- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz fulton #255250 üzenetére
Ha a kiszemelt bicajod 150€-val és 1.5 kilóval többért megkapnád elektromos kivitelben 100km hatótávval, melyiket vennéd? Biztos vagy benne?
Csak mert ha 10-ből 9-en elektromost vennének, akkor abban a kategóriában lesz árverseny, főleg, ha idővel az igény is visszaesik rá. Így működik a piac.
15 éve indult az okostelefon, ma már kivált egy számítógépet. Szükség van rá, vagy hasznos divat lett belőle? Ha a napi behajtási díj Pestre 5000 Ft lenne, de bent dolgoznál, analóggal járnál?
Mindegy, ezek csak gondolatok, én sem tudom, csak próbálok a trendek alapján következtetni. Én a +150€-sat venném, mert tudja, amit az analóg, és ha kell, akkor megy elektromosan is. De amíg 2500€ az elektromos, és a harmada az analóg, addig más a helyzet. -
fulton
addikt
csak egy egyszerű példa/ is/ "mindig" lesznek rásegítés nélküli, értsd no akku: analóg kerékpár versenyek. Így a megvásárolható polcon is ott lesznek ebben biztos vagyok.
lánchajtás, van szíj van ez az...de a lánc ott van mai napig, pedig van már technika.Szerintem sose fogja kiszorítani a rásegítéses kerékpár az analógot.
És igen, én analógot vennék felőlem lehet egy árban is a kettő, nem azért mert ellene vagyok a rásegítésnek.. azért mert én így szeretem a kerékpározást.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
-
1. Nem analóg, hanem bicikli.
2. A pedelec, és egy bicikli sosem lesznek egy árban, vagy akár egy súlyban. Az akku + motor mindig extra költség, és extra súly marad. Ráadásul a jelenlegi technológiával sokat nem is tudnak ezen faragni sem. Az autóipar is pont ezzel küzd, nekik annyi könnyebbségük van, hogy a belső égésű motorok is drágák, és nehezek. Ott megtörténhet a fordulat, hogy az elektromos verzió olcsóbb lesz, mert ki lehet hagyni egy rakás méregdrága alkatrészt, kerékpárnál soha. Biciklin semmit nem hagyhatsz el, annyi, hogy egy rendes biciklire rákerül egy extra motor, meg egy akkucsomag.
3. Pedelecnek mindig megmarad a töltési, karbantartási, illetve élettartam problémája. Egy falusi, vagy akár városi szaladgálós single speed bicikli olcsó, egyszerű, minimális karbantartást igényel, és kb addig megy, amíg szét nem rohad 30 év múlva. Nézzük meg először, hogy mi lesz ezekkel a drága Bosch motorokkal 4-5 év múlva, pláne, ha napi futkosásban kapják az ívet. Vagy amikor az össze-vissza töltött, télen hónapokig teljesen lemerült, fagypont körüli garázsban tárolt, nyáron a napon sütött, drága akkupakkok kezdenek haldokolni, és cserélni kell őket…
Ps.: Nem ellene vagyok, most veszünk pedelecet, de túlzásokba nem kell esni. Ennek is megvan a helye, a haszna, de a költsége, és a határai is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
Van az e-bikeoknak is topikja
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #255255 üzenetére
Szerintem meg hamis ez a megközelítés az e-bike is bicikli mi más lenne.
Tök fölösleges e-bike atlétázni is úgy egyébként, kinek mi. Ahogy látom akinek nem telik egy autó ára bringára többnyire azok sírnak ... (Mondjuk én nem, mert analóg is van autó árában. ) Az analóg egy teljesen jó asszociáció a nem e-bike biciklire.
Mondjuk ment ezen már a vita, meg még fog is. -
nagyúr
válasz Tothgera30 #255253 üzenetére
kínálati problémái lesznek. ugyanez a cucc megy illetve ment végig az autóiparon is. kombi vs suv karosszéria, illetve diesel vs elektromos. össze lehet hasonlítani az öt évvel ezelőtti motor és modellválasztékot a mostanival szinte bármilyen márkánál.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz velizare #255263 üzenetére
Szerintem ez sport. Commuting celra, hetvegi lotyogesre -ami nem sport, teljesen okes, es ertheto, hogy az emberek megveszik.
A kerekparos kozosseg eddig sem volt egyseges a felhasznalast illetoen, amik a jovoben talan meg jobban eltavolodnak egymastol.
Es nem kell egy auto araban gondolkodni... Sokan hitelre veszik, amit fizetni tudnak. De nincs beleszamolva a kerekpar karbantartasi koltsege.Egyebkent vannak eletkepes pedelecek, amikbe kompakt motor kerul, izlesesen integralva a vazba az akkuval egyutt, amikrol nehez megmondani, hogy rasegiteses e egyaltalan a bicaj.
Nekem egyebkent sem a bringakkal van a bajom, hanem a felhasznaloival. Az ujgazdag, bekepzelt nyomoroncokkal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz arcitec #255262 üzenetére
Az anlógozás egy faszság. Civilizált környékeken ezt elintézik annyival, hogy van bike, meg e(lectro)-bike, csak a magyarban megy ez a bénázás, hogy nem akaródzik a biciklit biciklinek hívni, mert mindenképpen kell valami negatív jelző mellé. Autóra se mondod, hogy analóg, pedig analóg módon logikus lenne, ha nem elektromos, vagy hibrid. Ez a szó teljesen mást jelent, semmi köze ehhez a jelentéstartalomhoz, csak valami idióta elkezdte használni, a sok félművelt majomnak meg megtetszett.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
A fórumozás sem sport, szóval inkább húzzátok fel a cipőt és go!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tasunkó #255166 üzenetére
Nem, az már nem jó kompromisszum.
mauimagic...nem elmelegítve, vagyis míg hideg ugynúgy, vagy akár jobban is foghat.
Gedeon31...jó, nagyon tartós csapágy van bennük, 2 van a családban, évtizedesek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #255265 üzenetére
Szerintem meg az e-bike nem bicikli a faszság. Mindig is lehetnek, lesznek új szavak, fogalmak, amit mindenhol nyilván másképp használnak, értenek...
Egyébként meg a magyart nem keverném a némettel és minden mással sem....[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz parandroid #255265 üzenetére
Egyrészt nem értem, miért negatív jelző az "analóg", másrészt kvára örülnék neki, ha ez lenne a legnagyobb probléma ebben az országban/világban. Mármint, hogy a nem-rásegítéses bringákat analógnak hívják a köznyelvben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #255205 üzenetére
Nem tűnik kicsinek, de oldalról, ahonnan talán jobban látszana nem csináltál egy képet sem.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #255255 üzenetére
Egyetértek. Ameddig nem lesz drasztikus fejlődés az akkuk terén, addig mindig ilyen "félmegoldás" lesz az egész. Vannak már kisebb fejlődések, mert van már trail eBike, ami nem sokkal nehezebb. Autóknál meg nagyon kéne az áttörés, mert ez az egyetlen gátló tényező a fejlődésnek. A hajtáslánc, elektromos motor már most is elég jó, csak az akku túl nagy, melegszik, nem elég az energiasűrűsége.
Másik amit fulton írt, vannak klasszikus kerékpárversenyek, triatlon, ahol csak az "analóg" bicikli van. Ha versenysport van, akkor a halandó embernek is az kell. Másrészt vannak olyan technikai kerékpáros versenyek, ahol nem segít érdemben egy motor, mert ügyesség és technikai tudás kell. Terepen is például lehet, hogy segít mászni, de egy sziklás emelkedőn nem feltétlenül rögtön segítség ha kipörög a kerék (kis túlzással). Persze már a versenyeken is indulnak már külön eBikeos verenyzők.
Az akku haldoklása és pótlása lesz egy külön öröm a felhasználóknak, mert nem lesz olcsó. Persze nyugaton ez nem nagy érvágás, vagy vesznek újat, vagy az egész eBikeot lecserélik.
-
Tin
veterán
válasz parandroid #255255 üzenetére
1. Mindegy, elnevezés kérdése.
2. 20 évet írtam, a tendencia adott, az akkutechnológia meg változhat. Amúgy 1.5 kg súlytöbbletet írtam, az most is megvan két analóg között is. A luxus analóg pedig mindig ott lehet. A trendet a tömegek diktálják, a trend meg a versenyt, az meg az árat.
3. A legalsó kategória valószínűleg nem fog változni. Viszont a középkategóriás analógok könnyen lehet, hogy eltűnnek.Majd meglátjuk, ez csak off elmélkedés volt. Csatlakozom 6030D-hez és megyek tekerni.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #255264 üzenetére
Nekem egyebkent sem a bringakkal van a bajom, hanem a felhasznaloival. Az ujgazdag, bekepzelt nyomoroncokkal.
Szerencsére a környéken ilyenek nem nagyon vannak. Idősebb 60-70 éves tehetősebb emberkék mennek eBike-kal. Itt a ficsúrók elektromos rollerrel mennek, szerintem sokkal idegesítőbbek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #255246 üzenetére
Aham, te is merev vagy ami amúgy látszik is, erős, kötött izomzatú és ez többek közt pl. erős ütések kivitelezésében is nyilvánul meg. Anno edzőtársam volt ilyen, akármennyit nyújtottunk neki nem mentek a rövid, közeli, nagy hajlékonyságot igénylő fejre rúgások...genetika.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tasunkó
senior tag
válasz Hasaggymeg #255267 üzenetére
Gondoltam is, hogy nem jó kifejezés. Ha van megfelelő(tehát nem adapter jellegű, hanem a vázba inplantált)előkészítés hidraulikus fékre, talán. De akkor meg valószínű hogy egy akár belépő, de viszonylag jól összerakott biciklinél már nem lehet sokat spórolni a patkófékkel, mivel a váz és a felszerelés is ugyanaz a tervezés lesz, mint a drágább modelleken, így nem árulják sokkal olcsóbban a patkófékkel, és akkor pár év múlva lehet rászereltetni. A hidraulikus az autóknál is egy igazán hosszútávú, kiforrott és bevált megoldás, sokkal nagyobb igénybevételnél, másrészt meg az a fékezési technika hidraulikára lett kitalálva, nem drótfeszítésre, tehát a mechanikus tárcsaféket egy új vételnél már messziről kerülném.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #255265 üzenetére
A dropper poszt mivel jobb? Hát a pumpa pálya, tap(p)ered fejcső, kuplungos váltó, tyúblessz, k(c)arbon, vagy teló és outi? Ez a hobbi (itt is egy új , bár erre nem tudok jobbat🤔 ) tele hülye félmagyar elnevezésekkel és rövidítésekkel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #255277 üzenetére
Az összes kifejezés vagy átvett szó, kicsit kiforgatva, vagy tükörfordítás, vagy ezek kombinációja. Ez az analógozás a világon sehol máshol nincs, értelme sincs ebben az összefüggésben, ez kimondottan a magyar szellemi mocsár terméke. Ismétlem: semmi bajom az e-bike elektromos mivoltával, a bennem élő elnyomott kis nyelvtannáci az, aki fájdalmasan felsikít valahol a tudatalattimban, amikor meghallom (meglátom).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #255275 üzenetére
Én egy darabig jógaztam, ott mondta az oktató, hogy nem mindenkinek megy minden póz (nyilván a férfi-női anatómiai különbségeken felül), egyrészt a csontozaton belül is lehet formai eltérés, az ízületek működési tartománya is lehet egyéni, és az izmok-szalagok feszessége is. Mindez edzhető, de van, aki 30 évesen életében először leül tökéletes lótuszülésbe, másnak pedig 15 év gyakorlás után sem fog menni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Gedeon31
addikt
válasz Hasaggymeg #255267 üzenetére
Remélem nem kell pár nap múlva cserélni. Néztem róla videót is eléggé jól is néz ki.
Köszönöm szépen. -
arcitec
addikt
válasz parandroid #255278 üzenetére
Jó jó de tartsd csak magadban, mert megváltoztatni úgy sem fogod, vagy fogalmazz finomabban, mert jön a mocsár a szádból ...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gedeon31 #255280 üzenetére
Nejem és lányom bringáján is ilyen van [link] , utóbbijára elöbbié került át x év után, de valami nagyon faxa csapágyazása van, ma is olyanok mint újan mind2. ...látszólag ugyanaz a tengely, valszeg.ugyanolyan zárt csapágyazással.
arcitec...bal lábbal kelt ma.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #255282 üzenetére
No igen, az ez évi időjárás a kiszámíthatatlanságával az esőkkel, khümmm. Nehéz több napra előre tervezni. Ázni meg nem szeretek...
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #255282 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #255284 üzenetére
"Az vesse rá az első követ aki bűntelen közületek..." ...amúgy meg fehér, ami ugye olyan mint a joker, mindent visz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #255274 üzenetére
Ez csak Pecs kornyekere igaz. Itt Paks mellett azert nem nagyon latni komoly pedeleceket. MTB nincs, csak regi 26" -osok. Orszagutibol a tehetos partosoknak vannak dragabb darabok, azokat gyakran latom itt, de ugye azokbol csak a tokkelutottek vesznek elektromosat.
De legalabb van jo bicaj ut, gonosz brusszeli milliokbol. Mondjuk azt hiszem metere annyiba kerult, mint az M6 -os autopalyanak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mauimagic
aktív tag
válasz arcitec #255262 üzenetére
Milyen autó ára? Új? 10-15K EUR körül a legfullosabb bringákat megkapod, de normális használt autót ennyiért nem veszel szerintem.
BTW ez a "nem telik neki" duma pont olyan ciki, mint az "ebike atléta".
Én vehettem volna ebikeot is annyiból, mint az analógot(SIC), csak úgy vagyok vele, hogy az zsákutca, ameddig bírom fizikailag, addig marad a monti, a vége úgyis az elektromos lesz.
Ezt az alapján gondolom így, hogy szinte kizárólag jóllakott óvodás alkatúakat látok tekerni ebikeon, de egy haverom is apatestű lett 1 év emtb után, pár éve pedig még voltunk együtt maratonon. A sima bringája azóta gyűjti a port, elmondása szerint "majd fogja használni"...Nincs bajom az ebike-al, az ebike-osok egy része sajnos az " oldschool" bringás etikettet nem tanulta meg, de ez más kérdés.
Viszont az, hogy komoly sportnak állítják be, az szvsz vicc kategória, ezt továbbra is tartom. -
Friczy
senior tag
válasz szimpláncsak #255218 üzenetére
Egy kantáros rövidnadrágom és két hosszú van Holokolo márkából, nincs vele problémám. Érdekes a méretezés, vagy én híztam el , mezből M-es, nadrágból L-es a kényelmes az ottani méretezés alapján. Szerencsére még a szettet is lehet külön mérettel kérni.
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #255220 üzenetére
14 kiló e-bike? mekkora ennek az akkuja?
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #255278 üzenetére
Egyetértek, amikor meg akarom különböztetni az e-bike-tól, akkor én hagyományos kerékpár kifejezést szoktam használni. Az e-bike vagy villanybringa meg egyértelmű(bb) - az se teljesen, mert van, aki azt is ideérti, amelyiket nem kell hajtani. De az nem ért hozzá, tehát nem is érdekel
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #255286 üzenetére
Itt Baján a város mérete ellenére elég jól el vagyunk látva bicikliboltokkal, így itt nem ritka akár egy Norco MTB sem. Cube van rengeteg, akár a legújabb MTB-k is. Pedig itt nem indokolná semmi, mert egyrészt síkság van, másrészt nem nagyon jár be az agyagos erdőbe senki. Ahogy látom Stravan, itt maximum a Duna parton mennek, ott "csak" homok van. Outik is vannak, de nem annyi közel sem. Ahogy látom a 18 év alattiak meg rollereznek. Persze sisak nélkül, kellenek a szervdonorok.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Friczy #255290 üzenetére
Tökmindegy, a nyelv változik, új szavak honosodnak meg, és kész. Ahogy nekem is nevetségesen cikinek tűnt a szüleim szlengje gyerekkoromban, úgy nem tudok mit kezdeni az "adom" és hasonló szavakkal én sem, dehát a változás már csak ilyen. "Analóg" vagy "hagyományos", tökmindegy, az elektronika mindenhova beágyazódik. Régen egyféle cigi volt, ma sokan már e-cigiznek, e-autóznak és e-bikeoznak. És mivel már messze nem marginális ezek száma, így valahogy nem csak az "újat" kell jelzővel ellátni, hanem az egyértelműség kedvéért a "régit" (hagyományosat) is. Miattam akár nevezhetjük izombiciklinek is, az is hülyén hangzik, de ha megragad, akkor általános lesz. Emlékszem, hogy az internet kezdetén az "ottlap" elnevezést tolták mindenhol, végül mégis a "honlap" honosodott meg, aztán mégis sokan inkább a "weboldal" elnevezést használják.
Parandroid meg jó példa arra, hogy hová tart a bicikli jövője. Vesz a feleségének egy könnyű, kisebb rásegítéses e-bike-ot, ami 14.2 kg akkuval és motorral, az én izombiciklim (csakazértis ) meg 12.8 kg. Na majd pont azon agyalnék vásárláskor, hogy hú, az a másfél kiló mennyit elvesz, főleg, ha melóba járásra használnám. Eldöntöm, mekkora rásegítést akarok, és nem csatakra izzadtan érek be a melóba. Valaki írta (és egyetértek), hogy az e-bike ellustít, viszont a többség hagyományossal nem, de e-bike-al már közlekedne, így voltaképp nem a hobbisportolók elől veszi el a helyet az elektromos változat, hanem egy olyan réteget szólít meg, akik amúgy nem bicikliznének. Ez meg inkább a 80-90%, a piac pedig nem azt a maradék 10-20%-ot fogja kiszolgálni, ahogy már most is az a helyzet, hogy az analógok kifogynak gyorsan a gyártási kapacitás szűkössége miatt, a gyártók meg inkább gyártják az e-bike vázakat, mert nagyobb haszonkulccsal tudják eladni azokat, lévén nagyobb rájuk a kereslet. Ez idén picit más, mert az analógok nem fogytak ki, jött az akció, jövőre kevesebbet is fognak gyártani belőlük, és még több kapacitás megy majd az e-bike vázakba. És persze a fejlesztések is, aminek az lesz a vége, hogy hagyományos bicikliből lesz az olcsó és a csúcs kategória, az e-bike árak pedig évről évre mennek lefelé, ahogy nő a verseny, és persze csökken a kereslet a piac telítődésével. Na de mindegy, nem akartam itt okoskodni, egyszerűen csak kíváncsi leszek a trendekre. Én simán vennék egy mindenre jó e-bike-ot magamnak kisebb rásegítéssel és könnyebb súllyal némi felárért, mint egy elektromos hajtás nélküli, de szinte ugyanolyan analógot valamivel olcsóbban. Mint mondtam, a csúcskategória más, ahogy a legalsó kategória is. Arra a kettőre mindig lesz igény, pont úgy, ahogy 2030 után is lesznek belső égésű motoros autók, csak extra felárral, vagy pedig a legalsó szegmensben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A képlet szerintem egyszerű, sokan bringáznak kis hazánkban, közülük mondjuk 80% közlekedési céllal többi sportol. Előbbi, nagyobb halmaz, előbb-utóbb áttér elektromosra, utóbbi kis részével (lustulás, kor, orvosi bajok stb.) és a korábban egyáltalán nem bringázók még kisebb új halmazával együtt. Innen kezdve egyértelmű a jövő kerékpáros szempontból.
Ami meg az izombringát illeti, pl. Froome-ot nézve aligha találó.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Friczy #255289 üzenetére
Írtam korábban, 250 Wh, kb 100 km hivatalosan a megtehető táv rásegítéssel. Asszonyt ismerve úgyis csak a legkisebb rásegítéssel jár majd, illetve dombon használ esetleg nagyobbat.
Ma elmentünk megint, csak a méret miatt, de jól is tettük, egyértelműen az M-es méret kell neki. 3 centi a kettő között a különbség hosszban, de a trekkinges, visszahajló kormány miatt még rövidebbnek tűnik. Az első kép a Small, a második a Medium méret.
Színben meg valszeg a narancssárga nyer, versenyben van még a sötétzöld (én a narancssárgának szurkolok, az megy az Orbeámhoz is). Extraként lámpák, sárhányó, csomagtartó, Beeline mini computer, egy telefontartó a stucnira, rugózós trekking kormány, és a szíj helyett a sram 1x11 hajtás. A kitámasztó meg ott fityeg mindegyiken hátul. Az olaszok ígérik, hogy 2 héten belül küldik is, egyenesen Szicíliából. Szóval van nagy öröm.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #255296 üzenetére
Végülis izomból hajtod, nem? de nyitott vagyok, mondhat mindenki egy-két ötletet, aztán megszavazzuk a topik "hivatalos" szavát. Na, kezded?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #255297 üzenetére
Bé bé bé...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz parandroid #255297 üzenetére
Nagyon menő Gratula!
Megmutattam páromnak, egyszerre mondta “kövesd be őket lássuk az újdonságokat”
Tetszik neki is, és valóban durva hogy első pillantásra meg sem mondod hogy ebike, és árban sem annyira elrugaszkodott ahogy néztem a weboldalt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest