- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Windows CE fórum
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #255492 üzenetére
Szerintem (magas peremű) karbon kerékszettet egy dolog miatt érdemes venni, bling. Érzésre nem gyorsabb, nem merevebb, nem könnyebben gyorsítható, mint egy jó alu kerékszett. Sokkal jobban néz ki, de ennyi. Persze a személyes percepció biztosan más - ami jól vagy gyorsabbnak néz ki, többet és jobban hajtja az ember, pláne ha elköltött rá 1500 eurót.
Persze, ha van WT versenyző a topikban, aki nem a kinézete miatt venne karbon kereket, és számít neki az a 15 másodperc 100 km-en, annak a fentiek tekintetében is bátran ajánlható.
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #255501 üzenetére
múlt hét pénteken a nagy viharban tekertem haza, úgy a 23 mm-es felni + 32c-s külsőt is tépkedte oldalról a szél, na most egy 40-50-es felnivel nem tudom milyen élmény lett volna hazagurulni.
kb 25-30 km/h-tól számít igazán a felnimagasság.
a gp5000 viszont durván gyorsabb, mint az egyébként gyorsnak számító gravel külsőm.
-
Tin
veterán
válasz Maximum1 #255466 üzenetére
Ennek ahhoz semmi köze, a fék jól fog, csak meg kell fékezni párszor erősebben.
Hasaggymeg: lehet rakok oda egy karton lapot tisztítás alatt, csak érdekelt, mikor maródik meg annyira a tárcsa, hogy már nem kell a ráégett fékbetétpor a fékhatáshoz. Persze nem fékezek sokat, szóval simán hihető, hogy tovább tart. Amúgy egyre kevesebbet kell fékezni tisztítás után, hogy rendesen fogjon újra. Csak az elején fura, de arra meg ott az első fék
-
rétisün
veterán
bikeinn-es rendelés: kinek mennyi volt a legtöbb, amit rendeléskor raktáron lévő(?) cuccra kellett várni?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fulton
addikt
.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Ringman #255500 üzenetére
Igen, a mostani karbonom is toluk van, csak nekem Alpina Hyperlite kullokkel. Bar AM MTB kerekszett, de konnyebb, mint egy gyari outis karbon, es valszeg joval erosebb.
De nem is az a lenyege, hanem az, hogy mit ad hozza a bicajhoz. Eg es fold.Nem csinaltatnek kulon kereket a bringara. Par hete volt fent Willier, Orbea, Trek is karbon felnikkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
user2
csendes tag
válasz Hasaggymeg #255496 üzenetére
ütött-kopott... vacak a kép, így nem látszik, hogy leginkább koszos. használva van, nem szobanövény, hogy csak a sarokban álljon... a sor (CS-M771-10) hibátlanul fut, vált, nem ugrik, nem morog, innentől kit mozgat, hogy nem "gyárias" a külseje? még hogy kopott... ez nem egy 12s sor!
@630D #255498: motiváló volt a túravezető! Csepel of Sheffield
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #255495 üzenetére
Én egy 6 kg-os palackot vettem, asszem annál csak nagyobb volt neki, de ha felhívod, úgyis elmondja a választékot.
Ha szelepest veszel, akkor igazából csak egy pumpafej kell, ha beéred a palack gyári tömlőjével. Ilyen [link] volt a terv, de ehhez még kellett volna egy olyan csatlakozó csonk, aminek az egyik vége ebbe passzol, a másik a palackba. Vettem inkább egy másik lidl-ös pumpát a tömlő miatt, de végül csak a pumpafej kellett, a palack tömlőjébe kis melegítés után belecsúszott a pumpafej menetes része. 2 db AWAB bilincst vettem, meg egy Loctite55 tömítő szalagot, de a sima teflonszalag is megteszi.
Fújd ki belőle a port teljesen ( én egy kukászsákba fújtam bele ), csavard le a palack tetejét, lesz benne egy hosszú cső, azt eldobhatod. Mosd ki alaposan, szárítsd ki, a kieresztő szelepet is mosd ki alaposan, különben a beleragadt por miatt nem fog rendesen zárni. A menetre tegyél tömítő szalagot, csavard vissza a palackba, aztán már fújhatod is fel. Érdemes kompresszorral, ha más nincs, akár benzinkúton, bár nem tudom, mit fognak hozzá szólni . Lehet, hogy állópumpával is meg lehet oldani, én kompresszorral vagy 4-5 percig fújtam, mire eljutott a nyomásmérő órája odáig, ahonnan már nem ment tovább, ez kb. 8 bar lehet. Itthon megpróbáltam pumpával ráfújni, de nem lehetett, le sem tudtam nyomni a pumpát. Nem tudom, elég-e két kerékre, igazából "élesben" még nem teszteltem. Júl. 11-én viszem átfűzetni az első kereket, majd utána kipróbálom. -
mauimagic
aktív tag
szerintem kicsit túlkomplikálod a tisztogatást, törölgetést...
Én az összes tárcsafékemet ütöttem-vágtam, porban, esőben, sárban, hóban használtam, slaggal lemosom a dzsuvát és kész.
Hibalista: húzom és visít nagyon: elkopott a fékbetét.
Húzom és nem fog: légteleníteni kell (kis túlzással ennyi )
Mindkét eset ritkán fordul elő, főleg ha néha átnézed a bringád. Nem versenylovak ezek, hogy állandóan babusgatni kelljen őketMondjuk a fogkefés törölgetős extra szűz olivaolajos kezelés helyett a láncot is lesz@rom, squirt-öt kap kb 100km-enként, vagy fürdés után. Nem törölgetem, nem mosogatom, nem mesélek neki és mégis eddig ez a módszer, amivel a legjobb a milage nekem.
-
olta
aktív tag
Sziasztok, felmerült bennem, hogy esténként milyen jó lenne tekerni néha, szimplán kerékpárúton, semmi extrém emelkedő, csak sík terep, közben kiszellőztetni fejem. Netán néha nem autóval mennék boltba, ha csak apróbb cucc kell, hanem elgurulnék. Így azt mondom, heti olyan 100-200km-re kellene, nyílván lehet idővel ez változna.
Kb. 25 éve nem bicikliztem, szóval némileg lemaradtam a fejlődéssel
Olvasgattam itt, hát nem szeretnék ilyen fél milliókat beleölni a témába, de nem vagyok a pénz ellenségese sem. Tehát, nézelődtem új és haszált bringák között, és [link] ez felkeltette az érdeklődésem, szóval holnap megyek megnézni.
Kérdés, hogy mire kell figyelnem, mit érdemes megnéznem alaposabban, vagy gyakorlatilag ha minden működik, és tényleg kényelmesen érzem magam rajta, akkor ne törődjek semmivel, hozzam el, ez teljesen jó alap ahhoz, hogy elinduljak, belekóstoljak ebbe a kerékpáros témába? Mivel nekem ezek a felszereltségek, típusok a különböző egységekre nem mondanak semmit, örömmel fogadnám, hogy véleményetek szerint ez az ár korrekt, túlárazott, stb.
KösZönöm az esetleges építő jellegű hozzászólásokat -
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #255471 üzenetére
Ez melyik fajta? Mert ami nekem van Ashima az elég jól bírja és Crocodile, Acor stb. néven is kapható jó sok pénzért. [link] Elég jó áron vettem még tavaly év végén és eddig bevált. Múltkor mértem rá digi tolómérővel és 1,8-1,9 mm között van, így alig kopott. Igaz én organikus betéttel használom, lehet a félfémes szétkoptatta volna már. Igaz én úgy voltam vele, ha elmegy ideiglenesen pár hónapot, az sem baj, maximum rendeltem volna helyette Shimano vagy a2z-t.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #255475 üzenetére
De fordítva van. Ha nagyobb és hosszabb a váz, akkor jobban előre kerül a felsőtest és "aerobb" lesz a póz. Ha kicsi a váz, akkor meg egyenesebb lesz a hát, ami elvileg komfortosabb. De ez is egyénfüggő, mert akinek bírja az hátizma, dereka, annak nem gond a hasalódabb póz sem.
-
Jó gép ez, még ha nem mai csirke is, ha jó állapotban van (nem lötyög, nem kattog, nem nyikorog, rendesen vált, lánc nem ugrál, fék működik), és jó a méret, akkor vedd bátran. Az ár mondjuk durva, de ez van manapság.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #255518 üzenetére
meg végre nincs rajta teleszkóp! (ár/érték arányt passzolom, de nem olcsó, az biztos)
-
Tin
veterán
válasz mauimagic #255510 üzenetére
Feltettem egy kérdést, kaptam egy minősítést, de miért? Te szétsarkantyúzod a lovad, én meg nem, és? Nem ez volt a kérdés, amire amúgy is már kaptam választ.
Ha meg most megsértődsz, mint az a másik fasz, aki mindig csak magas lóról beszél, és "csak segíteni akar", akkor meg punci vagy.
Én is tudok fasz lenni, csak minek? Bicajozunk, kérdezünk, tiszteljük már meg egymást azzal, hogy ha hülyének gondoljuk a másikat, akkor inkább csendben maradunk. Deal?
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #255515 üzenetére
inkább az szokott lenni, hogy a hosszú hasalósabb, azaz sportosabb, a kisebb rövidebb, emellett a fejcső magassága néha azonos, néha pár centivel magasabb a nagyobbé. szóval nagy átlagban a nagyobb váz lesz "sportosabb"
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
válasz ZolkoW #255523 üzenetére
az egyik dolog én még nem láttam azonos modellen belül(outiknál) két más méretű váznál nem lesz azonos a fejcsöved.
a másik, a stack és reach ami meghatározó pozició szempontból.Röviden, ha te két méret közt állsz , akkor mind a két méretnél be fogod tudni állítani a kormányt úgy hogy az neked ne legyen diszkomfortos nyújtózásilag. Kisebb váznál ez inkább a alsó véglet (spacerek ki a kormány alól..), nagyobb váznál, ez az alap beállítási véglet lesz inkább, vagyis minden spacer alatta (tól indul). Kb lesz egy pont ahol a két váznál, ugyan akkora kormány távod lesz, DE jóval mélyebben lesz a kormány a kisebb vázon mint a nagyobbnál (aerobb).
Én értem hogy nagyobb a felsőcső hossz a nagyobb vázon ezért azt gondoljátok fekvősebb, kinyúlósabb igen (akkor ha mind a két váznál a kormány alatt ott van minden spacer), de a kormány magasságod viszont 2cm el fentebb van. És ha te azt még lentebb is akarod tenni később, sportosabbá, akkor már nagyon fekvős lesz a közép magassságoddal. Hiszen a kormány magasság csökkentésével eleve növekszik a kormány távolság is + a magasság csökkenés.. nagyon nyújtózós lenne. Ergó lehet hogy csak a spacerekkal alatta fog kényelmes lenni neked a nagyobb váz és azt már később csak kisebb stucnival tudod lentebb tenni hogy aerobb legyél és még kényelmesen elérhető is a kormány. érti?[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
1. nem minősítettelek, leírtam a véleményem és a személyes tapasztalatomat, gondoltam hátha hasznos egy pár hónapja tekerő bringásnak.
2. Abból, ahogy egy fórumtársra "az a másik fasz"-ként hivatkoztál, az jön le, hogy engem is annak tartasz, de ne aggódj, nem sértődök meg, hiszen csak megerősítetted a rólad alkotott képemet. -
ReFleXx
addikt
hasznal itt valaki mellkaspántos HRM-et pulzus monitorozasra? mennyire kényelmetlen a mellkaspánt? a computerhez lehetne csatlakoztatni ANT+on, de filozok hogy mellkaspánt vagy csuklópántos lenne jó, előbb gondolom pontosabb, utobbi meg egyszerübben felrakható és kényelmesebb lehet.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ZolkoW
őstag
válasz ReFleXx #255529 üzenetére
két véglet van, van aki el nem viseli, van aki (pl. én) miután felvette, többé-kevésbé elfelejti,hogy rajta van. főleg a komolyabbak elég picik, az alsópolcosok még tudnak bumfordibbak lenni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz fulton #255524 üzenetére
nem érti.
ha spacerekkel játszol, többet változik a magasság, mint a hossz. ha stucnihosszal játszol, többet változik a hossz,mint a magasság.
a méreteket gondolom megálmodták valamilyen stucnihosszal.
a fejcső ket szomszédos méret esetén vagy azonos, vagy a nagyobbé nagyobb.
most nyilván játszhatsz bizonyos határokon belül a kormányszárral, de az egyik meretnél előbb fogod elérni a határt, aminél tovább nem mehetsz, és különben sem akarsz DH stucnit tenni országútira.
Szóval úgy igazságos,ha nagyjából egyforma paraméterekkel (korm.szár hossza, szöge) hasonlítunk. Akkor nem tudom, mi a kérdés..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Winne
nagyúr
Sziasztok,
Hozzá nem értőként szeretnék segítséghez jutni.
Van egy 30 éves MTB-om, amit egy barátom ésszerűen felújított, azóta is tökéletesen működik, tekerem és megy, kapott egy normális hajtást, maradt 6 vagy 7 fokozat, de azok mind használhatóak. Erre tettem gyerekülést, így használati cikké vált.
Szeretnék egy új MTB-ot, majdnem 2 méter vagyok, nagyon max 300e környékéig mennék el, ha egyáltalán érdemes eddig. Akkor fizetnék csak ennyit, ha tényleg megéri és ezért fordultam hozzátok, mert nem tudom mennyire érezhetőek a különbségek adott váltók, hajtások, teleszkópok és társaik között. Amit szeretnék, hogy 50-50-ben hobbi biciklizés és földút-erdő használatában jó legyen, főleg hogy kényelmesen és könnyen tudjam tekerni nehéz terepen.
Első konkrét kérdés
Árukereső top1 CUBE Aim Pro 29 (2022) 240k Ft
Van fent pl [Cube Analog 29″] 330k Ft ,vagy a 2023-as 320k Ft.
Ezek között az Analog amivel drágább, az miben jobb és megéri-e a különbséget?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #255515 üzenetére
Miért lenne hülyeség? Ha nagyobb a váz akkor a felsőcső hossza is nagyobb így jobban előre kell dőlni, ezért is lesz sportosabb. Ha kicsi a váz, akkor meg rövidebb a felsőcső és egyenesebb a hát is. De ha megnézed a neten a geo táblázat mellé is mindegyik gyártó ezt írja, mert így logikus.
Állítani a spacereket meg rövidebb -hisszabb stucnit mindkettőn lehet , így mindig a nagyobb váz lesz a hosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Egy ideig én is két hetente féktisztítóztam a tárcsát, ugyanúgy lejön a fekete szutyok, de ez nem az odaégett fékbetét, hanem az olajos kosz. Nekem ilyen tisztítás után jobban fog a fék, de már nem szoktam olyan sűrűn csinálni, mert elég akkor ha általános tisztítást csinálok. Szerintem a tárcsa ahogy surlódik a betéttel úgy karcolódik és amiatt fog, így az a fekete égés ha van akkor nem számít. Sőt az nem jó ha megég a betét, mert akkor üvegessé válik és nem fog. Szerintem az lehet nálad is a gond. Vagy a betét nem jó minőségű vagy a tárcsa, de inkább a betétre gyanakodnék. Olvass vissza jjeahh tesztelt sok betétet és neki is valamelyik üvegessé vált.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #255492 üzenetére
Egy jó kerékszett, pl. amelyik márkától Toobee is rendelt, kínából is minimum 600 eur, de inkább 1000 körül.
#255494 Hasaggymeg: nem tudom, de az sem kopott még. Egyre inkább úgy gondolom, hogy nem a gyantás Shimano betétekhez kéne hasonlítani mindent, mert azok a legrosszabbak a piacon, túl puha anyagból készül, kb. 1500km és fémig kopott. Eddig egyik fékbetétem sem kopott ennyire gyorsan, mégis jól haraptak és a tárcsám is egyben van, szóval elmélet és fizika ide vagy oda, a Shimano valamit nagyon rosszul csinál . Vagy ha az ők szemszögükből nézzük, jól, mert ha ennyire gyorsan kopik, sokkal többet tudnak eladni belőle
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
juteszembe, apám is szeret mindenfélét összevásárolni kétes helyekről, szóval van egy akksis spriccelője. tegnap teszteltem. hogy vegyetek-e ilyet? nem tudom, ahogy az árát sem... a kézipumpás 5 literes permetező nekem olyan frappánsabb megoldásnak tűnik, kisebb szénlábnyommal.
ez a csapágyakat nem fogja tönkretenni, igazából nem túl erős, de a sarat nagyjából levitte.
kivitelezés: 3/5
hasznosság: 4/5
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #255537 üzenetére
A permetezőnél egy ilyen sokkal erősebb? Agyaltam hasonlón, de egyelőre lemondtam róla, mert nem tudtam eldönteni megéri-e a brutál felárat a permetezőhöz képest és pár év múlva lehet dögledező akksival, elektronikával szenvedni. A permetezőm amúgy tök jóféle, ezer éve megvan, 8 litres, teszi a dolgát, de ahhoz nincs elég ereje, hogy a sarat levigye, általában feláztatom, lekefélem, majd lemosom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz chubby2o6 #255509 üzenetére
Köszi, háde baszki Ha ehhez is kompresszor kell, akkor mire megyek az egésszel? Pont a kompresszort akarnám kiváltani. Tegnap is mérgemben elmentem egy kúthoz, aztán ott pattintottam rá.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
zsamiatt
őstag
válasz fulton #255515 üzenetére
ha nagyobb a váz előrébb kell dőlnöd. Vagy is sportosabb leszel (kisebb a légellenállás). A hát nem feltétlen lesz egyenes. Kisebb váznál jobban fogsz púposodni és mivel közelebb van a kormány is kevésbé fogsz előre dőlni. Kevésbé leszel sportos. Ha magad elé rajzolsz háromszöget, láthatod, hogy az elnyúlt átfogó miatt a befogóban lévő szög egyre nagyobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #255542 üzenetére
Vegyél-szerezz 1-2 kilós használt palackot olcsón, vagy akár újan, mert még úgyis megéri, kiüríted és átlakítod. A szelep egy hasznos extra, de igazából nem olyan nagy dolog így átalakítani, az enyémen még pumpa fej sincs . Ha nekem sikerült megcsinálni, akkor bárkinek sikerülne, mert nem igazán vagyok egy nagy barkácsmester... azt a bizbasz csavart kicsavartam belőle, zsebrevágtam és addig mentem körbe a barkács áruházakban, amíg találtam tömlőhöz átalakítót ugyanolyan menettel. Gyakorlatilag ez volt a legnehezebb része a dolognak, mert két átlakító egymásba csavarásával tudtam megoldani, a fúrás, szelep behelyezése viszont már gyerekjáték.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #255541 üzenetére
van permetezőnk is, passz, lehet,hogy épp 8l az is, és szerintem a permetező erősebb. bár csalóka, mert az jobban porlaszt. ennél is a feláztatás+ másodszorra már levitte (többnyire) volt a metódus.
a kefénél gyorsabb volt, és jobban befér a zegzugokba, szóval egész jól használható. igaz, ha rendesen sáros a bringa, nem csak ilyen ímmel-ámmal, akkor kellhet a kefe is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #255542 üzenetére
mi volt a baj a permetezőssel?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
szuszinho
őstag
válasz Dark Archon #255542 üzenetére
Nem kell kompresszor. Simán felfújom pumpával. Nekem sincs rajta pumpafej.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz zsamiatt #255543 üzenetére
Ti csak azt latjatok h felső cső nagyobb. Jelen esetben az S meretnél is be tudod allítani úgy a kormanyt h a távja ott legyen mint az M váz alapesetben. Csakhogy több mint 4 cm leszel lentebb "fejben". Természetesen ha így is közel lenne a kormány és jobban nyújtózni szeretnél akkor gubanc van, mert elérted a a "végét". Arról nem beszélve hogy az S es az M váznál itt 74 es 73.5 fokos a nyeregvázcső, emiatt azonos riderünk esetén kapásból bukott a nagyobb váz a felsőcsőhosszából 0.5cm t.
De hiaba írom ezek szerint nem értitek miről beszélek.
Itt A nagyobb vázzal akkor kerülsz előnybe ha kopra lerakod felé mész, vagy stucnit fordítol plEgyébként nagyon más érzetre hiába egyforma távra kerül a kormany, pont a drasztikusan alacsonyabb fogáspont miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #255498 üzenetére
Ki ez az új titán?
#255507user2...kopott sor=aligha visz el egy új láncot. Aztán lehet, hogy tévedek, de egyik-másik lánckerék kinézetre is már a végét járja, rendelheted az újat. ...érdekes a közepe kopottabb, 4,5 és 6.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen