- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279248 üzenetére
megpróbálok reggel is enni, most heti 3× 9 v 10-re megyek edzésre, muszáj, így rászoktam - legalább ezeken a napokon.
a magas kv-mennyiséget meg szeretném lefaragni.
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #279248 üzenetére
Nekem az valt be, hogy fel6 korul vacsorazok, es utana mar nem eszek csak neha-neha lefekves elott egy protein pudingot vagy turmixot, mi van otthon pont, reggel pedig 8-9 korul reggelizek, fuggoen otthon vagyok-e vagy sem. Igy 14-15 ora tellik el.
TZS jelentosen csokkent igy. -
avl
aktív tag
még 1 utolsó kaja kapcsan:
olvastam es tetszett a megfogalmazas:
"Fleur was a major breadoholic by culture (European) "(ugye a kenyer szerepe, mennyisege tenyleg Europa; mashol pl. Japan, Kina, stb. altalaban sokkkkkkal kisebb"
David Sinclair*: "For longevity, the one starting place is? - Eat less often....Those three words, eat less often. That is the one thing that will have the biggest impact on your longevity based on all the science we'll talk .....and this doesn't mean eat fewer calories... It can. - necessarily - that's good. But a lot of people struggle to do that"
*: is a tenured Professor in the Department of Genetics at the Paul F. Glenn Center for Biology of Aging Research at Harvard Medical School and serves as President of the Academy for Health and Lifespan Research. He is best known for his work on understanding why we age and how to slow its effects. He obtained his Ph.D. in Molecular Genetics at the University of New South Wales, Sydney in 1995 and worked as a postdoctoral researcher at M.I.T. with Dr. Leonard Guarente where he co discovered a cause of aging for yeast as well as the role of Sir2 in epigenetic changes driven by genome instability
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
Készlet a kerékpár nagyon el találtam elől 40T hátul 11-39T-s hajtást még könnyebb tekerni mint a sárga trekking kerékpárt ahol 44-32-22-s első hajtómű van hátul meg 11-32-s meg attól is könnyebb ami rajta volt a 48-36-26-s 11-34-s rendszer. Nagyon nem lehet észre venni a váltási sebességben a különbséget talán annyit hogy HG-s rendszer durvábban lábon érezhetően vált ez a Linkglide rendszer puhábban működik . 40T-s első tányér tökéletesen elfér elől nem ér bele a lánc villába. Váltókar esetén annyi észre vételem van hogy pocsék minőségű szerintem ha 10 sebességesben gondolkodik az ember érdemesebb lenne venni Deore M5130 váltókart ami szintén Linkglide és vélhetőleg jobb minőségű is . A problémám az elsősorban hogy lötyög a váltókar előre és hátra olyan nagy holtjáték van benne de láttam olyan videót is le és fel járt a váltókar testben is . Féket utálok be koptatni mert sose nincs egy darabig érezhető fék de legalább van már a fékkar esetén vissza jelzésem szervíz szerint is el bírja a 180-s tárcsát elől így ha a be koptatási fázis után továbbra se produkál hasonlót mint a V-Fékes kerékpár az lesz a következő lépcső fok.
Az első méterek fura volt kb. ahhoz tudnám hasonlítani mikor át ül az ember a manuális váltóval szerelt autóból automata váltós autóba kereste a kuplungot én az első váltót kerestem kicsit még szoknom kell még -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279248 üzenetére
Unalmas téma 32.: ki milyen iso-t, port iszik hány óra alatt, watt√kca+CH-rost=TZS, a zab jó, a zab nem jó, pudingot egyetek . Remélem azt senki nem kezdi el boncolgatni, hogy ki mekkorát sz*rik ezután és milyen időközönként. Esetleg podcastben
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Speedy007
őstag
válasz 6030D #279260 üzenetére
Kosár miatt első sorban napi mászkálós/használós a kerékpár így a csomagtartó is gyakran van használva 51cm-s váz esetén iszonyat nagyszívás volt ilyenkor le és fel szállni a nyeregbe de a méretemre vett Nelson esetén is szivatós volt. Második szempont ha asszony tekerni akarna ey kicsit tudja ő is használni a kerékpárt.
Hát ez egyenlőre nem fog még csak "fogogat" annyira nincsen össze kopva hogy ahátsó sem blokkol csak akkor ha kormányig húzom a kart ilyenkor már félek hogy eldurran a munka henger -
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #279243 üzenetére
Az egy évvel ezelőtti vele készült 444-es podkasztot is hallgasd meg, az tényleg érdekesebb volt, még akkor is, hogy most itt volt Winkler, akinek a hülyeségeit mindig nagy élvezettel hallgatom.
Amúgy meg nincsenek nagy megfejtések a témában, a szevezet elég jól jelzi mi a jó neki. Pl. nekem az időszakos böjtölés nem működik, ha kihagyom a reggelit/ebédet az vacsoránál vagy lefekvésnél nagyon visszaüt és felzabálok mindent, amit találok.
-
Toobee
veterán
válasz balintbaba #279263 üzenetére
Erre szokott az lenni a mondás, hogy csináltass egy labort és megnézik, hogy miből van hiány a szervetedben.
https://barbieripnk.hu/
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #279265 üzenetére
Abból egy 150-200-at én is elfogadnék még xD
-
zsocy
őstag
válasz Speedy007 #279255 üzenetére
Amíg ilyen kosár van rajta és rugós nyeregcső addig szerintem ne rakass fel 180-as tárcsákat, az teljesen invalid
Viccen kívül, az a villa nem biztos hogy tényleg elbír egy rendesen légtelenített 180-as tárcsás rendszert, bármit mond a szerelő. A betét bekopása nem fogja harapósabbá tenni a rendszert, de azért adj neki egy kis időt amíg megszokod. A tárcsa más mint a felnifék, de az tuti hogy ha nem tudod állóra fékezni a kereket akkor ott valami szerelési hiba van. Valószínűleg a légtelenítés, vagy nincs rendesen feltöltve a rendszer. Bármilyen tárcsa tud blokkolni ha berántod, sokszor ez a baj az ismerkedési fázisban, hogy a felnifékhez szokott módon behúzod lejtőn és fejreállsz. -
avl
aktív tag
válasz balintbaba #279263 üzenetére
ez meghallgathato "csatlakozas" / "Kör"nelküliseg / fizetes nelkül ?
szerk.: azt hiszem meglett: Aki nem iszik, tovább él - 444 | Podcast on Spotify
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #279255 üzenetére
Fú öcsém miJen kú faktor lett ott, mindjárt terpeszben tekersz. ...vagy csak nekem tűnik úgy ezzel az új, valójában Sramot majmoló rászorító anyával a bal oldalon.
#279256jjeahh...meséld el te hogyan csinálod, saját főzött lánc, saját sült zabpogácsa (vagy mi), lassan már csak ruháidat kellene varrd magadnak és tiszta kézműves bringás lennél.
#279255
Speedy007...pedig általában 1szerű, ha nyúlós levegős, ha csúszós akkor meg szennyezett."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #279263 üzenetére
Nekem sem volt elég az eddig eltelt 3 hónap, hogy ne pánikoljak 18 óra előtt az étkezési idő lejártának közelsége miatt és keressem mit tudnék még gyorsan megenni ahhoz, hogy mindennap legyen minden ami szükséges és sem du. 18-23, sem reggel 5,30-10 között ne éppen kopogjon a szemem az éhségtől. ...főleg akkor van baj, mikor du. hazamegyek és egyből bringára, majd mire hazaérek késő már enni. Az erdőbe meg nem enni megyek, ugye...vagyis egy kicsit igen.
...és még hol a nyár mikor többet tekerek, ergo kevesebb idő van enni és több kalória elég. Legfőbb eddig levont következtetések:
1. nem fogy a nassolni való otthon ( )
2. jobban meg kell tervezni az étkezéseket, mikor mennyit és főleg mit eszek
3. figyelni kell az időt mert ha bekajálok 16 órakor a fene éhes 18 előtt, de 16-másnap 10 között már necces kibírni.
Más előnyét, hátrányát eddig nem tapasztaltam.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Laby
senior tag
Egyre közelebb vagyok egy Elops 500-as Decathlonos egyszerű városi single speed vásárláshoz. Tudom hogy fapados, de pont az olcsósága és egyszerűsége ami nekem ideális, raádásul marhára tetszik a minimalista kinézete.
186cm-vel két méret között vagyok, de nincs egyik boltban sem ahol kitudnám próbálni. Főleg nem Tatabányán... Feltéve ha bármi kiderülne 20 méter bicózás alatt.
Alapból nem szeretem az előre dőlős testpozíciót, kellemetlen a hátamnak az a testtartás. Emiatt kicsit tartok is ettől a bicótól, mert eléggé alacsonynak tűnik a kormány pozíciója, de ha úgy van emelek majd rajta. Más alternatívám nincs, Csepel Royal 3 esetleg, de majdnem kétszeres az ára, és az Elops sokkal jobban is tetszik.
Jól gondolom, hogy az L-es kisebb mérettel kevésbé kell előre dőlni, mintha XL-t vennék? Vagy mivel az a kisebb, annyival magasabbra kell állítani a nyerget, hogy ott ugyan annyit bukok, mint amennyit nyereg-kormány távolságba megnyerek?
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279270 üzenetére
Nem tudom hogy az mi célt szolgál . Egyenlőre test helyzetben különbséget nem veszek észre még csak talán akkor ha vissza ülök az elődjére. Annyi a különbség hogy piszok könnyű tekerni 13-15-17-20 sort tudom használni bár a 17-20 nekem már kutya úszós "kapálódzós" de ha meg van a lendület akkor kényelmesen lehet használni a 13-15 sort is .
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Érdemes megnézni a videót, de igazából az utolsó mondattal leír mindent
Ezért Nem Használják a Bringások a Kerékpárutakat
"olyan , mintha vennék valakinek exclusive-an egy gyárilag összefosott mobil WC-t, amibe wc papír helyett csiszolópapírt raknék seggtörléshez és aztán csodálkoznék, hogy az illető mégis a normál wc-t használja. Mi az, hogy nem örülsz? Tök sokkba került és csak a tiéd!" -
Az a szerencse, hogy erős tudok maradni: [link] (értd: nincs most ennyi pénzem ilyen hülyeségre). Ugyanitt állítólag minden ultegra, dura ace, grx kerékszett akciós, lehet böngészni, én nem értek hozzá. Csak azt tudom, hogy 1181g-os teljes szett 1000 euróért az elég jó. Még ha nem is tyúkmentes (országútra az úgyis minek).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
-
lsebestyen
addikt
válasz szimpláncsak #279274 üzenetére
Ezután "érdemes" belenézni a hétvégi speedzone adásba, ahol a mindentistudó Pista kihangsúlyozza, hogy a biciggglista csak a bringaúton mehet ha az rendelkezésre áll. Aztán 20mp-cel később a rendőr majdnem elsodor egy bringást, és a videó további részében minden alkalommal a bringasávra állnak rá intézkedni. Casey Neistat videója ugrott be.
Még jó pár éve egy USA epizódban Pista óbégatott amikor Kaliforniában egy huszadrangú úton teljesen szabályosan közlekedett egy outis, és 30mp-ig feltartotta a 3 tonnás bérelt autójukat... (ehhez nem keresem elő a forrást, sry)
Többek között miatta is van az, hogy a magyar autósok így állnak a bringásokhoz, az ostoba, szűk látókörű megnyilvánulásai miatt.Arról nem is beszélve, hogy az utóbbi időben használhatatlannak találtam az összes bringautat/sávot, mert a téli kosz mind oda van söpörve.
A kedvencem múlt hétvégén volt: valamilyen szinten el volt takarítva a bringaút, viszont megmagyarázhatatlan okokból az első-utolsó 10 méteren állt a jeges hó! És ezt nem egy helyen láttam, tényleg nem értettem a dolgot.
Ausztriában érdekes módon a bicajutak 80%-án egy álom menni outival.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #279275 üzenetére
ez tubular/szingós, azért ilyen könnyű és viszonylag olcsó.
-
zsocy
őstag
válasz lsebestyen #279277 üzenetére
Sajnos Pista bármekkora autós szakember is, zsigerből utálja a bringásokat. Ez sokszor lejön amikor rólunk beszél. Én szeretem a műsorait, bírom is amit csinál úgyhogy ezekről a hülyeségekről inkább nem veszek tudomást. A csatornán is inkább Csík és Göbi videóit nézem, de Pista azért ebben a műfajban megkerülhetetlen még ha ekkora fsz is néha.
-
válasz Ringman #279278 üzenetére
Többféle verzió van, keress rá a shimano laufradsatz kifejezésre (nem találtam más szűrőt). Elég sok kapott 40-50%-ot. Én a technikai részhez hülye vagyok, nem tudom, meliyk mire való, már csak ezért nem vennék magamnak, mert biztos olyat vennék, amit használni sem tudok (meg kb át sem tudnám építeni, mert vagy egy hétig anyáznék vele, és/vagy elbasznám, ahhoz meg drága).
zsocy: Amennyire bírtam kb 15 éve a totalcart, azóta olyan szinten lezüllöttek, hogy egy nézhetetlen fostenger, nulla használható információval, temérdek előítélettel, prekoncepcióval, és ostoba fröcsögéssel. Belenéztem ebbe a videóba a könyvjelzőzött részen, arra jó volt, hogy most 10 évig megint nem fogok ilyet tenni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #279280 üzenetére
az a konkrét szingós, amit linkeltél:
WH-R9270 C36 Center Lock für SCHLAUCHREIFEN -
válasz Ringman #279281 üzenetére
Rákattintottam az elsőre. Azt se tudom, mi az a szingó. Azt látom, hogy belsős, mondjuk ez önmagában nem zavarna. Nézd (nézzétek) meg a többit is, gondolom van valami használható is ennyiből. De amúgy nekem kb mindegy, csak bedobtam az akciót, hátha valaki ért hozzá, meg hálás is lesz érte. Ha nagy lesz a fújplás, legfeljebb legközelebb megtartom az infót magamnak.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz Ringman #279281 üzenetére
Ennyiert az ember szerintem 'eleldegel' azzal a szingoval.
A mai napig nem ertem outiknal ezeket a dog nehez karbon kerekszetteket. 1500g, es a userek majd elcsoppennek, hogy milyen konnyuek. Kozben meg MTB -re a DT -nel van olyan opcio, ami karbon, enduro felhasznalasra, magyaran 1,5-2m -es szintkulonbsegeket is elvisel, es 1500g. XC -re meg kozel 1000g alatti szettek is befigyelnek, csak tudd megfizetni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #279282 üzenetére
az a szingó/tubular, mikor a külsőt+belsőt egyszerre, egy tömlőként rakod fel a bringára: ezt felragasztod (kétoldalú ragasztószalaggal, vagy kent ragasztóval)
erősen rétegigény ez, de akinek pont erre van szüksége, annak jó ez az akció.
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #279283 üzenetére
ennyit jelent egyrészt a hookless, valamint hogy outin 30+ mm magasak a felnik, egyszerűen több anyag kell bele, nem lehet a végletekig vékonyítani.
outi hooklessnél a magas nyomás a probléma, ill. a külsőhöz képest széles felnik (pl. amikor valaki 28-30 mm-es külsőt rak 24-25 mm belméretű felnire.
szerk:
nem kell elvetni a szingót sem, csak utána kell nézni, hogy mivel jár.[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz zsocy #279279 üzenetére
Ez erősen személyes vélemény, de Pista addig jó, ameddig szigorúan csak az autókról kell beszélni. Amint belemegy valamilyen társadalmi vagy egyéb témába, nekem egyből kiütközik, hogy valójában egyszerű, mint a faék.
Országútival 2024-ben menni Magyarországon meg nagyon körülményes lett. Olyan régóta nem kerékpározom, de úgy érzem, 10 éve jóval kevesebb autó volt az utakon. Pl. mikor úgy tervezem, hogy a 811-esen megyek el Lovasberény irányába, mindig bennem van egy kis félsz, hogy nem szorít-e le egy autós vagy egy sparos kamion az út szélére, pedig itt sokan tekernek sokkal forgalmasabb főutakon is.
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #279286 üzenetére
az sem segít szerintem hogy egyre frusztráltabbak és türelmetlenebbek az emberek + egyre nagyobbak (szélesebbek) az autók
-
válasz Ringman #279284 üzenetére
Aha. Ultegrák vannak akkor, amik TL ready-k (remélem ez már mindenkinek jó), igaz, kicsit nehezebbek, de így is 1,5kg alatt, és 899 euróért. Továbbra sem tudom, milyenek, de csak jobbak, mint a hétköznapi elérhető bringákon a gyári kerékszettek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #279274 üzenetére
Bár természetesen van benne igazság azért ez csak változott valamicskét az utóbbi években. Tudom nem eleget, de tőlünk keletre még rosszabb nyugatra meg ugye jobb, ahogy ez mindig is volt. Tény, hogy én nem látom éppen ennyire tragikusnak a helyzetet, amúgy meg kerékpárosok 85%-ának pont jó az a kerékpárút ami van, a 15% hardcore aki 25+ átlagokat megy meg aligha kényszeríthető kerékpárútra, vagyis ahhoz tényleg valami szuper kerékpárút kellene. Szerintem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sepyi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #279289 üzenetére
Na ez a 30 km Donbóvár és Kaposvár között pont ellentmond a 85-15 szabálynak.Elég sűrűn járok arra autóval, de én ott még a kerékpárúton embert nem láttam kerékpározni. A video készítője nem festette le a katasztrófális állapotokat teljesen. Tudom ezt annál is inkább mert azért bringával is előfordultam arra. És kizárólag a 61 esen mentem. Viszont hozzáteszem (amit már párszor mondtam is), hogy Kaposvár környékén kifejezettem toleránsak az autósok. Sokszor hetekig eltekergetek úgy hogy egyszer sem dudálnak rám. Pedig márciustól novemberig napi szinten kint vagyok. De biztos van itt Kaposvár környéki más, talán meg tud erōsíteni, vagy akár cáfolni.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #279289 üzenetére
Nem csak azok a kerékpárosok szívnak, akik sportolni szeretnéknek, hanem azok is, akik közlekedésre használnák. Én Fehérváron szívesen közlekednék többet biciklivel, és nem is szeretnék 25-ös átlagot, de egyszerűen lehetetlen. Vannak kerékpárutak, de össze-vissza, legtöbbször pár száz méter után az út másik felén folytatódnak. Egyszerűen nem lehet őket hatékonyan, de ami még fontosabb, biztonságosan használni.
Magyarországot nem a nyugati országokhoz hasonlítanám, hanem inkább a V4-ekhez vagy a többi fejlődő kelet-európai szomszédainkhoz. Valamiért sokkal jobb országútisnak lenni Horvátországban, de még Szlovákiában is.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #279289 üzenetére
Én a bringásoktól félek nem az autósoktól, inkább megyek köztük.
Múltkor egy kutya kergetett meg Szentendre felé az ártérben mert a gazdi póráz nélkül vitte a dedikált bringaúton, üvöltöttem a parasztnak fogja már meg.
Ez csak úgy kijött, feltéptem a sebeket, nyitok egy söritalt, már a 16-ba vagyok én is, az csak belefér még....[ Szerkesztve ]
-
nepszter1
addikt
Sziasztok !
Tavasztól szeretnék elkezdeni bringázni futás és súlyzós edzés mellet ilyen kereszt edzésként.
Milyen országúti biciklit ajánlanátok nekem?
Egy dechatlnos bringa megfelelne nekem?
. A keret nem tudom talán 200-300ezer forint körül lenne .
Illetve milyen kiegészítőket lenne érdemes kell még hozzá venni ? -
Tin
veterán
válasz lsebestyen #279277 üzenetére
Amúgy nincs így, és a rendőr is rosszul tudja, persze azon egy cseppet sem csodálkozom. Ha kint van a bringával behajtani tilos tábla, akkor bringával behajtani tilos. Egyébként meg nem. Sajnos viszont kirakják a táblát sok helyen, bár nem tudom, hogy egy Budapest kategóriájú városban mégis kit zavarnak a bringások az úttesten, hacsak nem úgy megy, mint egy idióta. De az autósból is van elég.
-
szimpláncsak
tag
válasz balintbaba #279291 üzenetére
Amikor mentem a Buba-n Székesfehérvár volt a legnagyobb csalódás. Sikerült is eltévednem. De legalább amikor a miskolci bringautakat szidják lehet mondani, hogy nyugaton sem jobb .
Amúgy ezeket a falvakon keresztül vezetett bringautakat nem értem. Szerintem a legtöbb helyen bőven elég lenne a falvak között kiépíteni, mert a legtöbb helyen nincs elegendő hely normálisan megcsinálni. Aztán lesz egy 1m széles közös bringa/gyalogút ami semmire sem jó.
-
Tin
veterán
Aki szokta figyelni az alkatrészárakat, várható még, hogy lejjebb árazzák a GP5000 AS TR-t, vagy jövő hónaptól már inkább drágulni fog, és marad drága a szezon végéig?
Most 50€ körül van a padlóár, nekem még ráérne 1-2 hónapot, de igazából meg is rendelhetem. Itt 50€, de ezt az oldalt kivéve mindenhol oda van írva, hogy reflexcsíkos, csak itt nem, és a fotón is más, mint pl. ezen az oldalon. Csak ugye a második link hiába olcsóbb, csak 32-es, én meg 35-öst akarok (az meg itt sokkal drágább). Létezik vajon ebből nem reflexcsíkos fekete változat is, vagy csak nincs odaírva az első oldalon?
-
Maximum1
őstag
válasz szimpláncsak #279295 üzenetére
Fehérvárra lecsófesztiválra kell menni nem bringázni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #279291 üzenetére
Székesfehérvár tényleg jó xar, legalábbis amit láttam belőle BUBA-zás közben, de pl. Budapest sokkal jobb....ezzel ki is fújtak nagyobb városokkal kapcsolatos kerékpárútismereteim. Mondjuk láttam a kábé etalonnak számító Hollandiát is (Delf, Amszerdam, Haga stb.), de az más tál tészta, komoly hagyományokkal.
#279295szimpláncsak...igaz, Miskolcot is ismerem, meg Veszprém és Eger, ezek közül talán Veszprém a legjobb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
Legabszurdabb ilyen atrocitás ami ért: Gödöllő határában építették a bringautat, ami tkp már 90%-ban készen volt (átadva még nem!), tiltótáblák már ki voltak téve, viszont rajtuk volt a kukazsák. Nagy boldogan élvezem az utolsó kilométereimet a főúton, ahol már több mint 10 éve bringáztam először, sosem volt ezen a szakaszon egy veszélyes szitum sem. Na ekkor mögülem istentelen dudaszó, mellém ér a csávó, ordibál, hogy takarodjak innét, aztán rám is húzta a kormányt a barom. 100 méterrel arrébb megáll, ordít tovább, mire mondom neki, hogy ember, egyrészt még nincs átadva a bringaút, másrészt ha át is van adva és itt tekerek, akkor sincs jogod veszélyeztetni az életemet. Erre elkezdi, hogy de nekem ott biztonságosabb lenne, azért csinálták a bicajutat (érted, előtte 30mp-cel szorított le...).
Biztonságos a bringaút ott? Az őszi falevelek ott rohadnak mindig, mondanom se kell mennyire csúszik a gumi rajta...Parlagfű nyeregmagasságig ér nyaranta, behajolva a sávokra. Van pár kapubeálló, nem egyszer volt necces szitum. Mellékutcáknál nincs kieg tábla, hogy adjál elsőbbséget a bringásnak, illetve ha Isaszeg felől megyek, akkor át kell mennem a túloldalra -->>> jóval jóval veszélyesebb, mint amíg kint tekertem a főúton.
Persze a polgi ott pózolt mikor át lett adva, fú de utálom az ilyet. De ugye Jamal videójában pont ezekről volt szó... -
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279298 üzenetére
Fehérvár közlekedésileg katasztrófa, itt lakom.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs