- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
Hirdetés
-
Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
it A Foxconn gyártja majd India déli részén a Google Pixel mobiljait, mondják a jól értesült források.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedy007
őstag
válasz Speedy007 #278947 üzenetére
Bár kifutottam az időből ahogy látom ritka a csomagtartó és viszonylag drága is szerintem amit kinéztél ezt is lehet túratáskával haasználni és olcsóbb is KLS Convoy bár ezt a részt erőteljesen kétlem: "A termék nem tartalmazza a felszereléshez szükséges csavarokat. Ennek oka, hogy kerékpár modellenként elétrő lehet a csavarok hossza és átmérője." Tavaly mikor vettem a helyi szervízben minden volt hozzá
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
Innen egy szavazat a Canyon-ra. Azt kalkuláld bele, hogy integrált kormánya van, az nem sok mozgásteret enged, így nagyon el kell találnod a méretet.
A Cube-ból L-es és XS-es van, ezek is csak előrendelésre, ki tudja, ezekből is mikorra lenne bringa.
A Decásat elengedném, ha ennyiért Canyon is van, inkább azt.
Nem bántásból, de ha már most azon parázol, hogy a tizenkét sebességes cuccok drágábbak, inkább egy alacsonyabb kategóriás bringát válassz. Tudod, a majom és a banán...
Egyébként meg, ha nem állat módjára tolod, rendszeresen karbantartod, mennyi időnként kerül elő a sor/lánc cseréje? Mennyit mész egy évben? Szerintem egy-másfél évente bele kell férnie a különbözetnek, amennyivel drágább a tizenegyesnél.[ Szerkesztve ]
-
zsamiatt
őstag
Sziasztok ma ket kulo kitort a felnibol kiallo lyukas butykokbol. Ettol meg javithato vagy felni kuka? Probaltam visszacsavarni ha jol lattom a kulo tetelye csavaros de nem lehet racsavarni.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #278950 üzenetére
Mehetünk hozzájuk, vannak jó ösvények, csak fizesd az útiköltségem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
-
szimpláncsak
tag
Technikai kérdés:
Második lánc kopott 0.75-ig a soron.
1. Próbálják rá egy harmadikat is vagy tuti ugrani fog?
2. Ha harmadikat már nem érdemes rátenni, hagyjam 1.0-ig nyúlni vagy azzal azt kockázatom, hogy az első tányérokat is lekoptatná? -
lsebestyen
addikt
válasz szimpláncsak #278957 üzenetére
El kell adni az egész bicót, úgyis nézegeted a piacot.
-
IzI
senior tag
#278945Dark Archon köszi.
#278952chubby2o6 bikefitting akarok előtte,mielőtt kiadnék ennyi pénzt.
Az a baj,hogy shimano-t nem nagyon akarok,mert cues-re vált. 10 évig legalább használni akarnám és ha netán el akarnám adni,senki nem venné meg,mert nincs hozzá alkatrész.Ezért is nézelődök sram-el szerelt kerékpárok után,de mind 12 seb -
zsamiatt
őstag
válasz vallas #278954 üzenetére
Koszonom, krulok hogy mentheto. Amugy ha utkozbe van ilyen, lehet meg menni ettol meg ovatosan a bringaval? Vagy lehet valami gyors javitast tenni?
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
semmiho
tag
A SRAM-féle XX1 láncok kivételesen tartósak. A német Bike Magazin és a német Mountainbike Magazin is tesztelte őket, az arany színű volt emlékeim szerint, ami nagyon tartós. Személyes tapasztalat alapján a Rainbow verzió is nagyon jó.
Országútid van?
Azért kérdezem, mert a 11-sebességes országútimra is a 12-sebességes XX1 láncot tettem, már bőven 10e km felett járok és nincsen 0.25 kopása sem. 10-sebességesre nem tudom, mennyire használható a keskenyebb kivitele miatt (itt jegyezném meg, a lapok közti belső távolság ugyanannyi a 10, 11 és 12-sebességes láncoknál egyaránt). Lehet, érdemes lenne utána nézned ennek.
Előfordulhat, egy ilyen lánc hozna további pár ezer km-t. Ráadásul most akciózzák is őket, 70-80 EUR helyett 50-53 EUR körül mozog az áruk - drága még így is, de egy Ultegra lánc sem olcsó. -
Ringman
nagyúr
[link]
DIY Modification: XT cage installed on a GRX 812 11-speed derailleur lets you shift through an 11-51T cassette. No tan pans, no goat links, no 3rd party components!
jó tudni! -
ZTE_luky
aktív tag
válasz Speedy007 #278951 üzenetére
Köszi szépen a gyors választ.
Erre gondolsz ugye? Gondoltam erre ,csak gondoltam megkérdezek előtte vkit. Viszonyt a tárcsa oldalon van felette egy nem kicsi belső kulcsnyílású csavarfej, annak nem lesz útban?
Megnéztem az általad linkeltet, valóban kedvezőbb árú, köszönöm.
-
Speedy007
őstag
válasz ZTE_luky #278966 üzenetére
csavarnak nem szabad túl nyúlnia a vázon így nemfog beleakadni semmi forgó alkatrészbe nekem hasonló kialakítású a 4 éves Neuzer Nelson 30 de ott a racsni van nagyon közel a felfogatási pontokhoz és nem nyúlik túl a csavar vázon így nem akad be semmibe se.
A kelly's pheebe-m a mostani is nagyon közel van a kazettához a felfogatási pontok de itt se nyúlnak túl a vázon a csavarok
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz lsebestyen #278959 üzenetére
A fondriestről lebeszélt egy szerelő ismerősöm, akihez szoktam vinni a bicajokat, hajtani meg addig is kell valamit
-
Speedy007
őstag
válasz ZTE_luky #278970 üzenetére
kívülről kell rögzíteni a csomatartó pálcáját a csavarral a vázra az az "raszorítod" csomatartó pálcáját a vázra. Sőt ha olyan csomagtartót veszel amit tárcsafékes kerékpárokhoz ajánlanak akkor adnak távtartót is hozzá és úgy bírod rögzíteni a vázra.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #278958 üzenetére
ez valós akció, nekem mondjuk nem kell, mert nem fogok tipegni, az én szintemen meg az erőleadás szempontjából mindegy.
-
Speedy007
őstag
válasz f_sanyee #278975 üzenetére
deore egy része is benne van mint ahogy az XT-be is be néz már a U8000-s család . Deore és Deore XT esetén is van Linkglide előbbi M5130-s utóbbi M8100-s. De ahogy nézegettem őket csak a Cues kompatibilis a régi 100&135mm agyakat fogadó vázakkal az összes többi már "átütő agyas"
-
Speedy007
őstag
Cues esetén kopó fogyó alkatrészek vannak itthon kazetta,lánc (de ezekre a shimano 3x-r nagyobb élettartalmat mond mint a jelenlegi HG-rendszerre de cserébe lasabb a váltás de egyenletesebb nem csapkod a lánc annyira). Speckósabbak a hajtómű a hátsó váltók (első és hátsó) illetve a kerékagyak ezek ha a hagyományos gyors zárást szeretnél 100/135 ezeket egyedül németországban találod meg a https://www.bike-discount.de/ weboldalán (én is innen vettem meg a 90%-t az U6000-s 1*10-s szettnek egyedül a hajtómű jött a bikediscount-ról mert náluk lehetet kapni 40T-s láncvédős hajtóművet de minden 4 nap ide ért). Lánc annyira nem vészes mert ahogy olvastam a külföldi topikokat és fórumokat bármilyen 11 sebességes lánc jó rá egyedül a váltókarokra és a váltókra és a kazettára kell figyelned hogy Linkglide legyen.
Itthon azért nincsen semmi se hozzá ha van is hosszú időre válalják a hazai webshopok mert tavaly debütált és még legtöbb webáruház itthon be van tárazva a kifutó 10/11-s Shimano cucokkal. Így vélhetőleg szerintem idén az év második felében de jövőre már biztodssan több minden elérhető lesz addig marad a szürke import[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
Ha tíz évre vennéd, pláne gondold meg az integrált kormányt. Nem biztos, hogy ami most jó/kényelmes, az tíz év múlva is az lesz, bikefittng ide vagy oda.
Szerintem is kár már most azon aggódni, hogy sok-sok év múlva hogy tudod majd eladni a bringát. Egyébként a tizenegy sebesség tíz év múlva valószínűleg olyan elavult lesz, hogy tökmindegy, Shimano-e vagy Sram. Alkatrész meg tuti lesz mindkettőhöz.
Vegyél nyugodtan 12 sebességest, ha vmi miatt nem jön be, és nem várod meg az eladással a tíz évet, könnyebben ( kisebb bukóval ) tudod eladni, hiszen újabb, "menőbb". -
IzI
senior tag
-
Speedy007
őstag
szerintem ez teljesen válalható szett van rajta Cues szériának a közép kategóriás szettje az U6000-s ez Acera-Alivio-Deore keverék ettől lejebb van az U4000. Ez a csontfehér?szürke? nekem se jön be igazán de a kék teljesen válalható szerintem nekem ettől világosabb árnyalatú kék van bár én egy lila vagy rózsaszín (bár valynem lett ilyenem ) kerékpárral is simán el lennék szeretek kitűnni a tömegből és utálom a sötét színeket
-
Ringman
nagyúr
válasz chubby2o6 #278981 üzenetére
szerintem 12 sebinél több csak elektromos váltással lesz üzembiztosan kivitelezhető, a campa ekar 1x13-nál is kb minden tesztnél visszajött, hogy állandóan finomhangolni kell.
átlagembernek viszont teljesen felesleges lesz a 2x, az emberek jó része nem annyira érzékeny a pf-ra, meg nem teker bele ötvennél.
classified hub tök jó dolog (lenne még), de nagyon drága és külön sor is kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
Harom het kihagyas utan ma vegre tudtam tekerni egy jot, az ido is pazar volt. Kicsit feltem hogy nagy lesz a visszaeses, de szerencsere nem volt, sőt teljesen jol ereztem magam. Most vagy nem volt hova visszaesni , vagy kompenzalta az elmult hetekben leadott 2kilo a testsulybol.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #278950 üzenetére
Most úgy néz ki, hogy idén nyáron nem kell rám várnotok a hegy tetején. Balázzsal beszéltünk egy utolsó havas Börzsönyt, de az is elmaradt végül.
27kg lett a doboz, biztos a tej tehet róla. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #278957 üzenetére
1.Megpróbálhatod, de csak ha a váltásnál még nem tapasztaltál már valami romlást. (én 12-es CS-M6100 Deoren hagytam 0,75-ig nyúlni egy CH-M6100 majd egy 8100 láncot, de már úgy éreztem romlott némit a váltás minősége, ráadásul 0,5 fölé nem is nagyon hallottam, hogy engedje valaki a 12s láncot, így rá sem próbáltam már a harmadik láncot)
2. Én nem hagynám tovább nyúlni mert a már említett egyre rosszabb váltásteljesítmény mellett lekoptatja az első tányérokat és a váltógörgőket is.
0. Nem tudom hány sebességesről beszélünk mert én a 3/10-nél mindig gond nélkül engedtem 2 láncot egy soron 1.0-áig, ráadásul 2 kerékpáron.#278988stickermajom...27kg lett a doboz...közben vettél egy villanyost?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #278989 üzenetére
Tapasztaltal barmi kulonbseget az XT es a sima Deore lanc kozott? Pl tartossagban.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Tin
veterán
Aha az SLT nem sokkal drágább az SLX-nél, de én mindenképp alut akartam. Ezen a szinten szerintem mindegy, súlyra se nagy a difi, és kevésbé sérülékeny. Meg ez volt akcióban Nulane alsó 3 modellje (sima, Pro, Race) is jó, de azok Tektro fékesek, engem az tartott vissza tőle. Meg a 46/11. Tudom, tudom, sokak szerint minek nagyobb, nekem kellett.
-
Tin
veterán
Ma végre mentem egy Z2 edzést, és bár az elején még sokszor belecsúsztam a Z3-ba, a végén 3/4-1/4 lett a Z2-Z3 arány. Igaz folyton a computert néztem, és néhol gyök 2-vel és 50-es PF-el mentem, de meglepően jól tartható volt. Mínusz 3 km/h átlagsebesség, viszont egész más érzés így, és mindenhol felmentem magas pulzus nélkül is, csak lassan. Sokkal több kraft maradt bennem a végére, és vicces hogy majdnem bepisáltam, mire hazaértem - sose szokott kelleni, de most így alig izzadtam. Adok egy esélyt ennek, mondjuk 1 hónapot, annyian írtátok hogy hasznos, és szezon előtt jó alapozásnak tűnik. Azért mászni is akarok mellette, de az szerintem külön, csak mászós edzés lesz. Majd utánanézek, hogy érdemes mixelni a kettőt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #278993 üzenetére
Röviden ég és föld. ...amit ugye az ára nem is igazán tükröz, talán 5e vs. 9e km.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
Sziasztok!
Ellopták a kerékpáromat, érdeklődnék, hogy jelenleg ár-érték arányban tudnátok ajánlani elektromos MB vagy trekkinget? Lakóhelyemtől max. 20-25 km-re tekernék. Árban olyan max. 300 ezer körülre gondoltam. Tudom ezért nem nagyon lehet jó elektromos bringákat kapni, ezért is kérdezem, hogy ár-érték arányban ebben az árszegmensben van-e valami vállalható.
-
mauimagic
aktív tag
válasz thomasvold #278998 üzenetére
Ennyiért inkább használtat nézz, újonnan ha van is, nagyon kompromisszumos lesz (értsd: egy rakás szar )
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest