- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #253850 üzenetére
Én sosem írtam, hogy profi vagyok sőt. Kizárólag városban tekerek, ha figyelemesebben kutattál volna, hogyan kössél belém. A sisak nélküli tekerés egyébként sem tudom, hogy jön ide (egyébként már beszereztem), ez inkább felelőtlenség volt részemről, pont leszarom a véleményed. Rajtad kívül egyébként is normálisan segítettek a többiek sisak ügyben. Annyira viszont csak nem vagyon béna ha több, mint 15 éves, mindennapi tekerés során 0 esésem és balesetem volt. Pedig nekem nincs kocsim, így mindenhová biciklivel megyek.
Azt csak úgy hozzáteszem, hogy rengeteg szerelő ismerősöm van, rengeteg fórumban olvasók, tájékozódok, így talán csak rámragadt valami. Én sem értek mindenhez, de azért az átlagnál jobban kapizsgálok a dolgokhoz.
Viszont az vicc amit te művelsz, hogyha valami mást tapasztalsz akkor már személyeskedsz. Ezt csináltad jjeahh kollégával is tubeless tej témában. Azt meg engedd már meg, hogy olyannak higgyem el a véleményét, aki versenyző és nálad biztos jobban ért hozzá. Egyébként írtam már, ha nem tetszik valami lehet skippelni. Értelmes választ amúgy sem várok tőled. Csak azért reagáltam a feltevésedre, mert nettó faszság már bocs, hogy egy kínai lánctányér bármennyire is megközelítene egy márkásabb konkurenciát.
Legközelebb egyben értelmezd amit írtam, ne egy mondatot ragadj ki. Úgy talán meg is érted miről írtam.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz szimpláncsak #253849 üzenetére
Nekem nem is a bandázs tűnt fel hanem hogy miért balra áll az a computer tartó konzol? Van valami tudományos oka, vagy csak így tetszik?
-
nagyúr
válasz mauimagic #253838 üzenetére
meh, akkor ilyenem se lesz.
voltam ma k2ben nyerget kölcsönözni. sajna csak egy hétre adták oda, ami elég cinkes, mert a hétvégén cuccolom.le a családot balcsira a nyárra, és nem lesz tekerés. muszáj lesz lemeózni ma meg holnap.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
gordonfreemN
addikt
válasz mauimagic #253857 üzenetére
Erre kell visszajönnöm
----
Na, akkor inkább már szereljünk!Pushlock kart rockshox telohoz használ itt valaki? Volt az is kérdés a múltkor, hogy milyen bowden (ért.szerüen váltó) + milyen ház kell ide?
Szervíz manualom szerint váltóbowden ház kell.
Nekem eddig fékbowden hazban volt. Ma kicseréltem váltóbowdenházra, az is faca.
Ami a lényeg ennél a pushlock-nál (mert írtam, hogy nálam nem működött jól): a bowdennek hibamentesnek kell lenni, a bowdenháznak szép ívesen kell futnia, hogy ne legyen nagy törés benne, a kar legyen tiszta, nálam zsírmentes és még egy fontos dolog: a spool leszoritása! Ezt egy ritka menetű hex csavarral kell lerögzíteni a műanyag csúcsba, ami a dumping egységből néz kifele. Ha ezt annyira meghúzom, hogy felütközzön, megszorul a forgás. Egy picit visszalazítom és simán, könnyedén forog, visszahúz.
Amúgy ez a pushlock láthatóan kevesebbet húz mint a remote lock kar. Ez gond-e? Tehát mondjuk hasraütött számokkal, 130°-ot tud fordulni max a lock (nálam akkor van zárva, amikor elengedett a lock, azaz alaphelyzetben) és záró helyzetből (0°) kb 80°-ot tud fordulni. Ilyenkor már eléggé kinyitott, vagy ezt teljesen végállásig, 130 fokot kellene forgatni?[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #253859 üzenetére
Akár kevesebb forgás is elég lehet, nézd hol a kopp a zárt végen és onnan csak annyit engedd vissza a bowden amennyit a kar húz, a forgás/húzás szinte fele alatt kábé semmi sem történik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #253860 üzenetére
Ez is te vagy?
Srácok, mehetnétek szobára, nem kell nyilvánosan ez a cicaharc.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz mauimagic #253865 üzenetére
Na. Én pont akkor jöttem haza moziból, amikor ott helyszíneltek már a rendőrök. BEszéltük is párommal, hogy mit helyszínelnek? Mert egy autó sem volt ott.
Aztán ma reggel küldte a cikket, hogy ez történt ott.A cserbenhagyás megbocsájthatatlan, és remélem előkerül a sofőr! De..!
Srácok, majdnem este 11 óra volt?! Ki teker ott, ráadásul olyankor? A bringást korházba szállították, nem írták elvileg, hogy súlyosan sérült volna. De azért na... Éjjel miért tekersz? Ráadásul miért ott? Emelkedős, viszonylag éles dupla kanyar, lakott területen kívül. Szóval még csak nagyot se kell hibáznia az autósnak.Azért nekünk bringásoknak is van felelőségünk. Ezt ne felejtsük már el!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
balazs1022
őstag
válasz balazs1022 #250450 üzenetére
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
válasz velizare #253870 üzenetére
Jól van puffogjatok a kijelentésemen.. De akkor is tartom magam hozzá. A forgalomban való részvétel nem egyoldalú. És nincs körülöttünk, bringások körül egy védőpajzs, hogy mi mindent megtehetünk. Este 11-kor ott biciklizni, egyszerűen nem okés. Én nappal se mennék a 10-esen. Nemhogy éjjel..
Nagyon sajnálom a bringást, remélem jól van. És mint írtam, a cserbenhagyás megbocsájthatatlan. Szóval nem az autóst akarom védeni. Nem a két szereplő között állítok párhuzamot.
Egyszerűen csak a bringás felelősségére világítanék rá.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Én se tekerek akkor ha már sötétedik bár volt olyan eset hogy kényszerűségből mennem kellett mert elhúzódott a bringázás.
Viszont ha van rendes világítása akkor miért ne tekerhetne, olyan mint egy motoros csak lassabb.
Még egyszer hangsúlyozom én se mennék ilyenkor de joga van mindenkinek akkor tekerni amikor akar.
Mondjuk az utat nem ismerem ahol történt a baleset, pl nálunk a 81-esen soha nem mennék. Még az is para kicsit mikor 200m-t kell ott menni mert Csókakőről át akarsz jutni Bodajkra vagy fordítva (ezt sajnos nem lehet elkerülni).[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
válasz szuszinho #253872 üzenetére
Én sokáig azt hittem, hogy ott nem is lehet tekerni, azt hittem, hogy végig tiltva van. De nem. Viszont én bringással nagyon ritkán szoktam találkozni a 10-esen. Nem véletlen..
Én a "táti úton" 11-esen se megyek ha nem muszáj. Kedden is gondolkodtam, hogy mennék Vaskapuba. De mivel pont akkor tudtam tekerni, amikor nagy ott a forgalom, nem mentem. Ezért látod te is azt Strava-n, hogy én ezt a Mogyorós-Bajót köröket megyek. Mert nyugis. Nem kockáztatok feleslegesen. Én így gondolkodom. És figyelek erre.
A táti úton leginkább hétvégén, korán reggel megyek, mert akkor üres. Például a Bajnai úton se mentem még sose. Amíg vannak alternatívák, én kerülöm ezeket a veszélyes szakaszokat.Napfénysüti
Mehet persze. Én se mondom, hogy ne mehetne. Szabályos, csak veszélyes. A kelleténél jóval veszélyesebb.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
andrisbandi
őstag
Ízelítő az outis világból.
Munkatárs kérdezi;
- Jössz Pénteken meló után tekerni (főútas körük, minőség ok, de a forgalom mindíg nagy, munka után meg...)
Dehogy, ennyire zajos helyen sose megyek.
- Ja az igaz, de mi fülessel megoldjuk, a jó zene még segít is.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz andrisbandi #253875 üzenetére
Kemény.
Hát nem mindenki gondolkodik egyformán.
Pedig milyen jó lenne fülessel tekerni. Én is nagyon élvezném. Csak hát nem. Óriási rizikónak gondolom. Még bringaúton is.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
MPowerPH
félisten
-
szimpláncsak
tag
válasz balazs1022 #253868 üzenetére
Állat ez a szín Szép letisztult bringa
-
6030D
Ármester
Te voltál ott este 11-kor, meg a helyszínelő rendőr, aki lehet, hogy 3 órája ott volt.
Illetve ha nem 2-ig dolgozik valaki, hanem 5-ig, szeretne hét közben is hosszút tekerni, mert mondjuk kell neki a méter, akkor az biza estébe lóg.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
mauimagic
aktív tag
Szerintem a "De..." huszadrangú kérdés, tökmindegy, joga van hozzá.
Ha nem ezek jönnének elő, hanem széleskörű közfelháborodást váltana ki egy egy ilyen eset, és lekapcsolnák a cserbenhagyó drogos/piás/pszichopata sofőröket, mert ez lenne a társadalmi igény, akkor egy idő után mindenhol nyugodtan lehetne bringázni, mint egy normális országban. -
jjeahh
nagyúr
válasz balazs1022 #253868 üzenetére
Aztaaa
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Én pl hajnali fél négykor járok munkába. Sokszor országútival. Főúton, erdőn keresztül. Természetesen ki vagyok világítva, mint egy karácsonyfa, fényvisszaverő cuccok, meg minden, de a partyarcoktól így is fosok alapból. Szerencsére nagy forgalom nincs.
Amúgy meg este egy jól kivilágított, fényvisszaverős biciklis szerintem jobban észrevehető, mint nappal egy kivilágítatlan (ezért villogok nappal is elöl-hátul).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz 6030D #253879 üzenetére
A pilisjászfalui polgárőrök infója szerint, 22:35-kor történt az eset.
De szép szelektíven értelmeztek mindannyian. Mert úgy látszik, hogy én csak a bringást "hibáztatom". Amikor többször leszögeztem már, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ka999
tag
Sziasztok! Láncot cseréltem a biciklimen, de az új lánccal nem váltott megfelelően a hátsó váltó (egyik középső fokozatot nem vette). Korábban is volt már ilyen láncom. Próbáltam újra kalibrálni a váltót, de a H-L végállás csavarok változtatásával nem látom, hogy bármilyen irányba is változna a mozgása. Mi lehet a probléma? (Fejjel lefelé próbáltam szerelni, ha ez számíthat)
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #253888 üzenetére
Színes mezben és egy ilyesmivel hyperflash módban tekersz, nappal is jobban fognak látni, mint egy autót . Ritkán aszfaltozok, mert nekem ingerszegény, de olyankor én is használok lámpát verőfényes napsütésben is. De jó erős kell, mert a gombelemes villogók nappal nem érnek semmit.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
Mondjuk ha nem csak egy képet dobnátok be blikkes CSERBENHAGYTÁK! szalagcímekkel, meg fél infókkal, akkor nem kellene találgatni. Ettől függetlenül tartom magam ahhoz, amit írtam, és amire írtam (miért tekerhet valaki este országúton).
A cserbenhagyás is olyan, hogy mindenki most arra gondol, hogy hátulról megkoccolta az autó, vagy elvitte a kormányát, csóri meg beesett az árokba. Aztán lehet, hogy csak egy furgon elment mellette 2 m-rel a másik sávban 90-nel, és a szele meglökte a 80 (?) mm magas felnit. Amire sokan mondják, hogy eléggé szélérzékeny. Beesett az árokba, a furgonos meg max annyit látott a tükörben, hogy nincs lámpafény. Akkor ez cserben hagyás?Na, itt a cikk, ez szerint hátulról koccolt. [link] Ennyit kellett volna, téma zárható.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZavaBalazs
őstag
nem szelektíven értelmeznek, hanem az autós kapcsán konszenzus van, így azon nincs mit beszélni, a biciklis minekmentodázásával meg nem értenek (értünk, én sem, csak még nem szóltam hozzá) egyet.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Egyetlen esetben hibázott a kerékpáros: ha nem volt rendesen kivilágítva. Az, hogy hol teker, az ő dolga, elütni akkor sem szabad, ha történetesen olyan helyen teker, ahol nem szabadna neki. A kivilágítatlan, meg a részeg közlekedő az egyetlen, aki mindig saját hibás lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Ka999 #253895 üzenetére
A végállás csavarok arra vannak, hogy ne tudd leváltani a láncot a sorról egyik irányba se, ha nem jól van beállítva a váltó, illetve hogy extrém esetben ( pl. rázkódásra ) ne rugózzon el oldalra a váltó annyira, hogy leessen a lánc.
Ha jól be van állítva a váltód, kevés a jelentősége ( kívéve, ha túl szűkre veszed a határolást, mert akkor a két szélső fokozatot nem tudod váltani.
Először állítsd be a feszítővel a váltót, aztán a két szélső fokozatban a határolócsavarokat úgy, hogy épphogy hozzáérjenek a váltóhoz, és jó lesz. -
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Olcsóbbak lesznek a kínai chatbotok
- Alkoholista nevelde
- Peugeot, Citroën topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Windows 10
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen