- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #254138 üzenetére
Amióta a kínaiakat felfedeztem, azóta drágának tartom a Decathlonos mezeket . De azért kíváncsi vagyok milyen a pro fit.
#254147 Dark Archon: 168cm/55kg most, valszeg mellben a legkisebb NW is bő lenne
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz vallas #254027 üzenetére
Megvan a szemüveg. Végül nem fehér lett, pedig nagyon olyat akartam.
Volt a boltban ez a Merida, ami neked is van, de nekem az elég széles volt. És volt egy ilyen Rudy is: [link] Ezen nagyon gondolkodtam, mert Rudy a sisakom is, és fehér is van a szemüvegben. Na meg ez a sötétedős lencse jópofa, sose volt olyanom.
De nem tetszett annyira, és végül a dizájn döntött. Így egy Uvex 235 lett, ilyen. Nagyon "disco-s". Élőben sötétebb a keret.
És meglepően olcsón megúsztam, mert csak 25k volt. A követkető majd lesz drágább, meg modernebb. Most maradt a trendiség.Köszi a tanácsokat mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
-
andrisbandi
őstag
válasz gergo5991 #254150 üzenetére
FC-MT512-1
https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/deore-m6100/FC-MT512-1.htmlErre hasonlít, amit írsz.
Lánctányérra ezt mondja; Chainring combination 30T, 32TÉn kipróbálnám a helyedben a 32 fogút.
Nekem is az van a montin. Garbaruk 10-52T hátsó sorral. Kicsire leváltani csak aszfalton szoktam, a legkisebben nem is bírok sokáig tekerni. Szerintem elég lenne.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #254130 üzenetére
Nem valószínű, hogy találsz. Esetleg ha bemész egy helyi boltba és ott összemérik. Látatlanban lutri. Másik megoldás, amit én ajánlok, hogy veszel csak felső kormánycsapágyat és hagyod a fenébe a jelenlegit. Ha FSA-t veszel akkor elképzelhető, hogy a beütőcsésze maradhat és azt nem kell kiütni. De ha ki is kell szedni, akkor sem tart sokáig. Az a jó, hogy külön lehet kapni alsó és felső csapágyazást.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #254154 üzenetére
Nem kell zsír, ha valami van rajtam, az inkább izom legyen, de az is csak a megfelelő helyen: a lábaimon . Kár, hogy edzeni utálok.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Fall-N #254158 üzenetére
eggyel már befürödtem, itt békéscsabán túl sok raktárkészlet nincs. ha lesz időm rá, akkor végigtúrom az fsa-s doksikat, hogy létezik-e valami kompatibilitási lista.
még az sem biztos, hogy jót linkeltem, mert nálam vagy 21 mm magas a kupak. a csapágyat múltkor lefotóztam, a típusa mh-p03 d41x6.5x45
-
flash-
veterán
válasz Mezga Aladár #254140 üzenetére
igen ez alap, de valamiért láncmérőnél mégsem jó ha figyelembe veszi a görgők kopását is, talán az alábbi szöveg miatt de majd még beleásom még magam a témába :
(OFF)"A lánc kopásával kapcsolatos fontos kérdés, hogy a lánctávolság változik, ami miatt a lánc felhajt a lánckerék fogaira. Ezért fontos a csap/persely kopás mérése. A persely/görgő kopása azonban nem befolyásolja a lánc teljesítményét, kivéve, ha olyan súlyossá válik, hogy befolyásolja a szerkezeti integritást - a csapágy elkopik, a görgő eltörik, vagy hasonló. Ezért a persely/görgő kopását nem szabad beleszámítani az általános kopásmérésbe."(/OFF)
ettől függetlenül simán lehet hogy a shimano is full jó, csak voltak akik a fenti ok miatt azt állapították meg hogy az már beesik akkor is amikor a parktool és a pedro nem, a mérési módjukban van eltérés.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
RexpecT
addikt
Hétfőn amúgy elég jó szél volt itt az alföldön
Ez a tipikus eset(ami azért ritka), amikor a Strava nagyon durván túltolja a "kalkulált" wattokat. -
itouchfan
senior tag
Mai tekerésen Márianosztrán kanyarodtam le Szob felé, amikor a kicsit rázós úton úgy döntött a kulacstartom, hogy két részre válik, a kulacs meg jól lerepült.
Éppen szedtem össze a maradványokat, amikor szembe jött Zoliwrc egy másik sporttárssal, innen is üdvözlöm még egyszer, ma is brutál tempót mentek.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
stickermajom
addikt
Ez a dekás karbonpaszta jó amúgy? Használja valaki?
-
itouchfan
senior tag
válasz stickermajom #254165 üzenetére
fulton szokott használni valami hasonlót az acél vázra ha jól emlékszem
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
flash-
veterán
válasz RexpecT #254163 üzenetére
hát sajna nekem forditva, 99%ban túltolja, egyedül sikon képes néha a realitáshoz közeli wattokat írnia, emelkedőn fel-le túloz, illetve ha trekkinggel megyek nem országutival (és azt jelölöm meg mint jármű) jóval magasabb wattokat ír ugyanoylan rpe-(erőkifejtésre)
nameg ha lejtőről sprintelek meg egy dombot akkor is embertelen magas wattokat ír, lejtőn ugyan csak, ugyanolyan erőkifejtéssel ha sikon megyek sokkal kevesebb wattot ir mintha ugyanolyan erőkifejtéssel mennék lejtőn, csak azért mert ott nagyobb a sebesség...egy emelkedő amit sikról kezdtem trekkinggel pár éve amikor nem is voltam edzésbe:
érzésre nem igazán volt itt tőlem max intenzitás, főleg mostani formához képest, inkább csak pörgettem de azt se full gas-on, de mégis a trekking meg a súlyom miatt adta a plusz száz wattokat[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz itouchfan #254164 üzenetére
Biztos voltam benne, hogy képen valahol azt a bringát láttam már, akkor Te voltál.
Nem értettem miért szaladtál az út másik oldalára, de most akkor már tudom, összeszedni a cuccokat.
Igen, a mai elég lobogósra sikerült 34-es átlaggal, de "belülről" nem tűnt annyira gyorsnak, nem volt valami jó a szél, aztán a végére kiderült hogy lett pár PR és kupa is.
Pedig este ittam két pohárral , nem izotóniást -
fulton
addikt
válasz itouchfan #254166 üzenetére
és milyen jó szolgálatot tesz a bajban nekem BikeWorkX van.
A nyereg pálcára, zsir+karbon paszta kellett hogy elnémuljon teljesen, és ne is csússzon hátra alattam. Hihetetlen..kap egy kis nedüt az égből (vagy mosás után - de nagyon ritkán mosom), és rá 1-2 napra már esélyes lehet hogy valami nyekegni fog x km után ami egy nagyobb útnál bosszantó tud lenni. Segíteni szokott ha a peremnél (nyeregcső, kormányszárnál ) ujjal kis zsírral tömítem a rést ahol bejuthatna a viz. bár a kormányszárnál alulról is beveri a kerék sajna..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz flash- #254167 üzenetére
Én is szoktam nézegetni olykor vissza magam, ezt nagyon szeretem a straván hogy könnyen össze lehet lőni a korábbi eredményeimet, és felismeri a pályát hogy mikor mentem rajta korábban. Ha meglesz az outi, nagyon kíváncsi leszek mennyi lesz a változás Nem ringatom magam nagy számokban, de jó lenne nyerni vagy 2-3 km/h átlagot egész útra vetítve (hasonló pulzus átlag mellett), még nagyobb távokat be tudnék iktatni kirándulni.
Ez pl cirka fél év különbsége (legdifibb).
(de azt tegyük hozzá! hogy ebben tekertem 5000km közte, változott a gumi, a kormány magasság..., én is fogytam 2-3 kg. és bicó is kicsit + átváltottam spd-re..szóval ezek szummája, így érdemes nézni)
Hellyel-közzel mind a kettő szélcsendesebb nap volt.andrisbandi: mm ez jó, és ötletnek is, köszi. utána járok majd. Sztem segít
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #254171 üzenetére
Ha pl nagy távot megyek kirándulni, akkor z2 tetején, z3 alján töltöm nagyjából, átlag is oda esik. Ott a cél egyenletesen végig vinni a napot anélkül hogy hazaérve megroggyanék. be kell osztani az erőt. De reményeim szerint ott is meglenne az outival az előny.
[ Szerkesztve ]
-
Én is egy 2000ft-os Dechatlonosat cseréltem most le. Semmi bajom nem volt vele. Csak a kinézet miatt vettem újat.
vallas
Köszi! Én megyek egyet mindjárt. A szél már nem érdekel egy ideje.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tin
veterán
Ja nincs vele gondom, én szerelő állványt rendeltem, aztán mondom jé van szemüveg, jöhet, kesztyű, jöhet, és mindkettőt használom rendszeresen, teljesen jók. A sisakom is valami 18€-s Fischer asszem, messze nem tartok ott, hogy ezen múljon bármi. Majd később veszek én is márkásat, de egyelőre tekerni tökéletesek ezek is. A szemüveget egyszer leejtettem, sajnos lett egy apró karc a lencsén, de szerencsére nem zavaró. Lehet hogy hülyén nézek ki kívülről, de azt meg pont leszarom
-
chubby2o6
senior tag
Még jó, hogy múlt héten megcsináltam a TL-t. Most meg rendeltem egy első agyat . Lehet majd megint szalagozni, szelepezni, de legalább ki tudom próbálni a boostert.Eddig is tervben volt az első agy cseréje, várhattam volna a TL-el is addig, de nem volt annyi eszem . És a cserének kb. annyi haszna lesz, hogy egyforma lesz a hátsóval, érdemi változás nem hiszem, hogy túl sok lesz.
Mondjuk, ha nyár végére kapok elfogadható időpontot a kerékfűzésre, akkor nem számít. -
flash-
veterán
Smoove:
Hát valamit nagyon nem jól csinálhatok, mert 60km (pár óra) tekerés után a fémtiszta lánc már sötétszürke, ha megfogom akkor meg fogja a kezemet azért és ragad erősen.
(csak aszfalton száraz időben mentem semmi sár,stb.)teljes lánc tisztitást csináltam kenés előtt,több körben, végén denaturált szesszel is áttisztitottam.
a kenést úgy végeztem hogy elöször felül(a láncvilla felett) tettem mind a 114 szem tetejére egy pötyit(néha elfolyt nehéz mindig csak egy pötyit tenni) átforgattam vagy 100x előre - hátra a hajtókart, majd aztán a lánc alsó vonalán (láncvilla alatt)tettem ugyanezt majd kb 20 órát hagytam száradni a szobában.
azt a lehetőséget elvetném hogy keveset tettem rá hisz akkor gondolom pont hogy nem ragadna-nem lenne ilyen sötét szine. túl sok ment rá? elég lett volna csak egy fázisban? vagy pedig a szemeket össze kellett volna húzni,esetleg folyamatosan miközben tartom a lánc felett úgy kellett volna hátrafelé tekerni kézzel a pedált?
fulton : szerintem ez is a legnagyobb előnye a stravának, hogy látod - nem látod a fejlődést ha nincs akkor valami nem oké , ha igen akkor tudod hogy jó uton haladsz és érdemes azt az edzést csinálni,stb..(én esetemben az alapozás helyett kemény intervallok ugrásszerű javulást hoztak...)
kb 50-60km távon kb 2-3km/h val javult az átlag, viszont 20-30 perces lthr környéki z4 szerű tekeréseken(ahol keményebben megyek) többet, ott 5-6 al. lejtőn nem feltétlen viszont stabil marad 65 környékén is. (trekking ott már rázott)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz fulton #254142 üzenetére
na srácok, erről ennyit cipő megy vissza... sajnálom mert tényleg jó kis cucc, de hangja van!
..ez a szövet hang ahogy mozog a lábfej (tekerés közben lenne)...és ezt nem néztem/nem gondoltam előtte, "ki sem játszható", megy vissza. Corsair marad 1 cipőnek. Az totál néma tekerés közben. Pici zsírt szoktam kenni a csat bőr részre ahol érintkezik a cipő bőr részével és így teljesen néma mozgás alatt , meg néha a talpára kis tf2 a stoplis résznél a gumihoz volt 1szer hogy az nyikorgott.
TopeakPSI is megy vissza. nem jó, sok levegő kiszalad mikor használod, képtelenség jól belőni vele. Az Schwalbe egyszerűbb de precízebben használható inkább abból legyen 2.#254181flash-: valamennyire nálam is koszos a lánc, azért nem fém tiszta. Ilyen feketés dzsulás... de fogod rongy szárazon körbe fogod megtekered és tiszta lesz. (hellyel közzel ) ennyi. Nem kell azt 100 szor forgatni, párszor, aztán láncszemeket megmozgatod látni hogy jól bekerült vagy sem..ennyi.
Nálam a csepel stabil volt 57km/h nál eddigi maxom vele. 100 as stucnival totál közép fogásban. (és hogy élveztem)
[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #254184 üzenetére
Nem tudom, lehet nálatok belefér hogy tekerés közben pl nyekereg a cipőtök, nálam nem fér bele. Ha a kerékpáron "nem tűröm" el a nem oda illő hangokat és teszek ellenük, akkor cipőnél sem fogom.
Egy aszfalton haladva, főleg nem autókkal tarkított helyen, azért sokat adó élmény tud lenni, a finom csendes haladás. Aki terepen tolja, gondolom más tészta ott több a "kötelező" zaj[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #254182 üzenetére
Ha megfogadsz egy tanácsot, akkor vegyél valami outis cipőt, ha a pedálhoz ragaszkodsz, akkor olyat amin van spd-nek furat az spd-sl mellett. Nekem is van egy hasonló fűzős cipőm én is azzal kezdtem, de sokkal jobbak a normál outis cipők. Kinézetre kényelmetlen, de tekerés közben olyan, mintha rajtad sem lenne. Gyalogolni is lehet benne simán, nyilván nem komfortos, de őszintén: ha bringázni mész, akkor 99%-ban úgyis azon ülsz és nem sétálgatsz. Kezdésnek bőven jó a műanyag talpas is, nem kell egyből a karbon.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #254187 üzenetére
köszönöm a jó tanácsot. majd elválik a jövőben
Lehet nálam ez kicsit lassabb folyamat spd ellen is nagyon voltam emlékszem, és lám most meg...formálódunk[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz gergo5991 #254150 üzenetére
Rendeltem én is egy Scalpel 4-et ugyanonnan, kicsit korábban mint te. Néhány hasznos tudnivaló, és egyéb habraty.
1, A piros szerintem is szebb mint a tisztán fekete. A fekete előnye, hogy talán kevésbé veszik észre/lopják el, főleg ha szerzel a telóra Suntour matricát
2, Nekem 180-as magassággal egyáltalán nem nagy az L-es, sőt. Te milyen magassággal találtad jobbnak az M-eset?
3, A nyereg szerintem kemény és kényelmetlen.
4, A Scalpel 3 500 euro felára határeset. Kapsz érte elektronikus menetrögzítőt, jobb dampert, jóval könnyebb kerekeket, jobb nyerget, karbon nyeregrudat, picit jobb váltót, picit jobb fogaskeréksort. Mikor én rendeltem, még nem volt a matt fekete 2300-ért, most már van. Az olyan arcpirítóan jól néz ki, hogy lehet hogy azzal együtt már lehet hogy azt vettem volna.
5, A Scalpel 4 első fogaskereke 32 fogas, nem pedig 30 ahogy a leírásban szerepel.
6, A csomagolás hagy maga után kívánnivalót. Egyszerű nagy kartondoboz, amely több helyen is erősen be volt szakadva mire hozzám megérkezett. Csak a szerencsén múlt, hogy benne a bringának nem volt semmi baja.
7, Küldenek egy alapszintű pedált, valamint hat fényvisszaverőt is.
8, Nekem nem számoltak felárat összeszerelésre. Igaz, mérges is lettem volna érte, mert pl. a lánc be le volt ugorva a középső fogaskerékről, és keményen be volt szorulva a váltó és a fogaskeréksor közé.
9, A szállítási sebességgel nekem kitűnő volt, egyik este rendeltem, másnap feladták, két munkanappal később megkaptam.
10, Engem meglepett, hogy nehezebb mint gondoltam. Majdnem pontosan 12 kiló. Azóta is gondolkodom hogy mi ilyen nehéz rajta.
11, Az első keréken szerintem gyenge a fék. Ráadásul egy ici-picit folyamatosan hozzáér a fékpofa a tárcsához, és nem sikerült úgy beállítanom hogy egyáltalán ne tegye."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Ixion77
őstag
Tubelessre váltáskor az eredeti, tömlős felniszalagot bent szoktátok hagyni a tubeless ragasztószalag alatt?
Ha gyenge az első fék (MT500, 2 piston), akkor féket, vagy fékpofát érdemes cserélni? Fékpofából milyet ajánlotok?
A Shimano MT520 csereszabatos az MT500-al?
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
gergo5991
őstag
válasz Ixion77 #254190 üzenetére
szia köszi a választ
176cm magasságra rendeltem M est 80-81cm belső lábhossz meg 60cm a karhosszúság asszem, a boltban 182 centis tulaj is M est hajtott, az L esnél már éreztem hogy húzódik a derekam, pedig hosszabb kezem van.
egybe jött minden vagy több csomagba? mert emailben azt irták több részben jöhet
100 eurós felár a 80% assembly + shipping cost, csütörtökön rendeltem asszem és ma már fel is lett adva, hajnali 3 kor már átvette a futár, 20-22 között érkezik azt irták
ööö az érdekelne még adnak hozzá valami basic szerszámot mint pld canyonnál? vagy neked volt nyomatékkulcsod? nyeregcsövet meghúzni gondolkodom hogy jó lenne ha vennék egy nyomatékkulcsot, 4-5nm lehet ahogy néztem, mivel ugyebár karbon a váz nem akarok kárt tenni benne ha erősebben huznám meg esetleg
főleg a helyi futárszolgálat miatt picit félek hogy milyen állapotban fog megkérezni :S -
cobranco
csendes tag
Spárta /Σπάρτη/, , az ókori Görögország, szigoráról és katonaságáról nevezetes dór állama volt, amely hosszú ideig Hellasz egyik legnagyobb és legjelentősebb poliszaként létezett. Vajon a mai Spárta is az a szigorú, kemény és puritán város, amit történelem tanulmányainkból ismerünk, vajon hordozza-e még a nehéz örökség terhét, vajon, hogyan próbál megfelelni a mai kor elvárásainak.
Tartalomból: Sakálvonyításos ébresztő után egy olajfaliget árnyékában utazóink utolsó nagy próbatételükre készülnek, cél, elérni az autót és bezárni a kört. Végeláthatatlan olajfámezők és karsztos hegyvidékek között küzdenek az elemekkel. A nap csúcspontja, át kell küzdeni magukat Spártán a legendás városon. Ezúttal szerencsére nem kell csatázni a 300 mindenre elszánt védővel. Egy rögtönzött városnézés keretében megbizonyosodhatunk arról is, hogy, vajon Leonidas levágott feje ki van-e állítva a főtérre, vajon Artemis Templomában folynak-e még korbácsversenyek, vajon mai városnak mi köze van a németeknek és vajon, az izgalmak fokozására a Tajgetos feletti készülő vihar is beszáll-e a játszmába? Túl sok itt a vajon, de, ha valaki a margarinon szereti a tojásrántottát, ne csüggedjen, egy záró gasztroblokk is színesíti a most következő filmes palettát
Bazi nagy Görög-túra 13.rész: "Fegyelem, önfeláldozás, káosz...Spárta! 2021. /1440p/
Útvonal: Aigos Anargiri-Goritsa-Kefalas-Splatana-Zagano-Spárta-Mystras
Fotoalbum: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4704094853005202&type=1&l=dfff516944Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
őstag
-
fulton
addikt
válasz vallas #254194 üzenetére
hát lehet idegen szemében az, bármi lehet
Nekem így kerek.A NW cipő mikor a jobb oldali nyekergett, elsőnek azt hittem a pedál, kezeltem is, de továbbra is csinálta, aztán rájöttem hogy a gumi réteg az, amire a stopli fogatva van az a gumi nyikorog a cipő talpával...kis tf2 és megszűnt. De emlékszem mennyire elvette az egész ízét menet közben. Azért ezt hallani lehetett, 30 nál is.
Aztán a NW ilyen műbőr féle, városi haladásnál vagy alacsonyabb sebességnél hallani lehetett ilyen "nyüsz nyüsz..." hangokat ahogy tekersz mindkét oldalról(mint a bőrkabát volt régen vagy mihez hasonlítsam). Az össze érintkező műbőr hangja volt. 2 pontra kellett kis zsírt kenni, és teljesen megszűnt. zeró tekerés hang.
Egyébként ennél a shimi cipőnél az okozza, hogy valamiért ilyen fura rideg "hangos" szivacsos béléssel látták el a cipő nyelvét. És az okozza. Jó cipő így elsőre felvéve, túrás meleg napokra, társasággal.. észre sem veszed. De én esetemben nem ilyet kerestemSzó ami szó: Nem lehet leírni milyen jó érzés egy jó aszfalton + panorámás helyeken úgy gurulni, haladni hogy jóformán a finom gumi hangon kívül semmi nincs. + nyilván a szél zaj (ami mikor milyen erős).
Egyébként 30 felett is lehet haladni szélzaj nélkül, egy jó aszfalt kell hozzá (végig egy irányú pálya), és hátszél.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen