- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz mauimagic #257348 üzenetére
Van, akinek sikerült már műhelypumpával felpattintani a TL gumit, nekem meg sem moccant, érzésre kb. több jött ki, mint amennyit belefújtam .
A kisebb kompresszorokat [link] én is nézegettem, de nem voltam biztos benne, hogy elég a TL-hez, meg asszem le is beszéltek itt róla.
A diy booster simán működőképes, persze nem a nappaliban kell kifújni belőle a port , meg utána rendesen el kell mosni. Igazából szerettem volna kipróbálni élesben az enyémet, csak észrevettem, hogy kb. 4 hét után már csak a fele nyomás van meg. ( Elsőre egy ipari kompresszorral fújtam fel, de azzal is csak kb.8-9 bar-ig tudtam.) Ráfújtam lidl-ös pumpával, kb.6 bar-ig ment. Aztán kifújtam belőle, kíváncsi voltam, milyen erővel/sebességgel jön belőle a levegő így, hogy csak 6 bar volt benne. Hát, nem volt valami meggyőző , ráadásul beragadhatott a kinyomó szelepe, mert utána hiába próbáltam felfújni megint, fújás közben is folyamatosan sziszegett ki belőle a levegő. Na, itt engedtem el a diy booster dolgot .
Nézegettem a 2in1 pumpákat, és ha nem évi egy alkalommal kellene, meg is vettem volna az egyiket, de szerintem nekem bőven elég lesz ez a Pro cucc is. -
kutga
nagyúr
Hölgyek/urak!
Szerencsére egyre hosszabb távokat tudok megtenni biciklivel, de az ülés pozícióm továbbra sem tökéletes, olyan érzésem van tekerés közben mintha előre le akarnék csúszni a nyeregről és a kormányon kell ellen tartanom.
A váz Cube Aim Pro 2022, 29es, mind a gyári Venec, mind a mostani Selle Royal Freeway Fit nyeregben ez az érzésem. Azt szeretném megkérdezni, hogy ezen lehet valami állítani? Gondolom azt kellene elérni hogy a súlypont hátrébb kerüljön. A tanácsokat köszönöm.
Let the Zone take me if I am.
-
-
kutga
nagyúr
válasz parandroid #257354 üzenetére
A váz L-es, én 185 cm magas vagyok. Úgy van beállítva, hogy rajta ülve, a pedált 5 óra állásba tekerve van nyújtva a lábam.
Let the Zone take me if I am.
-
válasz kutga #257355 üzenetére
Persze, egy ívelt sínben mozog a nyereg előre-hátra, ha kilazítod a csavart.
Re 257356: Nem értek a MTB-hoz, de szerintem ott nem kéne nyújtva lenni a lábadnak. Még országútin sincs teljes kinyújtás.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #257354 üzenetére
Persze, sok minden lehet. Raadasul ha hosszu a bicikli es melle meg hatra kell tolni a nyerget, az nem jo kombinacio, ott meg rovidebb stucnira is lehet szukseg, nem egyszeru ez sajnos
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #257357 üzenetére
Ebbol platformpedallal az szokott lenni , hogy majdnem labujjheggyel tekered a pedalt, nem stabil, ez is terhelheti jobban a kezed
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
jókat mentetek hétvégén, őszinte irigykedésem!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
kutga
nagyúr
válasz parandroid #257357 üzenetére
Akkor úgy sejtem több mindent kell majd beállítani rajta, köszi mindkettőtöknek.
Let the Zone take me if I am.
-
Ixion77
őstag
válasz chubby2o6 #257351 üzenetére
Szerintem küzdeni sem érdemes a műhelypumpával. A benzinkutaknál levő kompresszorok sokkal jobbak. Azzal én simán felraktam a gyerek nem TLR felnijére is a nem TLR gumit tubelessként. Persze ha otthon van hasonló teljesítményű kompresszor, az még kényelmesebb.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz chubby2o6 #257351 üzenetére
2016 óta megyek TL-el, egyetlen egyszer volt azóta hogy nem ment fel műhelypumpával.
Gumi és felnifüggő is. A Maxxis és Specilaized S-Works gumik pl. azonnal 1-2 pumpalenyomásra elkapják a levegőt.
Anno a Continental Protection verziósokkal volt hogy szenvedtem pár percet.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
Tubeless ready felniknél, ahová a külső pereme megy, van egy vízszintes padka rész, ami nem engedi könnyen becsúszni a középső vájatba.
Ezt könnyen el lehet "rontani" a nem megfelelően lesimított tl szalagozással, amikor a vízszintesből lejtős lesz. Ilyenkor csúszik a gumi pereme középre, és nehéz rárobbantani.
- Alapos lesimogatással, majd elsőre belsővel összerekva, felfújva; ez 100%-ban megelőzhető. Nekem ezzel a módszerrel könnyen ment utána műhelypumpával.--
"infó régi nem tl felnihez"
JOE'S NO-FLATS ECO TUBELESS SYSTEM UNIVERZÁLIS BELSŐ NÉLKÜLI RENDSZEREz egy átalakító. Ha alapból nem tudja a felni a tubeless-t.
A tl szalagon fölül ad egy gumiágyat, ami megtartja a felniperemnél (a belső helyett) a külsőt, nem csúszik be középre.Plusz súly és macera. Akkor jó, ha megpróbáltad csak tubeless szalaggal (meg persze tl szeleppel), de nem működött. Akkor esetleg ezzel átalakítható az old school kerék.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #257365 üzenetére
Sajnos az a padka, amit nyíllal megjelöltél egyáltalán nem általános a modern tubeless ready felniknél sem, ugyanakkor általában inkább 25mm-nél keskenyebb felnin van rá szükség, széles felnin gyakran szélesebbek azok a "vállak" is a petremnél, így kisebb az esélye, hogy becsúszik a gumi középre. Amúgy a high flow, high volume szelep tényleg sokat segít, de van, hogy az sem elég... pedig nekem van high volume műhelypumpám is, SKS Twentyniner, amit direkt mtb-hez találtak ki.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz Ixion77 #257362 üzenetére
Én úgy oldottam meg, hogy hazahoztam a cégtől a kompresszort, csak annak olyan hangja van, hogy hosszútávon itthoni használatra nem alkalmas, + nem is tudnám hol tárolni.
#257363Zoliwrc Nekem protection verziós Conti [link] van, de hozzátartozik, hogy akkor egy olyan szalaggal próbáltam, ami szerintem nem ehhez a felnihez való. 27mm-es volt, és nem tudtam úgy felrakni, hogy ne gyűrődjön vissza a peremnél. Akkor annyiban is hagytam, visszatettem bele a belsőt. Következőnek már 25mm-es szalaggal csináltam, azzal már jó volt, de akkor már itthon volt a kompresszor, meg sem próbáltam pumpálni. Remélem, ez a most rendelt cucc [link] elég lesz hozzá, bár amilyen ritkán kell majd, még egy csekélyke szopás is belefér .
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #257349 üzenetére
ZolkoW érvényesül vele mert ő egy állat. ...na jó, nem az, ellenben van egy kabalacsirkéje felszalagozva a felső csőre amit menet közben szurkál és ami szerintem versenytársait jelképezi, aka ZolkoWoodoo.
mauimagic...hűha, szép az a vas öcsém! 👍
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #257368 üzenetére
Álúménéjum az! A legdrágább vazs...
-
Ringman
nagyúr
válasz Csokicsibesz #257371 üzenetére
Valamelyik nap olvastam hogy a rasegito elektronikat is kikapcsolta a kocsiban.
-
Maximum1
őstag
válasz Csokicsibesz #257371 üzenetére
Én annak örülök, hogy végre kimentek és nem a parkban emelgetik a bringákat, aminek sok értelmét nem láttam, ok instán/fészen jól nézett ki a fotó hogy fel tudod emelni a bringádat.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
Ridley Kanzo C Carbon Apex1 Disc Gravel Bike (2022) Wiggle akció, ha valaki esetleg ilyet keres. Ennyi pénzért karbon gravel szerintem nem nagyon van. Használható cuccokkal, nem kell cserélni rajta semmit.
https://barbieripnk.hu/
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #257370 üzenetére
Érdekes adalék, h a múlt században milyen propaganda kampánnyal vették át a hatalmat az autósok a gyalogosoktól, amit ma már mindenki természetesnek tart.
ÍGY TERRORIZÁLTÁK LE A GYALOGOSOKAT AZ UTAKRÓL AMERIKÁBAN Ma is tanultam valamit
Az átlagostól sötétebben látom a gyalogosok, bringások helyzetét az utakon.
A gyerekkori utcámban rendszeresen gyorsulási versenyeztek. Egyetlen év sem volt gázolás, vagy a házunk elötti villanyoszlopok kiütése nélkül, akár pár havonta. Nem hülyéskedek, a bejárati ajtó mellé volt készítve egy elsősegély dobozka, amivel mentük a nagy csattanás után a ház elötti balasethez, amíg jöttek a mentők. Itt, és az országjárásos söförmelóm közben is láttam jópárszor a fekete zsákolást.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Csokicsibesz
tag
válasz Maximum1 #257373 üzenetére
Nem gondolom, hogy a Kerékpáros klub vagy akármilyen civil szervezet dolga lenne az éjszakai illegális gyorsulási versenyek megakadályozása.
Teljes mértékben látszik, hogy nincs elég rendőr, nem tudnak este senkit se kiküldeni se a Vácira, se a Hungáriára, se a Szentendreire.
Tényleg minden áldott este ez megy, ez a baleset nem változtatott semmit, minden este megy a veretés.
bardi: Ne haragudj, de ez a hozzáállás a probléma. Ha egyenesben eldobta, akkor egy balfafsz. Aki nem balfasz az meg nyomossa nyugodtan....
Ezen kéne kicsit elgondolkozni, hogy nem azon kéne lovagolni, hogy egyenesben eldobta, hanem mi a jó büdös fenéért kellett 70-es táblánál majdnem 2x akkora tempóval mennie.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz 6030D #257379 üzenetére
Fura amúgy, h forgalomba engedtek/nek kikapcsolható elektronikájú autókat. Remélhetőleg ezt már betiltották, az újakkal csak sport mód van, amikor háttérben marad a szabályzás, és ha kell beavatkozik, emberi észlelési idő elött, az úton tartva a gépet.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #257377 üzenetére
Rendőrök sima számának emelése nem oldana még sok mindent amíg hozzáállásuk is nem változik...olvastad mit nyilatkozott a taxis szemtanú a közelben lézengő rendőrök reakciójáról? Mikor én lámpámat lopták le a Blahán jegyzőkönyv felvétele közben engem a rendőr azzal "szórakoztatott" hogyan lopták el tőle horgászfelszerelését apósa pincéjéből.
andrisbandi...tudom egyedül vagyok ezzel, de én továbbra is az 500 lóerőt furcsállom a személyautókba. Valahol olvastam is, hogy jobb helyeken bizonyos cm3 fölött szigorúbb szabályok vonatkoznak a sofőrökre...ugyanakkor persze 200 lóerővel is lehet ilyeneket produkálni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz 6030D #257379 üzenetére
Teljesen mindegy hány Nm tekeri el a kereket, ugyan azzal a mozdulattal fogod meg az autót. De amúgy nem, egyenesben egyszer sem fogtam még meg egy autót sem, kanyarban viszont elégszer ment el a segge tempónál, féktávon úszott minden irányba, úszott fel vízen, mégse forogtam meg soha...
'92 Honda VFR 750
-
addikt
válasz mauimagic #257348 üzenetére
Ha lenne 10k-s kompresszor, szerinted csináltam volna poroltóból? Semmit nem érsz chubby2o6 által is linkelt autós vackokkal, gyengék - kipróbáltam.
chubby2o6: tehát ráveszel másokat, hogy zsákokat robbantsanak, te meg veszel egy gyárit?! Áruló! 5-6 bar egyébként már elég.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #257385 üzenetére
Az a baj, hogy nyugati kultúránk része a benzingőz és a motorbőgetés, a Nm-ek és lóerők bűvöletében élünk, nőttünk fel, így nem menő a sebességkorlátot betartó csendes elektromos autó, ahogy az alkoholmentes sör és a zabkása sem, így nemcsak az útakon halunk garmadára Priuszosokon gúnyolódva, de szív és érrendszeri betegségben, rákban, cukorbetegségben, Covidban meg kábé mindenben, vetekedve a harmadik világbéli országokkal. Me' a zab az a lúnak való, az alkoholmentes sör=guminő és csendes elektromost csak a lúzerek vezetnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #257386 üzenetére
Ja, nekem is azt mondja csaka Stan's, most meg ijetsztget, hogy jól megszi majd a kerekemet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
Kés villa olló gyerek kezébe nem való. Ahogy 600LE-s autó sem hülye kezébe. És balesetet biciklivel is lehet okozni. Nem a kés, nem az autó, nem a bicaj a hibás, hanem aki felelőtlenül használja. Ha mindent betiltunk ami veszélyes lehet, a végén ülünk egy kád langyos vízben?
Társadalmi igény, majd törvényalkotói szándék kell, aztán pedig rendőrségi és bírósági végrehajtása ennek. De már az elején elvérzik a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #257388 üzenetére
Ezt nekem?
Minden szavaddal egyetértek.
Én az 1000 Nm történeten vigyorogtam.
A menetstabilizátorrol meg az a véleményem, a gyártok sok esetben egy nem 100% optimalizát futóművet ezzel a technikával eladhatóvá teszik.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #257348 üzenetére
A modern felnikre gyakran műhelypumpával is lazán felmegy a tubeless gumi, példa erre a topikgazda. Sajnos az enyémre nem, nekem kell a booster. Tartályos kompresszort én még boosterhez hasonló árban nem láttam, emlékeim szerint a Lidl-ös Parkside is drágább és szerintem panelben használhatatlan, mert hatalmas és nagyon hangos is. A tűzoltó palackos megoldás szvsz jó, csak kell hozzá egy kis barkács hajlam. Még akkor is sokkal olcsóbban jön ki, mint a booster, ha újan veszed meg a poroltót. Ugyanakkor azokat a 6 kilósakat annyira én sem értem, akkora méretben már macera lehet és ha jól értettem a szelepje sem működik rendesen. Én megfúrtam az oldalát, tettem bele Stans szelepet és azóta teszi a dolgát, havernak is raktam fel gumit vele. Tartályos kompresszor szerintem akkor nagyon jó, ha van egy műhelyed
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Mezga Aladár #257392 üzenetére
[link] Ez a konkrét autó, a tól/ig értékek a nyomás függvénye, ami gondolom állítható volt. Van olyan mód, ahol le lehet kapcsolni az első hajtást, ezért tudták egy tengelyes padon megmérni, és valószínűleg ebben a módban kikapcsolja az ESP-t is. Esélyes, hogy gyári pálya/track mód. andrisbandi: kikapcsolta az ESP-t, amit kb minden autóban ki tudsz. A gyár azért engedi meg, mert bizonyos körülmények között jobb, ha tudod pörgetni a kereket (sárban, hóban elindulás, vagy továbbjutás), ahelyett, hogy nem engedné elforogni.
Nem, nem erre való ez az autó, hogy az Árpád-hídon ellőjék neki. Ez a felhasználó hibája. Ahogy írtam is, ugyanígy egy kés is veszélyes, ha hülyegyerek hadonászik vele az utcán. De én állítom, ha egy 20 éves Swifttel vagy Civiccel dobták volna el ott, ami ugyanúgy megtörténhet, mert minden napos eset, és ugyanez lett volna a vége, akkor nem lenne ekkora hír. De egy ház ára az autó, meg a rendszám is racse, meg nekem sincs ilyen, ő meg még száguldozik is vele, pfejj... részemről a téma lezárva, én nem szeretnék több kommentárt hozzáfűzni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz stickermajom #257390 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom. Szerintem zuhanóban van minden, legalábbis az új bringa akciók ezt mutatják.
https://barbieripnk.hu/
-
nmate91
tag
Pontosan, itt társadalmi probléma van, nem "izomautó" probléma. Ez csak egy tünet - speciel jelenleg sajnos egy hatált okozó tünet. Magyarország meg sosem lesz Oslo, meg Svájc pont ezek miatt. Némileg lehet ellene tenni persze, de csodát nem szabad várni. Itt mindig lesznek ilyen esetek. Ha sikerülne is ezeket az embereket "átnevelni" mentalitásban, az kb. 100 év.
-
dom1n0
senior tag
Na lassan kezd összeállni a outi race gép rendberakás, végül Vision Team 30 kerékszett mellett voksoltam, Gp5000 gumikkal, Slime Lite belsőkkel.
Reméljük a karbon integrált kormány is megfelelő lesz, Fizik Tempo bandázs kerül rá.
Ultegra 6700-at nem találtam újonnan a sérült helyére, így oda 105 5700 kerül, újra fogom bowdenezni is a váltókat.
Illetve felkerül egy váltás lánc is. -
lsebestyen
addikt
válasz dom1n0 #257397 üzenetére
Jó az a Vision kerék.
#257364mauimagic: szép gép ez!
Nekem meg végre lejárt a kényszerpihenőm (két bölcsességfogamtól elköszöntem), sajnos a nagy meleghez így nem sikerült hozzászokni. Ja az alis spd-sl pedálom szétesett. 13k volt, tavaly november óta használom, kb 200 óra lehetett benne...#foskínai
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #257386 üzenetére
Naná
Azért volt bennem annyi, hogy először megcsináltam, majd továbbadtam a tapasztalatokat, és csak azután vettem bótit, hogy kipionírkodtam magam#257389Hasaggymeg Az nem én voltam, összekeversz jjeahh kollégával. Mentségére szolgáljon, hogy ő még mindig a diy boosterrel tolja. Nekem még nagyon rövidke TL múltam van, de én egyből ammóniamentes tejjel kezdtem, nehogy megegye má a bringámat a sztensz
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #257398 üzenetére
Köszi
Féláron van egy fölös shimano spd-sl pedálom: Shimano PD-RS500
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs