- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mobil flották
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #256547 üzenetére
A kulcs szó itt ez: 45 éve élmény-kerékpározok
Azért ha valaki 30+ átlagokat megy, hidd el kevés lesz a müzliszelet -
fulton
addikt
válasz dom1n0 #256550 üzenetére
all: köszönöm, jah van valami fejlődés én is érzékelem.
Nem iso-zok, csak elektrolit tabi meg müzli amit viszek, + megállok venni ezt azt...leginkább banánt + topjoyt + mikor mit..de ilyen 100 km alatt, sokszor csak ezek, semmi más. ilyen 50 alatt meg pláne semmi más.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz dom1n0 #256553 üzenetére
Szerintem a hol és mekkora táv sem mindegy.
A hétvégén 41,7km-en rittyentettem egy 25,7-es átlagot egy mindent figyelembe véve abszolút nem teljesítményhatékony bringával, és nem éreztem, hogy annyira kellene kajálni. Mondjuk azért otthon a protein lötty lecsúszott, mert az kell (Picture Fit videói után szabadon)
Jó, nekem van "raktáron" épp elég "energia", nem tudom, hogy ez mennyire zavar beItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
dom1n0
senior tag
válasz fulton #256554 üzenetére
Nem kötelező az iso, teljesen jó a banán is ha be tudsz tolni akár 3-4-et óránként.
Nagyon sok ember egyszerűen minden szénhidrátot felél, persze ez függvénye a tempónak, a szervezet lassabb tempónál inkább zsírt használ fel nagy tempónál szénhidrátot.=RelakS=: 40km ugye ilyen tempónál 1.5 óra, ott azért nagy eléhezések stb nincsenek még 80-100km-től azért ez változik, és egyre szarabb
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #256527 üzenetére
Ugyanakkor Skodával is lehet állatkodni.
#256553
dom1n0... ha valaki 30+ átlagokat megy...5-11 órán át?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #256557 üzenetére
Itt is megjelentek az ufók!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #256557 üzenetére
Bőven vannak outis csportban igen akik sportszerűen tolják
De zoliwrc is nemrég írta a ~35-ös átlagot[ Szerkesztve ]
-
-
dom1n0
senior tag
válasz -=RelakS=- #256560 üzenetére
Ha megy a 40, hamar menni fog a 80 is Én úgy edzettem (és remélhetőleg majd fogok is ) hogy hétköznap 2x zwift görgő rövidebb de intenzívebben, hétvégén meg a nagy táv közepes intenzitáson. Így nagyon jól tudtam emelni a hosszt+távot is.
Közbe ment a futás is, meg a guggolás, kitörések, az tuti megdobta szerintem. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #256559 üzenetére
Na Zolit ne számítsuk ide, jó?! ...én átlagemberekről beszélek! ...azért vicces, hogy mondjuk 8 óra munka után letol egy 50/1500m kört durva átlagokkal és ugye kell neki a Sponser, aztán erre kis túlzással minden 5 km/150m kört toló is egyből igényli. Ugyanakkor egyéb, méricskéléssel kapcsolatos szkepticizmusát már nem mindenki osztja. Érdekes a világ!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #256562 üzenetére
Az átlagember meg max 30km-t teker 22km/h-s átlaggal.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
avl
aktív tag
városi szaladgálóshoz melyik 7-es (14-28 kell) sor lehet a legtartosabb es ar/tartossagbol legjobb ?
[sunrace-mfm2a7ds] vs
[shimano-tourney-mf-tz500-7] vs.
[shimano-tourney-mf-tz500-7-cp] vs.
[shimano-tourney-mf-tz510-7]mi lehet a shimano 500 es 510 közötti különbseg ?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz dom1n0 #256561 üzenetére
54 is ment már, de az jóval hegy-völgyebb terepen. Mondjuk most nézem, hogy 21.8km/h-t mentem rajta, ami tőlem egész szép kör
Van a melóhelynek kedvezménye a szemben lévő konditeremhez, majd szerintem benevezek ott szobabringára. Jó lenne látni a wattokat, meg kéne erőből tekerni hosszú menetet. Otthon a közös tároló kezd sűrű lenni a görgőzéshez, pedig a téli edzésem "csodát" művelt
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #256564 üzenetére
karbon felnit a csepelre!
aero felniből az alu elég nehéz. ott a ruedascustom, ott választható a felnin lévő felirat színe [link]csak az a baj, hogyha át akarod vinni a majdani endurance geós outidra, akkor ha újat akarsz, meg leszel lőve a felnifékkel, lassan csak a kínaiak gyártanak már csak olyat, vagy vehetsz pinarello dogmát.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Jól beszélsz!
#256565
avl...ezek között aligha lesz számottevő és érzékelhető/mérhető tartóságbéli különbség.#256567
Ringman...Csepel dogma.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz fulton #256564 üzenetére
Csepelre aero felnit venni az kb olyan, mintha a Suzuki Swiftre vennél egy könnyített karbon kerékszettet.
Biztosan be lehet játszani valahogy, de hogy értelme nincsen az teljesen biztos.Szerintem idén vettél új kereket a csepelbe, már annak se volt sok teteje. De ez totális hülyeség.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #256562 üzenetére
"kell neki a Sponser,"
Ezt úgy értettem, hogy kell neki a szponzor
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
fulton
addikt
válasz Csokicsibesz #256569 üzenetére
lemaradt, sórry, nem csepelre nézelődök, hanem a leendő outira.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #256543 üzenetére
Az autó csak egy tárgy, amit megvehet bárki, akinek van rá pénze. Azért kelt felháborodást, mint minden más, mert sokkal többe kerül, mint amit az átlag ember megvehet. 150-nel egy papír-Swiftet is eldobhatott volna, ugyanilyen eredménnyel. Akkor is ekkora lenne a felháborodás? Nyilván nem.
Vannak elmebetegek, akik késsel böködik az utcán az embereket csak úgy. Ugyanúgy fegyver az is, meg a gyors autó is.
A villanyautósoknak a nagy része azért nem a 30cal közlekedünk típus, hanem aki vigyorogva hagyja állva a sort a lámpánál, mert mekkorát lép a gép (már amelyik). A zajterhelést aláírom, egyre több a paraszt, aki városban is elrúgdalja a sz*r kotlájának, hogy a lottozó elő haverok lássák, hogy... mit is? Hogy tud menni egyesben 60-nal a Kuvik? Mellé meg ott van a 20-25 év körüli srác, aki krúzolgat csendben rotyogva 40-nel az 5,0 Mustanggal, még úgy is, hogy mellette van a csaja... lehet, hogy más nevelést kapott.
Az automatikus korlátozás sem megoldás, hiszen nem mindenkinek vannak ugyanolyan képességei, reflexe. Valaki 60-nal is közveszélyes, a másik meg 150-nel a kietlen autópályán maximum magát rakja árokba, de inkább csak halad.
Amíg nincs megfelelő büntetés adott cselekedetért, addig nem lesz változás. Sehol, semmiben. Meg amíg vannak kiskapuk, meg 2-3 évig zajló eljárások, addig nem. Gyorsan mentél? Fizess. Gyorsan mentél, de balesetet okoztál? Fizess nagyon sokat, és ne vezess egy darabig/végleg. Halálos a baleset, irány a böri, vagyon elkobzás, ha a gyerekek nevére van íratva, akkor tőlük. De! Áttekertél a piroson bringával? 300e Ft. Persze ezt nem szeretnék az emberek, meg akkor kevesebben bicikliznének... mi a fontos, hogy sok embert elüssenek, vagy hogy egyet se?(#256557) Hasaggymeg: skodás a legrosszabb! Főleg ha céges Octavia, na, az az igazi istenbarma!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
lsebestyen
addikt
válasz Csokicsibesz #256573 üzenetére
Én felnifékeshez valót vennék, addig lehetne használni a Csepelben.
-
fulton
addikt
válasz Csokicsibesz #256573 üzenetére
tárcsás lesz mivel csak az van (abban amit nézelődök).
Azthiszem innen már lehet ajánlani felnit. okkal kérdem -
Ringman
nagyúr
válasz 6030D #256572 üzenetére
itt békéscsaba mellett van egy tavaly átadott bicikli+vegyes használatú út (30 km/h sem. határ, behajtani csak célforgalomnak lehetne). na ebből semmi sincs betartva, de legalább a sofőrök nagy része lehúzódik az út szélére, ha jön biciklis szembe.
elejére+végére mehetne egy kamera, aztán záporozhatnának a büntetések, de ebből nincs semmi.
-
-
peetie1
aktív tag
válasz fulton #256549 üzenetére
A gyrossal vigyázz, én volt hogy izot ittam bringázás közben, aztán toltam egy gyrost és hát igencsak sietni kellett hazafelé úgy szétcsapta a hasam. Kontrollként megpróbáltam mégegyszer és ugyanez Na azóta ha gyros körre megyek, akkor csak vizet meg sört iszok azt bírja a gyomrom
-
6030D
Ármester
-
válasz fulton #256575 üzenetére
Akkor nem Csepel Torpedal lesz mi?
Pedig azt hittem..6030D
Sőt, a grupettóban a mai napig szoktak sörözni. Idén is mintha Groenewegen-ékről már lett volna felvétel.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ixion77
őstag
válasz vittorio7 #256524 üzenetére
Én hosszas keresgélés után a következőket találtam legjobbnak:
Hiplok D1000 - A legellenállóbb, de brutálisan drága
LiteLok X1 - Kicsit olcsóbb, hasonló képességekkel, de továbbra is nagyon drága
Abus Granit X-Plus 540 - A legjobb ár/érték arányú U lakat
Kryptonite New York Legend 1515 - Brutális lánc helyhez kötött tárolásra
Abus Ivera Steel-O-Flex 7200 - Aránylag macerás levágni, és olcsó
Abus 6206K/85 Goose - Jól rátekerhető bármire, könnyű, és kellően riasztóan vastag ahhoz hogy inkább másik bringával próbálkozzon a tolvajÉn az utóbbi kettőt vettem meg végül. A kettő együtt olyan súlyú mint egy U lakat, és bár hátrányuk hogy flex nélkül (ergo csendben) is leszedhetőek, azért ha mindkettőt felrakom, elbíbelődhet a tolvaj egy ideig velük. Ha meg kevésbé veszélyes helyre megyek, elég az egyik. Olyankor főleg a Goose-t viszem, mert bár relative könnyű, de meglehetősen riasztóan néz ki a vastagsága. Plusz jól rá lehet tekerni a kormányra.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
válasz dom1n0 #256589 üzenetére
Azt azért nem nevezném aero keréknek. De ja a Fulcrum-ban szinte mindig van piros. (Bárcsak tudnám, hogy ez miért fontos?! )
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
szimpláncsak
tag
válasz 6030D #256572 üzenetére
OFF:
Érdemes vegignézni az elektromosautó kínálatot. Van pár darab városi rohangáló, pl. Dacia spring, Renault zoé, fiat 500-e, esetleg Mazda mx-30, pár kisautó elektromosított verziója amelyek inkább kényszermegoldàsok, de nagyrészt 3-4-500 le-s autók. Pedig elsősorban annak kéne lenni a célnak, hogy a városi közlekedésben váltsák ki a belső égésű motorokat. Én valahogy azt sem látom magam előtt, hogy a panel lakótelepen hogyan fogják tölteni az autókat 20 év múlva. Szerintem akkor sem lesz olyan hálózat kiepítve ami bírná, meg töltő sem lesz annyi, de lehet majd mindenki ablakából lóg majd a kábel Ha most kéne autót vennem ( sajnos ez a veszély nem áll fenn) valami plug in hibridet vennék. Városban el tudsz vele elektromosan szaladgálni 60km-es hatótàvval, de hosszabb útra ott van a belsőégésű motor -
-
válasz dom1n0 #256597 üzenetére
Nekem az aero kerék, az minimum 40mm magas (de inkább magasabb, 60mm): [link]
A Racing 5 az 23mm magas, "hegyi" felni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Counter-Strike: Source
- Videós, mozgóképes topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Politika
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen