- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Android szakmai topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #264007 üzenetére
Szerintem is ez a tuti módszer súrlódó tárcsa beállítására.
Vagyis majdnem.
Csak akkor, ha a féktest középre fogadja a tácsát.Fékbetét nélkül lehet jól látni, ha a kerék benn van.
Fölülről benézve a betétek helyén, látszik a féknyeregben a tárcsahely, ez két rés.
Ezekben kell szemre középen futnia a tárcsának.Ha ez nem így van, akkor van nagy b4zdmeg.
Ilyenkor hiába a fékkel ráfogós, meg nyeregigazítós módszer. A dugattyúk kinyújtóznak, próbálják korrigálni a féknyereg eltolását, de ez csak kis mértékben lehetséges. Ha a nyereg szinte érinti a tárcsarés egyik oldalát, akkor mindíg súrolni fog, ez jelzi a hibát, valamint új betéttel méginkább, plusz új betéttel sem lehet jó fogásúra beállítani, túl behúzós lesz a fékfogás.Ha tudja az ember mit kell nézni (menetkész féken), lehet már elsőre látja középen fut e a tárcsa a nyergben.
Nekem kellet pár betét nélküli igazgatás, úgy jöttem rá.Szóval ha középen van a tárcsa szemre a nyeregben, onnantól gyerekjáték a súrlódás megszűntetése.
Fékkar működtetés, amig rendesen fog, rövid benntartás. Így beállnak a pofák.
Látszik a tárcsától való távolságukon mennyit csalt a szemünk.
Ezt a távolságot kell elosztani, egyforma legyen. A féktest egyenkénti fellazításával, apró oldalazásával.Ha esetleg egyik oldalon lassúbbak a dugattyúk, az sem nagy dolog kiigazítani.
A videóban mutatja a csóka.Nincs gond akkor sem ha első próbálkozásra eltűnik a tárcsa és a pofa közötti rés.
Így teljesen összeszerelve, egyik oldal után a másikat, vissza lehet tolni a dugattyúkat kicsit. A betét felfogató füle mögé nyúlva, finoman a másik oldalt be lehet nyomni mindenestül.
Vissza álltunk alap helyzetbe.
Újra lehet próbálni.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen