- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Akkor sikerült megvenni
A 7 bar rengeteg, 3,5-4 körülre érdemes leengedni. Nekem a Tufo Gravel Thundero bevált, van 36 mm széles méretben is. De ott a Schwalbe G-One szériája, Vittoria Terreno Dry, meg még sok más.
De első körben én engednék a nyomásból, mint már említettem. IDE beírod az adataid, és kidob egy egész jól használható nyomásértéket.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz dom1n0 #268550 üzenetére
600 eur, amiben benne van egy 150 eurós előfizu, az nem rossz. Mondjuk tesztet nem néztem, hogy milyen a cucc, de ez az elektromos ‘váltás’ sem hülyeség így elsőre.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #268553 üzenetére
Ugyan az amit Zolkow csinált Beraktak a sor helyére 1 darab fogaskereket. A többit megoldja a görgő. Vagy ellenállást növel vagy csökkent, így lesznek "digitális" fokozataid. Az Erg mód igazából ugyan ezt adja, mert ott nem kell váltani, mert a görgő állít ellenállást. Egyedül freeride funkcióban kellhet a váltás, azért a AdZ-t nem vállalnám be fokozat nélkül (bár elméletileg a digitális váltás ezt is megoldja, de nekem ez egy kicsit csalás szagú).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #268519 üzenetére
Nem állítom, hogy egyes xar, alig mozgó és kőnehéz villák nem adnak annyit amennyit elvesznek és helyettük jobb egy merev villa, de a karbonnal ellentétben, ha egyszer szépen mozognak valamicskét akkor már csillapítanak is valamit. Első "komolyabb" telóm (a merev acél és alumínium villáim után) az RS Dart 1 volt, szépen kentem és tisztítottam és nem volt az a merev villacsoda amiért én odaadtam volna, pedig leginkább aszfalton nyomultam vele és kizárni sem lehetett...vagyis nekem sosem hiányzott a csukló, nyak és agyrázkódás (harmadikkal talán nem, de a 2 elsővel volt/van elég gondom ) , és ha most valami kényszer folytán esetleg mégis merev villára fanyalodnék, akkor is azt valami nagyon duci, nagyon puha első gumival lennék kénytelen kompenzálni. Az új telós villákba pedig már a kizárt állapot is olyan, hogy az messze többet csillapít minden merevnél.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268555 üzenetére
Látszik, hogy ez is ízlés, egyéni preferencia kérdése, mint minden. Haveromnak Dart 3 van, nekem az első telóm Tora TK volt, haveri körben meg viszonylag sok XCT, XCM, XCR, Zoom van. Engem nagyon zavar, hogy darabos az összes rugós teló mozgása, egyáltalán nem mozognak szépen, szal valszeg egy karbon villa is megfelelne helyettük, legalább könnyű. Levegős teló más, már egy Judy TK is más világ a rugósokhoz képest.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Khelben
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268555 üzenetére
Ha megnézel egy karbon villát nagyobb sebességnél egy rossz úton, ott szabad szemmel is látod a mozgását. Nyilván nem 100mm-es útja van, de sokat csillapít az is. Főleg akkor érezni, ha mondjuk egy alu villásról átülsz és végigmész ugyanazon az úton. Ugyanez érezhető, ha alu vázról átülsz egy modernebb karbon vázas bringára. Mintha egy kategóriával jobb úton mennél.
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #268554 üzenetére
ők a hozzá adott távvezérlővel azt küszöbölik ki, amit én a pedálozási sebesség változtatásával csinálok .
Ha jön a nagyobb watt-számú terhelés, és szeretnék jobban pörgetni, akkor összeszorítom a fogam, pár pillanat kell, hogy az ERG mód alkalmazkodjon, de onnantól a magasabb fordulaton adja azt a terhelést, amit szeretne. Vagy fordítva, lassítok, és akkor hozzáemeli a wattokat. Nem mondom, hogy nincs értelme, csak deBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
addikt
-
-=RelakS=-
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #268556 üzenetére
A darabos mozgás nem a rugós villák sajátossága, az más tényezőkön múlik. Voltak (és biztos vannak is) olyan felső kategóriás rugós villák melyek oda-vissza verik még a jobb levegősöket is, csak hát azok csak macerásan, leginkább rugócserével állíthatók súlyodhoz, míg a levegőst úgy fújod ahogy akarod. Rugósok nagy előnye a levegősökkel szemben, hogy egyenletesen (lineárisan) csillapítanak, végig szinte ugyanazzal az erővel és nem progresszívek, mint a magukban a levegőt végül kőkeményre sűrítő levegősök, melyek a rugóút vége felé egyre keményebbek, majd kőkemények lesznek. Bár én ahhoz, hogy ezt kitapasztaljam kevés vagyok mint elefántnak a közepes tampon, ezt írja róluk a szakirodalom.
Az persze már más tál tészta, hogy a rugós, melynek belső kialakítása a legegyszerűbb és amelyből boldog-boldogtalan gyártja halomra a teszkóbájkokba való xarokat, mára már a gagyi szinonimájává vált.#268558
ZolkoW...úgy van, az egy teljesen más "csillapítás" amit leginkább rossz úton (mondjuk macskakövön) ereszkedve, fékezve az első fékkel lehet megfigyelni, és ami leginkább az úttal párhuzamos irányú elmozdulásokbó áll. Legelső komolyabb kerékpárommal (egy használt országúti Colnago-Champion alkatrészekkel szerelt versenygép, valami fantasztikusan rugalmas acél (alu? ) villával) figyelgettem ezt a rugózást itt lejtőzve a '80-'90-es évek határán ezerrel, munkából hazafelé. (akkor még végig macskakő volt)[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268562 üzenetére
Mindezt én is tudom, de én 100mm vagy rövidebb rugóutas rugós villát szépen mozogni még nem láttam (ettől még lehet van olyan is) és a karbon mtb villát a topikban általában nem rugós Öhlins helyére szokták venni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-=RelakS=-
veterán
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Dyde
aktív tag
válasz Dark Archon #268551 üzenetére
A gumira oldalt az van írva hogy min. 5 bar , max 7. Így is le engedjem jobban?
A kalkulátorban van pár dolog amibe nem vagyok biztos, pl az Inner Rim Width nekem mekkora rim tyre, hookless vagy hooks, illetve a casinget sem#268552 kenguru99: méretben szerintem jó 185 cm vagyok, néztem merida saját kalkulátorját.
[link] ez a gumi is jó lehet? Illetve innen szoktatok rendelni? Ebből is párszáz ft különbséggel vagy olyan ami ugyanez csak foldable, az mit takar?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tapasztald ki neked mi a jó, nejemnek ilyen van (52 kg), de aszfalton 3,5-3, ha a Bükkbe, vagy máshova terepre megyünk 2-1,8-ra fújom neki, hogy jól tapadjon és ne rázza ki a lelkét.
Ami a bikeINN-t illeti megbízható, a foldable az hajtogathatót jelent, szerintem azok rugalmasabbak, kényelmesebbek is egy kicsit és a belső nélküliek mind hajtogathatóak...viszont ennek a súlya brutális.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Dyde
aktív tag
válasz Hasaggymeg #268567 üzenetére
Szép ez a Cube Én most próbálom feleségem is már készíteni lelkileg hogy jövőre ő is kap valamit mert nem egy nagy biciklis, de gyerekekkel tök jó program lesz majd tekerni menni
-
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #268560 üzenetére
mondjuk elég közel van a derékszöghöz, de hahátrafelé hajlik a villa, nem pont még emel is az elején? az offset miatt nem nagoyn látom át, de szerintem inkább rosszabb a helyzet, mintha 90 fokos lenne
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #268561 üzenetére
ez nem igazán arra válasz, amit írtam... az ERG mód az adott teljesítményen tartja a görgő ellenállását, nagyobb fordulathoz kisebb ellenállás tartozik.
A kérdésedre: 400 wattot tovább bírok 90+-os fordulattal, mint 60-70-nel..
Csak nem váltok a pörgetéshez, hanem izomból megpörgetem előtte (akár még az előző szakasz végén), és a görgő alkalmazkodik.
Amúgy ez az egysebis görgőzés nem onnan jött, ahonnan a Zwift embereinek, csak miután kipróbáltam előbb váltóval, úgy tűnt, nincs sok értelme, és egyszerűbb+olcsóbb is volt így összeraknom a görgős bicajt.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Friczy
senior tag
válasz ZolkoW #268520 üzenetére
Első váltónál maximum annyi probléma lehet, hogy ahogy a sebességfokozatok egyre nagyobbak és a lánc egyre keskenyebb, a nagyobb fokozatú rendszereknél a váltó kalitkája is egyre keskenyebb, így ha mondjuk 10-es váltónál 8-as vagy 9-es láncot használsz, hamarabb kezd el súrlódni egy keresztbeváltásnál. Illetve fordított esetben egy nagyobb kalitkájú váltóban egy keskeny lánc kicsit pontatlanabb váltást tud eredményezni. De ez nem szokott nagy probléma lenni.
-
addikt
Hmm, érdekes külső. Akkor engedd csak 5 bárig.
A belső felniszélesség rajta szokott lenni a felnire írva (kívülre). 17c-622, 22c-622, ilyesmit keress, amiből a 17, ill. a 22 a példában a belső felniszélesség. A mostani Speeder 200-akat 17 mm széles felnivel szerelik, szerintem 2021-ben sem volt másképp.
tire casing: standard
rim type: tubes (crochet)Ha tubelessed lesz, akkor a rim type: hooks (tubeless crochet). Ez a peremes felnit jelenti, ahova a külső pereme beakad. A perem nélkülit jellemzően az UST használja.
A linkelt külső szvsz nem tubeless, de legalább jó nehéz (730 g). Tubeless külsők olyan 400 g körüliek ilyesmi szélességben. Foldable annyit tesz, hogy nem acélperemes, hanem kevlár, azaz össze lehet hajtani.
Egyébként szoktunk onnan rendelni. Akkor érdemes, ha nem szándékozod visszaküldeni a cuccost, mert az saját költséges Spanyolországba. A szállítási határidő 1-1,5 hét szokott lenni, ha van raktáron, amit figyelni kell. Ha nem küldik egy napon belül, akkor lehet, hogy sosem lesz, így érdemes lemondani.
ZolkoW: az offset miatt jobb a helyzet, hadd ne rajzoljam már le Fogj egy vonalzót, állítsd 70°-ban az asztalra, majd nyomd le a tetejét. Csináld ugyanezt 90°-ban. Na, ugye!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ZolkoW #268571 üzenetére
"400 wattot tovább bírok 90+-os fordulattal, mint 60-70-nel.."
Ezt hogy csinálod? A lassú mozgáshoz a kevésbé fáradékony izomrostok kellenek, mint a gyorshoz. Vagy folyton pörgetsz, a lassú tekeréssel nem foglalkozol?Erről jut eszembe, hogy lassan itt van a hideg November, kipróbálom a fitness termes görgőn, hogy ez pontosan milyen érzés, mert eddig csak annyit csináltam, hogy gyorsabban tekertem, az meg értelemszerűen több watt. A cuccon meg 25 fokozatban állítható a terhelés.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #268573 üzenetére
A merev villák zömének nincs semmi offset-je.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #268572 üzenetére
Ha surlódik a lánc az egész nagy probléma. Eleve idegesítő a hangja, másrészt szét fogja egy idő után darálni a váltó kalitkáját.
De ahogy írtam TomMusicnak szerintem el fog férni az SLX fékkar mellett a jelenlegi Altus váltókar is. Ahogy nézem a hátsó váltóhoz való váltókart, ami nekem van (szintén Altus M31x széria) egyáltalán nem vastagabb a bilincse, mint az új Deore váltókarnak.
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #268531 üzenetére
Igazából annyira nem rossz az alu villa sem, csak nyilván a keményre fújt gumi nem ideális. Pár napja nem fújtam rá, ereszthetett 1-2 tized bart, tegnap már kényelmesebb volt. Majd kipróbálom a 2.5/2.7-et, elvileg annyit javasol az SRAM is, aztán maximum használom úgy. A következőn meg nem kérdés, hogy karbon villa lesz, de az még a jövő zenéje, elvagyok én ezzel a bicajjal.
-
Tin
veterán
válasz ReFleXx #268532 üzenetére
Szevasz, akkor nem vagy egyedül a Smoove-al kapcsolatos értetlenségben. Én már kb 5x kentem, ilyen problémám még nem volt, bár én nem tisztítottam a láncot előtte, csak szimplán letöröltem ronggyal alaposan, a fogakat is, aztán jött a csepegtetés. Nem lehet, hogy nálad nem volt száraz a lánc, esetleg valami jóakaród beolajozta? Mert lefolynia nagyon nem kellene.
A Smoove amúgy nálam nem bír ki reálisan nézve 150 km-nél többet. Fogalmam sincs, mitől függ, hogy épp mennyit, mert van, amikor már a 150-nél is "száraz" a váltás, de elment már 250 km-ig is úgy, hogy bírta volna még. Pedig az időjárás sem volt nagyon más, és az út sem, amin használtam. Hétvégén jön a következő kezelés, kipróbálom feleannyival. Előbb-utóbb csak meglesz a "tuti".
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #268576 üzenetére
Nekem a nagy tányéron alapból hozzáér az átdobó a lánc külső széléhez egy picit a legkisebb hátsó fogaskerekeken, és ilyen hülye kerregő hangja van. Ha jól gondolom, akkor a külső határoló csavart kell egy picit állítani, és akkor jó lesz. Nem piszkáltam eddig, mert nem igazán zavaró, és pontosan is vált, meg féltem, hogy csak elállítgatom, aztán szívok vele.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #268575 üzenetére
fura lenne, szerintem van, csak nem L-alakban, mint a telóknál vagy ívesen, mint a karcsú acél villáknál.
hirtelen nem is emlékszem olyanra, hogy 0-offsetes a villa
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #268575 üzenetére
ugyanolyan offsetjeik vannak, mint a teleszkóposaknak, csak gyakoribb az 51mm körüli, ahogy a 42-44mm újabban terjedt el telók között is (az OG-Evkin is valami negyvenes, úgy emlékszem)
#268574-=RelakS=- : nem tudom, valószínűleg lassú izomrostom egyáltalán nincs is
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #268584 üzenetére
Ja, lassú izomrost nuku, viszont van helyette adamantium karom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #268583 üzenetére
Ja, hogy outi! Ott gőzöm sincs, de gondolom utánfutása ugyanúgy van a villának, akár acél, akár bármi az anyaga.
#268573Dark Archon : ezt a részét értem, de az offsettel, meg az erő irányával már fejben annyira nem megy, de hajól sejtem, ha a 70 fokos vonalzó végén a tengely mozdul hátra 3 centit, akkor ennek a töredékét mozogja abba az irányba, amerre nekünk jó..
Én ezt kiegyszerűsítem nullára, ahogy a fos teleszkópok előnyeit is, de a merevvilla legalább könnyű (többnyire).Tegnap folytattam a szerelést az eladandó kisbicón, feleségem régi 26-osán.. tudjátok, mi tűnt fel rajta? hogy orrnehéz.... egy 2 kilós rugós Suntour van benne.
(ja, igen, a levegősöknek a tömítés a rákfenéje, annak szorosnak kell lennie, hogy ne szükjön a levegő, de így kevésbé könnyen indulnak meg..)Ezzel szemben a mostani bicója legalább farnehéz, mert azon meg 12-es SX sor figyel hátul. Nem jó egy így, tavasszal lehet hogy megy rá vissza a 11-es rendszer..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #268586 üzenetére
Utánfutás (trail) csak akkor van ha offset (egyenestől merőlegesen való távolság) is van, vagyis no offset no trail...vagy nem?
...itt hol az offset?...vagy itt a villanyak törésében van valamennyi? 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
kínai guruktól kérdezem, vett már valaki centerlock féktárcsát aliról? könnyebbre cserélném a mostani tárcsáimat (180/160mm SM-RT30) és nem ártana, ha szebb is lenne, mint a mostani
ezt a "Racework" típust néztem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #268588 üzenetére
Nem csúnya, súlya is Shimanós, az ára meg fele amazénak...kérdés milyen. A 30-as Shimi nem valami jó, nálam is rezegett elől a 180-as az XT féktől, de ezt ajánlom/szeretem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
Megjött a Rockbros szemüveg. Tényleg sötétedik fényre. Persze olyan olcsó műanyag feelingje van az egésznek, az orrnyereg támasz nem az igazi, de állítható. Kíváncsi leszek, az optikában tudnak-e a keretbe dioptriás lencsét varázsolni.
Se mosoly, se normális öltözék, de nesztek
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #268590 üzenetére
Húúú, de szigorú valaki! 😱🤭...nejemé is most érkezett a napokban, pont ilyen csak fehér kerettel. Éppen próbálgatja hogyan sötétedik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #268590 üzenetére
Haverinám ilyent használt évekig, amikor én még azt sem tudtam mi az az aliexpress. Asszem ez volt az első felkapott kínai fotochromatikus szemüveg, az első szériáknak a lencséje hámlott, vacak volt, aztán kiforrta magát, ma már teljesen rendben van. De azért szerintem a mai divat szerint túlméretezett "shield" stílusúak már jobbak, csak időközben a gyártók többsége elfelejtette az állítható orrnyerget . Az NRC még tudja.
szerk: ezt a szemüveget ha valaki kipróbálja, számoljon be róla, marhára tetszik, de nem merem bevállalni, mert ennek sem állítható az orrnyereg
Kdeam szemüvegem van már, de csak utcai, az rendben van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #268587 üzenetére
ha én jól látom, 0 trail csak akkor van 0 offsetnél, ha 90 fokos a fejcsőszög.
És igen, outiknál simán csak tesznek bele egy törést a nyaknál., nem feltűnő, de pár centi offset ezekben is biztos van.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #268593 üzenetére
Én meg úgy látom, hogy a trailnek semmi köze a fejcsőszöghöz, vagyis ka az a kis előre kunkor a villákon ami a képeken tulajdonképp az offset-et adja nincs, akkor a besatírozott trail rész is elsorvad nullára, függetlenül attól, hogy hogyan áll a villa ...ugyanakkor persze a mértan sem az erősségem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #268594 üzenetére
Az első sor képpárja mutatja, hogy kevésbé meredek fejcső = nagyobb trail
Az alsó képpár mutatja, hogy minél kisebb a fork offset, annál nagyobb a trail azonos fejcsőszögnél[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
.mf
veterán
Szasztok!
Kb 1200 km táv, 9-10000 m szint, közel 5 hét Izland után újra itthon - pont jókor, ott most szabadult el a pokol, hirtelen leesett a hó, jegesek az utak, mellé 30+ m/s szelek -> sok autó az árokban, sok utat le is zártak.
Kalandos volt. Első nagyobb, 4 napot és 250 km-t meghaladó bringatúrám volt - egyből mélyvíz (Persze gyalog már voltam hosszú, akár két hónapos úton is). 50 +/- 2-3 kg, mert sátor, téli hálózsák, és overkill fotós cucc is volt nálam (2 FF váz, 4 obi, 2 állvány, lámpák, drón, Gopro...). Nem valami bringás-barát hely: szinte folyamatos a szél, gyakran nagyon erős: volt, hogy 40 m/s (nem, nem km/h, hanem m/s - azaz 144 km/h) szél miatt lezárták az utat, plusz még ezen felül a széllökések - sokszor állni is alig lehetett, néha a bringát lefektetve csak ültem az út mellett. Természetesen szinte mindig szembeszél, 4-5 napon volt csak hátszelem (mivel hátszeles napon volt, hogy simán megvolt 90 km, viharos szembeszéllel, esővel tetézve pedig voltak napok, amikor csak 18 ill. 20 km-t tudtam megtenni). A napok kétharmadán volt valamennyi eső is. Na meg a Reykjavíkon kívül nincs kerékpársáv vagy más bringás infrastruktúra, és rengetegen nem hagynak oldaltávot sem, erős oldalszélben is kartávolságra előznek még ha van is szabad sáv, a magyarnál is sokkal rosszabb a helyzet.
Nagy beszámolót most nincs erőm írni, a Fb-oldalamon (link alul) van útinapló, ha valaki kíváncsi. Pár kép gyorsba', még utómunka-mentesen.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
válasz Hasaggymeg #268589 üzenetére
jaja, ezért tettem fel a kérdést, hogy hátha valaki már vett tárcsát
a 180-as az $14 ami kb 5100 forint amit meg te mutattál SM-RT64 az meg 8500 körül mozog (plusz posta).
első-hátsó féknél az már legalább 5 ezer forint különbség“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #268595 üzenetére
#268596.mf...hát ez! ...le az összes kalapokkal! Így már érthető a Stelvio-ról lejtőzés összecsukható kemping kerékpárral is, ott te valójában lazítottál. Gratulálok, igazi hard-core kerékpáros vagy, az biztos!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen