- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
Nézem, hogy a Garmin 1040 is rendelhető mágnes mentes szenzorokkal.
Használja valaki? Az is olyan szörnyű, mint a Sigma megoldása?Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #257195 üzenetére
Nem fogod elhinni, de én egyszer Badacsonytomajban megszállva oda a helyi postára küldettem lányommal Dunakesziről otthonfelejtett nyeregtáskamat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
válasz -=RelakS=- #257202 üzenetére
Mi az a mágnes mentes szenzor? Az agyra applikálható speed sensorra gondolsz? Mert olyanom van, faszán teszi a dolgát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz -=RelakS=- #257202 üzenetére
Az mit jelent? Hol lehet összevetni őket, még ilyet nem halottam...
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #257205 üzenetére
Azaz. A Sigmáé még firmware frissítés után is képes 10-20km/h-kat ugrálni ahogy megyek lefelé egy lejtőn.
aritec
Felpattintod a szenzort az agyra meg a pedálra, és feltételezem, hogy a benne lévő gyorsulásmérővel próbálja kitalálni, hogy mikor tett meg egy fordulatot.
Például [videó]Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
senior tag
válasz Talala #257183 üzenetére
Nekem 2 éve van meg, kb 6-7 ezer km-t mentem vele, problémám csak a pedállal és a középcsapággyal volt, a szíj és az agyváltó csendben teszi a dolgát (kopp-kopp).
Ha jól emlékszem a Shimano 4000 km-ként javasolja az olajfürdőt.
A Ghoston normális sárvédő van, ami mindennapi közlekedésben jól jön, meg az agydinamó is hasznos. Viszont úgy tűnik, hogy eléggé széles a kormánya, de azt lehet rövidebbre vágni vagy cserélni.
A másik, hogy a Conti Contact Speed gumi nem rossz, de nálam kb 3500 km alatt elöl is slickre kopott, hátul meg jóval korábban, és nedves időben egyszer-kétszer rám hozta a frászt kanyarodásnál.
De ezek egyszerűen cserélhető dolgok, ezek ne riasszanak el tőle.
Meg kell nézni, ki kell próbálni, és ha jó, kényelmes akkor megvenniПутин, иди нахуй!
-
arcitec
addikt
válasz -=RelakS=- #257207 üzenetére
Ja azt ismerem az a Garmin Bundle set-ben van. Pedálfordulat érzékelő, sebesség érzékelő stb... A mágnes mentes (illetve a mágnese ha van oylan) amit nem értettem, (és most sem) hogy az miféle lehet.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz arcitec #257209 üzenetére
Annyi, hogy nem kell még egy mágnes a pedálra illetve a küllőkre tenni. A hagyományos érzékelők azt figyelik.
Sigma emlegeti úgy, hogy "magnetless"
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
user2
csendes tag
pffff....
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #257185 üzenetére
Persze, ott az él a közepén, számomra ezért is kérdéses mit tud féktávon. Ma már a Syerrát is kevésnek éreztem ilyen szempontból.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #257212 üzenetére
Nem tudom, eddig Race King, Racing Ray és Racing Ralph meg Maxxis Ikon volt, csak ezekkel tudom összehasonlítani, hátsó kerék értelemszerűen már csúszott meg meredek lefeléken, de az első még soha.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
ILYEN kormányokkal van valakinek tapasztalata? Egyszerűen kinyír a csuklóm. A Ritchey Kyote-t néztem ki egynek, de túl soknak tűnik a 800 mm szélesség. Az On-One OG V2 értelmesebbnek tűnik a 680 mm-rel.
Azon kívül, hogy finomabb a kormányzás szélesebb kormánnyal, miért jó annyira szélesen fogni? Főleg ~45 cm vállszélességgel.
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #257214 üzenetére
trekking/városin nekem ergotec spacebügel volt, azzal nem volt baj, nem is túl széles modern geohoz mérve, de ez egy ~20-25 éves bringa volt.
ritcheyből lehet vágni szerintem.
ritchey kyote-ét vettem egyet pár hónapja, de még nem lett beépítve, a 2. számú bicikli összerakása várat magára.
egy "ergonomikus" markolatot érdemes lenne kipróbálni, ha még nem használtál olyat.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #257214 üzenetére
Üléspozíció és magasság rendben van tutira?
Amiket én láttam videókban, simán lehet hogy túl széles a kormányod, de nem lenne olcsóbb átszerelni beljebb a féket és váltókart, húzni rá egy szélesebb markolatot, és beljebb fogni próbaképpen egy időre? Vagy ez nagyon hülyeség?
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #257212 üzenetére
Specialized Fast Trak
Pár éve még lehetett kapni 29x2.6" szélest. Nagyon szerettem, a fékezhetőséggel is elégedett voltam. Nem jó túlfújni ezt a típust. A nyomás sokkal többet számít a mintánál. Legalábbis nálam ezeknél az apró mintás mindeneseknél így volt.Rekon lett az utódja, 27.5x2.6"
Ez homokban jobban gurul, és laposabban is lehet vele aszfaltozni ha muszáj.Vittoria Mezcal 2.6" van most.
Eddig ezt kellett a legnagyobb nyomáson használni a tökéletes guruláshoz, de mindenben remekel, jó külső.Ja igen, a szokásos függelék, van akinek nem egyértelmű; száraz időre valók igazán, nem kezdőknek.
Rendes sarazásra nagy rücsű a tuti. Azokkal sokkal könnyebb boldogulni; jobban tapadnak, könnyebb a kanyarodás, stb.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
vlevi
nagyúr
válasz -=RelakS=- #257210 üzenetére
Hogy az enyémnek a belseje milyen, azt nem tudom, de nagyon sokan gyártanak ilyen sebesség, és pedál fordulat érzékelőt, ami BT vagy ANT+ keresztül küldik a jelet, amit az óra, vagy akár egy telefon is képes fogadni.
Nekem bryton a kerék fordulat merő, és a pedál fordulat valami cicplus kínai, vagy micsoda. Volt abból is bryton, de az valahol a pozsonyi vár felé felfele ottmaradt. -
válasz -=RelakS=- #257210 üzenetére
Igazából a komputer a gps alapján tudja a sebességet amúgy is, ez a sebességszenzor csak pontosabbá teszi a mérést. Egyszer feltettem, azóta fent van, sosem foglalkoztam vele, ha elindulok, akkor működik. Arra jó, hogy ha szar a gps jel (erdőben, vagy párás időben, stb), akkor is pontos sebességet látsz, illetve a hirtelen tempóváltásokat is pontosabban követi le, mint a gps.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
user2
csendes tag
válasz Dark Archon #257214 üzenetére
Van. Mindkettővel. Az OG-t kicsit feljebb láthatod a helyén. 68cm széles, bőven elég, bár a szeparált fék- és váltókar elhelyezése problémás lehet, az egyenes rész nem túl hosszú. (Mondjuk ez a gond engem nem érint... ) Elsőre kicsit fura volt, de több mint két éve használom, zseniális.
Van Kyote is, ez csak pár hete van meg, 76cm-re vágtam vissza, de valszeg 74cm lesz a végleges. Érzésre nagyon hasonló, annyival, hogy nekem merevebbnek tűnik mint az OG, így az utóbbi szerintem kényelmesebb. A markolatnak és kramancoknak vágva is több hely van a Ricsin. Fontos, hogy nagyon más a két kormány előrenyúlasa. Azonos markolat-pozihoz kb 5cm difi van a stucnik között. OG vs Kyote:
Ez a fenti OG V1, most már (asszem) csak V2 kapható. Volt a kezemben, kicsit könnyebb mint a V1, de sz@rabb a kidolgozása.Kyote a helyén:
Érdemes a whatbars.com oldalt is nézegetni. -
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #257195 üzenetére
Pont tegnap tekertem haverinával mtb-vel egy balatonkörhöz hasonló távot (20 kilóméterrel rövidebb (?) és balatonkörön nem tom mennyi a szint), 182km/1626m lett, nyugis, alapozó pulzuson. Egyszer aszfaltozok, de akkor rendeset . Volt itt is tó, de nem akkora:
Ma agyalok, hogy pihenjek-e vagy tekerjek egy regenerálót...
#257217 andrisbandi: "száraz időre valók igazán, nem kezdőknek" - pont arról témáztunk a múltkor egy haverommal, hogy nem értjük minden belépő montira miért raknak a gyárban Rekon Race-t meg hasonló gumikat, amikor kezdő usereknek inkább a tapadás számítana, nem az tempó .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #257223 üzenetére
Szerintem általában "mindenes" gumikat raknak gyárilag a ht xc montikra. Merida annak idején nekem is ikon-okkal volt szerelve gyárilag. Mondjuk kicsit komolyabban felszerelt xc gépeken már kicsit más a helyzet, haverom radon jelousAL 8.0 HD-ja racing ralph, racing ray-el jött, az új változat meg noby nic-el. Szerintem az alsóbb kategóriás bringàkról a gyártók is tudják, hogy nem feltétlenül terepen fogják őket használni.
A távhoz meg gratula, az aszfaltos lefeléken gondolom jól jött, hogy még 3x9 van fent a bringán
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz szimpláncsak #257224 üzenetére
Nekem az XTC 2,25-ös Rekon Race-cel jött, és szeretem, elég jókat szoktam vele terepezni, és valóban volt nekem is Nobby Nic (még a régi), Ikon is, amik talán jobban tapadtal, de azért lehet ezzel is menni lefelé, tegnapelőtt csak végigment a Dolomiti Superbike-on alattam minden gond nélkül.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
andrisbandi
őstag
válasz itouchfan #257225 üzenetére
Igen, erre gondoltam.
Akár egy hozzáértőbbnél;
- túlfújva a külsőt állandó fékezéssel, és elpattogással szembesülve lehet csak montizni terepen (bármilyen gumival).
Nálam ez a sok aszfaltozáshoz választott nyomáskor szokott jelentkezni. Ha mégis bemegyek a technikásabb terepre, mert pl mégsincs arra sár. Aztán jön a meglepi, h majdnem zakózok- ugyan ott megfelelően választott nyomással egy totál kezdő is élvezetesen csapathat nagyrücskűvel (nagyobb tapadás=jobb fékezhetőség), míg a haladó aprómintással, keresve a kihívásokat, fék nélkül, határon, stb, nyomatja.
https://axs.sram.com/guides/tire/pressure
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
6030D
Ármester
-
RexpecT
addikt
Asszonypajtásnak kellene egy bicikli. Felhasználás alapján közelebb lenne a trekkinghez, de esetenként könnyebb terepre is használva lenne.
A büdzsé max 200 ezer forint. Én ezeket néztem, hogy jó lehet:
Női MTB kerékpár, 27,5" - ST 530
Túrakerékpár - Riverside 500
Túrakerékpár - Riverside 700
Használtban érdemes lenne nézelődni?
164 centi magas, 79 cm-es átlépő. -
sebgutkopf
őstag
válasz Rodzser Mór #256930 üzenetére
Ne legyünk már naívak!
Saját bringát mindenki be fog és tud rakni az autóba a már felsorolt módokon. Ezt a bringát itt nem a tulajdonosa szállította, hanem az alkalom szülte tolvaj így fogta meg gyorsan.
Ebben a kontextusban pedig már egyáltalán nem vicces. -
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #257219 üzenetére
Ehhez képest, ahogy írtam, nagyon jól látszik a különbség a hagyományos szenzor és az új között a sebesség grafikonon. Talán bike-discounton valaki erre fogta azt is, hogy nem mért neki értelmes emelkedést az óra az össze-vissza változó sebesség miatt.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #257030 üzenetére
Ezek annyira szép és egyben para pályák. Néhány pont már videón is durván néz ki és mint tudjuk kamerán a térérzet mindig más, előben nagyobb, meredekebb és sokkal nehezebb. Csak őszinte csodálattal tudom nézni Rémy-ék mit művelnek és milyen technikás részeket is teljesíteni és élvezni tudnak.
-
addikt
válasz user2 #257220 üzenetére
Köszi a részletes beszámolót, az egymásra tett kormányos összehasonlítás a legjobb Tehát, a Kyote-tal előrébb lenne a fogáspont, az nekem pont nem hiányzik, meg azt írod, az egyébként is merevebb.
Furának amúgy tényleg fura, kicsit tanyabike jelleget kölcsönöz a gépnek, de már nem érdekel, kipróbálom.
Tin: ülésmagasság elvileg jó. 660 mm széles a mostani kormányom, szóval biztos, hogy nem túl széles.
Ringman: van ergonomikus markolatom. Van amikor tök jó rátenyerelni, és tényleg segít, van, amikor meg nem.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #257233 üzenetére
Nekem akkor fáj a csuklóm, gép előtt ülve, ha sokat egerezek, és az egérfogásnál kifelé áll a kézfejem, tehát nem egy vonalban az alkarommal. Nem tudom, nálad is ez-e a helyzet, én csak azért próbáltam másféle (egyenesen) fogást javasolni, hátha az megszünteti a fájdalmat. De ha kéztőalagút szindromád van, az NAGYON LASSAN gyógyul, így nem meglepő, ha fáj.
-
stickermajom
addikt
Nekem most a zsibbadás az új buli. Jobb kezem eddig sem volt tökéletes bringázás közben az egerezés miatt, volt néha zsibbadás, de fogásváltással meg tudtam szüntetni. Jött egy új, szélesebb kormány utána pedig hátrébb került a nyereg és azóta 3 ujjam szinte azonnal bezsibbad tekerés közben, ha lemozgatom pedig elmúlik. Veszélyes sport ez a bringázás.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Azt az 1-2 centit még szerelés nélkül is kipròbálhatod olyan szakaszokon ahol nem kell fékezni, váltani, simán bentebb lehet fogni annyival lásd milyen érzés.
andrisbandi...+1 a nyomás jelentőségére, túlfújva szinte recétől függetlenül mindegyik csak pattog mint a labda az egyenetlenségeken.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #257226 üzenetére
Megpróbálom összeszedni a lényeget röviden és tömören.
Már februárban neveztem, de nem úgy sikerült a tavasz, ahogy szerettem volna, térd gondok, sok meló, kevesebb tekerés fért bele. A nevezésnél nem kell választani, hogy melyik távon indulsz, hanem a verseny közben döntöd el, hogy a 60/84/123 km-t választod (ki vannak jelölve az elágazások). Nekem az nagy célom a 84 km lett volna 2450 szinttel, de nem lett reális sajnos, úgyhogy a 60 km/1690 szintet teljesítettem.
Pénteken átvettük a rajtcsomagot, rajtszámot, nagyon profi és gördülékeny minden, a rajtcsomag bőséges (kulacs, gél, nápolyi, más snack, programfüzetek, kupon a libegőhöz (cable car) 50% kedvezményre) plusz egy Gobik márkájú, jó minőségű Dolomiti Superbike-os mez járt mindenkinek (kb itt visszajött a 90 eurós nevezésem ára). Plusz bejártuk az első 3-4 km-t, meg az utolsó 4-5 kilit, hogy nagyjából tudjuk, mire számíthatunk.
Szombaton 7:30-8:10 között 10 percenként rajtblokkokba voltunk beosztva, 2200 ember összesen 4 csoportba, és így indultunk az első mászásra (másfél km felvezető után 6 km/500-520m szint), én a 3. Blokkba kerültem. A verseny első 13 km-re az, amin lehetne mit csiszolni az első elágazóig, ahol külön válnak a távok, mert addig elég nagy a tumultus, felfelé elég lassan lehetett haladni, ami nem baj erő beosztás szempontjából, de a felfelén plusz utána egy 6-800 M hosszú trailes részen ahol kb megálltunk és egyik lábbal kicsatolva loktem magam előre, mert nem lehetett haladni, benne maradt egy 6-8 perc biztosan a pályában. De annyira nem izgatott a dolog, mert inkább csak a biztos jó teljesítés és az élmény motivált. Szóval az első nagy mászás után jött egy 8-10 km hullámvasút terepen, ami élvezetes volt eléggé ilyen schotteres úton, néha kicsit kovesebb talajon. Aztán a 60-as távra elágazásnál elfordulva egy nagyrészt aszfaltos DH le a hegyről Tobblachba, ahol indult a pálya következő része, egy kb 15 km hosszú, murvás útszakasz a völgyben, igazi sunyi rész mert végig ilyen 1,5-2-3% emelkedik, csak azt látod hogy szinte alig emelkedik, de nem haladsz. Na itt kellett türelmesnek lenni, hogy ne toljam túl, mert ez után egy egynyomos hullámvasutas átkötő rész után kezdődött a második nagy mászás (a többi távon az utolsó nagy mászás), ami a Prato Piazza-ra (Rifugio Prato Piazza google mapsen) megy fel 2000 méter fölé, kb 7,5-8 km hosszú átlag 8% és nem lankad közben, végig full egyenletes, jól tempozható de kegyetlen emelkedő. Viszont végig tökéletes idő volt és az a látvány ami fent fogad az elképesztő, tényleg ilyen katartikus ahogy felér az ember a sziklás csúcsok közé. Innen még van egy jó 16 km lefelé + a végén hullámvasút. A mászás vége már nem esett jól, bár egész sokat tudtam előzni felfelé, de ami utána jön köves lefelé, sokszor ilyen okolnyi, fejnyi kövek között kell menni 2-3 km-t lefelé, az alapból görcs szélén álló vádlim plusz a csuklóm de mindenem úgy beállt lefelé HT-vel, hogy brutálisan. És elképesztő ahogy a helyiek meg a profik itt mennek lefelé, brutál tempót tudnak. Aztán szelídült a terep, Graveles vagy schotteres utak jöttek, egy kis aszfalt, volt egy kis murvás-koves illetve ilyen gyökeres rövid single track is, az utolsó 3-4 km pedig aszfalt/füves út be a városba. Összességében az első 10-12 km-t leszámítva (vagy ha korábbi rajt blokkba kerül az ember), tökéletes szervezés, a frissítő pontok kínálata nagyszerű (víz, ISO, banán, többféle süti, gélek, Cola, gyors kiszolgálás), a pálya ritmusa nagyon jó, az utolsó 10-12 km pedig tényleg nagyon élvezetes.
Nekem nagyon nagy élmény volt az egész, hihetetlen milyen kultusza van itt a bringázásnak. 3 óra 40 perc alatt értem be, ami nem egy nagy durranás, 16,2 km/H átlag a 60 km/1690 szintre, de nem toltam túl (153 AVG HR úgy hogy 206 a maxom, 178-nal feljebb nem is engedtem, 170 felett is csak 1-2 percet voltam), de ezek a hosszú meredek emelkedők így is gyilkosak. Szóval én ajánlom mindenkinek, megéri kipróbálni, nagy élmény volt.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
Kb. 8 óra tekerés, + 2 óra kávézóban üldögélés, fotózás, forrásoknál kulacstöltögetés, pisilés stb. De tényleg laza volt, nekem montival is 137 bpm lett az átlagpulzus, ami nálam alapozó, 195-205 körül van a max pulzusom. Haverina meg országútival volt... Outival nekem biztos hamarabb is menne, mert ha alapozó tempóval 22.1km/h átlagom lett, akkor gondolom ugyanilyen lazán tekerve outival simán meglenne a 27-28km/h . Mondjuk mtb-vel is megvolt az első 90 kilóméteren a 24.5km/h, csak a tónál a sétával lerontottuk az átlagot
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz -=RelakS=- #257231 üzenetére
Nem tudom, hogy a sigmának mit sikerült elszabnia, vagy mit nem, én garmint használok. A technológia adott, ezt igazából csak szoftveresen lehet elbaszni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #257240 üzenetére
A legnagyobb baj az, hogy most elkezdett viszketni az ujjam, hogy vegyek egy garmin jeladó szettet
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tin
veterán
válasz stickermajom #257236 üzenetére
Igen, mondhatjuk zsibbadásnak is. Nálam pl. az jelentkezett, de átfogok néha függőlegesre, megmarkolva a kormány végét, és ezzel így nem jön elő. Szerintem a kifordult csukló okozza, ha nem az, hogy túlságosan a kezeddel támasztod magad tekerés közben.
Hasaggymeg: igen, azt már javasoltam neki 1-2 hete, hogy fogjon át máshogy, de úgy látszik az nem oldotta meg a problémát.
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #257238 üzenetére
Köszi, biztos jó lehetett! Akkor bírta a Giant a kiképzést.
Szerintem megéri legalább éventte 1x elmenni külföldre kicsit bringázni vagy versenyezni.
A Strade Bianche mellé és szerveznek Grand Fondót arról is néztem videót és az is tök jónak tűnik.
Ausztriában és Szlovákiában is vannak nyáron mtb versenyek, szóval lehet válogatni. -
Mezga Aladár
veterán
válasz -=RelakS=- #257241 üzenetére
Jobban jársz ha egy komplett Garmin 530/830 szettet veszel.
Aláírás, egy volt Sigma comp tulaj.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
peugeotmate
őstag
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Mezga Aladár #257245 üzenetére
Most már vissza nem küldöm a rox 12.1-et
Az 1040-es garmint nézegettem. Az is meglehetősen szimpatikus.
Szó szerint évtizedek óta Sigmát használok (nem is tudtam egy ideig, hogy az első órám is sigma sport volt még a 90-es évekból), és amíg az asztali alkalmazás működik, addig nincs nagy ösztönzés váltani.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz jjeahh #257239 üzenetére
Ez már ilyen Strava betegség, hogy az átlagot nézi az ember, ahelyett, hogy élvezné a tekerést, a tájat. Mert amúgy a kutyát nem érdekli, mennyi átlagot ment az ember.
Tin: nem tudok róla, hogy lenne bármi betegsége a kezemnek. Inkább a vállaim fájnak az egerezéstől, pontosabban az íróasztalnál tespedéstől. Itthonról melózva kevésbé rossz, mert állítható magasságú asztalom van, de bent valami förtelem.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
SQlab 310 2.0 kormányt nézegetem, amire 16° backsweepet írnak. A bringámon levő eredetire 35°-ot(!). Ez hogy a fenébe jön ki?
Az On-One OG V2 is "csak" 25°. Most már csak azt nem tudom, nekem melyik jönne be jobban. Volt, aki azt írta véleményben az OG V2-ről, hogy neki már túl sok a 25°.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest