- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #279600 üzenetére
Neked is di2 van? Ezt az automata valtast csípem. Abban használom a sys, ha 34 rol indulok meg es elérek a szélére (12t) szépen észrevétlenul atvalt oda amit megadtam neki 50T re váltva elől. Q jó sztem. Ugyan ez fordítva
Megmondom őszintén, voltak fenntartásaim ezzel a di2 sys el, de tényleg nem mennék vissza mechanikusra kopkopkop.
Így waxolva a hajtás álom csendes, preciz valtas, villamgyors..finom[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Arra figyelj, hogy így hosszabb lesz a bringa (reach) ami a derekat, nyakat megviselheti. Been there, done that, én is feltettem, tetszett, egyre többet azt markoltam előre nyúlva aztán úgy beállt a nyakam (szemüveges vagyok ami további nyakhátratűrést igényel az optimális előrelátás érdekében), hogy hetekig nyaktámaszt kellett hordanom mert se állni, sem feküdni nem tudtam a fájdalomtól.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz balintbaba #279590 üzenetére
És ha lefele eléd kerül egy balf@sz elektromos autós aki visszatölt 55-el azt 46-os tányérral nem előzöd meg, de még a 48 is kevés oda.
#279582 Hasaggymeg köszönöm, kicsit melegszik még az idő és akkor jobban szétszedem.
-
rétisün
veterán
válasz vallas #279601 üzenetére
Alsóerdő-Kiskutas (a faluig meglepően jó aszfalt, tavaly(előtt?) csinálták, csak rövid)-vissza Teskánd-Lövő-fel az Elandershez, tovább a régi 86-oson az elkerülőig, aztán haza
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
balintbaba
tag
válasz Maximum1 #279604 üzenetére
Hát én biztos nem, nekem bőven elég az 50 km/h, már a következő emelkedőre pihenek a lejtőn, nem vagyok én Safa Brian. De egyébként sem vennék csak azzal a céllal alkatrészt, hogy Teslásokat előzgessek Dobogó-kőn.
fulton: Nekem van mindenem, csak Di2-m nincs. Monti: GX AXS, országúti Force AXS, görgős bicón Microshift, régi Csepel Maratonon meg nem tudom. A köcsög japánok szabadalma a Synchro Shift, pedig én is örülnék neki.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #279606 üzenetére
Kapva az alkalmon, GX AXS tényleg hibátlan? Hogyan viszonyul a kábeleshez érzésre, hatékonyságra, sebességre?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
Én meg sajnos a BR-6100 fékekkel szemezek, egyedül az i-Spec EV tart vissza, hogy a bilincses váltókarral (Deore M4100) probléma lehet, hogyan férne el. Tudom létezik hozzá gyári adapter, szerencsére nincs elérhető távolságban, csak max Kínából.
Van MT500 + MT501 is (amit Kro hirdet például), de gondolom az M6100 jobb lenne.
Hasaggymeg: Elvileg csak nehezebb és nem sokban tér el a XX1-AXS-től sebességben.
balintbaba: Milyen a Force AXS?
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz balintbaba #279606 üzenetére
Eladhatod az outit, krossztrekking a Te bringád!
-
zsola32
őstag
válasz Because #279611 üzenetére
a Speeder 400 olyan 470ezer körül elérhető, shimano 105-ös szettel. és elég pörgős kis bringa.
most van ismét akciós DT kerékszett a rose-n...
A tektro fékekkel meg nincs baj, én tettem az enyémbe olyan 7ezer km körül, a Mecseken használom.
(egyébként vállalható a Merida gyári kereke, nincs vele baj)[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #279603 üzenetére
Köszönöm a tippet, jó észrevétel, odafigyelek rá. Vicces, de azért vettem, mert a Hyde-on a jobb vállam néha fáj, és éreztem, hogy jót tenne a függőleges fogás néha. De lehet, hogy csak túl közel van a kormány. Azért is a Hyde-ra raktam fel, hogy kiderüljön, mert annak a beállításait már megszoktam. Most februárban úgyis ezt a Z2-t tolom, lesz időm ráérezni a dologra, és ha nem válik be, max tanulópénz volt az a 10e forint. Az új bringán lehet, hogy nem is kell. A nyakra azért odafigyelek mindenképp, de a Nulane után a Hyde-on is dőlnék előre, csak nincs hová
-
MPowerPH
félisten
válasz ReFleXx #279614 üzenetére
A hatszel a legnagyobb cheat, ha elotte elevonatozol, hogy utana csak haza kelljen vitorlazni. Ha elotte vagy utana megkuzdesz azzal a szellel szemben, azert inkabb szivas a szeles nap. Ezert jo az MTB, az erdoben nem jar a vonat, mondjuk egy szeles nap is sokkal emeszthetobb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Jó ìgy menni, ne érts félre, én sem véletlenül szerettem. Főleg kiállva, továbbá mászásnál, illetve a csak simán hosszú egyeneseknél kényelmes volt azt fogni és áramvonalas is csak közben nem figyeltem, hogy hosszú percekig hátra van feszítve a nyakam.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz ReFleXx #279614 üzenetére
Én úgy fogalmaznék mindenben megtalálom a "jót" kivéve az esőt és a csúszós jeges időt. Ha szeles nap van (erős) akkor szörfölésre használom ha úgy van (vagy nem). De az olyan szél mikor a bringát arrébb teszi, ott inkább hátszélben szeretek trollkodni . Az egész az élvezetről szól.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rétisün #279607 üzenetére
már majdnem kész fenn minden cucc csak a hidrós féket kell összekötni, és légteleníteni...
sztem jövő héten kész lesz... majd bedobom persze.... most kb a 3 bicóból egy használható.. a giant ... elől 40... hátul 11/34 de már megrendeltem a GRX400_t hátra és utána jön a 11_40-s sor majd...
A cube-n a fékek vannak még....
A görgős bicóra meg a maradék cucc, az 2x10 lesz 50/34-11/32 vel...
CSak én ügyesen 3 bicó között szereltem át a cuccokat ................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Speedy007
őstag
válasz velizare #279619 üzenetére
Azok maradtak a gyáriak a kls-től. Két zár között vacillálok már Kellys KLS Chainlock 10 9-s védelmi szinttel vagy a kerékpárommal színben passzoló így képek alapján Kellys Fold 30 szintén 9-s szintű, van hozzá kis kedvezményem ennél a webshopnál. Colstok zárakat egy szinten emlegetik az U zárakkal csak az előnyük az hogy könyűek és kis helyen elférnek. Nem vagyok KLS/Kellys fanboy mielőt ezt olvasnátok le de "értelmes" áron papíron jónak tűnnek a cuccaik
-
A Zéé
addikt
válasz Speedy007 #279620 üzenetére
Milyen feladatra kellene a lánc?
Otthon, a lépcsőházban lezárni, vagy olyankor, amikor random helyen megállsz 1 kávéra, vagy beugrani a boltba?
Mert szerintem előbbi esetben van értelme a nagy és drága lezárónak, utóbbi esetben meg nem kell nagy, és drága zár, az fontosabb, hogy messziről látszódjon, hogy valamivel le van zárva. Alkalmi tolvajok ellen az is elég, sőt...Just a simple Lineman...
-
Speedy007
őstag
válasz A Zéé #279621 üzenetére
"Sodrony" spirál zárakkal csak hideg beállítával van bajom nagyon merevvé válik emiatt nagyon macerás le szedni róla mikor oldom fel a zárat meg a festést is le veri, emiatt kellene valami kényelmesebb hőmérséklettől független zár. Munkahelyemen 8 órát van az utcai tárolóban le zárva a kerékpár, üzletek ahova szoktam járni elég érdekes nem túl bizalom gerjesztő tagok szoktak járni. Általánosságban is kicsit masszivabb zár jó ár érték arányban sosem árt mert ugyebár az ördög nem alszik Kellys/KLS papíron annak tűnik.
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #279608 üzenetére
-
fulton
addikt
Tudtok ajánlani valami jó porvédő huzatot országútira? Ha jön a jó idő költözik ki a bringa a kis garázsomba, viszont mindenképp takarnám. Alis is jöhet, biztos vannak ajánlott / már próbált verziók.
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #279616 üzenetére
Értettem, ezért is mondtam, hogy köszi, és figyelni fogok rá. Ha jelét látom, tudni fogom, mi okozza. Egyelőre azt akarom kideríteni, hogy hoz-e annyit, amennyit "elvesz". A "hoods"-hoz hasonló fogás nagy plusz, igazából a mászáshoz is a másik fogás, de a kinyúló szarvak meg kicsit furák. Nem "nyúlok" meg most sem tőle, mivel a tenyerem a kormányon támaszt, szóval nem a reach nő, csak a kéz áll függőlegesen. De mint mondtam, szerintem a Hyde nekem "rövid" volt, csak ezt kompenzálta a hátratolt ülés és az ejtettebb csuklótámasz a kormányon. Átfordíthatnám a stucnit is hogy lefelé álljon, de minek, ha úgyis a Nulane-t fogom használni, azon meg úgy van. Ez most arra lesz jó, hogy kicsit jobban kitapasztaljam a pozícióm és a lehetőségeket, aztán majd annak fényében állítsam be az új bringát. Arra lehet, hogy már fel se rakom majd a szarvakat.
-
fulton
addikt
válasz SteveAd #279630 üzenetére
Igen, én csináltam zártszelvény és vastag lemez borítás minden irányból masszív "cucc", ajtó is, zárható. Ablak nincs. beásni sem tudnak 20 cm vastag beton talapzat.
Meg am sem tudja senki hogy mi lapul bent, nem szoktam reklámozni a dolgaimat, beöltözve meg még a rokonság sem ismer fel. kert-be csináltam, ház falához pár éve, direkt saját kis "műhelynek". Körbe minden irányból kulturált szomszédok.., idegenek nem tudnak feljönni útról, + kertem körbe kerítve 2.5m magas zárt lemez kerítéssel, átmászni sem egyszerű...emiatt nem tartok. Ez a decás - közben én is ráakadtam sztem megfelelő lesz a célra #279631velizare. Köszi Kell mert azért a por száll beviszem cipővel, stb stb. Csak hideg időben lesz a házban. (aksi miatt)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz fulton #279633 üzenetére
nice. akkor már csak valami durva lánckarikát kéne lefúrnod az aljzatba, és kiláncolni. na meg persze riasztó + kamera. na és persze biztosítás és már kész is vagy.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
6030D
Ármester
válasz fulton #279628 üzenetére
Nem raknék rá semmit. Annyi ideig nem hanyagolod, hogy mosást igénylő porréteg legyen rajta, viszont ha a szép fényezés miatt fednéd, akkor meg a mozgó pokróc alatt lévő por fogja karcolni (vagy a bringán vagy a takarón lévő). Ha nem asztalosműhely, nem lesz ott akkora por. Akkor már inkább valami wax.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
My Cheapest Carbon Wheels: The 3-Year Test - Elitewheels
---
azért nem kell túlfélteni azt a bringát, csak egy közlekedési/sporteszköz, ha kopik, kopik. -
őstag
A múltkori gázkazános aggódóknak....
Ezért nincs becsukva az ajtó...
Ott lehet feltölteni vízzel a rendszert... ne kérdezzétek miért ...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
szimpláncsak
tag
Átadták
Hogy másról is szó legyen.
Soudal dry wax vs. squirt.Soudal: Elég híg, ezért könnyű felvinni, viszont "keményre" szárad. Száradás után, mindig érezni, amikor kézzel elkezdem megtekerni, hogy nagyobb az ellenállása, de pár áttekerés után már jobb.
Squirt: Elég sűrű cucc, viszont száradás után sem lesz "kemény", nem érezni nagyobb ellenállást az első pár tekerés után sem. Szerintem tovább is tart, de az 1x11-re hangját még a felsőbb fokozatokon szoknom kell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #279642 üzenetére
Nem az a baj, hogy ott kell tölteni, hanem, hogy miért kell tölteni többször mint évente 1-2 alkalom.
szimpláncsak ...jájj! ...nem is áll jól nekik a bringa, Csepel vúdlenc.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Hasaggymeg #279645 üzenetére
KB 3x töltünk rá egy évben, de az a cső, fixen rajta van kb mióta ki lett a kazán cserélve úgy 15 éve... Jó régi a rendszer 30 évesnél több...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #279646 üzenetére
Akkor nem szóltam....csak a biztonsági szelep elhelyezéséért.
szimpláncsak...dobj egy linket nyugodjak meg nem csak egy rosszindulatú photoshop és tényleg úgy tették fel azt a macisajtot.😳
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #279647 üzenetére
Az elakadásjelző
-
Speedy007
őstag
Kerékpár esetén a külső guminál tekerés közben észre lehet-e venni a kerekenkénti majd 1KG-s plusz súly? Végre eldönöttem hogy colstok záram lesz nem kell +2kg súly ami egy láncos zár ad ahol megtudnám venni jó áron a colstok zárat jó áron adják ezt is Continental RIDE Tour E-25 nem sokkal kerül többe mint a CST C1313 amit használtam a sárgán de a kéken a gyári Innova Cross 44-622-s van és a gyakori tapasztalatom hogy a gyári gumi abroncs nem hosszú életű szokott lenni így tartalékba venném őket meg ki is próbálnám hogy mivel tudnak ezek többet mint egy alsó polcos társaik. Lényeg az hogy ezeknek a Contiknak a súlya a gyártó szerint majd 1Kg pontosabban 820gr a súlya a 42-622-nek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest