- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
Most voltam a Bringaland-nál, beadtam az első kereket fűzésre. Hogy ott milyen szép bringák vannak...Nem vagyok outi-fan, de még nekem is elcsordult a nyálam arra a Bianchi-ra, ami épp a pult mellett volt kirakva. Meg volt egy szép Giant, asszem az is outi volt, bár én nehezen tudok ránézésre különbséget tenni egy outi meg egy gravel között, de az is nagyon tetszett. Asszem ez volt az [link] , a Bianchi meg talán ez [link] ,de utóbbiban nem vagyok biztos, viszont élőben ütött rendesen.
-
nagyúr
apropó, bandázsra van esetleg tippetek? valami jól csillapító jönne jól, mert a commuting útvonalamon sajnos van cicakavicsos útszakasz is.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
mauimagic
aktív tag
válasz jjeahh #257393 üzenetére
Parkside hordozható kompresszorom van, nincs tartálya, ellenben qrvahangos. Kisdobos becsszóra 10k körüli árra emlékszem, de jópár éve vettem, most nézem, ma 30-40e körül van egy ilyen...közel annyit ment pár év alatt, mint a bitcoin, hülye, aki nem kompresszorba fektette a lóvét...
-
zsamiatt
őstag
válasz Csokicsibesz #257377 üzenetére
Van eleg rendor. Szarnak dolgozni. Maradjunk ennyiben. Amikor 30 s tablannal megbuntetnek mert 45 korul mentem egy erdo mellett, masik oldalt ipar terulet ahol a kutya se jar akor biztos volt erre is rendor. Nem felmenteni akarom magam, befizetem gyorsan mentem. De milyen erdekes hogy az esetek 99%ban csak olyan helyen allnak trafival ahol aztan senki sem jar. Vagy feljelentesi ugyeket lezarnak meg lopasokat mert szarnak dolgozni. A penz kell de dolgozni ne kelljen.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Tin
veterán
válasz zsamiatt #257408 üzenetére
A rendőrök parancsot teljesítenek. Ha az a parancs, akkor leverik a 15 éves diákokat is. Az a parancs, hogy erdő szélén kint felejtett táblánál trafizzanak. Meg statisztikát javítsanak. Meg a határ mellett álljanak. Ha az a parancs, hogy éjszakai gyorshajtókra vadásszanak, azt fogják tenni. De addig nem,amíg ez nem fontos a rendőrségnek, vagyis a kormánynak. Vagyis amíg a nép ezt ki nem erőszakolja. De a tegnapi felvonuláson is Karácsonyoztak meg buzi bicikliseztek az autósok. Majd ha ez megváltozik, akkor pár év alatt erre fog ráállni a rendőrség. Addig meg trafiznak lesből, és a többi.
A magyar társadalom legnagyobb baja, hogy mindenért mást hibáztat, és semmiért nem vállal felelősséget.
-
RexpecT
addikt
81 gyorshajtó, 3 millió forintnyi bírság – három óra mérlege az Árpád hídon
"Ráadásul a sebességtúllépések nem is kicsik voltak, a 81 gyorshajtóból 20-ról 100 km/órás sebesség fölött készült a felvétel, a rekorder 167 km/órával hajtott el a traffipax előtt. Az Árpád hídon a megengedett sebességhatár 70 km/óra."
-
válasz RexpecT #257410 üzenetére
Most azzal együtt, hogy felvisított a bullshit-o-meterem, ha 70-es tábla van, akkor annyival kell menni. Vagy kevesebbel. Pontosan ez az a fajta intézkedés, amivel javítani lehet a helyzeten. Remélem, elterjed teljesen, és mindenki megtanulja.
Nekem is 3 fizetős gyorshajtásom volt az elmúlt 10 évben, abból kettő minimalis túllépésért, egyet meg benéztem csúnyán, és már csak a feloldó táblát láttam, a korlátozót nem. Így jártam, örüljek, hogy nem lett pont. Asszony is megtanulja lassan, hogy legutóbb a 2x kétsávos gyorsforgalmi kivezetőn a tábla vonalában készült róla kép. Nem akkor kell gyorsítani, ha látod, hogy ott a tábla, hanem ha elhagytad. Manapság már minden autóban van tempomat, meg limiter, tessék használni, ha meg nincs, akkor odafigyelni. De főleg az utóbbi.
Re 257411: Az meg, hogy ezen akció után nem kerül oda fix kamera mindkét irányba, meg addig is 24/7-ben egy rendőrautó kamerával, az meg mindennek a legalja. És ez alapján megmerem kockáztatni, hogy az összes többi hasonló hídra, meg felüljáróra, meg az összes többi neuralgikus szakaszra is mehetne.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
válasz RexpecT #257411 üzenetére
Ezek brutális számok.
hírhez kapcsolódóan: több cikkben olvastam, ahol azt írják, hogy a járdán tekert a biciklis. Kb 1 hónapja mentem át a hídon bicóval, de meg mernék esküdni, hogy kijelölt bicajos út van ott. Streetview szerint is. Akkor miért írják, hogy járdán tekert?! -
válasz lsebestyen #257413 üzenetére
1. Mert ők nem tudják.
2. Így érthetőbb a vidéki köznépnek, aki azt se tudja, melyik oldal pest, és melyik buda, vagy hogy mi a különbség a járda, és a kerékpárút között.
3. Most őszintén: az események szempontjából nem mindegy?p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
RexpecT
addikt
válasz parandroid #257412 üzenetére
50-es táblánál is büntethetnek már 51-nél.
Szvsz eddig túl megengedőek voltak, most meg átestek a ló tulsó oldalára.[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Lidlben van most gumiszerelő spray (hivatalosan autós termékek között van, de szerintem bicóhoz is jó). Szerintetek van ennek bármi értelme?
Mostanában olyan problémám van, hogy raktam fel két szett Continental gumit és mindkettő bicónál van egy "hullám" a gumiban, ami ha megpörgetem a kereket a levegőben, bőven látható és érezhető is. Illetve azon a részen a reflex csík is láthatóan közelebb van a felnihez. Viszont akárhogy próbáltam kézzel igazgatni, nem tudtam úgy felrakni, hogy sehol ne legyen ilyen hullám a gumiban. Nem tudom ez miért lehet (biztos én vagyok béna) valakinek volt már ilyen tapasztalata? Esetleg segíthetne, ha ilyen spray-vel befújnám az oldalfalat és úgy fújnám fel, hátha "beigazodik mindenhol a helyére" egyenletesen?Continental Double Fighter 26x1.95
Continental Contact Plus City 26x1.75"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
6030D
Ármester
válasz RexpecT #257417 üzenetére
Akkor *ci volt a rendőr. Helyszíni bírságnál ő bírálja el, hogy mennyi legyen az annyi, és ez 5000 de lehet, hogy 10000 Ft-tól indul. Ha megvan a táblázat szerinti sebesség, onnantól már persze 30e Ft, de alatta saját döntés. Gondolom kevés volt a kapás, vagy nem volt szimpi a sofőr.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #257407 üzenetére
Tartály nélkül sajnos nem jó tubeless gumit felrakni, az autóst én is próbáltam, de hamar rájöttem, hogy tl-hez hirtelen kell nagy nyomás . Néha látok még bike-components-en, bikeinn-en, itt-ott jó áron tartályos Giyo műhelypumpát, az még fasza lehet. Bár olvastam, hogy van amelyik normál pumpaként nem igazán használható, csak tubeless gumit felrakni... talán a Topeak vagy Crankbrothers . Az biztos, hogy a tubelessnek ez a része szerintem még nem kiforrott, majd akkor lesz az, ha bármelyik gumit, bármelyik felnire könnyedén fel lehet rakni kényszermegoldások nélkül, sima műhelypumpával.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
válasz parandroid #257416 üzenetére
Pont ez a bajom, hogy a sok idióta azzal jön, hogy a hülye biciggglis már megint a járdán teker.
Ez a vidékizés meg olyan mint az analógozás, Budapest is tele van agyhalottal.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz lsebestyen #257423 üzenetére
Meg agyhalott vidékivel.
-
válasz lsebestyen #257423 üzenetére
Jó, csak ott van kerékpárút, a zalai zsákfaluban meg akkor lát ilyet, amikor havonta egyszer előveszi a wartburgot, oszt a papával bemennek a teszkóba bevásárolni, meg a praktikerbe gyomirtóért, és akkor sem ismeri fel. Mondhatod, hogy előítéletes szar vagyok (és nem is tévedsz), de ez konkrét példa.
Amúgy meg a hülye biciglis nyugodtan tekerhet a járdán, csak ne menjen gyorsan. Nem mellesleg meg a kerékpárutak nagy része gyalogos + kerékpárút. De ebbe az egységsugarú user végképp belekeveredik.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #257413 üzenetére
Ha a pesti oldalról nézed a hidat, akkor a bal oldalon megy a gyalogos forgalom, onnan tudsz direktbe lemenni a Margit-szigetre. A jobb oldala van kijelölve kerékpáros közlekedésre. A híd két végén ahogy lejössz a kezdődnek a bringasávok. Ettől függetlenül szoktak menni mind a két oldalon gyalogosok és kerékpárosok vegyesen. De elméletileg ez a felosztás.
-
Ringman
nagyúr
Száztizennyolccal repesztett az elektromos rollerével Liptószentmiklóson
meg 1 nagytudasu, ezuttal szlovakiabol
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz hentes555 #257418 üzenetére
Nekem is ugyanez volt az utolsó két gumicserénél, van egy látható hupli, és sehogy sem tudom kiszedni. Gurulásnál is érezhetően ütemesen döcög. Még nem jöttem rá a megoldásra, maszíroztam jobbra balra, de ugyanúgy szar.
Ivana, mennyire kell túlfújni? Városi és monti gumik az elkövetők, gondolom azért ne menjek el 7 barig mint az outinál?
-
Friczy
senior tag
válasz lsebestyen #257413 üzenetére
Mert a kijelölt kerékpárút a járdán van vezetve. Itt az az érdekes benne, hogy korláttal el van választva az autóktól, és az sem segített
-
nagyúr
válasz lsebestyen #257413 üzenetére
mert az egyik oldala a hídnak az, a másik meg kétirányú kerékpárút, és vagy elrontották, vagy jól felfogott poltikai érdekükből torzítottak egy kicsit az igazságon. attól függ, hol olvastad.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lsebestyen #257413 üzenetére
Mert ha felületes vagy, és nem tűnik fel ez a tábla, akkor az ott járda. Szerintem.
Gödöllőn is csináltak vasúti felüljárót ilyen megoldással, és csengettem már le gyalogot a bringaúton.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
andrisbandi
őstag
válasz hentes555 #257418 üzenetére
Szappanos vízzel szoktam segíteni a külsőnek, h a helyére robbanjon.
A külső peremei, és a felni is, főképp a peremeknél tiszta legyen (pl alkoholos letörlés).
Mindkettőt beszappanosvizezem, így szerelem föl. Pumpálás elött még egy kis adagot kenek be. Nálam a tubeless folyadéknak sem árt, próbáltam több típussal is.A külső max nyomására megyek föl.
Tl rendszernél ezt nem minden külső tolerálja. Üzemi (kb fele akkora) barra engedve, könnyezhet egy ideig a külső felületén a tej víztartalma. Nem igazán látni, csak megfogja a port. Eliveg, az új külsőknél szinte biztosan, ez elmúlik magától.#257428 zsocy
...van egy látható hupli, és sehogy sem tudom kiszedni. Gurulásnál is érezhetően ütemesen döcög...
- Remélhetőleg nem tépted szálszakadtra felszereléskor, mint én az új külsőt. Nem hittem volna, h ennyire gyenge lehet egy kikönnyített gumi, de mégis. Mint utólag kiderült, nem lett volna szabad kézzel erőszakoskodni, izomból megtépni. Gumileszedővel kell, a peremeknél bírja a strapát.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #257420 üzenetére
Talán csak az éppen aktuális népharagra reagálnak.
RespecT...mindenki agyhalott.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
válasz -=RelakS=- #257432 üzenetére
Jó hát itt 3 tábla is egyértelműsíti, hogy ez kerékpárút, elég is lenne csak a kék-fehér biciklis. Az, hogy régen járda volt nem jelent semmit. Ja a gödöllőin gyakrabban megyek, Valkó felől tök jót lehet rajta sprintelni, kicsit monjduk huplis.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lsebestyen #257439 üzenetére
Ne is mondd. Nemrég csináltam egy Dány - Zsámbok - Valkó kört. Esküszöm, néhol olyan az aszfalt, hogy mehettem volna ennyi erővel földúton is
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
lsebestyen
addikt
válasz -=RelakS=- #257440 üzenetére
Jó múltkor örvendeztem, hogy a valkói hágót újraaszfaltozzák, mert fel lett marva, na ehhez képest szerintem 2-3 éve úgy van. Át is szoktunk Gomba irányába, arra most elég patent az útminőség mindenfelé.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #257438 üzenetére
Battömlájn: ezer zöldhasú, úgy tűnik nem is olyan gondtalan a töltésre figyelni folyamatosan, faxa az atomkemény rögzítés, de mi van ha a karbon vázad papucsa sérül a korábbi, nem véletlenül hajlékony váltófül helyett, és ami így bennem felötlött, vajon mennyire zavaró az amúgy is lassúbb váltás (csak egy bizonyos helyen szedi fel a láncot a lánckerék) az elektromosra jellemző egyenkénti váltással tovább lassitva. Vége...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz lsebestyen #257441 üzenetére
Igen, a Kóka-Sülysáp rettenet volt korábban, most viszont szuper. Azt mondjuk nem értem, hogy az Úri-Gomba távon miért fejezték be az aszfaltozást a Gomba tábla előtt kb. 100 méterrel....
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #257442 üzenetére
Vannak negatívumok, de pozitívum is, állítólag pontosabb váltás és nem kell állítgatni a váltót, számomra ez a legvonzóbb. Ugyanakkor szinte mindíg mindenben szimpibb nekem a jó öreg mechanikus, az a típus vagyok, aki elvárja, hogy egy nem kopó alkatrész 20-30.000km után is problémamentes legyen, na most kíváncsi lennék, hogy egy állandóan saras télen is használt akkus-elektromos váltó hogy nézne ki ennyi terepezés után. Majd Toobee megmondja. Persze lehet, hogy tökéletesen tenné a dolgát, de a bringán az elektromos cuccokkal szemben én vagyok a szkeptikus. "Szerencsére" úgy sem engedhetem meg magamnak, így nem kell ettől paráznom .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
dom1n0
senior tag
Ha valakit esetleg érdekdlnek a wattok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #257444 üzenetére
Engem a kábelek elhagyhatósága miatt vonz leginkább, váltót nem állítottam már isten tudja mióta. Talán télen 1-1 hangyafaxnyit (ez a 8100 valami baromi érzékeny) a pöcögtetőnél a finomállítóval menet közben odanyúlva a meleg ház-hideg erdő közötti hőmérsékletkülönbséget kompenzálni, de annyi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tacto
aktív tag
Most jött meg a(z orszagutis) Sundried mez, amit Amazonon rendeltem, elsöre egesz jonak tünik 20 euroert.
-
dom1n0
senior tag
válasz Mezga Aladár #257446 üzenetére
igen, ez a 6-7 watt/kg nagyon kemény
Igazából már a 2 sem rossz hobby/amatőr szinten... -
Csokicsibesz
tag
válasz dom1n0 #257445 üzenetére
Az a baj, hogy megtévesztőek ezek a cikkek, mivel az egész tippelésre épül.
Valójában nem tudják se a pontos watt értékeket, se a bringások súlyát csak kb.-ra mondanak egy értéket."While we don’t have Vingegaard’s power data, we can make an educated guess based on other riders’ power data and times on the Col de Marie Blanque. "
Arról nem is beszélve, hogy ha 5 különböző watt mérővel mérnél le egy embert, akkor mind az 5 különböző adatot szolgáltatna. Még rádobom azt is, hogy ha mondjuk 500m-ről indulnak és aztán 2-3000 méter között fejezik be a szakaszt, akkor a saját mérőjük - amit kiemelnék, hogy mi nem látunk - is pontatlan. Mivel ilyen magasságban már teljesen más a nyomás + hőmérséklet és újra kéne kalibrálni.
Szóval nem elvitatva a teljesítményüket, de egy ilyen cikknek vagy cikkeknek nincs sok teteje.
Valójában a csapatok tudják, hogy mit tudott a versenyzőjük és mi a súlya, innen ők tudnak watt/kg-ot számolni más nem.Ha van valamelyik adatban egy 5% eltérés, akkor az már eléggé fals eredményt fog adni (és a watt mérésben eleve benne van a +/- 1-2%).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Politika
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen