- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #257450 üzenetére
Anno mikor olvastam a Titkos versenyt írta ott valahol, hogy kell tudni a 6,7W/testsúly kg és annyi, mehetsz is a Tourra. ...mondjuk időintwrvallum nélkül ez sem igazán értelmezhető.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Piftuka
veterán
"De ne nyár közepén, amikor az összes népszerű modell kifogyott, és csak a kevésbé népszerűek maradtak készleten, hanem vagy ősz végén, vagy jövő év elején, amikor még mindenből van készlet. Addig lefogysz 100 körülre, és mindjárt 10x akkora választék közül választhatsz. Ha most veszel, akkor megveszed drágán azt, amit nem is akarsz, szóval ha úgy vesszük, a felesleges pénzkidobástól akarunk megkímélni."
Köszönöm a tanácsot és a segítséget!
Sajnos előbb nem volt módom (idő és pénz együttese) keresgélni, utánajárni a dolgoknak, azért nyáron kezdtem! És tudod, idén szerettem volna menni a cimborákkal már bringázni...
Az itteni tanácsokra böngésztem a használt hirdetéseket is, de a közelemben jó állapotú, méretemnek megfelelő bringa nem volt.
Azt egyébként már eldöntöttem, hogy túrabringa lesz mindenképpen. Praktikus okokból, a tanácsok miatt, és a személyes próbák alapján is.
Találtam szimpatikusat is: KROSS Trans 5.0
(Az eggyel kisebb, a "Trans 4.0" volt, amit kipróbáltam, és az tetszett, ahogyan korábban írtam.)Egy rövid bemutató videó róla: "Kross Trans 5.0 TREKKING KERÉKPÁR: kerékpártúrára, városi közlekedésre és élménybringázásra"
Ennek az alkatrészei is korrekt minőségűek, egyedül a hátsó "TOURNEY TY710" váltó bizonytalanít el... (Lehet, hogy feleslegesen aggódom.)
Ezt a kerékpárt ~300 ezer forintért, vagy valamivel alatta tudnám elhozni.
Mi a véleményed, véleményetek erről? Jó bringa, jó vétel? És jó alternatívája a "CUBE Touring Pro"-nak?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
válasz Piftuka #257453 üzenetére
“Jó bringa, jó vétel?“
Az elsőre a válasz, hogy nem kifejezetten, a másodikra, hogy semmiképpen sem. Kétéves modell, mindenből a legolcsóbb vacakkal megrakva, de legalább jó drágán. Felejtsd el.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
válasz angyalpc2 #257452 üzenetére
Szerintem ezt a rugózós kormányszár dolgot engedd el. Nem használtam ilyet, de nem hiszem, hogy kiváltana egy jobb teleszkópot. Szerintem ugyanúgy rázna, hisz csak fel-le mozog, de nincs semmi csillapítása, és nem tartom kizártnak, hogy ez a csillapítatlan rugózás a kormányzás rovására megy.
Kezdetnek próbálj meg kiengedni az első gumiból. Nem tudom, milyen nyomáson használod, meg azt sem, hogy milyen bringa ez egyáltalán ( mtb, trekking, az outit az egyenes kormány miatt kizárnám ), de elöl még aszfalton is elég az 1,8-2 bar, természetesen súlyodtól függően.
Egy riser ( ívelt ) kormány is segíthet, de attól ne várj nagy csodát. Ha most úgy érzed, hogy nagyon ráz, egy riser kormánnyal sem lesz lényegesen kényelmesebb. -
Khelben
nagyúr
válasz angyalpc2 #257452 üzenetére
Nekem Redshift van országútin, én szeretem. Pont annyit csillapít, ami kicsit kisimítja a magyar utakat. Ha meg több csillapításra vágysz, lehet variálni a különböző betétekkel. A mozgását nem érezni, csak erőteljesebb fékezéskor.
Teleszkópot természetesen nem vált ki, ennek csak pár mm-es mozgása van. Erősebb úthibákat se tudja kiszűrni. Csak rezgéscsillapításra való, de azt jól csinálja.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Piftuka #257453 üzenetére
Arra próbáltam csak célozni, hogy az időzítés nem az igazi, és amikor hirtelen kell, az embert azt veszi, ami "van", és nem biztos, hogy az hosszútávon is be fog jönni.
Én Cube Touringot akartam, de amikor végül élőben láttam, inkább már nem akartam. Igaz én csak azért kerestem trekkinget, mert az az a modell, ami mindenre jó, de igazából leginkább túrákra. Városba nagy és lomha, terepen gyenge, élménytekerni sem az igazi, de tud "mindent" (is). Ha viszont neked kifejezetten hosszabb túrákra kell pakolós bicaj, akkor tényleg valami ilyesmi kell.
Az, hogy ez a Kross milyen, fogalmam sincs. Az én Hyde-omon Alivio váltó van, ami még mindig alsó kategóriás, de annak legalább a teteje, plusz megvan az előnye, hogy olcsók hozzá az alkatrészek. A Tourney-ról itt jót nem valószínű, hogy hallasz, de sok bicajba rakják, és szerintem
a Cube Touringon is az van(tévedtem: Acera). Ezért az árért ez jár.Azért várd meg a tapasztaltabbak véleményét. Ha a Cube és eközött kell választani, én inkább a Cube-ot venném, az legalább nevesebb. És félre ne érts, hasonló cipőben voltam, mint te, hogy akarok egy nem túl drága bicajt venni, hátha újra megszeretem a bringázást, és ha ma vennék új bringát, már minimum a dupláját költeném el rá, pedig a tél végén azt gondoltam, hogy mi kerül egy bringán ennyibe. Mindezt azért, mert most már kezdem látni, mire van igazából igényem. És vegyük hozzá, hogy én szerencsére megspóroltam egy rossz döntést (trekking), és valami olyat vettem helyette, amit simán tudok használni városi rohangálósnak vagy "csak úgy" élmény bringának, tehát nem kell megszabadulnom tőle.
Félre ne érts, nem lebeszélni akarlak erről. De ha nem baj, rábeszélni sem. A többiek majd jobban kivesézik, de ebben az árkategóriában valószínűleg nagyjából ezt a "csomagot" fogod kapni.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #257398 üzenetére
Na jobban megnézve mégsem esett szét, csak az egyik mini csavar lelazult, ami a muanyag csatot rogziti a pedaltesthez. Majd kap egy kis
karbonpasztatmenetrogzitot ha megint lelazul, lehet alapbol laza volt. Mégsem #foskínai -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #257460 üzenetére
Szerencséd jjeahh nem vette még észre ...amúgy miért nem a jó öreg PD520 ugyanannyiért, vagy akár picit olcsóbban is?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #257462 üzenetére
Mert ez a kínai 30 grammal könnyebb mint az R550
-
Tasunkó
senior tag
válasz Piftuka #257453 üzenetére
Csak a váltó nem számít, 9000 ért cseréltem most az első Tourney-t, Deore-ra, már ha ki tudod cserélni, nem nagy dolog. Összességében amikor vettem kiírtam a főbb alkatrészeit mint villa , váltók, fékek, meg amit tudtam, és összehasonlítottam, hogy milyen árban melyik cég mit rak rá. Minden alkatrészt megtudsz külön is nézni nemnagy meló. Így aztán gyorsan képbe kerülsz hogy a CUBE vagy amiket nézel, milyen ár-érték arányban vannak.
Ezen kívül a váz megépítése fontos, de arról meg gőzöm sincs. A Kross inkább népi árat céloz meg, kínál az alacsonyabb árszegmensben is.
Nekem is Kross van, de Hexagon, 430 euróért akkor jó vétel volt. Nem ilyen de a váz hasonló, ahhoz lenne annyi észrevételem hogy a felső vízszintes rúdja az nem a legjobb hogy épp felfele emelkedik, mert meg tudja leggyinteni az ember tökeit ez a mérnöki megoldás, a méreted alattit meg emiatt nem érdemes venni. Ha ott picit lefele törne meg akkor az már pont elég lenne, de lefele meg inkább az MTB-k nek szokott menni. Továbbá ugyanígy nem rejtették el a váltó vezetékeit a vázba, ami nélkül elvagyok én is, de akkor ez ugyanaz a hexagon nagyjából, ezen az áron már mégiscsak jobb lenne ha azokat a kábeleket eldugják. Összességében túlárazott azt rögtön látni, mégis mit keres ilyen árfekvésben hátul a Tourney.Kérek egy számot a jútútú
-
Tasunkó
senior tag
válasz 22balu #257463 üzenetére
Most jött meg nekem 10 euró asszem. Hát, mi számít gagyinak. Előtte volt a Lidliből ugyanez a varrott kialakaításra is, de csak szürkében és nem ezzel a rögzítéssel, hajlakkal rányomtam, tartott mint az atom. Azért vettem a másik bringára is, de csak pár hónapja van meg ez az alis. Jó amúgy nem deformálódik el, aztán hogy mennyit bír, a lidls évek után is még olyan mint az új.
Kérek egy számot a jútútú
-
-
Tasunkó
senior tag
A trekking szerintem olyan, hogy esőben nem akarnék biciklizni, ha 1 mód van rá. Az MTB-re csomagtartót hátulra gond nélkül rászereled, tehát azt lehet trekkingre használni. A sárhányó leginkább városba elszaladáskor jó mert ha vizes az út akkor az MTB telib,,ssza a hátad a pocsolyával, és utólag felsárhányózásnál még a viszkisüvegbe csipesszel összerakott katamarán gondolata is megnyugtatóbb. Nade a városban meg a kosár sem rossz ötlet, azon a magas vázon meg elöl áttenni a lábamat ahhoz balettleckék kellenének.
Fürgeség terén a 29-es mtb-vel elvagyok, de sárhányó nélkül városi, vagy melóba járni, az mindig olyan hogy ha vizes az út akkor inkább ne.Kérek egy számot a jútútú
-
Piftuka
veterán
válasz parandroid #257454 üzenetére
Köszi a választ!
Annyit megtennél még kérlek, hogy leírod, pontosan melyik alkatrészre mondod, hogy "legolcsóbb vacak"?
A "Tourney" első váltót azt értem, de a többi fő alkatrész ugyanaz, mint a CUBE Touring Pro esetében. Fékek, féktárcsák, villa, első kerékagy, hátsó kerékagy... Acera fogaskoszorú vs. Altus...
A hátsó váltó pedig egy "Deore" a KROSS bringáján. Igaz, régebbi modell, de anno még belépő verseny kategóriás bringákra is szerelték. Rosszul gondolom, hogy jobb, mint egy mai "hétköznapi" Altus, Acera, vagy Alivio szett?
A nyereg különbözik, de a Trans 5.0 is egy kényelmes "Selle Royal" zselés nyerget kapott. (Nem KROSS nyerget, amit a honlapon írnak.)
Kormány, markolat, sárhányó, lámpa, stb. itt vannak eltérések, de semmi szignifikáns.
A KROSS vázkidolgozása példás, a bovdenvezető nyílások fedése pedig a legjobb, amit láttam eddig.
(Apróságnak tűnhet ez, de pl. a MERIDA a fél millás MTB-jén csak simán kifúrta a vázat, és behúzta a bovdent... az mondjuk elég megdöbbentő látvány volt ott élőben.)Abszolút, nem "tamáskodom", hanem tényleg érdekel, hogy milyen elemeiben tartod ennyivel rosszabbnak a CUBE Touring Pro-nál!?
Tudom, hogy nincsen tengernyi tapasztalatom a bringákkal, mint Nektek, de már itt a topic-ot is, de cikkeket is (alkatrészekről, és bringákról) olvasgatva, én teljes meggyőződéssel gondoltam, hogy a KROSS Trans 5.0 abszolút "egálban van" vele.
(A "Tourney" hátsó váltót leszámítva.)
#257456 Dark Archon
"Szerintem a Cube-bal jobban jársz. Igaz, 370-ért osztogatják, de jobb alkatrészekkel van szerelve. A Tourney váltó a legalja."Köszi az info-t Neked is!
Az a baj, hogy az itteni boltokban sajnos nincsen készleten a CUBE Touring Pro! (Sőt, MTB-ket eltekintve alig van tőlük bármi.)
Próba nélkül nem szeretnék bringát venni. Az elállás/visszaküldés problémáját pedig mindenképpen elkerüném jelen termékkategória esetében. Így a webáruházi vásárlás kiesik.
Még megyek egy üzletbe, remélem, ott lesz készleten a CUBE Touring Pro szériából, hogy legalább kipróbálhassam!
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Tasunkó #257466 üzenetére
Köszönöm, ez különösen hasznos info volt!
Ahogyan írtam is az imént, én is a főbb/fontosabb alkatrészeket hasonlítottam össze, és nem látom, hogy a CUBE Touring Pro jobb volna, leszámítva a KROSS Tourney váltóját. (Oké, dizájnban is szebb; kezdetektől az egyik kedvencem, azok közül, amit kiszemeltem, és persze "Made in Germany"... de ha egyszer itt nem tudom megvenni, akkor mindegy is.)
Megkérdezem, hogy tudják-e magasabb kategóriás első váltóval is adni a bringát. Végül is a CUBE Acid MTB kapcsán ők ajánlották fel az alkatrészekkel "LEGO"-zást...
Egyébként másik üzletben megnéztem a SCOTT és KTM túrabringákat is, és az alkatrészeiket tekintve ár/érték arányban nagyon túlárazottnak tartom mindet.
Ami a váz tervezését illeti, maximálisan egyetértek. Ha rajtam múlna, minden férfi bringa létezne XL és XXL méretben "lefelé húzott" felső vázrésszel is. Olyannal, mint amilyen megoldást a női bringáknál alkalmaznak.
Egyébként ha már KROSS MTB... a HEXAGON 8.0 volt, amit kipróbáltam, és amiről fentebb írtam.
(El is tanakodtam azon, milyen volna a vezetési élménye a TRANS 5.0/8.0 állítható túrakormányával szerelve...!?)"Aquila non captat muscas."
-
zsamiatt
őstag
Miert ne lenne jo? Cross trekkingem van. Varosban is siman lehet vele menni. Nagynak azert nagy mert xxl-s vazam van. Egyebkent mrg a varosba nem tudom hova probalsz gyorsan menni mikor minden sarkon lassitasz vagy lampa miatt meg is allsz. A tomegrol meg az egyeb oda nem illo emberek feltartasarol nem is beszelve.
Elmeny bringa? Neked mi az elmeny? Szubjektiv. Nekem mondjuk ket szoke egyszerre. Persze nem mesz vele 50nel, ez nem egy verseny bringa en 21-25 kozotti atlagot hozzok. Boven eleg. Sokszor ezt se tudom kihasznallni a tomeg miatt ami a bringa uton van. Rendes terep? A pilisbe elegendo volt felmenni. Remelem jol mondom de downhilles meg hasonlo extremitasra nem vagyom. Teny nem is erre valo.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
addikt
válasz Piftuka #257471 üzenetére
Cube Nature sincs? Vagy Pro? Illetve van ezek FE verziója, ami dinamós, sárvédős meg minden. Szerintem amúgy tök felesleges, utólag is felszerelhető, ha kell.
Mondjuk bringavásárláskor magaddal cseszel ki, ha helyben nézel. Rá kell áldozni az időt, és elutazni oda, ahol van. 19. kerület / Speedbike vagy Gödöllő / Ákosbike, hivatalos Cube forgalmazók.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz zsamiatt #257473 üzenetére
Második ember. Senki nem mondta, hogy nem jó. Azt mondtam, igazából a túrázáson kívül minden felhasználásra van annak megfelelő bicikli. Persze, hogy mindenre HASZNÁLHATÓ, de egyikre sem való igazán. Erre te vagy a második, aki azzal jön, hogy de, mindenre jó. Jó, akkor én itt feladtam.
-
zsamiatt
őstag
Nyilván az ideális az lenne ha lenne 3 bringa. Egy verseny, egy monti és egy városi, sörözős full kényelmes bringa.
Ebből mondjuk az én esetembe az lesz, hogy idén még lesz egy monti. A verseny helyett egy gravelben gondolkodom egyszer majd de ezt még ki kell próbálnom a túlsúlyom miatt. De abba se vagyok biztos, hogy kell nekem verseny bringa/gravel. Túrázáshoz, sörözéshez, városnézéshez stb meg marad a trekking.[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
zsamiatt
őstag
A városi használatra is teljesen jó. Arra, hogy valaki 5-10-15km-t tekerjen hobbistaként. Ha pedig egy kicsit gyorsabban tudsz haladni a városban akor azt is kitudod belőle hajtani.
Inkább a verseny és a monti ami más.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
itouchfan
senior tag
válasz Piftuka #257472 üzenetére
Elsőre úgy sem fogod tudni tökéletesen eltalálni, hogy mire van szükséged, mi a fontos és mi nem, és így elméletben legozással nem is lehet. Venni kell egy használt bringát, és menni vele sokat, gyakran, mindenféle környezetben és megnézni, tapasztalni hogy mi az ami tetszik rajta, mi az ami hiányzik, mi lenne jó másképp és egy párezer km használat után már sokkal jobban látható lesz, hogy mik az igények. És akkor venni az igényeknek megfelelő normális bringát.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
arcitec
addikt
válasz Piftuka #257472 üzenetére
Minél elismertebb egy gyártó terméke, annál gondtalanabb lesz a használata. A Cube az ilyen. Azért az talán nem mindegy, hogy csak a láncot kell kenni, tisztítani és a bringát tisztán tartani, mint amikor csörög zörög elállítódik, nyikorog előbb utóbb valami, vagy minden. Jómagam Deore váltó alá nem mennék és megkockáztatom a Cube pro 10 évvel ezelőtt sokkal jobb volt, mára már akkor már inkább egy Cube Kathmandu...
Ha meg csak rövid távokra tényleg csak városba kell valami könnyűt keress.
Apropó sárvédő. Nem tudom azt a véleményt elfogadni, hogy csak esőben jó az.
Az igaz egy MTB az más kategória(és nem is vetném össze egy trekking-el), oda lehet én sem tennék, de azért az a port, kavicsot is felfogja és egy trekking-re az már a mai műanyag sárvédővel súlyra semmi...
U.I: Amúgy meg ha nagyon nincs meg mi lenne a jó: -#257479itouchfan - amit ajánl +1.[ Szerkesztve ]
-
Tasunkó
senior tag
válasz Piftuka #257472 üzenetére
A Hexagon 8 már eltér a váz tekintetében, de drágább is a Trans 5-nél. A hátsó villa alsó vízszintes részén képről is látni, hogy az erősebb. A belépőknél oda vékonyabb gömbölyűbb csövet szoktak tenni, megkockáztatom a Trans-on olyan van. Szoktak itt már nagyobb átmérőjű kormányoszlopot is használni, az nem látszik a képről, illetve az első hajtókarnak csöves tengelyt tenni, azt asszem kispórolták. Meg a 8-ba tesznek először levegős villát, ami jó.
Trekking igények az jó kérdés, hogy mennyi km, mit jelent. Hogy meg szeretnéd pakolni a bringát, vagy kisebb távokra csak esőköpeny, melegebb felső, mert a vázra lehet kapni nagy táskákat abba fér valami, akkor csomagtartó sem kell, illetve azt a motortank szerűt. Ha felmerül, a Trans-al összehasonlítva nézd meg a kialakítást, hogy rá tudsz-e rakni csomagtartót, arra általában szoktak lenni szemek. A sárhányók pálcáira nemigen láttam MTB-n.
Trekkingnél egyenesebben is ülnek, annyira nem látszik a Trans 5-ös vázon hogy ott lenne különbség, a hexagonnál is elég kellemes magasságban van a kormányoszlop magasabb üléspozíciónál is. Az agydinamónak a líthiumos lámpák korában, nincs sok értelme.
A görbe kormány, az olyan hogy, tudnom kéne mi az a trekking. Haverom ilyen MTB-n, 120 km-t túrázik, aszfalton, de egy napon belül, tehát nem visz sátrat vagy ilyesmi. Én inkább földút párti vagyok. Annyi hogy a kisebb első fogaskerék miatt olyankor főleg a kisebb hátsó van elhasználva. Itt a legnagyobb kérdés szerintem hogy kell-e sárhányó.Kérek egy számot a jútútú
-
válasz itouchfan #257479 üzenetére
Ez így van, ezért nem célszerű bődületes mennyiségű pénzt kiadni valamiért, amiről nem tudjuk, hogy az kell-e.
Re: Piftuka: pláne nem valami olyan cuccért, ami 2 éve is belépő kategória volt, és azóta sem sikerült eladni. Ez a 3x-os váltás lassan kikophatna már a belépő szintről is, sajnos rogyásig állnak a raktárak még mindig vele. Amúgy most nézem, hogy elöl tourney, hátul deore... Eleve milyen öszvér ez? Illetve milyen deore lehet az, hogy 8-as sort kezel?Amit még gondolj át, hogy a sárhányóra, illetve a csomagtarra szükséged van-e, mert ha nem, akkor csak a gond lesz vele (nehéz, csörög, zörög, kilazul, útban van). Ha nem jársz esőben, illetve nem cipesz vele egy oldaltáskát naponta, akkor inkább ezek nélkülit nézz. Az agydinamóra is hasonló igaz, roppant praktikus ugyan, egy városi, vagy munkába járós bicajon remek ötlet, túrázásra én inkább vinnék egy akkus lámpát, hátul jó, ha mindig ég, de oda elég a kis teljesítmény is, elöl meg valószínűleg ritkán kell.
Visszautalva az elejére: Legjobb megoldás találni valami szimpatikus használt lenne, amiből ki lehet szállni minimális bukóval, ha mégsem jön be. 300-400e Ft-ot kiadni valamiért, ami vagy jó lesz, vagy nem... Az azért bátor dolog. De ha már igen, akkor ennyiért legalább ne sokéves, maradék cuccokból összetákolt, budget kategóriás valami legyen már. Tudom, hogy a Decathlonban nem találtál, amit kerestél, de az egy sokkal átgondoltabb összeállítás. Esetleg nézd meg, találsz-e apróhirdetésben olyat.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #257483 üzenetére
Ez így van, ezért nem célszerű bődületes mennyiségű pénzt kiadni valamiért, amiről nem tudjuk, hogy az kell-e.
Gravel. Mostanában nem az a kerékpáros közmegegyezés, hogy ez a tökéletes kerékpár minden felhasználásra? -
addikt
válasz parandroid #257483 üzenetére
Azért ez a csomagtartós, sárvédős "nehéz, csörög, zörög, kilazul, útban van" elmélet is csak a tanyabike-okból megmaradt beidegződés. A Cube tökéletesen integrálta a csomagtartót a sárvédővel (más nevesebb gyártók is), nem zörög, nem mozog, nem lazul ki a gyárilag menetrögzítővel kent csavarok miatt sem.
Amit viszont tényleg érdemes átgondolni, az az agydinamó. Attól nem könnyű megszabadulni, ha mégsem kell. S bizonyára ezeknek sem már a 30 évvel ezelőtti súrlódása van, de azért van, ahogy tömege is.
Egyébként, ha ki akarsz próbálni egy bringa típus, nincs igazán más választásod, mint megvenni. Kölcsönözni nem tudsz igazán, sz@rt megvenni meg nem érdemes, mert azt veszed alapnak. Aztán meg kell vegyed úgyis a jobbat, a sz@rt meg nem tudod eladni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Toobee
veterán
válasz balintbaba #257484 üzenetére
Azért érdemes megnézni a divide képeket, hogy mivel indultak a résztvevők. Nem sok gravelt látni
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #257483 üzenetére
Az első átdobónál nem olyan fontos hogy ikszté legyen, a legalapabb is működik, ha a bowden jó és be van állítva. Trekkingre szerintem elég a 8 sebi hátra: a sok sebességnek ugye a kocsmai vitákon kívül két előnye van, az egyik, hogy tudsz "szoros" sort csinálni outira, és akár egyesével lépdelni, hogy mindig ideális legyen a pedálfordulatod, a másik, hogy tudsz széleset csinálni montira, hogy első váltó hiányában legyen átfogásod a meredek mászáshoz is. Na most egy trekkingen ott a 3 tányér elöl, szóval áttételed lesz, a felhasználást meg nem fogja befolyásolni, hogy egy váltással 9 vagy 15 %-ot változik a pedálfordulatod. Nem mellesleg jóval olcsóbb lesz a 8-as rendszert fenntartani.
Piftuka helyében én ezt megnézném, ha az ország túlsó feléből kell elmenni érte. Vagy keresnék hasonlót.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Kijavították Kajászónál a huplit. vicces topikból lopva
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
-
válasz balintbaba #257484 üzenetére
Ne is mondd, pont azon gondolkozom, hogy a cross trekkingnek, meg az xc montinak is mennie kell, és lesz helyette egy alu gravel. Egyéni szempontsor kell hozzá, az biztos, hogy hajtásban nekem a 2x10 (11) az ideális, a széles + flat bar kormányt utálom, bütykös, széles gumikat szintúgy, valódi terepre úgysem megyek, ennyi sérülés után meg főleg nem, ellenben a teleszkópos villa valószínűleg hiányozni fog a cross trekking után.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz parandroid #257491 üzenetére
Én is alu gravelen gondolkozom következőnek, szóval nem bánnám, ha itt tárgyalnátok majd ki.
-
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #257491 üzenetére
Asszonynak vettetek egy pedelecet, szóval a lejtőn már elindultál, akkor legyen fully gravel!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #257493 üzenetére
A divatfaktort felreteve inkabb a cross trekking a suv szerintem
-
Tin
veterán
válasz parandroid #257493 üzenetére
Pedig pont a SUV-ot akartam példának hozni a reggeli beszélgetésben, csak éppenséggel a trekkingre.
Én még nem most tervezem, hanem majd legkorábban jövőre, és most biztos nem az árat fogom nézni. Majd ősszel elmegyek nézelődni és próbálgatni. A jövő évi árakat meg nem tudjuk meg most. Lehet, hogy az idei maradék darabok jövőre még olcsóbbak lesznek.
-
addikt
EZ egész jó vételnek tűnik, nem?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #257497 üzenetére
ez nagyon kicsi, biztos jó lenne a méret? vagy nem neked kell?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Winne
nagyúr
Urak egy megkímélt Cube Analog szintű MTB-ja nincs valakinek eladó?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Friczy
senior tag
válasz zsamiatt #257473 üzenetére
Egyebkent mrg a varosba nem tudom hova probalsz gyorsan menni mikor minden sarkon lassitasz vagy lampa miatt meg is allsz.
Igen, ez tipikus városi közlekedés, tapasztalom én is naponta. Viszont pont emiatt lehetőség szerint városi közlekedésre érdemes - ha van rá lehetőség - egy könnyebb bringát választani, mert minden megállás, indulás plusz energia. Amikor a kőnehéz trekkingről átálltam egy városiasított (értsd sárvédő, csomagtartó) fitnesz bringára, sokkal jobb lett vele városban közlekedni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs