- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon is megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz dom1n0 #278599 üzenetére
aki ezt kineveti, nem tudja megérteni..., az tényleg nem érti miről van szó. Kár beszélnünk erről. Használja mindenki ami jó neki
#278600ZavaBalazs: ez sem rossz megoldás, én is valahogy így vagyok, am sem szándékozok 60 fölé menni.. az is komoly sebesség már bringán, meg lejtő sincs erre sok hozzá. Szóval hasznosabb lenne a köztes tempós sávban 1 fogankénti ugrás.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #278576 üzenetére
Hogy ne legyen egyszerű:
Cannondale Scalpel HT Carbon 3-4: [link] [link] [link] [link] [link]
- jó geó, kényelmes váz, SID. Más boltokban is gyakran olcsó.BH Ultimate: [link] [link] [link] [link]
- jó geó, ezzel egyedi leszel, mert felénk viszonylag ritka, könnyű, mégis brutál teherbírású váz és ízlés kérdése, de real life képeken gyönyörű.Ha a karbon váz minősége ennyire fontos, elvileg a Focus jó ebben és a geo is nagyon modern, cserébe kissé nehéz: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
lsebestyen
addikt
Én teljesen megértem, meg a szomszédom is szerintem, amikor a zwiftnek szitkozódom free rideban a szerencsétlen 8 sebességes bringámmal, amin LEHETETLEN eltalálni 85-90rpm-et. Tudom vegyem le a "trainer difficulty" beállítást, de az meg olyan mintha ebájkoznék.
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #278604 üzenetére
És milyen kiosztásod van rajta?
-
peetie1
aktív tag
válasz ZavaBalazs #278600 üzenetére
Az én ideális sorom így nézne ki: 11-13-15-16-17-18-19-21-23-25-27-30-35-40. Elől pedig 52/34 . Mikor jönnek már a 14 sebességes rendszerek?
-
fulton
addikt
na jó ne savazzatok 16 fog..
Majd frissítek egy 11-30 ra az lesz nekem a tuti. Elhasználom előtte ezt a 11-34 et.[ Szerkesztve ]
-
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #278604 üzenetére
ERG-ben kell menni. Arra figyelni kell, hogy nem a 16-oson, azért azt ne koptassuk el, mikor felrakjuk a kinti szettre a kazettát.
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #278611 üzenetére
90%-ban ERG módban megyek, de van pár esemény, vagy pár emelkedős pálya amit free rideban szoktam lenyomni.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #278607 üzenetére
Fix a 16-os a gond
-
addikt
válasz zsola32 #278589 üzenetére
Garmin Edge 530
Újabb próbakör utáni tapasztalatok. Letérés után valóban újratervez egy idő után, az király volt. Mondjuk a második letérés után már erre nem vette a fáradtságot. Viszont továbbra is baromi rosszul látható napsütés / napszemüveg esetében. iGPSport 520-nál ilyen nem volt (Csepelnél meg pláne nem ), de az is igaz, hogy annak nem színes a kijelzője.
Ez ilyen általános jelenség? Mármint ne már a szemüveg alatt kelljen kukucskálnom a rohadt kijelzőt, miközben meg nekimegyek valaminek. Lehet ezzel valamit kezdeni? Mert kezdem bánni, hogy nem inkább iGS630-at vettem, nem mintha azzal lenne láthatósági tapasztalatom.
A másik a kanyarodás mutatása. Ugye be lehet állítani, hogy olyankor ne fixen mutassa a térképet? Mert én meg még benne sem vagyok a képben, már mutatja a kanyart, aztán bekúszik egy fikányi méretű kék nyíl valahonnan, és kövessem. Elég zavaró. Olyan Google Maps módban mutathatná. Ha az nincs, lehet, küldöm is vissza a p*csába, piacvezető márka ide vagy oda, ez röhej.
zsola32: okés mindkettő, már rendeltem tőlük. A gépi fordított magyar ellenére megbízható boltok, minden okés volt.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #278610 üzenetére
Igen, a BB30 lehet hátrány. Mivel a régi bringád boost/tapered és az alkatrészeid jók, azon nem gondolkoztál, hogy vázat veszel és átrakod a régiről? Esetleg belépő karbon gépet és a kettőből egyet építeni?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #278615 üzenetére
Fényerőt vedd manuálra, és full-ra. Nem tudom van e benne valami kontraszt javítási funkció, tudtommal van, de nincs előttem - bekapcsolni.
A térképes-kanyarodás nálam is ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
kuntics
aktív tag
válasz Dark Archon #278615 üzenetére
Nekem garmin edge explore van, de nincs bajom a láthatósággal. Még szemüveg napsütés párosnál sem. Nálam az éjszakai mód van, fekete alapon fehér karakterekkel, fényerő 30-40% környéke.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz fulton #278617 üzenetére
Most komolyan minden színes kijelzős kilométerórába ilyen ócska kijelzőt kell rakni?
A Sigma Sport 12.1 EVO-nál is járatni kell a fényerőt, hogy látszódjon valami.
Esküszöm, többre mennénk, ha színes e-papír kijelzője lenne ezeknek. Jó, elég ócska a frissítési sebessége egy ilyennek, de nem filmet akarunk nézni rajta.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz -=RelakS=- #278619 üzenetére
A régi 810-embe még normális TRANSZREFLEKTÍV kijelzőt raktak, utána butították le . Ezeknél a kütyüknél ultragáz, ha nappal is használni kell a kijelző világítást . Nálam szinte sosem megy, csak este, sötétben kapcsolom be.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RexpecT
addikt
válasz jjeahh #278616 üzenetére
Miben lehet hátrány? Hogy nem annyira elterjedt és túl is van árazva és nehezebb beszerezni?
Nem igazán gondolkodtam átépítésben, nem is vagyok igazán otthon a szerelésben, és nem gondolom hogy a végén olcsóbbra jönne ki a projekt mintha veszek kompletten egy újat[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz -=RelakS=- #278619 üzenetére
Karoo 2-ben fullos kijelző van. Persze itt mindenki ultratávokat megy, így a 10-12 óra üzemidő édeskevés , pedig szerintem navira nincs most jobb vétel ennél.
-
válasz Dark Archon #278615 üzenetére
Szerintem a szemeddel van valami. Sose volt még láthatósági problémám egyik garminnal sem (szemüveges vagyok, de dioptria nélküli napszemüvegben tekerek), és ismerősöktől sem hallottam még panaszt ilyesmire. Fényerőt sem szoktam állítgatni, energiatakarékosság is mindig gyári beállításon van. Vagy az is lehet, hogy a konkrét modell gyengélkedik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #278626 üzenetére
Csatlakozom, nekem sincs semmi problem sem szemüvegen át, sem am.
-
itouchfan
senior tag
válasz RexpecT #278621 üzenetére
Érdekes, nekem a 2021-es alu XTC-be azt írja a holnap, hogy:
Larger 29-inch diameter wheels roll over rough terrain with balance and stability, giving you momentum on technical climbs and confidence on fast singletrack descents. Can fit up to a 2.4-inch rear tire.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
MPowerPH
félisten
zoliwrc -t soha nem latom panaszkodni ilyen dolgokert. O felul, tol egy 100-200 -as karikat egy 'keveske' szinttel 32-34 -es atlaggal, aztan csondben regeneralodik.
Don't Tread On Me
-
tDr1v3r
veterán
Sziasztok!
Van egy 2011-es (?) Fuji Nevada-m (17", 26" kerekek) amit az utóbbi időben elkezdtem fejlesztgetni. Alapjáraton nem volt rossz cuccokkal összerakva (Deore M5xx váltók vannak rajta, 3x9s), ezen a vonalon haladva most bővítettem kicsit egy Deore M6100 tárcsafékszettel is.
Gondolkoztam sokat rajta hogy upgradeljem-e 10+ sebesség felé a hátsó hajtást és elhagyjam az első hajtóműnél a váltót de... egyelőre nem akarom, azzal majd inkább új bringát raknék össze. (Ezt meg végső soron mindenképp meghagyom majd mulletes gépnek, munkába járósnak vagy valaminek.)
Egy Alivio M442 hajtómű (Octalink) van rajta elöl, ehhez jönne a kérdésem: kicsit kopott, és gondolkozok rajta hogy lecseréljem rajta a lánckerekeket.
Ha a 44t és 32t tányérokat lecserélem alisokra, a 22-est meg mondjuk egy Shimano-ra működhet nekem az első váltás vajon?
Válaszotokat előre is köszönöm!
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
-=RelakS=-
veterán
válasz jjeahh #278623 üzenetére
Elvileg a sigmában is transreflective van, de sötét, mint a kutya segge éjjel.
Az meg, hogy bizonyos sötét színek között szinte nem lehet különbséget tenni, világos pasztell színek meg nem választhatóak a számlapra, az vicc.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #278626 üzenetére
Szerintem függ a szemüveg lencséjétől is. Nyáron a legnagyobb napstüsésben a legsötétebb tükrös lencsével mentem, tényleg nehezen olvastam le az adatokat az 530-ról. Mondjuk abban a lencsében a telefonom kijelzőjét is alig látom. Wahoo ELMNT ROAM v2-mnek jobb a fényereje.
Biztos sok múlik a szemüvegen is - azt gyanítom, hogy hegesztőpajzs mögül is elég nehéz lehet leolvasni a kijelzőket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #278626 üzenetére
semmi baja a szemének. a szemüvegében van polarizált lencse, ami kiszűri a fénysugarakat, ha a beesési szögük nem 90°. érdemes leszedni egy kicsit a kijelzőt, és kinyújtott kézzel eltartva függőlegesen billenteni. lesz egy pont, ahol tök jól látható, onnantól kicsit fel/le döntve már nem, és azon túl meg mintha be se lenne kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz RexpecT #278624 üzenetére
Én sem néztem utána, de igen, valszeg ebben hátrány a bb30, tudtommal a Cannondale saját szabványa.
Átépítés: mivel a régi bringád is tuningolva van, gondoltam szerelgetős típus vagy, de ezek szerint tévedtem . Az, hogy olcsóbban jön-e ki a projekt, attól függ honnan nézzük. Ha építesz, gondolom kb. ezek a lehetőségek:- Egy belépő karbon gép valszeg 1000 euróval olcsóbban is kijöhet és egyszerűen átrakod a hajtást, telót, kereket, az új gépről megmaradt alkatrészeket (Judy teló stb) meg ha eladod, visszöhet még egy kis pénz
- Vagy ha találsz valahol karbon vázat 2000 eur alatt, akkor is olcsóbban kijössz, de az csak váz és az összes alkatrészt át kell raknod a régi bringáról
- Vagy veszel high end karbon vázat pl. R2-ről, de az annyiba kerül, mint a bringák, amiket linkeltél... cserébe a high end váz könnyebb, merevebb, jobb minőségű. Szerintem ez a legrosszabb ár/érték arányú opció, én kizárnám
- Vagy építesz szénné dicsért reális olcsóbb karbon alternatívának becézett Chiselre, ami amolyan alu vázak királya, egyben a legkönnyebb alu váz a piacon. Teszt.
- Vagy bevállalsz egy jobb hírű kínait, amit itt a topikban is használnak páran, de persze ettől még a minőség kérdőjel lehet: [link]
- Vagy ha a méreted M-es, előrendeled a Berg (új nevén Porte) zsír új high end vázát, ennyiért brutálisan jó vétel, spórolsz is, a minőség is garantáltan a lehető legjobb lesz, amit vb-ken és Cape Epic-en is előszeretettel használnak, plusz lesz egy tök egyedi butik bringád... valamikor, amikor az ISO tesztekkel végeznek és elkezdik kiszállítani a megrendeléseket. Ugyaninnen vagy R2-ről tudsz rendelni hozzá a megspórolt pénzből nyeregcsövet, kormányt is akár, ami amúgy a világ egyik legkönnyebbje. Kicsit mondjuk ez a váz lehet overkill egy középkategóriás felszereltséghez.
- Vagy...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz kuntics #278618 üzenetére
Köszi, ezt ki fogom próbálni.
-=RelakS=-: elég alacsonyról süt a Nap így télen, bizonyára az sem segít. De amúgy tényleg lehetne valami fekete-fehér térkép mód is.
fulton: néztem, de alapból high contrast módban van a térkép. A mapField viszont egész jól látható, tulajdonképpen csiganyálas navigálás. Csak mondjuk ezt tudta az iGPSport is
Amúgy meg, ja, cserélj 52/36 tányérra. Canyonon is az van, mert az maszkulin S akkor 52/19-cel ott vagy. Aztán, még talán az nem volt, hogy a váltást is cseréld le Sram-ra, mert az pöpec, és végképp semmi értelme nem volt megvenni így a gépet
parandroid: voltál egyáltalán kint ilyen napsütésben kijelzőt nézni, vagy szobai tapasztalatok? Szemüveg nélkül amúgy jó, csak az még rosszabb, ha a táj van elmosódva.
velizare: bizony, hazaérve megnéztem szabadon. Van egy pont, ahol szemüvegen át is jól látszódik. Csak hát ez egy elég szűk szögtartomány, egyébként tükröződik is az egész, mint a franc.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #278636 üzenetére
Ha jól rémlik 850-950g között lesz, de még agyal a tag, hogy Toshiba karbonból gyártva, ISO teszteknek megfelelve "nehéz" lesz (950g körül), ezért valszeg vált Toray karbonra, amiből kisebb súllyal meg tudná csinálni ugyanazt. Ha érdekel, érdemes pl. az instáját követni, kommentekre is gyakran válaszol.
#278639 MPowerPH: ennyi pénzért nehéz? Ennyiért talán belépő karbont találsz, ha találsz, de valszeg inkább nem fogsz. Egy belépő karbon xc váz 1000-1400g között van. A modern geós high end karbon xc vázak sajnos már nem 800g alattiak, pl Scott 912g, Mondraker 862g, Wilier 1019g és nézd meg az árakat. A butik márkák általában ezeknél is drágábbak, 3000 eur fölött mennek. Néhány márka, mint a Trek, BMC, high end vonalon is 1400g-os vázat ad. Szal igen, a Berg lehetne könnyebb és valszeg ha vált Toray-ra lesz is, de szerintem ennyiért az 1000g sem rossz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
-
RexpecT
addikt
válasz jjeahh #278640 üzenetére
Most írta a csávó instán, hogy S-es váz még nincs tervben sem, L-es meg év vége.
Mondjuk nem kapkodok, igazából elég sok pénzért kapnék viszonylag kis?? előrelépést szerintem(karbon váz, meg egy jobb teleszkóp), de ott motoszkál az hogy előrébb kellene lépni.
De lehet a karbon váz tud annyival többet, hogy a komfort miatt megérné. Sajna még csak alu vázaim voltak eddig. -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #278645 üzenetére
Jah, nem, en nem buzulok rajta (-bar de, nem tagadom, Jeffsy is sokat fogyott anno), de jelen allasban nem tudom, hogy meger e ennyit a Berg vaz. Ha konnyu XC bringat akarok epiteni, akkor meguszhato joval olcsobban is.
Sot, outit sem akarok 8kg felett, de inkabb legyen 7kg kornyeken.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Csokicsibesz
tag
válasz MPowerPH #278646 üzenetére
A könnyű bringa meg az olcsót nem nagyon szoktam egy mondatban olvasni.
Önmagában a bringa súlyán pörögni elég értelmetlen. Az csak egy aspektus, nem attól lesz valaki gyors vagy lassú. Ez olyan mint magában az aero megoldások sem tesznek gyorsabbá.
Ez egy képlet: legyél a lehető legerősebb, de legkönyebb, a lehető legjobb súlyú bringával és a lehető legtovább tudd tartani a teljesítményedet. -
őstag
válasz tDr1v3r #278630 üzenetére
ezek ovális tányérok, biztos, hogy ilyenre van szükséged?
illetve arra figyelj, hogy nem csak a fogak számának kell passzolnia, hanem kell legyen felfelé és lefelé váltást segítő szem/bemarás rajta
ezeken az olcsó tányérokon általában nincs ilyen, így csak 1 sebességhez tervezettek“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
MPowerPH
félisten
válasz Csokicsibesz #278648 üzenetére
Persze, a minel kisebb tomeg hajszolasa is csak egy fetisizmus. Csak ha van egy meghatarozott keretem bringat epiteni, akkor nem ez a vaz lesz a nyero.
6030D: Megvenni vegre a korabban linkelt Trek bringat... De az elado csak kp. -t fogad el, ami nalam nem mukodik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Politika
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen egeret válasszak?
- Autós kamerák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Nők, nőügyek (18+)
- Xbox Series X|S
- Amazon Fire TV stick/box
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen