- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Telekom mobilszolgáltatások
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Új HMD modell bukant fel
ma Ausztráliában érhető el és HMD Aurának hívják a gyártó jelenleg legkedvezőbb árú ajánlatát.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tudom, hogy ez nem a beárazós topik, de szerintetek a bringámat, ezekkel a tavaly vett kerekekkel, amik 160ezrerbe kerültek, 400-ért meghírdetve reális áron lenne? [kép]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
chubby2o6
senior tag
válasz Ringman #278195 üzenetére
Szerintem ne hagyd leeresztve sehogy, vagy emeld meg addig a bringát, amíg nem csinálod készre. Nekem is van ilyen Contim, szerintem rohadtul hajlamos a nyolcasra. Azt most hagyjuk, hogy a 6 km-es tolást nem bírta fullra leeresztve, aláírom, oké, nem kellett volna. Ez a hátsó volt, még az ugyanilyen, csak barna oldalú. Cseréltem őket feketére, aztán, mikor az első kereket átfűzettem, le kellett vennem a gumit. Fűzés után visszatettem, de csak pár nap múlva a melóhelyen a kompresszorral fújtam készre. Nem volt a bringában, csak a kerék saját súlya nyomta a gumit ( nem fektetve tartottam ), de ez a pár nap elég volt, hogy utána bármit csináltam vele, maradt benne egy kis nyolcas. A helyére pattant rendesen, a szalag szépen látszott körben, de egyértelműen nyolcas volt benne, állványon forgatva meg menet közben is látszott. Nem befolyásolt semmit, nem ütött, nem imbolygott, de - első kerék lévén - bökte a szemem rendesen .
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #278203 üzenetére
valahol a kettő között, errefelé nincsenek hegyek, de ezzel vsz. már el tudok minden szar úton menni, ahol a 40 mm-es kerék is kevés volt, vagy nem volt komfortos, mondjuk ilyeneken (főleg sárban, persze ahhoz más gumi kell majd). [kép] [kép] , hogy ne ez legyen hasonlóknál a végeredmény: [kép] [kép]
ez a monstercross amúgy, nem?
race king remélhetőleg elfogadható lesz aszfalton is, ha ez beválik, akkor lehet eladom a nuroadot és egy fürgébb endurance outit veszek helyette (azért 35-ös külső férjen el benne)#278204 RexpecT
ha lesz valami nagyjából profilba vágó topiktekerés (nem hardcore mtb, meg 80-100 km-es outi kör), akkor lehet elviszem, békés megye vsz. szinte mindenkinek kiesik. -
fulton
addikt
válasz lsebestyen #278154 üzenetére
Pár szó a TPU ról. Én nem érzek semmit tőle, igaz nem is a csepelbe tettem aminél lehet jobban érzékeltem volna ha van valami mert azt már ismerem mint a tenyerem.
Nagyon ereszt első hátsó is. 1 nap alatt 10 psi. Sima belső jobban tartotta. A szelep jobb mint gondoltam/vártam. Csak lehúzni rossz (még új a nyomásmérő), mindig tárcsa felőli oldalt mérek és be*om a kezem a tárcsába olyan nehezen jön le. -
chubby2o6
senior tag
válasz Ringman #278207 üzenetére
Én a levett Race Kingeket szépen eltakarítottam ( élmény volt levakarni a peremekről a rászáradt tejet ), összehajtogattam, és rákötöztem arra műa. sz.rra, amiben árulják. Nem mertem máshogy elrakni, mint a kib...tt hímes tojásra, úgy kell rá vigyázni Még bőven használható mindkettő, de van belőlük itthon egy pár bontatlan, szal ha vissza is teszem nyárra a Race Kinget, nagy lesz a kísértés, hogy ne a nyolcasost tegyem fel.
#278208fulton Ööö...általában már tudom dekódolni, amit írsz, de most elakadtam. Miaf.sz az a vagyán?
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #278208 üzenetére
0 ról húzod fel?
igen, az adapterekkel, csavarhosszakkal szívok is. azért a villanyakvágáshoz kérek segítséget is, akinek biztosabb a keze. a hidrós fékrendszer összerakásától fázok kicsit. de nem hajt a tatár.a szétszedett és 0-ról összerakott 2. számú cantis bringa jóval egyszerűbb volt, mint ez (és szerencsére itt sincs belső kábelezés)
#278210 chubby2o6
na ennyire én nem leszek precíz, az előbb visszanyomtam a felni belső hornyába a külsőt, ez így marad addig, amíg nem folytatom az egészet. -
mauimagic
aktív tag
mikori a bringa? van több helyen 400 körül agree gtc pro, de az beszédes, hogy ez a 2016-os egy 100-assal olcsóbb, nyilván levitte az eladó az árát...
Sajnos az új kerékszett árát szinte biztos nem fogod tudni érvényesíteni egy régebbi bringánál, szerintem jobban jösz ki, ha külön eladod és visszateszed a gyárit.Beállt a használtpiac, most venni kell, nem eladni
-
Fall-N
veterán
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #278209 üzenetére
Nekem tetszenek egyelőre, biztos jó ha más nem a tudat hogy jó meg könnyűek.
Beszerelésnél odafigyelősebb. De ez a nyomásmérés tragikus vele, nem tudom úgy lehúzni a "berendezést" róla hogy ne veszítsek levegőt. Volt hogy 95psi ről mire leszenvedtem, és még a kezem is be* a tárcsába 90 lett. Szóval ezzel lehetnek bajok majd nálad is. (az új nyomásmérő gumija mellett, a szelepen lévő recés barázdák is gátolják hogy lehúzd finoman)#278210chubby2o6: teló elírta. "vagány lesz" - akart lenni
#278211Ringman: mire oda kerülsz, szerintem "vágányba" leszel nekem is volt így, hogy egy távolabbi dologra gondoltam a bicón: hogy na azt "hideg lesz" megalkotni. Aztán kiadta magát.
[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
34/37 vagy 40/45 ?
mit gondoltok? vagy hót mind1, mert semmi különbség nem lenne köztük. Én utóbbira gondolok, és hogy kinézeten kívül jóformán semmi különbség, talán picit jobban lehet tartani a sebességet, de oldalszélben húzósabb lehet. Ma pl és nekem csak 34esek vannak fent, mikor a busz megelőzött, igen csak megingatta a bringát (azé csepelnél ilyen nem volt) hát még mélyebb kerékkel ..vagy egy rosszul elkapott hirtelen oldalszéllel...hm. Elgondolkodtató[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Speedy007 #278139 üzenetére
Amikor 2015-ben megvettem az első bosch motoros Trail MTB kerékpáromat, akkor Magyarországon még tényleg csak egy szűk réteg ismerte, használta ezeket a bringákat, legalább is a prémium szegmensből. Akkortájt iszonyatos indulatokat gerjesztett, számomra teljesen érthetetlen módon. A fórumokon csak nem halálosan megfenyegette egymást a két tábor. Volt idő amikor én is keményebben beleálltam ezekbe a vitákba, de talán csak azért, mert baromira idegesített az emberi butaság és igazságtalanság. Amikor azt láttam, hogy tapasztalt montisokat kezdtek el gusztustalan módon ócsárolni (csak mert vett egy E-MTB-ot) olyan muglik akik életükben nem mentek rendes terepen és azt sem tudják milyen egy minőségi MTB, akkor azért párszor kinyílt a bicska az én zsebemben is. Aztán eltelt pár év, finomodtak az indulatok is, nagyon sok károgó maga is kipróbálta, belátta, hogy nem az ördög műve ez, és esetleg azóta vásárolt is magának. Viszont annyiban már igazat kell adjak az ellentábornak, hogy sajnos tényleg lett egy olyan ebike felhasználói kör, akik bringás szemmel nézve nem túl szimpatikusak, és nagyjából igaz rájuk az összes sztereotípia amit az ebike ellenzők felhoznak. Én talán azzal nem vagyok megvádolható, hogy nem szimpatizálok az ebike-al, de amikor azt látom, hogy fiatalok a velencei tavat is ebike-al kerülik, meg a 3-5 milliós csúcs E-Enduro-ra csomagtartót, villanyak toldót/trekking kormányszárat tesznek, az azért engem is megmosolyogtat. Anno teljes mellszélességgel kiálltam az ebike felhasználók mellett, mert akik terepen mentek vele, azok sportszerként használták és tudtak bringázni. Ma már ez kevésbé mondható el, bár tulajdonképpen ma is megvannak azok a felhasználók akik jól használják, csak lett mellette rengeteg barom is.
De ettől függetlenül, azt talán érdemes leszögezni, hogy arról nem az eszköz (jelen esetben egy ebike) tehet, hogy idióta a felhasználó. Ma már egy prémium ebike motorja olyan szinten konfigurálható telefonról is, hogy 100%-ban az edzettségedhez tudod igazítani, aki akar az tud vele sportolni. Annyira természetes a működése, annyira tökéletesre finomították mind szoftveresen mind hardveresen, hogy gyakorlatilag analóg érzetet tud adni. Komoly bringások is elismerően nyilatkoznak és használják is edzésre főleg Enduro/DH kategóriákban. Nagyon el lehet fáradni ezekkel a gépekkel ha tudod mit akarsz és van eszed a használatához. Aki hülye, lusta stb az meg idiótán fogja használni, ezzel nem lehet mit kezdeni.
Azt azért nem gondolom, hogy a hagyományos bringákat teljesen ki tudná szorítani az ebike, mert vannak kategóriák ahova egészen egyszerűen nem való. Ilyen például az országúti/gravel kategória, illetve az XC MTB. Könnyű, gyors bringába nem való, ez tény. Meg az akkutechnológia sem tart még ott.
Idén tavasszal akarok venni egy gravel-t, eszembe nem jutna rásegítésest venni belőle, de Enduro montiból már analógot nem vennék. Egyszerűen Enduro-ban sokkal több előnye van mint hátránya.
Ezt amúgy nem csak neked írtam, úgy általánosságban a téma kapcsán.Ezzel az állításoddal viszont vitatkoznék: "az elektromos járművek teljes életciklusuk alatt több káros anyagot bocsátanak ki mint a robbanó motoros társaik teljes életciklusuk alatt mivel az elektromos áramot továbbra nem környezet barát módon állítjuk elő java részt"
Egyrészt ez nem igaz, az elektromos járművek, például autók a teljes életciklusuk alatt jóval kevesebbet szennyeznek, az előállítás során tényleg több energiát használnak el, de után ledolgozza a hátrányát. A diesel, benzin sem környezetbarát módon készül, viszont elektromos áramot állítanak elő környezetbarát módon.
Másrészt kicsit álszentnek érzem amikor egy jóléti, fogyasztói társadalomban élő ember kritizál egy ebike-ot az akkumulátor miatt. Miközben ugyan úgy éli a pazarló életmódot.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Runner_fxr #278220 üzenetére
"Másrészt kicsit álszentnek érzem amikor egy jóléti, fogyasztói társadalomban élő ember kritizál egy ebike-ot az akkumulátor miatt. Miközben ugyan úgy éli a pazarló életmódot."
Manapság amikor mindenben akkumulátor van és állandóan a töltések menedzselésével kell foglalkozni, én sem látom igazságosnak a környezetvédelemet felhozni. Minden emberi tevékenység ökológiai lábnyomot hagy, már pusztán a létezésünk is káros a Földre nézve a tevékenységeink miatt. Ha úgy nézzük már környezetkímélőbb ha valaki ebikeot hajt, mintha beülne egy SUV-be és azzal menne például munkába. A biciki alkatrészek előállítása sem környezetbarát (például a gumik előállítása), áramot is használnak hozzá. Ezzel az erővel ha gyalogol az ember azzal védi meg a Földet, ami abszurd.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #278220 üzenetére
Nekem semmi bajom az ebike-kal, de ahogy írod, amikor a Velencei tó körül látom tömegével ezeket akkor azért magamban mosolygok egyet hogy oda minek?
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Fall-N #278221 üzenetére
Ha mezítláb gyalogolsz, egy szál ágyékkötőben, akkor esetleg igaz lehet, hogy a gyaloglással nem károsítod a földet, de ha rendszeresen vásárolsz divatos ruhákat, akkor már ez sem igaz.
Napfénysüti
Nyaranta párszor le szoktunk menni asszonnyal, aki aztán tényleg nem egy edzett bringás, akármikor körbe tekeri egy sima trekkinggel. Akkor mit tud ehhez hozzátenni egy ebike? Ez nekem is magas, de tulajdonképpen nem az én dolgom. Nem bonyolult a képlet, ami megy saját erőből, oda nem kell segítség, ami már nem megy, ott nem szégyen egy kis segítség.[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Runner_fxr #278220 üzenetére
Az a jó hír, hogy már nem sokáig lesz az ebike-os mugli a terepkerékpározásra kis hazánkban legveszélyesebb állatfaj, ugyanis lassan ezek átülnek a Surronokra és társaikra. Farkat jobban növeli, és még annyit sem kell mozogni rajta, mint az ebike-on. Múlt héten a HHH-en jött szembe egy ilyen tahó, természetesen gyorsan és némán, és egyre több ösvényen láttam, hogy jártak arra ezekkel.
-
Tin
veterán
válasz Runner_fxr #278220 üzenetére
Kollégám kézilabdázik, nagyobb darab mert kapus, és downhillezik egy elektromos bringával. Azt mondja így 3x annyit tud menni, mintha önerőből kínlódná fel magát, de ő nem megszállott, csak szereti. Ideje sincs annyit bringázni, mint itt a többségnek. Öregeket is látok e-bike-al, anélkül már nem bírnák. És sokan járnak melóba is azzal, nem izzadnak szét. Felénk dombos a terep. Szomszédnak nincs kocsija, de a sok bringa mellett van egy cargo ebike-ja is. Ezek számomra mind teljesen elfogadható használatok.
De amikor a zsömle család tolja full beöltözve havonta egyszer szigorúan nyáron keresztbe-kasul kóvályogva, amikor középiskolás tankseggű lányok ülnek milliós Cube-okon, vagy amikor huszonéves fiatalokat látok ezen, mert valamire el kellett költeni a pénzt, ott szerintem sincs minden rendben.
De ez is csak egy magánvélemény. Szerintem jó dolog, de lustaságból használni gáz.
-
ZavaBalazs
őstag
cimborám elite zumós vesszőfutását - ph user hiányában - bedobom helyette, valakinek van erre ötlete?
Vettem alig használtan egy Elite Zumo görgőt, amit bluetoothon keresztül összekötöttem a laptopommal és mentem egy tesztkört vele Zwiften.
Másnap reggel gondoltam csinálok egy kalibrációt, mert az előző tulaj nagyon rég használta már, és innentől változot pokollá minden.
A kalibrációt nem akarta végig csinálni, arra hivatkozott az Elite app, hogy nem pörgettem fel elég nagy sebességre a görgőt, pedig a képernyőn mutatja, hogy elértem a kívánt sebességet, és utasít is rá, hogy hagyjam abba a pedálozást, hogy visszaálljon nullára.
Azt gondoltam nem baj, megcsinálom a kalibrációt Zwiftben, itt látszólag tökéletesen végbe is ment, viszont azóta nem ad semmi ellenálást (se Zwiftben, se Mywhoosh-ban). Az Elite desktop appon belül tudom manuálisan állítani az ellenálást (ez ingyenes), de semmi másra nem reagál, sem Androidon, sem iPaden, de cserébe reálisnak tűnő wattokat mutat az ellenálás változtatásával.
Nekem kezd az lenni a gyanúm, hogy az alaplap megadta magát, másnak van hasonló kellemetlen tapasztalata Elite görgőkkel, és ha igen, mi volt rá a megoldás?wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Wombath #278224 üzenetére
Pedig a Surron-t is lehetne ésszel használni, az tulajdonképen egy cross motor, csak nyilván nem ott kéne vele száguldozni ahol gyalogosok és bringások közlekednek, de itt sem az eszköz a hibás alapvetően.
Tin
Egy komolyabb felszereltségű Enduro gép is 15-16kg tud lenni. 160-180mm rugóút, széles, tapadós, puha gumik, lejtőzős geo, tekerés közben az erőt elnyelő, himbálózó telók. Hogy egy ilyen paraméterekkel rendelkező, teljesen analóg hajtású bringát élvezettel tekerj, mondjuk egy egész napos túrán, 50-100km távon és 1500-2000m szinten, ahhoz azért elég brutál kondi kell. Az úgy nem fog menni, hogy jó esetben egy héten egyszer van időd elmenni egy nagyobb körre. Márpedig ahhoz, hogy ehhez a géphez hozzáedződj, hegyre kell menni, nem keveset, a sík úton munkába járás lófütty lesz. Tehát hiába mész egy héten többször is bringával, az átlag, dolgozó, családos ember nagy valószínűséggel a büdös életben nem ér fel edzettségben ehhez a bringához. Vagy azt csinálja, hogy megelégszik sokkal kisebb távokkal, szintekkel, amit még megtud csinálni infarktus nélkül, vagy túlhajszolja magát ami már nem lesz élvezetes, inkább egy gyötrelem, és a lejtőket sem fogja tudni élvezni, mert a pulzus az egekben lesz. Ráadásul a sérülésveszély is sokkal nagyobb lesz, mert ebbe bele van kódolva a baleset. Ehhez képest egy modern E-Enduro pont ott fog segíteni ahol amúgy vége lenne a bringázásodnak vagy kezdődne a túlélésért a harc. Nem véletlen lett ez a kategória olyan népszerű. Aki ezt lenézi, az nem tudja mit beszél. Nincs tisztában azzal, hogy milyen kondi kell egy analóg Enduro géphez. A 7-8kg-os országútik és 9-10kg-os XC rakáték nyergéből nézve ez egy elképzelhetetlen dolog.Hozzátenném, a zsömle család, meg a tankseggű lányok (mekkora duma ), hiába kapcsolják lusta üzemmódra az ebike-ot, még a legnagyobb 750Wh-s Bosch akku sem fogja őket 100km-en meg 2000m szinten keresztül végig segíteni turbo fokozatban, mert lemerül. Arról nem is beszélve, hogy ha felmennek a hegyre le is kell tudni jönni, márpedig ahhoz bringázni is tudni kell.
"Szerintem jó dolog, de lustaságból használni gáz."
Pontosan, röviden, tömören, igaz![ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Na most jöhetne kis waxolás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Hasaggymeg #278228 üzenetére
Esetleg téli öltözet teszt
Vagy a térdem... újabban fáj a térdem
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #278229 üzenetére
Válts egyet felfele és pörgess jobban. Egyrészt újabb horizontok nyílnak meg számodra a sebességkiosztás terén, másrészt kvázi "meggyógyítod" a térded, melynek amúgy a kerékpározást kábé felírhatná az orvos. Engem tulajdonképp a 2013-as tértörésem kényszerített pörgetésre, ösztönösen is kímélve xarrátört ízületem, egyre inkább helyeztem a hangsúlyt az erőről a gyorsaságra. Persze most sem pörgetek (és ebben a korban már nem is fogok) profi szinten, de igyexem.
#278227Runner_fxr...nekünk, régebbi motorosoknak itt a fórumon vicces néha látni ahogy egy-egy már régen lerágott csont hogyan üti fel a fejét újra egy-egy új kollégával, aki mit sem sejt arról, hogy ezek a témák 10x kivoltak már vesézve. Számomra a legunalmasabbak:
1. Az e-bike nem sport, aki űzi 99% tapló
2. A kerékpárúton mindenki hülye rajtunk kívül
3. Mindenki hülye aki részt vesz a közlekedésben és azt nem véletlenül kerékpáron teszi.
4. A görgőzés nem sport
5. A kerékpárkereskedők mind xarházik
6. A szervizek mind lehúzósak és pancserek
7. Mitől jobb egy dedikált computer a telefonnál?
8. Mitől jobb egy 1,5 milliós kerékpár a 150 ezresnél (az XTR a Tourneynál, a Pinarello a Csepelnél, a Trickstuff az Alongha-nál) ?
9. Nincs jelentősége annak, hogy 10, vagy 20 kilós a bringád.
10. A karbon kényes, alut kell venni, sőt, az acél a legjobb....csak, hogy 10 legyen a felsorolásban.
Így átolvasva lehet kellene is egy ilyen fejezetet készítsek az összefoglalóba ahova irányítani lehetne minden zöldfülűt még mielőtt sztrókot kapunk a kifogyhatatlan számú értetlenkedőtől.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #278228 üzenetére
Parancsolsz?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
MPowerPH
félisten
válasz Napfénysüti #278222 üzenetére
Azok berbeadott bringak, ha jol tudom. Sokszor lattam a hirdetesuket.
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
Kinek ígértem én pedáltesztet már nem tudom. De ha olvasod: Shimano ES600. Mellette másik tekerőn Deore XT T8000 használok hibrid cucc. Ahhoz képest ami érezhető változást adott, hogy itt a pedal úgy van kialakítva, ha becsatolsz akkor a talpad pont felfekszik az egész pedálra. Lényegében egy nagyobb felületen tudod átadni az erőt a bike-nak. Talán az spd sl hez tudnám hasonlítani , mint felfekvő felület nagysága. (Ami mindenképp jobb mint pl az xt t8000 modelnel). Az egész pedál minőségi darab, finom csapágyozás. Nekem bejött. És a legkönnyebb megoldás ha járni is szeretnél(spd-re) túrák alatt. Tán 278 gramm/pár.
----
Mjndig azt hiszem hogy már minden megvan ami kellhet a kerekparozashoz, aztan kitalálok ("rájövök") újat és újat[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
Ha azt nézzük, hogy a montizás tulajdonképp onnan indult, hogy a k*csög terepmotorosokat kitiltották az erdőből, akkor a dolog nagyjából 50 év alatt körbeért.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #278231 üzenetére
100 km-enként kell cserélgetni a waxolt láncot!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #278231 üzenetére
11. vegyél fullyt
12. ti mivel mossátok le a láncot waxolás előtt?
13. kínai fos
14. a geometria hülyeség
15. tubelessel sok a sz*pás
16. kamuhumbugFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #278237 üzenetére
Nem, nem, 200 waxonként kell láncozni a kilométert...asszem...talán.
#278238
jjeahh...1.ezek még nincsenek teljesen lerágva
2. érintettnek érzem magam
3. ez már amúgy is sok lenne. ...de egy még eszembe jutott, melyik Brigéciol bomlik le.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #278228 üzenetére
Hamarosan érkezem. Molten Speed wax már úton, indul a gasztro topik. De remélem ezt nem
100200 kilométerenként kell waxolni, 4-500at ígérnek. -
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #278234 üzenetére
Nekem nagyon bejön ez a pedál, van outiknál az a szint, amin már hülyén néz ki a montis spd, szerintem olyankor ez megoldás lehet. Montis cipőkből is vannak olyanok, amiken nem igazán látszik, hogy montis, főleg xc vonalon.
#278239 Hasaggymeg: Lehet, hogy a legáltalánosabb kérdésekre mehetne az összefoglalóba is link, mondjuk eléggé terjedelmes az összefoglaló, leírások helyett lehetne linkekkel zsugorítani és akkor talán több minden férne bele.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #278231 üzenetére
17. kattog, nyikorog, kotyog, ropog
18. PUR hab, gyorskötöző, duct tape
19: sárvédő, prizma, kitámasztó
20: Medve, b+
21: A strava ( garmin, bryton, stb ) bekaphatja
22: vegyél rendes kerékszettet
23: tavalyi geo
24: melyik mezzel hány w?[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lsebestyen #278240 üzenetére
Még ebben a hidegben akarok tekerni pár 10 km-t, de lehet, hogy még a Decathlonos csepegtetős is kb több 100-at kibír, olyan keményre fagy. Nyáron lesz érdekesebb, hogy a 40 fokban a főzött viasz mit tud.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz jjeahh #278241 üzenetére
Én is ilyen pedált használok. Kár, hogy az a festék rajta, az egy hétig tart kb. Dizájnos, meg szép, hogy ilyen színű, de nem egy hosszútávú dolog.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #278231 üzenetére
9. ponthoz videó, bár ha jól értem, a bringás súlyán tanakodnak, nem a bringa súlyán.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz Hasaggymeg #278231 üzenetére
A derekamat meggyógyította a bringázás. A térdemet bizonyára meg is erőltettem, meg eldőltem vasárnap, és később oldott az SPD, az is megrántotta. Csak ez már a második ilyen visszatérő fájdalom ugyanott. Amúgy én pörgetésre álltam be, 90 rpm körül.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #278132 üzenetére
Üdv!
A 10 golyó kicsit gyanús mert a páratlan számút szokták preferálni.
Megnéztem a kerékpártároló padlóját, de nem találtam golyót. A kerékagyban se látni (ugye most nincs benne a tengely és átlátni).
Összesen van 20 golyó. Ha páratlan szám lenne, mondjuk 21, akkor gyanús lenne.A 10 golyó kicsit gyanús mert a páratlan számút szokták preferálni.
A kerékagyra nem írják rá, hogy hány golyó kell bele? Sok helyre nem lehet eldugni egy feliratot, ezt értem. Csak én semmi jelzést nem látok ezen. Esetleg az agy valamelyik méretéből egyértelműen következik, hogy hány golyós? Átmérő?
OK, veszek 22 csapágygolyót és megnézem 11 hogy fér el. Legrosszabb esetben marad 2 ami nem fér be. Szóval nem egy nagy probléma. De kicsit zavar, hogy találgatni kell. Használt kerékpárnál az ember nem lehet biztos, mert lehet, hogy valaki már javította és nem annyi golyót tett bele amennyi kell. Szerintem így nem sokat jelent, mennyi golyó volt benne mikor szétszedtem.
A gyártók részéről egy kis odafigyeléssel (valami gravírozott írással az agyon, hogy 3/16 és darabszám) a userek élete egyszerűbb lenne.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Tin
veterán
válasz Runner_fxr #278227 üzenetére
Sturcz Antinak volt egy videója pár hónapja, abban jól elmagyarázta, de kollégám is mesélt. Mondta, hogy szereti, de kicsi a gyereke, nem is tudna annyit edzeni, hogy bírja, annak meg semmi értelme, ha lejön egyszer vagy kétszer. Így meg szinte végig fun, pont az, amiért vette. Szerintem ez jó dolog. Ha lenne e-síléc (nyilván viccelek) ami felvisz, azt is sokan hasznalnák, érthető módon, hisz az a lesiklásról szól.
-
tknof1871
őstag
válasz tknof1871 #278248 üzenetére
Első kerék agy, csapágygolyók cseréje és újra zsírzáshoz még egy kérdés.
Jót teszek, ha a csapágycsészékre teflon tartalmú sprayt fújok mielőtt bezsírom őket és beteszem a csapágygolyókat? Csak egy kevés Muc-Off MO-94-et. Nem tudom, pontosan milyen zsírom van. A színe sötétvörös.
Azt hiszem minimum megosztó téma, hogy különböző kenőanyagokat keverjünk. Valaki aki csinált ilyet, mi lett az eredmény? Vagy aki szakmája miatt ért a kenőanyagokhoz, mit mond erről a műszaki tudomány?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs