mennyit fog számítani.Més que un club!
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #254704 üzenetére
de ma a hőséget megfejeltük a tempóval is
Tempó? Ha jól látom nincs meg a 35-ös átlag, az alatt az összes ride a topikban revovery-nek minősül. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #254659 üzenetére
Nem tudom, de nem ott hanem a szélén jön fel, így a szelep kivételével máshol tulajdonképp akár át is hidalhatnád azt a vájatot, úgy is tömítenie kellene ha a szélek jók.
Amúgy enyém ma végre összeállt, keményebb volt mikor hazajöttem mint induláskor, nem hittem volna valaha vágyni fogok a tömörségre utaló rázós érzésre. ...tehát a gumi kemény maradt, nem úgy mint én, ma alig bírtam hazavánszorogni, rég nem volt ilyen xar, azt hittem leszakadnak a lábaim. ...pedig toltam már 38°C ben is."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #254699 üzenetére
Ezt a castellit csak azért nem vettem meg, mert 1 fekete színe jó lenne a ruházathoz+ jobb mosni, de tartok tőle hogy jobban szívná a meleget, illetve véleményeket olvasva.. alapján nekem valszeg kicsi lenne a fejemre. Lehet valami mellé berendelem aztán benyelem azt az 5k.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #254710 üzenetére
Amúgy ma a sofőröket is megcsapta a meleg, ennyi lúzerrel régen találkoztam, szerintem azok húzhatták le az átlagot.
szerk.: commute részt levéve, 2 órára megvan a 36km/h, az belefér?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #254711 üzenetére
Szerintem ez inkabb fejben, meg testben dol el. Tegnap alig tudtam mozogni, ma meg alig indultam meg. Aztan menet kozben elkapott egy jo erzes, gondolom az erdo 'szelleme'.
Don't Tread On Me
-
cattus
őstag
válasz lsebestyen #254709 üzenetére
Nekem is ez a dekás sapi van, bevizezve nyári hőségben jobb mint a sima sapka, jóval kevesebbet izzad a fejem vele, és ha jól lövöm be a víz mennyiségét az edzés végére pont meg is szárad.
Do the thing!
-
mauimagic
aktív tag
válasz gergo5991 #254683 üzenetére
Ezt képről azért nehéz belőni...
Zárt állásban kb ütközésig kéne hogy húzza a bowden a lockoutot, csak akkor zár teljesen.
Ha a karon van bowdenfeszítő, akkor állíts azon, hátha javul.Ha nem, akkor a telón lévő részen kell feszíteni. Bowden nélkül, kézzel tekerve nézd meg hol a végállása, úgy kell belőni a bowdenfeszességet, hogy kb. oda érkezzen ha lezárod a kart.
Igazi fos rendszer, vicc, hogy a mai napig nem léptek tovább a gyártók.Pont most szivattam magam én is egy rókás lockouttal, mert a gyárban baromi hosszúra hagyták a bowdenházat, nem bírtam tovább nézni
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #254692 üzenetére
Nem lehet, hogy a felnid a hibas? Amiota megvan a Jeffsy, TL -en vagyok. Nem volt defektem, soha nem eresztett igy le a semmitol, es a szereles is csak az egyik XR4 -el macerasabb, mert a hatso csak kompresszorral megy ra a felnire. Az elso gumiban a 120ml tej benne volt 9 honapig, a gumi elettartama vegeig.
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #254716 üzenetére
De pont ez az hogy fehér nekem jó a dekás. De feketénél a szín a lényeg ami miatt... mosás és a ruházathoz jobban illeszkedik.
#254718MPowerPH: Én fordítva voltam ma, motiváltan neki vágtam na mondom egy jó "zuhanyzós" kört tolok de jól fog esni (tudjátok az a fajta mikor a célban ha megállsz, ömlik a viz), hátha még meg lesz a 32 es átlag is rá út feléig jó voltam, aztán fogytam el mint a vilmoskörte Se "zuhanyzós" nem lett se rekord.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dark Archon #254692 üzenetére
Emiatt került bele anno a Unitba a Tubolito. Bár utóbbi időben Ali-ról RideNow Ultralight TPU lett belegyömöszölve. Hátul elég tartós, elől havonta rá kell nézni, de semmi panaszom nincs rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szimpláncsak
tag
Na ma letoltuk a Miskolc - Kékestető - Miskolcot Nem mondom, hogy jól jött ez a 32-33 fok ami ma volt. Hárman mentünk egyik srác kicsit megkecsmeredett , szóval lehetett volna jobb az átlag meg így az állás idő is sok lett (3 óra). Magamat is sikerült megszivatni. A betétes gatya felé mindig veszek egy montis gatyát, aminek nyúlós az anyaga. Mondom, nézzek ki rendes országútisnak , ma nem veszem fel. Hát àllandóan előre csúszkàlt egész nap a betétes rész, állandóan igazgattam, meg fájt is a seggem a végére rendesen, pedig ilyen már nagyon rég volt. Valszeg kifogytam belőle, de a montis gatya a helyén tartotta, szóval venni kell kisebbet.
Ezeket vittem Házi zabkeksz 7db, iso pezsgőtabletta, 3 datolya szelet, egy bringás boltban kapott lejárt sponser activator, meg egy biotech energyshot. Az egyik datolya szelet, meg az energyshot megmaradt. Kékestetőn meg toltam egy pirított tésztát, mert palacsinta nem volt
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #254721 üzenetére
Szép jó kis "beintegreált" mászással
Bitnag jó kis pálya lehet, már eleve a bükki is az miskolctól - egerig..aztán még a ráadás[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #254692 üzenetére
Felütted a felnit? Nem értem... én terepen nem kicsit verem oda a gumit, de a felnit persze sosem ütöm fel, mert fel van pumpálva rendesen. Alacsony volt a nyomás? Mert az nem a tubeless hibája. Valami kiszúrta? Kivágta? Miért szivárgott és mit kellett volna tömítsen? Ha lejött a gumi a felniről, azt nincs is ahogy, de ilyen csak akkor fordulhat elő, ha túl alacsony a nyomás. Akkor viszont a gumibelsővel is kígyóharapásos defektet kaptál volna.
Szerintem megint valami user error lesz és emiatt sokan nem váltanak, pedig a tubelessel igazából szvsz csak egy megoldatlan probléma van: gyakran a felrakáshoz nem elég a pumpa, kell a booster vagy kompresszor. De ezt és kb mindent, amire figyelni kell a tubelessesítésnél, 1000x leírtunk, ahogy a guminyomás kalkulátor is sokszor volt linkelve, legutóbb pont tegnap.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
-
addikt
válasz jjeahh #254723 üzenetére
Nem éreztem, hogy felütöttem volna. A huppanó után eresztett le. De mentem jó pár száz métert, mire rájöttem, hogy lapos. Persze egyértelmű user error, mert nem tudok felújni egy kibaszott gumit megfelelő nyomásra a két diplomámmal
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #254726 üzenetére
Szerintem meg csak túlképzett vagy. Erről az a vicc jut eszembe mikor a diplomás bemegy a műhelybe mire a szaki: Értem én, hogy bölcsész doktor, csak ne nyúljon semmihez!
Amúgy meg vicceskedek, de ha nem állt volna össze a tegnap az enyém bizony én is füstölögnék...mert pl. vannak olyan tényezők melyeket nehezebb irányítani, pl. a szalag, mely 4-5 kerékre való tekercsként lassan 2 éve volt vásárolva majdnem 8e forintért, így akár romolhatott is a tapadó képessége. Ugyanakkor ki dobná ki csak azért, hogy esetleg vegyen egy újat mely szintén állhatott akár 3 évet is a polcon és szintén kérdéses lehet a tapadása?! A másik a felni, már sokat írtam arról az Alexrims felniről melyet nem tudtam úgy összerakni, hogy a gyatra toldásnál ne eresszen...summa summárum ha mindent jól csinálsz, alapos vagy és jó anyagokkal dolgozol (gumi, szalag, tej, felni, szelepek) és összejön (ez a gyakoribb) akkor bizony évekig jó lehet és örülsz, reklámozod és nem érted mi a baja másnak vele (én is így voltam ~6 kerék összerakásáig) , de ha egyszer beszo*d akkor bizony megérted miről rinyál az akinek nem akar összejönni és abban a xar takonyban kell mocsolkodjon n alkalommal is.
Továbbra is úgy gondolom, hogy akinek nincs legalább 5-10 defektje évente, és/vagy nem versenyzik, és/vagy télen nem bringázik, tehát áll a kerékben a tej, annak semmi értelme ezzel foglalkozni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #254726 üzenetére
Fel tudtad fújni, csak előtte normálisan összerakni nem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #254724 üzenetére
Eddig amikor azt láttam haveri körben vagy fórumon, hogy kezdő tubelesses megszívja a tubelessel, átkozódik, szidja, vissza akar váltani belsőre, mindíg ilyesmi okai voltak:
- nincs booster, kompresszor, mondtuk, hogy nélküle nehéz lesz, de "majd csak lesz valahogy" alapon mégis nekiállt
- mondtuk, hogy az a bizonyos tej nem jó, mégis megvette, aztán nem tömített
- leírtuk lépésről lépésre, hogyan kell tökéletesen összerakni, mégis elszúrta a szalag felrakását, vagy a szeleplyukat. Persze ember tévedhet, én is szúrtam el, de nem idegeskedni kell, hanem újracsinálni, ezúttal alaposabban
- linkeltük a guminyomás kalkulátort, de nem vette komolyan, vagy nincs is pontos nyomásmérője, ujjal nyomogatva meg lutri nyomást "mérni". Aztán az alacsony nyomás miatt lefordult a gumi a peremről, lásd, a haverom esete: [link]Egyetlen egyszer láttam olyant, hogy jól volt összerakva, jó tejjel, jó nyomással, mégis leeresztett, sajnos a szervizben gagyi Force szelepet raktak bele, ami nem tömített rendesen. Az a baj, hogy ilyenkor jön az átkozódás, a tubeless szidása, visszaváltás belsőre, aztán aki mindezt elolvassa, azt látja, hogy mennyi sz*pás van a tubelessel és nem mer váltani. Pedig csak hátrébb kéne lépni kettőt, mély levegő és kitalálni hol volt elcseszve a dolog. 100% biztos vagyok benne, hogy az esetek 99%-ában nem a tubeless a hibás, hanem az user rontott el valamit, de fröcsögő leeresztett tejesgumival a kezében, idegesen nehéz ezt belátni. Mondjuk tény, hogy több ponton lehet elcseszni, mint a belsős rendszert, de cserébe nagy előnyökkel is jár. Belsőt is be lehet csípni a gumi és a felni pereme közé, belső is lehet hibás (lásd a rengeteg hibás Continental belső) és terepen defektet javítani sem kellemes, főleg ha zord az időjárás, vagy a haverok rád várnak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #254726 üzenetére
How to Get Leaky Tubeless Bike Tires to Seal Again
https://www.singletracks.com/mtb-gear/tubeless-tire-troubleshooting-tips/Jó ötleteket mondanak, érdekes cikk.
Legegyszerűbb probléma; szivárgáshoz elég, tömítéshez kevés a tej.
Kivett kereket megrázva hallani a zubogásból mennyi lehet. El kell tudnia folyni, habzania a lyukakhoz. Montinál majd 1 deci a minimál adag.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
itouchfan
senior tag
válasz szimpláncsak #254721 üzenetére
Ez komoly, gratula
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
vhunor
őstag
Titán vázat javíttatott már valamelyikőtök? Ha igen, hol?
-
válasz Zoliwrc #254666 üzenetére
& RexpecT
Ahh, jöhettetek volna hamarabb. Akkor inkább SiS-t rendelek a Dechatlonos helyett.
De most erre az egy alkalomra, valószívűleg nem lesz akkora jelentősége.fulton
Én szombaton is megszenvedtem ezt a kajálást. Fontos nagyon. Persze nem gélt kell tolni, de fontos a táplálkozás, nagyon is érezhető. 30-50km-re én is csak vízzel megyek.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
válasz szimpláncsak #254721 üzenetére
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
vhunor
őstag
válasz szimpláncsak #254721 üzenetére
Ezek elég szép adatok ilyen melegben, gratula! Viszont ránézésre keveset ettél. 60 gramm CH / óra ilyen terhelés mellett ilyen melegben, sok folyadékkal legalább kellene, hogy a tested ne a tartalékokhoz nyúljon.
Szerk.:
Sapka-meleg témához: nekem a pár hete vásárolt Kask Valegro sisak abszolút game changer volt. Elképesztően jól szellőzik és annyira könnyű, hogy nem is érzem hogy rajtam van. Nem olcsó, de baromi jó.
.LnB: én a tenerifei hegyi edzések alatt SiS-t toltam folyamatosan, nagyon bevált, csak ajánlani tudom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szimpláncsak #254721 üzenetére
Kékest én is meg akarom csinálni majd. De nekem az már autós táv. Valahol kicsit messzebb tőle megállnék, aztán onnan tekernék fel. Balaton után valószínűleg neki állok majd átgondolni.
Neked meg gratula. Szép számok azok!
Más:
Szlovákoknál volt már valaki hegyeket mászni. Azon is gondolkodom. Úgy tudom, hogy vannak 1300-1500-as jól bringázható hegyek.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz vhunor #254735 üzenetére
"tenerifei hegyi edzések alatt SiS-t toltam folyamatosan"
Itt álljunk meg egy pillanatra..
Te a Teide-re jársz edzeni?! (<- pedig ezt a smile-t utálom használni.)
Profi bringás vagy? Vagy ezt így hogy?Hova kerültem én??
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #254735 üzenetére
80 grammal könnyebb mint enyém. ...mondjuk jó drága is 4-5 évente cserélni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vhunor
őstag
Tavaly télen voltam először masfél hónapot (családdal, remote-ban dolgozom szerencsére). Dehogy vagyok profi . De a síkon menni nekem unalmas, azért (is) lakunk a Pilisben . Ezen a télen elvileg január közepétől megyünk majd ki. A cél egy Everesting, van egy kb. 10 km-es folyamatos és elég jó átlag meredekségű szakasz Los Gigantes és Santiago del Teide között, 10-11 kör abból kiadja. Tavaly sokat mentem arra, egész jól bírható, a problémát inkább az idő relatív szűkössége fogja jelenteni. Későn világosodik és korán sötétedik.
Szerk.: tavaly amikor ott voltam, valaki megcsinálta a Masca - Santiago del Teide emelkedőn, de az brutális. Párszor felmentem rajta, de azt nem látom magam előtt, hogy 23-szor egymás után megteszem .
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Köszi mindenkinek
vhunor: Azért volt reggelire is rántotta, indulás előtt 1 órával. De amúgy nekem is kevésnek tűnik, de szerencsére nem éheztem el
.LnB: Attól függ, hogy honnan akarsz indulni. Gyöngyösön vagy Abasáron hagyod az autót és lehet menni egy 90-95km-es kört a Mátra körül Abasár - Kékestető - Parád - Tarnaszentmária - Domoszló - Abasár pl. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #254740 üzenetére
Ide kell menni, ~11x megmászod egymás után és meg is van...végig aszfalt, nulla, vagy nagyon gyenge forgalom, jó levegő, árnyék, kvázi "itthon" vagy és ha nagyon lelassulnál egy medve is befigyelhet segítségnek. ...én montival talán 2x megmásznám egy seggel, aztán kábé eladnám a bringát ne is lássam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #254703 üzenetére
a vákuummal, mint minden más termosz.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
flash-
veterán
engedd el a biotech géleket-termékeket.. (biotech túlárazott budget "márka" pl nézzünk egy vitamint: bioco-ban is meg kell legyen ami rá van írva(sőt valami tesztben abban még több is volt a c vitamin mint ami rá volt írva, meg c vitamin és c vitamin között sose lesz különbség nincs olyan hogy "természetes" pr. szöveg csak,vvagy pedig nézzük a fehérjéit, egy puregold sokkal oclsóbb és ugyanott készül maga az alapanyag...)
szénhidrátos - izotóniás italpor a legjobb. jól oldódik, árban sokkal jobb mint a gélek.
[link]
[link]
nagyon fontos hogy izotóniás legyen mert az fog jól hasznosulni. előre bekevered kulacsokba, esetleg plusz zárható zacskókba kimérsz még pár adagot.eleve egyik gél sem lehet izotóniás(a hydrogel sem) mert a ch-elektrolit és folyadék aránya eleve kizárja ezt(sokkal több víz kell ilyen ch-elektrolithez hogy izotóniás arányról beszélhesssünk) innentől kezdve nem fog soha olyan jól felszivodni, gyomorban fog maradni,gontokat okoz, (lásd kindl gábor yt előadásai)
sőt extrém megleben többen mondják érdemes picit több vizzel is késziteni egy adaagot (bár én akkor sem szoktam)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
addikt
válasz jjeahh #254729 üzenetére
Rápattintottam a külsőt a felnire most reggel egy kúton. A felni egy adott pontján annyira ereszt, hogy 1 perc alatt 1 bárra csökken a nyomás (tej még nincs benne). Látni nem látni sérülést, és nem az illesztésnél van.
Szóval nem a szelep, nem a szalag (egyébként új szalagot tettem be, ahogy javasoltad), Stan's szelep, Stan's tej, alis szelepmag, ahogy kell. De irreleváns, ha egyszer a külső / felni illesztésnél ereszt. Ha adok is a tejnek egy esélyt, folyton bennem lesz a félsz, hogy eldobja magát, természetesen egy 100 km túra felénél, mert miért ne.
Egyéb javaslat? Később tudok feltenni képeket, meg belenyomom vízbe.
andrisbandi: köszi. Mivel szétszedtem, elég konkrétan meg tudom mondani, hogy volt benne tej bőven.
Pont ez az esetem van: "Even if the rim wall isn’t visibly dented or misshapen, there could be a small gap between the tire bead and the rim that’s leaking air."
Csak az nem világos, hogy "hirtelen" miért jött ez össze, ha eddig jó volt. Persze a hiba előtt minden jó és működik.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #254711 üzenetére
muszáj a lépcső, különben nem lehet feltenni a külsőt. ha meg mód van rá, lehet azt tökéletesen belefeszíteni is, hogy mindenhol tapadjon, és akkor se buborék, se más anomália nem rontja az esélyeket. ezért is kell kicsit szélesebb, mert gödör is van, nyújtom is, és igazából az sem baj egyáltalán, ha felkanyarodik a felniperemre, de oda szerintem nem kell, csak érjen ki a széléig.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #254744 üzenetére
Akkor vagy a felni rossz, vagy a gumi legzaro gyuruje. Meger egy probat, hogy a gumit megforgatod a felnin. Ha ugyan ott ereszt, akkor a felni hibas. Hanem, akkor a gumival van a hiba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz MPowerPH #254746 üzenetére
Ugyanott ereszt a felninél. Levettem a külsőt, és visszaraktam. Legalábbis baromi kicsi az esélye, hogy pont ugyanoda tettem vissza. Mivel kompresszorom nincs, így elég macerás kísérleteznem.
S akkor mit tudok csinálni? Csapjak oda egy fakalapáccsal a felnire
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #254744 üzenetére
Nagyon úgy tűnik, hogy a felnid nem jó . Én szétszedném és megvizsgálnám, de ha nincs deformálódva, jók a felni illesztései, nincs sorja, semmi hiba, akkor nagyon fura . Valahol a felnin látszania kéne mi a gond. Szerintem nem a tej a hibás.
Ha esetleg kitartanál a tubeless mellett, csinálhatsz fillérekért dyi boostert régi tűzoltó palackból, én is olyant használok.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #254744 üzenetére
nem látszik semmi sem a felnin, sem a külsőn azon a ponton? ha felfújod 3-4 barra, rendesen helyére pattan ott is?
(lassú vagyok, vagy ti vagytok gyorsak ilyen korán reggel)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Milyen légkondit a lakásba?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen