- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
MC Pite
veterán
válasz MPowerPH #279095 üzenetére
Izotóniást iszok, jellemzően valamilyen citrusost, 2 óra feletti tekerésbél egy kis szénhidrát por is megy bele.
Lazább hosszabb tekerésre decás gyümölcspüré, keményebbre zselé. Meg zabszelet, magnéziumpor.Nyáron radlert vagy almafröccsöt vételezek, nagyritkán egy sportfröccsöt. Hidegben tejeskávét vagy forrócsokit.
Szerk: Nyáron nagyobb kör után hideg eperkrémlevest vadászok, Visegrádon pl mindig keresek valahol[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MPowerPH
félisten
válasz MC Pite #279103 üzenetére
Izotonias feloldos cuccom nekem is van, de gyulolom. Van izotonias zselem is, azt is utalom. Azert is kotyvasztom magamnak, mert egy savanykas limonadet meg mindig jobb kedvel megiszok. BCAA az tabiban jon velem, a glutamin meg nem izesitett por, sok vizet nem zavar. Creapurt is hasznalok neha, de attol lesz egy homokos beutese.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz MC Pite #279106 üzenetére
Ez jo, rendelek egyet a maltodrextin helyett.
Vegigporgetek mindent, specko cuccot es a mar emlitett hetkoznapi dolgokat is. Most futasnal nem gaz, mert 2-2,5 ora alatt nem fogyok el annyira. De bringan mar volt, hogy annyira kikeszultem 6 ora utan, alig tudtam hazavanszorogni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Maximum1
őstag
F@sza, akkor most jönnek az űrkajás/italos hszek.
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #279038 üzenetére
Meg kell nézni az adott teleszkóp (ha az van) gyári leírását. Például a Suntour az NCX D Airhez maximum 180 mm-t enged, ekkora is van elől (az elődjén is ez volt XCM30), hátulra elég a 160 mm, így az van hátul. Egyedül azért gondolkodtam maximum, hogy hátul is 180 lesz egyszer, mert sokszor amikor tárcsát néztem, akkor 180-as volt készleten, de 160-as nem. Akkor maximum lesz két egyforma méretre is.
De ha legalább 30 mm megvan a becsúszó vastagsága, akkor biztos elbírja a 180-ast. Ez alatt én sem raknék, csak maximum 160-ast. Ellenkező esetben meg tudja tényleg csavarni a telót és idő előtt szétmegy. Átütős villa még jobban bírja.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz stickermajom #279096 üzenetére
ha már alkoholmentes búza, még ez volt a legjobb, amihez volt "szerencsém": [link]
mondjuk ugyanez a főzde sima búzában is az etalonamúgy jó volt, hogy itt beszéltek az alkoholmentesről, felmegyek a csakajósörre, hogy linkeljem ezt a fentit, erre főoldalon vár az alkoholmentes akció
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279041 üzenetére
"akkor kábé túl kell tölteni a rendszert...amit természetesen véletlenül sem ajánlok."
Na pont így járt egy figyelmetlen Facebok csoportos tag múlt héten. Túl volt töltve az olaj és fékbetét cseréjekor csak visszanyomta a dugattyúkat, nem szedte ki a légtelenítő csavart a karban, amiben a membrán szét is durrant. Egy MT200-nál még olcsón meg lehet úszni, mert egy fékkar kábé 4ezer Ft, de ez egy XT volt.
Én amikor a fékvezetéket rövidebbre vágtam, akkor színültig töltöttem a csavarig, így valószínűleg ez is túl van töltve, így ha cserélek fékbetétet, akkor megy rá a légtelenítő tölcsér.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #279042 üzenetére
Nálam ha szépen adagolom akkor szépen csak lassít, ha erősen húzom be hirtelen, akkor állóra blokkol és van benne erő. Egyszer - kétszer próbálgattam az elején és simán lehetne farogatni vele. Igaz a tárcsák is jó minőségűek, az Ashima tényleg nem rossz. Milyen tárcsák vannak fent? Viszont egy féktisztítóval való tisztítás biztos nem árt.
-
Fall-N
veterán
Azért nem ennyire fekete-fehér a helyzet. A waxnak sok előnye van, de az olajt sem kell temetni. Nézd meg a topik gazda, Hasaggymeg milyen távokat megy WD40 PTFE kenéssel. Az egész titka a karbantartás, mindegy mivel kened. De láttam már nem egy embert, aki bizonyos távolság után ultrahangos mosóba teszi a láncot és úgy tisztítja ki az olajsarat és koszt. Ezzel a módszerrel is marha sokáig bírja a hajtás. Viszont az olaj rossz tulajdonsága megmarad, azaz ha hozzáférést, akkor fekete foltot hagy.
A megszállottságról meg annyit, hogy például a SRAM sora simán ott van a két kiló körül, így ha jót akar az ember, akkor kihozza a legtöbbet belőle, mert marha drága a csere. A lánc sem valami olcsó és a 12 sebességest nem nagyon ajánlott 0,5 fölé koptatni, így előbb kell cserélni. Igaz ez az előbb is bőven több tud lenni, mint egy olcsóbb fajta lánc.
A láncnak két ellensége van, a kosz és az elégtelen kenés. A kenésre megfelelne az olaj is, csak sajnos szedi a koszt magába, így sűrűbben kell karbantartani és macerásabb is a művelet. Egyszer én is rászánom vége magam és lezsírtalanítom az egész hajtást és jöhet a wax.
Speedy007: Arra tényleg a 160 a max. De utána nézek, le van töltve a Suntour user manual, abban benne van.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #279114 üzenetére
SM-RT10S, BR-MT200 és Shimano ST-EF505 valamint B05S-RX-el elvileg. De tartok tőle hogy átépítés után a BL-MT401/BR-MT410 SM-RT54 illetve B05S-RX szintén nem hoz nagy áttörést az ügyben. Mikora a legutóbbi esős,havas ónos esős időt elkaptam azután fék tisztítóval szépen átmostam a tárcsákatde semmi javulás nem volt az ügyben azon kívül hogy utána nagyon halkan elkezdett sikítani a tárcsa hátul fékezéskor
Ashima fék betétekből csak fél fémeset találtam de műgyantásat nem
Én nekem elől csak erős túlzással lassításra jó a fék együttes használattal tudja azt a hidralikus rendszer mint a V-fék első fékje.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #279117 üzenetére
Az RT-10 híresen fos. Csatari01-es fórumtárs is ezzel szív, testbikera is írt, ott is mindenki javasolta, hogy cserélje jobbra. De attól még az első féknek legalább úgy kéne fogni, mint a hátsónak.
Ashima tárcsára gondoltam, a betét nekem is gyári B01s.
Szerk.: Közben utána néztem, elvileg elbírja a 180-ast is.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz -=RelakS=- #279094 üzenetére
Nekem ez a kétoldalas vált be, ugyanúgy görgőnként csepegtetve, aztán a végén végig váltva a lánckerekeket. De még finomodhat a módszer, még csak kb 1500 km óta Smoove-ozok. De így fröcsög a legkevésbé mindenhová.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Because #279091 üzenetére
Ha kell alá venned cicanadrágot és nem szélálló, akkor valszeg az vagy nem téli nadrág, vagy csak télinek címkézték, de valójában őszi és nem softshell, mert az igazi téli nadrágokon a szél nem igazán jut át. Sajnos én sem láttam a lidl-ben azóta sem télit, őszi-tavaszit igen. Ezzel amúgy vigyázni kell, sok gyártó az 5-10 fokra való nadrágokat meg cipőket már télinek nevezi, mint nemrég kiderült a sapkákat is.
#279092 Tin: nekem veszett gyors a kezem, ez a titok nyitja, általában a családban is amit én megcsinálok félóra alatt, az a többieknek egész napos munka lenne
"15 perc alatt előpakolsz, felmelegíted a viaszt" - 2 másodperc alatt feldobom melegedni, igazából az olvadás miatt ilyen sok idő
"belerakod a láncot, hagyod állni" - belerakom és picit rázogatom benne egy fogóval, hogy kijöjjenek a bubik a szemek közül
"kiveszed őket, felakasztod, majd miután megdermedt, bezacskózod őket" - kiveszem, belemártom hideg vízbe és megdermedt. Ezután van egy tárolóhelységünk, ott egy rongyra felakasztom őket a fűtőtestre, hogy a víztől ne rozsdázzon meg
"és elpucolod meg elrakod a főzőt, miután még melegen kiöntötted a maradék viaszt?" - szükségtelen plusz munka, marad az edényben minden, csak elrakom. Akkor szedem ki belőle a viaszt, ha már koszos.#279098 fulton: A Fizik amúgy is b*zis, a Shimano férfiasabb és szerintem a tépőzár miatt is jár neki a plusz pont. Igaz azt csak egyszer kell beállítanod, majd valszeg soha többé nem kell kioldanod, elég a BOA-t oldani, de legalább így a lábfejeden is passzentos. Szal Shimanora szavazok
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MC Pite
veterán
válasz Ringman #279108 üzenetére
Leesett vércukros rosszullétnél jó a cukor/szőlőcukor, amúgy a a magas GI miatt rövid ideig hat/tart. Bringás(intenzív) energia utánpótlásra, szinten tartásra legalábbis nem túl hasznos a répa/szőlőcukor.
Olyan, mintha a kazánba/kandallóba nem fát meg szenet, hanem papírt raknánk; gyorsan belobban, és gyorsan el is ég.
A legjobb előre tölteni, pl vöröslencse, zab, rizs, stb
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MC Pite #279127 üzenetére
Ha jól csalódok a főtt fehér rizsnél alig van nagyobb glikémiás indexű (GI) élelmiszer, még a kristálycukoré is kisebb.
jjeahh...te olyan lehetsz mint a feleségem, annak is minden 2 perc aztán soha nem készül el semmivel, mindenhonnan elkésik és ő az utolsó akárhova megyünk. ...speaking of 2 perc, tegnap eldőltem miközben kissé túlfújt kerekemmel kerülni próbáltam az ösvényen levő letört ágak és kidőlt fák millióit amitől kisodródtam. Kapott egyet a térdem (nem vészes), de ami vészesebb elgörbült az XT váltó nagyobbik karja. Nem tudom hogyan történhetett, de egyszer csak arra jöttem rá, hogy jé, megint tönkrement ez a xar és nem vált felfelé csak kettőt. Bár már az elején történt az incidens csak hazafelé vettem észre (úgy látszik megszokott köreimen csak egyesével váltok ) így hazáig füstölögtem, hogy most mit kezdjek újra vele. Otthon aztán rájöttem, hogy tulajdonképp nem fér el a nagyobbik kar a kicsi, lefelé váltó alatt ezért nem tudok kettőnél többet felváltani. Ami ennél is rosszabb az, hogy visszagörbíteni próbálva letörtem mint a xart.( ), majd miután körbe néztem a neten és kiderült 1. külön kar nincs. 2. egy új 20+e forint, úgy döntöttem megy fel a tartalék SLX amit az utoljára bekrepált XT gariztatása közben vásároltam, hogy mehessek addig is...és akkor visszakanyarodva a percekhez, este 8 körül nekiestem, hogy átszereljem "2 perc alatt", beállítással, mindennel, miközben arra gondoltam sokaknak a sima beállítás sem megy ilyen gyorsan. Hát nekem is kellett kábé egy óra, amiben benne volt az is, hogy először (nem is tudom mit gondolva ) bekentem az egész szálat zsírral amitől olyan lassú lett a visszaváltás, hogy újra szét kellett szedjem. Úgy, hogy 12s váltókar és bowdenszál csere kenéssel, váltóbeállítással 2x egymás után az ~ 1 óra...szerinted jó idő?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279128 üzenetére
Pfú, szerencse, hogy volt tartalék váltód, de most nem szégyellsz vele tekerni így, hogy nincs legalább XT felirat rajta? Gondolom egy ideig a hajtásoldalról lefotózott bringás képeket tőled elfelejthetjük . A váltóbeállítással sajnos én is szívok, gyakran nem csak egy órát, ahhoz nem elég nekem a gyors kéz, kell egy nagy adag boszorkányság is.
"te olyan lehetsz mint a feleségem, annak is minden 2 perc aztán soha nem készül el semmivel, mindenhonnan elkésik és ő az utolsó akárhova megyünk"
Pont az ellentéte, mindíg mindenhova korábban érkezek, sosem kések. Tudom, ritka madár vagyok .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #279131 üzenetére
Nem látszik, messziről az SLX pöcögtető is olyan mint az XT, vagy Deore. [link] [link] [link] ...inkább tudásban különböznek, a lefelé dupla váltás biztos fog hiányozni, de hát ez van, most "elhasználom" ezt, legalábbis most így gondolom. ...még annyi, hogy a felfelé 4 sebesség, amit csak az XT tud nem annyira értelmes fejlesztés, legalábbis nekem nem, egyrészt ha fel is váltottam néha négyet általában vissza kellett ejtenem legalább egyet, vagyis soknak éreztem azt a négyet, másrészt még az én hosszú ujjamnak is sokat mozog a váltókar, kvázi rá kell készülni a négyet váltásra mert a hüvelykujjal a recézett, dedikált felületen nem tudsz úgy négyet váltani, hogy lekövesd a kar mozgását a végső pontig, tehát vagy engedsz a markolat szorításából és "rámozdulsz" csuklóból is a váltásra, vagy hangos csattanással le fog csúszni az ujjad a váltás végén.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #279134 üzenetére
Meg sem próbáltam. Inkább 2x2-t szoktam visszaváltani.
Az idő nem olyan rossz, de még faraghatnál belőle . Viszont egy kihúzott bowdent visszadugni nálam eretnekség, automatikusan jár érte a máglya -
nagyúr
válasz jjeahh #279126 üzenetére
igen, ezt mondjuk pl. egy holland kézműves manufaktúránál elhiszem, mert ott tényleg 2 fok a januári átlaghőmérséklet, de hogy az olasz márkáknak hogy van erre pofájuk, és mellette havas képekkel reklámozni a termékeiket, amelyek pont az ott bemutatott körülmények között nem jók, az már elképesztő.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #279126 üzenetére
Egyértelműen a shinamo marad színe is tetszik, picit óvatosabban kell majd benne lépkedni mert keskenyen van elhelyezve a gumis támaszték a talpán kétoldalt, így könnyen félretörhet a lábunk benne. Felpróbáltam téli zolnival teljesen jó. Alázoknisan is. Pici hely is van benne elől, de nem laza.
Járt a cipőhöz egy cserélhetős, MID es HIGH talpbetét. (A bókasüllyedés korrigálására).295mm a lábam, a cipő pedig 298mm shimi szerint. A fizik egyébként 297 volt.
47 es méretben 644gr/par. A corsair 47-ben 994 gr/par. Na innen is faragtam egy 350 gr. ( el se hiszem hogy ilyeket írok ).[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz -=RelakS=- #279075 üzenetére
"locsolsz" ??? gondolom azért módjával
akkor már:
en valoban csaponkent (illetve azon levö görgönkent) cseppentek az olajbol a lanc also aganak felsö reszere. lehet, hogy igy tovabb tart, de igy érhetö el szerintem, hogy ott legyen ahol kell es ott ne, ahol nem igazan kell. ...szamolom is a szemeket :-) elerhetö 16-20 szem, tovabb tekerem hatrafele ennyivel es ujabb 16-20 szemnyit kenek, mig körbe nem érek
mindezt persze hatrafele tekeressel kicsit segitem beljebb jutni, es akkor, amikor aznap mar nincs tekeres, igy ejjel all a következö (masnapi, harmadnapi) tekeresig, ami elött (es utana is, mert dolgozza ki) jol attörlöm.lehet hogy igy kicsit tovabb tart, de semmi vészes
van, aki még igy csinalja ? ...esetleg aki szerint igy nem jo, mert ...
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #279128 üzenetére
Ha lesz még 2 perced , megnézheted, hogy nem cserélhető-e az SLX karja az XT-re. Kíváncsiság, és feliratsznobéria okán.
Isiászt bedobtad a bokorba? Nem volt sok elsőre egyből a hegy?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #279121 üzenetére
Nem értem hogy a teleszkópra miért nem lehet konkrétan rá írni az azonosítókat a gyártóknak hogy könnyeben tudja azonosítani a vevő/user és megnézni hogy mikkel kompatibilis és mik a tulajdonságai. Tényleg kettő teleszkópot találtam a Sountor oldalán a Nex családban ami estén bármelyik lehet jó az én esetemben SF20-NEX és a SF19-NEX-E25 de ha tippelnem kell akkor SF20-NEX kellene lennie nem hinném hogy egy cross trekkingre tennének e-bike-ra való telót és így valóban 180mm-s tárcsát is elbír. Megnézem hogy a korábban említett fejlesztéssel mit csinál és ha továbbra is csak lassít erő teljesen a fék elől és a hátsó hamarabb blokkol akkor teszek én rá majd 180-s tárcsát.De ahogy elnézem átalakítót is kell majd vennem Direct mountot hozzá mert 160mm-s esetén post mount van.
Apropó a tárcsák esetén miért van ekkora eltérés? V-fék esetén a fék pofákban volt az eltérés és a bowden illetve a bowden házakban hogy hogy így le egyszerűsödött a tárcsára a hidralikus esetén?[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
Nekem nem nagyon van türelmem ennyit pöcsölni a lánccal.
Szereztem aliról rugalmas flakonokat, amiknek a tetejére injekciós tűt lehet tenni, azzal dolgozom.
Tekerem a láncot hátrafelé közepes sebességgel, miközben a tű végét a hüvely és a belső szem találkozásánál tartom. A kicsöppenő olajat így pont a hüvely pereme kapja el. Ezt mindkét szélen megismétlem, opcionálisan végigmegyek a belső és a külső szem kapcsolódásánál is a lemezperemen.
A tű vastagságával tudok játszani, hogy megfelelő méretű cseppek képződjenek. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #279135 üzenetére
Az XT bowdenszála maradt a töröttkarú pöcögtetőn, a szinte új SLX (korábban fent volt 1 hétig míg kaptam gariban egy új XT-t a meghibásodott helyett) ment most fel a saját, szintén szinte új bowdenjével. Ez utóbbit fűztem be 2x, egyszer zsírral (nem kellett volna), majd másodszor teflonos spray-el, mellyel megtöltöttem a házat is, és át is húzogattam rajta a szálat párszor a végleges becsípés előtt. Úgyhogy kegyelem, nem kell a máglya!
#279139
6030D...az volt az első gondolatom...vagyis nem, a gondolatok így következtek: Miafaxom, ez megint bexart?! Jó lesz az így, majd kettőnként váltok felfele. Nem lesz ez így jó, tiszta xar, muszáj lesz kezdeni vele valamit otthon. Mikor görbült ez a xar, és főleg hogyan?! Visszagörbítem! Bazzeg, ez letört, faxom! Lássuk a neten van-e külön kar. Öcsém, 11 euró a Rose-on a teljes pöcögtető, meg sem éri kínlódni vele! Azabaj, hogy holnapután menni kellene, és addig meg sem jön. ...meg nincs is raktáron. Meg a balos a 11 euró amúgy meg 20e alatt nincs is. Ja, de jut eszembe nekem van egy SLX a fiókban, átteszem a kart! Azannyát, ez teljesen más felépítésű, SLX-nek nem is karja van hanem az egész alja elforog... Naezabaj.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
némi tapasztalat:
Mucc-Off matt finish detailer: nekem nem jött be. Nagyon jó (ennek is) az illata, de ennyi. Mintha semmivel nem töröltem volna át.A Mucc-Off Bike protiect - ugyan nem matt bringákra van kitalálva, de kipróbáltam vele, és ez jobb(számomra). Ha csak egyszer törlöd át, akkor ad neki egy ilyen mély selyemfényt, szép. Ha kétszer(3), akkor lemattul de akkor is valahogy olyan kellemes matt színe lesz.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz fulton #279147 üzenetére
Erről van szó? [link] Mert ez nem is a fényezésre van kitalálva, PTFE tartalmú, azért látod enyhén fényesnek. Fényezésre ez való ami bringára örök életre elég [link], de persze mindenki azt és ahogy akarja... Kicsit kell hagyni szikkadni(nem szabad, hogy megszáradjon) majd áttörölni és ragyog mint a tücsök segge.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #279139 üzenetére
Isiász...már kínlódok vele vagy 2-3 hónapja. Úgy kezdődött, hogy fájdogált a jobb ülőgumóm környékén, alatta az ín, vagy legalábbis én ínnak gondoltam. Futás után, néha bringázás után, egyre jobban, én meg nyújtottam mint barom (egyenes térddel ráhajolás) hadd szokja, gondoltam biztos csak megerőltettem. Aztán hol jobban, hol kevésbé fájt, még mindig csak a térdhajlító legfelül mígnem kezdett a derekamba is belenyilallni, általában minden jobb lábbal lépésnél. Aztán beállt a derekam is, pihentettem egy hetet, meguntam, elkezdtem futni, bringázni és aztán 2 hete szombaton, a pénteki bringázás után másnap, nem tudtam a lábamra sem állni. Utánaolvastam, nyújtogattam (nyújtás elején csak rosszabbá tette!), pihentem, de még most sem múlt el teljesen, így tegnap felnyergeltem, de hazaérve otthon már nem nyújtottam. Egyelőre nem fogok semmi előrehajolással járó nyújtást végezni, hanyatt fexek és úgy nyújtok ne szűkítsem a látszólag amúgy is szűk rést ott az ágyékcsigolyáknál. ...ja, a nyergen billentettem kicsit előre tudjon forogni csípőm a meredek mászásos előrehajolásoknál, hátha nem kell annyira görbülni gerincemnek, a tegnap meg félelmeim ellenére alig fájt, vagyis egész jól éreztem magam.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #279142 üzenetére
Suntour honlapján minden le van írva, így van hozzá adat. Lehet letölteni hozzájuk robbantott ábrát, stb.
Miért van eltérés? Azért mert különböző gyártók gyártanak tárcsákat, de sok ugyanazt árulja más néven. Azért is vannak eltérések, mert nem mindegy milyen szakághoz van a rotor. Extrém szakágaknál már nem árt ha a hőelvezetés is meg van oldva. Viszont általában a legolcsóbb nem a legjobb választás, érdemes kicsit többet kiadni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest