- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
-
-
őstag
válasz Ixion77 #256590 üzenetére
a láncok jellemzően jól teljesítenek akkus flex ellen, mert ha lóg a levegőben, akkor nincs mivel megfogni/megtámasztani. értem, hogy satuban könnyű vágni a láncszemet, de a való világ mást mutat. egy 20mm vastag, edzett szemekből álló láncot satuban kb másfél perc átvágni, ha a levegőben lóg, akkor meg vagy ötször annyi
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
flash-
veterán
válasz dom1n0 #256538 üzenetére
kicsit drágának találom az egységárát...
mint ahogy pl a biotech is elég drága,meg ezeknek a poroknak nagyrésze amik kis kiszerelésűek.nekem ezt a tippem.
Nduranz sportital - 1500g - 8490ft
itthonról ha kb 2-3 órás edzőkörre megy az ember jobb választás. feltöltöd vele az 1-2 kulacsot és elvagy vele.egy jó arányban(1:0.8) tartalmazza a két legfontosabb ch-t (maltodextrin-fruktóz, van benne elektrolit is.
hosszabb útra vagy kiméricskélitek zacsiba. de ezzel nekem az a bajom hogy ilyen porokat nem lehet kulacsba úgy beleszorni hogy könnyen oldódjon,vagyis lehet,de meg kell állni, ott kell vele szarakodni perceket,kell keverőpálca, vagy pedig visztek egy shaktert abban felkeveritek könnyebben bele is lehet szórni,rázzátok és utána azt töltitek át kulacsba de ez megint csak macera egyébként,idő-idő-idő...
de aki egész napos utat megy az ugysem olyan intenzitást lő be hogy erre nagy szükség legyen, hiszen kisebb arányban használsz ch-t,mert nem mész nagy intenzitáson, ergo 10 órás úton inkább a z2-z3 intenzitás ami tartható, oda is kell ch, de azt meg lehet oldani egyéb módon(táskába szendvicsek,zabszelet,1-2 energiaszelet,vagy néha gél ha van mélypont hogy kelljen egy kis ch löket, de ilyenkor mindig tervezünk az útvonalba "hosszabb" (amig kiadnak egy fogást és megesszük) megállást hogy valami "klasszikus" kaját is tudjunk enni(rizs-krumpli-hús-stb),az szabályosan szárnyakat ad)alternativ megoldás hordozhatóság szempontjából ez az italpor lehet,1 adagban 80g ch, ha nem mész keményen szerintem 2-3 órára elég egy zacsi.
egész napos túránál mondjuk óránként annyit iszol hogy kb 30g cht igyál abból, plusz dobsz mellé egy cerbona zabot, és akkor kb jó is vagy.elektrolitra ez egyszerübb tipp, ez jó áron van ez a pezsgőtabi, ezt szoktam másik kulacsba dobálni(bár ha túlzásba visszük jöhet a fejfájás gondolom a natrium miatt) nincs benne ch, úgyhogy aki diétázik annak is tökéletes megoldás ha rövidebbet megy vagy nem olyan keményet ill. minimalizálni akarja a ch bevitelt.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
Nem tudom még melyik lesz pontosan, csak "célszemélyek" vannak amiket most vakon esélyes befutónak látok. Függ attól is milyen lesz a kipróba, és más dolgoktól is.
Giant, Merida, Canyon - nem lesz, Cube - nem lesz. Trekk nagyon drága felszereltséghez képest. Van még az Orbea mint esélyes.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
én a Dt swiss pr1600-ra gyűjtök, mindenhonnan csak áradoznak róla ,meg arról az agyról,stb. csak nehéz szerezni normális áron..(mondjuk ahogy nézem rose-ról a legjobb ha nem szettben veszem hanem külön külön onnan az első és hátsó kereket)
viszont van 32mm és van 23mm-as magassaágban.
van ennek a 9mm különbségnek bármi érhezhető hatása vajon?
az biztos hogy kicsivel a jobb a max terhelhetősége a 32-esnek(legalábbis papíron amit megadtak)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
dom1n0
senior tag
Ez az aero kerék elég szubjektív dolog, főleg hogy honnan számítja annak az ember, mit néz, pl. a küllök elrendezésétől is függ, profil magasság, stb.
De igen, valóban a tipikus aero magasabb profilú (és cserébe 5-10x drágább is )flash- köszi megnézem majd ezeket is, eddig egyébként nekem a gymbeames fueride jött be legjobban, de adok esélyt másnak is, kitudja...
Nekem az vállt be eddig, hogy óránként 30g iso, és mellé 3-40g gél, és 2-3 óránként pár banán..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
-
válasz flash- #256613 üzenetére
Nekem PR1600 van.
A különbségről nem tudok nyilatkozni. A gyári felni is 30mm-es volt a bringán.
Viszont a DT Swiss gyorsabb. Amin én nagyon meglepődtem, mert nem vagyok szakavatott. És érezhetően jobban gurul a bringa. És le is tudtam ezt mérni, egy lejtőn, ahol sokat járok. És tekerés nélkül jóval gyorsabban gurul a bringa a DT-vel. És ugye nekem a vázam is régi, nem modern aero mint a mostaniak. Szerintem sokat számít a lapított aero küllő is. Amit én el se hittem volna ha mondják. De tapasztaltam, szóval számít.
Azért vettem a magasabbat mert jobban néz ki , és strapabíróbb. De a szél dobálja ha úgy alakul, azt meg kell szokni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
flash-
veterán
ó köszi a tippet! mondjuk engem nem tudom mennyire dobálna, megint elekzdem kicsit 90 fölé kúszni súlyban ,a bringa nekem sem aero(és 9.5kg), hanem alap alu 2016-os országúti speci allez.
bár néha engem is megdobál a széllőkés,pedig a gyári speci kerék nem könnyű(cserébe bitang erős,erősebb mint a 36 küllős trekking kerekem) legalábbis kátyúztam már többször nagy súllyal és semmi 8-asés mennyire szerviz igényes? újra kenni hány évente-km-enként kell?
nekem erre a gyári axis kerékre is azt mondta a szerelő hogy nem szedné szét, pedig már hajtom 1.5 éve,azért furcsa,azt gondoltam csak kell időközönként újra kenni,tisztitani[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #256585 üzenetére
Akkor muszáj volt inni, a szakaszok 272 és 482km közötti hosszúságúak voltak, egy sebeségű bringákkal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz dom1n0 #256620 üzenetére
Lehet, nem tudom. Mivel idén februárban vettem csak az országúti bringámat, ezért nagy tapasztalatom nincs. Viszont jobb, gyorsabb azt még így laikusként is érzem. A másik ilyen, ami még ilyen laikusként is feltűnt, az a GP5000-re váltás. Azt is rögtön éreztem, hogy mennyivel jobb. De mint mondtam, nincs nagy tapasztalatom. És egy régi bringa, gyári cuccait cseréltem le. Szóval érthető volt az előrelépés.
#256621flash-
Májusban vettem őket, szóval nem tudom, hogy mennyire szervízigényes. Azóta csak fent vannak és megyek. De az átalános, hogy a felni profilmagassága számít az oldalszélben. Ez tuti különbség a 23mm és a 32mm között.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #256618 üzenetére
Ez Trek, neki Trekk kell.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
Jobb bizony egy jobban guruló gumival
Viszont nálam a pirellik 5160km után már hááát nem tudom ki fog e bírni a kopás jelző még 5000 km-t. Nagyon puha cucc magas TPI, de pont ezért nagyon kopik is.
Remélem elmegyek még vele annyit, ja és defekt nélkül. Majd most visszacserélem az elsőt a hátsóval. (ezek a gumik annyira jól tapadnak hogy nincs e szempontból jelentősége hogy elől vagy hátul van)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #256628 üzenetére
Kár, hogy Zoli túl ideges volt ahhoz, hogy filmezzen, fotózzon mert ott a híd alatt nem hiszem 7köznapi látvány a fürdőzés.
#256630
lsebestyen...hangos![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz dom1n0 #256626 üzenetére
Én meg majd pont fordítva tervezem. Vittoria Corsa Pro-t akarok majd kipróbálni a GP5000 után. Kíváncsi vagyok, hogy Ati-ék mivel mennek, ezért kipróbálnám.
Mondjuk a mostani 34e ft-os árat darabonként lehet, hogy nem fogom megadni. Arra alszok még.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256627 üzenetére
jah mert az olyan smoove feeling
#256634Dark Archon: Leszek bajban akkor vele[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
flash-
veterán
tényleg nem kötekedés(csak okoskodás ), csak az hogy egy world tour csapat mivel teker az sajnos nem mindig a legjobb, ezt mondták már versenyzők is hogy előfordul többször hogy a szart adják alájuk, dehát ezzel kell menni mert ezzel van szerződés,ez van
persze nézhetjük onnan is hogy a többihez képest milyen a technika,márpedig a jumbo tavaly másodikak lettek, most vezetnek,(vagy csak ennyivel jobbak a riderek hogy a fossal is nyernek )[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz fulton #256602 üzenetére
Nézem, 100+ új hozzászólás reggel óta, gondoltam, hogy te találtál ki megint valami marhaságot. Eszedbe ne jusson kereket venni, ha úgyis új bicajt veszel, olyannal kérd, amit szeretnél. Arra készülj fel, hogy egy jó kerékszett duplázza a bringa árát. Orbea kimondottan 3 féle különböző kerékkel adja az Orcákat opciósan. De ezt a hülyeséget, hogy veszel egy jó új bicajt, aztán rögtön ledobod róla a kerekeket, és ráteszel valami kendácsoltat, na ilyet is csak te bírsz kitalálni.
[ insert facepalm here ]
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz flash- #256638 üzenetére
Ja persze, ezt vágom. De igazából mind a GP5000, mind a Corsa Pro egy jó hírű gumi. Egyedül a Pirelli-vel voltak/vannak gondok. Az UAE le is cserélte idénre. Szóval ott se mindig a szerződés a lényeg azért.
#256636vallas
Még egy ideig úgy se aktuális a csere, reményeim szerint. Szóval majd jól átrágom a dolgot addig.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz parandroid #256640 üzenetére
Segítek főnök!
[link]„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mauimagic
aktív tag
válasz fulton #256622 üzenetére
Na én meg is fejtettem: ha másfél gurigába úgy fér csak bele a bringa, hogy ennyiért a gyári kerékszett kuka, akkor neked az öreg Dario műhelyében (Isten nyugosztalja...) heftelik épp a custom vázadat!
Mit adnak egyébként ennyiért a smutzig digók? Sora agy, Alexrims-el? Mamma Mia... -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #256640 üzenetére
neki valamiért silent hub kell hátulra, egy onyx vesper meg 500 dollár körül van.
szerintem a gyári ultegra is elég halk: [link]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Ringman #256644 üzenetére
a cockring racsnis DT swisseket meg lehet csinálni halkra? én megbízhatóság/szervízelhetőség miatt DT350-es agyat gondoltam hátra, de asszem az már alapból 36 fogas ratchet-tel jön és YT alapján rohadt hangos, azt szeretném amennyire lehet halkra csinálni.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fulton
addikt
válasz parandroid #256640 üzenetére
Aero kerekben gondolkodom, de az a model ami azzal van szerelve az 52/36-11-30. Ez sok nekem.
Ami meg hajtásilag oké, az nem ilyen kerekkel van. Nem tragéida egyébként.
Elsőnek bicaj lesz. Meg a hátsó agy rövid időn belül. Aztan meglátom az agyat mire füzzük majd(itt jön képbe az aero felni )Ami kicsit aggaszt, mennyire fogják tudni a gyárihoz képest jól megcsinálni ( fűzés) a kereket.
[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #256647 üzenetére
What??! Jól értem, hogy a hátsó sorral van bajod? Ahhoz minek az egész kereket cserélni? 11-30 meg full alap országútin. Miért nem jó az neked?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
flash-
veterán
persze, csak így ez jutott eszembe.
ha a normál belsős országúti külsőket nézem ezen a teszten, akkor itt még mindig a gp5k a legjobb ár-érték arányú, a picit gyengébbek (legalábbis pontszámban, gördülésben vagy defektállóságban) drágábbak, bár az lehet hogy kevésbé kopnak azt nem tudom
nekem egyébként végülis mondhatni jók a tapasztalatok vele, 8000km után 1 szer volt lassú defekt, egyszer egy felütéses (hatalmas kátyúba mentem) és egy hátsó kerék csere mert egyszer csak elszakadt a futófelület.
de azért én megyek kifejezetten borzasztó aszfalton vele, meg balaatonkör,ilyenek...[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen