- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #252349 üzenetére
Tűzoltó palackból csinálj boostert. Pro tipp: Mitas presta szelep. Nem high volume szelep, de sokkal jobban áramlik át rajta a levegő. Nem is értem amúgy, hogy belül a gumi részen a lyuk a legtöbb szelepen miért olyan szűk, a Mitas csak ennyivel tud többet, nagyobb a lyuk rajta. Ha ragaszkodsz az autószelephez, passz, abból sokkal kisebb a választék.
Tudom, macerának hangzik, de ha van egy boostered, kompresszorod, tartályos pumpád, vagy bármi amivel könnyen fel tudod rakni a gumit, hirtelen fordul a kocka és nem érted majd, minek használnak az emberek 2023-ban még mindíg macera belsőt.szerk: az új Schwalbe szelep is ebben fejlődött amúgy, ott a harmadik képen a lényeg. Régi vs új:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
aktív tag
Sziasztok,
1) 29" / 22" MTB gumicsere
29 x 2.25 gumból mennyire erős a road cruise felhozatal (cca. 80% aszfalt)?
Egyelőre érdemleges típust egyet találtam: Schwalbe Hurricane 29x2,25 New Perf. [link]
Egyébként a 29 x 2.00 jó váltóméret lehet?
Terepképességekre nincs szükségem az úthibák, illetve murva- és földutak leküzdésén túl.
2) Egyváltós (?) bicikli
Gondolkodom első/hátsó váltós bicikli leváltásán csak hátsó váltós bicikli, pusztán a komfort, egyszerűbb kezelhetóség miatt - jelenleg az első váltót csak ritkán, hosszú egyeneseken használom (felkapcsolok), egyébként fixen a középső keréken fut a lánc.
Lehet bármi érdemi hátulütője a csak hátsó váltónak?
Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
andrisbandi
őstag
reality check
Új, dobozos Magura MT5 fékbetéteket félárban nem lehetett eladni.
Egy év után levittem 1/3 árra.
Új, 4 kipugos sportaudis csóka jött megvenniSzóval nem csak a drága bicók drágák a melósnak.
Az emberek 90%-a semmire nem mer költeni a megélhetésen kívül.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
nagyúr
válasz Mezga Aladár #252331 üzenetére
Köszi! Mennyire macerás maga az útvonal tervezés ezekre?
Més que un club!
-
rétisün
veterán
válasz andrisbandi #252353 üzenetére
"Szóval nem csak a drága bicók drágák a melósnak.
Az emberek 90%-a semmire nem mer költeni a megélhetésen kívül"sajnos ezzel saját tapasztalat alapján kénytelen vagyok egyetérteni.....hónapokig hirdetek olyan cucokat, amiket 1-2 éve még simán el lehetett adni
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #252351 üzenetére
Fel van fúrva a felnim, presta nem játszik. Nem a szeleppel van baj, szelepmag nélkül próbáltam, egyszerűen nem tudom olyan gyorsan fújni, ahogy kellene, puding vagyok
Kompresszort meg tudom oldani melóhelyen, vagy beviszem majd a kerekeket, vagy hazahozom a kompresszort.
Egyébként leírtad a lényeget, a macerát. Nekem egyáltalán nem macera a belső. Miért lenne az? Nyilván nem menő, mint a TL, de ezt a részét lesz@rom . A külsőnek van defektvédelme, a belsőkbe tettem Vittoria tejet, ha a külsőbe szúrt lyukat eltömíti, gondolom, a belsővel is elbír. Hozzátartozik, hogy én nem olyan alacsony nyomáson megyek, mint te, nekem a felütéstől nem igazán kell paráznom, elöl 1,8-1,9 bar, hátul 2 körül, az én súlyommal ezek váltak be. Nem pattog, de nem is olyan, mintha iszapban tekernék . -
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #252339 üzenetére
Ha a TL kínlódást nem számítom bele , az egész telószerviz során megint a lockkal szoptam a legnagyobbat. Hiába fúrtál bele ötös menetet, mégiscsak egy műanyag szar. Kivettem a villát, így le kellett bontanom a lockot is, hát elég egyszerhasználatosnak tűnik. Időközben beszereztem M5 hernyócsavart 6mm hosszban, de annak a gyári hegyes vége nem fogja úgy a gyűrűt, mint amit flexszel "kihegyeztünk", nagyon meg kéne húzni, akkor a menetnek megint annyi lenne. Visszatettem bele a házi készítésűt. De legalább találtam végre pótlást [link] , ha ez végleg megadja magát, csak majd azt is átalakítom ötösre. Nagyon elbaxták ezt a részét ennek a telónak .
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #252356 üzenetére
Igaz, felhasználás, szokás függő, hogy macera-e. Nekem azért volt a végén már macera, mert:
- csak a belépő fapados gumik defektállóak, ergo be kell nyelni a kis választékot és gagyi gumikeveréket
- a defektálló gumik nehezek
- vastag nehéz belsővel ritkán kaptam defektet, de ugy-e az nehéz
- az extralight belsők könnyebbek, de azokkal állandóan defektet kaptam
- minél defektállóbb, vastagabb a gumi és a gumibelső, annál jobban ráz terepen, egy vékony 120 TPI gumi belső nélkül érezhetően jobban csillapítPersze a tubelessel is van szívás, de nálam szerencsére már kevesebb. Akkor szívtam a tubelessel a legtöbbet, amikor nem volt boosterem és a szomszéd faluba kellett menni kompresszorért
szerk: amúgy a Mavic felnim is fel van fúrva gyárilag autó szelephez, de a dobozban adtak hozzá schrader - presta átalakítót és azzal használom. Az elején észre sem vettem, hogy benne van, szal teszi a dolgát. Asszem alin is lehet kapni. Ezek a high volume és high flow szelepek amúgy szelepmag nélkül is több levegőt engednek át egyszerre, ergo könnyebb pumpálni. Persze nem olyan óriási a különbség, de pl. én a mini boosteremmel 2-3 próbálkozással tudtam feltenni eddig a gumikat, most a Mitas szeleppel elsőre megy.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #252356 üzenetére
Attól is függ, hogy ki merre teker. Én sokszor megyek réteken keresztül, ahol nagy az esélye egy tüskének. jjeahh meg sziklás terepen ahol szintén nagyobb a defekt esélye
Én is csak azért csináltam meg, mert kellett új külső és ha már a felni tudja, akkor miért ne Aztán persze kiderült, hogy repedt a felni és vehettem újat . De a legjobb része nyilván az az egész TL-nek, amikor összeáll és boldog vagy, hogy sikerült Nekem elég vegyesvàgott,de rögtön összeállt: schwalbe racing ralph alap külsők, stans felniszalag, joe's tej és dt swiss szelepek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rétisün #252355 üzenetére
1-2 éve a rozsdás csepel libakergetőket is pofátlan áron el lehetett adni. Telítette magát a piac, az elmúlt 1-2 évben mindenki biciklit vett, most persze, hogy zéró a kereslet, cserébe sorban jelennek meg azok a gépek a használt piacon, amikről belátjàk, hogy úgysem használják. És akkor ezt tetézi még az 5-10%-os infáció. Oh, wait, az a hanyatló nyugat, Magyarország jobban teljesít!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szimpláncsak
tag
válasz parandroid #252360 üzenetére
Rozsdàs csepeleket akkor lehetett a legjobban eladni, amikor bejött a fixi/ss őrület
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #252358 üzenetére
Én most ilyeneket [link] használok, ennek elvileg van valami defektvédelme, és eddig még tényleg nem is szúrta át semmi, 26"-os méretben a súlya is jó. Belsőből sima Contit használok évek óta, nem tudom, milyen súlyúak, de asszem, nálam nem ezen buknak el a KOM-ok .
Ami defektet kaptam, az ironikus módon pont a pluszban beletett defektvédő szalag miatt volt, a széle kivágta az - akkor már elég régi - belsőt.
Defekt szempontjából egyértelműen a Smart Sam Plus volt a legjobb, de az cserébe sárnehéz.#252359szimpláncsak Valószínűleg én is adok majd még esélyt neki, már csak azért is, mert nehogymá' legyőzzön egy retkes TL, csak még alszom rá párat
-
chubby2o6
senior tag
válasz gordonfreemN #252362 üzenetére
Köszi, de szerintem az nem olyan, mint ez a csoda, nem tudom, kompatibilisek-e. Miért kell ebből is ezerfélét csinálni?
-
Tin
veterán
válasz parandroid #252360 üzenetére
Valamivel jobb a helyzet, de új bicikliben még mindig kifogynak a készletek a népszerű modellekből és méretekből májusra. A használtpiac meg olyan amilyen. Én pl azért vettem újat, mert a márciusi börzén sz.r se volt a méretemben, az is drágán. Tavaly ugyanez.
-
Jester01
veterán
válasz Hasaggymeg #252345 üzenetére
Azért azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy csapatban síkon lehet szélárnyékozni, a hegyre viszont mindenkinek saját zsíron kell felmenni.
De egyébként ha van még megfelelő áttétel és nem dőlsz el, akkor a fizika szerint valóban beletehetsz ugyanannyi wattot az emelkedőn mint a síkon. Ha nem figyel az ember akkor hajlamos dombra jobban nyomni és úgy persze, hogy elfárad. Mert azt látja, hogy lassan halad, akkor biztos kevés a watt. Pedig nem.
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #252368 üzenetére
Hát erről beszélek mint egyéb tényezők, szélárnyék és egyszerre hűtés hiánya, pihenés lehetőségének drasztikus csökkenése, a terhelés random változása az emelkedés %-a függvényében, az erőbeosztás nehézségei mely a síkhoz viszonyítva a hegyen gyorsan akár már kipihenhetetlen túlterheléshez és leszakadáshoz vezet...síkon szinte meg sem történhet, hogy a leszállásig fáradsz, kis túlzással a végtelenségig gurulhatsz valamennyivel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
Ezt hogyan kell tovább bontani, hogy kijöjjön a középrész? Újra kéne zsírozni, mert szorul, darál. A hátsó kereket sikerült amúgy szépen megcsinálnom.
Szóval, azt a sz@rt is ott megint valami más spéci szerszámmal kellene kitekerni? Hagyományos középrésznek vagy minek hívják ezt szakszerűen?
Előre is köszi!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #252370 üzenetére
Igen, azt valami kulccsal kell onnan kitekerni, amit leszedtél az csak a kontraanya...valami ilyennel. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
Michelin vs Maxxis:
Volt 1-2 ismerős akik nagy megelégedéssel használtak Michelint, illetve face-s csoportokban is többször láttam, hogy instenítve vannak, így gondoltam ha már fejlesztem a gépet, kapjon új surranókat is.
BikeInn-ről jöttek a Michelinek, szerencsére 1 hét alatt itt is voltak nálam.
Szerelésről: nagyjából 1 óra volt míg a csupasz felniket felszalagoztam és ráraktam a gumikat belső nélkül. Maxxishoz képest kicsit nehezebben mentek fel a felnikre, elhangzott 1-2 "az anyukád hogy nem mész még fel" és hasonló, de ennek hála sima műhelypumpával mindenféle erőlködés nélkül felpattantak a gumik, szóval nem kellett kompresszorral bíbelődni mint a Maxxis esetében. A tubelessel amúgy azóta sem volt gond, tartja szépen, pedig volt 3 hét is, amikor állt a gép egyhelyben.Használati tapasztalatok: Nekem eleinte rettentően fura volt a kanyarodás ezekkel a gumikkal. Míg a DHF kerekítettnek tűnt, ezek a gumik olyanok, mintha szögletesek lennének, emiatt aztán máshogy is kell velük bánni. Eleinte nem is igazán mertem dönteni a bringát kanyarokban, nem tudtam, hogy most mire is kéne számítsak. Kellett kb 1 hét, mire magabiztosabban tudtam használni, de még azóta is azt mondom, hogy még összeszokóban vagyunk. Ha meri az ember a bringát dönteni kanyarokban, akkor hamar megszokhatóvá válik. Előző tapasztalatok miatt nekem furcsa volt, a Maxxis esetében ha ennyire bedöntöttem a bringát akkor már volt hogy azt éreztem, hogy "uhh ez sok". Amúgy vizes/saras talajon egyértelmű a fölénye, nem korcsolyázik annyit a gép, a vizes köveken sem éreztem hogy gond lenne, illetve ha van egy kis tempó, akkor szépen tisztul, nem csak felragad a bütykök között a sár. Fékezhetőség is jobb, úgy gondolom sokat hozzátesz a dologhoz a futófelület - nem bumszli nagy bütykök vannak a gumikon, hanem több, apró, magasabb bütyök. Száraz, poros talajon nem volt alkalmam még kipróbálni, így az passz. Döngöltebb földúton viszont próbáltam, és bár nem éreztem észrevehető hátrányt, én úgy gondolom, hogy kemény talajra talán jobb a Maxxis. Azt az érzést nem tapasztaltam, amit fórumokon és face-n olastam, hogy "kenődik" a gumi a puhasága végett, de tény, hogy nem itt jön ki ezeknek a gumiknak az igazi előnye. Amúgy utoljára olyat a SuperTacky keverékes DHF/DHR gumiknál tapasztaltam, hogy a gumira feltapadnak az apró kavicsok a murván, és azokat nem is igen dobja le. Aszfalton való tekeréshez szintén jobbnak érzem a Maxxist, jobban gördül és nem ráz annyira, a hangja (ha ez számít valakinek) is kisebb. Kopásállóságról még nem tudok annyira nyilatkozni, ahhoz még keveset használtam azért, de a keverék puhasága miatt szerintem nem lesz olyan hosszúéletű. Az oldalfal merevsége viszont meglepően jó, én elől 1.8 bar-on használom a gumit, hátul ~2 körül van. Ha megyek városban és szembejön egy lépcső, nem igazán van gond. Nem sikerült még felütni sehol sem, pedig voltam sziklakertben is, próbáltam úgy lépcsőknél, hogy kicsit "bele bunnyztam", de semmi. A maxxist próbáltam ilyen nyomáson, de valahogy az extrémebb városi közlekedést nem erőltettem, miután 1x hallottam és éreztem a hátsó felnit az egyik lépcsőfokon. Érzésre a gumi is feszesebben fekszik a felnin - már várom a napot mikor valamiért le kell vegyem.
Összegzés: összességében nem bántam meg a vásárlást, a mostani esős időben amúgy is majdnem minden nap dagonyázással telik a tekerés / csapatás, szóval jó időpontban döntöttem a gumik mellett. Azt az áll leesést azért nem mondanám mint amit vártam az olvasottak alapján, de talán erre szokták azt mondani, hogy az interneten szeretnek túlozni az emberek. Az árat sokan felhozzák, hogy mennyire drágák a michelinek. Ha azt veszem, hogy itthon kb 17-20.000ft egy csúcs Assegai/Minion gumi, külföldről pedig nagyjából 50 euró az első, és 40-45 euró a hátsó gumi, szerintem abszolút nem veszélyes. Aki amúgy is jó minőségű Enduro/DH gumit keres, az nem hiszem, hogy azon a 2-3.000ft-on fog spórolni.
Csak a tisztánlátás kedvéért: a Maxxis gumi szett így nézett ki elől+hátul: Maxxis Minion DHF 27.5x2.5 3C MaxxTerra Exo WideTrail TLR + Maxxis Minion DHF 27.5x2.3 3C MaxxTerra Exo TLR
Michelinek: Michelin Wild Enduro Front 27.5x2.4 Magi-X2 Gravity Shield TLR + Michelin Wild Enduro Rear 27.5x2.4 Gum-X3D Gravity Shield TLREgyetlen egy (illetve két) dolgot nem néztem meg amikor a Maxxisok voltak még fent, az pedig a gumik szélessége a felnin (és a súlyuk). A Michelineket lemértem tolómérővel, a szélső bütyköknél mérve 60mm, csak a gumit mérve ha jól rémlik ~54mm, de utóbbiban nem vagyok biztos, azt sajnos nem fotóztam le.
Néhány fénykép összerakás közben, de tényleg csak néhány:[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #252353 üzenetére
Inkább sokan csak nyomott áron vesznek meg használt cuccokat. Én is úgy vagyok vele, hogy nem vagyok hajlandó a szarrá karcolt alkatrészt megvenni 2/3-ad áron.
Telókat nézegettem és értelmes áron nincs használtan. Akkor inkább rádobok pénzt és megveszem újan. Arra legalább van garancia és nem kell szervizzel kezdeni. Viszont ha nyomott áron van, akkor elgondolkozom rajta.
Váltókarokat is néztem, amikor 9s Deore váltó volt tervben. Használtan az új 10s XT árában (25ezer) akarják adni, ami vicc kategória. Rohadjon is rá az ilyen eladóra. A teleszkópot is drágábban adták, mint amennyiért vettem újan. No comment.
Én az alig használt cuccainmat két-három hónap alatt adtam el, valamit előbb.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #252362 üzenetére
A RockShoxhoz méltatlan az a lockout megoldás. A sokszor (méltatlan módon) lenézett Suntour megoldása ezerszer jobb. Múltkor be is linkeltem a képet. Az új telómon is ez a fajta van (RSLO), pofonegyszerű bekötni és stabilabb (ahová meg be kell kötni fém). A fogaskerék ami mozgatja a mechanikát műanyag, ez lehet hátrány is, bár ha megnézzük a váltóban is műanyag alkatrészek vannak (meg a váltókarban is). Nagy erőt nem kell elviselnie, de ha tönkremegy, akkor veszek helyette fémet.
Manitou megoldása is sokkal jobb (főleg a TPC+) és a Foxé is, Öhlins megoldását nem ismerem, de gyanítom, hogy az is átgondoltabb (mondjuk árban is jóval drágábbak).
-
Trust No One
csendes tag
Sziasztok!
Megkérdezem, hátha tud valaki segíteni.
Tud e valaki telefontartót ajánlani kormányszárra P40 prohoz?
Táskás kivitelt szeretnék, amibe bele kell rakni a telefont és egy plusz fólián keresztül kezelhetem. Dokkolós nem szimpatikus, illetve jóval drágábbak.
Megnéztem többet is, de amiket találtam max 5,5colos képátlóig képesek "befogadni" a telefont. Illetve egy 6,5colost, de mivel a a P40 pro 6.58 colos, nem mertem még megrendelni.
Éí 'Aaníígóó 'Áhoot'é
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252367 üzenetére
Ez így van, nem tartana semeddig nekik, hogy így tárolják. Azért gondolom, hogy sokáig állhat a raktárban, mert sokszor vannak akciók, hogy kidobálják a készletet. A kevésbé népszerű méretek (26", 27,5") meg szinte 0 kereslettel bírnak. Mondjuk ki az a tébolyult, aki például 150-200ezerért vesz 26"-os telót. Én is 28/29"-osat vettem, így ha esetleg megunom a kis kereket, akkor tovább tudom vinni. A beépítési magassága meg úgyis egyforma.
-
padzso
tag
válasz Fall-N #252378 üzenetére
105 váltó, a tetején lévő műanyagsapka(name plate anglikánul), gondolom a többi rendszernél is haonló méretek vannak. Ötezres kérdés: milyen méretű csavar fogja? A csodálatos minőségű utak szétrázták, csavar meg kiugrott.
Én ökör, már egyszer meg kellett húzni, nem tettem rá menetrögzítőt, ja tudom miért, nehéz hozzáférni tárcsafék esetén.
Ahogy nézem, műa.+csavar kb. 8 euró. A Soraban nem volt ilyen csicsa, szóval eddig még nem hiányzott!
Ezer hála! -
Phülöp
addikt
válasz Fall-N #252375 üzenetére
Jó néhány alkatrészt vettem ebay-en mostanában, ki lehet fogni szép állapotú darabokat is.
Igaz, legutóbb a Cinelli karbon stucnit rozsdás csavarral küldte a talján gyerek, ott kicsit felszaladt a szemöldököm.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
deny330
aktív tag
válasz FireKeeper #252380 üzenetére
Tudtommal igen, egy részen vissza is kellett szedni emiatt, de mindenhol nem sikerült úgy megcsinálni. Tubelesst amúgy nem befolyásol, a szélein gondolom szépen ráragadt.
-
MPowerPH
félisten
válasz deny330 #252373 üzenetére
Maxxis egy tul-hypolt valami. A DHR II es Assegai kombo persze brutal, de trail felhasznalasra azok nem valok, max ebike -ra. Nehezek a Maxxis gumik, dragak. Mar leirtam parszor, hogy XR4 Facebookon is, de most az uj Forekaster a meno, meg a hurka Rekon, ami max. light XC -re valo. De mar oda sem, mert nehezek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mpierre
veterán
válasz Dark Archon #252370 üzenetére
Ez a fajtát - középcsapágy állítható csésze - én sima csőfogóval tudtam letekerni legegyszerűbben. Már ha nincs hozzá speckó kulcsod. Másik opció a franciakulcs.
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
fulton
addikt
válasz Napfénysüti #252329 üzenetére
Igen csak azzal.
-
fulton
addikt
Sose kerüljön rá sor, de már 2 szer volt hogy falsul elkezdett jelezni a garmin 530 baleset észlelő, mind2szer hirtelen megállásra. Ám mikor az erdőben a "ösvényen" télen kiment alólam a bringa hallgatott mint a sír. Az volt a szerencse h semmi fa gyöker nem állt kifele a foldbol...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #252385 üzenetére
Ez két esélyes. Lehet, hogy gyárilag szar a kenés, de lehet, hogy nincs gond. Viszont rengeteg használt telót árulnak úgy, hogy nem működik a lockout, nem működik a rebound. Persze meg lehet csinálni, csak olcsó nem lesz. Főleg ha az egész lockout rész kuka és lehet venni új olajpatront is hozzá.
Másik véglet, mikor jó műszaki állapotban van, de olyan mintha háborús övezetben biciklizett volna a tulaj vele úgy le van ütve, nyúzva az egész. Lett volna egy friss szervizes RockShox SID, erre a komplett láb lezúzva.
Majd megvizsgálom beszerelés előtt, ha kell szétszedem, de remélem nem kell még azzal is vackolni.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #252389 üzenetére
Jobban jársz, ha egyből azzal kezded. Egyrészt, mert a "vagy megfelelő a kenés vagy nem" nem valami biztató, és ha egy kicsit is nem úgy viselkedik, ahogy várod, úgyis benned lesz, hogy biztos nem jól kenték a gyárban . Másrészt az a biztos, ha megcsinálod/csináltatod, akkor tutira fogod tudni, hogy annyi olaj/zsír van benne, amennyi kell, és sokkal egyszerűbb addig csinálni, amíg nincs beszerelve.
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #252387 üzenetére
Road bike uzemmodban van veszhelyzeti uzemmod? Mert MTB -nel ertheto okokbol nincs ilyen.
RexpecT: Nem mernek RR -t venni. Hasznaltan brutal az ertekcsokkenes, nehez eladni. Hiaba irod, meg tudjak, hogy 1 millas bringa volt, kirohognek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #252383 üzenetére
Nekem így 450km után még mindíg jobban tetszik a Kenda Booster, mint a Rekon. Még nem tudom mennyire lesz tartós, a Rekon 1500km körül már kopott volt hátul. A Kenda keskenyebb, de ennyi a negatívum a Rekonhoz viszonyítva. Szerintem amúgy a Rekon is jó nyári gumi xc-re, csak hátul gyorsan kopik és szokni kell, hogy fékezéskor sodródik. A Kenda hozza minden jó tulajdonságát úgy, hogy fékezéskor is rendben van és valamiért picivel jobban csillapít azonos nyomáson is. A Maxxisnak kíváncsi lennék az új maxxspeed keverékére és az új Severe gumira, ami szerintem a régi Forekaster utódja lett.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #252393 üzenetére
Meg itt irtatok, XC -re van a Specinek is rendes gumija, ami joval konnyebb, mint egy Rekon Race pl, es jobban is tapad. Topikgazda hasznalja, ha jol emlekszem.
Ha bringat valtok, akkor lesz egy XC gepem, amire siman felrakom a legkonnyebb elerheto, defektvedett gumit.
Ma olyan helyen felmentem az XR4 -el, amivel meg a Dissectorral sem tudtam soha, a Rekon -al meg neki sem alltam, mert azonnal elforgott. Es 840g a gumi, 2.4" szelesseggel. Es brutal jol iranyithato fekezes alatt is, elol is, bar az az MT7 -ek erdeme is, hogy lefele csuszos reszen is lehet fekezni, mert nem on off.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
gordonfreemN
addikt
Na megvolt a kisszervíz és egy 10km-es tesztkör is. Javult, de még mindig azt mondom nem az igazi. Akkor jöhet a nagyszervíz?
Az a fura, hogy 60psi-nél még 10% a SAG, 50-nél meg leesik 30% fölé.
Most 55psi-n 15% a SAG, tűrhető a menettulajdonság is, csak mint írtam még mindig vannak olyan terepakadályok, amikről visszaüt, bem nyeli el. De most már inkább nagyobb 1-2cm-es döccenőknél vettem észre ezt.Ennyi olaj volt benne, abbol is kétféle színű+ belső:
És a K2 bikeos srácoknak, merthogy többen is rajta voltak fél órán keresztül, szériaszámmal és pontos tipussal sem sikerült a méretet eltalálni:
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #252394 üzenetére
Van, könnyű, de nincs a Speci gumikban semmilyen vágás elleni védelem, ami számomra több vágásos defektel a hátam mögött ijesztő. Úgy tűnik erősített oldalfalas gumi nem igazán létezik 750g alatt, van pár, de ritka. Az XR4 azért szerintem már agresszívebb, xc-re én már nem tenném fel, még downcountryra sem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #252398 üzenetére
Az XR4 ettol meg gyorsabb, mint a Rekon. Folfele is. Sulyban egal, es a kopeny kerekitett, egyenes menetben sokkal jobban gordul. Ettol meg persze trail gumi, de egy Scott Spark -ra mar ezt tennem fel. Hardtail -re mondjuk 650g folott mar nem gondolkodnek, es 2.4 szelesseg alatt maradnek.
A jovom elkerulhetetlen, ha rendezodik az eletunk, akkor valtanom kell a bringat. Jah, meg szervalnom kell egy kerekszettet, mert a mostani karbont atrakom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs